Zarządzanie projektami
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(89)
Forma i typ
Książki
(88)
Publikacje fachowe
(22)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(61)
tylko na miejscu
(56)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(65)
Czytelnia
(59)
Autor
Grucza Bartosz
(4)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Brandenburg Henryk
(2)
Drobniak Adam
(2)
Dylewski Marek (1965- )
(2)
Filipiak Beata (1967- )
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Krawiec Frank
(2)
Lipa Michał
(2)
Lock Dennis
(2)
Ogonek Krzysztof
(2)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Wróblewski Piotr
(2)
Żmigrodzki Marcin
(2)
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Addison Herbert J. (1932- )
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarczyk Ewa
(1)
Betts Alan
(1)
Biedrońska Paulina
(1)
Bolek Cezary
(1)
Bolek Monika
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Bukłaha Emil
(1)
Burton Celia
(1)
Carboni Joel
(1)
Chmielewski Jacek M
(1)
Chrapko Mariusz
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Cichy Diana
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Coplien James O
(1)
Detyna Beata
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Domiter Małgorzata
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Duncan William
(1)
Dzieniszewski Sławomir
(1)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(1)
Dąbrowski Paweł
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Foemmel Matthew
(1)
Fowler Martin
(1)
Frame J. Davidson
(1)
Francik Kamila
(1)
Frączkowski Kazimierz
(1)
Gałoński Józef
(1)
Gonzalez Mónica
(1)
Gorzałczyńska-Koczkodaj Małgorzata
(1)
Greene Jennifer (1971- )
(1)
Greever Tom
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Grzelewska Małgorzata
(1)
Guranowski Adrian
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górecka Dorota
(1)
Haffer Joanna
(1)
Heasman Lachlan
(1)
Hollander Mark den
(1)
Hormess Markus
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Johnston Robert
(1)
Jones Richard
(1)
Kandefer Katarzyna
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Kardas Jarosław S
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kempa Ewa
(1)
Kerzner Harold
(1)
Kerzner Harold. studium przypadków
(1)
Kleinowski Marcin
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kobis Paweł
(1)
Korbecki Marek
(1)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Kowalczyk Filip
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kozarkiewicz Alina
(1)
Król Magdalena B
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Lawrence Adam
(1)
Lendzion Jarosław P
(1)
Lent Bogdan
(1)
Levin Ginger
(1)
Leśniowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(88)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(88)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Zarządzanie projektami
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(9)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(23)
Poradnik
(15)
Praca zbiorowa
(5)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(40)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Nauka i badania
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
89 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. 1. Poznaj Agile. Czym jest Agile? Kto powinien przeczytać tę książkę? Cele do osiągnięcia. Wpakujemy Ci Agile do głowy wszelkimi możliwymi sposobami. Struktura książki. 2. Wartości Agile. Lider zespołu, architekt i kierownik projektu wchodzą do baru... Uniwersalne rozwiązania nie istnieją. Podejście zwinne nas uratuje! Prawda? Niespójna perspektywa. Manifest Agile pomaga zespołom zrozumieć cel stosowania poszczególnych technik. Jak zrozumieć słonia? Od czego zacząć wprowadzanie nowej metodyki? 3. Zasady Agile. Dwanaście zasad podejścia zwinnego. Klient ma zawsze rację, prawda? Dostarczanie projektu. Komunikacja i współpraca. Przebieg projektu - posuwanie się do przodu. Nieustanne ulepszanie projektów i zespołu. Projekt w podejściu zwinnym - łączenie wszystkich zasad. 4. Scrum i samoorganizujące się zespoły. Zasady podejścia Scrum. Akt I. Ja móc Scrum? W zespole stosującym podejście Scrum wszyscy są właścicielami projektu. Akt II. Aktualizacje stanu są dobre w sieciach społecznościowych! Codzienne spotkania są dla całego zespołu. Akt III. Sprintem prosto w mur. Sprinty, plany i retrospekcje. Akt IV. Pies goniący samochód. 5. Planowanie w Scrumie i wspólne zobowiązanie. Akt V. Nie do końca przygotowani na nieoczekiwane. Historie użytkowników, szybkość i ogólnie przyjęte praktyki w podejściu Scrum. Akt VI. Runda honorowa. Jeszcze o wartościach w Scrumie. 6. XP i otwartość na zmiany. Akt I. Nadgodziny. Podstawowe techniki XP. Akt II. Zmieniliśmy strategię, ale ciągle przegrywamy. Wartości XP pomagają zespołom zmienić nastawienie. Budowanie właściwego nastawienia zaczyna się od wartości XP. Akt III. Zmiana sytuacji. Zrozumienie zasad XP pomaga otworzyć się na zmiany. 7. Prostota i projektowanie przyrostowe w XP. Akt IV. Nadgodziny, część II - znów to samo. Kod i projekt. Decyzje związane z kodem i projektem podejmuj w ostatnim sensownym momencie. Projektowanie przyrostowe i holistyczne techniki XP. Akt V. Ostateczny wynik. 8. Lean, unikanie marnotrawstwa i spojrzenie na całość. Myślenie odchudzone. Akt I. I jeszcze jedna sprawa... Kreowanie herosów i myślenie magiczne. Eliminowanie marnotrawstwa. Lepsze zrozumienie produktu. Dostarczanie tak wcześnie, jak to możliwe. 9. Kanban, przepływ i nieustanne doskonalenie. Akt II. Ciągły wyścig. Zasady podejścia Kanban. Doskonalenie procesu za pomocą podejścia Kanban. Pomiar przepływu i zarządzanie nim. Zachowania emergentne w Kanbanie. 10. Coach metodyk zwinnych. Akt III. I jeszcze jedna sprawa (znów?)... Coachowie rozumieją, dlaczego ludzie nie zawsze chcą się zmieniać. Coachowie rozumieją proces uczenia się. Coach rozumie, dzięki czemu metodyka działa. Zasady coachingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. DLACZEGO PROJEKTOWANIE USŁUG?: 1.1. Czego pragną klienci?; 1.2. Wyzwania dla organizacji; 1.3. Dlaczego projektowanie usług jest najlepszą odpowiedzią?; 2. CZYM JEST PROJEKTOWANIE USŁUG?: 2.1. Definicje projektowania usług; 2.2. Różne spojrzenia; 2.3. Korzenie i rozwój; 2.4. Czym nie jest projektowanie usług?; 2.5. Zasady projektowania usług - nowe spojrzenie; 3. PODSTAWOWE NARZĘDZIA DO PROJEKTOWANIA USŁUG: 3.1. Dane badawcze; 3.2. Persony; 3.3. Mapy podróży; 3.4. Mapy systemów; 3.5. Prototypy usług; 3.6. Szablon modelu biznesowego; 4. GŁÓWNE CZYNNOŚCI W RAMACH PROJEKTOWANIA USŁUG: 4.1. W poszukiwaniu procesu projektowania usługi; 4.2. Główne schematy w procesie projektowania; 4.3. Prezentacja najważniejszych czynności w metodach projektowania usług TiSDD; 5. BADANIA: 5.1. Proces badawczy w projektowaniu usług; 5.2. Metody zbierania danych; 5.3. Metody wizualizacji, syntezy i analizy danych; 5.4. Studia przypadków; 6. IDEACJA: 6.1. Pomysły; 6.2. Decyzje; 6.3. Proces ideacji; 6.4. Metody ideacji; 6.5. Studia przypadków; 7. PROTOTYPOWANIE: 7.1. Proces prototypowania usług; 7.2. Metody prototypowania; 7.3. Studia przypadków; 8. IMPLEMENTACJA: 8.1. Od prototypu do produkcji; 8.2. Projektowanie usług a zarządzanie zmianami; 8.3. Projektowanie usług a tworzenie oprogramowania; 8.4. Projektowanie usług a zarządzanie produktem; 8.5. Projektowanie usług a architektura; 8.6. Studia przypadków; 9. PROCES PROJEKTOWANIA USŁUG I ZARZĄDZANIE NIM: 9.1. Zrozumieć proces projektowania usług: przyspieszony przegląd; 9.2. Planowanie pod kątem procesu projektowania usług; 9.3. Zarządzanie procesem projektowania usług; 9.4. Przykłady: szablony procesów; 9.5. Studia przypadków; 10. PROWADZENIE WARSZTATÓW: 10.1. Najważniejsze pojęcia związane z facylitacją; 10.2. Style i role w facylitacji; 10.3. Czynniki sukcesu; 10.4. Najważniejsze techniki facylitacji; 10.5. Metody prowadzenia warsztatów; 10.6. Studia przypadków; 11. TWORZENIE PRZESTRZENI DLA PROJEKTOWANIA USŁUG: 11.1. Rodzaje przestrzeni; 11.2. Organizowanie przestrzeni; 11.3. Przestrzeń - potrzebna czy niepotrzebna?; 11.4. Studia przypadków; 12. OSADZANIE PROJEKTOWANIA USŁUG W ORGANIZACJACH: 12.1. Pierwsze kroki; 12.2. Skalowanie; 12.3. Dążenie do biegłości; 12.4. Sprinty projektowe; 12.5. Studia przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Dedykacje; Notatka od Właściciela Produktu; Przedmowa; Podziękowania; Wstęp; 1. Wzorce istotą Scruma: Duch gry; Najistotniejsze wzorce w skrócie; Poza tym, co najistotniejsze; 2. Język wzorców w organizacji produktowej: Sekwencja organizacji produktowej; Mgła; Żyzny grunt; Prawo Conwaya; Stado trzyma się razem; Zaangażuj menedżerów; Zespół scrumowy; Zintegrowany zespół; Niewielkie zespoły; Zespół interdyscyplinarny; Właściciel produktu; Zespół właściciela produktu; Partnerstwo deweloperskie; Zespół deweloperski; Zespół stabilny; Zespół niezależny; Zespół samoorganizujący się; Mitoza; Kaizen i kaikaku; Scrum Master; Oyatsu Jinja (świątynia przekąsek); Mały czerwony telefon; Trener Scrum (Mastera); Ciągła praca; Planowanie sprintu; Rój: pojedynczy nieustanny przepływ; Puls kaizen; Usuwanie cienia; Rozbij bańkę szczęścia; Codzienny Scrum; Scrum Master incognito; Normy postępowania; Procedura awaryjna; Illegitimus non interruptus; Scrum Scrumów; Przegląd sprintu; Retrospektywa sprintu; Meta Scrum; Duma z produktu; 3. Język wzorców w strumieniu wartości: Sekwencja strumienia wartości; Wizja; Lista przeszkód; Strumień wartości; Projektowanie oparte na zestawach; Wykres spalania sprintu; Tablica scrumowa; Mapa drogowa produktu; Rytmy: wzorce czasu; Sprint; Organizacyjny puls sprintu; Plan wydań; Zakres wydań; Wartość i ROI; Rejestr według ROI; Po pierwsze wartość; Bezkosztowa zmiana; Pieniądze za nic; Sekwencja rejestru produktu; Rejestr produktu; Element rejestru produktu; Grzejnik informacji; Prosięce kalkulacje; Niewielkie elementy; Gradient ziarnistości; Punkty estymacji; PBI o stałym terminie; Wakacyjny PBI; Specyfikacja ramowa; Udoskonalony rejestr produktu; Definicja gotowości wagi na temat prędkości; Wczorajsza pogoda; Bieżąca średnia prędkość; Łączna prędkość; Specjalistyczne prędkości; Zaktualizowana prędkość; Cel sprintu; Rejestr sprintu; Element rejestru sprintu; Zespoły, które wcześniej kończą pracę, szybciej przyspieszają; Etap produkcyjny; Deweloperski plan pracy; Podążaj za Księżycem; Widoczny status; Najpierw zależności; Dobre gospodarowanie; Polowanie na krety; Definicja ukończenia; Sprint zespołowy; Wdrażanie reaktywne; Regularny przyrost produktu; Warstwy przygotowania wersji; Wymierne ulepszenia; Krok po kroku; Obszary wartości; Odnogi strumienia wartości; Miara szczęścia; Scrumowanie Scruma; Największa wartość; Pożegnanie z produktem; 4. Tworzenie własnego języka wzorców: Języki projektowe; Język projektowy bardzo wydajnych zespołów; Własny język wzorców; Dodatek 1. Patlety; Wzorce w języku wzorców organizacji produktowej; Wzorce w języku wzorców strumienia wartości; Wzorce z podręcznika wzorców organizacyjnych; Wzorce z„Nieustraszonej zmiany”; Dodatek 2. Spis rycin; Bibliografia; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczelnie Techniczne)
Cz. Pierwsza : Podstawy doskonałości : 1. Doskonalenie zarządzania jakością , 2. Podejścia w zarządzaniu jakością , 3. Procesy w zarządzaniu jakością ; Cz. Druga : Współczesne koncepcje w zarządzaniu jakością : 4. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa , 5. Zarządzanie wiedzą , 6. Zarządzanie projektami , 7. Zarządzanie wartością, 8. Nowe zarządzanie publiczne , Aneks.Modele nagród jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Inicjowanie, definiowanie i planowanie projektu, 2. Planowanie projektu według metody project cycle management, 3. Możliwości uzyskania dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej, 4. Dobór uczestników i zarządzanie zespołem projektowym, 5. Motywacja uczestników zespołu projektowego, 6. Zarządzanie zmianą, 7. Techniki heurystyczne w zarządzaniu projektami, 8. Ryzyko projektu, 9. Zarządzanie jakością, 10. Monitoring i ewaluacja projektu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja projektowa / Michał Trocki. - Warszawa : Bizarre Sp. z o.o., 2009. - 147, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Biblioteka Project Managera / red. Michał Trocki)
1. Wstęp; 2. Podstawy organizacji instytucji: Organizacja- zakres i treść pojęcia; Aspekty organizacji; Cele instytucji; Cykl działania zorganizowanego; Kompetencje/ funkcje cząstkowe; Podział i grupowanie działań; Model funkcjonalny instytucji; Rozpiętość kierowania; Komórki organizacyjne; Zależności organizacyjne; Struktury organizacyjne instytucji; Delegacja kompetencji; Projektowanie organizacyjne instytucji; 3. Organizacja projektowa: Projekty i ich znaczenie; Obszary problemowe zarządzania projektami; Instytucjonalne problemy zarządzania projektami; Uczestnicy organizacji projektowej; Typologia form organizacji projektowej; Organizacja projektu w strukturze liniowej; Organizacja projektu w strukturze liniowo-sztabowej; Projektowa organizacja macierzowa; "Czysta" organizacja projektowa; Spółka córka projektowa; Konsorcjalna organizacja projektu; Projektowa organizacja sieciowa; Porównywanie form organizacyjnych realizacji projektów; Dobór formy organizacji projektowej; 4. Dokumentacja organizacji projektowej: System dokumentacji organizacyjnej; Regulamin i podręcznik organizacyjny; Listy zadań; Schematy organizacyjne; Wykresy kompetencyjne; Opis stanowisk pracy; Schematy procesów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Podstawy zarządzania projektami; R.2 Funkcjonalne problemy zarządzania projektami i ich rozwiązania; R.3 Instytucjonalne problemy zarządzania projektami i ich rozwiązania; R.4 Personalne problemy zarządzania projektami i ich rozwiązania; R.5 Metody zarządzania projektami: Systematyzacja metod zarządzania projektami; Metodyki zarządzania projektami; Techniki zarządzania projektami; Opis przykładu "Rozwój konstrukcyjny produktu X"; Techniki organizacji zespołu projektowego; Techniki opisu struktury projektu; Technika harmonogramów; Techniki sieciowe- charakterystyka ogólna; Technika CPM; Technika MPM; Technika PERT; Technika PERTCOST; Technika GERT; Technika planowania zasobów opar ta na technice CPM; Technika CPM-COST; Technika linii równowagi LOB; Techniki drzewa zależności; Narzędzia informatyczne wspomagające zarządzanie projektami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcie i zasady zarządzania projektami europejskimi. 2. Projekty europejskie. 3. Instytucje biorące udział w projektach europejskich. 4. Metodyka zarządzania projektem europejskim. 5. Planowanie projektu europejskiego. 6. Kwalifikowalność wydatków w projekcie europejskim. 7. Rachunek efektywności projektów europejskich. 8. Ewaluacja, monitorowanie i kontrola projektów europejskich. 9. Kierowanie zespołem projektowym. 10. Zamówienia publiczne w projektach europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie projektem, 2. Kierownik zespołu projektowego, 3. Budowanie zespołu projektowego, 4. Funkcjonowanie zespołu projektowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ogólne informacje o projektach 2. Na początku zawsze jest potrzeba 3. Budżetowanie i określenie efektywności projektu 4. Harmonogramowanie projektu - narzędzia kierownika projektu wspomagające zarządzanie przedsięwzięciami 5. Zarys metodyk stosowanych od zarządzania przedsięwzięciami informatycznymi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie operacyjne : towary i usługi / Donald Waters ; przekł. Adam Becht. - Wyd. 1 - 4 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 618 s. : tab., rys. ; 24 cm.
Cz. I Wprowadzenie do zarządzania operacyjnego: Definicja operacji; Czym jest zarządzanie operacyjne?; Strategia operacyjna; Ujęcie menedżerskie - Typowy dzień. Cz. II Planowanie produktu: Planowanie produktu; Zarządzanie jakością; Prognozowanie popytu; Projektowanie procesów; Ujęcie menedżerskie - Silnik TAY, RollsRoyce. Cz. III Decyzje dotyczące procesu: Rozmieszczenie urządzeń; Zarządzanie zdolnością produkcyjną; Kontrola jakości; Ujęcie menedżerskie - Derwent Doors. Cz. IV Planowanie zasobów: Planowanie zagregowane; Planowanie zapotrzebowania materiałowego; Just-in-time Planowanie krótkoterminowe; Projektowanie oraz mierni ki pracy; Zarządzanie projektami; Ujęcie menedżerskie - Witham Park. Cz. V Gospodarka materiałowa: Zarządzanie łańcuchem dostaw; System magazynowania niezależnego od zapotrzebowania; Lokalizacja zakładu; Ujęcie menedżerskie - Williams Polishes Ltd. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w projekcie / Sławomir Wawak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne , 2023. - 234 s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Spis treści; Wstęp; Rozdział 1 Współczesne podejście do jakości w projekcie; Rozdział 2 Rola zarządzania jakością w projekcie; Rozdział 3 Osiąganie jakości w zespole projektowym; Rozdział 4 Wybrane metody i techniki zarządzania jakością; Rozdział 5 Praktyki zarządzania jakością w projekcie; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Eleboracja projektu, 2. Procesy i metody zarządzania projektem, 3. Jakosć projektu, 4. Jakość projektu inwestycyjnego, 5. Fundusze strukturalne jako pomoc Unii Europejskiej, 6. Marytotyczne aspekty oceny zarządzania jakością projektu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Pojęcia podstawowe; R.2 Uruchamianie projektu; R.3 Zespół projektowy; R.4 Od WBS do harmonogramu; R.5 Zarządzanie wymaganiami użytkownika; R.6 Zarządzanie ryzykiem; R.7 Planowanie zadań i budowa harmonogramu; R.8 Zarządzanie budżetem w projekcie informatycznym; R.9 Śledzenie postępów i metoda Earned Value; R.10 Dokumentacja projektowa w fazie wytwórczej; R.11 Zarządzanie jakością w projekcie informatycznym; R.12 Dostawa i zamknięcie projektu; R.13 Podwykonawstwo i zakup usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zwinnie do przodu : poradnik kierownika projektów informatycznych / Piotr Wróblewski. - Gliwice : Helion S.A. , cop. 2020. - 380, [4] s. : rys., tab., wykresy ; 21 cm.
CZĘŚĆ I. NIEZBĘDNIK KIEROWNIKA PROJEKTU. Rozdział 1. Pojęcia podstawowe. Czym jest, a czym NIE JEST projekt? Niełatwa ocena sukcesu projektu. Zarządzanie i zespół. Zastosowanie zarządzania projektami. Pytania kontrolne. Rozdział 2. Uruchamianie projektu. Proste trudnego początki. Karta projektu. Jak dobrze zainicjować projekt? Plan projektu: budowa i utrzymanie. Plan projektu zmienia się w czasie! Pytania kontrolne. Rozdział 3. Zespół... mitów i zalet. Praktyki budowania zespołów projektowych. Budowanie autorytetu kierownika. Role w zespole, czyli optymalne ludzi dopasowanie. Ludzie są różni, czyli model typów osobowości Myers-Briggs. Role i typy osobowości – konkluzja. Zarządzanie konfliktami. Pytania kontrolne. Rozdział 4. Od WBS do harmonogramu. Dualizm projektowy. Struktura podziału prac (WBS). Tworzenie WBS. Rola WBS w kontroli zakresu projektu. Pytania kontrolne. Rozdział 5. Zarządzanie zmianami. Proces zarządzania zmianami. Role w procesie zarządzania zmianami. Wpływ zmian na tzw. wydania produktu. Pytania kontrolne (bardzo trudne!) Rozdział 6. Sztuka zarządzania wymaganiami użytkownika. Użytkownicy i udziałowcy. Specyfika wymagań informatycznych. Skuteczne zbieranie wymagań. Pytania kontrolne. Rozdział 7. Zarządzanie ryzykiem. Pojęcia podstawowe. Odkrywanie ryzyk projektowych. Rodzaje ryzyka. Materializacja ryzyka i jego wpływ na projekt. Szablon dokumentowania ryzyka. Mapa ryzyka. Pytania kontrolne. Rozdział 8. Harmonogram doskonały, czyli jak planować, aby się udało. Planowanie kontra chaos. Zależności pomiędzy zadaniami. Ścieżka krytyczna. Szacowanie pracochłonności i kosztów prac. Przypisywanie zasobów zadaniom. Sztuka wymyślania i układania zadań. Optymalizacja obciążenia zasobów projektowych. Przekazywanie zadań członkom zespołu. Kompresja harmonogramu. Pytania kontrolne. Rozdział 9. Zarządzanie budżetem w projekcie informatycznym. Opłacalność projektu w kontekście organizacji. Elementy analizy budżetowej w projekcie. Koszty własne w projekcie. Koszty zewnętrzne w projekcie. Planowanie wykorzystania zasobów. Kontrolowanie czy raportowanie czasu pracy? Pytania kontrolne. Rozdział 10. Śledzenie postępów i metoda Earned Value. Pojęcie wersji bazowej harmonogramu. Rejestrowanie danych o postępie prac. Metoda wartości wypracowanej (Earned Value). Earned Value na przykładach. Pytania kontrolne. Rozdział 11. Dokumentacja projektowa w fazie wytwórczej. Raportowanie stanu projektu. Dziennik projektu. Dokumentowanie spotkań. Pytania kontrolne. Rozdział 12. Skuteczna komunikacja. Sztuka sprawnej komunikacji. Pytania kontrolne. Rozdział 13. Zarządzanie jakością w projekcie informatycznym. Normy ISO serii 9001. Model CMM. Testowanie oprogramowania. Ciągła integracja i kontrola konfiguracji. Pytania kontrolne. Rozdział 14. Dostawa i zamknięcie projektu. Dostawa produktu. Strategie wdrażania złożonych systemów informatycznych. Szkolenia użytkowników. Zamknięcie prac w projekcie. Gwarancja i konserwacja. Pytania kontrolne. Rozdział 15. Podwykonawstwo i używanie darmowego oprogramowania. Outsourcing, czyli kupujemy zamiast wytwarzać. Modele OEM i ODM. Jak się odnaleźć w gąszczu open source. Pytania kontrolne. Rozdział 16. Certyfikacja project management. Certyfikacje PMI. Metodyka i certyfikacja PRINCE2. Szkolenia i certyfikacja PRINCE2. AgilePM (Agile Project Management). Pytania kontrolne. CZĘŚĆ II. ZWINNE REWOLUCJE I PRAKTYKI PM. Rozdział 17. W kierunku zwinnych metod wytwórczych. Proces ex machina, czyli próby uporządkowania rzeczywistości. A może zróbmy to inaczej? Pytania kontrolne. Rozdział 18. Usprawnić produkcję! Lean Manufacturing, czyli eliminacja strat. Lean Software Development. Cykl Deminga (PDCA). Rozdział 19. Kanban, czyli zrozumieć i ujarzmić flow. Kanban w systemach produkcji klasycznej. Tablice Kanban. Rozdział 20. Od iteracji do Agile. Zaplanujmy lepsze jutro! (Nieco) lepszy rodzaj planowania. 35 lat minęło jak jeden dzień... Złożone systemy adaptacyjne. Manifest Agile, czyli "przykazania" ogólne. Zasady Agile, czyli "katechizm" na co dzień. Rodzina metodyk Agile. Rozdział 21. Agile w wydaniu DSDM. Geneza DSDM. Cykl życia projektu w DSDM. Zespół i role w DSDM. MoSCoW, czyli zarządzanie priorytetami. Demonstracja wykonanej pracy. Komunikacja. Sztuka definiowania wymagań. Rola Kierownika Projektu w DSDM. Planowanie i śledzenie postępu. Podsumowanie. Rozdział 22. Scrum w pigułce. Zasady gry Scrum. Flow sterowany wymaganiami. Organizacja pracy. Spotkania w Scrumie. Postęp prac w Scrumie. Rozdział 23. Porównanie Agile z metodami tradycyjnymi. Triada projektowa raz jeszcze. Według planu czy na luzie? Dokumentacja i zarządzanie wiedzą. Metody szacowania Agile. Planning Poker. Rozdział 24. Jak raportować postęp projektu zwinnego? Kanban w Agile. Rejestr Sprintu. Wykresy spalania. Kumulacyjny diagram przepływu. Earned Value w Agile. Rozdział 25. Wdrażanie Agile. Pierwsze koty za płoty. Wymagania użytkownika. Użycie WBS w metodach zwinnych? Jaki Agile? Pytania kontrolne. CZĘŚĆ III. DARMOWE OPROGRAMOWANIE DO ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI. Rozdział 26. Przegląd darmowego oprogramowania do zarządzania projektami. Projekty pominięte w książce. Rozdział 27. GanttProject, czyli proste harmonogramowanie. Rozpoczynamy nowy projekt. Zależności i inne atrybuty zadań. Zaawansowane atrybuty zadań. Zasoby. Wygląd wykresu. Analiza projektu. Zaawansowane opcje programu. Rozdział 28. ProjectLibre, czyli prawie jak Microsoft Project. Rozpoczynamy nowy projekt. Zasoby. Wygląd wykresu. Widoki. Kalendarze niestandardowe. Analiza i raportowanie projektu. Literatura. Spis rysunków. Spis tabel. Skorowidz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym jest projekt?; 2. Czym jest tradycyjne zarządzanie projektami?; 3. Zakres projektu; 4. Działania w ramach projektu; 5. Prognozowanie czasu, zasobów, wymagań i kosztów projektu; 6. Diagram sieci projektu; 7. Dostępność zasobów i koszty projektu a zmiany w harmonogramie; 8. Wspólne sesje planowania projektowego: organizowanie i prowadzenie; 9. Rekrutacja, organizowanie i zarządzanie zespołem projektowym; 10. monitorowanie i kontrola postępów prac nad projektem; 11. Zamykanie projektu; 12. Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego; 13. Adaptacyjna struktura projektu - wprowadzenie; 14. Zakres wersji; 15. Plan cyklu; 16. Budowanie cyklu; 17. Punkt kontrolny klienta; 18. Przegląd rezultatów wersji; 19. Odmiany APF; 20. Zarządzanie portfelem projektów; 21. Biuro wsparcia projektów; Podsumowanie i wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
CZĘŚĆ I. ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – PODSTAWY. Rozdział 1. Czym jest projekt? Definicja projektu. Sekwencja działań. Niepowtarzalne działania. Złożone działania. Powiązane działania. Jeden cel. Określony czas realizacji. Bez przekraczania budżetu. Zgodnie z wymaganiami. Biznesowa definicja projektu. Intuicyjne ujęcie wachlarza projektowego. Czym jest program? Czym jest portfel projektów? Poziom przedsiębiorstwa. Trójkąt zakresu projektu. Klasyfikowanie projektów i jego znaczenie. Współczesne otoczenie projektowe. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 2. Czym jest zarządzanie projektami? Podstawy zarządzania projektami. Wyzwania związane ze skutecznym zarządzaniem projektami. Zarządzanie chochlikami. Czym tak naprawdę są wymagania projektu? Modele cyklu zarządzania projektami – wprowadzenie. Wybór najlepiej dopasowanego modelu PMLC. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 3. Grupy procesów w ramach zarządzania projektami. Definiowanie pięciu grup procesów. Definiowanie dziesięciu obszarów wiedzy. Mapowanie obszarów wiedzy na grupy procesów. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. CZĘŚĆ II. TRADYCYJNE ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI. Rozdział 4. Wyznaczanie zakresu projektu TPM. Narzędzia, schematy i procesy stosowane w wyznaczaniu zakresu projektu. Zarządzanie oczekiwaniami klienta. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 5. Planowanie projektu TPM. Narzędzia, schematy i procesy w planowaniu projektu. Znaczenie planowania. Pakiety oprogramowania w planowaniu projektów. Wspólne sesje planowania projektowego. Tworzenie struktury podziału pracy. Szacowanie. Tworzenie diagramu sieci projektu. Pisanie skutecznej propozycji projektu. Zgoda na uruchomienie projektu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 6. Uruchamianie realizacji projektu TPM. Narzędzia, szablony i procesy niezbędne do rozpoczęcia prac projektowych. Rekrutacja zespołu projektowego. Prowadzenie spotkania inicjującego. Ustalanie zasad pracy w zespole. Zarządzanie zmianami zakresu projektu. Zarządzanie komunikacją w zespole Alokacja zasobów. Strategie poziomowania zasobów. Finalizacja harmonogramu projektu. Pakiety robocze. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 7. Monitorowanie i kontrola postępów prac nad projektem TPM. Narzędzia, szablony i procesy niezbędne w monitorowaniu i kontrolowaniu postępów prac. System raportowania o postępach. Stosowanie graficznych narzędzi raportowania. Zarządzanie bankiem zakresów. Tworzenie i prowadzenie rejestru problemów. Spotkania monitorujące postępy prac. Zarządzanie eskalacją problemów. Zgoda na zakończenie projektu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 8. Zamykanie projektu TPM. Narzędzia, szablony i procesy niezbędne w monitorowaniu i kontrolowaniu postępów prac. Procedury akceptacji rezultatów projektu przez klienta. Zamykanie projektu. Uzyskanie akceptacji rezultatów projektu przez klienta. Dostarczanie zamówionych elementów. Kompletowanie dokumentacji projektu. Zgromadzone informacje będą pomocne przy wprowadzaniu późniejszych zmian do produktu. Na podstawie zapisów historycznych możemy dokładniej i szybciej prognozować czasy trwania działań i zadań oraz koszty przyszłych projektów. Dokumentację możemy wykorzystywać jako materiały szkoleniowe dla przyszłych menedżerów projektów. W dokumentacji mogą poszukiwać wskazówek zespoły pracujące nad przyszłymi projektami. Na podstawie dokumentacji kierownicy liniowi mogą udoskonalać metody oceny pracy członków zespołów projektowych. Audyt powdrożeniowy. Raport zamykający. Świętowanie sukcesu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. CZĘŚĆ III. ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI ZŁOŻONYMI. Rozdział 9. Ogólny obraz projektu a jego stopień skomplikowania i niepewność. Stopień skomplikowania i niepewność a zarządzanie projektami. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 10. Zwinne zarządzanie projektami. Na czym polega zwinne zarządzanie projektami? Zwinne zarządzanie projektami w wydaniu lean. Iteracyjny model cyklu zarządzania projektem. Adaptacyjny model cyklu zarządzania projektem. Adaptacja i integracja narzędzi, szablonów i procesów APM. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 11. Ekstremalne zarządzanie projektami. Na czym polega ekstremalne zarządzanie projektami? Na czym polega zarządzanie projektami emertxe? Stosowanie narzędzi, szablonów i procesów w celu maksymalnie efektywnego wykorzystania modelu xPM. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 12. Porównanie liniowych, stopniowych, iteracyjnych, adaptacyjnych i ekstremalnych modeli PMLC. Liniowy model cyklu zarządzania projektem Stopniowy model cyklu zarządzania projektem. Iteracyjne modele PMLC. Adaptacyjny model PMLC. Ekstremalny model PMLC. Wyzwania związane z przygotowaniem i wykonaniem projektu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji, CZĘŚĆ IV. ZARZĄDZANIE REALIAMI PROJEKTÓW. Rozdział 13. Strategie prewencyjne i interwencyjne w przypadku projektów zagrożonych. Definicja projektu zagrożonego. Zarządzanie zagrożonymi projektami. Role i obowiązki PSO w odniesieniu do zagrożonych projektów. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 14. Organizacja projektów wielozespołowych. Definicja projektu wielozespołowego. Wyzwania związane z zarządzaniem projektami wielozespołowymi. Klasyfikacja projektów wielozespołowych. Struktura biura projektu. Struktura zespołu głównego. Struktura superzespołu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 15. Biuro wsparcia projektów. Przesłanki tworzenia biur zarządzania projektami. Czym jest biuro wsparcia projektów? Nazewnictwo biur wsparcia projektów. Definiowanie misji biura wsparcia projektów. Formułowanie celów PSO. Funkcje PSO. Struktura organizacyjna PSO. Miejsce PSO w organizacji. Jak zorientować się, że PSO jest nam potrzebne? Tworzenie PSO. Trudności związane z tworzeniem PSO. Biuro wsparcia projektów przyszłości. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 16. Tworzenie programu ciągłego doskonalenia procesów i zarządzanie nim. Praktyki i procesy w zarządzaniu projektami. Dojrzałość procesów i praktyk. Ocena dojrzałości procesu i praktyki zarządzania projektami. Macierz jakości procesów i mapa strefowa. Jakie procesy zdefiniowano dotychczas? Stosowanie modelu ciągłego doskonalenia procesów (CPIM). Rola i zakres obowiązków PSO. Narzędzia, szablony i procesy w doskonaleniu procesów biznesowych. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. CZĘŚĆ V. STAN DOCELOWY: MODEL ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI NA POZIOMIE CAŁEGO PRZEDSIĘBIORSTWA. Rozdział 17. Zarządzanie portfelem projektów. Wprowadzenie do zarządzania portfelem projektów. Główne etapy zarządzania portfelem projektów. Rola i funkcje PSO w zarządzaniu portfelem projektów Przygotowanie projektu do zgłoszenia go do portfela. Zwinne zarządzanie portfelem projektów. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 18. Praktyczny model przedsiębiorstwa opartego na projekcie. Otoczenie biznesowe - spojrzenie odgórne. Proces decyzyjny dotyczący portfela projektów w modelu EPPM. Analiza przypadku. Tworzenie centrum rozwoju pracowniczego i biznesowego. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Słowniczek skrótów. Strona internetowa książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Instrukcja obsługi projektu / Marcin Żmigrodzki. - Gliwice : Helion S.A., cop. 2021. - 317, [3] s. : il. ; 19x24 cm.
(Onepress)
Zawiera: WSTĘP: Jak czytać niniejszą książkę?; Czym jest projekt, portfel, program; Odniesienie do PMBOK Guide 6; Typowe procesy projektowe; Indeks typowych problemów w projektach; Indeks technik i metod według ważności; 1. ZMIANY I UZASADNIENIE PROJEKTÓW: Wprowadzenie; Typowe procesy projektowe; Opracuj kartę projektu; Zaplanuj projekt; Analizuj zmiany; Kontroluj projekt; Techniki, metody i zagadnienia; Plan bazowy (ważna); Inicjacja projektu (ważna); Definiowanie celów (przydatna); Kryteria sukcesu projektu (przydatna); Karta projektu (ważna); MoSCoW (przydatna); Business canvas (rzadziej stosowana); Analiza SWOT (rzadziej stosowana); Spotkanie kick-off (przydatna); Monitorowanie projektu (ważna); Rejestr zmian (ważna); Raport statusu (ważna); Rejestr decyzji (rzadko stosowana); 2. ZARZĄDZANIE ZAKRESEM W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Zbierz wymagania; Zaplanuj zakres; Dokonaj odbiorów; Techniki, metody i zagadnienia; Mapa procesu (ważna); Historyjka użytkownika (przydatna); Planowanie oparte na produktach (rzadko stosowana); Struktura podziału prac (ważna); Rejestr produktu (przydatna); Lista kontrolna (rzadko stosowana); Informacja zwrotna od użytkownika (przydatna); Wykres wypalania (rzadko stosowana); 3. ZARZĄDZANIE CZASEM W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj harmonogram; Kontroluj harmonogram; Techniki, metody i zagadnienia; Ścieżka krytyczna (ważna); Wykres Gantta (ważna); Iteracja/sprint (ważna); Scrum (ważna); Tablica Kanban (przydatna); Kompresja harmonogramu (przydatna); Zespołowe szacowanie czasu (przydatna); Trend kamieni milowych (rzadko stosowana); 4. ZARZĄDZANIE KOSZTEM W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj koszty; Uzyskaj finansowanie; Kontroluj koszty; Techniki, metody i zagadnienia; Budżet projektu (ważna); Lean budget (rzadko stosowana); Wartość wypracowana (ważna); Wskaźniki finansowe - NPV, IRR, okres zwrotu (przydatne); 5. ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj jakość; Kontroluj jakość; Techniki, metody i zagadnienia; Model Kano (przydatna); SIPOC (przydatna); CTQ - zmienne krytyczne dla jakości (rzadziej stosowana); Rybia ość (przydatna); Źródła marnotrawstwa - muda (ważna); 5S (ważna); Definition of done (przydatna); 6. STRUKTURA ORGANIZACYJNA: Typowe procesy projektowe; Zidentyfikuj interesariuszy; Rozsyłaj raporty; Techniki, metody i zagadnienia; Diagram struktury organizacyjnej (ważna); Sponsor i komitet sterujący (ważna); Kierownik projektu (ważna); Właściciel produktu (ważna); Macierz RACI (przydatna); Mapa udziałowców (rzadko stosowana); Plan komunikacji (przydatna); Mapa pola sił (rzadko stosowana); 7. ZESPÓŁ I PRZYWÓDZTWO: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj zasoby; Zarządzaj ludźmi; Techniki, metody i zagadnienia; Zespół autonomiczny (ważna); Burza mózgów (przydatna); Model pełnej ekspresji (rzadko stosowana); Motywacja (ważna); Nieformalne relacje (przydatne); Spotkania w projekcie (ważne); Zarządzanie konfliktem (przydatna); Źródła autorytetu (przydatne); 8. ZARZĄDZANIE RYZYKIEM I UCZENIE SIĘ W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj ryzyka; Obserwuj ryzyka; Gromadź doświadczenia; Techniki, metody i zagadnienia; Obieg wiedzy w organizacji (ważne); Strategie wobec ryzyk (ważne); Rejestr ryzyk (przydatna); Risk board (rzadko stosowana); Spotkanie retrospektywne (ważna); Analiza ilościowa ryzyk (rzadko stosowana); Monte Carlo (rzadko stosowana); 9. KONTRAKTY W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Przeprowadź przetarg; Sprzedaj projekt; Techniki, metody i zagadnienia; Typy kontraktów (ważne); Organizacja przetargów (przydatne); Negocjowanie (przydatne); Typowe dokumenty w przetargach (ważne); Literatura do dalszej lektury; Indeks kluczowych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Zawiera: Przedmowa; O autorze; Wstęp; Rozdział 1. Uzasadnienie projektu; Rozdział 2. Sponsor i otoczenie; Rozdział 3. Doświadczenia z innych projektów; Rozdział 4. Zaplanuj zakres; Rozdział 5. Uzgodnij jakość; Rozdział 6. Wybierz zespół; Rozdział 7. Zaplanuj harmonogram; Rozdział 8. Zaplanuj budżet; Rozdział 9. Przygotuj się na niespodzianki; Rozdział 10. Kontroluj i komunikuj; Rozdział 11. Gromadź wiedzę; Rozdział 12. Portfel projektów, czyli jak poukładać firmę, gdy mamy wiele projektów; Rozdział 13. Szablony dokumentów; Parę słów o certyfikatach w zarządzaniu projektami; Podsumowanie; Literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Tworzenie projektu (faza formułowania): Jak się zabrać do realizacji projektu?; Dlaczego chcemy realizować nasz projekt?; Kto i jak będzie realizował projekt?; Ile to będzie trwało?; Ile to będzie kosztowało?; Skąd będziemy wiedzieć, że nam się udało?; Co nam może przeszkodzić?; 2. Weryfikacja projektu: Analiza interesariuszy; Analiza problemów; Analiza celów; Analiza strategii; Matryca logiczna; 3. Realizacja projektu: Dokonywanie zmian w projekcie; Zarządzanie finansowe projektem; Kontrola finansowa; Monitoring; Ewaluacja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej