Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(906)
ebookpoint BIBLIO
(3)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(897)
Poradniki i przewodniki
(146)
Publikacje fachowe
(137)
Publikacje naukowe
(23)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Audiobooki
(8)
E-booki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Druki ulotne
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(560)
dostępne
(559)
wypożyczone
(27)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(584)
Czytelnia
(568)
Autor
Adair John Eric (1934- )
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
Sałbut Bartosz
(7)
German Janusz (1974- )
(6)
Lipa Michał
(6)
Marciniak Jarosław
(6)
Sokół Aneta
(6)
Bartosiewicz Adam
(5)
Dondziłło Grzegorz
(5)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Bień Witold (1927-2018)
(4)
Ehrlich Andrzej
(4)
Grabka Robert Ireneusz. Lekotr
(4)
Gutowski Maksymilian
(4)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Pawłowski Konrad
(4)
Presnarowicz Sławomir
(4)
Rączkowski Bogdan
(4)
Waliś Robert
(4)
Zatorska Joanna
(4)
Bajorek-Ziaja Hanna
(3)
Bakalarz Dariusz
(3)
Bobrowicz Maciej
(3)
Brzeszczyńska Stella
(3)
Bąbska Barbara
(3)
Ciborski Piotr
(3)
Gałach Adam
(3)
Karbowski Marcin
(3)
Kaźmierski Aleksander
(3)
Korbecki Marek
(3)
Kostera Monika
(3)
Król-Fijewska Maria
(3)
Kućma Tomasz
(3)
Lunden Bjorn
(3)
Meryk Radosław
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Mućko Przemysław
(3)
Olczyk Magdalena
(3)
Rosell Lennart
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(3)
Skierska-Pięta Katarzyna
(3)
Strumińska Dorota
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Walczak Tomasz
(3)
Waszkiewicz Marian J
(3)
Witkowska Magda
(3)
Zenderowski Radosław (1974- )
(3)
Ziaja Sebastian
(3)
Adryjanek Anna
(2)
Albigowski Marek
(2)
Antoniuk A
(2)
Appelo Jurgen
(2)
Babiel Tadeusz B
(2)
Baranowski Marian
(2)
Bereszko Wojciech
(2)
Bień Andrzej
(2)
Blanchard Marjorie (1940- )
(2)
Blanchard Scott
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Borkowska Joanna
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Carew Donald
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Cialdini Robert B. (1945- )
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czekaj Katarzyna
(2)
Czerwińska Ewa
(2)
Dawson Roger
(2)
Day Christopher
(2)
Decker Bert
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Deoniziak A
(2)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(2)
Doroba Anita
(2)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Dudkiewicz Magdalena
(2)
Dziura M
(2)
Etel Leonard (1960- )
(2)
Fisher Roger (1922-2012)
(2)
Forsyth Patrick
(2)
Gajda Jolanta
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Górczyński Robert
(2)
Górnicka Gabriela
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Holstein-Beck Maria
(2)
Holwek Jarosław
(2)
Jabłonowska Lidia
(2)
Jankowska Małgorzata
(2)
Jankowski Andrzej
(2)
Jerzewska Jolanta
(2)
Jusewicz-Kalter Ewa
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(2)
Kaźmierczak Paweł
(2)
Ketterman Grace
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(107)
2010 - 2019
(224)
2000 - 2009
(480)
1990 - 1999
(95)
190 - 199
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(161)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(907)
Stany Zjednoczone
(3)
Niemcy
(1)
Kanada
(1)
Język
polski
(909)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(2)
0-5 lat
(1)
Dzieci
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(64)
Zarządzanie
(53)
Marketing
(42)
Kadry
(33)
Menedżerowie
(33)
Fundusze strukturalne UE
(29)
Zatrudnienie
(28)
Reklama
(26)
Komunikacja społeczna
(25)
Prawo pracy
(23)
Negocjacje
(22)
Praca
(22)
Stosunki interpersonalne
(22)
Sukces
(21)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(20)
Zarządzanie projektami
(19)
Dziecko
(18)
Przywództwo
(17)
Public relations
(17)
Obsługa klienta
(16)
Praca zespołowa
(16)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(16)
Dysertacje naukowe
(15)
Komunikacja interpersonalna
(15)
Podatek
(15)
Organizacja
(14)
Samorealizacja
(14)
Nauczyciele
(13)
Prezentacje i wystąpienia
(13)
Relacje międzyludzkie
(13)
Wychowanie w rodzinie
(13)
Internet
(12)
Mentoring
(12)
Motywacja pracy
(12)
Nauczanie
(12)
Papiery wartościowe
(12)
Perswazja
(12)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(12)
Rozmowa kwalifikacyjna
(12)
Techniki sprzedaży
(12)
Zespół ADHD
(12)
Inwestycje
(11)
Marketing strategiczny
(11)
Nieruchomości
(11)
Programowanie (informatyka)
(11)
Psychologia
(11)
Retoryka
(11)
Szkolnictwo
(11)
Uczenie się
(11)
Wychowanie
(11)
Autyzm
(10)
Konsumenci (ekon.)
(10)
Marketing cyfrowy
(10)
Samorząd terytorialny
(10)
Decyzje
(9)
Dziecko autystyczne
(9)
Komunikacja niewerbalna
(9)
Prace dyplomowe
(9)
Programy pomocowe UE
(9)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(9)
Systemy informatyczne
(9)
Unia Europejska
(9)
Autoprezentacja
(8)
Handel elektroniczny
(8)
Konflikt
(8)
Podatek od towarów i usług
(8)
Praca dyplomowa
(8)
Prawo gospodarcze
(8)
Rynek pracy
(8)
Zamówienia publiczne
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Banki
(7)
Finanse przedsiębiorstwa
(7)
Innowacje
(7)
Kariera
(7)
Rachunkowość
(7)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Życiorysy urzędowe
(7)
Agresywność
(6)
BHP
(6)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(6)
COVID-19
(6)
Coaching
(6)
Czas pracy
(6)
Europejski Fundusz Społeczny
(6)
Finanse
(6)
Instytucje nonprofit
(6)
Kredyt
(6)
Kupno i sprzedaż
(6)
Motywacja
(6)
Nauczanie początkowe
(6)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(6)
Poradnictwo zawodowe
(6)
Psychologia dziecka
(6)
Rynek
(6)
Rynek kapitałowy
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Umowa
(6)
Temat: czas
2001-
(89)
1989-2000
(6)
1901-2000
(5)
2001-0
(5)
1301-
(1)
1401-
(1)
1501-
(1)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(106)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(390)
Wzory dokumentów
(21)
Poradniki i przewodniki
(11)
Opracowanie
(9)
Scenariusz zajęć
(7)
Praca zbiorowa
(5)
Akty prawne
(3)
Komentarz prawny
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Poradniki dla nauczycieli
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Gry i zabawy
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Podręcznik
(2)
Poradniki
(2)
Tablice i wzory
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Audiobooki
(1)
Bibliografia
(1)
Broszura
(1)
Formularze i druki
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Orzeczenie sądowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(127)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(112)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(64)
Psychologia
(63)
Edukacja i pedagogika
(54)
Informatyka i technologie informacyjne
(47)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(28)
Medycyna i zdrowie
(19)
Socjologia i społeczeństwo
(17)
Media i komunikacja społeczna
(14)
Językoznawstwo
(8)
Nauka i badania
(7)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(6)
Inżynieria i technika
(3)
Matematyka
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Transport i logistyka
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Rozwój osobisty
(1)
911 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zespół Aspergera : zrozumieć, aby uzdrowić / Agnieszka Kozdroń. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin SA , 2020. - 316, [2] s. ; 23 cm.
Zawiera: Wstęp; ROZDZIAŁ I. ZESPÓŁ ASPERGERA – PRZEGLĄD DONIESIEŃ NAUKOWYCH 1. Determinanty zaburzeń rozwojowych 2. Etiologia zespołu Aspergera 3. Kryteria diagnostyczne zespołu Aspergera 4. Niepożądane działanie leków na organizm człowieka a autystyczne spektrum zaburzeń 5. Charakterystyka osobowości dotkniętej zespołem Aspergera 6. Zaburzenia integracji sensorycznej 6.1. Polisensoryczne zaburzenia w ujęciu praktycznym ROZDZIAŁ II. PORADNIK DLA PEDAGOGÓW 1. Pedagog kreator czy demotywator w procesie edukacji dziecka z zespołem Aspergera 2. Przyczyny niepowodzeń dziecka z zespołem Aspergera w placówkach edukacyjnych 3. System rodzinny przyczyną trudności i niepowodzeń edukacyjnych dziecka z zespołem Aspergera 4. Integracja społeczna – mit czy realność 5. Adekwatne zaspokajanie potrzeb dziecka w placówce edukacyjnej 5.1. Określenie potrzeb dziecka z zespołem Aspergera rozpoczynającego proces edukacji formalnej w placówce przedszkolnej 5.2. Wspieranie rozwoju dziecka z zespołem Aspergera w placówce edukacyjnej 5.3. Wspomaganie rozwoju dziecka z zespołem Aspergera w zakresie kompetencji społecznych 5.4. Adekwatne oddziaływania pedagogiczne w kontekście zaburzeń integracji sensorycznej dziecka z zespołem Aspergera 5.5. Efektywna współpraca z opiekunami dziecka ROZDZIAŁ III. PORADNIK DLA RODZICÓW 1. Pierwsze kroki na drodze do zaspokojenia potrzeb dziecka z zespołem Aspergera w środowisku rodzinnym 1.1. Diagnoza 1.2. Orzeczenie o niepełnosprawności 1.3. Życie rodzinne dziecka z zespołem Aspergera 2. Terapia dla twojego dziecka 2.1. Organizacja procesu terapeutycznego 2.2. Przemoc w terapii 2.3. Zalecane metody terapeutyczne w pracy z dzieckiem z zespołem Aspergera 2.4. Efekty terapeutyczne 3. Terapeutyczne oddziaływania w środowisku domowym 3.1. Zaspokojenie potrzeb dziecka w środowisku rodzinnym 3.2. Postawy rodzicielskie wobec niepełnosprawności 4. Gdy zespół Aspergera zdiagnozowany jest u ojca, syna, a czasem matki; Tytułem zakończenia; Zrozumieć i pokonać lęk; Uspołecznienie dziecka w spontanicznych interakcjach; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola państwa w życiu gospodarczym wg merkantylistów oraz angielskiej i francuskiej ekonomii klasycznej; Zarządzanie czynnikiem ludzkim jako źródło konkurencyjnego sukcesu na przykładzie wybranych państw wysoko rozwiniętych; Przebieg kryzysów finansowych lat 90 - próba analizy ich przyczyn, charakteru i znaczenia dla świata; Podstawowe założenia reformy polityki regionalnej Unii Europejskiej po roku 1999; Ocena sytuacji gospodarczej i politycznej w krajach Europy Środkowej i Wschodniej aspirujących do członkostwa w Unii Europejskiej pod kątem kryteriów kopenhaskich; III etap Unii Gospodarczej i Walutowej- wprowadzenie wspólnej waluty Rola sektora rolnego we współczesnej gospodarce na przykładzie Hiszpanii; Program pomocy Unii Europejskiej Phare - Struder w promocji Górnego Śląska; Ewolucja form kooperacji przemysłowej Wschód-Zachód (lat 1970-97); Motywy internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw przemysłu hutniczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zgoda w rodzinie, czyli dobre dialogi / Hanna Hamer. - Warszawa : Difin, 2007. - 170 s. : rys., fot. ; 23 cm.
Mieć czy być; Dlaczego kłamiesz; Dlaczego nie mówisz o złych ocenach; Jestem już dorosły; Między nami rodzicami; Emocje; Drobiazgi; Mam okres, boli! Osobista kultura; Ofiarność; Byłeś pijany; Ta wredna obca płeć; Masz pomóc! Mieszkam tu; Jestem wściekły/a; Po co się dogadywać; Niewidzialny drogowskaz; Piosenka; Nie masz dla mnie czasu; Chude już nie jest trendy; Lubię słodycze; Głodówki; Jak ty wyglądasz, mamo; Tatuaż, piercing; Przeprowadzka; Powiernica; Taka jestem zmęczona, synku; Pracoholizm; Zazdroszczą mi sukcesu; Jak krytykować i przyjmować uwagi krytyczne? Dlaczego stale chcesz mnie zmieniać; Znowu mnie kontrolujesz; Najbardziej denerwuje mnie w tobie; Najbardziej jestem ci wdzięczna/y za; Najbardziej boję się; List w sprawie punktualności; Wybaczanie; Razem na zakupy; Kup co chcesz i odczep się; Czuję się zazdrosny i zapomniana/y; Chodźmy gdzieś razem; Po co rozmawiać, Telefon komórkowy; Internet; Gry komputerowe; Honor; Przeciwstawianie się przemocy; Atakują mnie; Dlaczego ludzie popełniają samobójstwo? Dlaczego psychoterapeuta lepszy niż rodzina i przyjaciele; Małżeństwo czy na kocią łapę; Młody tata; Zerwanie; Najgorsze przy rozwodzie; Wypalenie zawodowe; Współczesna odmiana Piotrusia Pana; Wychowanie bez pięciu uwag. Co to jest stres? Nieskuteczne sposoby obniżania napięcia; Techniki relaksacyjne; Dieta antystresowa i używki; Kontrola własnego czasu; Poczucie szczęścia w chorobie; Nadzieja dla depresji; Walka z migreną; Narkotyki - wiedzieć jak wyglądają i szkodzą, żeby nie brać.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1. Nakryj do stołu; 2. Planuj każdy dzień z wyprzedzeniem; 3. Stosuj zasadę 80/20 gdzie się da; 4. Zastanów się nad konsekwencjami; 5. Zwlekanie kontrolowane; 6. Nieustannie stosuj metodę ABCDE; 7. Koncentruj się na zagadnieniach kluczowych; 8. Prawo trzech zdań; 9. Dobrze się przygotuj, zanim rozpoczniesz; 10. Krok po kroku, czyli od beczki do beczki; 11. Podwyższaj swoje kwalifikacje; 12. Okaż swoje szczególne zdolności; 13. Rozpoznaj swoje główne ograniczenia; 14. Zmobilizuj się; 15. Maksymalne wykorzystanie energii; 16. Zmuś się do działania; 17. Nie daj się uzależnić technice; 18. Plasterki salami i ser szwajcarski; 19. Strategia wydzielania czasu; 20. Stan wyższej konieczności; 21. Każde zadanie traktuj indywidualnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zdrowy rozsądek to najlepsza gwarancja przygotowania się do negocjacji, 2. Gest lub dobór koloru mają wagę słowa, 3. Uważne słuchanie i zrozumienie to główne filary porozumienia, 4. Kto pyta, ten kontroluje kierunek i rozwój negocjacji, 5. Odpowiedzią na ostry zarzut jest trafny argument
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia Rodziny)
1. Wprowadzenie; Wzorce skutecznej terapii rodzin. Poziom I; Wzorce skutecznej terapii rodzin. Poziom II; Podsumowanie; 2. Wprowadzenie; Cykl kalibrowej komunikacji; Cykl komunikacji opartej na informacjach zwrotnych: Zbieranie informacji; Zmiana systemu; Utrwalenie zmian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Podziękowania; Przedmowa; Witamy; Część I. Wprowadzenie do architektury oprogramowania: 1. Zostać architektem oprogramowania: Czym zajmują się architekci oprogramowania?; Czym jest architektura oprogramowania?; Zostańmy architektami w naszym zespole; Budowanie niesamowitego oprogramowania; Studium przypadku: Projekt Lionheart; Co dalej; 2. Podstawy myślenia projektowego: Cztery zasady myślenia projektowego; Zastosowanie nastawienia projektowego; Myślenie, robienie, sprawdzanie; Co dalej; Część II. Podstawy projektowania architektury: 3. Opracowywanie strategii projektowania; Poszukiwanie satysfakcjonującego projektu; Decydowanie, ile zaprojektować na początku; Niech ryzyko będzie naszym przewodnikiem; Tworzenie planu projektowania; Projekt Lionheart: do tej pory; Co dalej; 4. Wczuwanie się w interesariuszy: Rozmawianie z właściwymi ludźmi; Tworzenie mapy interesariuszy; Odkrywanie celów biznesowych; Projekt Lionheart: do tej pory...; Co dalej; 5. W poszukiwaniu wymagań istotnych dla architektury: Zawężanie możliwości projektowych za pomocą ograniczeń; Definiowanie atrybutów jakościowych; Poszukiwanie klas wymagań funkcjonalnych; Dowiedzmy się, co jeszcze wpływa na architekturę; Poszukiwanie potrzebnych informacji; Budowanie specyfikacji ASR; Projekt Lionheart: do tej pory...; Co dalej; 6. Wybór architektury (zanim ona wybierze nas): Rozszerzamy, aby dostrzegać możliwości, zawężamy, aby decydować; Akceptowanie ograniczeń; Wspieranie pożądanych atrybutów jakościowych; Przypisywanie elementom funkcjonalnych obowiązków; Projektowanie z myślą o zmianach; Projekt Lionheart: do tej pory; Co dalej; 7. Tworzenie fundamentów z użyciem wzorców: Czym jest wzorzec architektoniczny?; Wzorzec warstwowy; Wzorzec porty i adaptery; Wzorzec potoki i filtry; Wzorzec architektury zorientowanej na usługi; Wzorzec publish-subscribe; Wzorzec współdzielonych danych; Wzorzec wielowarstwowy; Wzorzec centrum kompetencji; Wzorzec otwartego udziału; Wzorzec wielkiej kuli błota; Odkrywanie nowych wzorców; Projekt Lionheart: do tej pory; Co dalej; 8. Zarządzanie złożonością za pomocą sensownych modeli: Myślenie o architekturze; Projektowanie metamodelu; Wbudowywanie modeli do kodu; Projekt Lionheart: do tej pory; Co dalej; 9. Prowadzenie architektonicznych warsztatów projektowych: Planowanie architektonicznych warsztatów projektowych; Wybieranie odpowiednich działań projektowych; Zapraszanie właściwych uczestników; Zarządzanie grupą; Praca z rozproszonymi zespołami; Projekt Lionheart: do tej pory; Co dalej; 10. Wizualizacja decyzji projektowych: Przedstawianie architektury z różnych perspektyw; Rysowanie fantastycznych diagramów; Projekt Lionheart: do tej pory; Co dalej; 11. Opisywanie architektury: Opowiadanie całej historii; Dopasowywanie metody opisu do sytuacji; Szanowanie swoich odbiorców; Tworzenie widoków wokół potrzeb interesariuszy; Wyjaśnianie powodów naszych decyzji; Projekt Lionheart: do tej pory...; Co dalej; 12. Karty oceny dla architektury: Ocenianie służy uczeniu się; Testowanie projektu; Prowadzenie warsztatów ewaluacyjnych; Oceniajmy wcześnie, oceniajmy często, oceniajmy w sposób; Projekt Lionheart: do tej pory...; Co dalej; 13. Wzmacnianie architektów w zespole: Promowanie myślenia architektonicznego; Ułatwianie podejmowania decyzji i wspieranie rozwoju umiejętności; Stworzenie możliwości bezpiecznej praktyki; Delegowanie kompetencji projektowych; Wspólne projektowanie architektury; Projekt Lionheart: epickie podsumowanie; Co dalej; Część III. Skrzynka narzędziowa architekta: 14. Działania na rzecz zrozumienia problemu: Działanie 1. Wybór jednej rzeczy; Działanie 2. Mapa empatii; Działanie 3. Warsztaty cel-pytanie-metryka; Działanie 4. Wywiad z interesariuszami; Działanie 5. Lista założeń; Działanie 6. Sieć atrybutów jakościowych; Działanie 7. Miniwarsztaty atrybutów jakościowych; Działanie 8. Mad lib „punkty widzenia”; Działanie 9. Miara odpowiedzi sofizmatu rozszerzenia; Działanie 10. Mapa interesariuszy; 15. Działania w celu zbadania potencjalnych rozwiązań: Działanie 11. Personifikacja architektury; Działanie 12. Architektoniczny fl ipbook; Działanie 13. Karty komponent-odpowiedzialność-współpracownik; Działanie 14. Mapa pojęć; Działanie 15. Dzielenie i zdobywanie; Działanie 16. Burza zdarzeń; Działanie 17. Grupowe postery; Działanie 18. Projektowanie karuzelowe; Działanie 19. Wspólna sesja przy białej tablicy; 16. Działania służące osiągnięciu namacalności projektu: Działanie 20. Zapisy decyzji architektonicznych; Działanie 21. Architektoniczne haiku; Działanie 22. Diagram kontekstowy; Działanie 23. Lista najpopularniejszych haseł; Działanie 24. Tablica koncepcyjna; Działanie 25. Modularny diagram dekompozycji; Działanie 26. Odrzucone ścieżki; Działanie 27. Prototypowanie w celu zdobycia wiedzy lub podjęcia decyzji; Działanie 28. Diagram sekwencji; Działanie 29. Metafora systemowa; 17. Działania służące ocenie możliwości projektowych: Działanie 30. Briefi ng architektury; Działanie 31. Przegląd kodu; Działanie 32. Macierz decyzyjna; Działanie 33. Obserwacja zachowania; Działanie 34. Pytanie-komentarz-potrzeba; Działanie 35. Burza ryzyk; Działanie 36. Sprawdzanie poczytalności; Działanie 37. Przegląd scenariusza; Działanie 38. Szkicowanie i porównywanie; D1. Biografi e przedstawicieli społeczności; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Dowiesz się z tej książki: jakie są konsekwencje odwlekania i ile tak naprawdę Cię to kosztuje; w jaki sposób przygotować siebie i swoje miejsce pracy, aby osiągnąć maksymalne wyniki, pracując jako copywriter, programista, grafik, dziennikarz, pozycjoner lub wykonując inne zawody, niekoniecznie związane z pracą w domu; jak znaleźć zupełnie darmowe miejsce pracy poza domem, tak aby nikt nie rozpraszał cie, gdy wykonujesz ważne zadanie; jaki jest sekret tworzenia listy zadań, które polecają Tim Ferris i Leo Babuta (możemy jedynie zdradzić ci teraz, że ta metoda budzi wiele kontrowersji, ale naprawdę działa).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć finanse firmy / Jarosław Tuczko. - Warszawa : Difin, 2000. - 249 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
Finanse w firmie - co to takiego? Sprawozdania finansowe; Analiza finansowa firmy; Analiza kosztów; Cash flow; Wartość pieniądza w czasie; Ocena projektów inwestycyjnych; Pozyskiwanie źródeł finansowania; Koszt i struktura kapitału; Kalkulacja ryzyka; Wycena wartości firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Świat ADHD: 1. Jak nas ADHD zajmuje i dzieli? 2. ADHD - jak powstaje mit, 3. Każdy ma na temat Twojego dziecka coś do powiedzenia, chociaż nigdy je nawet nie widział, 4 Dzieci z ADHD i ich rodzice - droga przez mękę, Cz. II Patrzeć systemowo: 5. Podejście systemowe - pomocne uzupełnienie?, 6. ADHD jako system problemowy, Cz. III Działać systemowo: 7. Co warto wiedzieć? 8. Znaleźć rozwiązania, 9. Rozpoznać uwikłania i rozwiązać je, 10. Dla nas, ojców, 11. Jeśli zamierzacie skorzystać z pomocy profesjonalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Marketing zaczyna się od konsumenta : 1.Wyzwanie marketingowe, 2.Uwarunkowania postępowania konsumentów na rynku, 3.Potrzeby i motywacje, 4.Ryzyko w zakupach konsumentów. Cz.II Decyzje nabywców : 5.Anatomia decyzji konsumentów, 6.Rodzaje decyzji zakupu, 7.Zakup nowegp produktu, 8.Przedsiębiorstwo i instytucjie jako nabywcy. Cz.III wybór rynku docelowego : 9.Analiza możliwości i zagrożeń działania, 10.Segmentacja rynku, 11.Wybór pozycji i sposobu działania na rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zwinnie do przodu : poradnik kierownika projektów informatycznych / Piotr Wróblewski. - Gliwice : Helion S.A. , cop. 2020. - 380, [4] s. : rys., tab., wykresy ; 21 cm.
CZĘŚĆ I. NIEZBĘDNIK KIEROWNIKA PROJEKTU. Rozdział 1. Pojęcia podstawowe. Czym jest, a czym NIE JEST projekt? Niełatwa ocena sukcesu projektu. Zarządzanie i zespół. Zastosowanie zarządzania projektami. Pytania kontrolne. Rozdział 2. Uruchamianie projektu. Proste trudnego początki. Karta projektu. Jak dobrze zainicjować projekt? Plan projektu: budowa i utrzymanie. Plan projektu zmienia się w czasie! Pytania kontrolne. Rozdział 3. Zespół... mitów i zalet. Praktyki budowania zespołów projektowych. Budowanie autorytetu kierownika. Role w zespole, czyli optymalne ludzi dopasowanie. Ludzie są różni, czyli model typów osobowości Myers-Briggs. Role i typy osobowości – konkluzja. Zarządzanie konfliktami. Pytania kontrolne. Rozdział 4. Od WBS do harmonogramu. Dualizm projektowy. Struktura podziału prac (WBS). Tworzenie WBS. Rola WBS w kontroli zakresu projektu. Pytania kontrolne. Rozdział 5. Zarządzanie zmianami. Proces zarządzania zmianami. Role w procesie zarządzania zmianami. Wpływ zmian na tzw. wydania produktu. Pytania kontrolne (bardzo trudne!) Rozdział 6. Sztuka zarządzania wymaganiami użytkownika. Użytkownicy i udziałowcy. Specyfika wymagań informatycznych. Skuteczne zbieranie wymagań. Pytania kontrolne. Rozdział 7. Zarządzanie ryzykiem. Pojęcia podstawowe. Odkrywanie ryzyk projektowych. Rodzaje ryzyka. Materializacja ryzyka i jego wpływ na projekt. Szablon dokumentowania ryzyka. Mapa ryzyka. Pytania kontrolne. Rozdział 8. Harmonogram doskonały, czyli jak planować, aby się udało. Planowanie kontra chaos. Zależności pomiędzy zadaniami. Ścieżka krytyczna. Szacowanie pracochłonności i kosztów prac. Przypisywanie zasobów zadaniom. Sztuka wymyślania i układania zadań. Optymalizacja obciążenia zasobów projektowych. Przekazywanie zadań członkom zespołu. Kompresja harmonogramu. Pytania kontrolne. Rozdział 9. Zarządzanie budżetem w projekcie informatycznym. Opłacalność projektu w kontekście organizacji. Elementy analizy budżetowej w projekcie. Koszty własne w projekcie. Koszty zewnętrzne w projekcie. Planowanie wykorzystania zasobów. Kontrolowanie czy raportowanie czasu pracy? Pytania kontrolne. Rozdział 10. Śledzenie postępów i metoda Earned Value. Pojęcie wersji bazowej harmonogramu. Rejestrowanie danych o postępie prac. Metoda wartości wypracowanej (Earned Value). Earned Value na przykładach. Pytania kontrolne. Rozdział 11. Dokumentacja projektowa w fazie wytwórczej. Raportowanie stanu projektu. Dziennik projektu. Dokumentowanie spotkań. Pytania kontrolne. Rozdział 12. Skuteczna komunikacja. Sztuka sprawnej komunikacji. Pytania kontrolne. Rozdział 13. Zarządzanie jakością w projekcie informatycznym. Normy ISO serii 9001. Model CMM. Testowanie oprogramowania. Ciągła integracja i kontrola konfiguracji. Pytania kontrolne. Rozdział 14. Dostawa i zamknięcie projektu. Dostawa produktu. Strategie wdrażania złożonych systemów informatycznych. Szkolenia użytkowników. Zamknięcie prac w projekcie. Gwarancja i konserwacja. Pytania kontrolne. Rozdział 15. Podwykonawstwo i używanie darmowego oprogramowania. Outsourcing, czyli kupujemy zamiast wytwarzać. Modele OEM i ODM. Jak się odnaleźć w gąszczu open source. Pytania kontrolne. Rozdział 16. Certyfikacja project management. Certyfikacje PMI. Metodyka i certyfikacja PRINCE2. Szkolenia i certyfikacja PRINCE2. AgilePM (Agile Project Management). Pytania kontrolne. CZĘŚĆ II. ZWINNE REWOLUCJE I PRAKTYKI PM. Rozdział 17. W kierunku zwinnych metod wytwórczych. Proces ex machina, czyli próby uporządkowania rzeczywistości. A może zróbmy to inaczej? Pytania kontrolne. Rozdział 18. Usprawnić produkcję! Lean Manufacturing, czyli eliminacja strat. Lean Software Development. Cykl Deminga (PDCA). Rozdział 19. Kanban, czyli zrozumieć i ujarzmić flow. Kanban w systemach produkcji klasycznej. Tablice Kanban. Rozdział 20. Od iteracji do Agile. Zaplanujmy lepsze jutro! (Nieco) lepszy rodzaj planowania. 35 lat minęło jak jeden dzień... Złożone systemy adaptacyjne. Manifest Agile, czyli "przykazania" ogólne. Zasady Agile, czyli "katechizm" na co dzień. Rodzina metodyk Agile. Rozdział 21. Agile w wydaniu DSDM. Geneza DSDM. Cykl życia projektu w DSDM. Zespół i role w DSDM. MoSCoW, czyli zarządzanie priorytetami. Demonstracja wykonanej pracy. Komunikacja. Sztuka definiowania wymagań. Rola Kierownika Projektu w DSDM. Planowanie i śledzenie postępu. Podsumowanie. Rozdział 22. Scrum w pigułce. Zasady gry Scrum. Flow sterowany wymaganiami. Organizacja pracy. Spotkania w Scrumie. Postęp prac w Scrumie. Rozdział 23. Porównanie Agile z metodami tradycyjnymi. Triada projektowa raz jeszcze. Według planu czy na luzie? Dokumentacja i zarządzanie wiedzą. Metody szacowania Agile. Planning Poker. Rozdział 24. Jak raportować postęp projektu zwinnego? Kanban w Agile. Rejestr Sprintu. Wykresy spalania. Kumulacyjny diagram przepływu. Earned Value w Agile. Rozdział 25. Wdrażanie Agile. Pierwsze koty za płoty. Wymagania użytkownika. Użycie WBS w metodach zwinnych? Jaki Agile? Pytania kontrolne. CZĘŚĆ III. DARMOWE OPROGRAMOWANIE DO ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI. Rozdział 26. Przegląd darmowego oprogramowania do zarządzania projektami. Projekty pominięte w książce. Rozdział 27. GanttProject, czyli proste harmonogramowanie. Rozpoczynamy nowy projekt. Zależności i inne atrybuty zadań. Zaawansowane atrybuty zadań. Zasoby. Wygląd wykresu. Analiza projektu. Zaawansowane opcje programu. Rozdział 28. ProjectLibre, czyli prawie jak Microsoft Project. Rozpoczynamy nowy projekt. Zasoby. Wygląd wykresu. Widoki. Kalendarze niestandardowe. Analiza i raportowanie projektu. Literatura. Spis rysunków. Spis tabel. Skorowidz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradniki Kadrowe)
R. 1 Szczególne zasady rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników: Zwolnienia grupowe – założenia ogólne; Rola związków zawodowych w ramach procedury zwolnień grupowych; Zawiadomienie o zwolnieniach grupowych; Program dobrowolnych odejść; Kryteria wyboru pracowników typowanych do zwolnienia. R. 2 Uprawnienia pracowników: Objęcie szczególną ochroną przed wypowiedzeniem lub rozwiązaniem stosunku pracy; Odprawa pieniężna; Odszkodowanie dla pracowników przyznawane na podstawie przepisów Kodeksu pracy; Pierwszeństwo w ponownym zatrudnieniu. R. 3 Restrukturyzacja zatrudnienia w organizacji w ramach tzw. tarczy antykryzysowej: Zwolnienie z obowiązku opłacania składek z FUS (ZUS);Ograniczone zwolnienie ze składek dla firm do 49 osób; Zawierzenie opłacania składek; Możliwość uzyskania pożyczki z Funduszu Pracy; Zawieszenie finansowania Pracowniczych Planów Kapitałowych (art. 15g ust. 5 ustawy antykryzysowej); Świadczenie postojowe dla samozatrudnionych i osób wykonujących umowy cywilnoprawne; Dofinansowania z Powiatowego Urzędu Pracy części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorców; Rozwiązania tzw. tarczy finansowej dla przedsiębiorców. R. 4 Przestój ekonomiczny i obniżony wymiar czasu pracy: Zasady wprowadzenia przestoju i przestoju ekonomicznego; Wynagrodzenia pracowników w czasie przestoju ekonomicznego; Dofinansowanie w okresie obniżonego wymiaru czasu pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zwolnienia pracowników a polityka personalna organizacji / Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wyd. 3 uaktual. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2020. - 230, [2] s. : il., tabel. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
O autorce; Wstęp; CZĘŚĆ I. ZARZĄDZANIE PROCESEM ODCHODZENIA PRACOWNIKÓW Z ORGANIZACJI SPRAWDZIANEM KULTURY ORGANIZACYJNEJ FIRMY Rozdział 1. Zwalnianie pracowników a wizerunek przedsiębiorstwa: Firma w oczach byłych pracowników - rys historyczny; Trwała (?) zmiana podejścia do redukcji personelu; Jaka będzie "nowa normalność"? Pandemia COVID-19 a problem zwalniania pracowników; Rozdział 2. Przegląd najczęściej występujących przyczyn odchodzenia pracowników z organizacji: Zwolnienia spowodowane przyczynami organizacyjnymi; Zwolnienia spowodowane negatywną oceną pracy; Zwolnienia z inicjatywy pracownika; CZĘŚĆ II. GDY DECYZJĘ PODEJMUJE PRACODAWCA Rozdział 3. Restrukturyzacja organizacji a redukcja zatrudnienia: Pojęcie restrukturyzacji; Restrukturyzacja zatrudnienia jako nieodzowny element restrukturyzacji przedsiębiorstwa; Przebieg procesu restrukturyzacji zatrudnienia; Znaczenie komunikacji; Pojęcie planu społecznego; Próba podsumowania; Rozdział 4. Redukcja zatrudnienia a dalsze funkcjonowanie organizacji: Syndrom "tych, co przeżyli"; Sposoby przeciwdziałania negatywnym skutkom redukcji; Rozdział 5. Sposoby przeciwdziałania przerostowi zatrudnienia: Planowanie zatrudnienia; Wprowadzanie elastycznych form zatrudnienia; Praca zdalna - pojęcie i podstawowe warunki efektywności; Rozdział 6. Rozwiązania alternatywne wobec redukcji zatrudnienia: Zachęcanie do dobrowolnego odejścia z organizacji połączone z systemem odpraw; Zaproponowanie pracownikom urlopów bezpłatnych (lub częściowo płatnych); Obniżka wynagrodzeń osób zatrudnionych w firmie; Rozdział 7. Podejmowanie decyzji dotyczących wyboru osób przeznaczonych do zwolnienia w ratnach redukcji: Kryterium stażu pracy (LIFO i FIFO); Kryterium społeczne; Kryterium efektywnościowe; Rozdział 8. Przekazywanie pracownikom informacji o podjętych decyzjach: Utrata zatrudnienia jako poważny problem psychologiczny; Kto powinien przekazywać informację o zwolnieniu?; Zasady prowadzenia rozmów ze zwalnianymi pracownikami; Rozdział 9. Outplacement: Czym jest outplacement?; Rodzaje outplacementu; Dlaczego organizacje decydują się na zastosowanie outplacementu? Trudności związane z prowadzeniem programów outplacementu w Polsce; Jak mierzyć efektywność outplacementu?; Rozdział 10. Zwolnienia spowodowane negatywną oceną pracy: Najczęstsze przyczyny niewłaściwego wykonywania zadań; Zagadnienia, które należy rozważyć przed podjęciem ostatecznej decyzji; Informowanie pracownika o zwolnieniu spowodowanym negatywną oceną pracy; CZĘŚĆ III. GDY DECYZJĘ PODEJMUJE PRACOWNIK Rozdział 11. Powody odchodzenia dobrych pracowników z organizacji: Brak realistycznego obrazu przyszłej pracy; Zatrudnianie osób ze zbyt wysokimi kwalifikacjami; Niewłaściwy przebieg okresu adaptacyjnego; Niesatysfakcjonujący poziom wynagrodzeń; Rozdział 12. Jak zatrzymać wartościowych pracowników w organizacji? Program działań długofalowych; Przestrzeganie najważniejszych zasad efektywnego kształtowania systemów motywacyjnych; Właściwe kształtowanie polityki szkoleniowej; Stwarzanie pracownikom możliwości awansu; Programy zarządzania talentami; Rozdział 13. Rozmowa z odchodzącym pracownikiem źródłem informacji o polityce personalnej organizacji: Sygnały świadczące o zamiarze odejścia; Czy warto nakłaniać pracownika do pozostania?; Exit intewiew - wywiad z odchodzącym pracownikiem; Zasady prowadzenia rozmów z odchodzącymi pracownikami; Exit interuiew jako element standardów zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej; Rozdział 14. Odejść z klasą. Kilka słów do rozstających się z firmą pracowników: Rozstanie z pracodawcą jako naturalny etap życia zawodowego; Jak przewidzieć zwolnienie?; Wskazówki dla odchodzących; Aneks. Kontynuacja czy przełom? Praktyki restrukturyzacji zatrudnienia w opinii Pawia Gniazdowskiego, dyrektora polskiego oddziału; Lee Hecht Harrison DBM; Trendy dotyczące restrukturyzacji zatrudnienia przed pandemią; Wyzwania okresu pandemii; Bibliografia; Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wiadomości ogólne. 2. Podmiot, który może dochodzić zwrotu. 3. Inwestycje uprawniające do zwrotu. 4. Wydatki objęte zwrotem. 5. Warunki uzyskania zwrotu. 6. Kwota zwrotu oraz limit zwrotu. 7.Wniosek o zwrot. 8. Doskonalenie zwrotu. 9. Pozostałe zagadnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Team Spirit)
1. Dowództwo 2. Regaty 3. Inspiracja 4. Przygotowania 5. Team Spirit 6. Trening 7. Wreszcie płyniemy 8. Wyrok 9. Nastawienie 10. Wytrwałość 11. Niebezpieczeństwo 12. Zamknięcie pętli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie; 2. Fenomen GDT; 2. Fenomen GDT; 3. Jak sprawić by wszystko działało- proces; 4. Podstawy zarządzania samym sobą; 5. Odzyskiwanie kontroli: uchwycenie; 6. Przejmowanie kontroli: rozjaśnianie; 7. Przejmowanie kontroli: organizowanie; 8. Odzyskiwanie kontroli: refleksja; 9. Przejmowanie kontroli: zaangażowanie; 10. Przejmowanie kontroli: wykorzystanie metody w życiu i w pracy; 11. Odzyskiwanie perspektywy; 12. Osiąganie perspektywy na rozbiegu: następne działanie; 13. Osiąganie perspektywy na poziomie 10 000 stóp: projekty; 14. Osiąganie perspektywy na poziomie 20 000 stóp: obszar skupienia i odpowiedzialności; 15. Osiąganie perspektywy na poziomie 30 000 stóp: cele i zamierzenia; 16. Osiąganie perspektywy na poziomie 40 000 stóp: wizja; 17. Osiąganie perspektywy na poziomie 50 000 stóp: przyczyna i zasady; 18. Odzyskiwanie perspektywy: ponowne odwiedziny w Ogrodach Gracie; 19. W prawdziwym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Uświadomienie: Złość dezorganizuje moje życie; Dlaczego tak bardzo się złoszczę?; Dlaczego nie mogę przestać? Sześć głównych przyczyn życia w złości; Drabina złości i przemocy. Część II. Działanie: Złap rybę albo odetnij przynętę. Czas podjąć zobowiązanie; Schodzenie z drabiny – część 1: Koniec z groźbami i przemocą; Schodzenie z drabiny – część 2: Lepiej trzymaj gębę na kłódkę, dopóki nie nauczysz się mówić, jak trzeba; Możesz wierzyć lub nie, im nie chodzi o to, żeby cię zniszczyć; Żegnajcie, stare urazy; Ja też potrzebuję pomocy – rozdział dla partnerów osób uzależnionych od złości; Co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
W książce znajdziesz: informacje o trzech filarach życia lepszego niż dobre; nowe wiadomości, które zmotywują cie do życia; zasady tworzenia planu strategicznego, który pozwoli ci osiągnąć założone cele; informacje o czynnikach, które często utrudniają ludziom osiągnięcie maksymalnego poziomu produktywności i szczęścia, wiadomości o nawykach, które otworzą przed tobą nowe horyzonty sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej