Radiofonia
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(12)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(29)
Autor
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Jachimowski Marek
(2)
Kowalczyk Ryszard
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Nierenberg Bogusław
(2)
Adamowski Janusz W
(1)
Bland Michael
(1)
Blicharz Rafał
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Boyd Andrew
(1)
Dyczewski Leon
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gierula Marian
(1)
Gmerek-Rajchel Maria
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Hermanowski Marcin
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Jaworski Lech
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jung Bohdan (1953- )
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kantyka Jan
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Klafkowska-Waśniowska Katarzyna
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Kołodziejczak Malwina
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Krzemiński Ireneusz
(1)
Król Marek
(1)
Kubaczewska Wiesława
(1)
Lewek Antoni
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Loewe Iwona
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Agnieszka
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Mika Iwona Beata
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Pastuszko Grzegorz
(1)
Pisarek Walery
(1)
Polińska Karolina
(1)
Płaneta Paweł
(1)
Sadza Agata
(1)
Sarna Paweł
(1)
Steciąg Magdalena
(1)
Taylor Lisa
(1)
Theaker Alison
(1)
Tuszewski Jerzy
(1)
Willis Andrew
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Wragg David
(1)
Wrońska Marta
(1)
Тулупов Владимир B
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Radiofonia
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Niemcy
(2)
Czechy
(1)
Estonia
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Irlandia
(1)
Kazachstan
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Wywiady
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Felieton
(1)
Wywiad
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
32 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Prawa pokrewne - zagadnienia ogólne, 2. Pojęcie nadawania, 3. Przedmiot ochrony - nadania programu, 4. Organizacje radiowe lub telewizyjne jako podmiot prawa do nadań programów, 5. Treść praw majątkowych organizacji nadawczych, 6. Dozwolony użytek z nadań programów, 7. Zabezpieczenia techniczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Regulacja problematyki środków społecznego przekazu w Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, 2. Media w europejskiej konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności, 3. Międzynarodowe regulacje prawne dotyczące działalności telewizyjnej, 4. Prasa drukowana, 5. Radiofonia i telewizja, 6. Postęp techniczny w mediach, 7. Prawa i obowiązki dziennikarzy, 8. Reklama, sponsoring, telesprzedaż, lokowanie produktu, 9. Sprostowania w mass mediach, 10. Komunikaty i ogłoszenia, 11. Szczególne obowiązki mediów, 12. Praw własności intelektualnej, 13. Media w świetle prawa konkurencji, 14. Odpowiedzialność prawne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Regulacja problematyki środków społecznego przekazu w Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, 2. Media w europejskiej konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności, 3. Międzynarodowe regulacje prawne dotyczące działalności telewizyjnej, 4. Prasa drukowana, 5. Radiofonia i telewizja, 6. Postęp techniczny w mediach, 7. Prawa i obowiązki dziennikarzy, 8. Reklama, sponsoring, telesprzedaż, lokowanie produktu, 9. Sprostowania w mass mediach, 10. Komunikaty i ogłoszenia, 11. Szczególne obowiązki mediów, 12. Praw własności intelektualnej, 13. Media w świetle prawa konkurencji, 14. Odpowiedzialność prawne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publiczne prawo gospodarcze : zarys wykładu / red. nauk. Rafał Blicharz. - Stan prawny na 1.01.2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska SA , 2015. - 396 s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej; 2. Publiczne prawo konkurencji; 3. Zwalczanie nieuczciwej konkurencji i przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom rynkowym; 4. Prawo zamówień publicznych; 5. Partnerstwo publiczno-prywatne. Koncesja na roboty budowlane lub usługi; 5. Prawo rynku kapitałowego; 7. Podstawy prawne systemu ochrony zdrowia; 8. Podstawy prawne radiofonii i telewizji w Polsce; 9. Prawo lotnicze; 10. Prawo własności przemysłowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rynek publicznych mediów elektronicznych, 2. Uwarunkowania funkcjonowania publicznych mediów elektronicznych, 3. Zarządzanie publicznym przedsiębiorstwem medialnym, 4. Strategie publicznych przedsiębiorstw medialnych, 5. Modele i systemy medialne - metodologia badań, 6. Model ekonometryczny regionalnego radia publicznego, 7. Kierunki rozwoju publicznych mediów elektronicznych - szanse i zagrożenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Radio- źródło informacji i "teatr wyobraźni": Radio jako środek komunikacji; Radio w Polsce; Przyszłość radia; Codzienne życie radia; 2. Reklama w radiu: Radio jako medium reklamowe; Reklama radiowa; 3. Etyka i prawo w radiu: Etyka dziennikarska; Najważniejsze regulacje prawne w dziedzinie mediów; Prawne uregulowania reklamy radiowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przeobrażenia radiofonii lokalnej w Polsce po 1989 roku, 2. Uwarunkowania i skutki rozwoju radiofonii lokalnej publicznej, 3. Uwarunkowania i skutki rozwoju radiofonii lokalnej niepublicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 11/2017)
Rocznik, 2007-
Zawiera: Rozprawy i artykuły: Kognicje i emocje w procesie recepcji mediów; Strategiczne wyznaczniki zintegrowanej komunikacji marketingowej; Профессиональные стандарты, роли и культура современного журналиста; Od duopolu do monopolu. Dzienniki regionalne w Polsce w XXI wieku: próba bilansu. Media na świecie: Zadania czasopism o charakterze regionalistycznym w okresie zaboru pruskiego na przykładzie Wielkopolski w świetle źródeł, literatury i poglądów XIX/XX wieku; Historia i współczesność kazachskiego radia i telewizji; Świat literackich fikcji. Formaty publicystyczno-informacyjne radiofonii III Rzeszy w czasie wojny; Struktura wiadomości zagranicznych w nagłówkach „New York Timesa” w latach 1989-2014. Komunikaty i materiały: Środki prawne w razie odmowy udzielenia prasie informacji; Trudna miłość? O relacjach między lokalnymi mediami tradycyjnymi a internetowymi w społeczności lokalnej; Postrzeganie prasy samorządowej wobec inicjatywy zakazującej jej wydawania; Nagrody za dziennikarstwo śledcze w Polsce jako popularyzacja dobrych wzorców w zawodzie; Wizerunek Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości w „Rzeczpospolitej” podczas parlamentarnej kampanii wyborczej w 2011 r.; Recenzje i sprawozdania: Zawartość rosyjskiej prasy lokalnej w świetle badań empirycznych; Retoryka w kształceniu dziennikarzy; O reklamie z perspektywy języka; Podziały polityczne w mediach - ekscesy czy norma? - sprawozdanie z konferencji naukowej; Medioznawcza konferencja naukowa w Sankt Petersburgu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 92)
Cz. I Pojęcie sponsoringu: 1. Historia sponsoringu, 2. Istota sponsoringu, 3. Rodzaje sponsoringu w radiu i telewizji. Cz. II Uregulowania sponsorowania w radiu i telewizji w prawie międzynarodowym oraz w prawie europejskim: 1. Sponsorowanie w prawie międzynarodowym, 2. Sponsorowanie w prawie wspólnotowym. Cz. III Sponsorowanie w radiu i telewizji w prawie polskim: 1. Sponsoring bezpośredni, 2. Informowanie o sponsorowaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. System medialny Irlandii - pojęcie i uwarunkowania: System medialny jako kategoria teoretyczna; Otoczenie systemu medialnego Irlandii. 2. Prasa: Czasopiśmiennictwo irlandzkie w perspektywie historycznej; Współczesne oblicze systemu prasowego Irlandii; Koncerny prasowe. 3. Radio i telewizja: Początki działalności radiowo-telewizyjnej w Irlandii; Współczesne radio i telewizja; Osoby regulujące. Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Stan i pespektywy radiofonii publicznej i komercyjnej: Dualny system radia i telewizji w Republice Federalnej Niemiec w kontekście rozwoju europejskiego; Media rosyjskie- nowe opcje. Przemiana koncepcji jako podstawa zmian; Zmioany w radiu publicznym i komercyjnym na Słowacji; Radio i komunikowanie się w demokratycznej Hiszpanii; Rola radia publicznego i prywatnego w kanadyjskiej tożsamości narodowej; Radio w Bułgarii w okresie przekształceń politycznych; Radio w Polsce w pięć lat po zniesieniu monopolu państwa; Przyszłość radia publicznego BBC w Wielkiej Brytanii; Możliwości dalszego rozwoju radia i innych mediów elektronicznych w Polsce; 2. Szanse i zagrożenia dla radia publicznego i komercyjnego: Wymogi odpowiedzialności współczesnej- casus radia; Granice wolności i przekazu radiowego; Radio publiczne- partner czy konkurent radia prywatnego?; Analiza struktury współczesnej radiofonii rosyjskiej w okresie transformacji; Współczesne polskie radio "bęben plemienny" czy "partner do pogawędki"; Radio lokalne w Szwecji- przejście od paternalizmu do populizmu; Serwisy informacyjne publicznych i prywatnych stacji radiowych. Analiza preferencji; Zarządzanie komercyjną stacją radiową w warunkach kształtowania się rynku mediów w Polsce; 3. Radio w warunkach konkurencji: Radio a koncepcja społeczeństwa informacyjnego; WRRR, czyli w Radiu Reklama Rap; Radiofonia w nowych landach Republiki Federalnej Niemiec; Pięciolecie transformacji radia katolickiego w Polsce; Program dla Zagranicy Polskiego radia; Radiofonia Lubelszczyzny w procesie transformacji; Różnorodność programowa a status ekonomiczny rozgłośni katolickich w Polsce; 4. Radio w świetle badań medioznawczo-socjologicznych: Słuchacze radia publicznego i stacji komercyjnych w Polsce (1994-1995). Szkic do portretu; Radio jako źródło informacji; Kształtowanie się lokalno-regionalnego rynku radiowego w okresie transformacji na tle zjawisk ogólnopolskich; Oczekiwania społeczne wobec radia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316,77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej