Organizacja ucząca się
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(67)
Forma i typ
Książki
(65)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(56)
dostępne
(54)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(57)
Czytelnia
(56)
Autor
Chodyński Andrzej
(4)
Grudzewski Wiesław M
(4)
Mikuła Bogusz
(4)
Potocki Arkadiusz
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Hejduk Irena K
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Krupski Rafał
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Merski Janusz
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Senge Peter M
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Albigowski Marek
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Batorski Jarema
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czekaj-Szopa Anna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Godala Magdalena
(1)
Goldsmith Marshali
(1)
Goryńska Anna
(1)
Grandys Andrzej J
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Hesselbein Frances (1915- )
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jabłoński Władysław
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Janisz Karina
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jaskólski Krzysztof
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Joanna
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kaliski Maciej
(1)
Kamiński Robert
(1)
Kasprzak Marek
(1)
Kawalec Anna
(1)
Kleiner Art
(1)
Kochalski Cezary
(1)
Kopciuszewska Elżbieta
(1)
Koralewska-Mróz Helena
(1)
Kordel Piotr
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowalczyk Stanisław
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Kuta Małgorzata
(1)
Kwarcińska Beata
(1)
Kwiatkowski Stefan M
(1)
Kwieciński Mirosław (1954- )
(1)
Kędra Agnieszka
(1)
Kłak Marcin
(1)
Laskowski Piotr
(1)
Lenart-Gansiniec Regina
(1)
Lichtarski Jan
(1)
Lis Marcin
(1)
Majchrzak Małgorzata
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Meyer Paul J. (1928-2009)
(1)
Minkiewicz Barbara
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Mrozik Przemysław
(1)
Nesterowicz Piotr
(1)
Nowosad Inetta
(1)
Osman Alkuru
(1)
Pfeffer Jeffrey
(1)
Piechucki Jacek
(1)
Pietruszka-Ortyl Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(54)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(67)
Język
polski
(67)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Organizacja ucząca się
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(7)
Podręcznik
(5)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Poradnik
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
67 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Okoliczności funkcjonowania przedsiębiorstw a ich kultura organizacyjna i sfera społeczna: Otoczenie przedsiębiorstwa wielonarodowego w perspektywie społeczno-kulturowej; Zmiany w firmie a ludzie. Warunki i możliwości "wygrania" zmiany; Łagodzenie bezrobocia jako zadanie przedsiębiorstwa - podstawowe warunki realizacji; Bilans społeczny i przesłanki jego sporządzania w przedsiębiorstwach; Kształtowanie relacji firma-klient - kierunki zmian oraz ich przesłanki. Cz. II Wiedza jako kluczowa wartość współczesnego przedsiębiorstwa: Zarządzanie wiedzą - nowe wyzwania dla przedsiębiorstw; Wiedza jako atrybut organizacji uczącej się; Rola coachingu i mentoringu w podnoszeniu wiedzy przedsiębiorstwa; Podstawowe problemy kształtowania kadr w systemie logistycznym przedsiębiorstwa. Cz. III Aktywizowanie ludzi w przedsiębiorstwach - warunki i możliwości: Obszary i środki motywowania w kontekście celów przedsiębiorstwa; Warunki pracy w przedsiębiorstwach jako przedmiot badań - przesłanki, ujęcie i sposoby postępowania; Oceny pracownicze oraz warunki ich wykorzystywania w przedsiębiorstwach; Zachowania ludzi w małych firmach a controlling; Czynnik ludzki w znowelizowanych normach ISO/DIS 9000:2000
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kreowanie systemów zarządzanie wiedzą podstawową dla osiągania przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw. R.2 Globalizacja a konkurencyjność przedsiębiorstw przyszłości: Myślenie strategiczne w organizacji XXI wieku; Przedsiębiorstwo między rozwojem lokalnym a globalizacją. Studium przypadku; Organizacja przyszłości oparta o globalnych liderów i globalną kulturę; Szanse i bariery globalizacji krajowych firm; Przedsiębiorczość organizacyjna w strategicznej mozaice czasu; Aspekty humanizacji pracy w przedsiębiorstwie przyszłości. R.3 E-Economy a przedsiębiorstwo przyszłości: Przedsiębiorstwo przyszłości w warunkach nowej ekonomii; Eeconomy jako tło dla "przedsiębiorstwa przyszłości"; Proces rozwiązywania problemów w świetle doświadczeń przedsiębiorstw; Technologia e-szkoleń w zarządzaniu wiedzą. R.4 Modelowanie i projektowanie przedsiębiorstwa przyszłości: Organizacja ucząca się - model uczenia się konkurentów; Hierarchia w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa przyszłości; Projektowanie i wdraża nie zmian innowacyjnych w przemyśle w warunkach zaawansowanych technologii; Funkcjonowanie przedsiębiorstwa przyszłości w otoczeniu konkurencyjnym - doświadczenia meksykańskie; Koncepcja wywiadu gospodarczego w przedsiębiorstwie przyszłości. Kulturowe i organizacyjne uwarunkowania jej realizacji. R.5 Budowanie przewagi konkurencyjnej - zarządzanie wartością firmy: Zarządzanie wartością klienta; Ochro na znaku towarowego w przedsiębiorstwie; Zarządzanie poprzez wartości a proces wdrażania Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historyczny rys waloryzacji pracy, Modele karier zawodowych w przedsiębiorstwach-propozycja badawcza, Współczesne funkcje zakładów pracy, Wyznaczniki i szanse bycia współczesnym pracownikiem, Zakład pracy jako organizacja ucząca się, Pedagogika pracy-kształtowanie przedsiębiorczości pracowników, Kilka refleksji o edukacji ustawicznej, Ambiwalentność doświadczenia zawodowego, Komunikowanie się w procesie pracy w kontekście wiedzy,umiejśtności i cech psychofizycznych pracowników, Kompetencje informacyjne w kształceniu zawodowym, Samowychowanie-formacja-kultura w procesie pracy ludzkiej, Pracownicy wobec współczesnych problemów aksjologicznych, Kultura pracy a poziom bezpieczeństwa pracowników, Konflikty międzyludzkie w zakładzie pracy i sposoby zapobiegania im, Doskonalenie zawodowe właścicieli i pracowników mikroprzedsiębiorstw, Kwalifikacje kluczowe w świetle oczekiwań mazurskich pracodawców, Kompetencje pracowników organizacji wirtualnych, Technologie e-learning w doskonaleniuzawodowym na odległość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowoczesna organizacja i jej atrybuty, 2. Menedżerowie w nowoczesnej organizacji, 3. Umiejętności podejmowania trafnych decyzji, 4. Umiejętności tworzenia przyszłości firmy, 5. Umiejętności współdziałania z ludźmi, 6. Umiejętności doskonalenia kultury, wizerunku i reputacji firmy, 7. Samodoskonalenie menedżera i kreowanie kariery
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota organizacyjnego uczenia się; 2. Czynniki kształtujące zdolności uczenia się przedsiębiorstwa; 3. Model zdolności uczenia się przedsiębiorstwa w świetle badań empirycznych; 4. Kształtowanie zdolności uczenia się przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz I. Metodologiczne podstawy zarządzania wiedzą: Filozoficzno- metodologiczne podstawy zarządzania wiedza; Metodologiczne założenia rozwoju kompetencji pracowniczych w organizacji uczącej się; Cz. II. Opisy sytuacyjne i decyzyjne: Metastaza informacji wiedzy jako główny element przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwie intelektualnym; Zarządzanie wiedzą w małej firmie informatycznej- studium przypadku; Polityka rachunkowości jako fundament zarządzania wiedzą o położeniu ekonomicznym jednostki sporządzającej bilans; Lokalne i lokale wspólnoty praktyków w przedsiębiorstwie sektora high-tech; Organizacyjne tworzenie wiedzy we współczesnym uniwersytecie; Obsługa klienta hotelu z perspektywy procesu zarządzania wiedzą; Aspekty zarządzania pracownikami wiedzy w świetle badań empirycznych; Proces dyfuzji wiedzy w trakcie partycypacji pracowniczej; Cz. III. Dialogi, scenariusze, procesy i metody zarządzania wiedzą: Zarządzanie wiedzą w kancelarii doradztwa podatkowego; Scenariusze jako instrument kreowania wiedzy w organizacji; Kreowanie i zarządzanie wewnętrznym rynkiem wiedzy; Coaching wiedzy; Dyfuzja wiedzy w trakcji treningów kierowniczych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo w systemie nowej gospodarki, 2. Kultura nowoczesnego przedsiębiorstwa, 3. Przedsiębiorstwo jako system służący otoczeniu, 4. Perspektywy rozowju i wyzwania nowej gospodarki, 5. Studium przypadku - The Body Shop, 6. Model wytycznych CSR dla funkcjonowania przedsiębiorstw, 7. Zastosowanie koncepcji CSR w praktyce prowadzenia biznesu - przegląd badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Innowacje w kontekście społecznym: Rola kadr menedżerskich we współczesnej gospodarce; Nadawanie marki miejscu pracy jako trend zarządzania talentami proinnowacyjnej organizacji; Wzorce zachowań personelu wobec zmian innowacyjnych w organizacji; Innowacje w przedsiębiorczości społecznej w koncepcjach i rozwiązaniach prawnych w Stanach Zjednoczonych Ameryki i w Polsce; Wielokulturowość jako stymulator tworzenia innowacji w międzynarodowych zespołach; Przywództwo czynnikiem wspierającym innowacyjność w przedsiębiorstwach sektora MSP; Organizacja ucząca się jako koncepcja z przyszłością w zarządzaniu. Rola innowacji pedagogicznych w budowaniu gospodarki opartej na wiedzy; 2. Społeczny wymiar przedsiębiorczości: zagadnienie konsumenckie społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie mikroprzedsiębiorstwa. Studium przypadku; Audyt personalny determinantem przedsiębiorczości; Determinanty rozwoju przedsiębiorczości społecznej w Polsce; telepraca jako wyzwanie dla przedsiębiorstw XXI wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Historyczne źródła polskiej kultury organizacyjnej, 2. Modele motywacyjne, 3. Koszt psychiczny a inicjatywa i innowacyjność, 4. Style kierowania, 5. Sztywność i elastyczność w doborze stylu kierowania, 6. Metody kierowania ludźmi a efektywność przedsiębiorstw czy podręcznikowe zasady kierowania są skuteczne w polskich warunkach, 7. Dlaczego przedsiębiorstwa prywatne i publiczne stosują rożne metody kierowania? Dwie perspektywy analityczne: konfliktowa i funkcjonalna, 8. Alienacja, kultura i stosunki klasowe w badanych przedsiębiorstwach, 9. Przeszkody osobowościowe we współdziałaniu i decydowaniu zbiorowym, 10. Gospodarka oparta na wiedzy i organizacje "uczące się", 11. Czynniki sprzyjające i niesprzyjające adaptacji do gospodarki opartej na wiedzy. Optymalny dobór stylu kierowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia metodologiczne kreowania strategii rozwoju produkcji. Problemy zarządzania strategicznego; Proces tworzenia i elementy składowe strategii produkcji; Strategie produkcji przedsiębiorstw w otoczeniu międzynarodowym; Aksjologiczne podstawy procesu innowacji; Metoda wielokryterialnej analizy decyzyjnej problemu. 2. Rola wiedzy w kształtowaniu strategii produkcji. Kierunki rozwoju wiedzy w dobie globalizacji; Kapitał ludzki a perspektywy gospodarki opartej o wiedzę na przykładzie Białegostoku; Rola wiedzy w kształtowaniu innowacyjnej strategii produkcji; Rola współpracy w tworzeniu innowacji w gospodarce opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach wysokiej techniki; Dyferencyjność organizacji uczących się w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Rola edukacji w gospodarce opartej na wiedzy. 3. Społeczne, ekonomiczne i techniczne uwarunkowania strategii rozwoju produkcji. Cechy charakterystycznej strategii przedsiębiorstw w warunkach kształtowania się nowej ekonomii (na przykładzie UE, Białorusi i Rosji); Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw produkcyjnych; Nauczanie współpracy i zarządzania konfliktem w programach studiów wyższych uczelni; Konkurencyjne priorytety białoruskiej gospodarki w kontekście rozwoju i efektywnego wykorzystania zasobów naturalnych i kapitału ludzkiego; Podstawowe założenia kulturowe w zarządzaniu produkcją; Strategie finansowania inwestycji zagranicznych; Ochrona kapitału intelektualnego jako konieczny warunek innowacyjnego rozwoju gospodarki narodowej. 4. Doświadczenia zagraniczne w zakresie kształtowania produkcji i poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw. Znaczenie zwiększania wydajności w warunkach globalnej konkurencji; Czynniki konkurencyjności niemieckich przedsiębiorstw na rynkach globalnych; Polityka kształtowania produkcji i handlu na przykładzie gospodarki argentyńskiej przed i po kryzysie; Relacje pomiędzy innowacjami w organizacji, satysfakcja z pracy oraz podnoszeniem kwalifikacji na przykładzie Eti Mining Corporation Bandirma Boron and Acid (Boracite) Factory; Rola rynku w rozwoju systemu edukacji Białorusi w okresie transformacji; Konkurencyjność przygranicznych regionów (W oparciu o badania empiryczne przeprowadzone w Polsce, Litwie, Łotwie i na Białorusi); Strategiczne problemy zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie w gospodarce narodowej Białorusi; Aktywna polityka na rynku pracy w systemie innowacyjnych priorytetów realizacji narodowej strategii ustawicznego rozwoju republiki Białoruś; Międzynarodowe alianse strategiczne jako instrument rozwoju innowacyjnego. 5. Strategie produktowe i kształtowania struktury asortymentowej. Opinie respondentów o koncepcji produktów ekologicznych w regionie Polski północno-wschodniej; Postęp produktowy jako czynnik kształtowania strategii produkcji; Strategia innowacji produktu na rynku międzynarodowym; Venture capital jako forma finansowania innowacji produktowych; Zarządzanie wartością firmy (VBM) podstawą kształtowania strategii asortymentu produkcji w przedsiębiorstwie uczącym się; Kształtowanie asortymentu a pozycjonowanie firmy na rynku. 6. Strategie procesowe. Strategia i ekonomika technologii jako podstawa postępowego państwa; Wzrost efektywności procesu produkcyjnego jako warunek funkcjonowania przedsiębiorstwa (na przykładzie metodyki pracy grupy roboczej w Biazet S.A.); "Centra doskonałości" jako alternatywa dla tradycyjnego zarządzania produkcją; Taśma produkcyjna nowej gospodarki - modele zarządzania procesami biznesowymi; Outsourcing produkcji jako źródło przewagi; Wizualizacja jako narzędzie w zarządzaniu procesem produkcyjnym. 7. Strategie kształtowania jakości produkcji, powiększania zdolności produkcyjnych i logistyki. Strategie zdolności produkcyjnych. Studium przypadku; Podstawy sformułowania polityki zarządzania zapasami materiałów na bazie modelu probabilistycznego; Problematyka zarządzania jakością w procesach wytwórczych; Standard SA8000 a strategia produkcji przedsiębiorstwa; Podnoszenie jakości produktów przy wykorzystaniu macierzy cech produktu i jej wybranych modyfikacji; Logistyczne strategie produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp 1. Systemy informatyczne jako fundament przedsiębiorstwa 4.0; 1.1. Rozwój systemów informatycznych 1.2. Generowanie i przetwarzanie danych 1.3. Internet Rzeczy 1.4. Big Data 1.5. Chmura obliczeniowa 1.6. Sztuczna inteligencja 1.7. Struktury systemów – ekosystem technologii cyfrowych 1.8. Informatyczne wspomaganie procesów biznesowych 1.9. Bezpieczeństwo danych 1.10. Implementacja; Praktycznie rzecz ujmując. II. Zarządzanie w warunkach rewolucji cyfrowej 2.1. Klasyczne podejście do zasad konkurowania na rynku 2.2. Współczesne trendy wyznaczające nowe reguły konkurowania 2.3. Nowe wzorce konkurowania w cyfrowym świecie 2.4. Nowa logika wykorzystywania zasobów ludzkich; III. Przedsiębiorstwo 4.0 – konsekwencje dla rynku pracy I Implikacje w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi 3.1. Automatyzacja procesów a zagrożenie utratą miejsc pracy 3.2. Przemysł 4.0 a wymagania kompetencyjne i zagrożenie wykluczeniem cyfrowym na rynku pracy 3.3. Podstawowe tendencje w sferze zarządzania zasobami ludzkimi Przedsiębiorstw 4.0 3.4. Szanse i zagrożenia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi Przedsiębiorstw 4.0; IV. Marketing wobec wyzwań technologii cyfrowych 4.1. Marketing oparty na danych 4.2. Homo cyber – konsument stechnologizowany 4.3. W kierunku AI Marketingu 4.4. Marketing wobec wyzwań technologii cyfrowych; V. Inteligentna logistyka i inteligentny łańcuch dostaw 5.1. Rewolucje przemysłowe – ku inteligentnym procesom i strukturom 5.2. Przemysł 4.0 i jego implikacje dla logistyki 5.3. Rozwój inteligentnych łańcuchów dostaw 5.4. Najważniejsze składniki inteligentnych łańcuchów dostaw VI. Wpływ technologii cyfrowych na system informacyjny rachunkowości przedsiębiorstw 4.0 6.1. System informacyjny rachunkowości w Przedsiębiorstwie 1.0, 2.0, 3.0 6.2. Nowe technologie i ich wpływ na system rachunkowości 6.3. System informacyjny rachunkowości w Przedsiębiorstwie 4.0 6.4. Rola i zadania specjalistów w zakresie rachunkowości w Przedsiębiorstwie 4.0 VII. Business Intelligence z perspektywy rozwoju inteligentnych przedsiębiorstw 7.1. Uwarunkowania współczesnego środowiska biznesu 7.2. Wiedza jako kluczowy zasób w warunkach rewolucji cyfrowej 7.3 Business Intelligence w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa opartych na danych 7.4 Rola Business Intelligence we współczesnej organizacji w świetle wyników badań VIII. Źródła sukcesu przedsiębiorstwa w erze technologii cyfrowych w aspekcie wybranych teorii ekonomicznych 8.1. Paradoksy współczesnego rynku, gospodarki, ekonomii 8.2. Cztery N współczesnej ekonomii i zarządzania 8.3. Ekosystem rozwojowy – konkurowanie w nowych czasach; Zakończenie; Bibliografia; Netografia; O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Transformacja cyfrowa jako nowe wyzwanie dla organizacji i jej otoczenia; 2. Strategia jako kultura zarządzania – od strategii do działania; 3. Sukcesja i Kaizen. Przypadek firmy wielorodzinnej w firmie rodzinnej; 4. Wsparcie transformacji cyfrowej firm małych i średnich poprzez klastry i huby innowacji cyfrowych; 5. Rola Lean Management w strategicznym podejściu do zarządzania przedsiębiorstwem; 6. Budowanie kultury Kaizen w firmie usługowej na przykładzie studium przypadku firmy PROFES; 7. Job crafting a Kaizen w procesie ciągłego doskonalenia; 8. Ewolucja wskaźnika pomiaru efektywności w obliczu transformacji Kaizen; 9. Transformacja Kaizen – jak zrobić to dobrze? 10. Budowanie kultury lean oraz Kaizen w firmie produkcyjnej na przykładzie studium przypadku Flextronics International Poland Sp. z o. o. w Tczewie; 11. KION League w działaniu; 12. Transformacja Lean w siedmiu krokach Model transformacji Lean/Kaizen – całościowe praktyczne podejście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Uczelnia i jej otoczenie: potrzeba i uwarunkowania współpracy : 1.Pług, miecz i Księga: otoczenie szkoły wyższej, 2.Uczelnie i ich otoczenie: możliwości i formy współdziałania, dostosowania, 3.Współpraca uczelni z otoczeniem: ograniczenia i szanse. Przykłąd Polski, 4.Nauka dla gospodarki: uwarunkowania, 5.Uczelnia niepaństwowa jako czynnik awansu ekonomicznego, społecznego i kulturowego regionu, 6.Uczelnia w małym mieście i jej otoczenie - przykład sądecki, CZ.II Formy i przykłady współpracy uczelni z otoczeniem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W kierunku organizacji inteligentnych / Bogusz Mikuła. - Kraków : Antykwa, 2001. - 187,[3] s. : 31 rys., 17 tab. ; 20 cm.
(Elementy Nowoczesnego Zarządzania)
R.1 Charakterystyka współczesnych koncepcji zarządzania opartych na procesach organizacyjnego uczenia się: Zarys ewolucji zarządzania; Procesy organizacyjnego uczenia jako podstawa nowoczesnej organizacji. R.2 Wybrane koncepcje operacyjnego poziomu zarządzania Koncepcje realizacji funkcji personalnej; Zarządzanie kompetencjami; Zarządzanie talentami; Zarządzanie wiedzą; Zarządzanie innowacyjno-partycypacyjne. R.3 Metodyka wdrażania procesów organizacyjnego uczenia: Etapy wdrażania procesów organizacyjnego uczenia się; Wybrane metody wspomagające realizację procesów organizacyjnego uczenia się. R.4 Opis wybranych metod służących diagnozowaniu stanu organizacji: Diagnoza efektywności systemu motywacji; Technika określania potrzeb zastosowania treningu wrażliwości; Technika określania subiektywnych odczuć klimatu organizacyjnego; Technika określania poziomu autonomii zespołu. R.5 Opis wybranych metod wspomagających wdrażanie i realizację procesów organizacyjnego uczenia: Burza mózgów; Kaizen; Koła jakości; Benchmarking; Trening wrażliwości. R.6 Inne nowoczesne modele zarządzania przedsiębiorstwem: Organizacja fraktualna; Organizacja wirtualna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie wystarczy wiedzieć, co należy zrobić, Kiedy mówienie zastępuje działanie, Kiedy pamięć zastępuje myślenie, Kiedy strach przeszkadza w wykorzystaniu wiedzy, Kiedy system pomiaru wyników utrudnia ich właściwą ocenę, Kiedy współzawodnictwo wewnątrz firmy zmienia przyjaciół we wrogów, Firmy, które radzą sobie
z problemem rozbiezności między wiedzą a jej zastosowaniem, Przekładanie wiedzy na działania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedzą w rozwoju przedsiębiorstwa, 2. Wiedza i kompetencje a proces uczenia się organizacji, 3. Strategie zarządzania wiedzą oparte o kapitał intelektualny, 4. Rozwój przedsiębiorstwa oparty o czynnik ekologiczny, 5. Rozwój przedsiębiorstwa oparty o kompetencje ekologiczne a zarządzanie wiedzą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Wstęp; 2. Problem; 3. Brakujące ogniwo; 4. Siła powtarzania; 5. Powód nr 1 zalew informacji; 6. Zasada "mnie, ale częściej" w praktyce; 7. Powód nr 2 negatywny filtr; 8. Słuchanie a pozytywny sposób myślenia; 9. Myślenie przez pryzmat zielonego światła; 10. Powód nr 3 Brak kontynuacji; 11. Pomoc innym dzięki akcentowaniu tego, co pozytywne; 12. Większa dyscyplina, większe wsparcie, większe poczucie odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota zarządzania - ewolucja poglądów, 2. Powstawanie i rozwój przedsiębiorstw w warunkach globalizacji, 3. Podejmowanie decyzji, planowanie i kontrola w firmie, 4. Organizacja przedsiębiorstw i zarządzanie operacyjne, 5. Sprawowanie władzy - motywacja i style zarządzania, 6. Zmiany - nowe wyzwanie dla menedżera, 7. Zarządzanie potencjałem ludzkim w warunkach uczącej się organizacji, 8. Nowe koncepcje w zarządzaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania zachowań indywidualnych w organizacji, 2. Zachowania organizacyjne w wymiarze grupowym, 3. Komunikowanie się jako instrument kształtowania pożądanych zachowań organizacyjnych, 4. Konflikty w organizacji, 5. Kultura organizacji, 6. Przywództwo i style kierowania, 7. Wybrane teorie motywacji, 8. Procesy uczenia się organizacji jako zmiana zachowań organizacyjnych, 9. Zmiana i doskonalenie organizacji, 10. Różnorodność kulturowa w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej