Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(143)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(138)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(109)
dostępne
(99)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(100)
Czytelnia
(111)
Autor
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Chodyński Andrzej
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Maison Dominika (1966- )
(3)
Mazur Marek
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Nowacki Robert
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Berkley Holly
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gorzeń-Mitka Iwona
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Ries Al
(2)
Ries Laura
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Sipa Monika
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wasilewski Piotr (1965- )
(2)
Woźniak Monika
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Artemenko Lina
(1)
Balon Urszula
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Black Sam
(1)
Bocheński Artur
(1)
Bogusz Marta
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Brady Regina
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Burgers Willem
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chiaravalle Bill
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Collin Simon
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cunningham Jane
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Danylenko Olena
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Datko Marek
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Douglas Laura Clampitt
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dziadkowiec Joanna M
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Eager Bill
(1)
Edwards Paul
(1)
Edwards Sarah
(1)
Fallon Pat
(1)
Florek Magdalena
(1)
Forrest Edward
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galata Stanisław
(1)
Glińska Ewa
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Goślicki Jan
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gregory Anne
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(90)
1990 - 1999
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(142)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(142)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Reklama
(90)
Marketing
(56)
Reklama internetowa
(24)
Public relations
(22)
Promocja handlowa
(20)
Przedsiębiorstwo
(17)
Marketing elektroniczny
(14)
Środki masowego przekazu
(13)
Internet
(12)
Marketing polityczny
(11)
Komunikacja marketingowa
(8)
Marketing cyfrowy
(8)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Polityka
(7)
Rynek
(7)
Firma (nazwa)
(6)
Kampania wyborcza
(6)
Promocja
(6)
Sponsoring
(6)
Strony WWW
(6)
Autoprezentacja
(5)
Media społecznościowe
(5)
Targi i wystawy
(5)
Wybory
(5)
Badania marketingowe
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Prawo reklamy
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Public relations w internecie
(4)
Reklama telewizyjna
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Zarządzanie
(4)
Znaki towarowe
(4)
Banki
(3)
Google
(3)
Innowacje
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Menedżerowie
(3)
Polska
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Prawo autorskie
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Public relations*
(3)
Reklama społeczna
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Sprzedaż
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Wybory parlamentarne
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Badania rynku
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Branding (marketing)
(2)
Controlling
(2)
Dane osobowe
(2)
Dzieci
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Google Analytics
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Image
(2)
Jakość kształcenia
(2)
Język
(2)
Kampania społeczna
(2)
Konkurencja
(2)
Logistyka
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing -- zagadnienia
(2)
Miasta
(2)
Perswazja
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Promocja sprzedaży
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Reklama prasowa
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Socjologia
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Wyszukiwarki internetowe
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja skarbowa
(1)
Alkohol
(1)
Alkoholizm
(1)
Ankieta
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Biopaliwa
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Ceny
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Czasopisma
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(19)
Opracowanie
(10)
Poradnik
(10)
Praca zbiorowa
(8)
Czasopismo naukowe
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(51)
Media i komunikacja społeczna
(17)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
145 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Nowa definicja kreatywności w świetle zasad współczesnego marketingu, 2. Zapobiec powszednieniu marki, 3. Walka o wizerunek marki, 4. Stworzyć i wykorzystywać przewagę w reprezentowanej kategorii, 5. Przezwyciężyć poważne problemy z marką, 6. Odmłodzić dojrzałą markę konsumencką, 7. Odmłodzić dojrzałą markę B2B, 8. Wybrać właściwy środek przekazu, 9. Promowanie grup firm działających pod jedną marką, 10. Nowa koncepcja zaangażowania klientów, 11. Wnioski z naszych doświadczeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym właściwie jest marketing?; 2. Prace bedawczo-rozwojowe w zakresie marketingu; 3. Marketing jako filozofia biznesu; 4. Czy w marketingu potrzebna jest jakakolwiek wiedza?; 5. Zadania marketingu; 6. Zarządzanie rynkami; 7. Nowe spojrzenie na segmentacje rynku; 8. Utrata klientów; 9. Czy potrafisz ocenić swoją reklamę; 10. Na czym polega dobra reklama?; 11. Wybór mediów: gdzie najlepiej się reklamować; 12. Agencja reklamowa nie jest twoim partnerem; 13. Nie pytaj, co twoja marka może zrobić dla ciebie; 14. Matematyka marketingu; 15. Strategie cenowe; 16. System dystrybucji; 17. Władza; 18. Uczciwość, czyli nowa idea w marketingu; 19. Środowisko zewnętrzne firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting internetowy / Maciej Dutko. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 116, [2] s. : rys. ; 21 cm.
1. Podstawy; 2. Tytuł, nazwy, domeny; 3. Język a skuteczność oferty; 4. Słowa a wizerunek; 5. Marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Wstęp, R.2 Nazwa, R,3 Hasło, R.4 Tekst, R.5 Rodza je reklam, Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewn ych, Ustawa o języku polskim, Prawo prasowe, Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak go można wykorzystać?; 2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości; 3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym?; 4. Wirusowość niejedno ma imię; 5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym?; 6. Marketing wirusowy w rękach oszustów; 7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego?; 8. Największy sekret marketingu wirusowego- odsłaniamy karty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2005. - 272 s. : tab. ; 23 cm.
1. Reklama w systemie narzędzi promocyjnych przedsiębiorstwa, 2. Reklama, cele i klasyfikacje, 3. Budowa przekazu reklamowego, 4. Techniki liternictwa, 5. Media, środki i nośniki reklamy, 6. Reklama wystawiennicza, 7. Programowanie działalności reklamowej, 8. Współpraca z agencją reklamową, 9. Psychologia oddziaływania reklamy, 10. Prawo i etyka w reklamie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Image : czyli jak być gwiazdą na rynku / Kurt Huber. - Warszawa : Business Press, 1994. - 243 s. : fot. kolor. ; 21 cm.
Image - od bochenka chleba po golarkę Brauna - próba określeniaco to jest image; Image - jest coraz ważniejszy; IMAGE: Wizerunek nigdy nie jest skuteczny; Każdy produkt ma taką cenę, na jaką (w opinii klientów) zasługuje; Czy kartofle też posiadają image?; Zewnętrzny obraz jest tylko częścią ogólnego image'u; Problem starzenia się produktów; Czy reklama uwodzi człowieka?; Powódź bodźców - kwestie harmonii i proporcji; Kontakty z opinią publiczną a Corporate Image. ANALIZY: Transfer image'u; Kolory! Ale jakie?; PRAKTYKA: Hoechst. Chemia dla ochrony środowiska; Jogurt Toniego. Ten szklany; Nivea - mleczko do pielęgnacji ciała dla mężczyzn?; Birkin. Zielony grosz; Marlboro. Na koniec nowy; Coca-Cola. Globalizacja marki; Camel. Konsekwencja to (niemal) wszystko; Adidas. But zwycięzców; Jagermeister. Jedendla wszystkich; Dr Oetker. Nasz najdelikatniejszy; Daimler-Benz. Postępowa tradycja; Rowenta. Kawa robiona "lewą reką"; American Express; Deutsche Bank. Z siłą. FIRMY: Daimler-Benz AG. W duchu Deimlera i Benza; Hiechst A.G.,Frankfurt. Dlaczego pozytywny image jest ważny; Robert Bosch GmbH. Boscha znamy,a le; Drink Coca-Cola. Parę słów o historii (reklamy); Wyroby Maggi AG., Zurich. Parę słów o historii reklamy firmy Maggi; Objaśnienia terminów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Działalność Marketingowa Polskich Przedsiębiorstw, Rola Promocji w Kształtowaniu Zachowań konsumpcyjnych, Wykorzystanie Symbolu dla Kształtowania Skutecznego Przekazu Reklamowego w Procesie Komunikacji z Nabywcami, Polityka Dystrybucji w Polskich Bankach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Sponsoring jako instrument promocji: Istota sponsoringu; Czynniki rozwoju sponsoringu; Sponsoring w systemie promotion mix; Rodzaje i formy sponsoringu. R.2 Strategia sponsoringu: Formułowanie strategii sponsoringu; Realizacja zaplanowanych działań; Kontrola strategii. R.3 Komunikacja sponsoringowa: Teoretyczne podstawy działania sponsoringu; Nagłośnienie sponsorowania; Sponsoring i środki masowego przekazu. R.4 Metody badania działań sponsoringowych: Badania strategiczne; Pretesting; Badania w trakcie przedsięwzięcia; Badania kontrolne (posttesting). R.5 Obszary sponsorowania: Sponsoring sportowy; Sponsoring kultury; Inne obszary sponsorowania. R.6 Zagrożenia i dylematy sponsoringu: Ryzyko w sponsoringu; Bariery w sponsoringu; Dylematy sponsoringu; Perspektywy sponsoringu. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Planowanie kampanii reklamowej; 2. Adresaci, cele i treści reklamy; 3. Planowanie mediów; 4. Pomiar skuteczności reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp Cz. I Rynki i reklama: 2. Proces reklamowy, 3. Burzliwe otchłanie marketingu, 4. Rozwój marki. W przeszłości i obecnie, 5. Penetracja, lojalność wobec marki i premia penetracyjna, 6. Reklama przypominająca i konsument, 7. Czy reklama nadal jest sztuką pozyskiwania klientów?, 8. Reklama ukierunkowana na ekspansję. Cz. II Badania podejmowane przed rozpoczęciem kampanii reklamowej: 9. Badania rynku. Dlaczego mamy być ostrożni,10. Podobanie się. Dlaczego reklama, która bardziej się podoba, przyczynia się do zwiększania sprzedaży?, 11. Badania jakościowe w reklamie, 12. Mapy percepcyjne, 13. Aktywność EEG a odbiór mediów, 14. Preferencje konsumenckie jako przesłanki prognozy, 15. Ilościowe badania pretestowe reklamy telewizyjnej, 16. Robocza a ostateczna wersja przekazu reklamowego, 17. Pomiar widowni mediów elektronicznych, 18. Kupowanie, Starcg i STAS. Czy reklama w czasopismach przynosi natychmiastowy efekt? Cz. III badania następstw kampanii reklamowej: 19. Badania sprzedaży detalicznej, panele konsumenckie, przegląd sklepów, 20. Model jako narzędzie analizy efektów reklamy, 21 badania ciągłe, 22. Reklama telewizyjna. Pomiar efektów krótko- długofalowych, 23. Czy reklamy zdobywające nagrody wspomagają sprzedaż, 24.Metoda danych z jednego źródła, 25. Czy STAS jest jednolita miara la wszystkich rodzajów nabywców? Cz. IV Oczekiwane i nieoczekiwane skutki reklamy: 26. W jakim stopniu reklama jest skuteczna?, 27. Zmniejszenie natężenia reklamy i jego wpływ na zyski oraz udziały w rynku w okresie recesji, 28. Marża a cena. Skutki reklamowania marki przez producenta, 29. Efekty makroekonomiczne. Wpływ reklamy na całościowy poziom sprzedaży.
się podoba,przyczynia się do zwiększania sprzedaży, 11.Badania jakościowe w reklamie, 12.Mapy percepcyjne,
13.Aktywność EEG a odbiór mediów, 14.Perferencje konsumenckie jako przesłanki prognozy, 15.Ilościowe badani a pretestowe reklamy telewizyjnej, 16.Robocza a ostate czna wersja przkazu reklamowego, 17.Pomiar widowni mediów elektronicznych, 18.Kupowanie, Starch i STAS.Czy reklama w czasopismach przynosi natychmiastowy efekt? Cz.III Badania następstw kampanii rekalmowej : 19.Badania sprzedaży detalicznej, panele konsumenckie, przegląd sklepów, 20.Model jako narzędzie analizy efektów reklamy, 21.Badania ciągłe, 22.Reklama telewizyjna.Pomiar efektów krótko i długofalowych, 23.Czy reklamy zd obywające nagrody wspomagają sprzedaż?, 24.Metoda dany ch z jednego źródła, 25.Czy STAS jest jednolitą miarą dla wszystkich rodzajów nabywców?. Cz.IV Oczekiwane i nieoczekiewane skutki reklamy : 26. W jakim stopniu reklama jest skuteczna, 27.Zmniejszenie natężenia reklamy i jego wpływ na zyski oraz udziały
w rynku w okresie recesji, 28.Marża a cena.Skutki rek lamowania marki producenta, 29.Efekty makroekonomiczne .Wpływ reklamy na całościowy poziom sprzedaży
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Strategia kreatywna. Brief kreatywny. 2. Pomysł kreatywny i realizacje kreatywne. 3. Techniki kreatywne w tworzeniu efektów komunikacyjnych. 4. Kreacja elementów marki. 5. Opakowanie jako element współtworzący wizerunek marki. 6. Nagłówek, ilustracja i tekst w reklamie prasowej. 7. Badanie efektywności reklamy. 8. Zastosowanie serwisów internetowych w komunikowaniu pozycji marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : echniki skutecznej perswazji / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 1999. - 217 s. : fot., tab. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Uwarunkowania prawne działalności reklamowej; Etapy tworzenia reklamy i wybór jej celów; Decyzje w zakresie grup docelowych, treści reklamy i budżetu; Spo-rządzania briefu reklamowego; Plan mediów - wybór środków przekazu reklamowego; Zasady współpracy z agencją reklamową; Reklama prasowa; Reklama telewizyjna; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Internet; Inne formy reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Reklama społeczna jako narzędzie marketingowe, 2. Odbiorca reklamy: homo automoticus czy homo economicus?, 3. Strategia konia trojańskiego w reklamie społecznej, 4. Strategia "centralnego ataku" w reklamie społecznej, 5. Marketing społecznie zaangażowany - altruizm czy "brudny interes"?, 6. Warsztat tworzenia reklam społecznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
1.Uderzenie krwi do mózgu. Największe badania neuromarketingowe, jakie kiedykolwiek przeprowadzono, 2. To musi być tutaj. Lokowanie produktu, American Idol i wielomilionowy błąd Forda, 3. Wezmę to co ona. Neurony lustrzane w akcji, 4. Nie widzę wyraźnie. Informacja podprogowa ma się świetnie, 5. Wierzysz w magię? Rytuały, przesądy i powody, dla których kupujemy, 6. I Say a Little Prayer. Wiara, religia, marka, 7. Czemu cię wybrałem? Potęga markerów somatycznych, 8. Działanie na zmysły, 9. Odpowiedź brzmiůNeuromarekting i przewidywanie przyszłości, 10. Zostań ze mną na noc. Seks w reklamie, 11. Wnioski. Nowy markowy świat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia reklamy / Dariusz Doliński. - Wrocław : Agencja Reklamowa "Aida", 1999. - 197 s. : rys. ; 21 cm.
(Biblioteka Aidy)
Krótka historia reklamy; Możliwości i ograniczenia reklamy; Skuteczność reklamy; Procesy poznawcze, czyli kiedy zauważamy i zapamiętujemy reklamę; Człowiek w reklamie; Kiedy klient kupuje?; Krótka historia psy- chologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1. Fakty na temat polecania; 2. Polecanie rozłożone na czynniki pierwsze; 3. Droga do poleceń; 4. System poleceń- spojrzenie ogólne; 5. Autentyczna strategia; 6. Treść jako narzędzia marketingu; 7. Strategia zespolenia; 8. Sieć kontaktów z klientów; 9. Sieć kontaktów z partnerami strategicznymi; 10. Gotowi do odbioru; 11. Konkretne kampanie rekomendacyjne; 12. Lapidarne sugestie; 13. Warsztaty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
1. Reklama i jej efekty; 2. Wyznaczanie celów reklamy; 3. Pomiar i ocena efektów reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Istota i mechanizm oddziaływania product place ment: Komunikacja marketingowa i jej instrumenty; Isto ta product placement; Mechanizm oddziaływania product placement. Cz.II Uwarunkowania wykorzystania product placement: Wpływ czynników ekonomicznych, społecznych i technolo gicznych na wykorzystanie product placement; Zalety i wady product placement jako instrumentu komunikacji marketingowej; Korzyści i ograniczenia dla producentów filmowych, telewizyjnych i teatralnych oraz stacji te lewizyjnych związane z product placement; Etyka a pro duct placement; Prawo a product placement. Cz.III Nośniki product placement i sposoby ich wykorzy stania: Rodzaje product placement; Product placement w filmach; Product placement w telewizji; Product place ment w innych nośnikach; Sposoby wykorzystania product placement; Zastosowanie product placement. Cz.IV Organizacja i skuteczność product placement: Organizacja i koszty działań związanych z product placement; Ocena skuteczności product placement.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Outdoor z perspektywy historii - burzliwe początki przeobrażenia i niełatwe regulacje, 2. Perspektywa marketingowa - outdoor a segmentacja i targetowanie, 3. Perspektywa media planera - jak się bada outdoor i co badania mówią o nim, 4. Perspektywa kreacji - czy outdoor to fajne medium, 5. Perspektywa przyszłości - outdoor a zintegrowana komunikacja marketingowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej