Rynek
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(105)
Forma i typ
Książki
(105)
Dostępność
tylko na miejscu
(83)
dostępne
(66)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(67)
Czytelnia
(83)
Autor
Kosikowski Cezary (1942- )
(4)
Nasiłowski Mieczysław
(3)
Bryx Marek
(2)
Dyoniziak Ryszard
(2)
Figiel Szczepan
(2)
Gardawski Juliusz
(2)
Gilejko Leszek
(2)
Kozłowski Wojciech
(2)
Olejniczuk-Merta Anna
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Pilarski Stanisław
(2)
Ratajczak Marek
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Siewierski Jacenty
(2)
Towalski Rafał
(2)
Aldridge Alan
(1)
Allaire Yvan
(1)
Anusz Jan
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Barrow Colin
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Bossak Jan W
(1)
Brodecki Zdzisław
(1)
Burgers Willem
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chomsky Noam
(1)
Christopher Martin
(1)
Ciżkowicz Piotr
(1)
Cravens David W
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czyżewski Andrzej
(1)
Dach Zofia
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dominiak Piotr
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fierla Andrzej
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Fryzeł Barbara
(1)
Gawrońska-Nowak Bogna
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Górniak Ewelina
(1)
Hague Paul
(1)
Henisz-Matuszczak Anna
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kałkowski Leszek
(1)
Koch Szołtysek Marta
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kowalski Andrzej
(1)
Kozyr-Kowalski Stanisław
(1)
Kołodko Grzegorz W
(1)
Krakowińska Ewa
(1)
Krawczyk Marcin
(1)
Krawiec Bogdan
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Krawiec Monika
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Kusińska Alicja
(1)
Kwiatkowski Mieczysław
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Kłosiewicz-Górecka Urszula
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewandowski Krzysztof
(1)
Lunden Bjorn
(1)
Malinowski Dariusz
(1)
Marciniak Mateusz
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazurkiewicz Eugeniusz
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Narski Zygmunt
(1)
Niedźwiedzki Arkadiusz
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna Maria
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Partycki Sławomir
(1)
Patten Dave
(1)
Pawlak Karolina
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pałasz Lech
(1)
Peck Helen
(1)
Piasecki Stanisław
(1)
Pietraś Marek
(1)
Piątek Stanisław
(1)
Poczta Walenty
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(95)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(104)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(105)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Rynek
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1901-
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Azja
(1)
Chiny
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
105 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Zarys problemu, 2. Elementy mechanizmu rynkowego, 3. Geneza i zakres interwencjonizmu, 4. analiza instrumentu polityki interwencyjnej, 5. Wpływ polityki państwa na rozwój rolnictwa i obszarów wiejskich, 6. Finansowanie polskiego rolnictwa ze środków przedakcesyjnych, 7. Charakterystyka i zadania agencji rynku rolnego, 8. Kształtowanie sytuacji na rynku zbóż na szczeblu regionalnym, 9. Handel zagraniczny zbóż oraz sytuacja na rynku krajowym, 10. Działania realizowane w ramach wspólnej polityki rolnej Unii Europejskiej, 11. Wdrażanie sektorowego programu operacyjnego, 12. Gospodarowanie mieniem państwowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Bezpośrednie konsekwencje wejścia do Unii Europejskiej dla polskich przedsiębiorstw; Pozyskiwanie finansowania we wczesnych fazach rozwoju przedsiębiorstwa; Polityka proeksportowa Unii Europejskiej; Strategia rozwoju rynku; Skutecznie konkurować; W poszukiwaniu źródeł oszczędności; Analiza kondycji spółki; Jak zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku UE poprzez strategię wzrostu zewnętrznego?; Ocena ryzyka strategicznego; Kompleksowe podejście do zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie; Zarządzanie ryzykiem a wpływ na reputację firmy; Ocena ryzyka regulacyjnego Współpraca czy rywalizacja?; Podglądać liderów - benchmarking; Zarządzanie marką a pozycja konkurencyjna polskich przedsiębiorstw; Ile warta jest wolność wybory - opcje rzeczowe; Uwolnić kapitał - jak usprawnić procesy zarządzania kapitałem obrotowym; Zarządzanie należnościami; Restrukturyzacja finansowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Modele zarządzania w administracji publicznej; Rola klimatu organizacyjnego w zarządzaniu pracownikami na przykładzie wybranej jednostki administracji publicznej; Opłaty lokalne w dużych miastach Polski; Problem nadmiernej administracji publicznej w Polsce; Logistyka informacji publicznej w jednostce samorządu terytorialnego; Praktyka badań satysfakcji klienta w urzędach administracji samorządowej; Zintegrowany System Zarządzania w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wielkopolskim; Wybrane aspekty zarządzania jakością procesów innowacyjnych w sektorze mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw; Program „Przedsiębiorstwo Przyszłości” jako narzędzie ewaluacji i budowania marki rynkowej firm z wykorzystaniem atrybutów jakościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Definicje, cel i proces. 1. Czym jest marketing? 2. Model marketingu. 3. Co wynika z modelu marketingu?. 4. Dobry marketing. 5. Proces marketingu. 6. Pisanie planu marketingowego. Część II: Audyt strategiczny rynku. 7. Badanie rynku. 8. Fortepian Chakravatiego, czyli dlaczego badanie rynku jest potrzebne... 9. Audyt strategiczny. 10. Studium przypadku - firma Connect Inc. Część III: Pozycjonowanie strategiczne. 11. Wizja i cele. 12. Jak zapewnisz firmie wzrost? 13. Jak będziesz konkurować? 14. Czym będziesz się kierować? 15. Do kogo skierujesz ofertę? 16. Branding - budowanie świadomości marki. Część IV: Dostarczanie wartości. 17. Audyt segmentu. 18. Subiektywny model wartości. 19. Zarządzanie relacjami. 20. Zarządzanie marką. 21. Przystosowanie firmy do strategii marketingowej. 22. Zarządzanie portfelem. Część V: Mix taktyczny. 23. Audyt taktyczny. 24. Cztery "p" marketingu... a może cztery "c"? 25. Produkt. 26. punkt sprzedaży. 27. Promocja. 28. Polityka cenowa. 29. Studium przypadku - firma Ambient Ltd. Część VI: Wykorzystaj zdobytą wiedzę. 30. Marketing - pytania sprawdzające. 31. Źródła informacji i rekomendacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Specyfika gałęzi turystycznej i rynku turystycznego, 2. Komunikacja gałęzi turystycznej z rynkiem i otoczeniem, 3. Etapy rozowju podmiotów gałęzi turystycznej i wynikające z nich cele komunikacji z rynkiem i otoczeniem, 4. Zapotrzebowanie turystów na informację. Źródła informacji, 5. Komunikacja miedzy regionem a potencjalnymi turystami, 6. Komunikacja regionu z odwiedzającymi go turystami, 7. Komunikacja podmiotów gospodarczych z rynkiem turystycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy koncepcji tożsamości rynkowej: Przegląd teorii ekonomicznych w kontekście określenia determinant tożsamości rynkowej; Ewolucja teorii komunikacji społecznej; Geneza i rozwój komunikowania tożsamości; Komunikacja społeczna i marketingowa a komunikowanie tożsamości. 2. Istota tożsamości rynkowej i jej komunikowanie: Przegląd koncepcji dotyczących tożsamości; Konceptualizacja wizerunku jako pochodnej tożsamości i identyfikacji całościowej; Znaczenie systemu identyfikacji całościowej i klasyfikacja jego składników; Badania marketingowe w komunikowaniu tożsamości; Model programu identyfikacji całościowej. 3. Uwarunkowania funkcjonowania organizacji w otoczeniu międzynarodowym: Istota otoczenia międzynarodowego; Zjawiska wpływające na kształtowanie tożsamości rynkowej ľ ujęcie przedmiotowe; Wpływ interesariuszy na kształtowanie tożsamości rynkowej ľ ujęcie podmiotowe 4. Źródła i znaczenie przymiotów tożsamości w kontekście międzynarodowym: Klasyfikacja przymiotów; Przymioty wynikające z profilu organizacji; Powiązania przymiotów ze strategią organizacji; Finansowo-prawne ujęcie przymiotów tożsamości; Aksjologiczne podstawy tożsamości oparte na wartościach; Semiotyczne ujęcie przymiotów tożsamości. 5. Narzędzia komunikowania a uwarunkowania międzynarodowe: Różnorodność interpretacyjna nośników znaczeń; Morfologia podsystemu informowania; Działania służące wzmacnianiu tożsamości; Rola podsystemu informowania; Podsystem behawioralny jako narzędzie tworzenia relacji; Odzwierciedlenie tożsamości rynkowej w markach flagowych. 6. Realizacja koncepcji tożsamości w przedsiębiorstwach rodzinnych wobec wyzwań otoczenia międzynarodowego: Przedsiębiorstwo rodzinne jako przedmiot badań i jego miejsce w praktyce gospodarczej; Fundamenty tożsamości przedsiębiorstw rodzinnych; Tożsamość polskich przedsiębiorstw rodzinnych na tle tendencji ogólnoświatowych; Siła przetrwania przedsiębiorstw rodzinnych dzięki tożsamości ľ wyniki badań empirycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rola procesów informacyjnych w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, 2. Potrzeby informacyjne przedsiębiorstw a potrzeby informacyjne nabywców, 3. Budowa systemu kształtowania więzi informacyjnych przedsiębiorstwa z rynkiem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura korporacyjna - aspekt jakościowy, 2. Determinanty konkurencyjności rynkowej, 3. Analiza i ocena kultury korporacyjnej, 4. Analiza pozycji konkurencyjnej oraz zależności między kulturą a konkurencyjnością przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Nowy rynek, 2.Budowanie relacjami z klientem, 3.Tworzenie wartości dla klienta, 4.Konkurencja oparta na czasie, 5.Łańcuchy dostaw zorientowane na popyt, 6.Zarządzanie logistyką marketingową, 7.Obsługa klienta globalnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
1. Logistyka zaopatrzenia jako jeden z systemów logistycznych, 2. Specyfika aktywności na rynku dóbr przemysłowych, 3. Organizacja procesu zakupu, 4. Systemy dostaw oparte na koncepcji just in time, 5. System informacji na potrzeby logistyki zaopatrzenia, 6. Mierniki efektów i nakładów w logistyce zaopatrzenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przewidywane zmiany na krajowym rynku żywności w wyniku integracji polski z Unią Europejską, 2. Skutki dla przedsiębiorstw wynikające z integracji Polski z krajami Unii Europejskiej, 3. Ocena potencjału konkurowania małych i średnich krajowych przedsiębiorstw na rynku żywnościowym, 4. Zakres przygotowań krajowych przedsiębiorstw do funkcjonowania w ramach Jednolitego Rynku Wewnętrznego Unii Europejskiej, 5. Ocena instrumentów wspomagających przystosowanie firm do zmieniających się warunków funkcjonowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera / red. Aneta Kordek ; Scientific Publishing Group)
1.Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec procesów integracji gospodarki światowej - teoria i metodologia badań, 2.Integracja europejska a sektor małych i średnich przedsiębiorstw-doświadczenia włoskie, 3.Internacjonalizacjia małych i średnich przedsiębiorstw we Włoszech - przykład regionu Marche, 4.Francuskie małe i średnie przedsiębiorstwa wobec jednolitego rynku europejskiego oraz internacjonalizacji - przegląd literatury francuskojęzycznej, 6.Ewolucja systemu pomocy dla małych i średnich przedsiębiorstw we Francji, 7.Jednolity rynek europejski: implikacje dla polsich małych i średnich przedsiębiorstw, 8.Studia przypadków internacjonalizacji małych i srednich przedsiębiorstw we Francji i włoszech, 9.Małe i średnie przedsiębiorstwa w Republice Czeskiej wobec jednolitego rynku europejskiego w świetle badań empirycznych, 10.Polscy właściciele/menedżerowie wobec jednolitego rynku europejskiego, 11.Postrzeganie otoczenia ekonomiczno-politycznego oraz możliwości i zagrożeń związanych ze wstapieniem do Unii Europejskiej-porównanie wyników badań polskich i czeskich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas transformacji - u wrót globalnie zintegrowanej gospodarki, 2. Pojęcie i istota marki narodowej, 3. Budowanie marki Atlas (studium przypadku)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (43)/2004)
Internet - nowy instrument marketingu; Nowoczesne techniki badań marketingowych; Internet w badaniu testowania produktu; Wykorzystanie Internetu przez firmy na rynku globalnym; Budowanie konkurencyjności firmy na rynku wirtualnym; Marketing relacji w działalności promocyjnej firmy usługowej; Wykorzystanie Internetu na rynku usług finansowych w Polsce; Wuzerunek marki jako degerminanta zachowań konsumentów; Różnicowanie produktu w działaniu przedsiębiorstw na polskim rynku wyrobów muzycznych; Specyfika świadczenia usługi medycznej; Etyczne aspekty w działalności marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Badanie rynku, 3.Kształtowanie produktów, 4.Polityka cen, 5.Dystrybucja produktów, 6.Promocja, 7.Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, 8.Przepisy prawne regulujące działania marketingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : zeszyt ćwiczeń / Marian Pietraszewski. - Poznań : eMPi 2, 2004. - 56 s. : tab. ; 23 cm.
1.Istota marketingu, 2.Badanie rynku, 3.Kształtowanie produktu, 4.Polityka cen, 5.Dystrybucja produktów, 6.Promocja, 7.Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, 8.Przepisy prawne regulujące działania marketingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym właściwie jest marketing?; 2. Prace bedawczo-rozwojowe w zakresie marketingu; 3. Marketing jako filozofia biznesu; 4. Czy w marketingu potrzebna jest jakakolwiek wiedza?; 5. Zadania marketingu; 6. Zarządzanie rynkami; 7. Nowe spojrzenie na segmentacje rynku; 8. Utrata klientów; 9. Czy potrafisz ocenić swoją reklamę; 10. Na czym polega dobra reklama?; 11. Wybór mediów: gdzie najlepiej się reklamować; 12. Agencja reklamowa nie jest twoim partnerem; 13. Nie pytaj, co twoja marka może zrobić dla ciebie; 14. Matematyka marketingu; 15. Strategie cenowe; 16. System dystrybucji; 17. Władza; 18. Uczciwość, czyli nowa idea w marketingu; 19. Środowisko zewnętrzne firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing bezpośredni i interaktywny a typ klienta. 2. Czym jest marketing bezpośredni i interaktywny? 3. Kto korzysta z marketingu bezpośredniego, a kto się nim zajmuje? 4. Strategia marketingu bezpośredniego. 5. Planowanie marketingu bezpośredniego. 6. Baza danych o klientach. 7. Użytkownicy baz danych o klientach. 8. Wykorzystanie baz danych w walce konkurencyjnej. 9. Zastosowanie baz danych o klientach. 10. Segmentacja rynku i badania marketingowe. 11. Opracowanie oferty marketingowej. 12. Przesyłka bezpośrednia. 13. Telemarketing. 14. Zarządzanie relacjami z klientem. 15. Media elektroniczne i audiowizualne. 16. Inne środki komunikacji z klientem. 17. Planowanie kreatywne w marketignu bezpośrednim. 18. Realizacja kampanii pocztowej. 19. Zarządzanie kampanią marketingu bezpośredniego. 20. Testowanie w marketingu bezpośrednim i interaktywnym. 21. Efektywność marketingu bezpośredniego. 22. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 23. Czynnik ludzki w marketingu bezpośrednim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Na początek trochę teorii, 2.Image i profil, 3.Klienci i rynek, 4.Planowanie, misja i strategia, 5.Marketing usług, 6.Promocja, czyli różne sposoby dotarcia do klientów, 7.Rekalma, 8.Marketing bezpośredni, 9.Marketing wewnętrzny, 10.Inetrnet, 11.Przepisy prawa, 12.Gdzie jeszcze szukać informacji?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Charakterystyka marketingu na rynku instytucjo nalnym. R.2 Uwarunkowania działania przedsiębiorstw na rynku instytucjonalnym. R.3 Decyzje strategiczne w marketingu na rynku instytucjonalnym. R.4 Kształtowani produktu i asortymentu na rynku instytucjonalnym. R.5 Kształtowanie cen. R.6 Systemy dystrybucji w marketin gu B2B. R.7 Promocja na rynku instytucjonalnym. R.8 Aspekty organizacyjne w marketingu na rynku instytucjo nalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej