Komunikacja interpersonalna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(69)
Forma i typ
Książki
(68)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(45)
tylko na miejscu
(43)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(49)
Czytelnia
(46)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(3)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Sikorski Wiesław
(2)
Smółka Paweł
(2)
Stawnicka Jadwiga
(2)
Stojanowski Jacek
(2)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(2)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Baran Jolanta
(1)
Baranowska-Jojko Ewa
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Biel Dariusz
(1)
Blikle Andrzej Jace (1939- )
(1)
Bolstad Richard
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Bredemeier Karsten
(1)
Brent Mike
(1)
Chlabicz Sławomir
(1)
Cywińska Małgorzata (1958- )
(1)
Czechowska-Bieluga Marta
(1)
Czopek Jakub
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Doktór-Owczarek Gabriela
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dziekońska Joanna
(1)
Dąbrowa Ewa
(1)
Fabish Robin
(1)
Fabish Sharon
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Forward Susan (1938- )
(1)
Frazier-Glynn Donna
(1)
Gerstmann Stanisław (1911-1983)
(1)
Glińska-Neweś Aldona (1971- )
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Golec Danuta
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Greever Tom
(1)
Grinder John
(1)
Gurba Ewa
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Hallada Marek
(1)
Hansburg Freda
(1)
Hochschild Russell Arlie
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Jankowska Dorota
(1)
Jurkowski Ryszard
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Kandefer Katarzyna
(1)
Kanios Anna
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kocór Maria
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kotusiewicz Alicja Anna
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Koć-Seniuch Genowefa
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Król Magdalena B
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Kuszak Kinga
(1)
Kędzia Marta
(1)
Lipa Michał
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Marcinowicz Ludmiła
(1)
Martin Steve J
(1)
Mastrogiacomo Stefano
(1)
Maxwell John C
(1)
Mikrut Adam
(1)
Moran Paddy-Joe
(1)
Munter Mary
(1)
Musiał Emilia
(1)
Nadskakuła Olga
(1)
Nichols Michael P
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nitecki Stanisław
(1)
Nowak Anna
(1)
Nowicka Marzenna (1962- )
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Orłowski Maciej
(1)
Osterwalder Alexander
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Papadakos Trish
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(3)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(68)
Rosja
(1)
Język
polski
(68)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Psycholodzy
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Komunikacja interpersonalna
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Polska
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Poradnik
(9)
Praca zbiorowa
(6)
Opracowanie
(4)
Karty pracy ucznia
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Audiobooki
(1)
Esej
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Psychologia
(10)
Zarządzanie i marketing
(9)
Edukacja i pedagogika
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
69 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rozmowa i wywiad w psychologii / Stanisław Gerstmann. - Wyd. 2. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe , 1974. - 258, [2] s. : tab. ; 20 cm.
Zawiera: R. 1 Koncepcje metod rozmowy i wywiadu w literaturze: Metoda kliniczna J. Piageta; Stosowanie rozmowy przez zwolenników psychoanalizy; Poglądy i. P. Pawłowa na rozmowę i wywiad; rozmowa i wywiad w nauce radzieckiej; Stanowisko R. C. Oldfielda wobec metody wywiadu H. S. Sullivan i jego teoria wywiadu; Wywiad w rozumieniu amerykańskich psychologów społecznych; Stosunek wywiadu do innych metod w ujęcie niektórych autorów. R. 2 Rozmowa i wywiad jako metody psychologiczne: Uwagi o przedmiocie badań psychologicznych; Odzwierciedlenie rzeczywistości jako składnik przedmiotu badań; Charakterystyka materiału uzyskiwanego za pośrednictwem rozmowy; Charakterystyka materiału uzyskiwanego za pomocą wywiadu; Rozmowa a wywiad - definicje, podobieństwa, różnice. R. 3 Pytania i ich rola: Pytania jako sposób poszukiwania informacji; Trudności językowe jako przeszkoda w uzyskiwaniu odpowiedzi na pytania; Przeszkody emocjonalne występujące przy zadawaniu pytań; Ogólne zasady formułowania pytań; Pytania otwarte i zamknięte; Kolejność pytań; Zagadnienie wartości odpowiedzi uzyskanych od rozmówcy. R. 4 Zasady kierowania rozmowa i wywiadem: Wzajemny stosunek badającego i rozmówcy; Formalność i nieformalność jako cechy rozmowy i wywiadu; Podstawowe czynności prowadzącego rozmowę i wywiad; Zmiana omawianego tematu; Sposoby wpływania na motywację rozmówcy; Taktyka omawiania tematów „trudnych”. R. 5 Przygotowanie badań: Podstawowe problemy przygotowania badań; Przygotowanie rozmówcy do udziału w badaniach; Zewnętrzne warunki przeprowadzania rozmowy i wywiadu. R. 6 Zagadnienie wiarygodności wyników badań metodami rozmowy i wywiadu: „Pomiar” danych; Wiarygodność materiału dostarczonego przez rozmowę i wywiad; Inne przyczyny braku wiarygodności danych; Wpływ uprzedzeń na wiarygodność materiału; Ogólne problemy wiarygodności materiału. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Geneza współczesnego zainteresowania pozytywnymi relacjami interpersonalnymi w naukach o zarządzaniu: 1.2. Positive Organizational Scholarship; 1.3. Pozytywny potencjał organizacji; 1.4. Orientacja pozytywna organizacji wysokiej efektywności; 1.5. Pozytywne relacje interpersonalne w rozważaniach klasyków nauk o zarządzaniu. Rozdział 2. Pozytywne relacje w zespole pracowniczym: 2.2. Istota i znaczenie pozytywnych relacji interpersonalnych w świetle literatury; 2.3. Istota pozytywnych relacji interpersonalnych w zarządzaniu: propozycja wymiarów i mierników. Rozdział 3. Pozytywne relacje w zespołach pracowniczych jako element proinnowacyjnego klimatu organizacyjnego: 3.2. Istota proinnowacyjnego klimatu organizacyjnego; 3.3. Pozytywne relacje interpersonalne w organizacji a przekonania na temat tworzenia innowacji; 3.4. Relacje interpersonalne w zespole jako wymiar typologii zespołów pracowniczych tworzących innowacje; 3.5. Związek pozytywnych relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym z komunikacją wewnętrzną jako mechanizm sprzyjający innowacyjności. Rozdział 4. Pozytywne relacje interpersonalne przełożony - podwładny: 4.2. Teoria wymiany lider - podwładny (leader - member exchange); 4.3. Autentyczne przywództwo jako podstawa relacji przełożony - podwładny; 4.4. Istota bezpieczeństwa psychologicznego; 4.5. Autentyczne przywództwo, bezpieczeństwo psychologiczne i efekty uczenia się. Rozdział 5. Pozytywne relacje interpersonalne pracowników a negatywne zjawiska organizacyjne: 5.2. Pozytywne relacje interpersonalne a organizacyjne zachowania obywatelskie; 5.3. Istota zachowań kontrproduktywnych pracowników; 5.4. Związek pozytywnych i negatywnych zachowań pracowniczych w świetle badania jednostek samorządu terytorialnego; 5.5. Teorie wyjaśniające współwystępowanie zachowań pozytywnych i negatywnych w organizacji. Rozdział 6. Pozytywne relacje interpersonalne w relacjach międzyorganizacyjnych: 6.2. Rola relacji międzyorganizacyjnych we współczesnej gospodarce; 6.3. Więź interpersonalna partnerów a istota relacji międzyorganizacyjnych. Istota pozytywnych relacji interpersonalnych jako komponentu relacji międzyorganizacyjnych; 6.4. Relacje interpersonalne a zaufanie i zaangażowanie partnerów biznesowych; 6.5. Kulturowe uwarunkowania budowania osobistych relacji w biznesie; 6.6. Narzędzia budowania pozytywnych relacji interpersonalnych w biznesie. Rozdział 7. Pozytywne relacje interpersonalne w zarządzaniu jako wskaźnik równowagi organizacyjnej: 7.1. Wprowadzenie. Definicja pozytywnych relacji interpersonalnych w zarządzaniu - raz jeszcze; 7.2. Teoria równowagi organizacyjnej; 7.3. Pozytywne relacje interpersonalne a wskaźniki równowagi organizacyjnej; 7.4. Pozytywne relacje interpersonalne a instrumenty zarządzania służące równowadze organizacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak zwiększyć siłę przekonywania, przysparzać kłopotu odbiorcom? 2. Co może zwiększyć skuteczność społecznego dowodu słuszności? 3. Jakie często popełniane błędy sprawiają, ze komunikaty odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego? 4. Jak sobie poradzić z "magnetyzmem średniej" i uniknąć niepożądanych skutków komunikatu? 5. Kiedy - oferując ludziom więcej - sprawiamy, że chcą mniej? 6.Kiedy upominek staje się problemem? 7. W jaki sposób wprowadzenie do oferty lepszego produktu może zwiększyć sprzedaż gorszego? 8. Czy strach działa motywująco, czy paraliżująco? 9. Czy można się nauczyć wykonywania perswazyjnych ruchów od szachisty? 10. Który element wyposażenia biura może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 11. Dlaczego restauracje powinny się pozbyć koszyczków z miętówkami? 12. Czy brak zobowiązań może być narzędziem wpływu? 13. Czy przysługi są jak chleb, czy jak wino? 14. Jak daleko można zajść, trzymając stopę w drzwiach? 15. Jak zostać mistrzem Jedi społecznego wpływu? 16. W jaki sposób proste pytanie może drastycznie zwiększyć poparcie dla ciebie i twoich idei? 17. Jaki jest aktywny składnik trwałych zobowiązań? 18. Jak zwalczać konsekwencjęů konsekwencją? 19. Jakiej wskazówki dotyczącej perswazji użyczył nam Benjamin Franklin? 20. Kiedy - prosząc o niewiele - możemy wiele zyskać? 21. Zacząć od niskiej, czy wysokiej ceny? Co skłoni ludzi do zakupu? 22. Jak się popisywać, żeby nie wyjść na pyszałka? 23. Jakie ryzyko grozi najmądrzejszym? 24. Jakie wnioski można wyciągnąć z kapitanozy? 25. Czy sposób prowadzenia zebrań może być przyczyną katastrofy? 26. to jest bardziej przekonujący - adwokat diabła czy prawdziwy odszczepieniec? 27. Kiedy dobry przykład może być złym przykładem? 28. Jak przekształcić wadę w zaletę? 29. Które wady mogą zjednać nam sympatię ludzi? 30. Kiedy warto się przyznać do błędu?31. Kiedy należy się cieszyć z awarii serwera? 32. Czy podobieństwa mogą być źródłem różnic (w traktowaniu)? 33. Jak imię wpływa na twoje życie? 34. Czego możemy nauczyć się od kelnerów? 35. Jaki uśmiech może sprawić ze świat uśmiechnie się do ciebie? 36. Jakie wnioski dotyczące perswazji wynikają z gromadzenia pamiątek? 37. Jakie korzyści można wyciągnąć ze straty? 38. Jakie słowo może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 39. Kiedy podawanie zbyt wielu powodów może być błędem 40. W jaki sposób prostota nazwy może zwiększyć jej atrakcyjność? 41. Czy rym może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 42. Czy można się nauczyć perswazji podczas treningu baseballowego? 43. Jak uzyskać przewagę w walce o lojalność klientów? 44. Czego możemy dowiedzieć się o perswazji oglądając pudełko kredek? 45. Jak przekazywać komunikaty by na długo zapadały w pamięć? 46. Jaki przedmiot może odzwierciedlać wartości wyznawane przez ludzi? 47. Czy smutek może wpływać na wynik negocjacji? 48. Czy emocje mają wpływ na siłę przekonywania? 49. Co może sprawić że ludzie uwierzą we wszystko co przeczytają? 50. Czy trimetyloksantyna zwiększa siłę przekonywania?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Opinie o książce; Przedmowa: O tym, jak przegadałem swoją drogę do świata designu; UX to wciąż młoda dziedzina; O czym jest ta książka?; Kto powinien przeczytać tę książkę?; Struktura książki; Dlaczego napisałem tę książkę?; Podziękowania; 1. Zdolny projektant umie rozmawiać: Ważne zebranie; Dobry design to kwestia gustu, ale nie do końca; Gdzie kucharek sześć; Każdy jest projektantem!; Interfejs to Twoje dzieło; Praca zespołowa nie tak znowu dobra; Twoja praca polega na komunikacji; Elokwencja to sukces; Bądź sprawnym projektantem; 2. Interesariusz też człowiek: Zrozum ich punkt widzenia; Wskazywanie wpływowych jednostek; Wartości interesariuszy; Historyjki interesariuszy; Nawiązuj korzystne relacje; 3. Spotkanie jako projekt: Określ kontekst; Optymalizuj z myślą o zapamiętywaniu; Pozbądź się zakłóceń; Przewiduj reakcje; Zbuduj sieć wsparcia; Próba generalna; 4. Wysłuchać znaczy zrozumieć: Czynności pasywne; Czynności aktywne; 5. Właściwy stan umysłu: Zrozum swoją rolę; Okiełznaj swoje ego; Bądź na tak; Rozwiń pozytywną personę; Zmień słownictwo; Przejście; 6. Sformułuj odpowiedź: Strategia udzielania odpowiedzi; Taktyka to działanie; 7. Określ przekaz: Biznes; Projekt; Badania; Ograniczenia; 8. Zabezpieczenie poparcia: Zdobycie poparcia; Zsumujmy wszystko; 9. Dalsze działania: Spotkanie po zebraniu; Przekaż sprawozdanie; Odfiltruj ważne informacje; Poszukaj sprzymierzeńców; Zrób cokolwiek choćby nie to, co trzeba; 10. Radzenie sobie ze zmianami: Chodzi o to, żeby coś zmienić prawda?; Co tu się rzeczywiście dzieje?; Nie ma tego złego; Bank Zaufania; Kiedy się mylisz; Zarządzanie oczekiwaniami; To już prawie koniec; 11. Jak decydenci mogą pomagać projektantom?: Ślepiec i król; Dziesięć wskazówek współpracy z projektantami; Przygotuj listę kontrolną projektu; Miejsce przy stole konferencyjnym; O autorze; Kolofon.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Socjologia współczesna)
1. Życie prywatne: Badani zarządzania emocjami; Uczucie jako wskazówka; Zarządzanie uczuciem; Reguły odczuwania; Spłacenie długu emocjonalnego. Wymiary społeczne; 2. Życie publiczne: 6. Zarządzanie uczuciami- od zastosowań prywatnych do komercyjnych; 7. Między kijem a marchewką. Zawody wymagające pracy emocjonalnej; 8. Płeć, status i uczucie; 9. W poszukiwaniu autentyczności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Proces komunikowania się: Pojęcie procesu komunikowania się; Modele interpersonalnego komunikowania się; Rodzaje przekazów w komunikowaniu się; Umiejętność przekonywania w komunikowaniu się; 2. Społeczne zachowanie się: Jednostka i jej zachowania; Grupa społeczna i jej zachowania; Zachowania zbiorowości; Niektóre aspekty osobowości w relacjach społecznych; Błędy przy opisywaniu i wyjaśnianiu przyczyn zachowania społecznego; 3. Specyficzne formy komunikowania się: Komunikowanie się w związkach; Komunikowanie się w grupach społecznych; Komunikowanie się poprzez konflikt społeczny; Komunikowanie się międzykulturowe; Komunikowanie się dla wywierania wpływu dla ludzi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media and Publuc Ralation)
1.Public relations- pomiędzy rynkiem a sferą publiczną w kierunku koncepcji pr jako zarządzania zaufaniem; 2. Zastosowanie instrumentów marketingu w kryzysie bankowym; 3. Konwergencja komunikowania interpersonalnego i masowego w komunikacji marketingowej (casus bloga mbanku); 4. Kreowanie e-wizerunku samorządu terytorialnego; 5. Wybrane narzędzia komunikowania wewnętrznego i zewnętrznego w jednostkach samorządu terytorialnego; 6. Medialna autopromocja- próba klasyfikacji (rys teoretyczny); 7. Public relations a media lokalne; 8. Zarządzanie zmianą oraz komunikowanie w sytuacji kryzysowej na przykładzie redakcji prasowych; 9. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji biznesowej; 10. Social media jako narzędzie promocji instytucji kultury na przykładzie Tarnowskiego Centrum Kultury; 12. Analiza kreacji wizerunku Alexa Jonesa na nowych mediach; 13. Komunikacja jako narzędzie strategiczne dla IT; 14. Multifatyczność komunikacji marketingowej; 15. System wizualizacji i marka jako instrumenty komunikacji marketingowej; 16. Lokowanie produktu w kontekście nieuczciwej konkurencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pomoc społeczna w Polsce- modele polityki społecznej, zasady i regulacje prawne oraz zadania pracownika socjalnego; 2. Konflikty i polubowne formy ich rozwiązywania; 3. Komunikacyjne i psychologiczne aspekty konfliktu; 4. Negocjacje0 zagadnienia ogólne; 5. Mediacja - zagadnienia uniwersalne; 6. Postępowanie mediacyjne- przebieg, rola mediatora, relacje stron; 7. Zastosowanie negocjacji w zawodzie pracownika socjalnego; 8. Zastosowanie mediacji w zawodzie pracownika socjalnego; 9. Prawne regulacje negocjacji i mediacji w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Wstęp. Część I. Organizacja pracy w szkole. Rozdział 1. Szkoła równych szans? (raport z badań wśród nauczycieli). Rozdział 2. Mediacje w szkole jako forma wsparcia w środowisku oświatowym – w opiniach młodzieży akademickiej. Rozdział 3. Siła czy wytrwałość? – Pytania o czynniki warunkujące poczucie sprawstwa. Rozważania w świetle wyników badań własnych. Rozdział 4. Tworzenie projektu edukacyjnego – współdziałanie czy zakamuflowana praca indywidualna? Rozważania w kontekście wyników badań własnych. Rozdział 5. Problemy kierowania szkołą na łamach „Nowej Szkoły” (1945-2017). Część II. Kompetencje i obszary pracy nauczyciela we współczesnej szkole. Rozdział 1. Znane i nieznane wymiary innowacji nauczycielskiej. Kontekst badawczy. Rozdział 2. Wspierające wymiary komunikacji językowej w praktyce edukacyjnej szkoły i w pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela. Rozdział 3. Pedagogiczne uwarunkowania relacji interpersonalnych rodziców i nauczycieli wybranych szkół podstawowych. Rozdział 4. Znaczenie dotyku w edukacji. Model węgierski. Część III. Potencjał edukacji przedszkolnej i zintegrowanej. Rozdział 1. Prawo dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Rozdział 2. „What we will learn in our youth…” – that it to say, to reasonably support the development of a child’s creative potential. Rozdział 3. Dyscyplina w przedszkolu – wspólne ustalanie zasad czy narzędzie do kierowania grupą? Rozdział 4. Wartości estetyczne przyrody w wytworach plastycznych uczniów kończących edukację wczesnoszkolną. Część IV. Edukacja medialna w instytucjach edukacyjnych. Rozdział 1. Edukacja w społeczeństwie technokratycznym i informacyjnym. Spojrzenie krytyczne i horyzontalne. Rozdział 2. Edukacja cyfrowa, czyli jaka? Rozdział 3. Emocjonalne funkcjonowanie „cyfrowych” uczniów we wczesnym wieku szkolnym. Rozdział 4. Profilaktyka i terapia fonoholizmu wśród uczniów szkół podstawowych. Rozdział 5. Poszukiwanie informacji przez studentów – raport z badań pilotażowych. Rozdział 6. Uczenie się nie musi być monochromatyczne. Kolor jako czynnik mogący wspomagać uczenie się. Część V. Młodzi dorośli jako podmiot oddziaływań edukacyjnych. Rozdział 1. Przeżycie – przebudzenie – przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w motywowaniu studentów pedagogiki i pracy socjalnej do (samo)doskonalenia kompetencji hermeneutycznych. Rozdział 2. Pojęcie wdzięczności w opinii osób u progu dorosłości. Rozdział 3. Inteligencja emocjonalna studentów – przyszłych nauczycieli. Rozdział 4. Wybrane problemy aktywności fizycznej studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika – kontekst doświadczeń sportowych i wychowania rodzinnego. Rozdział 5. About the need of preparation of candidates for teachers for cooping with stress at school and supporting students in this range.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1 Rola i miejsce opiekuna medycznego w systemie opieki długoterminowej: 1.1. Opiekun medyczny – krótka historia zawodu i perspektywy na przyszłość; 1.2. Cele i zadania; 1.3. Kompetencje i kwalifikacje. Rozdział 2 Rozwój psychofizyczny człowieka: 2.1. Rozwój psychofizyczny – perspektywa biologiczna; 2.2. Rozwój psychofizyczny - perspektywa społeczna i psychologiczna; 2.3. Starzenie się i starość – mity i stereotypy społeczne. Rozdział 3 Fizjologia i patologia okresu starzenia się i starości: 3.1. Starzenie się fizjologiczne; 3.2. Starzenie się patologiczne; 3.3. Psychopatologia stanów otępiennych; 3.4. Procesy poznawcze – zmiany w następstwie starzenia się układu nerwowego; 3.5. Pozytywne starzenie się. Rozdział 4 Psychologia potrzeb człowieka w okresie późnej dorosłości: 4.1. Poczucie sprawstwa i autonomii a godność osoby w podeszłym wieku; 4.2. Piramida potrzeb według Abrahama H. Maslowa z perspektywy okresu starzenia się i starości; 4.3. Potrzeby seksualne w okresie późnej dorosłości. Rozdział 5 Opiekun – podopieczny: relacja dwukierunkowa. Rozdział 6 Komunikacja interpersonalna w relacji z podopiecznym i jego bliskimi: 6.1. Zasady prawidłowej komunikacji interpersonalnej; 6.2. Rodzaje komunikacji interpersonalnej; 6.3. Bariery i błędy w komunikowaniu się; 6.4. Komunikacja interpersonalna uwzględniająca wiek i rodzaj dysfunkcji; 6.5. Komunikacja z rodziną pacjenta; 6.6. Dotyk w procesie komunikowania się – niedoceniana, lecz ważna forma interakcji; 6.7. Aktywne słuchanie; 6.8. Asertywność w pracy opiekuna. Rozdział 7 Stres w pracy opiekuna: 7.1. Stres biologiczny i psychologiczny – wewnętrzne zasoby jednostki i strategie zaradcze; 7.2. Obciążenia psychofizyczne w pracy opiekuna – przyczyny i następstwa; 7.3. Zespół stresu opiekuna. Rozdział 8 Etyka i dylematy etyczne w pracy opiekuna: 8.1. Etyka jako nauka o moralności; 8.2. Powinności moralne i kodeks etyczny; 8.3. Dylematy etyczne w pracy opiekuńczej. Na zakończenie. Bibliografia. Indeks osobowy. Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zachowania organizacyjne jako nauka; 2. Uwarunkowania zachowań indywidualnych; 3. Uwarunkowania zachowań grupowych; 4. Uwarunkowania zachowań międzyorganizacyjnych; 5. Zmiana jako element zachowań organizacyjnych; 6. Kształtowanie zachowań organizacyjnych poprzez motywowanie; 7. Konflikty i ich wpływ na zachowania ludzi w organizacjach; 8. Dylematy i wyzwania w zakresie kształtowania zachowań organizacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja społeczna a zarządzanie humanistyczne; Zarządzanie; Rola menedżera w procesie komunikacji. 1. Media w komunikacji: Radio i zarządzanie - wizerunek a odpowiedzialność; Widz telewizji - menedżer mimo woli; Fasady i maski - współdziałanie menedżerów i dziennikarzy. 2. Aspekty komunikacji w pracy menedżera: Anegdota w zarządzaniu; Dialog i solidarność; „Choć zdeptał mnie wielki, przysadzisty tur - ja stawiam”. Absurdalny humor jako przestrzeń heterotopii organizacyjnej; Najnowsze strategie komunikacji teatralnej jako źródło inspiracji dla zarządzania; Film. Na styku fikcji i rzeczywistości organizacyjnej; Poezja i zarządzanie - inspiracje dla menadżera humanisty. 3. Obszary i narzędzia komunikacji: Piksel czy litera? Obraz fotograficzny w komunikacji społecznej; Jak rozmawiać z przeszłością, by wzbogacić komunikację w teraźniejszości, czyli o porażkach z histografii organizacji; Tracking aktywności - obietnica i zagrożenie dla menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Samoświadomość pedeutologiczna nauczyciela akademickiego kształcącego nauczycieli. O niezbywalności autorefleksji w praktyce edukacyjnej nauczyciela akademickiego; Jakość kształcenia jako podstawowy problem szkoły wyższej; Uwagi o podmiocie kształcenia jako kryterium oferty edukacyjnej; Refleksja edukacyjna w kontekście sekratejskiego spotkania człowieka z człowiekiem; Kształcenie komunikacyjnych kompetencji studentów w odpowiedzi na potrzeby rynku pracy; Kreatywność w kształceniu nauczycieli informatyki; O co pyta współczesna pedeutologia? Część II: Doświadczenia i autorefleksje nauczycieli akademickich. O przewadze poszukiwań nad wskaźnikami - autorefleksja nauczyciela akademickiego; Kształtowanie kultury umysłowej studentów z punktu widzenia refleksyjnego praktyka; O twórczości pedagogicznej nayczyciela refleksji kilka; Rozwój umiejętności badawczych studentów; Czy uczelnia kształcąca nauczycieli wychowuje wychowawców? Kształtowanie umiejętności komunikacyjnych studentów kierunków pedagogicznych; Komunikacyjny model K. Steila inspiracją do pracy własnej nauczyciela akademickiego; O nauczycielu zaangażowanym; Autonomia i sterowanie w edukacji prospektowej a kształcenie akademickie. Część III: Z perspektywy praktyka. Kompetencje interpersonalne pedagogów w opinii absolwentów; Poziom nauczycielskich kompetencji osiągany w procesie kształcenia a wymagania w miejscu pracy; Moje studiowanie z perspektywy pracy zawodowej; "Sama się dziwię, że osobowość nauczyciela akademickiego, jego stosunek do studentów jest dla nas, osób dorosłych, tak ważny".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Skuteczność w zarządzaniu projektami: 1.1. Projekt jako podstawa zarządzania projektami; 1.1.1. Geneza pojęcia „projekt”; 1.1.2. Określenie znaczenia projektu w zarządzaniu projektami; 1.1.3. Cechy charakterystyczne projektów; 1.1.4. Typologie i podziały projektów; 1.2. Istota zarządzania projektami; 1.2.1. Rozwój dziedziny zarządzania projektami; 1.2.2. Znaczenie pojęcia „zarządzania projektami”; 1.2.3. Specyfika pracy projektowej; 1.2.4. Tendencje rozwoju w zarządzaniu projektami; 1.3. Czynnik ludzki w zarządzaniu projektami; 1.3.1. Menedżer projektu; 1.3.2. Style zarządzania zespołem projektowym; 1.3.3. Skuteczność pracy menedżera projektu. Rozdział 2. Zarządzanie kompetencjami menedżera projektu: 2.1. Znaczenie terminu „kompetencje”; 2.1.1. Wieloznaczność pojęcia; 2.1.2. Kompetencje – kwalifikacje – umiejętności; 2.1.3. Typologie kompetencji; 2.1.4. Model KSA a model góry lodowej; 2.2. Kompetencje menedżerskie; 2.2.1. Zakres pojęcia kompetencji kierowniczych; 2.2.2. Role i umiejętności menedżerskie; 2.2.3. Cechy skutecznego menedżera; 2.3. Specyfika kompetencji interpersonalnych menedżera projektu; 2.3.1. Kompetencje menedżera projektu; 2.3.2. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu; 2.3.3. Modele kompetencji menedżera projektu. Rozdział 3. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu społecznego – wprowadzenie do własnych badań empirycznych: 3.1. Metodyczne zagadnienia własnych badań empirycznych; 3.1.1. Cel, zakres i sposób prowadzenia badań; 3.1.2. Uzasadnienie wyboru metody badań; 3.1.3. Teoretyczne podstawy metod badawczych; 3.1.4. Charakterystyka grup badawczych; 3.2. Specyfika Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 3.2.1. Istota Funduszy Szwajcarskich; 3.2.2. Fundusz dla Organizacji Pozarządowych – cel i obszary tematyczne; 3.2.3. Skuteczność działań Operatora i Partnera Funduszu; 3.2.4. Rodzaje projektów i nabory wniosków; 3.3. Opinie badanych o kompetencjach interpersonalnych skutecznych menedżerów projektów w świetle badań pilotażowych; 3.3.1. Charakterystyka badanej grupy i metodyka badań; 3.3.2. Specyfika pracy projektowej w opinii studentów; 3.3.3. Kluczowe kompetencje interpersonalne menedżera projektu w świetle badań pilotażowych. Rozdział 4. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu w świetle własnych badań empirycznych: 4.1. Perspektywa kierownika projektu – wstęp do badań; 4.2. Samoocena kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 4.2.1. Wiedza i umiejętności praktyczne menedżerów projektów społecznych; 4.2.2. Cechy osobowe i umiejętności interpersonalne menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 4.2.3. Doświadczenie menedżerów projektów i doświadczenie organizacyjne; 4.3. Kompetencje interpersonalne menedżerów projektów w ocenie ekspertów; 4.3.1. Diagnoza poziomu kompetencji menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 4.3.2. Niedobory kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Rozdział 5. Doskonalenie kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów: 5.1. Ograniczenia w zakresie badania i pomiaru kompetencji; 5.2. Ocena stanu kompetencji menedżerów projektów; 5.2.1. Profil społeczno-demograficzny kierownika projektu społecznego; 5.2.2. Stan wiedzy i opanowanych umiejętności; 5.2.3. Potencjał kierowników projektów i dojrzałość organizacyjna; 5.3. Propozycja modelu kompetencji interpersonalnych; 5.3.1. Zasadność tworzenia modeli; 5.3.2. Profil kompetencji interpersonalnych menedżera projektu społecznego; 5.4. Doskonalenie kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów; 5.4.1. Istota doskonalenia kompetencji menedżerskich; 5.4.2. Warsztaty „szyte na miarę” dla menedżerów projektów społecznych. Zakończenie. Bibliografia. Załączniki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiadomości wstępne o komunikacji; 2. Klasyfikacja potrzeb człowieka i ich charakterystyka; 3. Komunikacja interpersonalna; 4. Komunikacja werbalna i niewerbalna; 5. Typologia zachowań klientów; 6. Komunikacja międzynarodowa i międzykulturowa; 7. Podróż psychologiczna; 8. Konflikty międzyludzkie - główne ich przyczyny w miejscu pracy; 9. Różne role w grupie; 10. Negocjacje; 11. Etyka w relacji z drugim człowiekiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
Część I: Umiejętności komunikacyjne nauczyciela akademickiego w różnorodnych kontekstach. Pułapki komunikacyjne związane z treścią, procesem i cechami nadawcy w relacjach akademickich; Komunikacja społeczna - refleksje pedagoga na przełomie wieków; Osobowość nauczyciela akademickiego w perspektywie jego kompetencji; Autentyczność ludzi nauki a autentyzm wyznawanych przez nich wartości; Kompetencje komunikacyjne nauczyciela-uczonego; Rozwijanie kompetencji społecznych nauczyciela akademickiego; Socjolingwistyczne determinanty kompetencji i sprawności komunikacyjnej nauczycieli akademickich; Wieloaspektowość kompetencyjna nauczyciela w komunikowaniu interpersonalnym (przegląd teorii); Teoretyczne implikacje koncepcji człowieka założonej w proksemice i ich wpływ na proksemiczne strategie komunikowania w sytuacjach edukacji; Kompetencje komunikacyjne nauczyciela i ich przejawy w procesie kształcenia w szkole wyższej; Od kompetencji komunikacyjnych nauczyciela akademickiego ku edukacji dialogowej; Kompetencje nauczyciela akademickiego XXI wieku. Część II: Działania komunikacyjne nauczyciela w interakcjach edukacyjnych. Komunikacja interpersonalna a podmiotowość kształcenia wyższego; Kompetencje komunikacyjne nauczycieli akademickich w opiniach studentów animacji kultury; Kompetencje komunikacyjne nauczycieli akademickich w kontaktach interpersonalnych ze studentami; O kompetencjach zawodowych nauczycieli akademickich w sondażu studentek i studentów krakowskiej AWF; Bariery komunikacyjne w procesie badań empirycznych; Komunikowanie jako obszar autoedukacji studentów; Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych przyszłych nauczycieli; Wypalenie zawodowe jako determinant zaburzonej kompetencji interpersonalnej; Przeniesienie jako przeszkoda komunikacyjna w dyskursie edukacyjnym; Wirtualne komunikowanie się jako element przygotowania zawodowego nauczycieli; Kompetencje komunikacyjne nauczycieli akademickich w świetle informacji zwrotnej od studentów; Ocena kompetencji komunikacyjnych kandydatów na studentów pedagogiki, jako forma kreowania nauczyciela przyjaznego uczniowi; Znaczenie technik autoprezencyjnych w komunikacji społecznej nauczycieli języków obcych; Konflikt relacji a niewerbalna komunikacja nauczyciela z uczniami; Treść dowcipów a ocena ich zabawności w odniesieniu do komunikowania; Komunikacja w edukacji i relacjach lekarz-pacjent, błędy i możliwości; Komunikowanie społeczne w edukacji - doniesienie z prowadzenia zajęć fakultatywnych; Zamiast zakończenia - materiał do przemyślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Istota pracy lekarza rodzinnego. Rozdział 2. Konsultacja lekarska: Konsultacja lekarska – wyjaśnienie terminu; Powody zgłaszania się pacjenta do lekarza rodzinnego; Cele konsultacji lekarskiej; Etapy konsultacji lekarskiej w gabinecie lekarza rodzinnego. Rozdział 3. Rozmowa z pacjentem: Przywitanie lekarza z pacjentem; Zadawanie pytać pacjentowi; Umiejętność słuchania; Empatia; Informowanie pacjenta; Włączenie pacjenta do planu postępowania; Zadawanie pytań przez pacjenta; Wykorzystanie poczucia humoru; Komunikowanie niewerbalne; Efektywne wykorzystanie ciszy; Zakłócenia rozmowy; Obawy i oczekiwania pacjentów; Budowanie zaufania; Wiedza zdrowotna pacjenta; Zakończenie rozmowy. Rozdział 4. Komunikowanie się z pacjentem w sytuacjach trudnych: Wprowadzenie; Sytuacja trudna; Perspektywa lekarza vs. perspektywa pacjenta; Kto to jest „trudny pacjent”? Jak sobie poradzić, gdy uznamy pacjenta za trudnego?; Wybrane sytuacje trudne – społeczne wyzwania dla lekarza. Rozdział 5. Pacjent z niewyjaśnionymi objawami: Zaburzenia psychosomatyczne na podstawowej opiece zdrowotnej – wyjaśnienie pojęć; Pacjenci z MUS u lekarza rodzinnego; Wpływ i konsekwencje MUS na relacje lekarz – pacjent; Przebieg konsultacji pacjenta z MUS; Strategie postępowania lekarza rodzinnego. Rozdział 6. Dziecko jako pacjent u lekarza rodzinnego: Prowadzenie rozmowy i zbieranie wywiadu; Umiejętność rozmowy z dzieckiem i rodzicami; Wizyta patronażowa; Problem dziecka krzywdzonego. Rozdział 7. Relacja lekarza z pacjentem chorym terminalnie i jego rodziną: Stan psychiczny człowieka w odpowiedzi na etapy nieuleczalnej choroby; Wyobrażenie o chorobie; Jakość życia, w tym uwarunkowana stanem zdrowia; Rozpoznanie środowiska chorego; Rola rodziny w obliczu nieuleczalnej choroby; Funkcjonowanie rodziny w kryzysie; Ekspresja uczuć jako warunek dobrej jakości życia; Komunikacja lekarz – pacjent – rodzina; Priorytety w komunikacji. Rozdział 8. Konsultacja telefoniczna: Zasady udzielania porady telefonicznej. Rozdział 9. Pacjenci korzystający z internetu w rozwiązywaniu problemów zdrowotnych: Możliwości postępowania. Rozdział 10. Nauczanie i uczenie się poprzez odgrywanie ról: Nauczanie problemowe; Odgrywanie ról; Symulowany pacjent; Wykorzystanie nagrań wideo; Ocena konsultacji lekarskiej; Korzyści i trudności; Wirtualny pacjent.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Zawiera: Przedmowa; Siedmioro wielkich myślicieli będących źródłem inspiracji dla tej książki; Poznaj serię Strategyzer; Podstawy. Dlaczego zespoły osiągają słabe wyniki i jak je poprawić; 1. Odkryj mapę synchronizacji zespołu. Co to jest i w jaki sposób działa? 1.1. Rozpoczęcie pracy: cztery filary mapy synchronizacji zespołu 1.2. Planowanie podziału zadań za pomocą mapy synchronizacji zespołu (tryb planowania) 1.3. Utrzymywanie członków zespołu na właściwej ścieżce (tryb oceny) 2. Wykorzystaj mapę w praktyce. Jak korzystać z mapy synchronizacji zespołu? 2.1. Mapa synchronizacji zespołu na spotkaniach 2.2. Mapa synchronizacji zespołu w ramach projektów 2.3. Mapa synchronizacji zespołu dla dopasowania organizacyjnego 3. Zaufanie wśród członków zespołu. Cztery narzędzia do tworzenia atmosfery pełnej zaufania i zwiększonego bezpieczeństwa psychologicznego 3.1. Kontrakt zespołowy 3.2. Formularz ustalania faktów 3.3. Karta szacunku 3.4. Przewodnik bezprzemocowego wyrażania potrzeb 4. Głębsza analiza. Odkryj podstawy naukowe będące inspiracją dla opisanych narzędzi oraz książki 4.1. Wzajemne zrozumienie i wspólna płaszczyzna 4.2. Zaufanie i bezpieczeństwo psychologiczne 4.3. Typy relacji 4.4. Twarz i grzeczność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1. Zasady porozumiewania się: Umiejętność porozumiewania się zwiększa Twój zakres wpływu w każdej sytuacji; Porozumiewanie się oznacza przede wszystkim koncentrację na innych; Porozumiewanie się to nie tylko słowa; Porozumiewanie się zawsze wymaga energii; 2. Praktyka porozumiewania się: Porozumiewanie się jest bardziej umiejętnością nabytą niż wrodzoną; osoby potrafiące się porozumiewać robią to dzięki wspólnej płaszczyźnie; osoby komunikatywne ciężko pracują nad tym, by ich przekaz był prosty; Osoby komunikatywne osiągają porozumienie w sposób korzystny dla wszystkich; osoby komunikatywne inspirują innych ludzi; Osoby potrafiące się porozumiewać żyją zgodnie z tym, co mówią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej