Inżynieria jakości
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Inżynieria jakości
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie i inżynieria jakości / Adam Hamrol. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2017. - 538, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Część I. Jakość – postrzeganie i ocena: R.1 Postrzeganie i ocena jakości. Część II. Inżynieria jakości w cyklu życia produktu: R.2 Projektowanie produktów oraz przygotowanie procesów wykonania; R.3 Wykonanie produktów; R.4 Utrzymanie jakości w procesach dystrybucji i użytkowania. Część III. Zarządzanie jakością: R.5 Zasady i strategie zarządzania jakością; R.6 Normalizacja w zarządzaniu jakością, bezpieczeństwem i środowiskiem. Część IV. Instrumenty inżynierii i zarządzania jakością: R.7 Narzędzia rozwiązywania problemów i doskonalenia; R.8 Narzędzia i metody projakościowego planowania i projektowania; R.9 Narzędzia i metody kontroli oraz sterowania jakością. Załączniki: Kompendium wiedzy ze statystyki dla inżyniera i menedżera jakości; Projekt Six Sigma – metodyka i przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prolog. Z jakością do Rzeczywistości 4.0 1. Jakość dóbr jako stymulator wzrostu i rozwoju 1.1. Permanentny deficyt jakości 1.2. Permanentny deficyt jakości stymulatorem wzrostu i rozwoju gospodarczego 1.3. Permanentny deficyt jakości katalizatorem rozwoju naukowo-technicznego 2. Czwarta rewolucja przemysłowa 3. Rzeczywistość 4.0; Bibliografia; Wprowadzenie: 1. Zakres książki 2. Układ książki 3. Literatura 4. Adresaci książki 5. Podziękowania ROZDZIAŁ 1 Postrzeganie i definiowanie jakości 1.1. Postrzeganie jakości 1.2. Potrzeby, oczekiwania i wymagania 1.3. Właściwości jakościowe produktów 1.4. Jakość w cyklu życia produktu ROZDZIAŁ 2 Ocena jakości 2.1. Podstawowe pojęcia 2.2. Ocena jakości 2.3. Mierniki satysfakcji klientów 2.4. Mierniki jakości procesów ROZDZIAŁ 3 Planowanie jakości produktów 3.1. Etapy planowania jakości produktu 3.2. Identyfikacja potrzeb i oczekiwań klientów 3.3. Współtworzenie produktów przez klientów 3.4. Projektowanie produktu 3.5. Ocena ryzyka ROZDZIAŁ 4 Planowanie i zapewnienie zdolności jakościowej procesów realizacji produktu 4.1. Zdolność jakościowa procesu 4.2. Kwalifikacja dostawców 4.3. Weryfikacja zdolności jakościowej procesu 4.4. FMEA procesu ROZDZIAŁ 5 Kontrola jakości 5.1. Planowanie kontroli jakości 5.2. System pomiarowo-kontrolny 5.3. Kontrola selekcjonująca stuprocentowa i wyrywkowa 5.4. Statystyczna kontrola odbiorcza partii wyrobów 5.5. Statystyczna kontrola procesu 5.6. Statystyczne sterowanie procesem – karty kontrolne ROZDZIAŁ 6 Zapewnienie jakości w dystrybucji i eksploatacji. Badanie opinii klientów 6.1. Zapewnienie i ochrona jakości w dystrybucji 6.2. Eksploatacja i serwis 6.3. Koniec życia wyrobu 6.4. Badanie oczekiwań i satysfakcji klientów ROZDZIAŁ 7 Cel, funkcje oraz zasady zarządzania jakością 7.1. Cele i funkcje zarządzania jakością 7.2. Zasady zarządzania jakością 7.3. Koncepcje zarządzania jakością ROZDZIAŁ 8 Znormalizowane systemy zarządzania jakością 8.1. System zarządzania jakością 8.2. Normy dotyczące systemów zarządzania jakością 8.3. Wymagania normy ISO 9001 8.4. Projektowanie systemów zarządzania jakością 8.5. Nadzorowanie i certyfikacja ROZDZIAŁ 9 Doskonalenie 9.1. Idea doskonalenia 9.2. Narzędzia doskonalenia 9.3. Planowanie i prowadzenie eksperymentów 9.4. Prowadzenie projektu według metodyki DMAIC ROZDZIAŁ 10 Koszty jakości 10.1. Źródła kosztów jakości 10.2. Klasyfikacja kosztów jakości 10.3. Ewidencjonowanie oraz wskaźniki kosztów jakości 10.4. Modele kosztów jakości ROZDZIAŁ 11 Jakość, inżynieria jakości i zarządzanie jakością w Rzeczywistości 4.0 11.1. Produkty i jakość 4.0 11.2. Inżynieria jakości w Rzeczywistości 4.0 11.3. Technologie 4.0 w inżynierii jakości 11.4. Zarządzanie jakością w Rzeczywistości 4.0 Epilog. Zagrożenia i wyzwania w pogoni człowieka za jakością; Bibliografia; Załącznik; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej