Materiały pomocnicze
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(212)
Forma i typ
Książki
(208)
Publikacje dydaktyczne
(104)
Publikacje fachowe
(72)
Publikacje naukowe
(51)
Druki ulotne
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(127)
dostępne
(122)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(133)
Czytelnia
(128)
Autor
Sałamacha Przemysław
(13)
Głuchowska Hanna
(12)
Tarczyńska-Płatek Agnieszka
(12)
Dudziec Kamila
(9)
Pelc Maria
(9)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(8)
Dudek Sandra
(8)
Krukowska Małgorzata
(8)
Watcyn-Jones Peter (1944- )
(8)
Górska Milena
(7)
Howard-Williams Deirdre
(7)
Spychał Krzysztof
(7)
Czarnik Barbara
(6)
Staszkiewicz Ewa
(6)
Gawrońska Beata
(5)
Gubała Magdalena
(5)
Raczek Emilia
(5)
Jarosz Magdalena
(4)
Miętkiewicz Jaśmina
(4)
Rutkowski Janusz
(4)
Żabiński Dawid
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Case Doug
(3)
Dawidowicz Maria
(3)
Granger Colin
(3)
Kolanko Agnieszka
(3)
Kozak Katarzyna
(3)
Remus-Duda Joanna
(3)
Tomalin Mary
(3)
Tomczak Anna
(3)
Watcyn-Jones Peter
(3)
Woods Edward
(3)
Biela Agnieszka
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(2)
Crowther-Alwyn John
(2)
Grossmann Tomasz
(2)
Hass-Symotiuk Maria (1941- )
(2)
Hinz Magdalena
(2)
Jeruszka Urszula (1952- )
(2)
Kludacz-Alessandri Magdalena
(2)
Kłodnicka Olga
(2)
Małecka-Ziembińska Edyta
(2)
Moreau Jacques
(2)
Nadolna Bożena
(2)
Nys Filip de
(2)
Plumb John (1943- )
(2)
Raths Angelika
(2)
Scheibner Kurt
(2)
Seiffarth Achim
(2)
Sweeney Simon
(2)
Szatur-Jaworska Barbara (1955- )
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Trocka Małgorzata
(2)
Wildenbeest May
(2)
Adamczyk Andrzej
(1)
Ambroziak Adam A
(1)
Antonów Dobrosława (1981- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bagan-Kurluta Katarzyna
(1)
Baranowska-Jojko Ewa
(1)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Bomba Katarzyna
(1)
Borszowski Paweł (1972- )
(1)
Bożyk Paweł (1939-2021)
(1)
Brieger Nick (1948- )
(1)
Brudnik Ewa
(1)
Burakowska Małgorzata
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Bąk Aleksandra
(1)
Błoński Michał
(1)
Carby-Hall Joseph Roger (1933- )
(1)
Całka Edyta
(1)
Cempura Aleksandra
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Chełchowski Wojciech
(1)
Chlipała Monika
(1)
Chmielewski Mariusz
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciesielski Maciej
(1)
Cisek Marek
(1)
Colina Donatella
(1)
Comfort Jeremy (1953- )
(1)
Cordell Jane
(1)
Czajor Przemysław
(1)
Czaplicki Kamil
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dela Piotr
(1)
Drobny Wojciech
(1)
Dyl Marcin
(1)
Dzięcioł Paweł
(1)
Dąbrowski Marcin
(1)
Elizabeth Chin
(1)
Elliot Gill
(1)
Elżanowski Filip
(1)
Eunen Kees van
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(91)
2010 - 2019
(61)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(21)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(128)
Kraj wydania
Polska
(172)
Wielka Brytania
(29)
Niemcy
(9)
Włochy
(2)
Język
polski
(171)
angielski
(30)
niemiecki
(11)
Odbiorca
Dziecko z zaburzeniami mowy
(21)
6-8 lat
(17)
Szkoły podstawowe
(17)
Przedszkola
(15)
Dzieci
(12)
0-5 lat
(11)
9-13 lat
(11)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(11)
Szkoły specjalne
(6)
Nauczanie początkowe
(3)
Chorzy z afazją
(2)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Szkoły wyższe
(2)
14-17 lat
(1)
Klasa 0.
(1)
Komornicy sądowi
(1)
Logopedzi
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Prawnicy
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Temat
Nauczanie języków obcych
(40)
Język angielski
(32)
Korekcja mowy
(23)
Język polski
(19)
Spółgłoski
(16)
Nauczanie początkowe
(15)
Wymowa
(15)
Terapia logopedyczna
(12)
Zaburzenia mowy
(12)
Język dziecka
(11)
Język niemiecki
(11)
Przedsiębiorstwo
(11)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(8)
Nauczanie zintegrowane
(8)
Nauka mówienia
(8)
Wychowanie przedszkolne
(8)
Prawo administracyjne
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Gramatyka
(6)
Język handlu i biznesu
(6)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(6)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Nauczanie
(5)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Unia Europejska (UE)
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Kontrola zarządcza
(4)
Model biznesowy
(4)
Pomoce dydaktyczne
(4)
Prawo pracy
(4)
Rachunkowość finansowa
(4)
Rynek pracy
(4)
Sprawozdawczość finansowa
(4)
Administracja publiczna
(3)
Audyt wewnętrzny
(3)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Mediacja (prawo)
(3)
Metody nauczania
(3)
Motywacja pracy
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Polityka społeczna
(3)
Pomoc publiczna
(3)
Postępowanie celne
(3)
Poziom podstawowy
(3)
Prawo celne
(3)
Prawo konstytucyjne
(3)
Prawo podatkowe
(3)
Prawo rodzinne
(3)
Prawo wspólnotowe europejskie
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Uczucia
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Administracja rządowa
(2)
Afazja
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bezrobocie
(2)
Bliskie związki międzyludzkie
(2)
Budżety terenowe
(2)
COVID-19
(2)
Chorzy z afazją
(2)
Diagnoza społeczna
(2)
Dojrzałość szkolna
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Finanse publiczne
(2)
Globalizacja
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Innowacje
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Likwidacja przedsiębiorstwa
(2)
Najwyższa Izba Kontroli (NIK)
(2)
Obsługa klienta
(2)
Orzecznictwo
(2)
Orzecznictwo administracyjne
(2)
Pisanie
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Polityka zatrudnienia
(2)
Postępowanie sądowe
(2)
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(2)
Poziom średniozaawansowany
(2)
Pożarnictwo
(2)
Praca
(2)
Praca zdalna
(2)
Pracodawcy
(2)
Prawo finansów publicznych
(2)
Prawo karne
(2)
Prawo międzynarodowe
(2)
Przyjaźń
(2)
Płaca
(2)
Temat: czas
2001-
(70)
1989-2000
(11)
1901-2000
(10)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(64)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Europa
(2)
Niemcy
(2)
Czechy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2608)
Opracowanie
(1489)
Praca zbiorowa
(1322)
Monografia
(473)
Poradnik
(390)
Materiały pomocnicze
(212)
Komentarz do ustawy
(222)
Ćwiczenia i zadania
(221)
Materiały konferencyjne
(216)
Powieść
(142)
Analiza i interpretacja
(131)
Czasopismo naukowe
(120)
Raport z badań
(97)
Encyklopedia
(78)
Literatura polska
(65)
Esej
(61)
Powieść polska
(58)
Wzory dokumentów
(53)
Antologia
(51)
Case study (studium przypadku)
(48)
Powieść amerykańska
(48)
Księga pamiątkowa
(44)
Literatura angielska
(44)
Czasopismo prawnicze
(43)
Karty pracy ucznia
(42)
Publicystyka
(40)
Kompendia i repetytoria
(35)
Kazusy
(34)
Powieść angielska
(32)
Słownik terminologiczny
(31)
Dane statystyczne
(30)
Scenariusz zajęć
(29)
Rocznik statystyczny
(28)
Czasopismo ekonomiczne
(27)
Kryminał
(27)
Komentarz prawny
(25)
Czasopismo pedagogiczne
(24)
Reportaż
(23)
Wydawnictwa popularne
(23)
Literatura
(21)
Literatura amerykańska
(21)
Komentarz
(20)
Pamiętniki i wspomnienia
(20)
Literatura francuska
(19)
Pamiętniki polskie
(19)
Antologie
(18)
Artykuły
(17)
Dramat angielski
(17)
Poezja polska
(17)
Literatura japońska
(16)
Biografia
(15)
Publicystyka polska
(15)
Opowiadania i nowele
(14)
Akty prawne
(13)
Słownik angielsko-polski
(13)
Thriller
(13)
Czasopismo prasoznawcze
(12)
Reportaż polski
(12)
Ćwiczenia logopedyczne
(12)
Poradniki i przewodniki
(11)
Powieść obyczajowa
(11)
Felieton
(10)
Komedia angielska
(10)
Słownik
(10)
Słownik języka polskiego
(10)
Słownik polsko-angielski
(10)
Tablice i wzory
(10)
Wywiady
(10)
Wzory umów
(10)
Dramat polski
(9)
Podręczniki
(9)
Szkic literacki
(9)
Wykład
(9)
Atlas anatomiczny
(8)
Podręczniki akademickie
(8)
Powieść niemiecka
(8)
Sprawdziany i testy
(8)
Konstytucja
(7)
Literatura szwedzka
(7)
Opowiadanie polskie
(7)
Powieść rosyjska
(7)
Audiobooki
(6)
Felieton polski
(6)
Książka do wypełniania
(6)
Pamiętniki amerykańskie
(6)
Powieść francuska
(6)
Powieść młodzieżowa angielska
(6)
Powieść peruwiańska
(6)
Publicystyka polityczna
(6)
Raport
(6)
Szkic
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Bibliografia
(5)
Gry i zabawy
(5)
Listy
(5)
Literatura niemiecka
(5)
Literatura włoska
(5)
Poezja
(5)
Powieść brazylijska
(5)
Powieść szwedzka
(5)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(76)
Językoznawstwo
(67)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(47)
Zarządzanie i marketing
(37)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(32)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(12)
Psychologia
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Transport i logistyka
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Nauka i badania
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
212 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały z Zagranicy ; Zeszyt 1/2002)
R.1 Podstawowe cechy systemów ubezpieczenia na wypadek bezrobocia w państwach członkowskich Unii Europejskiej; R.2 Analiza porównawcza systemów ubezpieczenia od bezrobocia; R.3 Aktywizacja wydatków na cele związane z bezrobociem; R.4 Świadczenia dla młodzieży
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Wstęp; 1. Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji 1.1. Konsument, zachowanie konsumenta - ujęcie definicyjne 1.2. Konsument w świetle zmian w otoczeniu 1.3. Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta 2. Trendy w zachowaniach konsumentów 2.1. Trendy globalne w otoczeniu konsumenta 2.2. Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) 2.3. Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja 2.4. Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów - wybrane przykłady 3. Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw 3.1. Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów 3.2. Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów 3.3. Czynniki określające kraj pochodzenia produktów 3.4. Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw 3.4.1. Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie 3.4.1.1. Korzystne/niekorzystne dopasowanie - marka 3.4.1.2. Korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie 3.4.2. Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji – kampanie reklamowe 3.5. Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej 4. Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej 4.1. Zmiany w otoczeniu i metodyce badań 4.2. Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań 4.3. Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta 4.4. Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta 4.5. Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra 5. E-commerce a zachowania konsumentów (Bogdan Gregor, 5.1. Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu 5.2. E-konsument -jego profil i zachowania rynkowe 5.3. Od e-commerce do mobile i social commerce 5.4. Omnicommerce - odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego 6. Media spotecznościowe w zachowaniach konsumentów 6.1. Istota i rodzaje mediów spolecznościowych 6.2. Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów 6.3. Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych 6.4. Model zachowań nabywców w mediach społecznościowych - AISAS 6.5. Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych 6.6. E-WOM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów 7. Zachowania konsumentów w obliczu kryzysu 7.1. Kryzys gospodarczy 7.1.1. Kryzys gospodarczy - podstawowe pojęcia 7.1.2. Przyczyny kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 7.1.3. Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej 7.2. Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 7.3. Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 8. Seniorzy i single jako przykłady segmentów konsumentów charakterystycznych dla współczesnych społeczeństw 8.1. Zachowania konsumenckie seniorów 8.1.1. Pojęcie osoby starszej 8.1.2. Styl życia seniorów 8.1.3. Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów 8.1.4. Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów 8.2. Zachowania konsumenckie singli 8.2.1. Definicja pojęcia singiel 8.2.2. Styl życia singli 8.2.3. Charakterystyka singli jako konsumentów 9. Znaczenie i rozwój usług a zachowania współczesnego konsumenta (Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk) 9.1. Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów 9.2. Konsument na rynku usług kulturalnych 9.3. Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie 9.4. Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów 10. Segmentacja rynku - analiza krytyczna 10.1. Segmenlacja rynku jako podstawa działań marketingowych 10.2. Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania 10.3. Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości 10.4. Segmentacja rynku bazująca na wartościach 10.5. Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu Zamiast zakończenia - inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Badanie pakietów usług” jako źródło wiedzy o potrzebach użytkowników dworców 1.1. Metodologia „Badania Pakietów Usług 2018” 1.2. Analiza wyników przeprowadzonych badań w zakresie usług i funkcjonalności niezbędnych na wszystkich kategoriach dworców 1.3. Wyniki badania jako podstawa do tworzenia rekomendowanego standardu na określonych kategoriach dworców 2. Zmiana ról w rodzinie a wpływ ojców na zakup produktów dla dzieci – implikacje marketingowe 2.1. Rola ojca w „tradycyjnej” rodzinie 2.2. Ewolucja roli ojca 2.3. Nowe wzorce męskości i ojcostwa? 2.4. Marketingowe implikacje nowych ról ojców w rodzinie 3. Indywidualizacja produktów a satysfakcja klientów 3.1. Istota i formy indywidualizacji produktów 3.2. Istota i uwarunkowania satysfakcji klientów 3.3. Relacje między indywidualizacją produktów a satysfakcją klientów 3.4. Wybrane uwarunkowania relacji między indywidualizacją produktów a satysfakcją klientów 4. Perspektywy i bariery rozwoju konsumpcji etycznej 4.1. Podstawy teoretyczne konsumpcji etycznej 4.2. Obszary konsumpcji etycznej 4.3. Negatywne i pozytywne formy etycznego zachowania konsumentów 4.4. Perspektywy i bariery rozwoju konsumpcji etycznej 5. Podejmowanie decyzji zakupowych nowych produktów spożywczych przez młodych nabywców Wprowadzenie 5.1. Innowacje a rynek produktów spożywczych 5.2. Zachowania młodych nabywców wobec nowych produktów spożywczych – wyniki badań 6. Consumerism in Poland – a fact or a myth? 6.1. Consumerism – theoretical foundations 6.2. Research methods 6.3. Research findings 6.3.1. Households’ shopping in Poland 6.3.2. Goods possessed by households 6.3.3. Consumer attitude – shopping and possessing products as a source of pleasure and entertainment 6.3.4. Wastage – throwing away, frequent replacement of products 7. Zachowania biegaczy w ujęciu pokoleniowym na przykładzie uczestników biegu Nocna Ściema 7.1. Postawy baby boomers, X, Y, Z 7.2. Moda na bieganie – skala zjawiska w Polsce 7.3. Profil biegacza w ujęciu pokoleniowym na przykładzie uczestników biegu Nocna Ściema 7.4. Zachowania biegaczy a przynależność do pokoleń 8. Korzystanie przez seniorów z informacji o ofercie banków jako wyzwanie dla sektora 8.1. Grupy seniorów jako konsumenci i odbiorcy informacji 8.2. Źródła informacji o usługach bankowych wśród osób starszych 8.3. Możliwe działania banków wobec wyzwań segmentu seniorów 9. Znaczenie Internetu w procesie zakupu usług turystycznych 9.1. Etapy procesu zakupu usługi turystycznej a możliwości i zakres wykorzystania Internetu 9.2. Wykorzystanie Internetu w procesie zakupu usługi turystycznej według grup wieku respondentów z województwa podkarpackiego 10. Assessment of the ethical behaviour of transport service providers by young consumers 10.1. Ethical activities of transport companies 10.2. Methodology 10.3. Results of own research 11. Preferencje młodych kobiet na rynku piwa rzemieślniczego 11.1. Przesłanki badania preferencji kobiet na rynku piwa 11.2. Metodyka badania preferencji kobiet na rynku piwa 11.3. Preferencje kobiet na rynku piwa w świetle badań empirycznych 12. Consumers’ needs as the basis for market development of aesthetic medicine services 12.1. Consumer on the market of aesthetic medicine services 12.2. Consumers’ needs on the market of aesthetic medicine services 12.3. Consumers’ needs as a basis for the market development of aesthetic medicine services – own research results 13. Postawy polskich konsumentów wobec wybranych rodzajów nowej żywności 13.1. Metodologia 13.2. Analiza wyników 14. Poziom zaspokojenia potrzeb żywnościowych Polaków w latach 2001–2015 14.1. Źródła informacji i metody badań 14.2. Determinanty zmian w potrzebach żywnościowych w latach 2001–2015 14.3. Metodyka badań ekonometrycznych 14.4. Wybrane wyniki badań 15. Wpływ cyfryzacji na funkcjonowanie rynku opieki zdrowotnej w Polsce 15.1. Geneza cyfryzacji w usługach medycznych 15.2. Cyfryzacja polskiej opieki zdrowotnej – istota i struktura 15.3. Istota projektu e-zdrowie 15.4. Uwarunkowania prawne funkcjonowania e-zdrowia 15.5. Próba oceny przygotowania polskiego rynku opieki zdrowotnej do wdrożenia systemu e-zdrowia 16. Postrzeganie zagrożeń związanych z konsumpcją e-usług przez młodych konsumentów 16.1. Identyfikacja zagrożeń 16.2. Założenia badań własnych i charakterystyka próby 16.3. Wyniki badań 17. Biegi OCR w Polsce – charakterystyka uczestnika oraz aspekt marketingowy 17.1. Rozwój biegów OCR na przestrzeni ostatnich 5 lat 17.2. Biegacz OCR – charakterystyka na podstawie badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prolog. Z jakością do Rzeczywistości 4.0 1. Jakość dóbr jako stymulator wzrostu i rozwoju 1.1. Permanentny deficyt jakości 1.2. Permanentny deficyt jakości stymulatorem wzrostu i rozwoju gospodarczego 1.3. Permanentny deficyt jakości katalizatorem rozwoju naukowo-technicznego 2. Czwarta rewolucja przemysłowa 3. Rzeczywistość 4.0; Bibliografia; Wprowadzenie: 1. Zakres książki 2. Układ książki 3. Literatura 4. Adresaci książki 5. Podziękowania ROZDZIAŁ 1 Postrzeganie i definiowanie jakości 1.1. Postrzeganie jakości 1.2. Potrzeby, oczekiwania i wymagania 1.3. Właściwości jakościowe produktów 1.4. Jakość w cyklu życia produktu ROZDZIAŁ 2 Ocena jakości 2.1. Podstawowe pojęcia 2.2. Ocena jakości 2.3. Mierniki satysfakcji klientów 2.4. Mierniki jakości procesów ROZDZIAŁ 3 Planowanie jakości produktów 3.1. Etapy planowania jakości produktu 3.2. Identyfikacja potrzeb i oczekiwań klientów 3.3. Współtworzenie produktów przez klientów 3.4. Projektowanie produktu 3.5. Ocena ryzyka ROZDZIAŁ 4 Planowanie i zapewnienie zdolności jakościowej procesów realizacji produktu 4.1. Zdolność jakościowa procesu 4.2. Kwalifikacja dostawców 4.3. Weryfikacja zdolności jakościowej procesu 4.4. FMEA procesu ROZDZIAŁ 5 Kontrola jakości 5.1. Planowanie kontroli jakości 5.2. System pomiarowo-kontrolny 5.3. Kontrola selekcjonująca stuprocentowa i wyrywkowa 5.4. Statystyczna kontrola odbiorcza partii wyrobów 5.5. Statystyczna kontrola procesu 5.6. Statystyczne sterowanie procesem – karty kontrolne ROZDZIAŁ 6 Zapewnienie jakości w dystrybucji i eksploatacji. Badanie opinii klientów 6.1. Zapewnienie i ochrona jakości w dystrybucji 6.2. Eksploatacja i serwis 6.3. Koniec życia wyrobu 6.4. Badanie oczekiwań i satysfakcji klientów ROZDZIAŁ 7 Cel, funkcje oraz zasady zarządzania jakością 7.1. Cele i funkcje zarządzania jakością 7.2. Zasady zarządzania jakością 7.3. Koncepcje zarządzania jakością ROZDZIAŁ 8 Znormalizowane systemy zarządzania jakością 8.1. System zarządzania jakością 8.2. Normy dotyczące systemów zarządzania jakością 8.3. Wymagania normy ISO 9001 8.4. Projektowanie systemów zarządzania jakością 8.5. Nadzorowanie i certyfikacja ROZDZIAŁ 9 Doskonalenie 9.1. Idea doskonalenia 9.2. Narzędzia doskonalenia 9.3. Planowanie i prowadzenie eksperymentów 9.4. Prowadzenie projektu według metodyki DMAIC ROZDZIAŁ 10 Koszty jakości 10.1. Źródła kosztów jakości 10.2. Klasyfikacja kosztów jakości 10.3. Ewidencjonowanie oraz wskaźniki kosztów jakości 10.4. Modele kosztów jakości ROZDZIAŁ 11 Jakość, inżynieria jakości i zarządzanie jakością w Rzeczywistości 4.0 11.1. Produkty i jakość 4.0 11.2. Inżynieria jakości w Rzeczywistości 4.0 11.3. Technologie 4.0 w inżynierii jakości 11.4. Zarządzanie jakością w Rzeczywistości 4.0 Epilog. Zagrożenia i wyzwania w pogoni człowieka za jakością; Bibliografia; Załącznik; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. HR)
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Zarządzanie kapitałem ludzkim – ewolucja ku współczesnym trendom: 1.1. Powstanie i rozwój zarządzania kapitałem ludzkim; 1.2. Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim; 1.3. Główne zagadnienia strategicznego ZZL; 1.4. Zintegrowanie systemy zarządzania kapitałem ludzkim; 1.5. Zarządzanie kapitałem ludzkim a zaangażowanie pracowników. Podsumowanie. Rozdział 2. Wielowymiarowość pojęcia zaangażowania pracowników: 2.1. Zaangażowanie w pracę; 2.2 Przywiązanie organizacyjne; 2.3. Zaangażowanie profesjonalne; 2.4. Konstrukty powiązane znaczeniowo; 2.5. Badania dotyczące związków pomiędzy systemem ZKL a zaangażowaniem. Podsumowanie. Rozdział 3. Zaufanie jako proces wewnątrzorganizacyjny: 3.1. Teoretyczne aspekty zaufania w naukach o zarządzaniu; 3.2. Zaufanie między uczestnikami organizacji (wertykalne i horyzontalne); 3.3. Zaufanie a zaangażowanie pracowników; 3.4. Ciemna strona zaufania; 3.5. Budowanie zaufania w oparciu o system ZKL; Podsumowanie. Rozdział 4. Metodyka badania: 4.1. Cel, zakres i metoda przeprowadzonego badania; 4.2. Hipotezy i model badawczy; 4.3. Zmienne i ich pomiar; 4.4. Dobór próby; 4.5. Metody i narzędzia statystyczne; Podsumowanie. Rozdział 5. Wyniki badań własnych: 5.1. Wyniki uzyskane w badaniu ogólnopolskim; 5.2. Wyniki uzyskane w próbie obejmującej grupę informatyków; 5.3. Wyniki uzyskane w próbie firmie Kärcher Sp. z o.o.; 5.4. Analiza skupień; 5.5. Wpływ pojedynczych elementów systemu ZKL na poszczególne rodzaje zaangażowania w badanych populacjach; 5.6. Udział poszczególnych rodzajów zaangażowania w zaangażowaniu całkowitym; 5.7. Wynik testowania empirycznego hipotez badawczych. Rozdział 6. Zakończenie: 6.1. Dyskusja dotycząca uzyskanych wyników; 6.2. Dyskusja dotycząca wyników uzyskanych w analizie skupień; 6.3. Wpływ pojedynczych praktyk na poszczególne rodzaje zaangażowania; 6.4. Implikacje dla menedżerów; 6.5. Ograniczenia przyjętego podejścia badawczego i kierunki dalszych badań; 6.6. Wkład do teorii i praktyki nauk o zarządzaniu. Aneks. Spis tabel. Spis rysunków. Bibliografia. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw / Magdalena Grabowska. - Warszawa : CeDeWu , 2012. - 161, [1] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
1. Płynność finansowa w systemie zarządzania przedsiębiorstwem; 2. Metody analizy finansowej w przedsiębiorstwie; 3. Charakterystyka wybranych narzędzi zarządzania płynnością finansową w przedsiębiorstwach; 4. Zarządzanie kredytem handlowym jako istotny element zarządzania płynnością finansową w przedsiębiorstwach; 5. Czynniki wpływające na poziom bezpieczeństwa transakcji z odroczonym terminem płatności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi / Jerzy Kisielnicki. - Wyd. 2 zm. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media , 2017. - 392 s. : il., wykresy ; 24 cm.
Rozdział I. Projekty badawczo-rozwojowe oraz ich charakterystyka i znaczenie; Rozdział II. Koncepcja, decyzje, ryzyko i procedury; Rozdział III. Modele w prezentacji projektów badawczo-rozwojowych; Rozdział IV. Modele w wybranych etapach zarządzania projektami naukowo-badawczymi; Rozdział V. Realizatorzy projektu; Rozdział VI. Narzędzia wspomagania; Rozdział VII. Ocena i komercjalizacja wyników w zarządzaniu projektami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Procesy reform w administracji publicznej, 2. Pojęcie i istota zarządzania publicznego, 3. Organizacje publiczne i ich cechy, 4. Zmiany w organizacjach publicznych, 5. Decydowanie w zarządzaniu publicznym, 6. Publiczne zarządzanie strategiczne, 7. Administratorzy i menedżerowie w organizacjach publicznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Determinanty i kierunki rozwoju badań w naukach o zarządzaniu i jakości; Determinanty wartości przedsiębiorstwa; Tworzenie i przechwytywanie wartości jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa; Zarządzanie jakością w rozwoju przedsiębiorstwa; Koszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Analiza sektorowa we współczesnej gospodarce; Wybrane problemy zwiększenia poprawności wyceny przedsiębiorstwa z perspektywy właścicielskiej; Granice społecznego charakteru i jego pomiar w działalności przedsiębiorstw; Key Performance Indicators (KPI) – kluczowe mierniki pomiaru działalności przedsiębiorstw na przykładzie portów morskich; Praktyczny wymiar KPI – granice opomiarowania procesów w dużej, złożonej strukturalnie organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości; Wiedza i kultura organizacyjna jako główne filary zasobów niematerialnych w przedsiębiorstwie; Wielowymiarowa ocena zarządzania majątkiem i kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie; Rozwój organizacji ukierunkowanej na reaktywne zarządzanie odchyleniami - typologia i rola systemów wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw; Lean management w przedsiębiorstwie; Instytucjonalne formy wspierania przedsiębiorczości; Porozumienia ograniczające uczciwą konkurencję na polskim rynku; Ewolucja pozabankowych form finansowania dłużnego przedsiębiorstw w Polsce; Zarządzanie projektami - perspektywa sukcesu; Zarządzanie projektami europejskimi - perspektywa interesariuszy; Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE. Rozdział 1. Sytuacje kryzysowe: 1.1. Sytuacje nadzwyczajne jako generatory sytuacji kryzysowych; 1.2. Klęski żywiołowe; 1.2.1. Powodzie; 1.2.2. Susze; 1.2.3. Pożary; 1.2.4. Trzęsienie ziemi; 1.2.5. Silne wiatry; 1.2.6. Śnieżyce; 1.3. Skutki żywiołowych zdarzeń nadzwyczajnych; 1.3.1. Zagrożenie ekologiczne; 1.3.2. Epidemie; 1.3.3. Awarie techniczne; 1.4. Ochrona ludności i dóbr; 1.5. Zagrożenia czasu wojny. Rozdział 2. Problematyka zarządzania kryzysowego: 2.1. Podstawy zarządzania kryzysowego; 2.2. Uwarunkowania prawne zarządzania kryzysowego; 2.3. System zarządzania kryzysowego. Rozdział 3. Organizacja zarządzania kryzysowego: 3.1. Zasady organizacji zarządzania kryzysowego; 3.2. Uwarunkowania organizacyjne zarządzania kryzysowego; 3.2.1. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie państwa; 3.2.2. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie województwa; 3.2.3. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie powiatu; 3.2.4. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie gminy. Rozdział 4. Procedury zarządzania kryzysowego: 4.1. Planowanie zarządzania kryzysowego; 4.1.1. Planowanie cywilne; 4.1.2. Plany reagowania kryzysowego; 4.2. Elementy realizacji zadań zarządzania kryzysowego; 4.2.1. Podstawowe zadania Wydziału Zarządzania Kryzysowego; 4.2.2. Kontrola wykonania zadań zarządzania kryzysowego; 4.2.3. Centra zarządzania kryzysowego. Rozdział 5. Zabezpieczenie logistyczne zarządzania kryzysowego: 5.1. Logistyka w zarządzaniu kryzysowym; 5.1.1. Zarządzanie w fazach; 5.1.2. Specyfika zarządzania logistycznego w sytuacjach kryzysowych; 5.1.3. Struktura organizacyjna grup logistycznych zespołów zarządzania kryzysowego; 5.1.4. Czynniki determinujące organizację zabezpieczenia logistycznego ludności poszkodowanej w sytuacjach kryzysowych; 5.1.5. Potencjał logistyczny w sytuacjach kryzysowych; 5.2. Cel zabezpieczenia logistycznego zarządzania kryzysowego; 5.3. Organizacja zabezpieczenia logistycznego w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych; 5.4. Zasady organizacji zabezpieczenia logistycznego poszkodowanych w sytuacjach kryzysowych; CZĘŚĆ II. METODY, TECHNIKI I NARZĘDZIA ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI. Rozdział 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi: 6.1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi; 6.2. Zasady i modele zarządzania zasobami ludzkimi; 6.3. Narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi. Rozdział 7. Motywacja w procesie zarządzania zasobami ludzkimi: 7.1. Teorie motywacji; 7.2. Modele motywacji; 7.3. Czynniki i instrumenty motywacji. Rozdział 8. Coaching: 8.1. Istota coachingu; 8.2. Profesjonalizacja coachingu i jego modele; 8.2.1. Metamodel coachingu; 8.2.2. Model kontekstualny; 8.2.3. Model „osobistej konsultacji”; 8.3. Facylitacyjny charakter coachingu; 8.4. Charakterystyka coachingu rozwoju osobistego; 8.5. Coaching mocnych stron; 8.6. Rozwój modeli coachingu. Rozdział 9. Coaching umiejętności interpersonalnych: 9.1. Charakterystyka coachingu umiejętności interpersonalnych; 9.2. Metody wspierania umiejętności interpersonalnych; 9.3. Główne wyzwania interpersonalne. Rozdział 10. Problematyka negocjacji: 10.1. Istota i znaczenie negocjacji; 10.1.1. Ogólne pojęcie negocjacji; 10.1.2. Negocjacje jako metoda rozwiązywania konfliktów; 10.1.3. Wzorcowy model negocjatora; 10.1.4. Podstawowe taktyki negocjacji; 10.2. Główne fazy negocjacji; 10.2.1. Przygotowanie negocjacji; 10.2.2. Struktura i przebieg procesu negocjacji; 10.2.3. Prowadzenie rozmów; 10.2.4. Zakończenie negocjacji. CZĘŚĆ III. JAKOŚĆ W PROCESIE ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI. Rozdział 11. Koncepcje zarządzania jakością: 11.1. Zasady i płaszczyzny w zarządzaniu jakością; 11.2. Czynnik ludzki w procesie zarządzania jakością. Rozdział 12. Kapitał ludzki w procesie zarządzania jakością: 12.1. Wpływ zarządzania jakością na zasoby ludzkie; 12.2. Znaczenie wiedzy w procesie zarządzania jakością; 12.3. Rola kierownictwa w procesie zarządzania jakością; 12.4. Systemy zarządzania jakością a korzyści dla organizacji i zasobów ludzkich. Rozdział 13 Wpływ jakości kapitału ludzkiego na funkcjonowanie i rozwój organizacji: 13.1. Jakość kapitału ludzkiego; 13.2. Rozwój organizacji a jakość kapitału ludzkiego; 13.3. Jakość kapitału ludzkiego a rozwój gospodarczy. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Spis wykresów. Spis schematów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Rozdział 1. Praca – zatrudnienie – efektywność zatrudnieniowa kształcenia: 1.1. Praca i zatrudnienie. Pracujący i zatrudnieni; 1.2. Popyt na pracę. Oczekiwania pracodawców wobec kompetencji pracowników; 1.3. Zagadnienia rynku pracy i zatrudnienia jako obszar problemowy pedagogiki pracy; Zagadnienia do przemyślenia i dyskusji. Rozdział 2. Ogólna charakterystyka zatrudnialności: 2.1. Pojęcie i wymiary zatrudnialności; 2.2. Wybrane determinanty zatrudnialności; 2.3. Zatrudnialność kategorią pedagogiki pracy. Zagadnienia do przemyślenia i dyskusji. Rozdział 3. Kompetencje i ich związek z zatrudnialnością: 3.1. Istota i uwarunkowania rozwoju kompetencji; 3.2. Rodzaje kompetencji – kontekst zatrudnienia; 3.3. Kompetencje a kapitał ludzki; 3.4. Zarządzanie kompetencjami w organizacji. Zagadnienia do przemyślenia i dyskusji. Rozdział 4. Edukacyjne wspieranie zatrudnialności: 4.1. Kształcenie dualne formą kształtowania kompetencji sprzyjających zatrudnieniu; 4.2. Szkolenia – wspieranie rozwoju kompetencji pracowników; 4.3. Coaching, mentoring i mentoring odwrócony metodami doskonalenia zawodowego. Zagadnienia do przemyślenia i dyskusji. Rozdział 5. Zatrudnianie osób młodych i starszych: 5.1. Niedopasowanie kompetencyjne i kwalifikacyjne; 5.2. Zatrudnialność osób młodych; 5.3. Zatrudnialność osób w wieku 55+. Zagadnienia do przemyślenia i dyskusji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.112.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Głoska L w nagłosie; Głoska L w śródgłosie; Głoska L w wygłosie; Głoska L w grupach spółgłoskowych; LI w nagłosie; LI w śródgłosie; LI w grupach spółgłoskowych; Głoska R w nagłosie; Głoska R w śródgłosie; Głoska R w wygłosie; Grupa spółgłoskowa BR; Grupa spółgłoskowa DR; Grupa spółgłoskowa FR; Grupa spółgłoskowa GR; Grupa spółgłoskowa KR; Grupa spółgłoskowa PR; Grupa spółgłoskowa TR; Grupa spółgłoskowa ZR; Głoska R występująca dwukrotnie w wyrazach; Głoski opozycyjne L – R; Głoski opozycyjne J – R.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Głoska S w nagłosie; Głoska S w śródgłosie; Głoska S w wygłosie; Litera Z realizowana jako głoska S w wygłosie; Głoska S w grupach spółgłoskowych; Głoska Z w nagłosie; Głoska Z w śródgłosie; Głoska Z w grupach spółgłoskowych; Głoska C w nagłosie; Głoska C w śródgłosie; Głoska C w wygłosie; Litera DZ realizowana jako głoska C w wygłosie; Głoska C w grupach spółgłoskowych; Głoska DZ w nagłosie i śródgłosie; Miks głosek syczących w nagłosie; Miks głosek syczących w śródgłosie; Miks głosek syczących w wygłosie; Miks głosek syczących w nagłosie, śródgłosie i wygłosie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Głoska SZ w nagłosie; Głoska SZ w śródgłosie; Głoska SZ w wygłosie; Głoska SZ w grupach spółgłoskowych; Litery Ż i RZ realizowane jako głoska SZ; Głoska Ż w nagłosie; Głoska Ż w śródgłosie; Głoska Ż w grupach spółgłoskowych; Głoska CZ w nagłosie; Głoska CZ w śródgłosie; Głoska CZ w wygłosie; Głoska CZ w grupach spółgłoskowych; Grupa spółgłoskowa SZCZ; Głoska DŻ w nagłosie; Miks głosek szumiących w nagłosie; Miks głosek szumiących w śródgłosie; Miks głosek szumiących w wygłosie; Miks głosek szumiących w nagłosie, śródgłosie i wygłosie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej