Zarządzanie procesami biznesowymi
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(62)
Forma i typ
Książki
(60)
Publikacje naukowe
(29)
Publikacje fachowe
(13)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(52)
tylko na miejscu
(32)
Placówka
Wypożyczalnia
(52)
Czytelnia
(32)
Autor
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Berliński Lechosław (1944- )
(3)
Czekaj Jan (1950- )
(3)
Dresler Zbigniew (1943- )
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Rybak Mirosława
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Betts Alan
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Blikle Andrzej Jace (1939- )
(1)
Bokovnya Angelika
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Buk Halina (1947- )
(1)
Buzek Ludgarda (1935- )
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chomuszko Magdalena
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Danik Lidia
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudycz Helena
(1)
Dynus Magdalena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dzyuma-Zaremba Ulyana
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Goryana Iryna
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Grabowska Magdalena
(1)
Gralak Henryk
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Iwaszkiewicz-Rak Barbara
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jakubiec Marcin
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Johnston Robert
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Kalwasińska Monika
(1)
Kardas Jarosław S
(1)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Klich Jarosław
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Damian
(1)
Kocot Maria
(1)
Kolomytseva Olena
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kołosowska Bożena (1956- )
(1)
Kościelniak Helena
(1)
Kraczala Magdalena
(1)
Kramer Józefa (1930- )
(1)
Kramer Matthias (1959- )
(1)
Kryński Andrzej (1948- )
(1)
Kuczyńska-Chałada Marzena
(1)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(1)
Leshchenko Marina
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Ludwiczak Anna
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Marks Stephen G
(1)
Matejun Marek
(1)
Mickiewicz Tomasz
(1)
Minochkina Olga
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Możaryn Henryk
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Mucha Joanna
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Pachura Piotr
(1)
Palonna Tetyana
(1)
Pasenko Wladislav
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Petkova Lesia
(1)
Pełka Bogusław (1928-2003)
(1)
Piasecki Bogdan
(1)
Piocha Stanisław (1941- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(60)
Rosja
(1)
Słowacja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(60)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(17)
1989-2000
(8)
1901-2000
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czechy
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(30)
Opracowanie
(12)
Praca zbiorowa
(9)
Monografia
(8)
Materiały pomocnicze
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(54)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(39)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Filozofia i etyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
62 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Klasyczne zarządzanie procesowe w organizacjach: 1.1. Ewolucja klasycznego zarządzania procesowego; 1.2. Idea i struktura klasycznego zarządzania procesowego; 1.3. Wielowymiarowość klasycznego zarządzania procesowego; 1.4. Wybrane modele dojrzałości i standardy klasycznego zarządzania procesowego; 1.5. Korzyści i ograniczenia klasycznego zarządzania procesowego; Podsumowanie. Rozdział 2. W kierunku zintegrowanego zarządzania procesowego. Triada procesy–projekty–wiedza: 2.1. Egzogeniczne przesłanki budowy zintegrowanego zarządzania procesowego; 2.2. Endogeniczne przesłanki budowy zintegrowanego zarządzania procesowego: triada procesy–projekty–wiedza; 2.3. Zarządzanie procesowe a zarządzanie projektami – płaszczyzny współdziałania; 2.4. Zarządzanie procesowe a zarządzanie wiedzą – płaszczyzny współdziałania; 2.5. Triada procesy–projekty–wiedza – wybrane modele współdziałania; Podsumowanie. Rozdział 3. Zintegrowane zarządzanie procesowe w organizacjach: 3.1. Wytyczne konstruowania zintegrowanego zarządzania procesowego; 3.2. Założenia zintegrowanego zarządzania procesowego; 3.3. Etapy transformacji od klasycznego do zintegrowanego zarządzania procesowego; 3.4. Płaszczyzny zintegrowanego zarządzania procesowego; 3.5. Korzyści i ograniczenia zintegrowanego zarządzania procesowego; Podsumowanie. Rozdział 4. Od klasycznego do zintegrowanego zarządzania procesowego w organizacjach – wyniki badań empirycznych na świecie i w Polsce: 4.1. Od klasycznego do zintegrowanego zarządzania procesowego – wyniki badań empirycznych na świecie; 4.2. Od klasycznego do zintegrowanego zarządzania procesowego – wyniki badań empirycznych w Polsce; 4.3. Analiza porównawcza wyników badań na świecie i w Polsce; 4.4. W kierunku zintegrowanego zarządzania procesowego – studium przypadków; 4.5. Wytyczne zintegrowanego zarządzania procesowego – pomiędzy nauką a praktyką; Podsumowanie. Zakończenie. Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety. Załącznik 2. Kwestionariusz wywiadu. Bibliografia. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Operations and processes; 2. Operations strategy; 3. Supply network design; 4. Process design 1 - positioning; 5. Process design 2 - analysis; 6. Designing the innovation process; 7. Supply chain management; 8. Capacity management; 9. Inventory management; 10. Resource planning and control; 11. Lean synchronization; 12. Quality management; 13. Improvement; 14. Risk and resilience; 15. Project management.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1 Digitalizacja: istota i znaczenie; Rozdział 2 Charakterystyka outsourcingu jako współczesnej koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem; Rozdział 3 Outsourcing IT i jego znaczenie w procesie cyfryzacji rynku; Rozdział 4 Outsourcing IT w organizacjach w świetle badań własnych; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Efektywność, modele jej oceny i ich ewolucja: Rozdział 2. Efektywność procesów zarządzania zasobami ludzkimi: 2.1. Efektywność procesów ZZL; 2.2. Wskaźniki dla obszaru pierwszego; 2.3. Wskaźniki dla obszaru drugiego; 2.4. Wskaźniki dla trzeciego obszaru; 2.5. Inne wskaźniki mające wpływ na częstotliwość omawianych procesów; 2.6. Dyskusja dotycząca wdrożenia efektywności procesów; 2.7. Wybrane warunki uzyskiwania efektywności; 2.8. Ograniczenia procesowe. Rozdział 3. Marketing a budowanie efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa: 3.1. Rola marketingu w przedsiębiorstwie; 3.2. Strategia marketingowa a efektywność ekonomiczna; 3.3. Efektywność w zarządzaniu portfelem produktów; 3.4. Zarządzanie ceną; 3.5. Wybory w obszarze kanałów dystrybucyjnych; 3.6. Decyzje w zakresie komunikacji marketingowej. Rozdział 4. Komunikacja a efektywność - analiza współczesnego stanu i trendów rozwoju: 4.1. Komunikacja, założenia, definicje; 4.2. Komunikacja biznesowa; 4.3. Komunikacja wewnętrzna: zasady, cechy, metody; 4.4. Komunikacja menedżerska; 4.5. Komunikacja mobilna. Rozdział 5. Efektywność przedsiębiorstwa a decyzje inwestycyjne: 5.1. Istota inwestycji i jej rodzaje; 5.2. Decyzje inwestycyjne i rachunek efektywności inwestycji; 5.2.1. Bezwzględny rachunek efektywności inwestycji; 5.2.2. Względny rachunek efektywności inwestycji; 5.3. Efektywność przedsiębiorstwa a opłacalność inwestycji; 5.4. Ryzyko w ocenie inwestycji i jego wpływ na efektywność przedsiębiorstwa. Rozdział 6. Efektywność przedsiębiorstwa a pomiar i kreowanie wartości: 6.1. Istota zarządzania wartością przedsiębiorstwa; 6.2. Standardy wartości; 6.3. Efektywność przedsiębiorstwa a kreowanie wartości; 6.4. Czynniki niefinansowe, jako szczególne determinanty efektywności i wartości przedsiębiorstwa; 6.5. Ryzyko w pomiarze wartości przedsiębiorstwa oraz efektywności jej kreowania. Rozdział 7. Struktura kapitału a efektywność przedsiębiorstwa: 7.1. Źródła finansowania przedsiębiorstwa; 7.2. Koszt i struktura kapitału; 7.3. Dźwignia finansowa; 7.4. Mierniki efektywności w zarządzaniu strukturą kapitału. Rozdział 8. Zarządzanie płynnością finansową a efektywność przedsiębiorstwa: 8.1. Płynność finansowa w przedsiębiorstwie; 8.2. Analiza poziomu płynności finansowej; 8.3. Kapitał obrotowy; 8.4. Zarządzanie zapasami; 8.5. Zarządzanie należnościami; 8.6. Zarządzanie środkami pieniężnymi; 8.7. Krótkoterminowe zarządzanie kapitałem. Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem a efektywność ekonomiczna przedsiębiorstwa: 9.1. Istota ryzyka; 9.2. Rodzaje ryzyka; 9.3. Zarządzanie ryzykiem; 9.4. Identyfikacja ryzyka; 9.5. Miary ryzyka. Rozdział 10. Efektywność działalności badawczo-rozwojowej i innowacyjnej w przedsiębiorstwie: 10.1. Działalność B+R, czyli jak przejść od teorii do praktyki; 10.2. Zarządzanie działalnością badawczo-rozwojową i innowacyjną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uczelniane / Akademia Ekonomiczna im.Karola Adamieckiego w Katowicach)
(Skrypty Uczelniane)
Wstęp; Istota kierowania, zarządzania i organizacji; Ewolucja koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem w świecie i w Polsce; Zasady organizacji i zarządzania; Przedsiębiorstwo jako obiekt zarządzania; Formy organizacyjno-prawne przedsiębiorstw; Istota i klasyfikacja funkcji zarządzania; Planowanie działalności przedsiębiorstwa; Organizowanie działalności przedsiębiorstwa; Motywowanie w przedsiębiorstwie; Kontrola w przedsiębiorstwie Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami rzeczowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uczelniane / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
(Skrypty Uczelniane)
Wstęp; Istota kierowania, zarządzania i organizacji; Ewolucja koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem w świecie i w Polsce; Zasady organizacji i zarządzania; Przedsiębiorstwo jako obiekt zarządzania; Formy organizacyjno-prawne przedsiębiorstw; Istota i klasyfikacja funkcji zarządzania; Planowanie działalności przedsiębiorstwa; Organizowanie działalności przedsiębiorstwa; Motywowanie w przedsiębiorstwie; Kontrola w przedsiębiorstwie Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami rzeczowymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesności)
Natura zarządzania; Zarządzanie biznesem; Zarządzanie menedżerami; Struktura zarządzania; Zarządzanie pracownikiem i pracą; Co to znaczy być menedżerem; Sfery odpowiedzialności w zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie jako funkcja kierowania biznesu; 2. Jakość w teorii zarządzania; 3. Koncepcje doskonalenia jakości; 4. Normatywne systemy zarządzania jakością; 5. Metody i narzędzia zarządzania jakością; 6. Europejska polityka zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Introduction; Einführung; ROZDZIAŁ I. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ W POLSCE XXI WIEKU: 1.1 Indywidualna działalność gospodarcza - pierwsze kroki; 1.2 Dylematy i decyzje związane z otwarciem działalności gospodarczej; 1.3 Rola państwa i regulacji prawnych w rozwoju przedsiębiorczości w Polsce; 1.4 Rejestracja działalności gospodarczej; 1.5 Formalnoprawne uwarunkowania dotyczące prowadzenia działalności gospodarczych w Polsce; 1.6 Wybór formy prawnej działalności gospodarczej; 1.7 Zewnętrzne źródła finansowania inicjatyw biznesowych; 1.8 Skuteczne pozyskiwanie środków na działalność gospodarczą; 1.9 Biznesplan; 1.10 Badania i analiza danych statystycznych w obszarze przedsiębiorczości w Polsce. ROZDZIAŁ II. PODSTAWY ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM XXI WIEKU: 2.1. Sprawność i skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 2.2. Cele, misja oraz informacja umożliwiająca ich realizację w przedsiębiorstwie; 2.3. Zarządzanie informacją i wiedzą poprzez nowe technologie; 2.4. Kultura i wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 2.5. Przedsiębiorstwo zorientowane na wiedzę; 2.6. Komunikacja, motywacja i zaufanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 2.7. Poprzez cele do misji przedsiębiorstwa. ROZDZIAŁ III. INFORMATYZACJA ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM XXI WIEKU: 3.1. Strategie zmian technologiczno-informacyjnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 3.2. Nowoczesne technologie a zarządzanie przedsiębiorstwem; 3.3. Systemy informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 3.4. Informatyczne systemy zarządzania przedsiębiorstwem; 3.5. Zintegrowane Informatyczne Systemy Zarządzania przedsiębiorstwem; 3.6. Przywództwo a nowe technologie w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 3.7. Informatyzacja zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem; 3.8. Sztuczna inteligencja w zarządzaniu przedsiębiorstwem. ROZDZIAŁ IV. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE XXI WIEKU: 4.1. Zasoby ludzkie jako najważniejsze aktywa przedsiębiorstwa; 4.2. Perspektywy zarządzania zasobami ludzkimi; 4.3. Kompetentne zarządzanie zasobami ludzkimi w nowoczesnym przedsiębiorstwie; Podsumowanie; Zagadnienia kontrolne; Zakończenie; Ćwiczenia; Bibliografia; Biogramy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Geneza przedsiębiorstwa; Przedsiębiorca i przedsiębiorczość; Definiowanie przedsiębiorstwa; Przedsiębiorstwo a jego otoczenie; Cele i misja przedsiębiorstwa; Ryzyko ekonomiczne przedsiębiorstwa; Formy, rodzaje i typy przedsiębiorstw; Wielkość przedsiębiorstwa; zarządzanie przedsiębiorstwem - istota i funkcje; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa; Kadra kierownicza w przedsiębiorstwie; Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem; Operacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem; Zarządzania małym przedsiębiorstwem Zarządzania dużym przedsiębiorstwem; Zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym; Zarządzanie przedsiębiorstwem sytuacjach kryzysowych; Przedsiębiorstwo w procesie transformacji ustrojowej; Zarządzanie dziedzinami działalności przedsiębiorstwa; Kultura i etyka przedsiębiorstwa; Koniec życia przedsiębiorstwa; Zarządzanie jako nauka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Geneza przedsiębiorstwa; Przedsiębiorca i przedsiębiorczość; Definiowanie przedsiębiorstwa; Przedsiębiorstwo a jego otoczenie; Cele i misja przedsiębiorstwa; Ryzyko ekonomiczne przedsiębiorstwa; Formy, rodzaje i typy przedsiębiorstw; Wielkość przedsiębiorstwa; zarządzanie przedsiębiorstwem - istota i funkcje; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa; Kadra kierownicza w przedsiębiorstwie; Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem; Operacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem; Zarządzania małym przedsiębiorstwem Zarządzania dużym przedsiębiorstwem; Zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym; Zarządzanie przedsiębiorstwem sytuacjach kryzysowych; Przedsiębiorstwo w procesie transformacji ustrojowej; Zarządzanie dziedzinami działalności przedsiębiorstwa; Kultura i etyka przedsiębiorstwa; Koniec życia przedsiębiorstwa; Zarządzanie jako nauka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Geneza przedsiębiorstwa; Przedsiębiorca i przedsiębiorczość; Przedsiębiorstwo jako główny podmiot życia gospodarczego; Otoczenie przedsiębiorstwa; Cele i misja przedsiębiorstwa; Niepewność i ryzyko ekonomiczne przedsiębiorstwa; Formy, rodzaje i typy przedsiębiorstw; Wielkość przedsiębiorstwa; zarządzanie przedsiębiorstwem - istota i funkcje; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa; Kadra kierownicza w przedsiębiorstwie; Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem; Operacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie małym przedsiębiorstwem, Zarządzanie dużym przedsiębiorstwem, Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym, Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, Kultura i etyka przedsiębiorstwa, Koniec życia przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza przedsiębiorstwa; 2. Przedsiębiorca i przedsiębiorczość; 3. Przedsiębiorstwo jako główny podmiot życia gospodarczego; 4. Formy, rodzaje i typy przedsiębiorstw; 5. Otoczenie przedsiębiorstwa; 6. Cele i misja przedsiębiorstwa; 7. Konkurencyjność przedsiębiorstwa; 8. Niepewność i ryzyko ekonomiczne przedsiębiorstwa; 9. Zasoby przedsiębiorstwa; 10. Wielkość przedsiębiorstwa; 11. Zarządzanie przedsiębiorstwem- istota i funkcja; 12. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa; 13. Kadra kierownicza w przedsiębiorstwie; 14. Nadzór nad przedsiębiorstwem; 15. Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem; 16. Operacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem; 17. Informatyzacja i wykorzystanie Internetu w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 18. Zarządzanie małym przedsiębiorstwem; 19. Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym; 20. Kultura i etyka przedsiębiorstwa; 21. Zarządzanie przedsiębiorstwem w sytuacjach kryzysowych; 22. Koniec życia przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wzajemna zależność procesów makro- i mikroekonomicznych w rozwoju społecznym i gospodarczym społeczeństwa; 1. Makroekonomia: Podstawy teoretyczne i warunki prowadzenia polityki finansowej przedsiębiorstw; System finansowy i podatkowy w gospodarce rynkowej; Tendencje globalizacyjnej w gospodarce rynkowej; 2. Mikroekonomia: Zarządzanie finansowe przedsiębiorstwem; Struktura kapitałowa przedsiębiorstwa; Rachunkowość zarządcza; Raportowanie i monitoring wydajności finansowej; Zarządzanie zasobami finansowymi przedsiębiorstwa; Warunki stosowania polityki dywidend; Rola banku centralnego w systemie finansowym przedsiębiorstwa; Strategia inwestycyjna i projekty inwestycyjne; Kwestie ekonomiczne ochrony środowiska; Instrumenty minimalizacji wpływu ryzyka na sytuację finansową przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ROZDZIAŁ I. Zarządzanie zmianą w warunkach permanentnej zmiany - podejście prospektywne ROZDZIAŁ II. "Nowa Gospodarka", czyli przemiany ekonomiczno-społeczne we współczesnym świecie ROZDZIAŁ III. Modele biznesu gospodarki obiegu zamkniętego a potencjał konkurencyjności przedsiębiorstw ROZDZIAŁ IV. Znaczenie innowacji we współczesnych modelach biznesowych ROZDZIAŁ V. Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw przy wykorzystaniu nowych technologii ROZDZIAŁ VI. Informatyzacja procesów zarządzania projektami w organizacjach pozarządowych w Polsce ROZDZIAŁ VII. Innowacyjne rozwiązania technologiczne w procesie wdrażania tłumaczenia maszynowego w sektorze usług ROZDZIAŁ VIII. Modele e-biznesowe start-upów sektora FinTech w Polsce ROZDZIAŁ IX. Ocena skutków ekonomicznych robotyzacji na przykładzie sklepów samoobsługowych ROZDZIAŁ X. Wykorzystanie rynku e-commerce i chińskich platform społecznościowych w handlu sztuką ROZDZIAŁ XI. Ponowne wykorzystanie baterii pojazdów elektrycznych jako sposób na popularyzację koncepcji gospodarki o obiegu zamkniętym - studium przypadku ROZDZIAŁ XII. Behawioralne skłonności inwestorów giełdowych na przykładzie indeksu mWIG40 notowanego na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych ROZDZIAŁ XIII. Sieci pracownicze jako narzędzie wsparcia różnorodności i inkluzji w organizacji ROZDZIAŁ XIV. Skuteczność różnych technik burzy mózgów w zarządzaniu organizacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorstwo - istota, typologia, rozwój; R.2 Restrukturyzacja przedsiębiorstwa; R.3 Sytuacja prawno-własnościowa przedsiębiorstwa; R.4 Zarządzanie przedsiębiorstwem; R.5 Zatrudnienie - gospodarka zasobami ludzkimi; R.6 Potencjał techniczny i innowacje; R.7 Działalność produkcyjna; R.8 Produkt i usługi; R.9 Marketing i sprzedaż; R.10 Model ekonomiczny przedsiębiorstwa; R.11 Jakość zarządzania przedsiębiorstwem; Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Excel Zaawansowany ; Tom 2)
1. Zbalansowana karta wyników; 2. Budowanie karty wyników; 3. Analiza źródeł danych; 4. Data Mining, czyli wyszukiwanie informacji w zbiorach danych; 5. Tworzenie ScoreCardu dostosowanego do potrzeb organizacji; 6. Porady i triki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Strategia firmy: Ponad przeciętność; Strategiczne realia firmy; Elementy strategii firmy; Misja firmy; Domena strategiczna; Przewaga strategiczna; Cele i funkcjonalne programy działania. Cz. II Strategiczna analiza firmy i jej rynku: Wymiary analizy strategicznej; Analiza rynku: wymiar nabywców; Analiza rynku: wymiar konkurentów; Diagnoza produktów firmy; Analiza organizacji: wymiar finansowy; Strategiczna diagnoza organizacji. Cz. III Budowa wygrywających strategii: Myślenie liniowe i myślenie lateralne; Wygrywające strategie: domena i przewaga strategiczna; Wygrywające strategie: cele, programy i metody działania; Podsumowanie: tworzenie skutecznej strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia sukcesu firmy / Krzysztof Obłój. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 226 s. : rys., tab. ; 20 cm.
Cz. I Strategia firmy: Ponad przeciętność; Strategiczne realia firmy; Elementy strategii firmy; Misja firmy; Domena strategiczna; Przewaga strategiczna; Cele i funkcjonalne programy działania. Cz. II Strategiczna analiza firmy i jej rynku: Wymiary analizy strategicznej; Analiza rynku: wymiar nabywców; Analiza rynku: wymiar konkurentów; Diagnoza produktów firmy; Analiza organizacji: wymiar finansowy; Strategiczna diagnoza organizacji. Cz. III Budowa wygrywających strategii: Myślenie liniowe i myślenie lateralne; Wygrywające strategie: domena i przewaga strategiczna; Wygrywające strategie: cele, programy i metody działania; Podsumowanie: tworzenie skutecznej strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wyłanianie się SZZL: 1.1. Koncepcja "twardego" i "miękkiego" HRM; 1.1.1. Model Michigan; 1.1.2. Model Warwick i model Harvarda; 1.2. Koncepcja J. Storeya; 1.3. Koncepcja D. Guesta; 1.4. Koncepcje R.S. Schulera i S.E. Jackson. 2. SZZL na przełomie XX i XXI w: 2.1. Koncepcja "dobrych praktyk"; 2.2. Koncepcja O. Lundy‘ego i A. Cowlinga; 2.3. Koncepcje polskie; 2.3.1. Koncepcja A. Sajkiewicz; 2.3.2. Koncepcja A. Pocztowskiego; 2.3.3. Koncepcja A. Lipki; 2.4. Koncepcja D. Ulricha. 3. SZZL na początku XXI w: 3.1. Koncepcje M. Armstronga; 3.2. Koncepcje duńska i hiszpańska; 3.3. Koncepcja L. Dyera i R. Shafera; 3.4. Podsumowanie koncepcji według N. Gouldinga. 4. Związki między ZZL i Strategicznym ZZL. 5. Problemy perspektywy SZZL. CZĘŚĆ II. Zarządzanie przedsiębiorstwem: 6. Przedsiębiorstwo w strukturze społeczno-gospodarczej; 6.1. Systemowe ujęcie przedsiębiorstwa; 6.1.1. Przedsiębiorstwo jako system działający; 6.1.2. Istota przedsiębiorstwa; 6.2. Kluczowe cele przedsiębiorstwa; 6.3. Procesowe ujęcie działalności przedsiębiorstwa; 6.4. Istotne przesłanki prowadzenia przedsiębiorstwa. 7. System zarządzania przedsiębiorstwem: 7.1. Istota zarządzania; 7.2. Budowa systemu zarządzania. 8. System zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem: 8.1. Istota zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; 8.2. Wybrane elementy doktryny strategicznej; 8.3. Postawa strategiczna. CZĘŚĆ III. Podstawy SZZL: 9. Zasoby ludzkie w przedsiębiorstwie; 9.1. Rola czynnika ludzkiego; 9.2. Procesy kształtowania zasobów ludzkich. 10. System strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi (SZZL): 10.1. Układ logiczny systemu SZZL; 10.2. Orientacja strategiczna w stosunku do ZL; 10.3. Zakres prowadzenia SZZL. 11. Doktryna strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi. CZĘŚĆ IV. Podstawy diagnostyczne SZZL: 12. Zasady diagnozowania; 12.1. Fundamenty diagnozowania potencjału strategicznego; 12.2. Swoistość i trudności diagnozowania. 13. Metody i techniki diagnozowania: 13.1. Podejście metodyczne; 13.2. Diagnozowanie ZL; 13.3. Diagnozowanie systemu zarządzania ZL. CZĘŚĆ V. Modelowanie wzorcujące i urzeczywistnianie jego rezultatów: 14. Modelowanie wzorcujące ZL i SZZL: 14.1. Modelowanie i modele wzorce; 14.1.1. Podejścia do akcji strategicznej; 14.1.2. Przesłanki modelowania wzorcującego; 14.2. Formułowanie modelu wzorca; 14.2.1. Generowanie alternatyw strategicznych; 14.2.2. Wybór strategiczny; 14.2.3. Struktura i własności modelu wzorcowego strategii; 14.2.3.1. System planu strategicznego; 14.2.3.2. Struktura planu; 14.3. Normatywne wzorce strategii ZZL; 14.3.1. Wybrane wzorce strategii normatywnych; 14.3.1.1. Model T. Stalewskiego; 14.3.1.2. Strategie według J. Brunsteina i C. Fishera; 14.3.1.3. Model T. Listwana; 14.3.2. Zgodność strukturalna strategii; 14.4. Podejścia do wzorcowania i wzorców na niższych poziomach strategii ZZL. 15. Urzeczywistnianie modelu wzorcowego strategii: CZĘŚĆ VI. Podstawy kształtowania substrategii SZZL: 16. Strukturyzacja podsystemów SZZL: 16.1. Układ strategicznych procesów kształtowania ZL; 16.2. Wielowarstwowa struktura podsystemów SZZL; 16.3. Strukturyzacja SZZL według wybranych punktów odniesienia. 17. Wybrane odniesienia SZZL do podmiotowości i konstruowania substrategii aktywności podstawowej: 17.1. Wybrane odniesienia SZZL do podmiotowości; 17.2. Wybrane odniesienia do konstruowania substrategii aktywności podstawowej; CZĘŚĆ VII. Urzeczywistnianie strategii: 18. Podstawy urzeczywistniania strategii ZZL: 19. Controlling strategiczny i strategiczne uczenie się; 19.1. Controlling strategiczny; 19.2. Strategiczne uczenie się w SZZL; 19.2.1. Podstawy uczenia się; 19.2.2. System Wczesnego Reagowania (SWR); 19.2.3. Wywiad gospodarczy; 19.2.4. Analiza dyskryminacji. 20. Kształtowanie prawdopodobieństwa zdarzeń w SZZL: 20.1. Podstawy zarządzania prawdopodobieństwem strategicznym; 20.2. Zarządzanie zmianami w SZZL; 20.3. Ryzyko w implementacji planu SZZL i zasady jego redukcji. CZĘŚĆ VIII. Sprawność SZZL: 21. Podstawy sprawności: 21.1. Struktura dążeń sprawnościowych SD; 21.2. Walory i wytyczne sprawności w odniesieniu do załogi; 21.2.1. Walory i wytyczne sprawności ZL i SZZL; 21.2.2. Pozabiznesowe wartości ZL, ZZL i SZZL; 21.3. Prawo, etyka i kultura a SZZL w systemie dążeń strategicznych; 21.3.1. Prawo a SZZL; 21.3.2. Etyka a SZZL; 21.3.3. Kultura a SZZL. 22. Substrategia gospodarowania w SZZL: 22.1. Podstawy substrategii gospodarowania; 22.2. Zasady i zakres gospodarowania; 22.3. Możliwość substrategii wynagradzania. CZĘŚĆ IX. Przyszłość SZZL: 23. Perspektywy SZZL z pozycji aktualnego stanu nauki i praktyki. 24. Quo vadis SZZL.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej