Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(415)
ebookpoint BIBLIO
(192)
Forma i typ
Książki
(414)
E-booki
(192)
Publikacje fachowe
(153)
Publikacje dydaktyczne
(41)
Poradniki i przewodniki
(24)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(2)
Dostępność
dostępne
(356)
tylko na miejscu
(111)
wypożyczone
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(365)
Czytelnia
(111)
Autor
Walczak Tomasz
(33)
Górczyński Robert
(31)
Watrak Andrzej
(21)
Meryk Radosław
(19)
Cieślak Piotr
(16)
Pilch Piotr
(13)
Zatorska Joanna
(13)
Lachowski Lech
(12)
Mizerska Anna
(12)
Waśko Zbigniew
(11)
Piwko Łukasz
(10)
Gutowski Maksymilian
(9)
Moch Wojciech
(9)
Rajca Piotr
(9)
Sawka Krzysztof
(9)
Bąbol Krzysztof
(8)
Sałbut Bartosz
(8)
Szczepaniak Mikołaj
(8)
Grażyński Andrzej
(7)
Kowalczyk Grzegorz
(7)
Rajca Piotr (1970- )
(7)
Bogusławska Katarzyna
(6)
Lipa Michał
(6)
Martin Robert C
(6)
Sagalara Leszek
(6)
Dobrzański Jarosław
(5)
Freeman Adam (1972- )
(5)
Gonera Paweł
(5)
Matuk Konrad
(5)
Danowski Bartosz
(4)
Grębosz Jerzy
(4)
Górczyńska Agnieszka
(4)
Jońca Rafał
(4)
Józefiok Adam
(4)
Kamiński Filip
(4)
Kanclerz Anna
(4)
Krzemień-Rusche Joanna
(4)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(4)
Rzychoń Tomasz
(4)
Szeremiota Przemysław
(4)
Alexander Michael
(3)
Borówka Ewa
(3)
Dejnaka Agnieszka
(3)
Hadnagy Christopher
(3)
Janusz Jacek
(3)
Kaczmarek Daniel
(3)
Korbecki Marek
(3)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(3)
Kuczyńska-Szymala Daria
(3)
Podsiadlik Aleksandra
(3)
Sochacki Tomasz
(3)
Strzelecka Magdalena
(3)
Sugiero Joanna
(3)
Thomson Laura
(3)
Welling Luke
(3)
Witkowska Magda
(3)
Wróblewski Piotr
(3)
Zimek Roland
(3)
Appelo Jurgen
(2)
Bacon Jono
(2)
Berkley Holly
(2)
Borkowski Paweł
(2)
Brikman Yevgeniy
(2)
Brown Lawrie
(2)
Cook David
(2)
Dadan Michał
(2)
Danch-Wierzchowska Marta
(2)
Deckler Greg
(2)
Dehghani Zhamak
(2)
Deitel Harvey M. (1945- )
(2)
Deitel Paul J
(2)
Duka Mariusz
(2)
Dutko Maciej
(2)
Dzieniszewski Sławomir
(2)
Ford Neal
(2)
Garbacz Bartłomiej
(2)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Górnicka Gabriela
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Holwek Jarosław
(2)
Horstmann Cay S. (1959- )
(2)
Hubisz Jakub
(2)
Jakóbik Ireneusz
(2)
Karbowski Marcin
(2)
Kelby Scott
(2)
Knight Devin
(2)
Kordecki Wojciech
(2)
Kowalczyk Grzegorz (informatyka)
(2)
Kubiak Mirosław J
(2)
Kusleika Dick
(2)
Kyciak Wojciech
(2)
Malcherek Monika
(2)
Mancuso Sandro
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Masłowski Krzysztof
(2)
McDonald Malcolm
(2)
Nielsen Jakob
(2)
Norvig Peter
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(295)
2010 - 2019
(121)
2000 - 2009
(191)
Okres powstania dzieła
2001-
(181)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(607)
Język
polski
(607)
Odbiorca
Szkoły średnie
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(68)
Języki programowania
(40)
Internet
(33)
Strony WWW
(31)
Sieć komputerowa
(28)
Python (język programowania)
(27)
Programy komputerowe
(21)
Zarządzanie projektami
(20)
Systemy informatyczne
(18)
Przedsiębiorstwo
(15)
Baza danych
(14)
Handel elektroniczny
(14)
Marketing elektroniczny
(14)
Aplikacja internetowa
(13)
Marketing
(12)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(11)
Programy graficzne
(11)
Reklama internetowa
(11)
Baza danych relacyjna
(10)
Java (język programowania)
(10)
Programowanie zwinne
(10)
Reklama
(10)
Komputery
(9)
Mentoring
(9)
MySQL
(9)
PHP
(9)
Praca zespołowa
(9)
Systemy operacyjne
(9)
C++ (język programowania)
(8)
Photoshop
(8)
Algorytmy
(7)
Fotografia cyfrowa
(7)
HTML
(7)
Haking
(7)
JavaScript
(7)
Linux
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Menedżerowie
(7)
Uczenie się maszyn
(7)
C (język programowania)
(6)
Coaching
(6)
Firmowa witryna internetowa
(6)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Marketing strategiczny
(6)
Perswazja
(6)
Projektowanie
(6)
Projektowanie stron WWW
(6)
Przetwarzanie w chmurze
(6)
Public relations
(6)
SQL (język zapytań)
(6)
Zarządzanie
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Administracja systemem
(5)
Bezpieczeństwo informacyjne
(5)
Bezpieczeństwo systemów
(5)
Excel
(5)
Obsługa i eksploatacja
(5)
Programowanie obiektowe
(5)
Przestępstwo komputerowe
(5)
Przetwarzanie obrazów
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Usługi elektroniczne
(5)
Wirusy komputerowe
(5)
Zatrudnienie
(5)
C# (język programowania)
(4)
Edytorstwo
(4)
Elektronika
(4)
Google
(4)
Grafika komputerowa
(4)
Informatyka
(4)
Innowacje
(4)
Kaskadowe arkusze stylów
(4)
Kontener (struktura danych)
(4)
Kubernetes (program komputerowy)
(4)
Negocjacje
(4)
Obsługa klienta
(4)
Oprogramowanie open source
(4)
Organizacja
(4)
Praca
(4)
Przywództwo
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Rynek
(4)
Sieci komputerowe
(4)
Socjotechnika
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
User experience (UX)
(4)
Windykacja
(4)
XHTML
(4)
Znaki towarowe
(4)
Zwinne zarządzanie
(4)
Access
(3)
Aukcja internetowa
(3)
Automatyzacja
(3)
CCNA
(3)
DevOps (informatyka)
(3)
Dług
(3)
Fotografia
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Interfejs użytkownika
(3)
Kadry
(3)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(138)
Poradnik
(67)
Opracowanie
(13)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Kompendia i repetytoria
(2)
Podręczniki
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy komputerowe
(1)
Wywiady
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(178)
Zarządzanie i marketing
(42)
Psychologia
(13)
Inżynieria i technika
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Edukacja i pedagogika
(4)
Matematyka
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Kultura i sztuka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
607 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
1. Zapoznanie się z obszarem roboczym. 2. Przeglądarka plików Photoshopa. 3. Podstawowa korekcja fotografii. 4. Zaznaczenia. 5. Podstawy pracy na warstwach. 6. Maski i kanały. 7. Retuszowanie i naprawianie fotografii. 8. Malowanie i edycja. 9. Podstawowe techniki pracy za pomocą narzędzi Pen. 10. Maski wektorowe, ścieżki i kształty. 11. Zaawansowane techniki pracy na warstwach. 12. Tworzenie efektów specjalnych. 13. Przygotowanie obrazów do druku dwubarwnego. 14. Rozmieszczanie obiektów na warstwach w programie Image Ready. 15. Osadzanie łącz w obrazie. 16. Optymalizacja obrazów internetowych. 17. Tworzenie efektów rollover. 18. Animacja obrazów GIF. 19. Definiowanie ustawień monitora do zarządzania kolorem. 20. Jak uzyskać zgodność kolorów na ekranie i na wydruku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Skąd się biorą dzieci odnoszące sukcesy?; 2. Sukces a "idealny obraz"; 3. Mocne i słabe strony rodzicielstwa; 4. Podejmowanie decyzji; 5. Umiejętności organizacyjne; 6. Rodzinne finanse; 7. Inteligencja emocjonalna; 8. Samokontrola i samodyscyplina; 9. Moralność i wartości; 10. Tworzenie przydatnych narzędzi wychowawczych; 11. Modelowanie; 12. Narzędzia komunikacji; 13. Dyscyplina; 14. Chronienie zaradnego dziecka; 15. Rozwiązywanie problemów; 16. Rodzinne tradycje; 17. Zajęcia pozaszkolne; 18. Cechy zaradnych dzieci; 19. Wysoka samoocena i poczucie własnej wartości; 20. Chęć do nauki; 21. Zdolność do miłości; 22. Dobry charakter; 23. Odporność; 24. Najlepsze zostaw na koniec
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. PIERWSZE KROKI. Rozdział 1. Czym jest platforma Amazon Web Services? 1.1. Czym jest chmura obliczeniowa? 1.2. Co da się zrobić na platformie AWS? 1.3. Jakie korzyści płyną z użycia platformy AWS? 1.4. Ile to kosztuje? 1.5. Porównanie z alternatywnymi rozwiązaniami. 1.6. Odkrywanie usług AWS. 1.7. Interakcja z platformą AWS. 1.8. Tworzenie konta AWS. 1.9. Tworzenie alarmu dotyczącego płatności w celu kontroli rachunków z platformy AWS. Podsumowanie. Rozdział 2. Prosty przykład: aplikacja WordPress w pięć minut. 2.1. Tworzenie infrastruktury. 2.2. Poznawanie infrastruktury. 2.3. Ile to kosztuje? 2.4. Usuwanie infrastruktury. Podsumowanie. CZĘŚĆ II. BUDOWANIE WIRTUALNEJ INFRASTRUKTURY KOMPUTERÓW I SIECI. Rozdział 3. Korzystanie z maszyn wirtualnych - usługa EC2. 3.1. Badanie maszyny wirtualnej. 3.2. Monitorowanie i debugowanie maszyny wirtualnej. 3.3. Wyłączanie maszyny wirtualnej. 3.4. Zmiana rozmiaru maszyny wirtualnej. 3.5. Uruchamianie maszyny wirtualnej w innym centrum danych. 3.6. Przydzielanie publicznego adresu IP. 3.7. Dodawanie do maszyny wirtualnej dodatkowego interfejsu sieciowego. 3.8. Optymalizowanie kosztów maszyn wirtualnych. Podsumowanie. Rozdział 4. Programowanie infrastruktury: wiersz poleceń, zestawy SDK i usługa CloudFormation. 4.1. Infrastruktura jako kod. 4.2. Korzystanie z interfejsu wiersza poleceń. 4.3. Programowanie przy użyciu zestawu SDK. 4.4. Uruchamianie maszyny wirtualnej przy użyciu strategii. Podsumowanie. Rozdział 5. Automatyzacja wdrażania: usługi CloudFormation, Elastic Beanstalk i OpsWorks. 5.1. Wdrażanie aplikacji w elastycznym środowisku chmury. 5.2. Porównanie narzędzi do wdrażania. 5.3. Tworzenie maszyny wirtualnej w usłudze AWS CloudFormation i uruchamianie podczas rozruchu skryptu wdrożeniowego. 5.4. Wdrażanie prostej aplikacji internetowej w usłudze AWS Elastic Beanstalk. 5.5. Wdrażanie aplikacji wielowarstwowej za pomocą usługi AWS OpsWorks Stacks. Podsumowanie. Rozdział 6. Bezpieczeństwo systemu: usługa IAM, grupy zabezpieczeń i sieci VPC. 6.1. Kto odpowiada za bezpieczeństwo? 6.2. Utrzymywanie aktualności oprogramowania. 6.3. Zabezpieczanie konta AWS. 6.4. Kontrola ruchu sieciowego przychodzącego do maszyny wirtualnej i z niej wychodzącego. 6.5. Tworzenie sieci prywatnej w chmurze: usługa Amazon Virtual Private Cloud (VPC). Podsumowanie. Rozdział 7. Automatyzacja zadań eksploatacyjnych dzięki usłudze Lambda. 7.1. Wykonywanie kodu w usłudze AWS Lambda. 7.2. Budowanie rozwiązania do kontroli kondycji witryny internetowej w usłudze AWS Lambda. 7.3. Automatyczne dodawanie tagu z właścicielem instancji EC2. 7.4. Co jeszcze można zrobić za pomocą usługi AWS Lambda? Podsumowanie. CZĘŚĆ III. PRZECHOWYWANIE DANYCH W CHMURZE. Rozdział 8. Przechowywanie obiektów: usługi S3 i Glacier 1. Czym jest magazyn obiektów? 8.2. Usługa Amazon S3. 8.3. Tworzenie kopii zapasowej danych w usłudze S3 za pomocą interfejsu CLI platformy AWS. 8.4. Archiwizacja obiektów w celu optymalizacji kosztów. 8.5. Magazynowanie obiektów w sposób programowy. 8.6. Użycie usługi S3 do hostingu statycznej strony WWW. 8.7. Dobre praktyki przy korzystaniu z usługi S3. Podsumowanie. Rozdział 9. Przechowywanie danych na dyskach twardych: usługa EBS i magazyn instancji. 9.1. Usługa EBS: trwały magazyn blokowy dołączany za pośrednictwem sieci. 9.2. Magazyn instancji: tymczasowy magazyn blokowy. Podsumowanie. Rozdział 10. Współdzielenie woluminów danych przez maszyny wirtualne: usługa EFS. 10.1. Tworzenie systemu plików. 10.2. Tworzenie punktu docelowego montowania. 10.3. Montowanie udziału EFS w instancjach EC2. 10.4. Współdzielenie plików przez różne instancje EC2. 10.5. Poprawianie wydajności. 10.6. Monitorowanie systemu plików. 10.7. Tworzenie kopii zapasowych danych. Podsumowanie. Rozdział 11. Korzystanie z usługi relacyjnych baz danych: RDS. 11.1. Uruchamianie bazy danych MySQL. 11.2. Importowanie danych do bazy. 11.3. Tworzenie kopii zapasowej bazy i przywracanie z niej danych. 11.4. Kontrola dostępu do bazy danych. 11.5. Opieranie się na bazach danych o wysokiej dostępności. 11.6. Poprawianie wydajności bazy danych. 11.7. Monitorowanie bazy danych. Podsumowanie. Rozdział 12. Buforowanie danych w pamięci: usługa Amazon ElastiCache. 12.1. Tworzenie klastra pamięci podręcznej. 12.2. Opcje wdrażania pamięci podręcznej. 12.3. Kontrola dostępu do pamięci podręcznej. 12.4. Instalacja przykładowej aplikacji Discourse za pomocą usługi CloudFormation. 12.5. Monitorowanie pamięci podręcznej. 12.6. Poprawianie wydajności pamięci podręcznej. Podsumowanie. Rozdział 13. Programowanie z użyciem usługi bazy danych NoSQL: DynamoDB. 13.1. Eksploatacja usługi DynamoDB. 13.2. Usługa DynamoDB dla programistów. 13.3. Programowanie aplikacji z listą zadań. 13.4. Tworzenie tabel. 13.5. Dodawanie danych. 13.6. Pobieranie danych. 13.7. Usuwanie danych. 13.8. Modyfikowanie danych. 13.9. Skalowanie wydajności. Podsumowanie. CZĘŚĆ IV. ARCHITEKTURA OPROGRAMOWANIA W CHMURZE AWS. Rozdział 14. Osiąganie wysokiej dostępności: strefy dostępności, skalowanie automatyczne i usługa CloudWatch. 14.1. Odzyskiwanie sprawności po awarii instancji EC2 dzięki usłudze CloudWatch. 14.2. Przywracanie sprawności po awarii całego centrum danych. 14.3. Analiza wymogów dotyczących przywracania po awarii. Podsumowanie. Rozdział 15. Odłączanie - usługi ELB i SQS. 15.1. Odłączanie synchroniczne za pomocą modułów równoważenia obciążenia. 15.2. Asynchroniczne odłączanie za pomocą kolejek komunikatów. Podsumowanie. Rozdział 16. Projektowanie pod kątem odporności na błędy. 16.1. Wykorzystanie nadmiarowych instancji EC2 w celu poprawy dostępności. 16.2. Uwagi dotyczące zapewnienia w kodzie odporności na błędy.16.3. Budowa odpornej na błędy aplikacji internetowej: Imagery. Podsumowanie. Rozdział 17. Skalowanie w górę i w dół: skalowanie automatyczne i usługa CloudWatch. 17.1. Zarządzanie dynamiczną pulą instancji EC2. 17.2. Wyzwalanie skalowania na podstawie wskaźników lub harmonogramów. 17.3. Odłączanie dynamicznej puli instancji EC2. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
WPROWADZENIE. Seria Oficjalny podręcznik. Wymagania wstępne. Instalowanie programu. Fonty użyte w ćwiczeniach. Pobieranie plików do ćwiczeń. Przywracanie ustawień domyślnych. Aby usunąć lub zachować bieżące ustawienia w programie Illustrator. Aby odtworzyć zapisane wcześniej ustawienia po ukończeniu wszystkich ćwiczeń. Dodatkowe źródła informacji. Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe. CO NOWEGO W PROGRAMIE ILLUSTRATOR (EDYCJA 2020)? Usprawnione mechanizmy upraszczania ścieżek. Automatyczne sprawdzanie pisowni. Inne ulepszenia. SZYBKI KURS ZAPOZNAWCZY Z PROGRAMEM ADOBE ILLUSTRATOR (EDYCJA 2020). Zaczynamy. Tworzenie nowego dokumentu. Rysowanie kształtu. Edytowanie kształtów. Stosowanie i edytowanie kolorów. Edytowanie obrysów. Praca z warstwami. Edycja tekstu. Tworzenie kształtów za pomocą narzędzia Shape Builder (Generator kształtów). Rysowanie narzędziem Curvature (Krzywizna). Przekształcanie ilustracji. Zastosowanie symboli. Tworzenie i edytowanie gradientów. Umieszczanie obrazu rastrowego w Illustratorze. Zastosowanie funkcji Image Trace (Obrys obrazu). Zastosowanie pędzli. Wyrównywanie ilustracji. Zastosowanie efektów. Prezentowanie dokumentu. 1. NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE O PRZESTRZENI ROBOCZEJ. Wprowadzenie do programu Illustrator. Otwieranie pliku w Illustratorze. Obsługa przestrzeni roboczej programu. Obsługa paska narzędzi. Inne narzędzia. Obsługa panelu Properties (Właściwości). Praca z panelami. Przemieszczanie i dokowanie paneli. Przełączanie przestrzeni roboczych. Zapisywanie przestrzeni roboczej. Obsługa menu paneli i menu kontekstowych. Zmienianie widoku ilustracji. Zastosowanie poleceń z menu View (Widok). Korzystanie z narzędzia Zoom (Lupka). Przewijanie dokumentu. Oglądanie projektu. Obsługa obszarów roboczych. Korzystanie z panelu Artboards (Obszary robocze). Rozmieszczanie dokumentów. 2. TECHNIKI ZAZNACZANIA ILUSTRACJI. Zaczynamy. Zaznaczanie obiektów. Obsługa narzędzia Selection (Zaznaczanie). Zaznaczanie i edytowanie za pomocą narzędzia Direct Selection (Zaznaczanie bezpośrednie). Zaznaczanie przy użyciu ramki zaznaczenia. Ukrywanie i blokowanie obiektów. Zaznaczanie podobnych obiektów. Zaznaczanie obiektów w trybie Outline (Kontur). Wyrównywanie obiektów. Wyrównywanie obiektów względem siebie. Wyrównywanie do obiektu kluczowego. Rozmieszczanie obiektów. Wyrównywanie punktów węzłowych. Wyrównywanie obiektów względem obszaru roboczego. Zastosowanie grup. Grupowanie elementów. Edytowanie grupy w trybie izolacji. Tworzenie grupy zagnieżdżonej. Rozmieszczanie obiektów. Zmiana rozmieszczenia obiektów. Zaznaczanie obiektów znajdujących się pod spodem. 3. TWORZENIE ILUSTRACJI DO POCZTÓWKI Z WYKORZYSTANIEM KSZTAŁTÓW. Zaczynamy. Tworzenie nowego dokumentu. Tworzenie i edytowanie prostych kształtów. Tworzenie prostokątów. Edytowanie prostokątów. Zaokrąglanie rogów. Zaokrąglanie pojedynczych rogów. Tworzenie i edytowanie elips. Tworzenie i edytowanie okręgów. Zmiana szerokości i położenia obrysów. Tworzenie wieloboków. Edytowanie wielokąta. Tworzenie gwiazdy. Edytowanie gwiazdy. Rysowanie linii. Konwersja obrazów bitmapowych na wektorowe za pomocą polecenia Image Trace (Obrys obrazu). Oczyszczanie obrysowanego obiektu. Tryby rysowania. Umieszczanie ilustracji. Zastosowanie trybu Draw Inside (Rysuj wewnątrz). Zastosowanie trybu Draw Behind (Rysuj z tyłu). Ostatnie poprawki. 4. EDYCJA ORAZ ŁĄCZENIE KSZTAŁTÓW I ŚCIEŻEK. Zaczynamy. Edytowanie ścieżek i kształtów. Cięcie za pomocą narzędzia Scissors (Nożyczki). Łączenie ścieżek. Cięcie narzędziem Knife (Nóż). Zamiana konturów na obiekty. Zastosowanie narzędzia Eraser (Gumka). Tworzenie ścieżki złożonej. Łączenie i edycja obiektów. Obsługa narzędzia Shape Builder (Generator kształtów). Łączenie obiektów za pomocą filtrów ścieżek. Budowanie przyczepy. Zmiana kształtu ścieżki. Zastosowanie narzędzia Width (Szerokość). Wykańczanie ilustracji. 5. PRZEKSZTAŁCANIE ILUSTRACJI. Zaczynamy. Zastosowanie obszarów roboczych. Dodawanie nowych obszarów roboczych w dokumencie. Edytowanie obszarów roboczych. Wyrównywanie obszarów roboczych. Zmiana nazw obszarów roboczych. Zmiana kolejności obszarów roboczych. Zastosowanie miarek i linii pomocniczych. Tworzenie linii pomocniczych. Edytowanie początku miarki. Przekształcanie obiektów. Zastosowanie obwiedni. Rozmieszczanie obiektów za pomocą panelu Properties (Właściwości). Skalowanie obiektów. Odbijanie obiektów. Obracanie obiektów. Zniekształcanie grafiki przy użyciu efektów. Przekształcenia z wykorzystaniem narzędzia Free Transform (Przekształcanie swobodne). Pochylanie obiektów. Zastosowanie narzędzia Puppet Warp (Zniekształcenie marionetkowe). 6. ZASTOSOWANIE PODSTAWOWYCH NARZĘDZI DO RYSOWANIA. Zaczynamy. Rysowanie za pomocą narzędzia Curvature (Krzywizna). Rysowanie ścieżek za pomocą narzędzia Curvature (Krzywizna). Rysowanie rzeki. Edytowanie ścieżek za pomocą narzędzia Curvature (Krzywizna). Tworzenie narożników za pomocą narzędzia Curvature (Krzywizna). Tworzenie linii kreskowanych. Rysowanie narzędziem Pencil (Ołówek). Rysowanie ścieżek za pomocą narzędzia Pencil (Ołówek). Rysowanie linii prostych za pomocą narzędzia Pencil (Ołówek). Łączenie za pomocą narzędzia Join (Połączenie). Dodawanie strzałek do ścieżek. 7. RYSOWANIE NARZĘDZIEM PEN (PIÓRO). Zaczynamy. Omówienie ścieżek krzywych. Wstęp do obsługi narzędzia Pen (Pióro). Pierwsze kroki z narzędziem Pen (Pióro). Zaznaczanie ścieżek. Rysowanie linii prostych za pomocą narzędzia Pen (Pióro). Tworzenie linii krzywych. Tworzenie krzywej za pomocą narzędzia Pen (Pióro). Rysowanie serii linii krzywych za pomocą narzędzia Pen (Pióro). Przekształcanie punktów gładkich w narożne. Łączenie linii krzywych i prostych. Tworzenie grafiki za pomocą narzędzia Pen (Pióro). Rysowanie łabędzia. Edytowanie ścieżek i punktów. Usuwanie i dodawanie punktów węzłowych. Przekształcanie punktów gładkich i narożnych. Obsługa narzędzia Anchor Point (Punkt kontrolny). 8. WYKORZYSTANIE KOLORU DO UATRAKCYJNIENIA ILUSTRACJI. Zaczynamy. Tryby koloru. Stosowanie kolorów. Stosowanie gotowego koloru. Tworzenie koloru niestandardowego. Zapisywanie koloru w próbce. Tworzenie kopii próbki. Edytowanie próbki globalnej. Edytowanie próbki niebędącej próbką globalną. Wykorzystanie próbnika kolorów do utworzenia koloru. Zastosowanie bibliotek próbek programu Illustrator. Tworzenie koloru dodatkowego. Tworzenie i zapisywanie tint kolorów. Konwersja kolorów. Kopiowanie atrybutów wyglądu. Tworzenie grup kolorów. Panel Color Guide (Wzornik kolorów) jako źródło inspiracji. Stosowanie kolorów z panelu Color Guide (Wzornik kolorów). Edytowanie kolorystyki obiektów za pomocą okna Recolor Artwork (Ponowne kolorowanie kompozycji). Zmiana liczby kolorów. Zastosowanie funkcji Live Paint (Aktywne malowanie). Tworzenie grupy aktywnego malowania. Malowanie za pomocą narzędzia Live Paint Bucket (Aktywne wiadro z farbą). Modyfikowanie grupy aktywnego malowania. 9. UMIESZCZANIE TEKSTU NA FISZKACH Z PRZEPISAMI. Zaczynamy. Dodawanie tekstu do fiszek z przepisami. Dodawanie tekstu ozdobnego. Tworzenie tekstu akapitowego. Automatyczna zmiana rozmiaru. Przekształcenia między tekstem akapitowym a ozdobnym. Importowanie zwykłego pliku tekstowego. Tworzenie wątków. Formatowanie tekstu. Zmiana rodziny fontów i stylu. Zmiana rozmiaru tekstu. Zmiana koloru tekstu. Zmiana innych właściwości tekstu. Zmiana właściwości akapitu. Edycja tekstu za pomocą narzędzia Touch Type (Tekst dotykowy). Zmiana rozmiaru i kształtu obiektów tekstowych. Tworzenie łamów tekstu. Zmiana kształtu obiektów tekstowych. Próbkowanie właściwości tekstu. Tworzenie i zastosowanie stylów tekstowych. Tworzenie i zastosowanie stylu akapitowego. Ćwiczenia w posługiwaniu się stylami akapitowymi. Edycja stylu akapitowego. Tworzenie i zastosowanie stylu znakowego. Edycja stylu znakowego. Oblewanie obiektu tekstem. Deformowanie tekstu. Deformowanie tekstu przy użyciu obwiedni. Edytowanie obwiedni. Praca z tekstem na ścieżkach. Przekształcanie tekstu w kontury. 10. PORZĄDKOWANIE GRAFIKI Z UŻYCIEM WARSTW. Zaczynamy. Omówienie warstw. Tworzenie warstw i podwarstw. Tworzenie nowych warstw. Tworzenie podwarstw. Edytowanie warstw i obiektów. Wyszukiwanie zawartości projektu w panelu Layers (Warstwy). Przenoszenie zawartości między warstwami. Inny sposób wyświetlania warstw. Zmiana kolejności warstw. Blokowanie i ukrywanie warstw. Powielanie zawartości warstw. Wklejanie warstw. Dodawanie atrybutów wyglądu do warstw. Tworzenie masek przycinających. 11. GRADIENTY, PRZEJŚCIA I WZORKI. Zaczynamy. Zastosowanie gradientów. Zastosowanie gradientów liniowych w wypełnieniach. Edytowanie gradientu. Zapisywanie gradientu. Dostosowywanie wypełnienia gradientowego. Dodawanie gradientu liniowego do obrysu. Edycja gradientu obrysu. Zastosowanie gradientu radialnego w ilustracji. Zmiana kolorystyki gradientu radialnego. Korygowanie ustawień gradientu radialnego. Dodawanie gradientów do wielu obiektów jednocześnie. Tworzenie przezroczystych gradientów. Stosowanie gradientów dowolnych. Edytowanie gradientów dowolnych w trybie punktowym. Zastosowanie znaczników koloru w trybie liniowym. Tworzenie przejść między obiektami. Tworzenie przejść z określoną liczbą kroków. Modyfikowanie przejścia. Tworzenie płynnych przejść kolorystycznych. Wypełnianie obiektów wzorkami. Zastosowanie gotowych wzorków. Tworzenie niestandardowego wzorku. Stosowanie wzorków. Edytowanie wzorków. 12. ZASTOSOWANIE PĘDZLI PRZY PROJEKTOWANIU PLAKATU. Zaczynamy. Pędzle w praktyce. Zastosowanie pędzli kaligraficznych. Stosowanie pędzla kaligraficznego w ilustracji. Rysowanie narzędziem Paintbrush (Pędzel). Edytowanie ścieżek narzędziem Paintbrush (Pędzel). Edycja pędzla. Usuwanie obrysu utworzonego pędzlem. Zastosowanie pędzli artystycznych. Stosowanie istniejącego pędzla artystycznego. Tworzenie pędzla artystycznego. Edycja pędzla artystycznego. Pędzle z włosia. Zmiana opcji pędzla z włosia. Malowanie pędzlem z włosia. Porządkowanie kształtów. Zastosowanie pędzli ze wzorkiem. Tworzenie pędzla ze wzorkiem. Malowanie pędzlem ze wzorkiem. Edycja pędzla ze wzorkiem. Obsługa narzędzia Blob Brush (Kropla). Rysowanie narzędziem Blob Brush (Kropla). Edytowanie obiektów przy użyciu narzędzia Eraser (Gumka). 13. KREATYWNE WYKORZYSTANIE EFEKTÓW I STYLÓW GRAFICZNYCH. Zaczynamy. Korzystanie z panelu Appearance (Wygląd). Edytowanie atrybutów wyglądu. Tworzenie dodatkowego obrysu i wypełnienia. Dodawanie kilku obrysów i wypełnień do tekstu. Zmiana kolejności atrybutów wyglądu. Obsługa efektów dynamicznych. Dodawanie efektu. Edytowanie efektu. Zmiana wyglądu tekstu przy użyciu efektu Warp (Wypaczenie). Czasowe wyłączanie efektów w celu wprowadzenia poprawek. Stosowanie innych efektów. Dodawanie efektu programu Photoshop. Zastosowanie stylów graficznych. Stosowanie istniejących stylów graficznych. Tworzenie i stosowanie stylu graficznego. Aktualizowanie stylu graficznego. Zastosowanie stylu graficznego do zmodyfikowania warstwy. Skalowanie obrysów i efektów. 14. TWORZENIE GRAFIKI NADRUKU NA KOSZULCE. Zaczynamy. Praca z symbolami. Obsługa bibliotek symboli programu Illustrator. Edytowanie symbolu. Symbole dynamiczne. Tworzenie symboli. Przerywanie połączenia z symbolem. Zastępowanie symboli. Obsługa bibliotek Creative Cloud. Dodawanie zasobów do biblioteki Creative Cloud. Korzystanie z zasobów biblioteki. Uaktualnianie zasobu biblioteki. Zastosowanie trybu edycji globalnej. 15. ŁĄCZENIE PROJEKTÓW ILLUSTRATORA Z INNYMI PROGRAMAMI FIRMY ADOBE. Zaczynamy. Łączenie elementów graficznych. Umieszczanie plików z obrazami. Umieszczanie obrazu. Przekształcanie obrazu umieszczonego w dokumencie. Kadrowanie zdjęcia. Osadzanie obrazu programu Photoshop z użyciem opcji Show Import Options (Pokaż opcje importu). Importowanie kilku obrazów jednocześnie. Maskowanie obrazu. Stosowanie prostej maski przycinającej zdjęcie. Edycja maski przycinającej. Maskowanie za pomocą kształtu. Maskowanie obiektu za pomocą tekstu. Tworzenie masek przezroczystości. Edycja maski przezroczystości. Praca z obrazami dołączonymi. Znajdowanie informacji o połączeniu. Osadzanie i cofanie osadzenia obrazów. Zastępowanie obrazu. 16. UDOSTĘPNIANIE PROJEKTÓW. Zaczynamy. Tworzenie pakietu na podstawie pliku. Tworzenie dokumentu PDF. Tworzenie ilustracji z dokładnością co do piksela. Wyświetlanie ilustracji w trybie podglądu pikseli. Wyrównywanie nowych elementów graficznych do siatki pikseli. Wyrównywanie istniejących obiektów do siatki pikseli. Eksportowanie obszarów roboczych i zasobów. Eksportowanie obszarów roboczych. Eksportowanie zasobów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
MS Office 2010 PL w biurze i nie tylko / Piotr Wróblewski. - Gliwice : Helion, 2011. - 308, [12] s. ; rys.; 24 cm.
Microsoft Office 2010- szybki start; 1. Microsoft Word 2010: Interfejs użytkowania pakietu Office na przykładzie edytora Word; Formatowanie tekstów; Czcionki i style; Tabele i układ kolumnowy; Nagłówki, stopki i spisy (nie tylko treści); Grafika i tekst; Edytor równań matematycznych; Korespondencja seryjna; Word i praca zespołowa; 2. Microsoft Excel 2010: Podstawy obsługi arkusza kalkulacyjnego; Wprowadzenie i formatowanie danych; Formuły w arkuszach; Ćwiczenia praktyczne w Excelu; Excel i analiza danych; Excel jako mała baza danych; Wykresy i symulacje; Drukowanie arkuszy; Zabezpieczenie dokumentów Excela (i nie tylko); Marka i aplikacja w Excelu; 3. Microsoft PowerPoint: Podstawy obsługi programu PowerPoint; Modyfikujemy prezentacje PowerPoint; Ożywiamy prezentacje w programie PowerPoint; 4. Microsoft OneNote 2010: Omówienie programu OneNote; Twój nowy notes w programie OneNote; Edycja notatek; Notatniki w praktyce; 5. Microsoft Outlook 2010: Prezentacja programu Outlook 2010; Funkcje kalendarza w Outlooku; Zarządzanie zadaniami w programie Outlook; Outlook dla zaawansowanych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Pojęcia podstawowe; R.2 Uruchamianie projektu; R.3 Zespół projektowy; R.4 Od WBS do harmonogramu; R.5 Zarządzanie wymaganiami użytkownika; R.6 Zarządzanie ryzykiem; R.7 Planowanie zadań i budowa harmonogramu; R.8 Zarządzanie budżetem w projekcie informatycznym; R.9 Śledzenie postępów i metoda Earned Value; R.10 Dokumentacja projektowa w fazie wytwórczej; R.11 Zarządzanie jakością w projekcie informatycznym; R.12 Dostawa i zamknięcie projektu; R.13 Podwykonawstwo i zakup usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym jest projekt?; 2. Czym jest tradycyjne zarządzanie projektami?; 3. Zakres projektu; 4. Działania w ramach projektu; 5. Prognozowanie czasu, zasobów, wymagań i kosztów projektu; 6. Diagram sieci projektu; 7. Dostępność zasobów i koszty projektu a zmiany w harmonogramie; 8. Wspólne sesje planowania projektowego: organizowanie i prowadzenie; 9. Rekrutacja, organizowanie i zarządzanie zespołem projektowym; 10. monitorowanie i kontrola postępów prac nad projektem; 11. Zamykanie projektu; 12. Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego; 13. Adaptacyjna struktura projektu - wprowadzenie; 14. Zakres wersji; 15. Plan cyklu; 16. Budowanie cyklu; 17. Punkt kontrolny klienta; 18. Przegląd rezultatów wersji; 19. Odmiany APF; 20. Zarządzanie portfelem projektów; 21. Biuro wsparcia projektów; Podsumowanie i wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
CZĘŚĆ I. ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – PODSTAWY. Rozdział 1. Czym jest projekt? Definicja projektu. Sekwencja działań. Niepowtarzalne działania. Złożone działania. Powiązane działania. Jeden cel. Określony czas realizacji. Bez przekraczania budżetu. Zgodnie z wymaganiami. Biznesowa definicja projektu. Intuicyjne ujęcie wachlarza projektowego. Czym jest program? Czym jest portfel projektów? Poziom przedsiębiorstwa. Trójkąt zakresu projektu. Klasyfikowanie projektów i jego znaczenie. Współczesne otoczenie projektowe. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 2. Czym jest zarządzanie projektami? Podstawy zarządzania projektami. Wyzwania związane ze skutecznym zarządzaniem projektami. Zarządzanie chochlikami. Czym tak naprawdę są wymagania projektu? Modele cyklu zarządzania projektami – wprowadzenie. Wybór najlepiej dopasowanego modelu PMLC. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 3. Grupy procesów w ramach zarządzania projektami. Definiowanie pięciu grup procesów. Definiowanie dziesięciu obszarów wiedzy. Mapowanie obszarów wiedzy na grupy procesów. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. CZĘŚĆ II. TRADYCYJNE ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI. Rozdział 4. Wyznaczanie zakresu projektu TPM. Narzędzia, schematy i procesy stosowane w wyznaczaniu zakresu projektu. Zarządzanie oczekiwaniami klienta. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 5. Planowanie projektu TPM. Narzędzia, schematy i procesy w planowaniu projektu. Znaczenie planowania. Pakiety oprogramowania w planowaniu projektów. Wspólne sesje planowania projektowego. Tworzenie struktury podziału pracy. Szacowanie. Tworzenie diagramu sieci projektu. Pisanie skutecznej propozycji projektu. Zgoda na uruchomienie projektu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 6. Uruchamianie realizacji projektu TPM. Narzędzia, szablony i procesy niezbędne do rozpoczęcia prac projektowych. Rekrutacja zespołu projektowego. Prowadzenie spotkania inicjującego. Ustalanie zasad pracy w zespole. Zarządzanie zmianami zakresu projektu. Zarządzanie komunikacją w zespole Alokacja zasobów. Strategie poziomowania zasobów. Finalizacja harmonogramu projektu. Pakiety robocze. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 7. Monitorowanie i kontrola postępów prac nad projektem TPM. Narzędzia, szablony i procesy niezbędne w monitorowaniu i kontrolowaniu postępów prac. System raportowania o postępach. Stosowanie graficznych narzędzi raportowania. Zarządzanie bankiem zakresów. Tworzenie i prowadzenie rejestru problemów. Spotkania monitorujące postępy prac. Zarządzanie eskalacją problemów. Zgoda na zakończenie projektu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 8. Zamykanie projektu TPM. Narzędzia, szablony i procesy niezbędne w monitorowaniu i kontrolowaniu postępów prac. Procedury akceptacji rezultatów projektu przez klienta. Zamykanie projektu. Uzyskanie akceptacji rezultatów projektu przez klienta. Dostarczanie zamówionych elementów. Kompletowanie dokumentacji projektu. Zgromadzone informacje będą pomocne przy wprowadzaniu późniejszych zmian do produktu. Na podstawie zapisów historycznych możemy dokładniej i szybciej prognozować czasy trwania działań i zadań oraz koszty przyszłych projektów. Dokumentację możemy wykorzystywać jako materiały szkoleniowe dla przyszłych menedżerów projektów. W dokumentacji mogą poszukiwać wskazówek zespoły pracujące nad przyszłymi projektami. Na podstawie dokumentacji kierownicy liniowi mogą udoskonalać metody oceny pracy członków zespołów projektowych. Audyt powdrożeniowy. Raport zamykający. Świętowanie sukcesu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. CZĘŚĆ III. ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI ZŁOŻONYMI. Rozdział 9. Ogólny obraz projektu a jego stopień skomplikowania i niepewność. Stopień skomplikowania i niepewność a zarządzanie projektami. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 10. Zwinne zarządzanie projektami. Na czym polega zwinne zarządzanie projektami? Zwinne zarządzanie projektami w wydaniu lean. Iteracyjny model cyklu zarządzania projektem. Adaptacyjny model cyklu zarządzania projektem. Adaptacja i integracja narzędzi, szablonów i procesów APM. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 11. Ekstremalne zarządzanie projektami. Na czym polega ekstremalne zarządzanie projektami? Na czym polega zarządzanie projektami emertxe? Stosowanie narzędzi, szablonów i procesów w celu maksymalnie efektywnego wykorzystania modelu xPM. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 12. Porównanie liniowych, stopniowych, iteracyjnych, adaptacyjnych i ekstremalnych modeli PMLC. Liniowy model cyklu zarządzania projektem Stopniowy model cyklu zarządzania projektem. Iteracyjne modele PMLC. Adaptacyjny model PMLC. Ekstremalny model PMLC. Wyzwania związane z przygotowaniem i wykonaniem projektu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji, CZĘŚĆ IV. ZARZĄDZANIE REALIAMI PROJEKTÓW. Rozdział 13. Strategie prewencyjne i interwencyjne w przypadku projektów zagrożonych. Definicja projektu zagrożonego. Zarządzanie zagrożonymi projektami. Role i obowiązki PSO w odniesieniu do zagrożonych projektów. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 14. Organizacja projektów wielozespołowych. Definicja projektu wielozespołowego. Wyzwania związane z zarządzaniem projektami wielozespołowymi. Klasyfikacja projektów wielozespołowych. Struktura biura projektu. Struktura zespołu głównego. Struktura superzespołu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 15. Biuro wsparcia projektów. Przesłanki tworzenia biur zarządzania projektami. Czym jest biuro wsparcia projektów? Nazewnictwo biur wsparcia projektów. Definiowanie misji biura wsparcia projektów. Formułowanie celów PSO. Funkcje PSO. Struktura organizacyjna PSO. Miejsce PSO w organizacji. Jak zorientować się, że PSO jest nam potrzebne? Tworzenie PSO. Trudności związane z tworzeniem PSO. Biuro wsparcia projektów przyszłości. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 16. Tworzenie programu ciągłego doskonalenia procesów i zarządzanie nim. Praktyki i procesy w zarządzaniu projektami. Dojrzałość procesów i praktyk. Ocena dojrzałości procesu i praktyki zarządzania projektami. Macierz jakości procesów i mapa strefowa. Jakie procesy zdefiniowano dotychczas? Stosowanie modelu ciągłego doskonalenia procesów (CPIM). Rola i zakres obowiązków PSO. Narzędzia, szablony i procesy w doskonaleniu procesów biznesowych. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. CZĘŚĆ V. STAN DOCELOWY: MODEL ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI NA POZIOMIE CAŁEGO PRZEDSIĘBIORSTWA. Rozdział 17. Zarządzanie portfelem projektów. Wprowadzenie do zarządzania portfelem projektów. Główne etapy zarządzania portfelem projektów. Rola i funkcje PSO w zarządzaniu portfelem projektów Przygotowanie projektu do zgłoszenia go do portfela. Zwinne zarządzanie portfelem projektów. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 18. Praktyczny model przedsiębiorstwa opartego na projekcie. Otoczenie biznesowe - spojrzenie odgórne. Proces decyzyjny dotyczący portfela projektów w modelu EPPM. Analiza przypadku. Tworzenie centrum rozwoju pracowniczego i biznesowego. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Słowniczek skrótów. Strona internetowa książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
MySQL i mSQL / Randy Jay Yarger, George Reese, Tim King. - Gliwice : Helion, cop. 2001. - 446 s. : wykr. ; 24 cm.
Pierwsze kroki w MySQL-u i mSQL-u, Programowanie baz danych, Opisy deklaracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cechy modelowego CV, 2. Trzy sposoby prezentacji własnej osoby, 3. Składniki podstawowe, 4. Doskonałe CV, 5. Pierwsza wersja, 6. Dzieło doskonałe, 7. Czy komputer lubi Twoje CV?, 8. Listy motywacyjne, 9. Napisałem CV. Co dalej?, 10. Życiorys
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. Rozdział 1. Zagadnienia i narzędzia. Wersje systemu operacyjnego Windows. Podstawowe pojęcia i terminy. Interfejs API systemu Windows. Usługi, funkcje i programy. Procesy. Wątki. Zadania. Pamięć wirtualna. Porównanie trybu jądra i trybu użytkownika. Hipernadzorca. Oprogramowanie sprzętowe. Usługi terminalowe i wiele sesji. Obiekty i dojścia. Zabezpieczenia. Rejestr. Unicode. Analizowanie wewnętrznych mechanizmów systemu Windows. Debugowanie jądra. Windows Software Development Kit. Windows Driver Kit. Narzędzia z witryny Sysinternals. Podsumowanie. Rozdział 2. Architektura systemu. Wymagania i cele projektowe. Model systemu operacyjnego. Opis architektury systemu. Krótki opis architektury z mechanizmami bezpieczeństwa opartymi na wirtualizacji. Kluczowe komponenty systemu. Uruchamianie podsystemu. Podsystem Windows. Inne podsystemy. Centrum wykonawcze. Jądro. Warstwa abstrakcji sprzętowej. Sterowniki urządzeń. Procesy systemowe. Podsumowanie. Rozdział 3. Procesy i zadania. Tworzenie procesu. Wewnętrzne elementy procesów. Chronione procesy. Procesy minimalne i procesy Pico. Programy Trustlet (bezpieczne procesy). Przepływ funkcji CreateProcess. Kończenie procesu. Program ładujący obrazy. Baza danych załadowanych modułów. Analizowanie importu. Inicjalizacja procesu po imporcie. Technologia SwitchBack. Mechanizm API Sets. Zadania. Podsumowanie. Rozdział 4. Wątki. Tworzenie wątków. Wewnętrzne mechanizmy wątków. Sprawdzanie aktywności wątków. Planowanie wątków. Kwant. Zwiększanie priorytetu. Przełączanie kontekstu. Warianty planowania. Wątki bezczynności. Wstrzymanie wątków. Głębokie zamrożenie. Wybór wątku. Systemy wieloprocesorowe. Wybór wątku w systemach wieloprocesorowych. Wybór procesora. Planowanie heterogeniczne (big.LITTLE). Planowanie oparte na grupach. Fabryki procesów roboczych (pule wątków). Podsumowanie Rozdział 5. Zarządzanie pamięcią. Wprowadzenie do menedżera pamięci. Usługi menedżera pamięci. Sterty w trybie jądra (systemowe pule pamięci). Menedżer sterty. Układy wirtualnej przestrzeni adresowej. Tłumaczenie adresów. Tłumaczenie adresów wirtualnych na platformie x64. Tłumaczenie adresów wirtualnych na platformie ARM. Obsługa błędów strony. Stosy. Deskryptory adresów wirtualnych. Obiekty sekcji. Zestawy robocze. Baza danych numerów stron pamięci. Ograniczenia pamięci fizycznej. Kompresja pamięci. Partycje pamięci Scalanie pamięci. Enklawy pamięci. Proaktywne zarządzanie pamięcią (mechanizm SuperFetch). Podsumowanie. Rozdział 6. System operacji wejścia-wyjścia. Komponenty systemu operacji wejścia-wyjścia. Poziomy żądań przerwania IRQL i wywołania DPC. Sterowniki urządzeń. Przetwarzanie operacji wejścia-wyjścia. Typy operacji wejścia-wyjścia. Pakiety żądań operacji wejścia-wyjścia IRP. Żądanie operacji wejścia-wyjścia wysyłane do jednowarstwowego sterownika urządzenia. Żądania operacji wejścia-wyjścia kierowane do sterowników z warstwami. Operacja wejścia-wyjścia agnostyczna względem wątków. Anulowanie operacji wejścia-wyjścia. Porty ukończenia operacji wejścia-wyjścia. Określanie priorytetu operacji wejścia-wyjścia. Driver Verifier. Opcje weryfikacji powiązane z operacjami wejścia-wyjścia. Opcje weryfikacji związane z pamięcią. Menedżer technologii PnP. Ładowanie i instalowanie ogólnego sterownika. Środowisko WDF. Menedżer zasilania. Podsumowanie. Rozdział 7. Bezpieczeństwo. Klasy bezpieczeństwa. Składniki systemu zabezpieczeń. Bezpieczeństwo oparte na wirtualizacji. Ochrona urządzenia. Ochrona obiektów. Identyfikatory zabezpieczeń. Wirtualne konta usług. Deskryptory zabezpieczeń i kontrola dostępu. Dynamiczna kontrola dostępu. Interfejs AuthZ. Prawa i przywileje konta. Tokeny dostępowe procesów i wątków. Inspekcje zabezpieczeń. Kontenery aplikacji. Logowanie. Kontrola konta użytkownika i wirtualizacja. Osłabianie exploitów. Identyfikacja aplikacji. AppLocker. Zasady ograniczeń oprogramowania Ochrona przed poprawkami jądra. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
I.Źródło: 1. Słyszę, jak piszesz. 2. Wysiłek zawsze się opłaca. 3. Dziesięć głów Hydry. 4. Dla wspólnego dobra. II. Bezpieczna przystań: 5.Mrugenlampy. 6. Echa przeszłości.7. Bezpieczeństwo w sieciach przełączanych. 8. My kontra oni. III. Dżungla: 9. Obcy akcent. 10. Zaawansowana technika liczenia baranów. 11. Rozpoznawanie anomalii. 12. Wycieki danych ze stosu. 13. Dym i lustra. 14. Identyfikacja klientów - dokumenty do kontroli! 15. Zalety bycia ofiarą. IV. Szersza perspektywa: 16. Informatyka pasożytnicza, czyli grosz do grosza. 17. Topologia sieci. 18. Obserwując pustkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Informacje ogólne, 2. Struktura języka, 3. Obsługa zestawów znaków, 4. Typy kolumn, 5. Funkcje i operatory, 6. Składnia instrukcji SQL, 7. Rozszerzenia przestrzenne w My SQL, 8. Procedury i funkcje składowe, 9. Obsługa błędów w MySQL,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ABC grafiki komputerowej / Roland Zimek, Łukasz Oberlan. - Gliwice : Helion, 2004. - 240 s. : tab., rys. ; 24 cm.
I. Edycja grafiki wektorowej : 1. Wstęp, 2. Pierwsze kroki, 3. Podstawy rysunku wektorowego, 4. Praca z tekstem, 5. Nadawanie wypełnień i konturów, 6. Precyzyjne rysowanie, 7. Edycja krzywych, 8. Modyfikacje obiektów, 9.Praca z bitmapami. II. Edycja grafiki rastrowej : 10.Wstęp, 11. Narzędzia, 12. Palety, 13. Tryb szybkiej maski - selekcja dla niecierpliwych, 14. Ścieżki i kształty, czyli obraz wektorowy w Photoshopie, 15. Filtry, 16. Podstawy korekcji obrazów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ćwiczenia Praktyczne)
1. Wstęp; 2. Pierwsze kroki; 3. Podstawy rysunku wektorowego; 4. praca z tekstem i tabelami; 5. Wypełnienia i kontury; 6. Precyzyjne rysowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozpaczliwie poszukując wzrostu, 2. Przynosząca zyski działalność podstawowa, 3. Dylemat Aleksandra Wielkiego, 4. Jak redefiniować działalność podstawową?, 5. Wzrost w oparciu o podstawowy obszar działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kryzys wzrostu, 2. Wyobrażenie ideału, 3. Ocena ruchów ekspansywnych, 4. Planowanie ruchów ekspansywnych, 5. Wykonywanie ruchów ekspansywnych, 6. Transformacja poprzez ruchy ekspansywne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych: Dziki Zachód; Social jest stary!; 1, 2, 3, internet; Człowiek jest najważniejszy; Nowe media dla nowego człowieka; Nowe media (nie) są bezpłatne!; Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci; Social media - co jest czym?. Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing: Marketing pod strzechy!; Najtrudniejszy1; Komputer czy jabłko?; Naszą siłą będzie treść; Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy?; Monitoring social mediów - jak go wykorzystać?; Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie?. Rozdział 3. Przegląd narzędzi: Facebook; Facebook Messenger; Twitter; YouTube; Blogosfera; Mikroinfluencerzy; Visual content; LinkedIn; Przydatne narzędzia socialowca; Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość?: So-lo-mo; Hipsteryzacja; Internet rzeczy; Social biznes; Social selling; Społeczna odpowiedzialność. Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden w 2018 roku i później?: Mniej stocka, więcej życia; Mniejszość też ma znaczenie?; Treść - klucz do serc i umysłów; Długi ogon nadaje ton; Każdy z nas jest medium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów. - Gliwice : Helion, 2005. - 225, [6] s. ; 22 cm.
1. Zarządzanie różnicami; 2. Zespół, którego nie było; 3. Pogodzić skłócone zespoły; 4. Nie możesz pozwolić sobie na przegraną: negocjacje z klientami; 5. Negocjacje jako źródło przewagi konkurencyjnej; 6. Skąd biorą się tarcia na linii konsultanci-klienci?; 7. Pięć technik polubownego rozstrzygania sporów; 8. Rozstrzyganie sporów poza sądem: kiedy się to opłaca, a kiedy nie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej