Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(705)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(704)
Publikacje naukowe
(152)
Publikacje fachowe
(138)
Publikacje dydaktyczne
(27)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(515)
dostępne
(492)
wypożyczone
(21)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(512)
Czytelnia
(521)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(15)
Mruk Henryk (1948- )
(13)
Penc Józef (1939-2017)
(13)
Kotler Philip (1931- )
(11)
Romanowska Maria (1947- )
(11)
Armstrong Michael (1928- )
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(8)
Garbarski Lechosław
(8)
Kożuch Barbara (1950- )
(7)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(6)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(6)
Sikorski Czesław (1943- )
(6)
Stabryła Adam (1942- )
(6)
Łuczkiewicz Grzegorz
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Grzegorczyk Wojciech
(5)
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(5)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Opolski Krzysztof (1948- )
(5)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(5)
Rosa Grażyna (1968- )
(5)
Armstrong Gary
(4)
Berliński Lechosław (1944- )
(4)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(4)
Ehrlich Andrzej
(4)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(4)
Listwan Tadeusz (1940- )
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Rusiński Michał
(4)
Szymonik Andrzej (1952- )
(4)
Wiktor Jan W
(4)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(4)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(4)
Andrzejczyk Paweł
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Dąbkowski Grzegorz
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Florek Magdalena
(3)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(3)
Gralak Henryk
(3)
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Górska Grażyna
(3)
Ingram Marian
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Kassay Stefan
(3)
Kozielski Robert
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Lany Magdalena
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Nowak Edward (1951- )
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(3)
Rucińska Danuta
(3)
Sitkiewicz Franciszek
(3)
Suchar Marek (1954- )
(3)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(3)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Wójcik Leszek
(3)
Adamczyk Jan
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Belka Marek
(2)
Berkley Holly
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Christopher Martin
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Czekaj Jan (1950- )
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Domański Tomasz
(2)
Dresler Zbigniew (1943- )
(2)
Figiel Szczepan
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Freeman Edward R. (1951- )
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Gruszecka-Malec Grażyna
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(157)
2000 - 2009
(415)
1990 - 1999
(107)
Okres powstania dzieła
2001-
(79)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(685)
Rosja
(8)
Wielka Brytania
(5)
Stany Zjednoczone
(5)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(687)
angielski
(10)
rosyjski
(9)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(2)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(190)
Przedsiębiorstwo
(160)
Zarządzanie
(110)
Organizacja
(64)
Kadry
(62)
Zarządzanie strategiczne
(62)
Marketing strategiczny
(48)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(35)
Kultura organizacyjna
(31)
Planowanie strategiczne
(31)
Marketing elektroniczny
(30)
Motywacja pracy
(28)
Reklama
(28)
Badania marketingowe
(27)
Decyzje
(27)
Public relations
(27)
Zarządzanie jakością
(26)
Analiza strategiczna
(25)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(25)
Logistyka gospodarcza
(24)
Ocena pracowników
(24)
Promocja handlowa
(23)
Przywództwo
(22)
Usługi
(22)
Płaca
(20)
Zarządzanie projektami
(19)
Zatrudnienie
(19)
Finanse przedsiębiorstwa
(18)
Innowacje
(18)
Komunikacja marketingowa
(18)
Menedżerowie
(18)
Rynek
(18)
Praca
(17)
Strategia marketingowa
(17)
Zachowanie organizacyjne
(17)
Banki
(16)
Internet
(16)
Turystyka
(16)
Firma (nazwa)
(15)
Otoczenie firmy
(15)
Polityka zatrudnienia
(15)
Ceny
(14)
Handel
(14)
Marketing partnerski
(14)
Segmentacja rynku
(14)
Teoria organizacji
(14)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(13)
Komunikowanie marketingowe
(13)
Marketing międzynarodowy
(13)
Motywacja
(13)
Obsługa klienta
(13)
Zarządzanie finansami
(13)
Konsumenci (ekon.)
(12)
Controlling
(11)
Handel elektroniczny
(11)
Kanały marketingowe
(11)
Konkurencja
(11)
Konkurencyjność
(11)
Konsumenci
(11)
Reklama internetowa
(11)
Rekrutacja pracowników
(11)
Komunikacja społeczna
(10)
Polityka płacowa
(10)
Teoria dystrybucji
(10)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(10)
Analiza SWOT
(9)
Badania rynku
(9)
Etyka biznesu
(9)
Informacja gospodarcza
(9)
Jakość produktu
(9)
Konsumenci (ekonomia)
(9)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(9)
Służba zdrowia
(9)
Usługi turystyczne
(9)
Znaki towarowe
(9)
Środki masowego przekazu
(9)
Lojalność konsumentów
(8)
Marketing-mix
(8)
Promocja
(8)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
Relacje międzyludzkie
(8)
Strategia organizacyjna
(8)
Zarządzanie ryzykiem
(8)
Zarządzanie wiedzą
(8)
Jakość
(7)
Jakość usług
(7)
Marketing terytorialny
(7)
Organizacja pracy
(7)
Przedsiębiorstwo usługowe
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
Strony WWW
(7)
Szkolenie zawodowe
(7)
Wartościowanie pracy
(7)
Zachowania konsumentów
(7)
Instytucje nonprofit
(6)
Koszty
(6)
Marketing polityczny
(6)
Planowanie
(6)
Produkt turystyczny
(6)
Temat: czas
2001-
(37)
1989-2000
(7)
1901-2000
(3)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(35)
Kraje Unii Europejskiej
(6)
Japonia
(2)
Europa
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(496)
Praca zbiorowa
(12)
Ćwiczenia i zadania
(7)
Case study (studium przypadku)
(4)
Biografia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(480)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(230)
Transport i logistyka
(14)
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Psychologia
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Podróże i turystyka
(7)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Edukacja i pedagogika
(4)
Filozofia i etyka
(4)
Matematyka
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Historia
(2)
Nauka i badania
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
706 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : podręcznik / Aldona Nowacka, Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2004. - 272 s. : rys., wykr., tab. ; 23 cm.
R.1 Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy, R.2 Rynek jako podstawa działalności marketingowej, R.3 Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego, R.4 Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcach, R.5 Produkt jako narzędzie marketingu, R.6 Cena jako element mieszanki marketingowej, R.7 Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku, R.8 Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, R.9 Plan marketingowy jako elelment zarządzania marketingowego, R.10 Specyficzne obszary stosowania marketingu, R.11 Prawo i etyka jako narzedzie regulacji działaności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym właściwie jest marketing?; 2. Prace bedawczo-rozwojowe w zakresie marketingu; 3. Marketing jako filozofia biznesu; 4. Czy w marketingu potrzebna jest jakakolwiek wiedza?; 5. Zadania marketingu; 6. Zarządzanie rynkami; 7. Nowe spojrzenie na segmentacje rynku; 8. Utrata klientów; 9. Czy potrafisz ocenić swoją reklamę; 10. Na czym polega dobra reklama?; 11. Wybór mediów: gdzie najlepiej się reklamować; 12. Agencja reklamowa nie jest twoim partnerem; 13. Nie pytaj, co twoja marka może zrobić dla ciebie; 14. Matematyka marketingu; 15. Strategie cenowe; 16. System dystrybucji; 17. Władza; 18. Uczciwość, czyli nowa idea w marketingu; 19. Środowisko zewnętrzne firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd.3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 238, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
zawiera: Istota marketingu; Otoczenie marketingu; Marketingowe systemy informacyjne; Dystrybucja; Promocja; Marketingowa strategia przedsiębiorstwa; Nowe obszary marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing dla menedżerów / Tomasz Domański, Paweł Kowalski. - Warszawa ; Łódź : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 359, [1] s. : wykr. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa, Marketing w strukturze organizacyjnej firmy, Rola informacji w zarządzaniu marketingiem, Badania marketingowe, Decyzje marketingowe związane z polityką produktu, Cena jako obszar decyzji marketingowych, Polityka sprzedaży wyzwanie dla menedżera, Polityka komunikacji - kształtowanie globalnego wizerunku firmy, Strategia marke- tingowa firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przewodnik po marketingu / red. Bogusława Szydełko ; Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie ; Zeszyt 1)
1.Istota i pojęcie marketingu, 2.Geneza marketingu, 3.Definicja marketingu, 4.Instrumentarium marketingowego oddziaływania na rynek, 5.Najważniejsze różnice pomiędzy marketingiem klasycznym a nowoczesnym, 6.Koncepcja marketingu partnerskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Produkt w marketingu: Produkt w strategii marketi ngowej przedsiębiorstwa; Marka; Opakowania; Jakość pro duktu; Cykl życia produktu. Cz.II Zarządzanie nowymi produktami: Nowy produkt; Po szukiwanie idei nowych produktów; Selekcja idei nowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 339.138
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki Akademicki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych w Tychach)
1.Pojęcie i systematyka otoczenia przedsiębiorstwa, 2.Informacja i badania marketingowe, 3.Metody analizy warunków działalnia na rynku, 4.Instrumenty oddziaływania przedsiębiorstwa na rynek
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analizy marketingowe / Marianna Strzyżewska, Małgorzata Rószkiewicz. - Warszawa : Difin, 2002. - 293 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Charakterystyka analizy marketingowej, Analiza sprzedaży przez pryzmat marketingu, Analiza klientów firmy, Analiza produktu, Analiza cen, Analiza dystrybu cji, Analiza komunikacji firmy z rynkiem, Analiza marketingu mix, Analiza SWOT, Wykorzystane w pracy metody statystycznej analizy danych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing B2B w praktyce gospodarczej / Artur Olczak, Maciej Urbaniak. - Warszawa : Difin, 2006. - 302 s., tabl. : il. ; 23 cm.
1. Relacje partnerskie na rynku B2B. 2. Decyzje zakupu i sprzedaży na rynku B2B. 3. Działania promocyjne na rynku B2B. 4. Zarządzanie produktem na rynku B2B. 5. Marka na rynku B2B. 6. Zarządzanie dystrybucją na rynku B2B. 7. Zarządzanie polityką cenową na rynku B2B. 8. Studia przypadków - przykłady działań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : zagadnienia podstawowe / Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski. - Warszawa : PLACET, 2006. - 221, [2] s. : il., tab. ; 24 cm.
1. Przedsiębiorstwo - nabywca - rynek - marketing. 2. Zachowania nabywców. 3. Informacyjne podstawy strategii marketingowych. 4. Proces kształtowania strategii makretingowej w przedsiębiorstwie. 5. Produkt. 6. Dystrybucja. 7. Cena. 8. Promocja. 9. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Wojny marketingowe, 2.Wielkie powroty, 3.Zarządzanie zmianą i kryzysem, 4.Błędy w zarządzaniu i marketingu, 5.Znakomite sukcesy marketingowe, 6.Etyczne porażki, 7.Wielkie przygody przedsiębiorców
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Działalność marketingowa przedsiębiorstwa, 2. Controlling działalności marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Baza informacyjna controllingu działalności marketnigowej, 4. Instrumenty controlingu działalności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w firmie przyszłości / Franciszek (Frank) Krawiec. - Warszawa : Difin, 2006. - 243 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
1. Koncepcja firmy przyszłości 2. Procesy tworzenia ofert wartości 3. Budowa nowych rynków 4. Koncepcja, prognozowanie możliwości rynku dla nowych produktów 5. Nowe koncepcje marketingu 6. Marketing wizji 7. Strategie marketingu nowej technologii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Nowy rynek, 2.Budowanie relacjami z klientem, 3.Tworzenie wartości dla klienta, 4.Konkurencja oparta na czasie, 5.Łańcuchy dostaw zorientowane na popyt, 6.Zarządzanie logistyką marketingową, 7.Obsługa klienta globalnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wartość, dobra nazwa i lojalnośc wobec marki, Kreowanie niszy dla marki, tworzenie, zarządzanie i działania marketingowe związane z wartością marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing: spojrzenie na konsumenta; Powiązania marketingu ze strategiami przedsiębiorstwa; Zmiany w otoczeniu marketingowym; Postepowanie konsumenta; Rynki instytucjonalne i postępowanie nabywców; Badania marketingowe i ich wykorzystanie; Segmentacja rynku, wybór rynku docelowego i pozycjonowanie; Marketing partnerski, technologia informacyjna, prognozowanie; Rozwój nowych produktów; Zarządzanie produktem; Zarządzanie usługami; Cena: związki celów z przychodami i kosztami; Cena: kalkulacja ceny końcowej; Kanały marketingowe, pośrednicy i zarządzanie logistyką; Sprzedaż detaliczna; Proces zintegrowanej komunikacji marketingowej, promocja sprzedaży i public relations; Reklama; Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą; Proces marketingu strategicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rynek i jego funkcjonowanie, Istota i podstawowe załoz enia marketingu, Analiza mozliwości i zagrożeń działań , Postępowanie nabywców na rynku, Wybór rynku docelowe go, Podstawy badań marketingowych, Produkt jako elemen t marketingu, Działania związane z produktem, Cena ja ko element marketingu, Dystrybucja jako element market ingu, Mechanizm oddziaływania promocji, Instrumenty pr omocji, Marketing bezpośredni, Marketing dóbr i usług zaopatrzeniowych, Marketing usług
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota, definicje i modele marketingu wewnętrznego, 2.Narzędzia wykorzystywane przez narketing wewnętrzny, 3.Zastosowanie instrumentów integrujących działania wewnętrzne przedsiębiorstw w Polsce w świetle badań empirycznych, 4.Model wykorzystania integracyjnej funkcji marketingu wewnętrznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 197)
Wstęp. 1.Eurodisneyland. 2.Ikea. 3.Nowy styl. 4.Alpen Gold. 5.Maspex. 6.Peroni Nastro Azzurro.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej