Gospodarka elektroniczna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(39)
dostępne
(27)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(39)
Autor
Kraska Marcin
(3)
Szpringer Włodzimierz
(3)
Borcuch Artur
(2)
Sala Paweł
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bekas Robert
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Butkiewicz Marcin
(1)
Castells Manuel
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dziuba Dariusz Tadeusz
(1)
Dąbrowski Włodzimierz
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jasiński Jakub
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kenan Kevin
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Kolbusz Edward
(1)
Korycki Paweł
(1)
Korzec Zdzisław
(1)
Kosel Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowalik-Bańczyk Krystyna
(1)
Kołata Damian
(1)
Kołodko Grzegorz W
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Królak Paweł
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Lewiński Maciej
(1)
Lidzbarski Marcin
(1)
Lipniewicz Rafał
(1)
Maciejewski Tomasz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Marczewski Łukasz
(1)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(1)
Marody Mirosława
(1)
Marzec Krzysztof
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezary
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Mendys Wacław
(1)
Miczyńska-Kowlaska Maria
(1)
Mielczarek Paweł
(1)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(1)
Motyl Piotr
(1)
Namieciński Rafał
(1)
Niedźwiedź Marek
(1)
Okulski Robert Adam
(1)
Olejniczak Wojciech
(1)
Olszak Celina M
(1)
Oracz Piotr
(1)
Ordysiński Tomasz
(1)
Osman Marcin
(1)
Palak Tomasz
(1)
Papińska-Kacperek Joanna
(1)
Pawluś Kamila
(1)
Pawłowska Magdalena
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Pioch Adam
(1)
Piwowarczyk Marcin
(1)
Przetacznik Ilona
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rdzeń Krzysztof
(1)
Rogala Barbara
(1)
Runiewicz Małgorzata
(1)
Sadowski Michał (1982- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(35)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(44)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Język
polski
(45)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Doradcy podatkowi
(1)
Prawnicy
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1417)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Gospodarka elektroniczna
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Zarządzanie strategiczne
(246)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Państwo
(233)
Finanse
(232)
Podatek
(230)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(214)
Nauczanie
(213)
Zarządzanie jakością
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(176)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(126)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Zarządzanie i marketing
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
46 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wyd. 3. - Gliwice : Helion S.A. , cop. 2021. - 853 s. : il. ; 25 cm.
Gatunek
Co nowego, czyli spory wstęp. Jak to się zaczęło. "Biblia e-biznesu" w liczbach. Świat się zmienia, czyli co nowego w branży. "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek. Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu. 1.1. Specyfika biznesu w internecie. 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne. 1.3. Nowe rynki e-biznesu. 1.4. Startup w internecie. 1.5. Wstępna analiza rynku. 1.6. E-biznesplan. 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu. 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie. 1.9. Strategie cenowe. 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców. 1.11. Finansowanie e-biznesu. 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym. 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe. 1.14. Tokenizacja e-biznesu. 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę. Rozdział 2. Sklep internetowy. 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki. 2.2. Typy platform e-sklepowych. 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego. 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych. 2.5. Wdrożenie e-sklepu. 2.6. Hosting dla e-sklepu. 2.7. Audyt przedwdrożeniowy. Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y. 3.1. Allegro dziś. 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert. 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads. 3.4. Sprzedaż na Amazon, 3.5. Sprzedaż na eBayu. 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba. 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie. Rozdział 4. Usługi online. 4.1. E-usługi. 4.2. E-sprzedaż wiedzy. 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio. 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa. 4.5. Personal branding w e-usługach. 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne). 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline. Rozdział 5. E-marketing. 5.1. Podstawy marketingu online. 5.2. Wprowadzenie do brandingu. 5.3. Budowanie marki online. 5.4. Google Moja Firma. 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa. 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach. 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej. 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii. 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu. 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne. 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360°. 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki. 5.13. Marketing wirusowy. 5.14. Growth hacking marketing. 5.15. Social media i marketing społecznościowy. 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku. 5.17. "Lajwy" sprzedażowe. 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii. 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany". 5.20. LinkedIn w biznesie. 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu. 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie. 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady. 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych. 5.25. E-mail marketing. 5.26. Efektywny newsletter. 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages). 5.28. Systemy do e-mail marketingu. 5.29. Marketing automation. 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja. 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych. 5.32. Content marketing - marketing treści. 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych. 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy. 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko). 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce. 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca. Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem. 6.1. Profil e-klienta. 6.2. Komunikacja z e-klientem. 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży. 6.4. Budowanie zaufania klienta. 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów. 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta. 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami. 6.8. Feedback konsumencki. 6.9. Rekomendacja konsumencka. 6.10. Monitoring opinii w internecie. 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu. 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji. 6.13. Negocjacje w e-biznesie. 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji. Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka. 7.1. Płatności w internecie. 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty. 7.3. Automaty paczkowe. 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich. 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych. 7.6. Automatyzacja w e-biznesie. 7.7. Aplikacje dla e-biznesu. 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie – przegląd. Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży. 8.1. Outsourcing w e-biznesie. 8.2. Analiza konkurencji. 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami. 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem. 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie. 8.6. Porównywarki cen. 8.7. Czym są Google Zakupy. 8.8. Długi ogon w e-biznesie. 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów. 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży. 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem. 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego. 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży. 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje. 8.15. Optymalizacja kosztów. 8.16. Mity psujące e-sprzedaż. 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców. 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną. 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży. 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku. Rozdział 9. E-biznes a prawo. 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu. 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu. 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej. 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy. 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży. 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie. 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować. 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy. 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu. 9.10. Regulamin sklepu internetowego 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów. 9.12. Ochrona danych osobowych. 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro. 9.14. Mailing a spam. 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie. 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki. 9.17. Nieuczciwa konkurencja. 9.18. Ochrona znaków towarowych. 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych. 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes. 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie. 9.22. Transfer własności intelektualnej. 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne. 9.24. Mity prawne w e-commersie. Rozdział 10. BHP w e-biznesie. 10.1. Osobowość przedsiębiorcy. 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy. 10.3. Kobieta w e-biznesie. 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie. 10.5. Procedury w e-biznesie. 10.6. Telepraca i telepracownicy. 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny. 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny). 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy. 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów. 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu. 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu. 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy. 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu. 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne. 10.16. Porażka w biznesie. 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo. 10.18. Sukcesja e-biznesu. Posłowie. Epokalipsa... czy efektyka?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cyfrowe społeczeństwo w elektronicznej gospodarce / Artur Borcuch. - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 120 s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1.Wpływ technologii na gospodarkę: Od epoki rolniczej do epoki opartej na technologii; Procesy ekonomiczne- między ekonomią tradycyjną a ekonomią Internetu; Technologie informacyjno-komunikacyjne a rozwój gospodarczy krajów rozwijających się; 2. Rozwój technologiczny i jego wpływ na społeczeństwo: Procesy społeczne- wpływ technologii na społeczeństwo; Aspekty technologiczne- stan obecny i kierunki rozwoju; 3. Wpływ technologii na codzienne życie: Inteligentne domu; Społeczeństwo Internetu- bieżące problemy i wyzwania dla przyszłości; Wykluczenie cyfrowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Co to jest e-biznes, czyli na co Unia Europejska udziela wsparcia; 2. Wymagania formalne, czyli sprawdź, czy możesz aplikować; 3. Ile możesz zyskać dzięki dofinansowaniu na realizację projektu w ramach działania 8.1 PO IG; 4. Wymagania merytoryczne projektu w ramach działania 8.1. PO IG, czyli zaczynamy pisać projekt; 5. Wniosek krok po kroku; 6. Załączniki do wniosku o dofinansowanie projektu; 7. Sposób składania wniosku o dofinansowanie projektu; 8. Miejsce składania wniosku o dofinansowanie projektu; 9. Umowa o dofinansowanie projektu, czyli co Cię czeka, kiedy już dostaniesz dofinansowanie do realizacji projektu; 10. Działanie 8.1 Programu Operacyjnego innowacyjna Gospodarka w praktyce; 11. Kilka praktycznych wskazówek związanych z działaniem 8.1 PO IG.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Co to dusza, kim są konsumenci, i co sprawia, że są nowym zjawiskiem : 1.Przyjęcie internety, 2.Niezbędne przesłanki upowszechniania sie Internetu, 3.Upowszechnianie innowacji internetowych, 4.Sylwetka nowego konsumenta, 5.Internet zmienia praktycznie wszystko, 6.Reguły świadomych swej władzy konsumentów. R.2 Lojalność klienta i wschodzące segmenty e-klientów : 1.Korzysci z Sieci dla konsumentów, 2.Powiązania pomiędzy korzyściami z posługiwania sie Internetem i lojalnością klienta, 3.Lojalność w kontekście internetowym, 4.Wyłaniające się segmenty rynku, 5.Implikacje dla e-firmy, 6.Wnioski. R.3 Wyzwania przyciągania odwiedzających, finalizowania sprzedaży i utrzymania e-klientów : 1.Co jest szczególne dla marketingu w świecie Internetu?, 2.Cykl podejmowania decyzji o zakupie przez klienta, 3.Cykl decyzji zakupu podejmowanej przez konsumenta, 4.Faza budowy zaufania : budowanie świadomości i zaufania do marki witryny, 5.Faza utarczek w warunkach Internetu :walka dopiero się rozpoczyna, 6.Etapy wojny : nieustająca walka, 7.Implikacje dla firmy. R.4 Groźba inwazji : 1.Prywatność : problem, który trzeba traktować poważnie, 2.Nowi konsumenci pragną kontroli, 3.Cztery elementy kontroli, 5.Rejestracja internetowa i zaufanie, 5.Niepożądana poczta elektroniczna - narastajacy problem, 6.Indywidualizacjia - rzecz zarazem dobra i zła, 7.Implikacje dla firmy. R.5 Możliwość doskonalenia : 1.Rozczarowania nowego konsumenta, 2.Kiedy zakupy w Internecie sa zbyt trudne, 3.Ułatwianie zakupów w Internecie, 4.Przyszłe bariery dla zakupów w Internecie, 5.Implikacje dla firmy. R.6 Wpływ internetu na inne aspekty konsumpcji : 1.Gdzie, jak i dlaczego kupują nowi konsumenci, 2.Preferencje konsumenta w odniesieniu do zakupów z katalogu, 3.Porównanie zakupów w Internecie, z katalogu i w sklepie detalicznym, 4.zakupy impulsywne, 5.Wyłaniajace się preferencje dla "zakupów mieszanych", 6.Dezorientacja konsumenta, 7.Aukcje w Internecie, 8.Nawyki konsumentów w zbieraniu informacji, 9.Nawyki telewizyjne konsumentów, 10.Jak konsumenci inwestują i korzystają z usług bankowych?, 12.Implikacje dla firmy. R.7 Instytucjonalny e-klient : 1.Sylwetka instytucjonalnego e-klienta, 2.Korzyści z Internetu dla instytucjonalnych e-klientów, 3.Składowe lojalności klienta, 4.Marketing zorientowany na instytucjonalnych e-klientów, 5.Instytucjonalni klienci a prywatność, 6.Bariery dla wykorzystnia Internetu w firmach, 7.Wpływ Internetu na inne zachowania organizacyjne związane z konsumpcją, 8.Lista e-zyczeń firm, 9.Implikacje dla firm. R.8 Mapa drogowa e-biznesu z perspektyt konsumenta : 1.Jak posługiwać się niniejszym rodziałem, 2.Faza pierwsza :ocena szans, 2.Faza druga : opracowanie strategii firmy, 4.Faza trzecia : opracowanie specyfikacji funkcjonalnych, 5.Faza czwarta : budowa prototypu, 6.Faza piąta : budowa witryny, 7.Faza szósta : uruchomienie i bieżące doskonalenie, 7.Końcowe uwagint.badań. R.9 Kolejna granica : 1.Przełamywanie barier ze współczesnymi nowymi konsumentami, 2.Następna fala nowych konsumentów, 3.Przyciąganie "późnej wieczonści:" : czego ono wymaga?, 4.Segmentacja "później mniejszości", 5.alternatywne urządzenia zapewniajace dostęp do Internetu, 6.Globalni konsumenci : podobieństwa i różnice, 7.Implikacje dla firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
e-Commerce / Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński. - Bydgoszcz; Łódź : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2002. - 374 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
R.I Przedsiębiorstwo i jego otoczenie w globalnym społeczeństwie informacyjnym : 1. Społeczeństwo informacyjne a Nowa Gospodarka, 2. Zmiany otoczenia i ich wpływ na przedsiębiorstwo i jego relacje z rynkiem, 3. Otoczenie a współczesny marketing. R.II Internet - nowy wymiar działalności organizacji : 1. Istota Internetu, 2. Rynek elektroniczny i wirtualizacja działań organizacji, 3. Możliwości wykorzystania Internetu w biznesie. R.III Istota oraz rozwój e-commerce : 1. Pojęcie e-commerce na tle terminów pokrewnych, 2. Dotychczasowy rozwój i stan aktualny handlu elektronicznego, 3. internauci jako potencjalni klienci handlu elektronicznego, 4. Ba riery rozwoju e-commerce, 5. Perspektywy rozwoju handlu elektronicznego. R.IV Główne rozwiązania e-commerce : 1. Aukcje interne towe, 2. Serwisy ogłoszeniowe, 3. Sklepy internetowe, 4. Pasaże handlowe, 5. Wirtualne rynki elektroniczne B2B, 6. Wirtualne giełdy, 7. Pozostałe formy handlu elektroni cznego - B2A i C2A. R.V Finanse elektroniczne : 1. Bankowość internetowa, 2. Pozostałe rodzaje finansów elektronicznych - wirtualne biura maklerskie, firmy ubezpieczeniowe. R.VI Uruchomienie działalności e-commerce : 1. Wybór i rezerwacja domeny, 2. Co wybrać - rozwiązanie z "automatu" czy "szyta na miarę", 3. Wybór dostawcy usług internetowych. R.VII Zabezpieczenia funkcjonowania firmy i dokonywa nych transakcji oraz sposoby płatności w Internecie : 1. Bezoieczeństwo rozwiązań e-commerce, 2. Zabezpieczenia realizowanych transakcji, 3. Sposoby płatności i autoryzacji. R.VIII Strategie marketingowe e-commerce : 1. Marketing a e-commerce, 2. Walory projektu-layout i nawigacja, 3 . Promocja w Internecie, 4. Bannery rekalmowe i kampanie bannerowe, 5. Inne formy reklamy bannerowej, 6. Mailing, 7. Katalogi i wyszukiwarki w działaniach promocyjnych, 8. Inforamcje na listach i grupach dyskusyjnych, 9. Marketing wirusowy, 10. Programy partnerskie, 1 11. Sponsoring, 12. Wartość dodana, 13. Inne formy reklam y internetowej, 14. Jak utrzymać nabywców i spowodować , aby wracali na strony serwisu e-commerce?, 15. Marketing i co dalej. R.IX Prawne aspekty e-commerce R.X Przykłady funkcjonujących rozwiązań e-commerce na świecie i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marka z potencjałem; 2. Marketing 3.0; 3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie; 4. Wpływ Internetu na gospodarkę; 5. Social media - społeczny wymiar Internetu; 6. Rola edukacji środowiska online; 7. Usability i User Experience; 8. Marketing mobilny; 9. E-mail marketing; 10. Automatyzacja marketingu; 11. Gry w Internecie; 12. Wideo i audio w sieci; 13. Od e-commerce do „zakupów totalnych”; 14. Vademecum budowania platformy e-commerce; 15. Copywriting; 16. Content marketing; 17. Kampanie społeczne w Internecie; 18. Badania mediów internetowych; 19. Monitoring mediów społecznościowych; 20. Human Crafted Rules vs. Artificial Inelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing; 21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja; 22. Ominichannel, czyli o wszechsprzedaży; 23. Z technologią za pan brat; 24. Jak współpracować z zespołem IT; 25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę); 26. Obsługa klienta w sieci; 27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci; 28. Marketing w start-upach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej