Dziennikarstwo
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(104)
Forma i typ
Książki
(100)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(96)
dostępne
(75)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(78)
Czytelnia
(96)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(7)
Michalczyk Stanisław
(7)
Furman Wojciech (1946- )
(6)
Gierula Marian
(6)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(5)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(4)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(4)
Borkowski Igor
(3)
Chudziński Edward (1940- )
(3)
Dzierżyńska Jolanta
(3)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(3)
Krawczyk Dariusz
(3)
Mielczarek Tomasz
(3)
Pisarek Walery
(3)
Sadza Agata
(3)
Allan Stuart
(2)
Dobrzycki Jarosław
(2)
Fras Janina
(2)
Gierula Joanna
(2)
Jachimowski Marek
(2)
Kowalczyk Ryszard
(2)
Magdoń Andrzej
(2)
Mocek Stanisław
(2)
Mroziewicz Krzysztof
(2)
Ostaszewski Aleksander
(2)
Piwnicka Anna
(2)
Polińska Karolina
(2)
Ruta Przemysław
(2)
Sarna Paweł
(2)
Stępnik Krzysztof
(2)
Szastak-Zięba Dagmara
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Woźny Aleksander (1953- )
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Adams Sally
(1)
Anderson Peter J
(1)
Andrews Phil
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Baumgartner-Cohen Beatrice
(1)
Bertrand Claude-Jean
(1)
Billingham Jo
(1)
Bogołębska Barbara
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Bourdieu Pierre
(1)
Boyd Andrew
(1)
Brzoza Katarzyna
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Błeszyńska Katarzyna
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Ciborska Elżbieta
(1)
Cieślikowa Agnieszka J
(1)
Cisak Wojciech
(1)
Cyz Paweł
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Dahlgren Peter (1946- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dobosz Izabela
(1)
Dąbowska Agnieszka
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Franek Katarzyna
(1)
Gawroński Sławomir
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Griszanina Anastazja
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Guth David W
(1)
Guzek Damian
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Harcup Tony
(1)
Hałaj Barbara Joanna
(1)
Hennessy Brendan
(1)
Hicks Wynford
(1)
Hodalska Magdalena
(1)
Hudak Marta
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kepplinger Hans Mathias
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korkonosenko Siergiey
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Kornilova Eugenia E
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Korochensky Aleksandr P
(1)
Koroczyński Aleksander
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kożuch Artur
(1)
Krukowski Józef
(1)
Kubik Jolanta
(1)
Kunczik Michael
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Leśnikowski Dariusz (1959- )
(1)
Lis Tomasz
(1)
Loewe Iwona
(1)
Lorek Marta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(87)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(104)
Język
polski
(104)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Dziennikarstwo
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: dzieło
Kod YouTube
(1)
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1989-
(3)
2001-
(3)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Rosja
(3)
Europa
(2)
Austria
(1)
Czechy
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Hiszpania
(1)
Kazachstan
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Portugalia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Praca zbiorowa
(8)
Czasopismo naukowe
(7)
Czasopismo prasoznawcze
(6)
Opracowanie
(3)
Wywiady
(3)
Felieton
(2)
Literatura
(2)
Literatura polska
(2)
Publicystyka
(2)
Reportaż
(2)
Wywiad
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Publicystyka polska
(1)
Recenzje
(1)
Reportaż polski
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(30)
Literaturoznawstwo
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
104 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77, 316,77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Historia prasy, historia w prasie: Polska prasa ezoteryczna w dwudziestoleciu międzywojennym; "Po prostu" i "Wiadomości Kulturalne" - dwie nieudane próby reaktywacji pisma społeczno-kulturalnego po 1989 roku; "Głos Wybrzeża" lokalnym narzędziem partyjnej propagandy w okresie sierpniowego przełomu (1980); Rekonstrukcja historii - prasa muzyczna jako pomijany segment prasy wydawanej o%cjalnie w stanie wojennym;Rynek prasowy ziemi strzeleckiej w XX wieku; O rozwoju i funkcji prasy regionalnej w XX wieku - na przykładzie Podhala; 2. Od Marconiego do Zuckerberga; Determinanty rozwoju radia w Polsce w dwudziestoleciu międzywojennym; Złote czasy łódzkiej telewizji - ŁOT w latach 1956-1986; Nowe media - krótka historia Internetu i próby jego prawnej regulacji; Facebook jako konsekwencja ewolucji w komunikacji społecznej; 3. Media w otoczeniu prawnym i politycznym: Ustawodawstwo prasowe w Polsce w XX wieku; Prasa i radio w działalności Policji Państwowej w latach 1919-1939; Zmiana relacji między państwem a systemem medialnym po roku 1990 (próba charakterystyki i oceny); 4. Język, gatunki i funkcje komunikacji społecznej; Wiek XX: doba medialna w rozwoju polszczyzny; Internet jako nowy determinant komunikacji między mediami a odbiorcami mediów; Od oświecenia do "uwodzenia"... Ewolucja strategii perswazyjnych w czasopismach dla najmłodszych w ostatnim dwudziestoleciu XX wieku; Strength of propaganda and manipulation - role of media in development of Hitler's myth.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Szkice medioznawcze: Transformacja polskiego systemu medialnego w okresie przemian ustrojowych; Wizerunek w sieci. Nowe sposoby poszukiwania wyborców; " Zabawy Przyjemne i Pożyteczne " (1770-1777) jako przykład pisma literacko-moralnego doby stanisławowskiej; Obraz PRL na łamach prasy polskiej początku lat 90; Kształtowanie opinii publicznej a modele masowego komunikowania; Dziennik " Fakt " w pierwszym tygodniu ukazywania się. Analiza zawartości; Pół roku " Faktu " na rynku polskiej prasy codziennej; Kłopoty z "czytaniem" telewizji. Wokół przypadku " Ballady o lekkim zabarwieniu erotycznym "; Zasady przemawiania podczas debat i wystąpień publicznych; Twórczość społeczno-polityczna Leona Kruczkowskiego w okresie jego pobytu w Zagłębiu Dąbrowskim. II. Antropologia, kulturoznawstwo: "Nie lekceważmy teatru!" Teatr jako trybuna polityczna na przestrzeni wieków; Ponowoczesny kapitalizm w erze globalnej konsumpcji; "Imagine all the people ..." Społeczeństwo ryzyka - czy tylko to nam pozostało?; Między światem realnym a hiperrzeczywistością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Polski rynek prasowy; 2. Uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstwa prasowego; 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem prasowym; 4. Struktura i funkcjonowanie redakcji prasowej; 5. Przedsiębiorstwo prasowe a otoczenie społeczne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. Anatomia problemu. 2. Rozszerzenie horyzontu. 3. Problematyka tematyki Niemiec. 4. Upolitycznienie przestrzeni przedpolitycznej. 5. Przypisywanie wartości relacjonowanym zdarzeniom. 6. Forma przekazów. 7. Mediatyzacja polityki. 8. Transformacja sposobu przedstawienia polityki. 9. Publiczny wizerunek polityków. 10. Obserwacja obserwacji polityki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Prasa w okresie transformacji, 2. Prasa jako przedmiot badań, 3. Prasa jako środek i narzędzie, 4. Oddziaływanie prasy, 5. Powinności prasy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Etos współczesnego dziennikarstwa, 2. Media i demokracja w Polsce, 3. Konflikt między wolnością mediów a ochroną dóbr osobistych. Doświadczenia i zasady w wykładni prawa Republiki Federalnej Niemiec, 4. Wolność słowa w mediach a poszanowanie godności człowieka w prawie polskim, 5. Zasady dostępu Kościoła do środków społecznego przekazu w prawie polskim, 6. Kościół w Polsce a media, 7. O odpowiedzialności dziennikarza, 8. Wartości i normy dziennikarskiego etosu na podstawie kodeksów etyki dziennikarskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: wyjaśnienie podstawowych pojęć; Media masowe a społeczeństwo; dziennikarstwo jako zawód; Jak powstają informacje; Badania nad wpływem wywieranym; Skutki przedstawiania przemocy; Komunikowanie międzynarodowe; Informacja o wojnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: WSTĘP. CZĘŚĆ PIERWSZA. ETYCZNE WYZWANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH I EDUKACJI DZIENNIKARSKIEJ Rozdział 1. Media społecznościowe w przestrzeni medialnej: 1.1. Zdefiniowanie mediów społecznościowych; 1.2. Media społecznościowe w pracy dziennikarza; 1.3. Informacyjna funkcja Facebooka i Twittera; 1.4. Komunikacyjna funkcja Facebooka i Twittera. Rozdział 2. Deontologia i edukacja dziennikarska: 2.1. Etyka dziennikarska jako etyka zawodowa; 2.2. Etyka dziennikarska jako przedmiot akademicki; 2.3. Etyka informacji i komunikacji. Rozdział 3. Dylematy etyczne dziennikarzy w mediach społecznościowych: 3.1. Problematyka etyczna mediów społecznościowych; 3.2. Zagrożenia dla dziennikarskich standardów etycznych na Facebooku; 3.3. Zagrożenia dla dziennikarskich standardów etycznych na Twitterze. CZĘŚĆ DRUGA. OCENA ZAJĘĆ Z ETYKI DZIENNIKARSKIEJ I DYLEMATY ETYCZNE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W PRACY DZIENNIKARSKIEJ W OPINII STUDENTÓW DZIENNIKARSTWA W POLSCE Rozdział 1. Wprowadzenie metodologiczne: 1.1. Podstawowe założenia badawcze; 1.2. Metody i techniki badawcze; 1.3. Organizacja i przebieg badań; 1.4. Charakterystyka badanej próby. Rozdział 2. Ocena etyki dziennikarskiej jako przedmiotu akademickiego przez studentów: 2.1. Podstawowa ocena zajęć z etyki dziennikarskiej; 2.1.1. Ocena zajęć a status zawodowy; 2.1.2. Ocena zajęć a płeć; 2.1.3. Ocena zajęć a uczelnia; 2.2. Metody kształcenia na zajęciach z etyki dziennikarskiej; 2.2.1. Metody kształcenia a status zawodowy; 2.2.2. Metody kształcenia a płeć; 2.2.3. Metody kształcenia a uczelnia; 2.2.4. Metody kształcenia a rok studiów; 2.3. Mocne strony zajęć z etyki dziennikarskiej; 2.3.1. Mocne strony zajęć a status zawodowy; 2.3.2. Mocne strony zajęć a płeć; 2.3.3. Mocne strony zajęć a uczelnia; 2.3.4. Mocne strony zajęć a rok studiów; 2.4. Słabe strony zajęć z etyki dziennikarskiej; 2.4.1. Słabe strony zajęć a status zawodowy; 2.4.2. Słabe strony zajęć a płeć; 2.4.3. Słabe strony zajęć a uczelnia; 2.4.4. Słabe strony zajęć a rok studiów; 2.5. Tematyka zajęć z etyki dziennikarskiej; 2.5.1. Zagadnienia, których zabrakło na zajęciach z etyki dziennikarskiej; 2.5.1.1. Uniwersytet Warszawski; 2.5.1.2. Uniwersytet Jagielloński; 2.5.1.3. Uniwersytet Wrocławski; 2.5.1.4. Uniwersytet Śląski w Katowicach; 2.5.1.5. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; 2.5.1.6. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie; 2.5.1.7. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie; 2.5.1.8. Uniwersytet Łódzki; 2.5.2. Aktywność dziennikarzy w mediach społecznościowych; w programie kształcenia w zakresie etyki dziennikarskiej; 2.5.3. Zagadnienia omawiane na zajęciach z etyki dziennikarskiej; 2.5.3.1. Zagadnienia omawiane a status zawodowy; 2.5.3.2. Zagadnienia omawiane a płeć; 2.5.3.3. Zagadnienia omawiane a uczelnia; 2.5.3.4. Zagadnienia omawiane a rok studiów; 2.5.4. Stopień omawiania zagadnień z etyki dziennikarskiej; 2.5.4.1. Stopień omawiania zagadnień a status zawodowy; 2.5.4.2. Stopień omawiania zagadnień a płeć; 2.5.4.3. Stopień omawiania zagadnień a uczelnia; 2.5.4.4. Stopień omawiania zagadnień a rok studiów; 2.5.5. Propozycje rozbudowy programu kształcenia a współczesne wyzwania pracy dziennikarskiej; 2.5.5.1. Uniwersytet Warszawski; 2.5.5.2. Uniwersytet Jagielloński; 2.5.5.3. Uniwersytet Wrocławski; 2.5.5.4. Uniwersytet Śląski w Katowicach; 2.5.5.5. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; 2.5.5.6. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie; 2.5.5.7. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie; 2.5.5.8. Uniwersytet Łódzki; 2.6. Ponowny udział w zajęciach z etyki dziennikarskiej. Rozdział 3. Dylematy etyczne w użytkowaniu mediów społecznościowych w pracy dziennikarza w opinii studentów: 3.1. Rozwój mediów społecznościowych a dylematy etyczne w pracy dziennikarza; 3.2. Rodzaje współczesnych dylematów etycznych; 3.2.1. Uniwersytet Warszawski; 3.2.2. Uniwersytet Jagielloński; 3.2.3. Uniwersytet Wrocławski; 3.2.4. Uniwersytet Śląski w Katowicach; 3.2.5. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; 3.2.6. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie; 3.2.7. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie; 3.2.8. Uniwersytet Łódzki; 3.3. Zawód dziennikarza i dylematy etyczne - przeszłe i aktualne; 3.4. Sposoby przestrzegania etyki dziennikarskiej; 3.4.1. Sposoby przestrzegania a status zawodowy; 3.4.2. Sposoby przestrzegania a płeć; 3.4.3. Sposoby przestrzegania a uczelnia; 3.4.4. Sposoby przestrzegania a rok studiów. CZĘŚĆ TRZECIA. OCENA I DYLEMATY ETYKI DZIENNIKARSKIEJ W UJĘCIU STUDENTÓW DZIENNIKARSTWA - WNIOSKI Z BADAŃ Rozdział 1. Ocena zajęć z etyki dziennikarskiej przez studentów: 1.1. Postawa studentów wobec zajęć; 1.2. Stosunek studentów do omawianych zagadnień; 1.3. Zagadnienia, których zabrakło na zajęciach; 1.4. Propozycje rozbudowy programu kształcenia; 1.5. Wpływ zmiennych niezależnych na ocenę zajęć; 1.5.1. Ocena zajęć a płeć; 1.5.2. Ocena zajęć a status zawodowy; 1.5.3. Ocena zajęć a uczelnia; 1.5.4. Ocena zajęć a rok studiów. Rozdział 2. Świadomość dylematów etycznych mediów społecznościowych w pracy dziennikarza. ZAKOŃCZENIE. CONCLUSION. Bibliografia. Aneksy: Aneks 1. Jak media społecznościowe wpływają na etykę dziennikarską?; Aneks 2. Podręcznik etyki NPR - media społecznościowe; Aneks 3. Kwestionariusz ankiety; Aneks 4. Wyniki testów statystycznych oraz poziomy istotności dla kluczowych analiz związków statystycznych. Wykaz wykresów, tabel i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jak się wcisnąć do zawodu. 2. Na czym polega robota. 3. Stan Kasy 4. Za co właściwie płacą 5. Jak się wybić i zrobić karierę 6. Czy trzeba się ześwinić 7. Kto straszy w newsroomie 8. Słowniczek
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2513)
1. Zdefiniowanie obiektu badań i konteksty metodologiczne, 2. Pojęcie gatunku w przyjętych kontekstach metodologicznych - rekonesans, 3. Paratekst a metatekst, 4. Paratekst a reklama, 5. Parateksty na okładkach, 6. Parateksty w prasie, 7. Parateksty w radiu, 8. Parateksty w telewizji, 9. Parateksty w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ. I. Reporterzy i Reportażyści; Wiadomości; Źródła Informacji; Reporter na miejscu zdarzeń; Obserwacja uczestnicząca; Rekonstrukcja zdarzeń; Wywiad dziennikarski; Dokumenty; Trudności i ułatwienia; Prawda, wiarygodność, dylematy; Forma Cz. II. Zawód reporter; Reporter w redakcji; Pierwsza praca w redakcji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ. I. Reporterzy i Reportażyści; Wiadomości; Źródła Informacji; Reporter na miejscu zdarzeń; Obserwacja uczestnicząca; Rekonstrukcja zdarzeń; Wywiad dziennikarski; Dokumenty; Trudności i ułatwienia; Prawda, wiarygodność, dylematy; Forma Cz. II. Zawód reporter; Reporter w redakcji; Pierwsza praca w redakcji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Introduction: How This Book Works Section 1. Strategic Writing: 1A. Introduction; 1B. The Importance of Good Writing; 1C. research, Planning and the Writing Process; 1D. Writing for the Web; 1E. Writing for Social Media; 1F. Broadcast/Podcast Writing; 1G. Strategic Design; 1H. Integrated Marketing Communications; 1I. Ethics and Strategic Writing; 1J. Diversity and Strategic Writing; 1K. Persuasion and Strategic Writing; 1L. The Law and Strategic Writing. Section 2. Strategic Writing in Public Relations: 2A. Introduction; 2B. Social Media in Public Relations; 2C. Microblogs and Status Updates; 2D. Blogs; 2E. Podcast; 2F. Websites; 2G. News Release Guidelines; 2H. Annoucement News Releases; 2I. Feature News Releases; 2J. Hybrid News Release; 2K. Social Media News Release; 2L. Media Advisories; 2M. Pitches; 2N. Video News Releases and Organizational Storytelling; 2O. Digital Newsrooms and Media Kits; 2P. Backgrounders; 2Q. Fact Sheets; 2R. Photo Opportunity Advisories; 2S. Newsletter and Magazine Stories; 2T. Annual Reports; 2U. Speeches. Section 3. Strategic Writing in Advertising: 3A. Introduction; 3B. Social Media in Advertising; 3C. Strategic Message Planners; 3D. Print Advertisements; 3E. Radio Advertisements; 3F. Television Advertisements; 3G. Web and Mobile Advertisements; 3H. Radio and TV Promotions; 3I. Radio and TV Public Service Annoucements. Section 4. Strategic in Sales and Marketing: 4A. Introduction; 4B. Social Media in Sales and Marketing; 4C. Content Marketing; 4D. Proposals and Marketing Communications Plans; 4E. Mobile Messages; 4F. Sales Letters and E-Blats; 4G. Fundraising Letters and E-Blasts; 4H. Brochures. Section 5. Strategic Writing in Business Communication: 5A. Introduction; 5B. Social Media in Business Communication; 5C. Business Correspondence; 5D. Good-News Correspondence; 5E. Bad-News Correspondence; 5F. Request Correspondence; 5G. Job-Request Correspondence; 5H. Resumes; 5I. Memoranda; 5J. Business Reports. Appendices: A. A Concise Guide to Punctuation; B. A Concise Guide to Grammar; C. A Concise Guide to Style; D. Tips for Oral Presentations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Aspekty funkcjonowania mediów: świat polityki a świat mediów, mass media - narzędzie czy podmiot władzy, medialna mitologia faktów, manipulatorzy masowej wyobraźni, informacja a polityka, media lokalne i samorząd terytorialny wobec zasady jawności, wojna z Gazetą na poziomie administracji samorządowej, zwykły, tani, krystaliczny? " Gazeta Wyborcza " i " Rzeczpospolita " jako źródło wiedzy o populizmie, edukacja medialna w świecie globalnym-wpływ przemocy medialnej i wirtualnej rzeczywistości na zachowania przestępcze młodzieży, Polskie radio podczas II wojny światowej, prasa okresu międzywojennego jako źródło do dziejów radiofonii; II. Warsztat pracy dziennikarza: kilka słów o dziennikarzach, fabryka strachu - czyli jaka będzie telewizja XXI wieku, sugestia jako forma wpływu społecznego, coś się chyba kończy, specyfika pracy dziennikarza gazety regionalnej, z problematyki archiwizowania dokumentacji radiowej i telewizyjnej w Polsce, o specyfice i funkcjach dokumentu radiowego, jako przedmiotu badań historyka, funkcjonowanie rozgłośni studenckich na przykładzie radia " Sfera ", Polski system telewizji publicznej a rozwiązania europejskie, specyfika pracy korespondenta zagranicznego na przykładzie misji w Iraku, newsdesk w gazecie - nowe tendencje organizacji pracy w redakcji, audycje informacyjne na żywo i na nośnikach trwałych, sąd młodości - o etyce i mediach, postępowanie w sprawie udzielania koncesji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zagadnienia wstępne: 1. Wprowadzenie, 2. Narodziny mediów masowych. Cz.II Teorie: 3. Pojęcie i modele komunikowania masowego, 4. Teoria mediów a teoria społeczna,5. Komunikowanie masowe a kultura, 6. Nowe media - nowa teoria?, 7. Normatywna społeczna teoria mediów. Cz.III Struktury: 8. Struktura i produkt mediów - zasady i odpowiedzialność, 9. Ekonomia i zarządzanie mediami, 10. Globalne komunikowanie masowe. Cz.IV Organizacje: 11. Organizacja mediów - naciski i wyzwania, 12. Tworzenie kultury mediów. Cz.V Treść: 13. Treść przekazu masowego - zagadnienia, koncepcje i metody analizy, 14. Gatunki i teksty, Cz.VI Widownia: 15. Widownia - teoria i tradycje badawcze, 16. Tworzenie się widowni i doświadczenie odbioru mediów. Cz.VII Oddziaływanie: 17. Oddziaływanie mediów - procesy i modele, 18. Oddziaływanie społeczno-kulturowe, 19. Informacje, opinia publiczna i komunikacja polityczna, 20. Epilog
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy komunikowania politycznego 2. Aktorzy i instytucje komunikowania politycznego 3. Pierwotne funkcje polityczne mediów 4. Dziennikarstwo i dziennikarze w komunikowaniu politycznym 5. Polityczne public relations 6. Komunikowanie polityczne w przestrzeni lokalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od mówcy do rozmówcy. Perswazja czy spotkanie? Rewizja klasycznych modeli komunikacji. 2. Dziennikarstwo w społeczeństwie informacyjnym (krótkie wprowadzenie do problemu). 3. Publiczna rola mediów. Teoria Waltera Lippmana. 4. Międzynarodowa aktywność koncernów medialnych. 5. Media relations czyli relacje między public relations a mass mediami. 6. Dziennikarze współczesnej prasy lokalnej. 7. Dziennikarze śląscy w świetle badań empirycznych. Studium socjologiczno-prasoznawcze. 8. Poezja i prasa. 9. Rzecznicy prasowi jako element procesu komunikacji społecznej urzędów. instytucji publicznych oraz firm komercyjnych. 10. Demokracja medialna: między wizją a rzeczywistością. 11. Telewizyjne debaty prezydenckie na przykładzie USA i Polski. 12. Media elektroniczne jako środek komunikowania politycznego. 13. Marketing polityczny w Internecie. 14. Informacje o Polonii i emigrantach na lamach prasy polskiej wydawanej w Niemczech. bibliografia zawartości czasopism na przykladzie wydawanych tytułów (1989-2003).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja społeczeństwa medialnego w medioznawstwie; 2. Metamorfizm mediów na przykładzie Polski; 3. Przestrzeń wirtualna jako ważny obszar działań public relations na podstawie badań wykorzystania Internetu w zarządzaniu komunikacją Południowego Koncernu Energetycznego S.A. Struktura procesu i próba oceny efektywności przyjętych rozwiązań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej