Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(414)
Forma i typ
Książki
(409)
Publikacje fachowe
(42)
Publikacje naukowe
(30)
Poradniki i przewodniki
(6)
Czasopisma
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje informacyjne
(3)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(328)
dostępne
(282)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(289)
Czytelnia
(333)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(20)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(14)
Garbarski Lechosław
(11)
Mruk Henryk (1948- )
(10)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(6)
Łuczkiewicz Grzegorz
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(5)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(5)
Armstrong Gary
(4)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Knecht Zdzisław
(4)
Kędzior Zofia
(4)
Kłeczek Ryszard
(4)
Limański Andrzej
(4)
Nowotarska-Romaniak Beata
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Perenc Józef (1945- )
(4)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(4)
Sznajder Andrzej
(4)
Bartołd Robert
(3)
Baruk Agnieszka Izabela
(3)
Bronakowski Henryk
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Karcz Kornelia
(3)
Klisiński Janusz
(3)
Kozielski Robert
(3)
Kramer Teodor (1926-2014)
(3)
Masiukiewicz Piotr
(3)
Niestrój Roman
(3)
Nowacki Robert
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Rószkiewicz Małgorzata
(3)
Sojkin Bogdan
(3)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Wojciechowski Tadeusz
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Belka Marek
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Buzan Tony
(2)
Cheverton Peter
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Domański Tomasz
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Frąckiewicz Ewa
(2)
Gasper Dorota
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Hajdas Monika
(2)
Hauke Aleksandra
(2)
Hościłowicz Edward
(2)
Hędrzak Anna
(2)
Israel Richard
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kall Jacek
(2)
Kania Aleksandra
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Kauf Sabina
(2)
Kisiel Wiktor
(2)
Kowal Witold
(2)
Lipa Michał
(2)
Loska Magdalena
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Nowacka Aldona
(2)
Pałgan Ryszard
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Pindakiewicz Jan
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Ratajczak Milena
(2)
Rucińska Danuta
(2)
Rudawska Edyta
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Smid Wacław
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Sobocińska Magdalena
(2)
Sosnowska Alina
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Strzyżewska Marianna
(2)
Styś Aniela
(2)
Styś Aniela (1942- )
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Trocki Michał (1945- )
(2)
Urbaniak Maciej
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(2)
Wolniak Radosław
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(61)
2000 - 2009
(278)
1990 - 1999
(65)
190 - 199
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(406)
Stany Zjednoczone
(3)
Czechy
(2)
Wielka Brytania
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(407)
angielski
(5)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Marketing
(414)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(12)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1989-
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Czechy
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(84)
Praca zbiorowa
(21)
Opracowanie
(20)
Poradnik
(14)
Monografia
(7)
Case study (studium przypadku)
(3)
Encyklopedia
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Słownik angielsko-polski
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(140)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(54)
Podróże i turystyka
(8)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Transport i logistyka
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
414 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wstęp; Badania marketingowe - funkcje w przedsiębiorstwie, proces badawczy, źródła danych: Pojęcie i funkcje badań marketingowych, Menedżerwie i badacze, Jakie powinno być badanie marketingowe; Badania na potrzeby planowania strategii marketingowej: Analiza pozycji rynkowej przedsiębiorstwa lub jego jednostek strategicznych, Badania dotyczące segmentacji rynku; Badania dotyczące wybranych działań marketingowych (na przykładzie kształtowania nowego produktu i działań reklamowych) Badania związane z kształtowaniem nowych produktów, Badania z zakresu reklamy; System informacji marketingowych: Co to jest system informacji marketingowych, Funkcje i struktura systemu informacji marketingowych; Organizacja badań marketingowych: Kto prowadzi badania marketingowe?, organizacja komórek badań marketingowych w przedsiębiorstwie, Zlecanie badań marketingowych wykonawcom zewnętrznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 190 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania rynkowe po polsku / Izabella Anuszewska. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 137, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Badania rynkowe- podstawowe informacje; 2. Badania rynkowe i marketing; 3. Badania rynkowe z perspektywy produktowej; 4. Badania rynkowe z perspektywy sprzedażowej; 5. Badania rynkowe na etapie planowania i oceny komunikacji marketingowej; 6. Badania z perspektywy klienta i obywatela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ; Nr 340)
Cz.I podstawowe informacje o badaniach w dziedzinie marketingu i logistyki : 1.Indormacyjno-decyzyjne aspekty zarządzania marketingowo-logistycznego, 2.Metody pomiaru i gormadzenia danych na potrzeby maketingu logistyki, 3.Metody analizy danych empirycznych na potrzeby marketingu logistyki. Cz.II Zachowania nabywców jako podstawa kształtowania działań marketingowo-logistycznych: 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznych : 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznej i ich wykorzystanie w wyborze rynku docelowego, 6.Cechy i prefernecje nabywców a działania marketingowo-logistyczne, 7.Zadowoloenie i lojalnośc jako przedmiot przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta. Cz.III Analiza strategiczna jako przesłanka zintegrowanego planowania marketingowo-logistycznego : 8.kierunki i metody strategicznej analizy marketingowo-logistycznej, 9.Prognozowanie rozwoju zjawisk rynkowych w czasie a planowanie działalności marketingowo-logistycznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Przedmiot, cele i procedura badań rynku, 2.Wtórne źródła informacji o rynku, 3.Pierwotne źródła informacji o rynku, 4.Metody analizy zjawisk i procesów rynkowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe pojęcia; R.2 Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie; R.3 Cele i opis przedsięwzięcia; R.4 Opis produktu; R.5 Analiza rynku; R.6 Marketing; R.7 Zarządzanie; R.8 Harmonogram realizacji przedsięwzięcia; R.9 Analiza szans i zagrożeń; R.10 Analiza finansowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Everything you ever wanted to know about branding; 2. Building a Brand, step-by-step; 3. Launching your New Brand; 4. The care and feeding of your Brand; 5. Protecting your Brand; 6. The part of tens.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podejmowanie nowych wyzwań; 2. Świat wszedł w nową epokę gospodarczą; 3. Obecnie błędne podejście zarządzającego do turbulencji staje się niebezpieczne; 4. Modele działania w chaosie; 5. Opracowanie systemów zarządzania zachowujących prężność; 6. Projektowanie systemu marketingowego umożliwiającego zachowanie prężności; 7. Prosperity w erze turbulencji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
Klient, Przyszłość, Strategia, Kierowanie, Marketing, Sprzedaż, Zmiana trendów, Wyścig z czasem, Heterarchia Informacja, Mindware, Sieci łączności, Clienting.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. New forms of communication with the audience In theaters; 2. Cultural institutions in social media on the example of Polish public theatres; 3. Polish operas in social media - comparative analysis; 4. New media promotion of cultural institutions. Case study; 5. Game mechanisms in marketing activities of cultural institutions; 6. Exercise materials.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(E-marketing)
1. Kuchnia. Wstęp do content marketingu; 2. Przedpokój. Budowanie persony; 3. Gabinet. Webwriting - jak pisać teksty do internetu; 4. Jadalnia. Strategia content marketingowa; 5. Warsztat. Narzędzia content marketingu; 6. Blogi firmowe; 7. Ogród. Dystrybucja treści; 8. Garderoba. Content marketing skierowany do kobiet; 9. Poddasze. Przyszłość content marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Działalność marketingowa przedsiębiorstwa, 2. Controlling działalności marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Baza informacyjna controllingu działalności marketnigowej, 4. Instrumenty controlingu działalności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting internetowy / Maciej Dutko. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 116, [2] s. : rys. ; 21 cm.
1. Podstawy; 2. Tytuł, nazwy, domeny; 3. Język a skuteczność oferty; 4. Słowa a wizerunek; 5. Marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy konstruktywistycznej i systemowej teorii komunikacji, 2. Media w perspektywie konstruktywizmu, 3. Krótki zarys rozwoju desingu, 4. Corporate identity, 5. Public relations
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Formułowanie strategii innowacji. Jaki jest docelowy krąg odbiorców wartości i jak można ją wytworzyć?, 2. Pozyskiwanie informacji od klienta. Wyciszyć głos klienta - rozmwiwać o zadaniach, rezultatach i organiczeniach, 3. Odkrywanie szan rozwojowych. Wyszukiwanie niedostatecznie i nadmiernie obsługiwanych obszarów rynku, 4. Segmentacja rynku. Wykorzystanie segmentacji opartej na rezultatach w celu ujawniania obiecujących segmentów, 5. Określanie szans rozwojowych. Decyzje w sprawie ukierunkowania prac nad wytwarzaniem wartości, 6. Pozycjonowanie obecnych produktów. Powiązanie szans rozwojowych z cenionymi cechami produktu, 7. Wybór priorytetowych projektów spośród opracowywanych. Oddzielanie zwycięzców od przegranych, 8. Opracowanie przełomowych koncepcji. Wykorzystanie skoncentrowanej burzy mózgów i karty rezultatów klienta w celu wytwarzania wartości dla klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prawne aspekty ochrony języka polskiego, 2. Rada Języka Polskiego, 3. Poradnie językowe, 4. Marketing, leasing, businesswoman, czyli o zapożyczeniach, 5. E-mail, kasa, sponsor, czyli o wyrazach modnych, 6. Menedżer, biznesmen, e-commerce, czyli o języku biznesu, 7. Piwo bezalkoholowe, superpewność, megabit, czyli o języku reklamy, 8. Lista wyrazów często mylonych (wybór), 9. Najczęściej spotykane błędy językowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wstęp; Cele, potrzeby i przekonania konsumenta; Potrzeby bez nabywania; Nabywanie jako zachowanie wyznaczone regułami; Wybierania bez decydowania i wybór bez decyzji; Racjonalność procesu zakupu; Podstawy podejmowania decyzji; Komentarz na temat sprawozdań z opinii konsumenta; Podstawy podejmowania decyzji; Komentarz na temat sprawozdań z opinii konsumenta dotyczącej zakupu komputera osobistego; Rozważania, preferencje, intencje nabywcy i satysfakcja po dokonaniu zakupu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej