Konflikt
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(56)
Forma i typ
Książki
(56)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(41)
dostępne
(37)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Czytelnia
(41)
Autor
Błaż Agata
(3)
Davis Martha
(3)
Fanning Patrick
(3)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
McKay Matthew
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Edelmann Robert J
(2)
Fisher Roger (1922-2012)
(2)
Jasińska-Kania Aleksandra (1932- )
(2)
Kot Sylwia
(2)
Nijakowski Lech M. (1977- )
(2)
Patton Bruce
(2)
Rządca Robert A
(2)
Szacki Jerzy (1929-2016)
(2)
Ury William
(2)
Ziółkowski Marek (1949- )
(2)
Augustynek Andrzej
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Benien Karl
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Błońska Ewelina
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Covan David
(1)
Cywińska Małgorzata (1958- )
(1)
Deutsch Morton
(1)
Doherty Nora
(1)
Dziedzic Agnieszka
(1)
Galata Stanisław
(1)
Glasl Friedrich
(1)
Golat Rafał
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Głogowska Małgorzata
(1)
Habura Miłosz
(1)
Hamer Hanna
(1)
Han-Ilgiewicz Natalia
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hilgard Ernest R
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Jakubiak-Mirończuk Aneta
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Johnson Roger (ilustrator)
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kodura Małgorzata
(1)
Kostera Monika
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kowalewska Barbara
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Krajewska Anna (1976- )
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Krawczyk-Bryłka Beata
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Kurtyka Andrzej
(1)
Linde Boris von der
(1)
Litwińczuk Grażyna
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
MasłowskiMichał
(1)
Mayer Robert
(1)
Mazur Jadwiga
(1)
Mingst Karen
(1)
Murzyn Andrzej
(1)
Nitecki Stanisław
(1)
Pajączkowska Joanna
(1)
Palomares Susanna
(1)
Popieluch Karina
(1)
Radzicki Józef
(1)
Reginia-Zacharski Jacek
(1)
Schilling Dianne
(1)
Sikora Jan (1947- )
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Skarżyńska Krystyna
(1)
Skoczylas Andrzej
(1)
Staniszkis Jadwiga (1942-2024 )
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szelest Alicja
(1)
Szostek Dawid
(1)
Szymborski Wojciech
(1)
Taborski Aureliusz
(1)
Tomczak Michał
(1)
Wasilewski Jacek
(1)
Wesołowska Karolina
(1)
Wilmot William W
(1)
Zienkiewicz Adam
(1)
Zubik Marek (1974- )
(1)
Ćwiertniak Bolesław Maciej (1952- )
(1)
Łoś Robert
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(1)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(56)
Język
polski
(56)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Konflikt
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1989-
(2)
1945-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Antologia
(2)
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Publicystyka polityczna
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Psychologia
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
56 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Czym jest mobbing?, 2. Podstawowe regulacje prawne, 3. Jak konflikt przeradza się w mobbing?, 4. Skutki mobbingu, 5. Mobbing a oceny pracownicze, 6. Dział personalny firmy-centrum działań antymobbingowych i zapobiegania prześladowaniom, 7. Komunikacja i procedury przeciwdziałania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Osiągnąć pełną kontrolę, 2. Stwarzanie płaszczyzny porozumienia, 3. Budowanie więzi, 4. Prowadzenie rozmowy, 5. Podaj argumenty nie do odparcia, 6. wiedzieć, co powiedzieć, kiedy powiedzieć i jak to powiedzieć, 7. Zgromadź arsenał magicznych słów i zdań, 8. Sztuka zadawania precyzyjnych pytań, 9. Doprowadzenie do zgody, 10. Zmów Zdrowaśki, 11. Doskonalenie porozumienia z rodziną i przyjaciółmi, 12. Wygraj wojnę na słowa na papierze, 14. Wygraj wojną na słowa z publicznością, 13. Wygraj wojną na słowa przez telefon, 15. Wygraj wojnę na słowa podczas zebrania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Przemoc - analiza zjawiska: 1. Przemoc - próba analizy zjawiska, 2. Uwarunkowania przemocy w rodzinie, 3. Zjawisko przemocy w świadomości społecznej. Cz.II Rzeczywistość. Przemoc w rodzinie w środowisku miasta przemysłowego na przykładzie Jastrzębia zdroju: 4. Metodologiczne podstawy badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętności podstawowe, Sztuka słuchania; Odsłanianie się, Ekspresja, Umiejętności na poziomie zaawansowanym Język ciała, Parajęzyk i metakomunikaty, Ukryte programy, Analiza transakcyjna, Precyzowanie wypowiedzi, Kultura i rodzaj, Sztuka radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, Trening asertywności, Uczciwa kłótnia, Negocjacje, Sztuka komunikowania się w sytuacjach towarzyskich, Przedwczesne osądy, nawiązywanie kontaktu, Sztuka porozumiewania się o seksie, sztuka komunikowania się z dziećmi, Komunikowanie się w rodzinie, Umiejętność wywierania wpływu na ludzi, Wywieranie wpływu, Małe grupy, Przemawianie na forum publicznym, Rozmowa - wywiad.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętności podstawowe, Sztuka słuchania; Odsłanianie się, Ekspresja, Umiejętności na poziomie zaawansowanym Język ciała, Parajęzyk i metakomunikaty, Ukryte programy, Analiza transakcyjna, Precyzowanie wypowiedzi, Kultura i rodzaj, Sztuka radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, Trening asertywności, Uczciwa kłótnia, Negocjacje, Sztuka komunikowania się w sytuacjach towarzyskich, Przedwczesne osądy, nawiązywanie kontaktu, Sztuka porozumiewania się o seksie, sztuka komunikowania się z dziećmi, Komunikowanie się w rodzinie, Umiejętność wywierania wpływu na ludzi, Wywieranie wpływu, Małe grupy, Przemawianie na forum publicznym, Rozmowa - wywiad.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ujęcia stosunków międzynarodowych. 2. Kontekst historyczny współczesnych stosunków międzynarodowych. 3. Konkurencyjne perspektywy. Jak myśleć teoretycznie o stosunkach międzynarodowych. 4. System międzynarodowy. 5. Państwo. 6. Jednostka. 7. Organizacje międzyrządowe, organizacje pozarządowe i prawo międzynarodowe. 8. Wojna i konflikt. 9. Międzynarodowa ekonomia polityczna. 10. Zagadnienia globalizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa. Część I ROLA: HR Business Partner – HR Business Partner – rola, zadania, kompetencje. Część II FILARY: Strategiczny model organizacji i jego operacjonalizacja; Strategia HR; Cykl życia pracownika; Pozyskanie pracownika; Rozwój zawodowy pracownika; Praktyki retencyjne i system motywacyjny; Zwolnienia i outplacement. Część III PERSPEKTYWY: Systemowe zarządzanie efektywnością i rozwojem pracowników; Systemy IT – digitalizacja procesów miękkich; Talent organizacyjny – identyfikacja i rozwój; People analytics jako narzędzie strategicznego zarządzania; Employer branding– współczesna koncepcja kreowania marki pracodawcy; Employee experience – badanie i budowa zaangażowania pracowników; Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w nowoczesnej organizacji; Grywalizacja jako narzędzie HR; Zarządzanie zmianą 3D; Zasady budowania i funkcjonowania zespołów; Coaching jako narzędzie HR Business Partnera; Ekonomia zaufania; Konflikt organizacyjny – źródła, rodzaje, strategie; Narzędzia i metody rozwiązywania problemów organizacyjnych; Negocjacje wewnątrzorganizacyjne; Design Thinking, service design; Agile HR; Psychometria. Jak mierzyć nienamierzalne?; Biologia motywacji. Jak mózg i biologia determinują nasze postępowanie wobec współpracowników i partnerów biznesowych?; Zarządzanie złożonością biznesu świecie VUCA – rozwój liderów nowej ery; Budowanie wartościowych organizacji, czyli systemowe podejście do turkusu; Zarządzanie projektami HR; Efektywność osobista HR Business Partnera; To the point – skuteczne prezentacje i spotkania biznesowe; Wdrożenie funkcji HR Business Partnera w polskiej grupie kapitałowej – studium przypadku; Bibliografia; O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 105/98)
R.1 Charakterystyka konfliktu w zakładzie pracy: Pojęcie konfliktu; Źródła konfliktów; Funkcje konfliktów; Społeczna strefa konfliktów w zakładzie pracy. R.2 Konflikty w miejscu pracy: K. interpersonalne; K. międzygrupowe; K. organizacyjne; K. przetarg (k. negocjacyjny); K. innowacyjne; K. etyczne. R.3 Metody zarządzania konfliktami w miejscu pracy (zapobieganie, skuteczne rozwiązywanie i wydobywanie cech pozytywnych konfliktu): Tradycyjne metody zarządzania; Nowoczesne metody zarządzania; Inne nowoczesne metody zarządzania konfliktem. R.4. Rola menedżera w zarządzaniu konfliktem w miejscu pracy: Etapy zarządzania konfliktem; Style zarządzania Praktyczne rady w zarządzaniu konfliktem; Znaczenie cech społeczno- zawodowych menedżera w rozwiązywaniu konfliktu; Zasady sukcesu menedżerskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Organizacja jako pole integracji społecznej, 2. Konflikt w organizacji, 3. Wpływ konfliktu na komunikację społeczną w organizacji, 4. Komunikowanie się w sytuacji walki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Konflikty polityczne: mechanizmy powstawania i reagowania: 1. Strach i nadzieja w konfliktach międzynarodowych, zwanych nierozwiązywalnymi, 2. Wybór działań w konflikcie politycznym: rola przekonań społecznych i indywidualnej motywacji poznawczej, 3. Orientacja na dominację i autorytaryzm w spostrzeganiu konfliktów międzygrupowych. Doniesienia z badań, 4. Wpływ orientacji społecznych i orientacji kontroli na percepcję świata społecznego, 5. Społeczno-psychologiczne podstawy nierozwiązywalnych konfliktów. Cz.II Uprzedzenia i konflikty etniczne: 6. Ambiwalentna rola kultury wobec stereotypów i uprzedzeń jako podstawy konfliktów etnicznych, 7. Emocje a uprzedzenia, czyli jakie emocje wzmacniają, a jakie osłabiają silę uprzedzeń u osób autorytarnych, 8. O psychologicznej specyfice polskiego antysemityzmu, 9. Ujawnianie egoizmu i utajonych postaw za pomocą procedury "ukrytej myszki", 10. Stosunki polsko-rosyjskie z perspektywy obu nacji: rozbieżność miedzy rzeczywistością propagandową i doświadczalną a cynizm społeczny, 11. Konflikt społeczny czy konflikt kultur? Rozmowie we współczesnej Polsce, 12. Nieskuteczność redukcji uprzedzeń poprzez personalizację grupy obcej: przypadek Rosjanina. Cz.III Tożsamość i percepcja społeczna a konflikt: 13. Co to znaczy "my" we współczesnej Polsce?, 14. Kim jest "inny" współczesnej europy?, 15. Mechanizmy wykluczenia społecznego, 16. Preferencje polityczne i mity komplementarne a legitymizacja status-quo. Cz.IV Deliberacje i dialog jako metody rozwiązywania konfliktów: 17. Demokracja deliberatywna: stanowiska i nadzieje, 18. Deliberatywna debata jako metoda demokratycznego rozwiązywania problemów - podejście empiryczne, 19. Deliberatywne mechanizmy zmian w nastawieniu do konfliktów, 20. Dialog społeczny, mediacje w dużych grupach między osobami o różnej tożsamości grupowej, 21. Przełom komunikacyjny w filozofii języka a psychologia społeczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia ogólne; 2. Geneza rozstrzygania sporów kompetencyjnych przez sądy administracyjne w Polsce; 3. Sady administracyjne jako podmioty rozstrzygające spory; 4. Podmioty legitymowane do zainicjowania sporu kompetencyjnego lub sporu o właściwość w rozumieniu art. 4 p.p.s.a.; 5. Postępowanie w sprawie rozstrzygnięcia sporu; 6. Rozstrzygnięcia w postępowaniu w sprawie rozpoznania sporu i ich skutki prawne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.077.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo Współczesne)
1. Władza relacyjna, której już nie ma?, 2. Asymetria racjonlaności : globalizacja i postkomunizm, 3. Konflikty w świecie zachodnim, 4. Wyzwania globalne, kultura i rozwój
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 18/2005)
1. Innowacje jako czynnik dynamiczności w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Rola menedżera w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w organizacji, 3. Efektywna komunikacja interpersonalna - czynnik determinujący skuteczne zarządzanie współczesną organizacją, 4. Znaczenie rynku pieniężno-kapitałowego dla rozwoju polskich przedsiębiorstw, 5.Mechanizmy przepływu wybranych instrumentów rynku finansowego w warunkach globalizacji, 6. Zmiany w polsko-rosyjskich kontaktach handlowych w warunkach członkostwa Polski w UE, 7. Konsekwencje dla turystyki przyjazdowej do Polski w związku z wprowadzeniem wiz dla Rosjan po akcesji Polski do Unii Europejskiej, 8. Transformacja systemowa a upadłość przedsiębiorstw na Ukrainie, 9. Oczekiwania i motywacje ludzi w organizacji, 10. Mierniki oceny efektywności w bibliotekach szkół akademickich a marketing biblioteczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia metodologiczne kreowania strategii rozwoju produkcji. Problemy zarządzania strategicznego; Proces tworzenia i elementy składowe strategii produkcji; Strategie produkcji przedsiębiorstw w otoczeniu międzynarodowym; Aksjologiczne podstawy procesu innowacji; Metoda wielokryterialnej analizy decyzyjnej problemu. 2. Rola wiedzy w kształtowaniu strategii produkcji. Kierunki rozwoju wiedzy w dobie globalizacji; Kapitał ludzki a perspektywy gospodarki opartej o wiedzę na przykładzie Białegostoku; Rola wiedzy w kształtowaniu innowacyjnej strategii produkcji; Rola współpracy w tworzeniu innowacji w gospodarce opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach wysokiej techniki; Dyferencyjność organizacji uczących się w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Rola edukacji w gospodarce opartej na wiedzy. 3. Społeczne, ekonomiczne i techniczne uwarunkowania strategii rozwoju produkcji. Cechy charakterystycznej strategii przedsiębiorstw w warunkach kształtowania się nowej ekonomii (na przykładzie UE, Białorusi i Rosji); Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw produkcyjnych; Nauczanie współpracy i zarządzania konfliktem w programach studiów wyższych uczelni; Konkurencyjne priorytety białoruskiej gospodarki w kontekście rozwoju i efektywnego wykorzystania zasobów naturalnych i kapitału ludzkiego; Podstawowe założenia kulturowe w zarządzaniu produkcją; Strategie finansowania inwestycji zagranicznych; Ochrona kapitału intelektualnego jako konieczny warunek innowacyjnego rozwoju gospodarki narodowej. 4. Doświadczenia zagraniczne w zakresie kształtowania produkcji i poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw. Znaczenie zwiększania wydajności w warunkach globalnej konkurencji; Czynniki konkurencyjności niemieckich przedsiębiorstw na rynkach globalnych; Polityka kształtowania produkcji i handlu na przykładzie gospodarki argentyńskiej przed i po kryzysie; Relacje pomiędzy innowacjami w organizacji, satysfakcja z pracy oraz podnoszeniem kwalifikacji na przykładzie Eti Mining Corporation Bandirma Boron and Acid (Boracite) Factory; Rola rynku w rozwoju systemu edukacji Białorusi w okresie transformacji; Konkurencyjność przygranicznych regionów (W oparciu o badania empiryczne przeprowadzone w Polsce, Litwie, Łotwie i na Białorusi); Strategiczne problemy zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie w gospodarce narodowej Białorusi; Aktywna polityka na rynku pracy w systemie innowacyjnych priorytetów realizacji narodowej strategii ustawicznego rozwoju republiki Białoruś; Międzynarodowe alianse strategiczne jako instrument rozwoju innowacyjnego. 5. Strategie produktowe i kształtowania struktury asortymentowej. Opinie respondentów o koncepcji produktów ekologicznych w regionie Polski północno-wschodniej; Postęp produktowy jako czynnik kształtowania strategii produkcji; Strategia innowacji produktu na rynku międzynarodowym; Venture capital jako forma finansowania innowacji produktowych; Zarządzanie wartością firmy (VBM) podstawą kształtowania strategii asortymentu produkcji w przedsiębiorstwie uczącym się; Kształtowanie asortymentu a pozycjonowanie firmy na rynku. 6. Strategie procesowe. Strategia i ekonomika technologii jako podstawa postępowego państwa; Wzrost efektywności procesu produkcyjnego jako warunek funkcjonowania przedsiębiorstwa (na przykładzie metodyki pracy grupy roboczej w Biazet S.A.); "Centra doskonałości" jako alternatywa dla tradycyjnego zarządzania produkcją; Taśma produkcyjna nowej gospodarki - modele zarządzania procesami biznesowymi; Outsourcing produkcji jako źródło przewagi; Wizualizacja jako narzędzie w zarządzaniu procesem produkcyjnym. 7. Strategie kształtowania jakości produkcji, powiększania zdolności produkcyjnych i logistyki. Strategie zdolności produkcyjnych. Studium przypadku; Podstawy sformułowania polityki zarządzania zapasami materiałów na bazie modelu probabilistycznego; Problematyka zarządzania jakością w procesach wytwórczych; Standard SA8000 a strategia produkcji przedsiębiorstwa; Podnoszenie jakości produktów przy wykorzystaniu macierzy cech produktu i jej wybranych modyfikacji; Logistyczne strategie produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. 1. Złożoność problematyki zachowań organizacyjnych: 1.1. Interdyscyplinarny i dualny charakter zachowań w organizacji; 1.2. Pozytywne zachowania w pracy; 1.3. Negatywne zachowania w pracy; 1.4. Konstruktywne dewiacje oraz destruktywne aspekty pozytywnych zachowań; 1.5. Współwystępowanie zachowań pozytywnych i negatywnych. 2. Zachowania kontproduktywne w organizacji i ich pomiar: 2.1. Pojęcie zachowań kontrproduktywnych; 2.2. Klasyfikacja zachowań kontrproduktywnych; 2.3. Główne uwarunkowania zachowań kontrproduktywnych; 2.3.1. Uwarunkowania podmiotowe; 2.3.2. Uwarunkowania organizacyjne; 2.3.2.1. Sprawiedliwość organizacyjna; 2.3.2.2. Przywództwo; 2.3.2.3. Kontrakt psychologiczny; 2.3.3. Uwarunkowania pozaorganizacyjne; 2.4. Konsekwencje i koszty zachowań kontrproduktywnych; 2.5. Zapobieganie zachowaniom kontrproduktywnym; 2.5.1. Dobór i socjalizacja pracowników; 2.5.2. Szkolenia; 2.5.3. Kontrola zachowań kontrproduktywnych; 2.6. Złożoność problematyki pomiaru zachowań kontrproduktywnych; 2.7. Autoraportowanie oraz pomiar częstotliwości w badaniach zachowań kontrproduktywnych; 2.8. CWB-C jako skala do jednoczesnego pomiaru wielu przejawów zachowań kontrproduktywnych. 3. Istota relacji organizacyjnych w naukach o zarządzaniu: 3.1. Znaczenie relacji dla organizacji i człowieka; 3.2. Wieloaspektowość pojęcia relacji; 3.3. Relacje wewnątrzorganizacyjne; 3.3.1. Relacje pracownik–przełożony; 3.3.2. Relacje między współpracownikami; 3.4. Relacje organizacji z jej otoczeniem; 3.4.1. Relacje międzyorganizacyjne; 3.4.2. Relacja dostawca–nabywca; 3.5. Cykl życia relacji. 4. Relacje interpersonalne w zespole pracowniczym: 4.1. Specyfika zespołu pracowniczego; 4.2. Pojęcie relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.3. Relacje interpersonalne w zespole pracowniczym a interakcje, związki i więzi; 4.4. Typy i funkcje relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.5. Rola oczekiwań w budowaniu relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.6. Rola bezpieczeństwa psychologicznego w budowaniu relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.7. Przyjaźń jako forma relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym. 5. Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym i jej pomiar: 5.1. Istota i definicja jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.2. Główne uwarunkowania jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.2.1. Satysfakcja z relacji; 5.2.2. Wzajemna zależność pracowników; 5.2.3. Zaangażowanie w relację; 5.2.4. Zaufanie między pracownikami; 5.2.5. Cechy i podobieństwo pracowników; 5.2.6. Czas trwania relacji i częstotliwość interakcji; 5.2.7. Emocje; 5.2.8. Inwestycje w relacje; 5.2.9. Komunikacja; 5.2.10. Kultura i atmosfera organizacyjna; 5.2.11. Relacje pozazawodowe; 5.3. Skutki jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.3.1. Skutki fizjologiczne; 5.3.2. Skutki poznawcze; 5.3.3. Skutki behawioralne; 5.4. Pomiar jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym. 6. Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym a kontrproduktywne zachowania pracowników w świetle wyników badań własnych: 6.1. Etap I: Identyfikacja zmiennych do pomiaru jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 6.1.1. Wstępna identyfikacja zmiennych (wywiady indywidualne); 6.1.2. Identyfikacja dodatkowych zmiennych (wywiady grupowe); 6.1.3. Potwierdzenie występowania zidentyfikowanych zmiennych w praktyce (obserwacje uczestniczące); 6.2. Etap II: Walidacja skali do pomiaru jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 6.3. Etap III: Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym a zachowania kontrproduktywne pracowników; 6.4. Ograniczenia i implikacje badań oraz ich dalsze kierunki. Zakończenie. Bibliografia. Załączniki. Załącznik 1. Załącznik 2. Załącznik 3. Załącznik 4. Załącznik 5. Spis tabel. Spis rysunków. Spis wykresów. Spis załączników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Międzynarodowe stosunki polityczne / Wojciech Szymborski. - Wyd.2 uzupeł. i popr. - Bydgoszcz : Wydawnictwo Wers, 2008. - 317 s. : mapy, tab., wykr. ; 24 cm.
1. Struktura współczesnego świata. Cz.I Przedmiot i zakres stosunków międzynarodowych: 2. Stosunki międzynarodowe. Geneza, pojęcie, istota, 3. Wizje rzeczywistości międzynarodowej. Cz.II Uczestnicy stosunków międzynarodowych: 4. Pojęcie i podział uczestników stosunków międzynarodowych, 5. Państwo, 6. Organizacje międzynarodowe, 7. Unia Europejska jako uczestnik stosunków międzynarodowych, 8. Korporacje transnarodowe. Cz.III System międzynarodowy: 9. Ład międzynarodowy, 10. Pomiędzy wielobiegunowością a hegemonią, 11. Polityka Stanów Zjednoczonych po zimnej wojnie, 12. Współczesne mocarstwa w polityce światowej, 13. Prognozy na nowe stulecie, 14. Polityka zagraniczna, 15. Konflikty międzynarodowe, 16. Bezpieczeństwo międzynarodowe, 17. Integracja europejska
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI: Rozdział 1. Strategia zarządzania organizacją; Rozdział 2. Budowanie strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Część II. BUDOWANIE ZASOBÓW LUDZKICH ORGANIZACJI: Rozdział 3. Budowanie wizerunku pracodawcy; Rozdział 4. Nowoczesne metody rekrutacji pracowników; Rozdział 5. Wybrane elementy procesu doboru pracowników; Rozdział 6. Procedury wprowadzenia nowego pracownika do organizacji. Część III. RELACJE MIĘDZYLUDZKIE W ORGANIZACJI: Rozdział 7. Specyfika pracy zespołowej; Rozdział 8. Konflikt w organizacji; Rozdział 9. Negocjacje w organizacji; Rozdział 10. Zjawisko mobbingu we współczesnym środowisku pracy; Rozdział 11. Budowanie systemu ocen pracowniczych i wynagradzania pracowników. Część IV. WSPÓŁCZESNE WYZWANIA ZZL: Rozdział 12. Zarządzanie zmianą i projektami z perspektywy zasobów ludzkich; Rozdział 13. Społeczna odpowiedzialność organizacji w zarządzaniu zespołami pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz I.: Elementy konfliktu: 1. Natura konfliktu; 2. Postrzeganie konfliktu; 3. Cele i interesy; 4. Władza. Struktura konfliktu; 5. Style i taktyki; Cz. II.: Interwencja: 6. Ocena konfliktów; 7. Moderowanie własnych konfliktów; 8. Negocjowanie wspólnych korzyści; 9. Interwencje osób trzecich; 10. Uzdrawianie złamanej gałęzi: przebaczenie i pojednanie; 11. Zapobieganie destruktywnemu konfliktowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekspertyzy: Ocena rozwiązań prawnych w zakresie zapo biegania konfliktom interesów; Mechanizmy zapobiegania konfliktowi interesów. Analizy: Analiza aktów prawnych regulujących kwestię zapobiegania konfliktowi interesów; Analiza aspektów praktycznych zapobiegania konfliktowi interesów; Zakończenia. Aneks: Wybór aktów normatywnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów. - Gliwice : Helion, 2005. - 225, [6] s. ; 22 cm.
1. Zarządzanie różnicami; 2. Zespół, którego nie było; 3. Pogodzić skłócone zespoły; 4. Nie możesz pozwolić sobie na przegraną: negocjacje z klientami; 5. Negocjacje jako źródło przewagi konkurencyjnej; 6. Skąd biorą się tarcia na linii konsultanci-klienci?; 7. Pięć technik polubownego rozstrzygania sporów; 8. Rozstrzyganie sporów poza sądem: kiedy się to opłaca, a kiedy nie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej