Audiobooki
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(17)
ebookpoint BIBLIO
(13)
Forma i typ
Książki
(22949)
E-booki
(4634)
Publikacje naukowe
(2119)
Publikacje fachowe
(1976)
Publikacje dydaktyczne
(700)
Audiobooki
(30)
Poradniki i przewodniki
(154)
Proza
(152)
Czasopisma
(131)
Publikacje informacyjne
(90)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(89)
Publikacje popularnonaukowe
(43)
Druki ulotne
(14)
Dramat (rodzaj)
(3)
Poezja
(3)
Artykuły
(2)
Pliki i bazy danych
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(1)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Kapuściński Ryszard (1932-2007)
(4)
Karbowski Marcin
(3)
Nehrebecki Krystian
(3)
Motylski Maciej
(2)
Abramow-Newerly Jarosław (1933- )
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Bocheński Artur
(1)
Bonk Krzysztof
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Błaszczyk Beata
(1)
Carew Donald
(1)
Chlabicz Barbara
(1)
Chyra Andrzej (1964- )
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Czubówna Krystyna
(1)
Dorociński Marcin (1973- )
(1)
Edington D.W
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Grodziski Stanisław (1929-2020)
(1)
Głuchowski Jan (1940- )
(1)
Haniszewski Mirosław
(1)
Holloway Christopher J. (1934- )
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jabłoński Maciej
(1)
Jenner Elizabeth
(1)
Kowalewski Paweł
(1)
Krzemińska-Wiśnieska Iwona
(1)
Lorber Robert
(1)
Machnicka Zyta
(1)
Marcinkowski Maciej
(1)
Meyer Paul J. (1928-2009)
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Mądry Jan
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Niemczyk Anna
(1)
Nowak Katarzyna T
(1)
Oncken William
(1)
Parsi-Carew Eunice
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Piasek Marek
(1)
Pietrzak Agata
(1)
Pinnell Izabela
(1)
Pinnell Mateusz
(1)
Pomadowska Dorota
(1)
Radziwiłowicz Jerzy (1950- )
(1)
Roberts Nia
(1)
Robinson Chris
(1)
Ruhe Dick
(1)
Stenka Danuta (1961- )
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Szejnert Małgorzata (1936- )
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Tochman Wojciech (1969- )
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Waszkiewicz Marian J
(1)
Wilson Kate
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wodzisławska Justyna (1978- )
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Wommack Andrew
(1)
Wrona Bartosz M
(1)
Wręga Michał
(1)
Zapasiewicz Zbigniew
(1)
Zapasiewicz Zbigniew (1934-2009)
(1)
Zigarmi Drea
(1)
Zigarmi Patricia
(1)
Śledź Andrzej
(1)
Żeromski Mateusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Zarządzanie
(5)
Kadry
(4)
Menedżerowie
(3)
Praca
(3)
Przywództwo
(3)
Motywacja pracy
(2)
Abramow-Newerly, Jarosław (1933- )
(1)
Akcyza
(1)
Hajle Syllasje I (cesarz Etiopii ; 1892-1975)
(1)
Higiena
(1)
Historia prawa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Ludobójstwo w Rwandzie (1994)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Mohammad Reza Pahlawi (szach Iranu ; 1919-1980)
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Państwo
(1)
Perswazja
(1)
Pisarze polscy
(1)
Podatek
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Postępowanie podatkowe
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Produktywność pracy
(1)
Rewolucja irańska (1979)
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Socjotechnika
(1)
Sukces
(1)
Turystyka
(1)
Ustrój polityczny
(1)
Ustrój społeczny
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wojna domowa w Rwandzie (1990-1994)
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zobowiązanie podatkowe
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1801-1900
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Etiopia
(1)
Iran
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Żoliborz (Warszawa ; część miasta)
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Audiobooki
(6)
Reportaż
(5)
Podręcznik
(3)
Literatura polska
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Pamiętniki mówione
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Historia
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Podróże i turystyka
(1)
30 wyników Filtruj
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol- wprowadzenie; 2. Wizyta pani prezes; 3. Osiąganie sukcesów; 4. Inne myślenie o przywództwie; 5. Jednych z włosem, a innych pod włos; 6. Styl przywództwa- postrzeganie przez innych; 7. Elastyczność stylu przywództwa; 8. Cztery podstawowe style przywództwa; 9. Nie ma najlepszego stylu przywództwa; 10. Zastanów się co robisz; 11. Elastyczność- podsumowanie; 12. Cztery podstawowe style przywództwa- podsumowanie; 13. Diagnozowanie poziomu rozwoju; 14. Dopasowywanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju; 15. przywództwo sytuacyjne a jednominutowe zarządzanie; 16. Raz z włosem, a raz pod włos; 17. Rozwijanie kompetencji i zaangażowania; 18. Radzenie sobie ze słabym i wynikami; 19. Jednominutowe zarządzanie i przywództwo sytuacyjne- podsumowanie; 20. Mów, co robisz; 21. Umowa w sprawie stylu przywództwa; 22. Pozytywne założenia dotyczące ludzi; 23. Stawanie się przywódcom sytuacyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Dedykacja; 2. Symbole; 3. Wstęp; 4. Problem; 5. Pierwsze stanowisko kierownicze; 6. Spotkanie z przełożona; 7. Spotkanie z Jednominutowym Menedżerem; 8. Bardzo ważne pytanie; 9. Diagnoza; 10. Czyj to problem?; 11. Błędne koło; 12. Rozwiązanie; 13. Przebudzenie jednominutowego menedżera; 14. Skala problemu; 15. Szkodliwa pomoc; 16. Nutka optymizmu; 17. Małpy wracają do właścicieli; 18. Czas dla pracowników; 19. Cztery zasady zarządzania małpami; 20. Opis; 21. Właściciel; 22. Polisa ubezpieczeniowa; 23. Karmienie i kontrola; 24. Delegowanie uprawnień; 25. Szkolenie pracowników; 26. Trzy rodzaje czasu w organizacji; 27. Czas przełożonego; 28. Czas systemowy; 29. Własny czas; 30. Czas dyskrecjonalny; 31. Zarządzanie małpami kluczem do sukcesu; 32. Generowanie czasu dyskrecjonalnego; 33. Sztuka zarządzania; 34. Wielka przemiana.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
E-book
W koszyku
Szalona i pełna specyficznego humoru powieść o świecie współczesnych singli – o życiu w pojedynkę – uwodząca szczerością i autentycznością, a równocześnie materiał do niebanalnych przemyśleń. Sympatyczna bohaterka, z którą czytelniczki identyfikują się od pierwszych stron, w niczym nie przypomina typowej „starej panny”. Jest inteligentna i samodzielna, ma ciekawą pracę, a przez jej życie nieustannie przewijają się mężczyźni (wśród nich między innymi: ksiądz i kucharz). A jednak nie udaje się jej uciec od problemów, które przeżywa każda współczesna kobieta: pragnie zachować niezależność, poszukuje prawdziwej miłości, walczy ze strachem przed samotnością i upływem czasu. Boi się jednak zobowiązań, nie ma instynktu macierzyńskiego; musi poradzić sobie z emocjonalnym zawirowaniem spowodowanym życiem w miłosnym trójkącie. Kobieta, która wiedzie pozornie udane życie nagle przeżywa wstrząs, który budzi ją z letargu i odkrywa, że wszystko jest jedynie atrapą. Zaczyna szukać tego, co jest dla niej naprawdę ważne. JOANNA (lubimyczytac.pl):Powieść o życiu współczesnych singli, zmaganiu się w pojedynkę z trudnościami dnia codziennego, niemożnością podejmowania decyzji, wyborów, zagubieniem. Pełna refleksji i szczerych wyznań a jednocześnie tryskająca sytuacyjnym humorem. Świetne i trafne obserwacje z otaczającej rzeczywistości, losy bohaterów czyta się jednym tchem. EDUKO7 (lubimyczytac.pl):Sympatyczna singielka w wieku 40 lat. Brzmi jak początek ogłoszenia matrymonialnego? Może, ale to zaledwie krótka informacja o głównej bohaterce tej powieści. Inteligentna, szczera do bólu, kobieta sukcesu. Spełniona. Czyżby? To dlaczego pewnego dnia doznaje wstrząsu? Uświadamia sobie, że żyje w kuli śnieżnej/bańce mydlanej. Dającej iluzję piękna, doskonałości, a tak kruchej, delikatnej. I jeszcze te dylematy uczuciowe – cóż ma biedna robić, podoba jej się dwóch! Którego wybrać? Jakimi kryteriami się kierować? Jak wyjść ze strefy komfortu? Czy warto? Ciekawie skonstruowana fabuła i bohaterowie bliscy czytelnikowi ze względu na swe zalety i niedoskonałości. LIAGUSZKA (lubimyczytac.pl):Ich dwóch, ona jedna. Historia jakich w życiu wiele, ale napisana w niebanalny sposób. Z TYLNEJ STRONY OKŁADKI:Ona: dziennikarka, czterdzieści dwa lata. Sytuacja życiowa: finansowo – dość dobra, choć nieuregulowana, uczuciowo – chwiejna, nieustanna niepewność co do wyboru właściwego mężczyzny, ogólnie: niski poziom tzw. stabilizacji życiowej. Plany na przyszłość: niesprecyzowane, niechęć do planowania czegokolwiek. Marzenia / ambicje: trudność w podejmowaniu rozmów na ten temat. Zwłaszcza z samą sobą. Jej mężczyźni: Pierwszy – kucharz, znacznie od niej młodszy, bardzo w niej zakochany; Drugi – były ksiądz, zazdrosny o Pierwszego.Miejsce: Kraków, czasem Warszawa. Projekt okładki: Karolina Lubaszko.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Wydawnictwo Poradnia K prezentuje bezpłatny audiobook „Koronawirus. Książka dla dzieci" w interpretacji Borysa Szyca. Książka uzyskała rekomendację pediatrów immunologów: dr. hab. med. Wojciecha Feleszki i dr. med. Pawła Grzesiowskiego oraz zespołu ekspertów medycznych Grupy LUX MED. Poradnia K przyłączyła się do akcji brytyjskiego wydawnictwa Nosy Crow, którego publikację wydano i przetłumaczono w ekspresowym tempie na 47 języków. Książka jest przewodnikiem dla dzieci i rodziców. Zawieraodpowiedzi na pytania, z którymi się dziś spotykamy: „Co to jest koronawirus?", „Jak się można zarazić?", „Co się stanie,jeśli złapiesz koronawirusa?", „Dlaczego część miejsc, do których chodzimy, jest teraz zamknięta?", „Co mogę zrobić, żeby pomóc"? Specjalne podziękowania dla Borysa Szyca jak i studia Dobry Głos, w którym dokonano nagrania, którzy włączyli się w projekt pro bono.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Zbiór dziesięciu opowiadań. Tytułowe opowiadanie "Królik stepowy" i kolejne "Insider" zdobyły pierwszą nagrodę w Ogólnopolskim Konkursie Literackim im. Marka Hłaski w Chorzowie. Z pozoru lekka, bo przesycona humorem i autoironią narratora proza zebrana w "Króliku stepowym" jest przejmującym zapisem wrażliwości autora oraz jego fascynacji mroczną stroną człowieczeństwa. [Anna Synoradzka] Pewien niemiecki lekarz stwierdził, iż prawdziwy pisarz więcej wnosi do psychopatologii, niż tysiąc uczonych. Czy psychiatra oddający się pisarstwu jest dla literatury równie cenny? Odpowiedzią na te wątpliwości jest "Królik stepowy" - bilet do magicznego teatru wyobraźni Bartosza M. Wrony. Wstęp nie tylko dla obłąkanych. [Agnieszka Krysińska, Kwartalnik Kulturalny Opcje] Podobnie jak kiedyś wilk, teraz stepuje królik - nie ustępując mu w niczym. [Maciej Melecki] Debiutancka książka Wrony składa się z dziesięciu opowiadań. W zbiór ten wcinają się cztery zapisy pamiętnikarskie, odpowiednio z lat 1995, 1996, 1997 i 1998. Autobiograficzny bohater owego pamiętnika skonfrontowany został z figurą sobowtórową, która w sposób tyleż nieunikniony, co dość nachalny wylania się z lektury dziesięciu opowiadań podstawowego korpusu. W gruncie rzeczy "Królik stepowy" ma jednego, nadrzędnego bohatera. Bo też bez względu na to, kim są bohaterowie poszczególnych narracji (nauczyciel, urzędnik, lekarz), ich los wydaje się jednaki: dwudziestokilkuletni nieudacznicy, którzy za nic nie mogą ułożyć sobie stosunków ze światem, za to boleśnie odczuwają, jak czas przelatuje im przez palce, a prowincjonalne miasteczko oraz drobnomieszczańskie środowisko, z którego wyrośli, proponuje tylko jedno - miałką egzystencję, tzw. małą stabilizację, czyli płodzenie dzieci i dorabianie się oraz, jakże drobne, radości. Oczywiście na bunt sił nie mają, cały ich sprzeciw to raptem odrobina taniego cynizmu, ten jednak w najmniejszym stopniu konformizmu nie tłumaczy. Ale jest coś w opowiadaniach Wrony, co wydobywa te, bądźmy przez chwilę szczerzy - duperelne historyjki z kontekstu obyczajowego i lokuje w zupełnie innej przestrzeni znaczeń. To żywioł metaliteracki. Jednocześnie ów żywioł decyduje o tym, że bohaterowie poszczególnych opowieści tworzą coś w rodzaju galerii masek, pod którymi, rzecz jasna, skrywa się podmiot tego pisarstwa. [Dariusz Nowacki, Kwartalnik Kulturalny Opcje] Nota: przytoczone powyżej opinie są cytowane we fragmentach i zostały poddane redakcji. Pierwsze, drukowane wydanie tej książki ukazało się w roku 1999 nakładem Instytutu Mikołowskiego. Z okazji jej obecnego, cyfrowego wznowienia (rok 2023) Bartosz M. Wrona przekazał wydawcy następujący tekst: Gdy byłem bardzo młodym chłopakiem moja mama zapisała mnie na lekcje angielskiego do mamy Rafała Wojaczka. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich poetów nie żył już wtedy od kilku lat, po popełnieniu samobójstwa. Gdy przychodziliśmy wraz kolegą do mieszkania na pierwszym piętrze mikołowskiej kamienicy, pan Wojaczek, tata Rafała, starszy, dystyngowany pan z siwym, krótko przystrzyżonym wąsem zawsze zwracał się do nas per "króliczki". Może dlatego, że marszczyliśmy nosy, a może dlatego, że obaj mieliśmy jakieś takie śmieszne czapki, albo może z takiego powodu, że dla tego bardzo wysokiego mężczyzny byliśmy jakimiś małymi, ruchliwymi zwierzakami pałętającymi mu się pod nogami w przedpokoju, w którym miał już nigdy nie przywitać swojego najmłodszego syna? "Króliczki przyszły" obwieszczał pan Wojaczek pani Wojaczkowej, a ja nie miałem najmniejszego pojęcia, że kilkanaście lat później, w tym samym mieszkaniu, ale przekształconym w Instytut Mikołowski im. Rafała Wojaczka, będę promował moją pierwszą książkę. "Królik stepowy" to zbiór opowiadań i fragmenty dziennika. Zapis młodzieńczych poszukiwań własnej drogi do dorosłości, drogi do życia, ścieżki do szczęścia. Jak chyba bardzo trafnie zauważył profesor Marek Pytasz - metaliteratura. Metaliteratura, która analogicznie do metafizyki, jest zatem tym, czym należy się zająć po opisaniu wszystkiego, co tylko można, trzeba lub chce się opisać. Po wydaniu "Królika", którego tytuł, a mam nadzieję, że także i treść, nawiązuje oczywiście do genialnego "Wilka stepowego" Hermana Hesse, wyjechałem z Mikołowa, zająłem się prawie wyłącznie praktykowaniem psychiatrii i psychoterapii i na długi czas przestałem twórczo pisać. Dopiero po kilkunastu latach od debiutu wydałem kolejną, zupełnie inną książkę, a potem kolejną i następne. Mama Wojaczka uczyła mnie odmiany "to be", tata Wojaczka nazywał mnie "królikiem". Poezja Rafała, młodego chłopaka, który zdecydował się "not to be", gdy miał zaledwie dwadzieścia kilka lat ukształtowała moją wrażliwość i prawdopodobnie pobrzmiewa gdzieś w mojej prozie do dziś. Nie wiem czy i jak obronią się te teksty, wydawane ponownie po tylu latach, ale mam nadzieję, że staną się dla Czytelników źródłem refleksji nie tylko nad dorastaniem, kształtowaniem swojej tożsamości, odkrywaniem swoich możliwości, ale także dobrą zabawą i dostarczą różnorodnej przyjemności płynącej z lektury. Projekt okładki: Karolina Lubaszko.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Nie malujmy trawy na zielono - Przeczytaj wywiad z Autorką! >> Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę. A przecież autentyczny employer branding ma dziś ogromny potencjał i wcale nie musi być drogi. Jakość komunikacji wypracowana przez pracodawcę wpływa nie tylko na skuteczność rekrutacji i poziom retencji, ale również na markę produktów i usług. Klienci bowiem chcą kupować od organizacji, w których absolutnie wszystkich traktuje się należycie. I w których candidate experience i employee experience to coś więcej niż tylko mądre terminy w HR-owych prezentacjach. Wybierz się w podróż do świata, w którym Zyta Machnicka - czołowa postać employer brandingu w Polsce - żyje od lat. To świat lepszych pracodawców, czyli firm, które małymi krokami wdrażają wielkie zmiany w swojej komunikacji z pracownikami i kandydatami. To świat dobrych praktyk, obserwacji i przemyśleń na temat aktualnych wyzwań na rynku pracy. Wreszcie: to przestrzeń na autentyczny employer branding, z domieszką design thinking, pozwalający pokazać firmę taką, jaką jest naprawdę. Podczas tej podróży nauczysz się przyciągać i zatrzymywać właściwych ludzi. I osiągać w biznesie to, co jeszcze wczoraj wydawało się nie do osiągnięcia. Zajrzyj na https://lepszypracodawca.pl/
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
E-book
W koszyku
Lepiej, szybciej, skuteczniej! SCRUM, czyli zwinne (ang. Agile) podejście do wytwarzania usług i produktów, wymyślono po to, by realizować zadania w krótszym czasie, z użyciem mniejszej ilości zasobów i w jak najlepszym "dopasowaniu" do oczekiwań klienta. Zespoły pracujące w Scrumie, starzy agile'owi wyjadacze, zwykle sobie to podejście chwalą i chętnie korzystają z niego przy prowadzeniu kolejnych projektów. Niestety dla osoby, która dopiero zaczyna pracować w podejściu zwinnym, sprawa zwykle nie jest prosta. Wdrożenie się do "zwinności" wymaga czasu i wskazówek od doświadczonych Scrum Masterów. Skoro mowa o wskazówkach od bardziej doświadczonych praktyków Scrumu - książka, którą Ci proponujemy, stanowi świetny wstęp do tego, by zacząć działać zwinnie. Jej autor, sam znawca tematu, praktykujący Agile & Scrum oraz dzielący się tą wiedzą z uczestnikami szkoleń, zebrał w tej publikacji wskazówki własne i wielu innych Scrum Masterów. Poczynając od zupełnych podstaw i zasad Scruma, przez problemy, z jakimi spotkasz się w codziennej pracy nad projektami, aż po kwestie dyskusyjne, postrzegane z różnych punktów widzenia - niniejszy poradnik stanowi swego rodzaju kompendium praktycznej wiedzy na temat Scruma i Agile'a podany w przystępnej hasłowej formie. Dzięki temu będzie Ci się łatwo po nim poruszać. Książka składa się z dwóch głównych części. Pierwsza, napisana wspólnie przez praktyków, opiera się na naszych doświadczeniach. Nie boimy się poruszać ważnych tematów, nie pomijamy ich. Stworzyliśmy przewodnik, w którym poruszamy wiele różnych obszarów i wierzymy, że każdy otwarty czytelnik znajdzie coś dla siebie. Druga część jest transkrypcją kursu Agile & Scrum. Współautorzy pierwszej części książki: Bartosz Pierzchalski - Z wykształcenia pedagog resocjalizacyjny, zawodowo związany z branżą badawczą, w której zajmuje się usprawnianiem procesów i doskonaleniem firmowych produktów. Swoje kompetencje rozwijał jako menedżer projektów, coach mocnych stron, trener programów społecznych oraz instruktor sportów walki. Od 2020 r. związany z podejściem zwinnym, aktywnie propaguje wykorzystanie Scruma w przestrzeniach zawodowych i prywatnych. Sylwia Skolimowska - Posiada wieloletnie doświadczenie jako Kierownik Projektów IT w branży mediowej. W związku ze swoimi zainteresowaniami dotyczącymi projektów i poszerzaniem wiedzy w tym zakresie została Scrum Masterem. Obecnie wykorzystuje zdobytą wiedzę i doświadczenie w swoim środowisku zawodowym. Mateusz Żeromski - Niepoprawny optymista, który obrał sobie za cel popularyzowanie Agile'a i Scruma. Założyciel meet-upu Scrum Warsaw, autor dwóch książek oraz Akademii Scrum, w ramach której powstała ta książka. Wierzy w zespoły, w to, że w pracy można naładować baterie, odpocząć od codzienności, miło spędzić czas - ale tylko wtedy, gdy mamy dobry i mocny zespół. Niech #Scrum będzie z Wami! Gabriela Załoga - Wspiera organizacje w procesie budowania wartościowych produktów. Doświadczenie ze sportu wykorzystuje podczas budowania mistrzowskich zespołów. Balansuje pomiędzy biznesem a zespołami technologicznymi. Pasjonatka odkrywania i rozwijania produktów. Nie lubi marnotrawstwa, dlatego nieustannie kwestionuje status quo. Czerpie energię od ludzi, ceni wartościowe dyskusje, zwłaszcza te przy kawie. Prywatnie minimalistka. Lubi otaczać się dobrą sztuką i designem. Odpoczywa, spacerując z psem, czytając, medytując lub praktykując jogę. Andrzej Piechocki - Entuzjasta zwinności. Absolwent zarządzania i marketingu na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu, z doświadczeniem w różnych branżach.100% Scrum Master licensed by PSM II /scrum.org/ Tomasz Balicki - Strategy & Operations Manager, specjalista w zakresie zarządzania projektami międzynarodowymi (Agile, Scrum Master), planowania marketingowego, strategii klienta i kreowania marki. Jest menedżerem operacyjnym z ponad 10-letnim międzynarodowym doświadczeniem zawodowym, zorientowanym na procesy, procedury i projekty w zakresie budowania nowych ścieżek rozwoju, zarządzania marką i rozwoju biznesu. Jego mocnymi stronami są efektywne realizowanie KPI związane z wdrażaniem innowacji w realizowanych kampaniach CRM, targetowanie, sekwencjonowanie, testy A/B.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Audiobook
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Perspektywy marketingu, Planowanie mar ketingowe, Badania marketingowe i ich zastosowanie w turystyce, Rynek usług turystycznych, strategia produktu, Kształtowanie cen produktu, Komunikacja marketingowa, Dystrybucja, Reklama, Broszura reklamowa, Promocja sprzedaży, Marketing bezpośredni, Public relations Kontrola działalności marketingowej; Cz.II: Studia przypadków: Promocja znanej atrakcji turystycznej- wyspa Mainau, Marketing bezpośredni-Bakers Dolphin, Nowe podejście do detalicznej sprzedaży usług turystycznych-Marco Polo Travel Advisory Service.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Czy wiesz, co motywuje Twoich pracowników? Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić? Jeśli rozumie, czym jest i jak działa skuteczne motywowanie pracowników - na pewno. Ta książka, której trzecie, rozszerzone wydanie trzymasz w rękach, może być w tej kwestii bardzo pomocna. Powstała bowiem na podstawie doświadczeń jej autorów i uczestników szkoleń menedżerskich, które autorzy prowadzili i prowadzą. Bazuje więc na realiach pracy w różnych firmach i rozmaitych branżach, co czyni ją tym bardziej wartościową pozycją. Pochyl się nad zagadnieniem motywacji i: przyswój zasady, których warto się trzymać, by skutecznie motywować ludzi przyjrzyj się motywacji jako stałemu i zaplanowanemu procesowi poznaj najważniejsze teorie motywacji i sposoby ich zastosowania dowiedz się, co motywuje i co demotywuje polskich pracowników Uwaga! W trzecim wydaniu książki znajdziesz dodatkowo między innymi ciekawą metodę komunikacji stworzoną przez Louise Evans - 5 Chairs 5 Choices
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Audiobook
W koszyku
Polskie prawo podatkowe / Jan Głuchowski. - Wyd. 5 zm. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2004. - 592 s. : tab. ; 24 cm.
R.1 Ogólna charakterystyka podatków, R.2 Zobowiązania podatkowe, R.3 Postępowanie podatkowe, R.4 Organy podatkowe oraz czynności kontrolne, R.5 Legalne i nielegalne zachowania podatkowe, R.6 Nieujawnione źródła przychodów oraz przestępstwa i wykroczenia skarbowe, R.7 Podatek od towarów i usług, R.8 Podatek akcyzowy, R.9 Podatek dochodowy od osób fizycznych, R.10 Ryczałtowe i uproszczone opodatkowanie dochodów osób fizycznych, R.11 Podatek dochodowy od osób fizycznych, R. 12 Inne podatki, R.13 Księgi prowadzone dla celów rozliczenia podatkowego, R.14 Opodatkowanie w stosunkach z zagranicą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Audiobook
W koszyku
I. Państwo średniowieczne: Monarchia patrymonialna; Monarchia stanowa. II. Państwo nowożytne: Epoka wielkich odkryć i jej konsekwencje ustrojowe; Zarys dziejów: Hiszpania, Włochy, Francja, Anglia, Niemcy, Polska, Rosja; Monarchia absolutna jako forma ustroju; Mieszana forma ustroju; Republika; Ustroje władz centralnych i lokalnych; Rozwój parlamentaryzmu: Francja, Kraje niemieckie, Anglia, Polska; Sądownictwo; Reformy i upadek Rzeczpospolitej III. Ku państwu nowoczesnemu: Zarys dziejów: Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, Upadek imperium hiszpańskiego, Wielka Brytania, Francja, Włochy, Niemcy, Austria, Austro- Węgry, Rosja, Kryzys imperium tureckiego i Bałkany; Odbudowa państwowości polskiej: Spadek po Pierwszej Rzeczpospolitej, Polska zniewolona, Polska odrodzona; Konstytucjonalizm, Monarchia a republika i demokracja; Państwo totalitarne: Włochy, Niemcy, Związek Radziecki, "Państwo dobrobytu", Organizacja zbiorowego bezpieczeństwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Jak to wygrać? Zastanawiało Cię kiedyś, co właściwie podlega negocjacjom? Otóż istotą negocjacji jest konflikt. W procesie mającym doprowadzić do porozumienia należy w mądry, satysfakcjonujący dla obu stron sposób zrealizować cele, które dla każdej z nich są różne. Muszą być różne - gdyby były identyczne, nie byłoby czego negocjować. Oto pierwsza prawda, którą należy zrozumieć przed przystąpieniem do negocjacji. Druga brzmi następująco: negocjacje zaczynają się o wiele wcześniej niż w momencie, gdy do nich siadamy. Podstawą do negocjowania kontraktu, porozumienia, ustaleń na przyszłość jest przeszłość - historia dotychczasowych negocjacji, marka, z jaką siadamy do stołu rozmów, pozycja na rynku, reputacja itd. Skutki negocjacji nie będą się ograniczać do warunków samego kontraktu. Będą długotrwałe, może nawet wpłyną na kształt firmy w kolejnych latach. To tylko dwie z wielu negocjacyjnych prawd, które trzeba sobie uświadomić, nim się przystąpi do negocjowania czegokolwiek w pracy, życiu prywatnym czy też przestrzeni społecznej. Bo negocjujemy nieustannie. Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść. Jako wieloletni szef HR w największych firmach w Europie coraz bardziej doceniam sztukę profesjonalnych negocjacji wewnętrznych. W książce Pawła Kowalewskiego Profesjonalne negocjacje można znaleźć wiele praktycznych rad dotyczących tego obszaru. Z pełną odpowiedzialnością mogę ją polecić pracownikom każdej firmy, a w szczególności działom HR, managementowi i działom handlowym. Beata Paluchowska, Head of HR Poland & CEE Jako RSM współpracuję z Pawłem Kowalewskim od wielu lat. Dzięki jego poradom i rekomendacjom negocjacyjnym wielokrotnie udawało mi się rozwiązywać bardzo trudne problemy, a w konsekwencji sprzedawać szybciej i więcej. Moim zdaniem książka Profesjonalne negocjacje powinna być obowiązkową lekturą każdej osoby, która dba o efektywność i skuteczność procesu sprzedaży. Monika Malec, RSM TOP Thimm Opakowania Doceniam bardzo praktyczne doświadczenie Pawła Kowalewskiego i mnóstwo odniesień do sytuacji z życia wziętych, które możemy znaleźć w książce. To podejście pozwala z pełną świadomością zastosować zdobytą wiedzę w biznesie. Książkę polecam wszystkim, niezależnie od działu, w którym pracują, czy roli, jaką spełniają. Komunikacja, w tym negocjacje, to klucz do porozumienia, efektywności, a także satysfakcji. Magdalena Szaroleta, Sales Director, Raben Transport sp. z o.o. Paweł Kowalewski to według mnie najlepszy ekspert w dziedzinie negocjacji w Polsce. Od lat współpracujemy w ramach innowacyjnych studiów podyplomowych Akademia Menedżera. Warsztaty Pawła zachwycają słuchaczy. Jego podejście do negocjacji jest nowoczesne, odnosi się do aktualnych odkryć psychologii, zmian społecznych i komunikacyjnych, a także nade wszystko jest esencją praktyki najskuteczniejszych negocjatorów. I taka też jest jego wyjątkowa książka: wyczekana, niezmiernie aktualna - myślę, że stanie się magnum opus wśród opracowań poświęconych negocjacjom w naszym kraju! Tomasz Gordon, ekspert w zakresie psychologii zarządzania, pomysłodawca i koordynator Akademii Menedżera, autor bestselleru Nowa psychologia zarządzania
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Audiobook
CD
W koszyku
Szachinszach [Książka mówiona] : postscriptum / Ryszard Kapuściński ; czyta Jerzy Radziwiłowicz. - Warszawa : Agora SA , 2008. - 1 płyta (CD-MP3) (4 godz. 50 min 54 s) : digital, stereo ; 12 cm + książeczka : 39,[1] s. : fot. ; 22 cm.
(Biblioteka Gazety Wyborczej. Kolekcja Wybranych Dzieł Ryszarda Kapuścińskiego ; 15)
Ryszard Kapuściński opowiada jak powstał Szachinszach; Esej teherańskiego korespondenta "The Economist" Christophera de Bellaigue; Kronika rewolucji irańskiej Artura Orzecha; Fotograficzna opowieść o współczesnym i rewolucyjnym Iranie w obiektywie fotografów Agencji Magnum/EK Pictures; Dziewczyny i chłopcy z Bulwaru Afryki- reportaż Mariusza Zawadzkiego z 'Gazety Wyborczej".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol; 2. Biblioteka jednominutowego menedżera; 3. Pytania; 4. Jednominutowy menedżer; 5. Łatwiej powiedzieć, niż zrobić; 6. Aktywatory, zachowania i konsekwencje; 7. Praktyczne podstawy jednominutowego zarządzania; 8. Praktyczne podstawy jednominutowego zarządzania- podsumowanie; 9. Zarządzanie najlepszymi pracownikami; 10. Efektowne reprymendy; 11. Teoria w praktyce; 12. Wprowadzenie do systemu pięciu kroków; 13. System pięciu kroków; 14. Precyzowanie obszarów wydajności; 15. Pomiar bieżącej wydajności; 16. Zaangażowanie; 17. Instruowanie; 18. Ocenianie postępów; 19. System pięciu kroków- podsumowanie; 20. Henryk robi pierwszy krok; 21. Końcowe przemyślenia; 22. Waga zobowiązań; 23. Jednominutowe zarządzanie w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Wstęp; 2. Problem; 3. Brakujące ogniwo; 4. Siła powtarzania; 5. Powód nr 1 zalew informacji; 6. Zasada "mnie, ale częściej" w praktyce; 7. Powód nr 2 negatywny filtr; 8. Słuchanie a pozytywny sposób myślenia; 9. Myślenie przez pryzmat zielonego światła; 10. Powód nr 3 Brak kontynuacji; 11. Pomoc innym dzięki akcentowaniu tego, co pozytywne; 12. Większa dyscyplina, większe wsparcie, większe poczucie odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Wojna futbolową [Książka mówiona] : postscriptum / Ryszard Kapuściński ; czyta Krystyna Czubówna. - Warszawa : Agora SA , 2008. - 1 płyta (CD-MP3) (7 godz. 29 min 49 s) : digital, stereo ; 12 cm + książeczka : 71,[1] s. : fot. ; 22 cm.
(Biblioteka Gazety Wyborczej. Kolekcja Wybranych Dzieł Ryszarda Kapuścińskiego ; 14)
Ryszard Kapuściński o historii Wojny futbolowej; Fotograficzna opowieść o reporterze w wyborze Izabeli Wojciechowskiej; Czterokrotnie rozstrzelany. Wywiad szkic Wojciecha Giełżyńskiego; Esej Wojciecha Jagielskiego; Wiosna ludów latynoskich. Rozmowa Artura Domosławskiego z Ryszardem Kapuścińskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania?; Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji?; Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął?; Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników' specjalistów od reklamy i marketingu, prawników' ekonomistów' wykładowców i nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1. Nakryj do stołu; 2. Planuj każdy dzień z wyprzedzeniem; 3. Stosuj zasadę 80/20 gdzie się da; 4. Zastanów się nad konsekwencjami; 5. Zwlekanie kontrolowane; 6. Nieustannie stosuj metodę ABCDE; 7. Koncentruj się na zagadnieniach kluczowych; 8. Prawo trzech zdań; 9. Dobrze się przygotuj, zanim rozpoczniesz; 10. Krok po kroku, czyli od beczki do beczki; 11. Podwyższaj swoje kwalifikacje; 12. Okaż swoje szczególne zdolności; 13. Rozpoznaj swoje główne ograniczenia; 14. Zmobilizuj się; 15. Maksymalne wykorzystanie energii; 16. Zmuś się do działania; 17. Nie daj się uzależnić technice; 18. Plasterki salami i ser szwajcarski; 19. Strategia wydzielania czasu; 20. Stan wyższej konieczności; 21. Każde zadanie traktuj indywidualnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
E-book
W koszyku
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Kulisy Sukcesu: GDY KOMORNIK PUKA DO DRZWI - JAK POZBYĆ SIĘ DŁUGU? 2 MLN, 10 miesięcy, by spłacić DŁUG. Opowiada Marek Piasek Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia. Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług. Dowiedz się, jak: Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn) Rosnijwsile.pl: Zrozum marketing. Kto jest Twoim klientem? Forcemedia.pl: Jak efektywnie prowadzić działania marketingowe?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej