Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(357)
Forma i typ
Książki
(357)
Publikacje naukowe
(58)
Publikacje fachowe
(37)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(281)
dostępne
(227)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(238)
Czytelnia
(288)
Autor
Opolski Krzysztof (1948- )
(9)
Szczypa Piotr
(9)
Szelągowska Anna
(9)
Sokół Aneta
(7)
Nawrot Wioletta
(5)
Stawicka Magdalena Kinga
(5)
Borcuch Artur
(4)
Brzozowska Krystyna
(4)
Karski Jerzy B
(4)
Kordel Zdzisław (1950- )
(4)
Kowalczyk Jerzy
(4)
Noga Marian
(4)
Zenderowski Radosław (1974- )
(4)
Anuszewska Izabella
(3)
Bieliński Jerzy
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Bukowski Sławomir I
(3)
Bury Andrzej
(3)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(3)
Flejterski Stanisław (1948- )
(3)
Golnau Wiesław (1965- )
(3)
Gołembski Marcin
(3)
Kopczewska Katarzyna
(3)
Kożuch Barbara (1950- )
(3)
Król Małgorzata Beata
(3)
Kuriata Andrzej
(3)
Lipka Anna
(3)
Matuszyk Anna
(3)
Mućko Przemysław
(3)
Nowak Maciej J
(3)
Przybylska Joanna
(3)
Przybylska-Kapuścińska Wiesława
(3)
Pszczółka Ireneusz
(3)
Tokarski Andrzej
(3)
Tokarski Maciej
(3)
Waszczak Stanisław
(3)
Winnicka-Wejs Alicja
(3)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(3)
Ziarko-Siwek Urszula
(3)
Bednarczyk Jan L
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(2)
Bąk Iwona
(2)
Caputa Wiesława
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Dziedzic Dorota
(2)
Filipiak Beata (1967- )
(2)
Gabryelczyk Katarzyna
(2)
Garstka Małgorzata
(2)
Gawrycka Małgorzata
(2)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Jankowska Małgorzata
(2)
Jarosz Agnieszka
(2)
Jaworski Jacek
(2)
Kalinowski Marcin
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Kleer Jerzy (1928-2022)
(2)
Klimowicz Monika
(2)
Korenik Dorota
(2)
Korol Tomasz
(2)
Kosztowniak Aneta
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Lepczyński Błażej
(2)
Litwin Joanna
(2)
Matuszyk Paweł Grzegorz
(2)
Mazurek-Kucharska Beata
(2)
Małecka-Ziembińska Edyta
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Pastusiak Radosław
(2)
Pawłowicz Leszek (1951- )
(2)
Pruchnicka-Grabias Izabela
(2)
Prusak Błażej
(2)
Sobol Marzena
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Stawicka Magdalena
(2)
Szopiński Józef
(2)
Voss Grażyna
(2)
Waśniewski Krzysztof (1968- )
(2)
Wereda Wioletta
(2)
Wicher Anna
(2)
Woźniak Jacek
(2)
Wziątek-Staśko Anna
(2)
Wójcik Jacek
(2)
Zieliński Mariusz
(2)
Ziółko Monika
(2)
Świecka Beata
(2)
Świecka Beata (1972- )
(2)
Żukowski Paweł
(2)
Abel Olsen Jan
(1)
Alińska, Agnieszka
(1)
Altman Edward I
(1)
Antkiewicz Sławomir
(1)
Bagiński Paweł
(1)
Balcarek Artur
(1)
Barembruch Adam
(1)
Barletta Martha
(1)
Barro Robert J
(1)
Bartczak Anna
(1)
Bartkowiak Barbara
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(51)
2010 - 2019
(110)
2000 - 2009
(194)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(71)
Kraj wydania
Polska
(357)
Język
polski
(357)
Temat
Przedsiębiorstwo
(57)
Banki
(42)
Finanse
(18)
Rynek kapitałowy
(17)
Zarządzanie jakością
(17)
Rynek finansowy
(14)
Banki internetowe
(13)
Służba zdrowia
(13)
Zarządzanie
(13)
Globalizacja
(12)
Inwestycje
(12)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(12)
Rachunkowość
(12)
Gospodarka
(11)
Pieniądz
(11)
Logistyka gospodarcza
(10)
Zdrowie publiczne
(10)
Finanse publiczne
(9)
Organizacja
(9)
Samorząd terytorialny
(9)
Internet
(8)
Kredyt
(8)
Marketing
(8)
Obsługa klienta
(8)
Papiery wartościowe
(8)
Unia Europejska
(8)
Bankowe usługi detaliczne
(7)
Budżety terenowe
(7)
Innowacje
(7)
Kadry
(7)
Zarządzanie kryzysowe
(7)
Jakość usług
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Motywacja pracy
(6)
Rozwój regionalny
(6)
Upadłość
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Audyt wewnętrzny
(5)
Efektywność ekonomiczna
(5)
Euro (pieniądz)
(5)
Europejski Bank Centralny
(5)
Finanse przedsiębiorstwa
(5)
Fundusz powierniczy
(5)
Fundusze strukturalne UE
(5)
Fuzja przedsiębiorstw
(5)
Giełda papierów wartościowych
(5)
Karty płatnicze
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Polska
(5)
Promocja zdrowia
(5)
Rynek pracy
(5)
Ryzyko bankowe
(5)
Ryzyko kredytowe
(5)
Sektor prywatny
(5)
Transport
(5)
Unia Europejska (UE)
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Zatrudnienie
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Bank centralny
(4)
COVID-19
(4)
Emisja papierów wartościowych
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Informacja gospodarcza
(4)
Kapitał społeczny
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Koszty
(4)
Kryzys finansowy
(4)
Księgowość
(4)
Logistyka
(4)
Marketing partnerski
(4)
Menedżerowie
(4)
Pieniądz elektroniczny
(4)
Praca
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Turystyka
(4)
Usługi
(4)
Usługi elektroniczne
(4)
Wartość ekonomiczna
(4)
Banki hipoteczne
(3)
Banki inwestycyjne
(3)
Bezrobocie
(3)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(3)
Etyka biznesu
(3)
Finanse międzynarodowe
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Handel
(3)
Integracja europejska
(3)
Jakość produktu
(3)
Kapitał
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Klasyfikacja kredytowa
(3)
Kobieta
(3)
Konkurencja
(3)
Kryzys gospodarczy
(3)
Metodologia
(3)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(3)
Temat: czas
2001-
(51)
1989-
(12)
1989-2000
(12)
1901-2000
(4)
2001-0
(4)
1945-1989
(3)
1901-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(60)
Kraje Unii Europejskiej
(9)
Niemcy
(2)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Kazachstan
(1)
Podkarpackie, wojewódzkie
(1)
Rosja
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(43)
Opracowanie
(36)
Monografia
(28)
Praca zbiorowa
(17)
Materiały pomocnicze
(15)
Raport z badań
(9)
Poradnik
(6)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Raport
(1)
Tablice i wzory
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(75)
Zarządzanie i marketing
(54)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(25)
Transport i logistyka
(18)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Medycyna i zdrowie
(9)
Psychologia
(6)
Edukacja i pedagogika
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Nauka i badania
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
357 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Istota ryzyka kredytowego, 2. Modele zarządzania ryzykiem kredytowym oparte na szacowaniu Value at Risk, 3. Metodologia modelu CreditMetrics, 4. Podstawy metodologiczne szacowania wartości zagrożenia portfela kredytów, 5. Szacowanie wartości zagrożeonej portfela kredytów banku komercyjnego i jej ocena
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.Istota (cyber)dyskredytacji: 1.1.Dyskredytacja a krytyka i krytykanctwo; 1.2.Psychologiczne uwarunkowania dyskredytacji pracowników; 1.3.(Cyber)dyskredytacja pracowników przez klientów na tle wybranych dysfunkcji w środowisku pracy. 2.Pozapsychologiczne uwarunkowania (cyber)dyskredytacji pracowników: 2.1.Wykorzystywanie dyskredytacji w warunkach konkurowania; 2.2.Dyskredytacja w przepisach prawnych; 2.3.Kulturowe uwarunkowania dyskredytacji; 2.4.Organizacyjne i techniczno-technologiczne uwarunkowania dyskredytacji; 2.5.Środowisko zawodowe/branżowe a dyskredytacja; 2.6.Powiązania pomiędzy uwarunkowaniami dyskredytacji. 3.Formy cyberdyskredytacji pracowników (na przykładzie nauczycieli akademickich): 3.1.Dezawuowanie tożsamości i autentyczności; 3.2.Podważanie osobistej pozycji i dorobku; 3.3. Podważanie kwalifikacji i predyspozycji; 3.4. Dyskontowanie lub sugerowanie niekorzystnego wrażenia; 3.5.Zachęta do izolacji i ostracyzmu; 3.6. Przypisywanie niechlubnych postaw; 3.7. Cyberdyskredytacja represywna. 4.Psychospołeczne skutki (cyber)dyskredytacji oraz możliwości ich ograniczania: 4.1. Postawy wobec dyskredytacji; 4.2. Wpływ dyskredytacji na poziom etyczny organizacji; 4.3. Rodzaje skutków psychologicznych dla dyskredytującego i dyskredytowanego; 4.4.Cyberdyskredytacja – prewencja i inerwencja. 5.(Cyber)dyskredytacja pracowników a wartość kapitału ludzkiego organizacji: 5.1.Formy (cyber)dyskredytacji a deprecjacja poszczególnych składowych kapitału ludzkiego; 5.2.(Cyber)dyskredytacja a wycena indywidualnego kapitału ludzkiego za pomocą metod kosztowych, dochodowych i alernatywnych; 5.3.(Cyber)dyskredytacja a ryzyko personalne. 6.Cyberdyskredytacja wykładowców w uczelniach o różnej pozycji w rankingu szkół wyższych: 6.1.Dobór materiału badawczego i metodyka badawcza; 6.2.Różnice w formach dyskredytacji w organizacjach o różnej pozycji rankingowej; 6.3.Różnice w nasileniu dyskredytacji a pozycja rankingowa organizacji. 7.Znajomość form cyberdyskredytacji oraz percepcja narzędzi jej niwelowania: 7.1.Opis narzędzia i próby badawczej; 7.2.Identyfikacja zachowań posiadających znamiona działań dyskredytujących według respondentów; 7.3.Przykładowe narzędzia zapobiegania dyskredytacji i ocena ich skuteczności przez respondentów; 7.4.Aktywność respondentów w zakresie wyrażania opinii o pracownikach w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Istota (cyber)dyskredytacji: 1.1. Dyskredytacja a krytyka i krytykanctwo; 1.2. Psychologiczne uwarunkowania dyskredytacji pracowników; 1.2.1. Emocje i agresja w relacjach międzyludzkich; 1.2.2. Agresja językowa - mowa nienawiści i hejtu; 1.3. (Cyber)dyskredytacja pracowników przez klientów na tle wybranych dysfunkcji w środowisku pracy; 1.4. Podsumowanie. Rozdział 2. Pozapsychologiczne uwarunkowania (cyber)dyskredytacji pracowników: 2.1. Wykorzystywanie dyskredytacji w warunkach konkurowania; 2.2. Dyskredytacja w przepisach prawnych; 2.2.1. Zniesławienie i znieważenie jako środki wiodące ku dyskredytacji; 2.2.2. Zniesławienie jako przestępstwo naruszające dobre imię; 2.2.3. Znieważenie jako przestępstwo naruszające godność osobistą; 2.2.4. Zniesławienie a znieważenie - różnice i podobieństwa w zakresie zastosowania, przesłanek oraz sankcji; 2.2.5. Naruszenie godności pracowników w stosunkach pracy; 2.3. Kulturowe uwarunkowania dyskredytacji; 2.4. Organizacyjne i techniczno-technologiczne uwarunkowania dyskredytacji; 2.5. Środowisko zawodowe/branżowe a dyskredytacja; 2.6. Powiązania pomiędzy uwarunkowaniami dyskredytacji; 2.7. Podsumowanie. Rozdział 3. Formy cyberdyskredytacji pracowników (na przykładzie nauczycieli akademickich): 3.1. Dezawuowanie tożsamości i autentyczności; 3.1.1. Cyberdyskredytacja identyfikacyjna; 3.1.2. Cyberdyskredytacja biograficzna; 3.2. Podważanie osobistej pozycji i dorobku; 3.2.1. Cyberdyskredytacja statusowa; 3.2.2. Cyberdyskredytacja tezauryczna; 3.3. Podważanie kwalifikacji i predyspozycji; 3.3.1. Cyberdyskredytacja poznawcza; 3.3.2. Cyberdyskredytacja dziedzinowa; 3.3.3. Cyberdyskredytacja zawodowa; 3.4. Dyskontowanie lub sugerowanie niekorzystnego wrażenia; 3.4.1. Cyberdyskredytacja impresyjno-emocjonalna; 3.4.2. Dyskredytacja estetyczna; 3.4.3. Cyberdyskredytacja komunikacyjna; 3.4.4. Cyberdyskredytacja charakterologiczna; 3.4.5. Dyskredytacja psychiatryczna; 3.5. Zachęta do izolacji i ostracyzmu; 3.5.1. Cyberdyskredytacja alienacyjna; 3.5.2. Cyberdyskredytacja socjometryczna; 3.5.3. Cyberdyskredytacja „towarzyska"; 3.5.4. Cyberdyskredytacja obyczajowa; 3.6. Przypisywanie niechlubnych postaw; 3.6.1. Cyberdyskredytacja wulgarnoekonomiczna; 3.6.2. Cyberdyskredytacja ideowa; 3.6.3. Cyberdyskredytacja moralna; 3.7. Cyberdyskredytacja represywna; 3.7.1. Cyberdyskredytacja pruderyjna; 3.7.2. Cyberdyskredytacja prawna lub pseudoprawna; 3.7.3. Dyskredytacja integrystyczna; 3.8. Podsumowanie. Rozdział 4. Psychospołeczne skutki (cyber)dyskredytacji oraz możliwości ich ograniczania: 4.1. Postawy wobec dyskredytacji; 4.2. Wpływ dyskredytacji na poziom etyczny organizacji; 4.3. Rodzaje skutków psychologicznych dla dyskredytującego i dyskredytowanego; 4.4. Cyberdyskredytacja - prewencja i interwencja; 4.5. Podsumowanie. Rozdział 5. (Cyber)dyskredytacja pracowników a wartość kapitału ludzkiego organizacji: 5.1. Formy (cyber)dyskredytacji a deprecjacja poszczególnych składowych kapitału ludzkiego; 5.2. (Cyber)dyskredytacja a wycena indywidualnego kapitału ludzkiego za pomocą metod kosztowych, dochodowych i alternatywnych; 5.3. (Cyber)dyskredytacja a ryzyko personalne; 5.3.1. Rodzaje ryzyka personalnego na tle (cyber)dyskredytacji. Pomiar oraz minimalizowanie ryzyka specyficznego i niespecyficznego; 5.3.2. (Cyber)dyskredytacja a ryzyko wizerunkowe i ryzyko innowacyjnego zarządzania kapitałem ludzkim; 5.3.3. Strategiczny wymiar oddziaływania na ryzyko (cyber)dyskredytacji; 5.3.4. Prewencja wystąpienia oraz zmniejszanie skutków (cyber)dyskredytacji poprzez koszty jakości; 5.5. Podsumowanie. Rozdział 6. Cyberdyskredytacja wykładowców w uczelniach o różnej pozycji w rankingu szkół wyższych: 6.1. Dobór materiału badawczego i metodyka badawcza; 6.2. Różnice w formach dyskredytacji w organizacjach o różnej pozycji rankingowej; 6.3. Różnice w nasileniu dyskredytacji a pozycja rankingowa organizacji; 6.4. Podsumowanie. Rozdział 7. Znajomość form cyberdyskredytacji oraz percepcja narzędzi jej niwelowania: 7.1. Opis narzędzia i próby badawczej; 7.2. Identyfikacja zachowań posiadających znamiona działań dyskredytujących według respondentów; 7.3. Przykładowe narzędzia zapobiegania dyskredytacji i ocena ich skuteczności przez respondentów; 7.4. Aktywność respondentów w zakresie wyrażania opinii o pracownikach w Internecie; 7.5. Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyfrowe społeczeństwo w elektronicznej gospodarce / Artur Borcuch. - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 120 s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1.Wpływ technologii na gospodarkę: Od epoki rolniczej do epoki opartej na technologii; Procesy ekonomiczne- między ekonomią tradycyjną a ekonomią Internetu; Technologie informacyjno-komunikacyjne a rozwój gospodarczy krajów rozwijających się; 2. Rozwój technologiczny i jego wpływ na społeczeństwo: Procesy społeczne- wpływ technologii na społeczeństwo; Aspekty technologiczne- stan obecny i kierunki rozwoju; 3. Wpływ technologii na codzienne życie: Inteligentne domu; Społeczeństwo Internetu- bieżące problemy i wyzwania dla przyszłości; Wykluczenie cyfrowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Część I: świat oszalał; 1. Uzależnieni od matrixa; 2. Świat oszalał; 3. Efekt zarażenia społecznego; 4. Wiralna przemoc; 5. Media społecznościowe i pułapka binarna; Część II: cyfrowa dystopia; 6. Nowa technokracja; 7. Utrzymując dystopię; 8. Kompleks Boga i nieśmiertelność; Część III: starożytne remedium; 9. Moja osobista odyseja; 10. Poza terapią; 11. Filozof-wojownik; Podziękowania; Przypisy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cyfryzacja w zarządzaniu / red. nauk. Aleksandra Laskowska-Rutkowska. - Wyd. 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 240 s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Przemysł 4.0, czyli na czym polega transformacja cyfrowa przedsiębiorstw 1.1. Specyfika Przemysłu 4.0 1.2. Zmiana technologiczna w Przemyśle 4.0 1.3. Zmiana procesowa w Przemyśle 4.0 1.4. Zmiana organizacyjna w Przemyśle 4.0 Rozdział 2. Cyfryzacja w zarządzaniu ludźmi. Wyzwania gospodarki 4.0 2.1. Zarządzanie ludźmi w gospodarce 4.0 2.2. Dataizm: władza algorytmów i zarządzanie przez pomiar 2.3. Współpraca ludzi z maszynami 2.4. Rynek pracy a kompetencje pracowników przyszłości Rozdział 3. Cyfryzacja w usprawnianiu zarządzania łańcuchem dostaw 3.1. Możliwości zastosowania Internetu rzeczy (IoT)w łańcuchu dostaw 3.2. Cyfrowy świat łańcucha dostaw (platformy cyfrowe) 3.3. Blockchain i jego możliwości zastosowania w łańcuchu dostaw 3.4. Sztuczna inteligencja (AI) i jej potencjał optymalizacji łańcucha dostaw 3.5. Robotyzacja łańcucha dostaw 3.6. Physcial Internet jako nowatorskie podejście do zarządzania łańcuchem dostaw Rozdział 4. Zastosowanie zaawansowanych narzędzi przetwarzania danych w dobie cyfryzacji 4.1. Główne determinanty rozwoju analityki biznesowej opartej na technologiach informacyjnych ICT 4.2. Technologie informacyjne ICT, w tym Big Data jako kluczowe determinanty rozwoju The Financial Industry 4.0 4.3. Technologie Big Data i chmury obliczeniowej a kwestia bezpieczeństwa informacji w systemach informatycznych 4.4. Analityka biznesowa przeprowadzana w systemach analitycznych Big Data narzędziem ułatwiającym zarządzanie podmiotami gospodarczymi 4.5. Zastosowanie zinformatyzowanych platform analitycznych Business Intelligence w procesie zarządzania przedsiębiorstwem Rozdział 5. Zarządzanie zespołami w erze cyfryzacji - perspektywa menedżera z branży finansowej 5.1. Zmarginalizowanie działań niedodających wartości 5.2. Właściwe wykorzystanie analityki i narzędzi cyfrowych 5.3. Motywowanie i zarządzanie ludźmi w warunkach cyfryzacji Rozdział 6. Zastosowanie digital marketingu 6.1. Wpływ Internetu na proces komunikacji 6.2. Digital marketing i jego narzędzia 6.3. Zastosowanie digital marketingu w branży fitness w UE i w Polsce Rozdział 7. Cyfryzacja w procesie przedsiębiorczym jako składowa rozwoju firm sektora MŚP 7.1. Proces przedsiębiorczy w firmach sektora MŚP 7.2. Cyfryzacja jako ciągłe poszukiwanie opartych na procesie przedsiębiorczym możliwości rozwoju biznesu 7.3. Wyzwania cyfryzacji w firmie handlowej - Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie Rozdział 8. Transformacja cyfrowa polskich przedsiębiorstw. Ocena zakresu wdrożenia rozwiązań z obszarów Przemysłu 4.0 8.1. Metodologia badania 8.2. Wdrażanie Przemysłu 4.0 w wymiarze technologicznym 8.3. Wdrażanie Przemysłu 4.0 w wymiarze procesowym 8.4. Wdrażanie Przemysłu 4.0 - organizacja 8.5. Rekomendacje dla polityki przemysłowej Rozdział 9. Cyfryzacja i zarządzanie w świecie postpandemii. Nowa wizja przyszłości? 9.1. Zarządzanie nie tylko cyfryzacją - czas, jakość i koszty 9.2. Cyfryzacja i automatyzacja - wróg czy przyjaciel? 9.3. Niepewna przyszłość i sztuczna inteligencja 9.4. Praca i edukacja w modelu cyfrowym 9.5. Infrastruktura telekomunikacyjna 9.6. Zarządzanie procesem cyfryzacji; Spis rysunków; Spis tabel; Noty o Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Zaufanie 1.1. Pojęcie zaufania 1.2. Typologia zaufania 1.3. Kształtowanie się zaufania 1.4. Znaczenie zaufania w organizacjach 1.5. Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania Rozdział 2. Przywództwo 2.1. Pojęcie przywództwa 2.2. Typologia i paradygmaty przywództwa 2.3. Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl 2.4. Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji 2.5. Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka Rozdział 3. Innowacyjność i kreatywność 3.1. Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych 3.2. Typologia innowacji i kreatywności 3.3. Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność 3.4. Bariery kreatywności i innowacyjności 3.5. Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji Rozdział 4. Praca zespołowa 4.1. Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej 4.2. Podstawowe typologie zespołów 4.3. Role w zespole 4.4. Organizacja pracy zespołowej 4.5. Praca zespołowa a efektywność 4.6. Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej 4.7. Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej 4.8. Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku Rozdział 5. Zaangażowanie w pracę 5.1. Pojęcie zaangażowania w pracę 5.2. Typologia form zaangażowania 5.3. Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika 5.4. Badanie zaangażowania pracowników 5.5. Zarządzanie przez zaangażowanie 5.6. Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji 5.7. Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji Rozdział 6. Satysfakcja z pracy 6.1. Satysfakcja pracownika 6.2. Modele satysfakcji pracownika 6.3. Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika 6.4. Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika 6.5. Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy 6.6. Satysfakcja z pracy a jakość życia Rozdział 7. Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji 7.1. Kultura w organizacji 7.2. Klasyfikacja kultur organizacyjnych 7.3. Elementy składowe kultury organizacyjnej 7.4. Funkcje kultury organizacyjnej 7.5. Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej; Literatura; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Detaliczna bankowość elektroniczna / Beata Świecka. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 163 s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota bankowości detalicznej i jej specyfika, 2. Koncepcja detalicznej bankowości elektornicznej, 3. Instrumenty bankowości elektornicznej. Pojęcia i klasyfiakcja, 4. Kształtowanie rynku detalicznej bankowości elektornicznej na świecie i w Poslce, 5. Perspektywy rozwoju detalicznej bankowości elektonicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Doskonalenie jakości w bankach / red. Krzysztof Opolski. - Warszawa : CeDeWu, 2002. - 163 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Jakość jako podstawa reorganizacji firmy; Jakość - podstawy teoretyczne i terminologiczne; Zarządzanie jakością; Jakość usług w bankach - analiza i diagnoza działań poprawy jakości; Procesowe zarządzanie organizacją; Statystyczne metody kontroli procesu; Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Co to dusza, kim są konsumenci, i co sprawia, że są nowym zjawiskiem : 1.Przyjęcie internety, 2.Niezbędne przesłanki upowszechniania sie Internetu, 3.Upowszechnianie innowacji internetowych, 4.Sylwetka nowego konsumenta, 5.Internet zmienia praktycznie wszystko, 6.Reguły świadomych swej władzy konsumentów. R.2 Lojalność klienta i wschodzące segmenty e-klientów : 1.Korzysci z Sieci dla konsumentów, 2.Powiązania pomiędzy korzyściami z posługiwania sie Internetem i lojalnością klienta, 3.Lojalność w kontekście internetowym, 4.Wyłaniające się segmenty rynku, 5.Implikacje dla e-firmy, 6.Wnioski. R.3 Wyzwania przyciągania odwiedzających, finalizowania sprzedaży i utrzymania e-klientów : 1.Co jest szczególne dla marketingu w świecie Internetu?, 2.Cykl podejmowania decyzji o zakupie przez klienta, 3.Cykl decyzji zakupu podejmowanej przez konsumenta, 4.Faza budowy zaufania : budowanie świadomości i zaufania do marki witryny, 5.Faza utarczek w warunkach Internetu :walka dopiero się rozpoczyna, 6.Etapy wojny : nieustająca walka, 7.Implikacje dla firmy. R.4 Groźba inwazji : 1.Prywatność : problem, który trzeba traktować poważnie, 2.Nowi konsumenci pragną kontroli, 3.Cztery elementy kontroli, 5.Rejestracja internetowa i zaufanie, 5.Niepożądana poczta elektroniczna - narastajacy problem, 6.Indywidualizacjia - rzecz zarazem dobra i zła, 7.Implikacje dla firmy. R.5 Możliwość doskonalenia : 1.Rozczarowania nowego konsumenta, 2.Kiedy zakupy w Internecie sa zbyt trudne, 3.Ułatwianie zakupów w Internecie, 4.Przyszłe bariery dla zakupów w Internecie, 5.Implikacje dla firmy. R.6 Wpływ internetu na inne aspekty konsumpcji : 1.Gdzie, jak i dlaczego kupują nowi konsumenci, 2.Preferencje konsumenta w odniesieniu do zakupów z katalogu, 3.Porównanie zakupów w Internecie, z katalogu i w sklepie detalicznym, 4.zakupy impulsywne, 5.Wyłaniajace się preferencje dla "zakupów mieszanych", 6.Dezorientacja konsumenta, 7.Aukcje w Internecie, 8.Nawyki konsumentów w zbieraniu informacji, 9.Nawyki telewizyjne konsumentów, 10.Jak konsumenci inwestują i korzystają z usług bankowych?, 12.Implikacje dla firmy. R.7 Instytucjonalny e-klient : 1.Sylwetka instytucjonalnego e-klienta, 2.Korzyści z Internetu dla instytucjonalnych e-klientów, 3.Składowe lojalności klienta, 4.Marketing zorientowany na instytucjonalnych e-klientów, 5.Instytucjonalni klienci a prywatność, 6.Bariery dla wykorzystnia Internetu w firmach, 7.Wpływ Internetu na inne zachowania organizacyjne związane z konsumpcją, 8.Lista e-zyczeń firm, 9.Implikacje dla firm. R.8 Mapa drogowa e-biznesu z perspektyt konsumenta : 1.Jak posługiwać się niniejszym rodziałem, 2.Faza pierwsza :ocena szans, 2.Faza druga : opracowanie strategii firmy, 4.Faza trzecia : opracowanie specyfikacji funkcjonalnych, 5.Faza czwarta : budowa prototypu, 6.Faza piąta : budowa witryny, 7.Faza szósta : uruchomienie i bieżące doskonalenie, 7.Końcowe uwagint.badań. R.9 Kolejna granica : 1.Przełamywanie barier ze współczesnymi nowymi konsumentami, 2.Następna fala nowych konsumentów, 3.Przyciąganie "późnej wieczonści:" : czego ono wymaga?, 4.Segmentacja "później mniejszości", 5.alternatywne urządzenia zapewniajace dostęp do Internetu, 6.Globalni konsumenci : podobieństwa i różnice, 7.Implikacje dla firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym jest Internet? Dlaczego stanowi nieocenione narzędzie w rozwoju nauki?; 2. Czym jest praca dyplomowa? Podstawowe wymogi; 3. Internet jako zbiór tekstów potrzebnych do napisania pracy naukowej; 4. Harmonogram prac i zasady gromadzenia oraz selekcji materiału; 5. Sposoby cytowania materiałów zaczerpniętych z Internetu; 6. Czym jest plagiat? Jak go (nieświadomie) nie popełnić?; Ghostwriting w pracas dyplomowych; 8. Udostępnianie swoich tekstów w Internecie- aspekty prawne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakter prawny odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; 2. Odpowiedzialność kierownika jednostki za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; 3. Odpowiedzialność subdyscyplin arna kierownika jednostki sektora finansów publicznych; 4. Odpowiedzialność głównego księgowego za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; 5. Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie gospodarowania środkami unijnymi lub zagranicznymi; 6. Zaniechanie dochodzenia należności jako czyn naruszający dyscyplinę finansów publicznych; 7. Nieprawidłowości dotyczące dotacji stanowiące naruszenie dyscypliny finansów publicznych; 8. Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie podmiotowym i przedmiotowym odnoszącym się do gospodarowania środkami unijnymi lub zagranicznych w świetle znowelizowanych przepisów; 9. Ubezpieczenia grupowe w zamówieniach publicznych a naruszenie dyscypliny finansów publicznych; 10. Analiza porównawcza katalogu kar z kodeksu karnego skarbowego i ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; 11. Zawiadomienie o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych; 12. Problemy proceduralne związane z udziałem w postępowaniu o naruszenie dyscypliny finansów publicznych Najwyższej Izby Kontroli przed uchyleniem art. 109 ust. 2 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.72 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Ekonomiczna teoria dyskryminacji - wprowadzenie: Dyskryminacja i jej rodzaje; Prezentacja wybranych neoklasycznych teorii dyskryminacji i modeli ekonomicznych; Ekonomiczna analiza dyskryminacji kobiet na rynku pracy. R. 2 Sytuacja kobiet na polskim rynku pracy dawniej i dziś: Dyskryminacja kobiet w Polsce przed i po transformacji ustrojowej z 1989 r.; Kobieta na polskim rynku pracy współcześnie; Polka na europejskim rynku pracy - analiza porównawcza. R. 3 Problem równości płci w świetle prawa stanowionego: Równość płci na rynku pracy w prawie wspólnotowym; Równość płci na rynku pracy w polskim prawodawstwie; Ochrona pracy zawodowej kobiet w prawie międzynarodowym. Dokumenty ratyfikowane przez Polskę - zarys ogólny. R. 4 Przyczyny dyskryminacji kobiet na polskim rynku pracy - badania własne. Problem dyskryminacji instytucjonalnej: Prezentacja wybranych przepisów i instrumentów polityki społecznej dotyczących kobiet na rynku pracy w okresie ciąży i macierzyństwa; Analiza ekonomiczna wybranych przepisów i instrumentów polityki społecznej dotyczącej kobiet na rynku pracy w okresie ciąży i macierzyństwa; Przyczyny dyskryminacji kobiet na rynku pracy w Polsce - badania własne. Problem dyskryminacji instytucjonalnej. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Opieka zdrowotna i zdrowie, 2. Ekonomia i efektywność, 3. Sprawiedliwość i słuszność, 4. Motywowanie efektywnością rekacje na ułomności rynku, 5. Motywowanie równością reakcje na ułomności rynku, 6. Świadczenie opieki zdrowotnej - finanse i regulacje, 7. Techniki ewaluacji ekonomicznej, 8. Etyka ewaluacji ekonomicznej a ustalanie priorytetów, 9. Ku nowej ekonomice ochrony zdrowia?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Podziękowania; Wstęp: Problem z technologia; Rozdział 1. Inwazja Dzieci ekranu; Rozdział 2. Nowy wspaniały e-świat; Rozdział 3. Cyfrowe narkotyki a mózg; Rozdział 4. Wywiad z doktorem Doanem: neurobiologiem i osoba uzależnioną od gier wideo na odwyku; Rozdział 5. Wielkie odcięcie – wysyłanie wiadomości tekstowych i media społecznościowe; Rozdział 6. Zaburzenia kliniczne i efekt Dzieci ekranu; Rozdział 7. Małpowanie od innych – wpływy mass mediów; Rozdział 8. Gry wideo a agresja badania; Rozdział 9. Wyrwane z nagłówków – prawdziwe przypadki przemocy pod wpływem gier wideo; Rozdział 10. Masakra w Newtown – psychoza spowodowana grami wideo; Rozdział 11. Etan Patz i Koniec Niewinności – oraz zabaw na powietrzu; Rozdział 12. W pogoni za pieniędzmi: ekrany a kompleks edukacyjno-industrialny; Rozdział 13. Żyjemy w e-świecie; Rozdział 14. Rozwiązanie: ucieczka z jaskini Platona; Załącznik: Czy moje dziecko ma problem z uzależnieniem od ekranu lub technologii?; Bibliografia; O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Podstawy handlu elektronicznego, 3. Aplikacje sieciowe, 4. Zaopatrzenie. 5. Sytemy Desktop Purchasing, 6. Podsumowanie i perspektywy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Charakterystyka krzywej dochodowości i jej znaczenie dla uczestników rynku finansowego, 2.Efektywność informacyjna rynku finansowego a przejrzystość i iwrygodność polityki pieniężnej, 3.Zdarzenia wpływające na krzywą dochodowości, 4.wyniki badania reakcji krzywej dochodowości na zdarzenie "Informacja RPP o zmianie stopy referencyjnej" w Polsce w latach 1999-2003, 5.Wyniki badania reakcji krzywej dochodowości na zdarzenie "Informacja GUS o zmianie wskaźnika CPI" w Polsce w latach 1999-2003
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(PLATINIUM)
R.I Istota konkurencyjności banku detalicznego, R.II Koncepcja efektywności oddziału baku detalicznego, R.III etody pomiaru efektywności oddziału banku detalicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Od opcji klasycznych do niestandardowych, 2.Opcje uwarunkowane (path-dependent options), 3.Opcje korelacyjne (correlation options), 4.Pozostałe grupy opcji egzotycznych, 5.Kontrakty opcyjne w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej