Żywność
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(16)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(22)
Autor
Stelmachowski Andrzej
(4)
Gulbicka Bożena
(2)
Korzycka-Iwanow Małgorzata
(2)
Oleszko Aleksander (1943- )
(2)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Bryła Paweł
(1)
Całka Edyta
(1)
Chabiera Joanna
(1)
Cichoń Zofia
(1)
Domański Tomasz
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Duda Ignacy
(1)
Dziekański Paweł
(1)
Gawęcki Jan (1944- )
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Janowska Iwona
(1)
Jeznach Maria
(1)
Jeżyńska Beata (1963- )
(1)
Jongen W.M.F
(1)
Kijowski Jacek
(1)
Korzeniowski Andrzej (1939- )
(1)
Kowalska Jolanta
(1)
Kośmider Kazimierz
(1)
Krajewski Piotr
(1)
Kwasek Mariola
(1)
Limański Andrzej
(1)
Luning P.A
(1)
Majewska Ewa
(1)
Marcelis W.J
(1)
Małysz Jerzy
(1)
Meredyk Kazimierz
(1)
Miller Piotr
(1)
Mossor-Pietraszewska Teresa (1940-2022)
(1)
Obiedziński Meczysław W
(1)
Ożóg Andrzej
(1)
Pawlak Karolina
(1)
Poczta Walenty
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Sikora Tadeusz
(1)
Sygit Marian (1948- )
(1)
Szczepanik Zenon Ryszard
(1)
Wacław Adamczyk
(1)
Winiarski Bolesław
(1)
Wojciechowski Paweł
(1)
Węgrzynowicz Barbara
(1)
Zadernowski Marek R
(1)
Zbierzchowska Anna
(1)
Źródłowski Zdzisław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Żywność
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(2)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Medycyna i zdrowie
(4)
Rolnictwo i leśnictwo
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Biologia
(1)
Filozofia i etyka
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdział I. Marketing etyczny i jego odwrotność. Rozdział II. Nabywcy finalni jako podmioty nieetycznych działań marketingowych producentów. Rozdział III. Postrzeganie producentów w kontekście poziomu etyki podejmowanych przez nich działań marketingowych Rozdział IV Postrzeganie handlowców w kontekście poziomu etyki podejmowanych przez nich działań marketingowych. Rozdział V. Kształtowanie emocjonalnej lojalności nabywców finalnych poprzez inspirowanie ich aktywności prosumpcyjnej na rynku produktów spożywczych. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
R. I. Geograficzne oznaczenia pochodzenia w systemie prawa: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Pojęcia, funkcje i klasyfikacja geograficznych oznaczeń pochodzenia; 3. Geograficzne oznaczenia pochodzenia a znaki towarowe; 4. Ochrona geograficznych oznaczeń pochodzenia w prawie międzynarodowym; 5. Źródła prawa europejskiego i polskiego; II. Geograficzne oznaczenia pochodzenia w prawie europejskim: 1. Zagadnienia wstępne; 2. Rozporządzenie nr 510/2006; 3. Porozumienie TRIPS a prawo europejskie; 4. Ochrona geograficznych oznaczeń pochodzenia a swoboda przepływu towaru; III. Geograficzne oznaczenia pochodzenia w prawie polskim: 1. Ustawa o rejestracji i ochronie nazw i oznaczeń produktów; 2. Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3. Prawo własności przemysłowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne aspekty marketingu produktów żywnościowych; 2. Rozwój eksportu polskiej żywności po akcesji do Unii Europejskiej; 3. Konkurencyjność polskich produktów żywnościowych na jednolitym rynku europejskim; 4. Analiza wyników badania polskich producentów żywności; 5. Strategie wiodących producentów artykułów mleczarskich na polskim rynku- studia przypadków; 6. Strategie wiodących producentów mięsa i wędlin na rynku polskim; 7. Strategie wiodących producentów soków i przetworów owocowo-warzywnych na rynku polskim- studia przypadków; 8. Strategie wybranych dystrybutorów produktów żywnościowych na rynku polskim- studia przypadków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Księga, Polska - Unia Europejska : opracowania i analizy. Prawo ; z. 18)
1. Podstawowe akty prawne i normy europejskie regulujące zagadnienia jakości wyrobów i eliminacji barier technicznych; 2. Organizacje europejskie i działania podejmowane przez państwa członkowskie; 3. Układ o stowarzyszeniu Rzeczypospolitej polskiej ze wspólnotami europejskimi; 4. Polskie przepisy prawne w zakresie normalizacji i certyfikacji; 5. Informacje na temat realizacji planu rewizji i nowelizacji norm ISO Serii 90000; 6. Stan prawny i propozycje zmian w zakresie opakowalnictwa i znakowania towarów; 7. Regulacje prawne dotyczące jakości żywności; 8. Reklama i odpowiedzialność za produkt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Modelowanie statystyczne zmian wskaźnika syntetycznego; Wyzwania w zakresie komunikacji – przyczyny i konsekwencje; Kształtowanie postaw przywódczych i kierowniczych w zarządzaniu organizacjami; Rola i znaczenie przywództwa we współczesnym przedsiębiorstwie; Zarządzanie logistyczne szpitalem a bezpieczeństwo publiczne; Motywacja i style kierowania w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Problemy ilościowej oceny kosztów transakcji; marketing produktów żywnościowych na przykładzie prywatnej przedsiębiorczości; Funkcjonowanie przedsiębiorstw prywatnych na Ukrainie oraz rozwiązania na rzecz zrównoważonego rozwoju; Ochrona informacji i jej nadzór. Instytucje ochrony danych osobowych – wybrane zagadnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp: Pojecie zdrowia oraz jego uwarunkowania genetyczne, środowiskowe i związane ze stylem życia; Relacje między żywnością, żywieniem i zdrowiem; 2. Żywność: Definicje i podział produktów żywnościowych; Jakość żywności i jej uwarunkowania; Przetwarzanie i utrwalanie żywności; Biotechnologia w produkcji żywności; Dodatki do żywności i ich zastosowanie; Znakowanie żywności; Prawo żywnościowe i urzędowa kontrola żywności; Żywienie: Istota racjonalnego żywienia i podstawowe pojęcia z tym związane; Podstawowe składniki pożywienia; Żywność jako źródło składników odżywczych; Trawienie i przyswajanie pożywienia; Podstawowe zasady racjonalnego żywienia; Wegetarianizm jako dieta alternatywna; Żywienie dietetyczne; Interakcje leków ze składnikami żywności; 4. Zdrowiem: Biologiczne podstawy zdrowia; Etiologia i prewencja wybranych chorób dietozależnych; Zanieczyszczenia żywności i ich wpływ na zdrowie człowieka; Inne zagrożenia dla zdrowia; Instrumenty polityki prozdrowotnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Rozwój społeczno-gospodarczy krajów nowo przyjętych do Unii Europejskiej. 1. Charakterystyka demograficzna krajów nowo przyjętych do Unii Europejskiej. Wskaźniki rozwoju społeczno-gospodarczego krajów. Część II: Tendencje w spożyciu podstawowych produktów żywnościowych. Część III: Zróżnicowanie spożycia żywności. Część IV: Ocena stanu wyżywienia ludności w krajach nowo przyjętych do Unii Europejskiej. 1. Wartość energetyczna i odżywcza spożywanej żywności. 2. Racjonalizacja spożycia żywności. 3. Spożycie żywności w aspekcie zaleceń żywnościowych. Część V: Możliwości wyżywienia w aspekcie samowystarczalności żywnościowej (surowcowej).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Racjonalizacja spożycia żywności w Polsce. 1. Zalecenia żywieniowe. 2. Zmiany w spożyciu żywności w latach 1989-2001. 3. Realizacja zaleceń żywieniowych. Część II: Jakość surowców rolnych i żywności. 1. Prawo żywnościowe w Polsce. 2. Zanieczyszczenia surowców rolnych i żywności w Polsce. 3. Monitoring jakości gleb, roślin, produktów rolniczych i spożywczych. 4. Nowe technologii. 5. Żywność utrwalana promieniowaniem jonizującym. Część III: Dostosowanie produkcji rolniczej do zapotrzebowania na surowce rolnicze i żywność w warunkach racjonalizacji wyżywienia. 1. Produkcja rolnicza na przełomie XX i XXI wieku. 2. Samowystarczalność żywnościowa Polski. 3. Produkcja artykułów rolno-żywnościowych a racjonalizacja wyżywienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ewolucja rynków żywnościowych w gospodarce efektywnej; Jakość naturalna a cena produktów żywnościowych; Jakość jako element promocji produktów żywnościowych; Funkcje reklamy a jakość produktów żywnościowych; Technologia kreacji rynku żywnościowego na przykładzie grupy Maspex Wadowice; Wizerunek kraju i miarka produktu jako czynnik dynamiki eksportu żywności; Ekologiczność jako czynnik pozycjonowania żywności; Dystrybucja produktów żywnościowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Artykuły żywnościowe jako produkt marketingowy, 2. Opakowanie - istota i funkcje w odniesieniu do artykułów spożywczych, 3. Marka - definicje, podział i poziomy w przypadku produktów żywnościowych, 4. Cena - jej uwarunkowania, strategie, formuły stanowienia i różnicowania, 5. Instrumenty marketingowe związane z dystrybucją i ich rodzaje, 6. Promocja artykułów żywnościowych, 7. Reklama i jej znaczenie na rynku produktów spożywczych, 8. Sponsoring, 9. Marketing bezpośredni, 10. Marketing produktów ekologicznych, 11. Marketing żywności funkcjonalnej, 12. Marketing produktów dla niemowląt i małych dzieci
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręcznik)
Cz. I: 1. Znaczenie oraz wpływ ustawodawstwa rolnego w procesie kształtowania współczesnego rolnictwa oraz wyżywienia. Cz. II: 1. Organizacja producentów oraz rynków rolnych; 2. Branżowa organizacja rynków rolnych; 3. Instrumenty wsparcia rynkowego. Cz. III: 1. Warunki zdrowotne żywnościowe i żywienia; 2. Odpowiedzialność za produkt rolny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej