Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(36)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(35)
Publikacje naukowe
(11)
E-booki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(30)
tylko na miejscu
(14)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(16)
Autor
Boczkowska Magdalena (1983- )
(2)
Burska Katarzyna
(2)
Cieśla Bartłomiej
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Lupa Iwona
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bęben Robert
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czajka Kamil
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudek Marek
(1)
Dutta Soumitra. Czy masz osobistą strategię obecności w mediach społecznościowych (pol.)
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gierula Marian
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Guth David W
(1)
Guzowski Rafał
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kane Gerald C. Budowanie społeczności 2.0 (pol.)
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kondak Anna
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Kroik Janusz
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marsh Charles
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Miotk Anna
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Petrov Alexander
(1)
Podlaski Arkadiusz
(1)
Polińska Karolina
(1)
Poovey Short Bonnie
(1)
Płaneta Paweł
(1)
Płoska Renata
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Sala Paweł
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Sarna Paweł
(1)
Siemianowski Roch
(1)
Stawarz Barbara (ekonomia)
(1)
Stein Andi
(1)
Stopczyńska Kinga
(1)
Stępowski Robert
(1)
Sulich Adam
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tylec Agnieszka
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława (1954- )
(1)
Widera Wiktor
(1)
Zdunkiewicz Anna
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Żurawska Joanna
(1)
Тулупов Владимир B
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(39)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(41)
Czechy
(1)
Język
polski
(41)
Temat
Media społecznościowe
(24)
Marketing społecznościowy
(19)
Marketing cyfrowy
(7)
Komunikacja marketingowa
(6)
Public relations
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Marketing
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Portal społecznościowy
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Autoprezentacja
(4)
Internet
(4)
Reklama internetowa
(4)
Blog
(3)
Public relations w internecie
(3)
Copywriting
(2)
Copywriting internetowy
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Facebook
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Image
(2)
Innowacje
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Osobowość
(2)
Reklama
(2)
Socjologia
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Społeczności internetowe
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Teatr
(2)
Twitter
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Alokacja
(1)
Analiza czynnikowa
(1)
Aplikacje internetowe
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Big data
(1)
Blogi
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
E-mail marketing
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Google Analytics
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mentoring
(1)
Misseling
(1)
Mobbing
(1)
Modele ekonomiczne
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Netykieta
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Obsługa klienta
(1)
Okulografia
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Radiofonia
(1)
Radiowe programy informacyjne
(1)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Kazachstan
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(9)
Monografia
(3)
Opracowanie
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(13)
Zarządzanie i marketing
(13)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
41 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Introduction: How This Book Works Section 1. Strategic Writing: 1A. Introduction; 1B. The Importance of Good Writing; 1C. research, Planning and the Writing Process; 1D. Writing for the Web; 1E. Writing for Social Media; 1F. Broadcast/Podcast Writing; 1G. Strategic Design; 1H. Integrated Marketing Communications; 1I. Ethics and Strategic Writing; 1J. Diversity and Strategic Writing; 1K. Persuasion and Strategic Writing; 1L. The Law and Strategic Writing. Section 2. Strategic Writing in Public Relations: 2A. Introduction; 2B. Social Media in Public Relations; 2C. Microblogs and Status Updates; 2D. Blogs; 2E. Podcast; 2F. Websites; 2G. News Release Guidelines; 2H. Annoucement News Releases; 2I. Feature News Releases; 2J. Hybrid News Release; 2K. Social Media News Release; 2L. Media Advisories; 2M. Pitches; 2N. Video News Releases and Organizational Storytelling; 2O. Digital Newsrooms and Media Kits; 2P. Backgrounders; 2Q. Fact Sheets; 2R. Photo Opportunity Advisories; 2S. Newsletter and Magazine Stories; 2T. Annual Reports; 2U. Speeches. Section 3. Strategic Writing in Advertising: 3A. Introduction; 3B. Social Media in Advertising; 3C. Strategic Message Planners; 3D. Print Advertisements; 3E. Radio Advertisements; 3F. Television Advertisements; 3G. Web and Mobile Advertisements; 3H. Radio and TV Promotions; 3I. Radio and TV Public Service Annoucements. Section 4. Strategic in Sales and Marketing: 4A. Introduction; 4B. Social Media in Sales and Marketing; 4C. Content Marketing; 4D. Proposals and Marketing Communications Plans; 4E. Mobile Messages; 4F. Sales Letters and E-Blats; 4G. Fundraising Letters and E-Blasts; 4H. Brochures. Section 5. Strategic Writing in Business Communication: 5A. Introduction; 5B. Social Media in Business Communication; 5C. Business Correspondence; 5D. Good-News Correspondence; 5E. Bad-News Correspondence; 5F. Request Correspondence; 5G. Job-Request Correspondence; 5H. Resumes; 5I. Memoranda; 5J. Business Reports. Appendices: A. A Concise Guide to Punctuation; B. A Concise Guide to Grammar; C. A Concise Guide to Style; D. Tips for Oral Presentations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Strategie (sieciowego) komunikowania politycznego a mediatyzacja polityki: 1.1. Istota, definicje i typologie strategii (sieciowego) komunikowania politycznego; 1.2. Profesjonalizacja i marketyzacja komunikowania politycznego; 1.3. Mediatyzacja i hybrydyzacja komunikowania politycznego – logika mediów społecznościowych. Rozdział 2. Media społecznościowe przestrzenią komunikowania politycznego: 2.1. Istota, definicje i klasyfikacje mediów społecznościowych; 2.2. Media społecznościowe w politycznych strategiach komunikacyjnych na poziomie marketingu 2.0 i 3.0; 2.3. Media społecznościowe a partycypacja polityczna – potencjalni wyborcy generacji Y i Z; 2.3.1. E-społeczność marki politycznej; 2.4. Kluczowe media społecznościowe jako platformy komunikowania politycznego: 2.4.1. YouTube; 2.4.2. Facebook; 2.4.3. Twitter. Rozdział 3. Strategie komunikowania wyborczego w mediach społecznościowych: 3.1. Profesjonalizacja i modernizacja komunikowania wyborczego w kontekście wykorzystania mediów społecznościowych; 3.2. Media społecznościowe w strategiach komunikowania wyborczego na przykładzie polskich elekcji w 2015 roku; 3.2.1. Kampania prezydencka; 3.2.2. Kampania parlamentarna; 3.2.3. Konkluzje – typologia strategii komunikowania wyborczego w mediach społecznościowych. Rozdział 4. Media społecznościowe narzędziem politycznej kampanii permanentnej w świetle badań empirycznych: 4.1. Polityczna kampania permanentna; 4.1.1. Polityczna kampania permanentna w mediach społecznościowych; 4.2. Wydarzenia i pseudowydarzenia medialne w mediach społecznościowych z perspektywy podmiotów politycznych w okresie międzywyborczym – studia przypadków; 4.2.1. Bilanse rządów; 4.2.2. Grudniowy kryzys parlamentarny; 4.2.3. „Wakacje parlamentarne”. Zakończenie. Bibliografia. Aneks 1-3. Spis tabel, wykresów, rysunków i ilustracji. Indeks osobowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Teatry publiczne w województwie śląskim: Teatr w Polsce a teatr w województwie śląskim; Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach; Teatr Zagłębia w Sosnowcu; Teatr im. Adama Mickiewicza w Częstochowie; Teatr Nowy w Zabrzu; Teatr Polski w Bielsku-Białej; Teatr Mały w Tychach; Teatr Rozrywki w Chorzowie; Gliwicki Teatr Muzyczny; Bytomski Teatr Tańca i Ruchu „Rozbark”; Teatr Lalek Banialuka w Bielsku-Białej; Śląski Teatr Lalki i Aktora „Ateneum” w Katowicach; Teatr Dzieci Zagłębia im. Jana Dormana w Będzinie. Teatr publiczny w mediach społecznościowych: Przedstawiciel pokolenia sieci jako współczesny odbiorca – widz teatralny; Rola mediów społecznościowych w promowaniu oferty teatralnej i kształtowaniu wizerunku teatrów; Teatr publiczne w województwie śląskim w mediach społecznościowych; Teatry publiczne w blogosferze; Opera Śląska, Opera Narodowa, Opera Krakowska, Opera Wrocławska w social media. Analiza porównawcza. Studium przypadku. Analiza internetowych działań Gliwickiego Teatru Muzycznego: Wyszukiwarka Google jako instrument marketingu internetowego; Analiza ruchu stron www.teatr.gliwice.pl; Pozyskiwanie odbiorców dla strony www.teatr.gliwice.pl; Zachowanie odbiorców na stronie www.teatr.gliwice.pl; Strona internetowa Gliwickiego Teatru Muzycznego; Portale społecznościowe; Podsumowanie. Zakończenie. Zmiana dekoracji. Teatr publiczne w świecie zasad rynkowych i w świecie cyberkultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział I. Transformacja cyfrowa – istota i charakterystyka; 1.1. Transformacja i cyfryzacja; 1.2. Technologie informacyjno-komunikacyjne – fundament cyfrowej transformacji; 1.3. Internet – od Web 1.0 do Web 4.0 – podbudowa procesów transformacyjnych; 1.4. Transformacja cyfrowa – perspektywy rozważań; 1.5. Ujęcie definicyjne transformacji cyfrowej – perspektywa przedsiębiorstwa; 1.6. Strategia transformacji cyfrowej; 1.7. Pomiar dojrzałości cyfrowej organizacji. Rozdział II. Technologie informacyjne i ich wpływ na marketing: 2.1. Media społecznościowe; 2.2. Wirtualna rzeczywistość; 2.3. Rozszerzona rzeczywistość; 2.4. Big data i chmura obliczeniowa; 2.5. Internet rzeczy; 2.6. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe; 2.7. Technologie mobilne i technologie noszone. Rozdział III. Konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu; 3.1. Ewolucja marketingu – imperatyw technologiczny; 3.2. Technologie marketingowe (MarTech) – konsekwencje zarządcze; 3.3. Wyzwania współczesnego marketingu w świetle badań naukowych; 3.4. Współczesna rola marketingu w organizacji; 3.5. Nowe koncepcje zarządzania działalnością marketingową; 3.6. Organizacja działalności marketingowej w dobie transformacji cyfrowej; 3.7. Nowe wyzwania dla marketingu. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki. Kwestionariusz ankiety wykorzystanej do badania ilościowego; Programy kształcenia dot. Transformacji cyfrowej na świecie; Narzędzie do pomiaru dojrzałości cyfrowej organizacji – Forrester Research.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych: Dziki Zachód; Social jest stary!; 1, 2, 3, internet; Człowiek jest najważniejszy; Nowe media dla nowego człowieka; Nowe media (nie) są bezpłatne!; Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci; Social media - co jest czym?. Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing: Marketing pod strzechy!; Najtrudniejszy1; Komputer czy jabłko?; Naszą siłą będzie treść; Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy?; Monitoring social mediów - jak go wykorzystać?; Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie?. Rozdział 3. Przegląd narzędzi: Facebook; Facebook Messenger; Twitter; YouTube; Blogosfera; Mikroinfluencerzy; Visual content; LinkedIn; Przydatne narzędzia socialowca; Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość?: So-lo-mo; Hipsteryzacja; Internet rzeczy; Social biznes; Social selling; Społeczna odpowiedzialność. Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden w 2018 roku i później?: Mniej stocka, więcej życia; Mniejszość też ma znaczenie?; Treść - klucz do serc i umysłów; Długi ogon nadaje ton; Każdy z nas jest medium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Nowe zwody w sieci: Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy; Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life; Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations; Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport; Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą; Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex. Część 2. Nowy obraz polityki w sieci: Internet instrumentem kreowania wizerunku polityki; Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonariuszy państwowych; Czy tylko facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych; Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji; Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu. Część 3. Nowe oblicza Boga w sieci: Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook; Nowa ewangelizacja przez nowe media; Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w social mediach; Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Część 4. Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies; Wirtualni celebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli; Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej; Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook; Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego; Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012; „LUBIĘ to” - czyli fanpage szkoły; Brand 3.0 czyli kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook; Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu; Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadki; Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i ebay.com; „3maj z Żubrem”. O języku w służbie social ads; E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków; „Miliony rzeczy walczą o Twoją uwagę” - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji; Internetowa generacja w Polsce; Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako ofiary komercyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Parateksty dzieł filmowych jako skuteczna forma promocji przekazów audiowizualnych w Internecie; Promocja postaw - negacja marek. Reklamowe i antyreklamowe funkcje gier internetowych; Komunikatywnylekarz.pl… komunikacja: lekarz-pacjent, czyli o PR w usługach medycznych; W sieci opinii; Fizjoterapeuta w sieci, czyli coś o zawodach zaufania publicznego w Internecie; Internetowe wsparcie na zamkniętych forach dla osób z zaburzeniami odżywiania; Podcasting skutecznym narzędziem komunikowania społecznego; Internet drugim ekranem telewizji - współkonsumpcja i komplementarność; Web 2.0 nowym obliczem Internetu czy zwykłym chwytem marketingowym? Analiza narzędzi i wartości nowej kultury Read-Write w Internecie; Wykorzystanie shockvertisingu w internetowych reklamach społecznych dotyczących profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia; Wpływ rosnącej popularności self-publishingu na zmiany wydawniczych trendów marketingowych; Wszyscy jesteśmy dziennikarzami? Social media w służbie „nowej demokracji”; Netykieta - sposób na odnalezienie siebie w równoległej rzeczywistości; Analiza danych w marketingu internetowym; „Grubi i zdesperowani”. Dyskurs internetowych serwisów plotkarskich wobec badań nad otyłością; Internet jako narzędzie promocji zdrowia i usług medycznych - między prawem a bezprawiem. Medyczne i prawne uwarunkowania promocji farmaceutyków w Internecie - studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 3/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2003, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Spójność strategii personalnej jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa; Work commitment as an effect of applied system of motivation; Motivating factors applied in small and medium enterprises; Coaching jako interaktywne narzędzie wspomagające rozwój pracowników w przedsiębiorstwie; Poziom innowacyjności polski na tle unii europejskiej - analiza w oparciu o dekompozycję sumarycznego wskaźnika innowacji (SII); Environmental insurance in Poland and selected EU countries; Transformacje struktury organizacyjnej firmy informatycznej - studium przypadku; Pozycja konsumenta na rynku na tle Teorii Kreatywnego Monopolu Petera Andreasa Thiela; Generowanie wartości poprzez bloga firmowego. Studium przypadku; The role of storytelling in building a brand; Development of a support system for managing the cyber protection of an information object; Negocjacje alokacji zasobów w procesie organizacji struktury systemu wytwarzania w warunkach rozproszenia zasobów; Jakość materiałów budowlanych a preferencje nabywców na przykładzie systemów stropowych; Reflective learning facilitators.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Współczesne Transgresje ; t. 2.)
Media : Lubelskie media na przełomie pierwszej i drugiej dekady XXI wieku; Komunikowanie medyczne w prasie lokalnej Opolszczyzny. Wizerunek : Model Lasswella a obrazy kobiet w mediach. Zarys analizy; „Makijaż przy dobrym świetle”. Rola prasy młodzieżowej w utrwalaniu stereotypów płci; Biznes : Wpływ konwergencji mediów na komunikację w korporacjach globalnych; praktyki przedsiębiorstw w zakresie marketingu w czasie rzeczywistym - wyniki badania; Etyczne i funkcyjne dylematy „zawodu” dziennikarza i PR-owca; Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszami; Biznes, wizerunek, Nowe media - triada innowacyjności, czyli podejście integracyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Współczesne Transgresje ; t. 1.)
Erving Goffman, kontrola widzialności i kłopoty z publicznością w mediach społecznościowych; Od gatunku przedstawiającego rzeczywistość do bezkształtnych opowieści. O zawartości telewizyjnych serwisów informacyjnych wczoraj i dziś: Rozwój medialnej kultury uczestnictwa a historia idei sztucznej inteligencji; Grupy pewnych Osób jako przykład nieformalnego lokalnego ruchu społecznego internautów; Przetwarzanie fotografii prasowej w kulturze memów ( internetowych ); Koncepcja governance a tożsamość narodowa w sieci i mediach społecznościowych; Przestrzenie blogowania. Blog a wybrane serwisy nowych mediów; Afordancje i struktury innowacyjności mediów - w kierunku integracji technologii w codziennych aktywnościach użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej