Sorting
Source
Książki
(35)
Form of Work
Książki
(35)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
available
(25)
only on-site
(23)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(23)
Author
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(3)
Benedikt Antoni
(2)
Birkenbihl Vera F
(2)
Lemmermann Heinz
(2)
Barański Jarosław
(1)
Borowicz-Sierocka Beata
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Burton Celia
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Ciekot-Roczon Karolina
(1)
Ciolkosz Krystyna
(1)
Dahlgren Peter (1946- )
(1)
Dykier Monika
(1)
Eisler-Mertz Christiane
(1)
Feldman Robert S. (1947- )
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Fiske John
(1)
Gierczak Aleksandra
(1)
Herriger Catherine
(1)
Hudak Marta
(1)
Jarmuła Anna
(1)
Lucas Manfred
(1)
Mazurek Dobrosława
(1)
Michael Norma
(1)
Mielnik Izabela
(1)
Muller Ronald
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Rahden Putti von
(1)
Ruckle Horst
(1)
Rupper Peter
(1)
Sierocka Beata
(1)
Skałecka Natasza
(1)
Sorlin Pierre (1933- )
(1)
Soróbka Tomasz
(1)
Sparks Colin (1947- )
(1)
Stankiewicz Janina (1944- )
(1)
Steciwko Andrzej
(1)
Sztejnberg Aleksander
(1)
Szymbor Jerzy
(1)
Thompson John B. (1951- )
(1)
Turk Christopher
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Warner Tony
(1)
Waszyński Edmund
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Witek Ewelina
(1)
Ściślak Jarosław
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(11)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(35)
Language
Polish
(35)
Subject
Komunikacja społeczna
(12)
Środki masowego przekazu
(7)
Public relations
(6)
Autoprezentacja
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Reklama
(3)
Retoryka
(3)
Dyskusja
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Gesty
(2)
Internet
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Kreowanie wizerunku
(2)
Kryzys
(2)
Motywacja
(2)
Organizacja
(2)
Perswazja
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Public relations w internecie
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Wizerunek medialny
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Benchmarking
(1)
Branding (marketing)
(1)
Chorzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Etyka lekarska
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Globalizacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Interes społeczny
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kultura masowa
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Mimika
(1)
Negocjacje
(1)
Obrady
(1)
Osobowość
(1)
Pamięć
(1)
Postawa ciała
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Projektowanie
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia lekarska
(1)
Psychologia mediów
(1)
Reengineering*
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozmowa
(1)
Samopoznanie
(1)
Samowychowanie
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Systemy informacyjne zarządzania
(1)
Uczucia
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(11)
Monografia
(3)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(13)
Zarządzanie i marketing
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
35 results Filter
Book
In basket
(Kreatywność)
Zawiera: Część I. Zasady komunikowania międzyludzkiego. 1: Ogólne zasady porozumiewania się. Część II. Komunikowanie się lekarza z pacjentem. 2: Porozumiewanie się lekarza z pacjentem i pacjenta z lekarzem; 3: Empatia a relacja lekarz-pacjent; 4: Psychologiczne aspekty jatropatogenii; 5: Komunikowanie werbalne i niewerbalne; 6: Przestrzeń gabinetu lekarskiego jako warunek komunikowania się; 7: Zachowanie intymności pacjentki w gabinecie ginekologicznym; 8: Przestrzeganie zaleceń lekarskich; 9: Zasady komunikowania się lekarza z pacjentem z uwzględnieniem przewlekle i ciężko chorego; 10: Rozmowa z nieuleczalnie chorym; 11: Choroba jako dewiacja społeczna i jej znaczenie w komunikowaniu się lekarza z pacjentem; 12: Wyznaczniki efektywności postępowania lekarskiego w oczach pacjenta; 13: Potrzeby i oczekiwania pacjentów objętych opieką lekarza rodzinnego; 14: Czynniki wpływające na jakoś komunikowania się lekarza z pacjentem i jego rodziną lub najbliższym mu otoczeniem. Część III. Etyczne i prawne aspekty komunikowania się lekarza z pacjentem. 15: Troska, zaufanie i sprawiedliwość jako wartości ustanawiające w etyce medycznej; 16: Między deontologią a autonomią pacjenta. O granicach słuszności wzajemnych roszczeń pacjenta i lekarza; 17: Drugi język medykalizacji; 18: Bioetyczny kontekst zakłóceń w komunikowaniu się lekarza z pacjentem; 19: Podstawy prawne komunikowania się w medycynie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
1. Charakterystyka motywowania, 2. Motywowanie przez komunikowanie w sytuacjach kryzysowych, 3. Techniki motywowania indywidualnego, 4. Techniki motywowania grupowego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
1. Czym jest reklama?, 2. Istota i elementy procesu komunikacji, 3. Człowiek w reklamie, 4. Rola mediów w działaniach reklamowych, 5. Język reklamy, 6. Perswazja w reklamie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Część I: Postrzeganie sygnałów ciala. 1. Podstawy sterowanego postrzegania. 2. Kryteria sterowanego postrzegania. 3. Kryteria oceny. Część II: Interpretacje sygnałów mowy ciala. 4. Postawa. 5. Mimika. 6. Gestyka. 7. Strefa i dystans. 8. Ton. 9. Różnice kulturowe. 10. Mowa ciała w codziennym życiu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
(Tajemnice Natury Człowieka)
Gniew; Oferta; Odzywanie się do ludzi; Myśli powstrzymujące gniew; Strategia oddalająca gniew; Strategia antystresowa; Ćwiczenia antystresowe; Bezrobocie; Sposób wyrażania się; Awans; Spowiedź; Obraza; Predyspozycje do zawodu; Skarga; Osoba wiedząca wszystko najlepiej; Świadomość; Moda w biurze; Szef; Pokój szefa; Choleryk; Depresja; Motywacja własna; Zdolności; Odprężenie; Technika odprężania się; Załatwianie spraw; Czerwienienie się; Oczekiwania; Eksperci; Błędy; Wróg; Elastyczność; Pytania; Wypytywania; Wyrazy obce i wyrażenia fachowe; Pensja; Odpowiednio dla mózgu; Prezenty; Dynamika grupy (nacisk grupy); Osoby wprowadzające nerwową atmosferę; Pomaganie; Gotowość do pomocy; Informacja; Intuicja; Poszukiwanie pracy przez osoby starsze; Kariera; Komunikacja; Konflikt; Kontakt; Nawiązywanie kontaktu; Koncentracja; Kreatywność; Kryzys; Krytyka; Klienci; Śmiech; Legastenia; Wymiar cierpienia; Nauka; Podwyżka wynagrodzenia; Dziwactwa; Zły humor; Nieporozumienia; Przerwa obiadowa; Ustępowanie; Zapamiętywanie nazwisk; Zazdrość; Nerwowość; Porażka; Organizacja; Partnerstwo; Pozytywne sformułowania; Priorytety; Sfera prywatności; Problemy; Rozwiązania problemów; Sfery przestrzenne; Obstawanie przy swoim zdaniu; Strach przed publicznym wystąpieniem; Reklamacje; Relatywizowanie problemów; Retoryka; Zdolność udzielania celnych odpowiedzi; Niedbalstwo; Teściowa; Samoświadomość; Samoocena; Pewność siebie; Usługi serwisowe; Stres podczas rozmowy telefonicznej; Sympatia; Fakty; Telefonowanie; Tytułowanie; Smutek; Niepewność; Przerywanie wypowiedzi; Wsparcie; Ataki werbalne; Zapomnienie; Zmiana zachowania; Postanowienie; Czas oczekiwania; Płacz; Współzawodnictwo; Siła woli; Wściekłość; Zapamiętywanie liczb; Talent do rysowania; Złodzieje czasu; Brak czasu; Podział czasu; Zarządzanie czasem; Wytyczanie celów; Słuchanie ludzi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Kreatywność)
Zawiera: Wstęp; Cz. I Komunikacja wizualna: R. 1 Autoprezentacja i jej elementy; R. 2 Style autoprezentacji; R. 3 Ulegać czy nie ulegać stereotypom? R. 4 Wizerunek własny a wizerunek organizacji. Cz. II Public relations: R. 1 Co to jest Public relations?; R. 2 Kontakty z mediami; R. 3 Udział w życiu społecznym. Cz. III Reklama: R.1 Co to jest reklama?; R. 2 Krótka historia reklamy; R.3 Budowa przekazu reklamowego; R. 4 Najpopularniejsze formy reklamy. Cz. IV Branding: R. 1 Co to jest branding?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zawiera: Cz. I Logika instytucji: R. 1 Media jako sfera publiczna - ponowna analiza; R. 2 Żegnaj, Hildy Johnson! - upadek „poważnej prasy”; R. 3 Sprzedaż poparcia w kampaniach społecznych - sfera publiczna jako rynek telewizyjny; R. 4 Wyjście poza zrównoważony pluralizm - media elektroniczne w Niemczech. Cz. II Polityka a dziennikarstwo: R. 5 Skrawki i migawki - pocięte newsy, gadające głowy i rozwidlenie polityki amerykańskiej; R. 6 Sfera publiczna i sposób wykorzystywania informacji w "koalicyjnym” systemie rządów; R. 7 „Zabawa w krzesła”? - trzy sfery publiczne w Polsce; R. 8 Dyskurs polityczny - rozważania o sprawach publicznych w Stanach Zjednoczonych i w Danii. Cz. III Praktyka dziennikarska: Globalna redakcja informacyjna - globalizacja wiadomości telewizyjnych: podobieństwa i różnorodność; Tyrania intymności? Kobiety, kobiecość i wiadomości telewizyjne; Opowieści z telelandii - prasa popularna i telewizja w Wielkiej Brytanii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Wstęp; R.1 Komunikowanie jako proces; R.2 Komunikologia jako dyscyplina naukowa; R.3 Modele komunikacyjne; R.4 Systemy komunikowania społecznego; Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (7 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Komunikowanie jako proces: sposoby komunikowania się ludzi, formy komunikowania, typy komunikowania; Komunikologia jako dyscyplina naukowa: etapy rozwoju nauki o komunikowaniu, etap prekursorski, mass media research, podstawowe nurty empiryczne; Modele komunikacyjne: modele podstawowe, modele przepływu informacji, modele semiotyczne; Systemy komunikowania społecznego: system komunikowania organizacyjnego, system komunikowania politycznego, system komunikowania publicznego, system komunikowania masowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Komunikowanie publiczne, Obszar komunikowania publicznego, Organizacja komunikowania publicznego, Społeczne kampanie komunikacyjne, Komunikowanie polityczne, Istota komunikowania politycznego, Kampania polityczna i wyborcza jako formy komunikowania politycznego, Uczestnicy kampanii politycznej i wyborczej, Organizacja kampanii wyborczej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
Mowa rąk / Christiane Eisler-Mertz ; tłum. Monika Dykier. - Wyd.2. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 1998. - 113, [1] s. : rys., fot. ; 20 cm.
(Kreatywność)
1.Prastare sygnały ludzkości, 2.Przebrany neandertalczyk, 3.W rozmowie używamy nie tylko słów, 4.Podział Elementów na cztery grupy, 5.Pozdrowienie jest nie tylko pozdrowieniem, 6.Zawód i powołanie a dłoń, 7.Gesty prawej i lewej dłoni : czy są oceniane tak samo?, 8.Strefa Ja i strefa Ty na dłoni : wygrawerowana różnica, 9.Inforamcje przekazywane przez poszczególne palce, 10.Sygnały wysyłane przez dłoń : pomoc czy przeszkoda?, 11.Międzynarodowy język gestów obscenicznych, 12.Syganły miłosnne i erotyczne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
Zrozumieć psychologię / Robert S. Feldman. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, cop. 1998. - 998 s. : wykr., tab. ; 23 cm.
(Kreatywność)
R.1 Wprowadzenie do psychologii, R.2 Metody badań, R.3 Biologiczne podstawy zachowania, R.4 Zmysły i doznania zmysłowe, R.5 Stany świadomości, R.6 Uczenie się,
R.7 Pamięć, R.8 Poznanie i język, R.9 Inteligencja, R.10 Motywacje i emocje, R.11 Płeć i seksualność człowieka, R.12 Rozwój - początki życia, R.13 Rozwój-od pokwitania do końca życia, R.14 Osobowość, R.15 Psychologia zdrowia, R.16 Zaburzenia psychiczne, R.17 Leczenie zaburzeń psychicznych, R.18 Psychologia społeczna, R.19 Psychologia w świecie pełnym różnorodności, Jak przebrnąć przez liczby, czyli statystyka w psychologii
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Co to jest komunikacja?; Teoria komunikacji, Model Shannona i Weavera, Redundacja i entropia, Kanał, śro- dek, kod; Inne modele: Model Gerbnera, Model Lasswella Model Newcomba, Model Westleya i Macleana, Model Jakobsona, Modele i modelowanie; Komunikacja, znacze- nie, znak, Semiotyka; Kody; Sygnifikacja; Semiotyczne metody i ich zastosowania; teoria strukturalna i jej zastosowania; Metody empiryczne; Ideologia znaczenia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
1. Pragnienie sukcesu, 2. Komunikacja jako więź, 3. Cudowne uzdrowienia - Pani Mara i spółka, 4. Rytułały społeczne, 5. Rytułały w świecie biznesu, 6. Rytuały dnia powszechnego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
1. Wywieranie wpływu na ludzi: Wywieranie wpływu a manipulacja; Mechanizmy wywierania wpływu- sześć technik Cialdiniego; I jeszcze więcej technik; Specyfika wywierania wpływu w miłości; 2. Autoprezentacja jako metoda wywierania wpływu na ludzi: Motywy autoprezentacji; Strategie autoprezentacji; 3. Perswazja: Drogi perswazji; Teoria a rzeczywistość; Jak zwiększyć skuteczność perswazji? Perswazja eksperymentalna, czyli o "praniu mózgu"; Perswazja tajemnicza, czyli o hipnozie; Perswazja nieświadoma, czyli o komunikatach podprogowych; 4. Specyfika wywierania wpływu w biznesie: Najczęstsze techniki wpływu; Taktyki oddolne; Negocjacje; Manipulacja a motywacja; Autoprezentacja w procesie rekrutacji; 5. Obrona przed wpływem innych: Propozycje Cialdiniego; Asertywność; Przerwanie automatyzmów; Obrona przed manipulacja- mechanizmy naturalne; Obrona przed manipulacją- techniki
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1. Dialog : dyskusja i debata . 2. Dyskusje i pertraktacje . 3. Techniki argumentacji .4. Wskazówki dla prowadzących dyskusję .
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Psychologia Społeczna)
(Psychologia Społeczna)
Rozmowy kwalifikacyjne - jak prowadzić je właściwie, Przed rozmową, W trakcie rozmowy, Jak dobrze zdawać testy, Przed testem, Różne rodzaje testów, Skuteczna pomoc w podejmowaniu decyzji, Twoja osobowość, Twoja sytuacja zawodowa, Listy kontrolne - wokół rozmowy kwalifikacyjnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Kreatywność)
Cz. I Faza pierwsza- Co powinieneś wiedzieć i co uczy nić, aby sporządzić schemat zarządzania projektem:1. Przegląd technik i strategii; 2. Nieco więcej na te mat uruchomienia projektu; 3. Sprawdzenie wykonalności 4. Ludzie: terminologia. procesy; problemy. Cz. II Faza druga- Planowanie szczegółowe i harmonogram czasowy: 5. Rozpoczyna się opracowanie planu szczegółowego: 6. Przygotowanie planu zadań projektowych i zasobów. Cz. III Uruchomienie planu- 7. Uruchomienie projektu, monitorowanie i kontrola. Cz. IV Faza czwarta- 8. Zamknięcie projektu i przegląd powykonawczy. Cz. V Negocjacje, konsultanci i kontrakty, komputery; 9. Negocjacje; 10. Konsultanci i kontrakty; 11. Jak najlepiej wykorzystać komputer.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Reengineering - wprowadzenie; Reorganizacja procesów działania: istota, treść, przykłady; Optymalizacja procesów produkcyjnych i administracyjnych; Metody wspierania optymalizacji procesów; Struktury organiza- cyjne zorientowane na proces; Procesy produkcyjne i kierownictwo.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again