Ceny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(41)
Forma i typ
Książki
(41)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(39)
dostępne
(24)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(39)
Autor
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Marszałek Paweł
(2)
Rymarczyk Jan
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Adcock Dennis
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Cieśluk Urszula
(1)
Dodge Robert M
(1)
Domański Tomasz
(1)
Drabińska Danuta
(1)
Dudziński Jerzy
(1)
Eucken Edith
(1)
Eucken Walter
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Hanna Nessim
(1)
Hensel Paul K
(1)
Jeznach Maria
(1)
Jurek Michał
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kałążny Jerzy
(1)
Kotłowski Jacek
(1)
Koźlak Aleksandra
(1)
Królikowska-Olczak Maria
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Michalak Adolf
(1)
Milo Władysław (1943- )
(1)
Muszynski Michel
(1)
Nakonieczna-Kisiel Halina
(1)
Olczak Artur
(1)
Pałasz Lech
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Rogoda Bogdan
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Steinach Peter
(1)
Stępień Beata
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Sławiński Andrzej
(1)
Tomanek Robert
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wesoły Zygmunt
(1)
Witek Lucyna
(1)
Wolszczak-Derlacz Joanna
(1)
Wyciślok Józef
(1)
Włudyka Tadeusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(40)
nieznany (a)
(1)
Język
polski
(41)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Ceny
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1989-
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
41 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System wymiany informacji skarbowej o podatnikach podatku VAT dla potrzeb handlu wewnątrzwspólnotowego na przykładzie polskich unormowań prawnoskarbowych, 2. Zasady wspólnotowego prawa zamówień publicznych, 3. Regulowanie cen usług łączności elektronicznej w prawie Unii europejskiej, 4. Reklama wprowadzająca w błąd w prawie wspólnotowym - uwagi de lege lata i de lege ferenda, 5. Znak towarowy w Unii Europejskiej - podstawowe zagadnienia, 6. Zasada swobodnego przepływu płatności w prawie Unii europejskiej, 7. Rozwój koncepcji społeczeństwa informacyjnego wobec ochrony praw obywateli społeczeństwa informacyjnego w prawie Unii Europejskiej, 8. Zmowa kartelowa a umowy know-how w świetle regulacji wspólnotowej, 9. Europejskie rady zakładowe - -nowa forma partycypacji pracowniczej w zarządzaniu na gruncie prawa polskiego, 10. Wspólnotowy system handlu emisjami w sektorze energii elektrycznej, 11. Nadużyqanie pozycji dominującej w sektorze usług pocztowych w świetle orzecznictwa ETS i Sądu Pierwszej Instancji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podłoze polityki gospodarczej i dwóch jej podstawowych dziedzin, 2. Postrzganie polityki pieniężnej i polityki fiskalnej oraz ich skuteczności w teoriach nakroekonomicznych, 3. Pojęcie oraz uwarunkowania koordynacji polityki pieniężnej i polityki fiskalnej we współczesnej gospdoarce, 4. Koordynacja polityki pieniężnej i polityki fiskalnej w modelach strategicznych interakcji monetarno-fiskalnych, 5. Koordynacja polityki pieniężnej i fiskalnej w badaniach interakcji monetarno-fiskalnych związanych z ograniczeniem budżetowym rządu, 6. Fiskalna teoria poziomu cen jako najnowsza teoria interakcji monetarno-fisklanych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i teoretyczne podstawy enklaw finansowych, 2. Specyfika produktów finansowych i ich cen, 3. Regulacje prawne cen produktów finansowych, 4. Postrzeganie cen a decyzje finansowe, 5. Modele enklaw finansowych. Produkty i ceny, 6. Elementy analizy marketingowej enklaw finansowych, Dodatek: Instrumenty bezodsetkowe w Islamie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Rynki pracy i kapitału w Polsce lat 90-tych; Bezrobocie, płace i zatrudnienie; Płace, inflacja a wzrost; Podażowe czynniki wzrostu; Wzrost a szoki podażowe; Wzrost a szoki popytowe; Efektywność polityki monetarno-fiskalnej; Perspektywy wzrostu gospodarczego Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Model biznesu jako motor sukcesu firmy, 2. Model biznesu wykorzystujący różnicowanie produktów, 3. Model biznesu wykorzystujący niskie ceny, 4. Model biznesu wykorzystujący czas, 5. Model biznesu z wykorzystaniem barier przy wchodzeniu na rynek, 6. Model biznesu wykorzystujący szczególny rodzaj produktów, 7. Model biznesu wykorzystujący integrację z klientami, 8. Model biznesu wykorzystujący szczególną strukturę przedsiębiorstwa, 9. Analiza strategiczna, 10. CEO - symulator strategiczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing B2B w praktyce gospodarczej / Artur Olczak, Maciej Urbaniak. - Warszawa : Difin, 2006. - 302 s., tabl. : il. ; 23 cm.
1. Relacje partnerskie na rynku B2B. 2. Decyzje zakupu i sprzedaży na rynku B2B. 3. Działania promocyjne na rynku B2B. 4. Zarządzanie produktem na rynku B2B. 5. Marka na rynku B2B. 6. Zarządzanie dystrybucją na rynku B2B. 7. Zarządzanie polityką cenową na rynku B2B. 8. Studia przypadków - przykłady działań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Stowarzyszenie Naukowe Instytut Gospodarki i Rynku ; 3)
1.Rynek - jego pojęcie i istota, 2.Podstawowe rodzaje i elementy rynku, 3.Zakres i segmenty rynku, 4.Rola i funkcjonowanie rynku, 5.Podmiot i przedmiot rynku, 6.Miejsce rynku w gospodarce i mechanizmy jego funkcjonowania, 7.Procesy negocjacyjne i konkurencyjne, 8.Strategie i instrumenty konkurencji, 9.Funkcje i formy intensywności konkurencji, 10.Intensywność konkurencji, 11.Monopol w funkcjonowaniu rynku, 12.Marketing rynkowy, 13.Marka oraz opakowanie i oznakowanie produktu na rynku, 14.Popyt na dobra i usługi, 15.Podaż dóbr i usług na rynku, 16.Równowaga rynkowa, 17.Interwencjonizm państwa na rynku, 18.Ceny w analizie gospodarki rynkowej, 19.Funkcje pieniądza i inflacja, 20.Podstawy analizy rynku, 21.Analiza rynku, 22.Obrót towarowy, 23.Przebiegi towarowe na rynku, 24.Normalizacja towarów, 25.Rynki giełdowe, 26.Rynki terminowe, 27.Promocja oraz reklama, 28.Rynek wobec integracji z unią Europejską
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
R.1 Uwarunkowania polityki cenowej w małych i średnich przedsiebiorstwach, R.2 Wytyczne kształtowania polity ki cenowej firmy, R.3 Stosowanie ceny jednolitej w wa runkach małego i średniego przedsiębiorstwa, R.4 Marke tingowe metody badania popytu, R.5 Optymalizacja ceny jednolitej, R.6 Różnicowanie cen, R.7 Korygowanie poli tyki cenowej małych i średnich przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 533)
1.Struktury rynkowe - problemy identyfikacji, 2.Struktury rynkowe - problemy modelowania i symulacji, 3.Struktury rynkowe - pomiar
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Teoretyczne podstawy wymiany międzynarodowej : 1.Doktryna słusznej ceny, 2.Merkantylizm - usystematyzowana teoria protekcjonizmu, 3.Klasyczne teorie wymainy - rozwój teorii wolnego handlu, 4.Poklasyczne teorie wymiany międzynarodowej, 5.Alternatywne teorie handlu międzynarodowego, 6.Współczesny handel międzynarodowy. Cz.II Polityka wymiany międzynarodowej : 1.Polityka handlowa - definicja i rodzaje, 2.Narzędzie polityki handlowej. Cz.III Międzynarodowe przepływy czynników produkcji : 1.Międzynarodowe przepływy kapitału, 2.Nielegalne przepływy kapitałowe, 3.Transfer technologii, 4.Międzynarodowe przepływy ludności. Cz.IV Kurs walutowy i rynek walutowy : 1.Kurs walutowy, 2.Rynek walutowy, 3.Kształtowanie się kursów walutowych w długim i krótekim okresie. Cz.V Międzynarodowy system walutowy : 1.Pojęcie międzynarodwego systemu walutowego. Klasyfikacja systemów walutowych, 2.Czynniki determinujące wybór systemu walutowego, 3.Kurs sztywny czy kurs płynny, 4.Historia międzynarodwego systemu walutowego. Cz.VI Stabilizacja i kryzysy na globalnych rynkach finansowych : 1.Rozwój rynków finansowych, 2.Handel derywatami, 3.Inwestorzy instytucjonalni, 4.Fundusze hedgingowe, 5.Kryzysy finansowe, 6.Globalna architektura finansowa, 7.Forum Stabilizacji Finansowej, 8.Reforma instytucyji z Bretton Woods, 9.Stabilizacja kursów walutowych, 10.Korzyści i zagrożenia globalizacji rynków finansowych, Cz.VII Dochód narodowy, bilans płatniczy i nadlowy : 1.Dochód narodowy w gospodarce otwartej, 2.Bilasn płatniczy, 3.Problem równowagi bilasnu płatniczego. Cz.VIII Międzynarodowa konkurencyjność przedsiębiorstw i gospodarek : 1.Międzynarodowa konkurencyjność gospodarek, 2.Międzynarodowa konkurencyjność przedsiębiorstw, 3.Zasady konkurencyjności. CZ.IX Teoria i praktyka międzynarodowej integracji gospodarczej : 1.Pojęcie i istota międzynarodwoej integracji gospodarczej, 2.Przebieg międzynarodwej integracji gospodarczej, 3.Integracja walutowa jako etap integracji gospodarczej, 4.Ugrupowania integracyjne na świecie. CZ.X Międzynarodowe organizacje gospodarcze : 1.Bank światowy, 2.Międzynarodowy Fundusz Walutowy, 3.Krytyka działalności MFW i Banku Światowego, 4.Światowa Organziacja Handlu, 5.Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju, 6.Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju, 7.Konferencja Narodów Zjednoczonych do Spraw Handlu i Rozwoju. CZ.XI Problem rozwoju i wymainy międzynarodwej krajów rozwijających się : 1.Charkaterystyka krajów rozwijających się, 2.Problem rozwoju krajów rozwijających się - ujęcie teoretyczne, 3.Różnice w rozwoju pomiędzy krajami rozwiniętymi a rozwijającymi się, 4.Integracja gospodarcza jako sposób wzmocnienia pozycji krajów rozwijających się, 5.Pomoc dla krajów rozwijających się, 6.Kryzys zadłużeniowy jako zjawisko globalne. Cz.XII Korporacje międzyanrodowe w gospodarce światowej : 1.Rozwój przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, 2.Otoczenie przedsiębiorstwa międzynarodowego, 3.Pozytywne i negatywne znaczenie korporacji międzyanrodowych, 4.Praktyka zarządzania korporacjami międzynarodowymi, Cz.XIII Globalizacja stosunków międzynarodowych : 1.Pojęcie i charkaterystyka procesu globalizacji, 2.Przyczyny globalizacji stosunków międzynarodowych, 3.Skutki globalizacji stosunków międzynarodowych, 4.Zagrożenia związane z procesem globalizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Teoretyczne podstawy wymiany międzynarodowej : 1.Doktryna słusznej ceny, 2.Merkantylizm - usystematyzowana teoria protekcjonizmu, 3.Klasyczne teorie wymainy - rozwój teorii wolnego handlu, 4.Poklasyczne teorie wymiany międzynarodowej, 5.Alternatywne teorie handlu międzynarodowego, 6.Współczesny handel międzynarodowy. Cz.II Polityka wymiany międzynarodowej : 1.Polityka handlowa - definicja i rodzaje, 2.Narzędzie polityki handlowej. Cz.III Międzynarodowe przepływy czynników produkcji : 1.Międzynarodowe przepływy kapitału, 2.Nielegalne przepływy kapitałowe, 3.Transfer technologii, 4.Międzynarodowe przepływy ludności. Cz.IV Kurs walutowy i rynek walutowy : 1.Kurs walutowy, 2.Rynek walutowy, 3.Kształtowanie się kursów walutowych w długim i krótekim okresie. Cz.V Międzynarodowy system walutowy : 1.Pojęcie międzynarodwego systemu walutowego. Klasyfikacja systemów walutowych, 2.Czynniki determinujące wybór systemu walutowego, 3.Kurs sztywny czy kurs płynny, 4.Historia międzynarodwego systemu walutowego. Cz.VI Stabilizacja i kryzysy na globalnych rynkach finansowych : 1.Rozwój rynków finansowych, 2.Handel derywatami, 3.Inwestorzy instytucjonalni, 4.Fundusze hedgingowe, 5.Kryzysy finansowe, 6.Globalna architektura finansowa, 7.Forum Stabilizacji Finansowej, 8.Reforma instytucyji z Bretton Woods, 9.Stabilizacja kursów walutowych, 10.Korzyści i zagrożenia globalizacji rynków finansowych, Cz.VII Dochód narodowy, bilans płatniczy i nadlowy : 1.Dochód narodowy w gospodarce otwartej, 2.Bilasn płatniczy, 3.Problem równowagi bilasnu płatniczego. Cz.VIII Międzynarodowa konkurencyjność przedsiębiorstw i gospodarek : 1.Międzynarodowa konkurencyjność gospodarek, 2.Międzynarodowa konkurencyjność przedsiębiorstw, 3.Zasady konkurencyjności. CZ.IX Teoria i praktyka międzynarodowej integracji gospodarczej : 1.Pojęcie i istota międzynarodwoej integracji gospodarczej, 2.Przebieg międzynarodwej integracji gospodarczej, 3.Integracja walutowa jako etap integracji gospodarczej, 4.Ugrupowania integracyjne na świecie. CZ.X Międzynarodowe organizacje gospodarcze : 1.Bank światowy, 2.Międzynarodowy Fundusz Walutowy, 3.Krytyka działalności MFW i Banku Światowego, 4.Światowa Organziacja Handlu, 5.Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju, 6.Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju, 7.Konferencja Narodów Zjednoczonych do Spraw Handlu i Rozwoju. CZ.XI Problem rozwoju i wymainy międzynarodwej krajów rozwijających się : 1.Charkaterystyka krajów rozwijających się, 2.Problem rozwoju krajów rozwijających się - ujęcie teoretyczne, 3.Różnice w rozwoju pomiędzy krajami rozwiniętymi a rozwijającymi się, 4.Integracja gospodarcza jako sposób wzmocnienia pozycji krajów rozwijających się, 5.Pomoc dla krajów rozwijających się, 6.Kryzys zadłużeniowy jako zjawisko globalne. Cz.XII Korporacje międzyanrodowe w gospodarce światowej : 1.Rozwój przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, 2.Otoczenie przedsiębiorstwa międzynarodowego, 3.Pozytywne i negatywne znaczenie korporacji międzyanrodowych, 4.Praktyka zarządzania korporacjami międzynarodowymi, Cz.XIII Globalizacja stosunków międzynarodowych : 1.Pojęcie i charkaterystyka procesu globalizacji, 2.Przyczyny globalizacji stosunków międzynarodowych, 3.Skutki globalizacji stosunków międzynarodowych, 4.Zagrożenia związane z procesem globalizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy marketingu. 2. Warunki działania firmy w gospodarce rynkowej. 3. Konsument i jeo zachowanie na rynku. 4. Marketingowy system informacyjny. 5. Badania marketingowe. 6. Produkt i proces jego rozwoju. 7. Cena i sposoby jej ustalania. 8. Dystrybucja. 9. Komunikacja marketingowa. 10. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynki finansowe / Andrzej Sławiński. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006. - 212, [1] s. : rys. ; 23 cm.
1.Rynki finansowe, 2.Ceny instrumentów finansowych, 3.ryzyko, 4.Instrumenty pochodne, 5.Zarządzanie portfelem papierów wartościowych, 6.Wahania koniunktury, 7.Polityka pieniężna, 8.Czynniki wpływające na stopy procentoiwe i kursy walut, 9.Psychologia rynków finansowych, 10.Kryzysy finansowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : zagadnienia podstawowe / Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski. - Warszawa : PLACET, 2006. - 221, [2] s. : il., tab. ; 24 cm.
1. Przedsiębiorstwo - nabywca - rynek - marketing. 2. Zachowania nabywców. 3. Informacyjne podstawy strategii marketingowych. 4. Proces kształtowania strategii makretingowej w przedsiębiorstwie. 5. Produkt. 6. Dystrybucja. 7. Cena. 8. Promocja. 9. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Charakterystyka transakcji w handlu zagranicznym, R.2 Badania marketingowe rynków zagranicznych, R.3 Negocjacje w handlu międzynarodowym, R.4 Zawieranie umów w handlu międzynarodowym, R.5 Międzynarodowe zwyczaje handlowe, R.6 Warunki płatności i finansowanie w handlu zagranicznym, R.7 Obsługa transportowa ładunków handlu zagranicznego, R.8 Odprawa celna towarów, R.9 Ubezpieczenia w handlu zagranicznym, R.10 Rozstrzyganie sporów wynikających z międzynarodowych transakcji handlowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do marketingu w handlu detalicznym; 2. Marketing i handel detaliczny w XXI wieku; 3. Zacho wania nabywców; 4. Główne elementy marketingu w handlu detalicznym; 5. Lokalizacja w handlu detalicznym; 6. Wizerunek, pozycjonowanie i reputacja w handlu deta licznym; 7. Projekt sklepu; 8. Asortyment w handlu detalicznym; 9. Polityka cenowa w handlu detalicznym; 10. Promocja w handlu detalicznym; 11. Obsługa klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej w handlu detalicz nym; 12. Lojalność klienta i zagadnienia pokrewne; 13. Troska o klienta i postępowanie ze skargami; 14. Zarządzanie popytem w handlu detalicznym; 15. Zaga dnienia strategiczne w handlu detalicznym; 16. Interne towy handel detaliczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Teoretyczne podstawy tworzenia taryf transportu miejskiego, 2. Uwarunkowania rozwoju taryf transportu miejskiego w Europie, 3. Charakterystyka taryf transportu miejskiego w Europie, 4. Zarządzanie taryfami transportu miejskiego w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie cenowe / Paweł Waniowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 238 s. : rys., tabl. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Uwarunkowania strategii cenowych: Cena jako ele ment rynku; Wewnętrzne uwarunkowania cenowych strate gii przedsiębiorstw; Czynniki zwenętrzne wpływające na cenowe strategie przedsiębiorstw; Cele strategii ce nowych. Cz.II Kształtowanie strategii cenowych: Znaczenie kosztów w kształtowaniu cen; Metody ustalania cen; Podstawowe strategie cenowe; Adaptacja podstawowych strategii cenowych dp aktualnej sytuacji rynkowej; Zastosowanie badań marketingowych w procesie fromułowa nia strategii cenowej; Specyfikacja strategii cenowych na wybranych rynkach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
1. Polityka gospodarcza - podstawowe pojęcia i zakres. 2. Zarys historii myśli ekonomicznej i historii gospodarczej. 3. Podstawowe pojęcia ekonomiczne. 4. Polityka wzrostu gospodarczego i antycykliczna. 5. Polityka fiskalna 6. Polityka pieniężna. 7. Polityka walutowa. 8. Polityka rynku pracy. 9. Polityka cen i dochodów. 10. Polityka przemysłowa. 11. Polityka prywatyzacyjna i właścicielska. 12. Rynek rolno-żywnościowy i polityka rolna. 13. Polityka regionalna. 14. Zagraniczna polityka gospodarcza. 15. Polityka ochrony środowiska. 16. Polityka mieszkaniowa. Dodatek: podstawowe wskaźniki makroekonomiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Konwergencja ekonomiczna, 2. Prawo jednej ceny, 3. Dotychczasowe badania na temat międzynarodowego przestrzennego zróznicowania cen, 4. Zróznicowanie cen w Unii Europejskiej - ujęcie makroekonomiczne, 5. Zróżnicowanie cen w Unii Europejskiej 1990-2005 - ujęcie mikroekonomiczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej