Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(357)
Forma i typ
Książki
(357)
Publikacje naukowe
(58)
Publikacje fachowe
(37)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(281)
dostępne
(227)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(238)
Czytelnia
(288)
Autor
Opolski Krzysztof (1948- )
(9)
Szczypa Piotr
(9)
Szelągowska Anna
(9)
Sokół Aneta
(7)
Nawrot Wioletta
(5)
Stawicka Magdalena Kinga
(5)
Borcuch Artur
(4)
Brzozowska Krystyna
(4)
Karski Jerzy B
(4)
Kordel Zdzisław (1950- )
(4)
Kowalczyk Jerzy
(4)
Noga Marian
(4)
Zenderowski Radosław (1974- )
(4)
Anuszewska Izabella
(3)
Bieliński Jerzy
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Bukowski Sławomir I
(3)
Bury Andrzej
(3)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(3)
Flejterski Stanisław (1948- )
(3)
Golnau Wiesław (1965- )
(3)
Gołembski Marcin
(3)
Kopczewska Katarzyna
(3)
Kożuch Barbara (1950- )
(3)
Król Małgorzata Beata
(3)
Kuriata Andrzej
(3)
Lipka Anna
(3)
Matuszyk Anna
(3)
Mućko Przemysław
(3)
Nowak Maciej J
(3)
Przybylska Joanna
(3)
Przybylska-Kapuścińska Wiesława
(3)
Pszczółka Ireneusz
(3)
Tokarski Andrzej
(3)
Tokarski Maciej
(3)
Waszczak Stanisław
(3)
Winnicka-Wejs Alicja
(3)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(3)
Ziarko-Siwek Urszula
(3)
Bednarczyk Jan L
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(2)
Bąk Iwona
(2)
Caputa Wiesława
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Dziedzic Dorota
(2)
Filipiak Beata (1967- )
(2)
Gabryelczyk Katarzyna
(2)
Garstka Małgorzata
(2)
Gawrycka Małgorzata
(2)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Jankowska Małgorzata
(2)
Jarosz Agnieszka
(2)
Jaworski Jacek
(2)
Kalinowski Marcin
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Kleer Jerzy (1928-2022)
(2)
Klimowicz Monika
(2)
Korenik Dorota
(2)
Korol Tomasz
(2)
Kosztowniak Aneta
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Lepczyński Błażej
(2)
Litwin Joanna
(2)
Matuszyk Paweł Grzegorz
(2)
Mazurek-Kucharska Beata
(2)
Małecka-Ziembińska Edyta
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Pastusiak Radosław
(2)
Pawłowicz Leszek (1951- )
(2)
Pruchnicka-Grabias Izabela
(2)
Prusak Błażej
(2)
Sobol Marzena
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Stawicka Magdalena
(2)
Szopiński Józef
(2)
Voss Grażyna
(2)
Waśniewski Krzysztof (1968- )
(2)
Wereda Wioletta
(2)
Wicher Anna
(2)
Woźniak Jacek
(2)
Wziątek-Staśko Anna
(2)
Wójcik Jacek
(2)
Zieliński Mariusz
(2)
Ziółko Monika
(2)
Świecka Beata
(2)
Świecka Beata (1972- )
(2)
Żukowski Paweł
(2)
Abel Olsen Jan
(1)
Alińska, Agnieszka
(1)
Altman Edward I
(1)
Antkiewicz Sławomir
(1)
Bagiński Paweł
(1)
Balcarek Artur
(1)
Barembruch Adam
(1)
Barletta Martha
(1)
Barro Robert J
(1)
Bartczak Anna
(1)
Bartkowiak Barbara
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(51)
2010 - 2019
(110)
2000 - 2009
(194)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(71)
Kraj wydania
Polska
(357)
Język
polski
(357)
Temat
Przedsiębiorstwo
(57)
Banki
(42)
Finanse
(18)
Rynek kapitałowy
(17)
Zarządzanie jakością
(17)
Rynek finansowy
(14)
Banki internetowe
(13)
Służba zdrowia
(13)
Zarządzanie
(13)
Globalizacja
(12)
Inwestycje
(12)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(12)
Rachunkowość
(12)
Gospodarka
(11)
Pieniądz
(11)
Logistyka gospodarcza
(10)
Zdrowie publiczne
(10)
Finanse publiczne
(9)
Organizacja
(9)
Samorząd terytorialny
(9)
Internet
(8)
Kredyt
(8)
Marketing
(8)
Obsługa klienta
(8)
Papiery wartościowe
(8)
Unia Europejska
(8)
Bankowe usługi detaliczne
(7)
Budżety terenowe
(7)
Innowacje
(7)
Kadry
(7)
Zarządzanie kryzysowe
(7)
Jakość usług
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Motywacja pracy
(6)
Rozwój regionalny
(6)
Upadłość
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Audyt wewnętrzny
(5)
Efektywność ekonomiczna
(5)
Euro (pieniądz)
(5)
Europejski Bank Centralny
(5)
Finanse przedsiębiorstwa
(5)
Fundusz powierniczy
(5)
Fundusze strukturalne UE
(5)
Fuzja przedsiębiorstw
(5)
Giełda papierów wartościowych
(5)
Karty płatnicze
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Polska
(5)
Promocja zdrowia
(5)
Rynek pracy
(5)
Ryzyko bankowe
(5)
Ryzyko kredytowe
(5)
Sektor prywatny
(5)
Transport
(5)
Unia Europejska (UE)
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Zatrudnienie
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Bank centralny
(4)
COVID-19
(4)
Emisja papierów wartościowych
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Informacja gospodarcza
(4)
Kapitał społeczny
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Koszty
(4)
Kryzys finansowy
(4)
Księgowość
(4)
Logistyka
(4)
Marketing partnerski
(4)
Menedżerowie
(4)
Pieniądz elektroniczny
(4)
Praca
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Turystyka
(4)
Usługi
(4)
Usługi elektroniczne
(4)
Wartość ekonomiczna
(4)
Banki hipoteczne
(3)
Banki inwestycyjne
(3)
Bezrobocie
(3)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(3)
Etyka biznesu
(3)
Finanse międzynarodowe
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Handel
(3)
Integracja europejska
(3)
Jakość produktu
(3)
Kapitał
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Klasyfikacja kredytowa
(3)
Kobieta
(3)
Konkurencja
(3)
Kryzys gospodarczy
(3)
Metodologia
(3)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(3)
Temat: czas
2001-
(51)
1989-
(12)
1989-2000
(12)
1901-2000
(4)
2001-0
(4)
1945-1989
(3)
1901-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(60)
Kraje Unii Europejskiej
(9)
Niemcy
(2)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Kazachstan
(1)
Podkarpackie, wojewódzkie
(1)
Rosja
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(43)
Opracowanie
(36)
Monografia
(28)
Praca zbiorowa
(17)
Materiały pomocnicze
(15)
Raport z badań
(9)
Poradnik
(6)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Raport
(1)
Tablice i wzory
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(75)
Zarządzanie i marketing
(54)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(25)
Transport i logistyka
(18)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Medycyna i zdrowie
(9)
Psychologia
(6)
Edukacja i pedagogika
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Nauka i badania
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
357 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp, Rozdział 1. Geneza i rozwój koncepcji zarządzania różnorodnością 1.1. Ewolucja zarządzania różnorodnością 1.2. Współczesne rozumienie różnorodności 1.3. Modele i podejścia do zarządzania różnorodnością Rozdział 2. Istota, teoretyczne podstawy i obszary zarządzania różnorodnością 2.1. Pojęcie i różne interpretacje zarządzania różnorodnością 2.2. Obszary zarządzania różnorodnością w miejscu pracy 2.3. Karta Różnorodności Rozdział 3. Implementacja zarządzania różnorodnością w organizacji 3.1. Etapy implementacji różnorodności w organizacji 3.2. Instrumenty wspomagające zarządzanie różnorodnością w organizacji 3.3. Przykładowe działania z zakresu zarządzania różnorodnością w miejscu pracy 3.4. Koncepcje wspierające zarządzanie różnorodnością w organizacji Rozdział 4. Przywództwo w zarządzaniu różnorodnością w organizacji 4.1. Kompetencje przywódcy heterogenicznego zespołu 4.2. Przywództwo w heterogenicznym zespole Rozdział 5. Korzyści i motywy zarządzania różnorodnością w organizacji 5.1. Motywy zarządzania różnorodnością 5.2. Korzyści zarządzania różnorodnością Rozdział 6. Bariery i wyzwania zarządzania różnorodnością w organizacji 6.1. Bariery zarządzania różnorodnością 6.2. Wyzwania zarządzania różnorodnością 6.3. Zapobieganie zagrożeniom do przewidzenia w ramach zarządzania różnorodnością Rozdział 7. Zarządzanie różnorodnością jako element społecznej odpowiedzialności biznesu 7.1. Istota koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu 7.2. Zależności, podobieństwa i różnice pomiędzy społeczną odpowiedzialnością biznesu a zarządzaniem różnorodnością Rozdział 8. Zarządzanie różnorodnością jako sposób na budowanie Organizacji Turkusowej 8.1. Przesłanki ukierunkowania na turkus 8.2. Heterogeniczne zespoły w "kolorowych" organizacjach 8.3. Tworzenie Organizacji Turkusowej w zarządzaniu różnorodnością Rozdział 9. Praktyczne aspekty zarządzania różnorodnością w organizacji 9.1. Różnorodność płciowa w krajach Unii Europejskiej i w Polsce 9.2. Zarządzanie różnorodnością w przedsiębiorstwie - studium przypadku na podstawie danych z raportu niefinansowego PNB Paribas Bank Polska; Zakończenie; Spis rysunków; Spis tabel; Notki o Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym jest ryzyko bankowe?, 2. Rodzaje ryzyka bankowego, 3. Geneza Nowej Umowy Kapitałowej, 4. Praktyczne zadania dla banków w zakresie wdrażania nowych regulacji, 5. Wymóg kapitałowy z tytułu ryzyka, 6. Ryzyko kredytowe, 7. Techniki redukcji ryzyka bankowego, 8. Ryzyko rynkowe, 9. Inne rodzaje ryzyka Filaru I objęte wymogiem kapitałowym, 10. Ryzyko operacyjne, 11. Nowa Umowa Kapitałowa - Filar II, 12. Ryzko koncentracji, 13. Ryzyko stopy procentowej w księdze bankowej, 14. Ryzyko płynności, 15. Testowanie warunków skrajnych, 16. Inne rodzaje ryzyka, 17. Wymaganie dotyczące systemu zarządzania bankiem i systemem kontroli wewnętrznej, 18. Nowa Umowa Kapitałowa - Filar III
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie ryzyka finansowego w działalności gospodarczej ze szczególnym uwzględniemien ryzyka walutowego, 2. Szacowanie ryzyka walutowego w przedsiębiorstwie, 3. Instrumenty i metody służące do zabezpieczanie przed ryzykiem walutowym, 4. Zarządzanie ryzykiem walutowym w polskich przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w instytucjach kultury / red. Łukasz Wróblewski. - Dodruk. - Warszawa : CeDeWu , 2018. - 201 s. : ilustracje ; 24 cm.
Zawiera: Część I Zarządzanie projektami w instytucjach kultury; Rozdział 1. Warunki skutecznego zarządzania projektem w kulturze - Agnieszka Orankiewicz; Rozdział 2. Klaster kultury i turystyki przemysłowej w województwie śląskim jako przykład współpracy marketingowej na rynku dóbr i usług kultury - Joanna Kurowska-Pysz; Rozdział 3. Marketingowa współpraca sieci lokalnych punktów informacji kulturalnej w warunkach wykorzystania funduszy Unii Europejskiej - Joanna Kurowska-Pysz. Część II Zarządzanie strategiczne i marketingowe w instytucjach kultury; Rozdział 4. Czynniki utrudniające samodzielne opracowywanie planów strategicznych przez pracowników instytucji kultury - Mateusz Lewandowski; Rozdział 5. Operacjonalizacja modelu sprawności w zarządzaniu strategicznym instytucjami kultury - Mateusz Lewandowski; Rozdział 6. Adaptacja i zakres stosowania koncepcji marketingowej w muzealnictwie w świetle wyników badań empirycznych - Magdalena Sobocińska; Rozdział 7. Marketing mediów społecznościowych w instytucjach kultury - szansę i bariery - Iwona Lupa; Rozdział 8. Wpływ konwergencji instrumentów marketingu na marketing mix na rynku rozrywki -Adam Grzegorczyk; Rozdział 9. Młodzież szkolna i akademicka jako specyficzny rynek docelowy instytucji kultury - Łukasz Wróblewski; Rozdział 10. Strategie marketingowe filharmonii jako element upowszechniania kultury wysokiej wśród młodzieży szkolnej i akademickiej - Łukasz Wróblewski. Część III Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury - case studies; Rozdział 11. Zastosowanie strategii marketingowych w polskich teatrach - Karna Pawłicka; Rozdział 12. Finansowanie działalności instytucji kultury - studium przypadku: instytucje kultury samorządu województwa łódzkiego - Paweł A. Nowak; Rozdział 13. Wykorzystanie wybranych narzędzi PR w promocji instytucji kultury na przykładzie zrealizowanego projektu Opery Krakowskiej "Opera w Małopolsce" - Anna Kościelna; Rozdział 14. Innowacje w zarządzaniu w Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu - Marek Pijanowski; Rozdział 15. Uwarunkowania skuteczności organizacji transgranicznych wydarzeń kulturalnych na przykładzie 15. Edycji Przeglądu Filmowego "Kino na granicy" - Maciej Rendaszka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; CZĘŚĆ I. Kryzys - perspektywa zarządzania organizacją Rozdział 1. Kryzys i sytuacje kryzysowe 1.1. Podstawowe definicje 1.2. Źródła kryzysu 1.3. Źródła kryzysu w przedsiębiorstwie Rozdział 2. Wybrane aspekty zarządzania w kryzysie 2.1. Zarządzanie kryzysowe 2.2. Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie Rozdział 3. Zarządzanie informacją w warunkach kryzysu 3.1. Informacja i jej rola w podejmowaniu decyzji 3.2. Komunikacja w warunkach kryzysu 3.3. Wspomaganie informatyczne zarządzania informacją 3.4. Bezpieczeństwo informacji CZĘŚĆ II. Kryzys - perspektywa psychologiczna Rozdział 4. Psychologiczne uwarunkowania reakcji na kryzys 4.1. Rola czynników osobowościowych i poznawczych 4.2. Psychologiczne uwarunkowania reakcji na kryzys - rola wcześniejszych doświadczeń, kompetencji społecznych oraz dojrzałości emocjonalnej i społecznej Rozdział 5. Problem przetwarzania informacji i funkcjonowanie jednostki w sytuacji stresu i kryzysu 5.1. Funkcjonowanie człowieka w warunkach stresu 5.2. Znaczenie relacji interpersonalnych w działaniach zapobiegających sytuacjom kryzysowym; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; CZĘŚĆ I. Kryzys - perspektywa zarządzania organizacją Rozdział 1. Kryzys i sytuacje kryzysowe 1.1. Podstawowe definicje 1.2. Źródła kryzysu 1.3. Źródła kryzysu w przedsiębiorstwie Rozdział 2. Wybrane aspekty zarządzania w kryzysie 2.1. Zarządzanie kryzysowe 2.2. Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie Rozdział 3. Zarządzanie informacją w warunkach kryzysu 3.1. Informacja i jej rola w podejmowaniu decyzji 3.2. Komunikacja w warunkach kryzysu 3.3. Wspomaganie informatyczne zarządzania informacją 3.4. Bezpieczeństwo informacji CZĘŚĆ II. Kryzys - perspektywa psychologiczna Rozdział 4. Psychologiczne uwarunkowania reakcji na kryzys 4.1. Rola czynników osobowościowych i poznawczych 4.2. Psychologiczne uwarunkowania reakcji na kryzys - rola wcześniejszych doświadczeń, kompetencji społecznych oraz dojrzałości emocjonalnej i społecznej Rozdział 5. Problem przetwarzania informacji i funkcjonowanie jednostki w sytuacji stresu i kryzysu 5.1. Funkcjonowanie człowieka w warunkach stresu 5.2. Znaczenie relacji interpersonalnych w działaniach zapobiegających sytuacjom kryzysowym; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
Książka
W koszyku
1. Projektowane podstawy prawne restrukturyzacji przedsiębiorstwa w kryzysie, 2. Destrukcja wartości dla akcjonariuszy-wybrane czynniki, 3. Restrukturyzacja zadłużenia pośredniego i bezpośredniego w warunkach trudności finansowych przedsiębiorstwa, 4. Koszt kapitału a wartość firmy w okresie dekoniunktury, 5. Epidemiologiczny model wyceny spółek internetowych, 6. Wirtualizacja organizacji zarządzania przedsiębiorstwem, 7. Reorganizacja firmy w organizację orientowaną projektowo jako element realizacji strategii w dobie globalizacji, 8. Zmiana sytuacji finansowej wybranych przedsiębiorstw przemysłu chemicznego realizujący usługi bankowe, 9. Rola kultury organizacyjnej w przezwyciężaniu sytuacji kryzysowych w przedsiębiorstwie, 10. Rola public relations w zarządzaniu kryzysem i sytuacjami kryzysowymi przedsiębiorstwa, 11. Public relations w sytuacjach kryzysowych w przedsiębiorstwach gospodarki morskiej, 12. Programy lojalnościowe dla akcjonariuszy w procesie zarządzania wartością firmy, 13. Stopa zwrotu z kapitału - problemy definiowania, 14. Opcje rzeczywiste w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa, 15. Wykorzystanie Market Value Added i Econmic Value Added w procesie tworzenia wartości na drodze zawierania transakcji fuzji i przejęć, 16. Nadzór korporacyjny, zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a nowelizacja prawa bilansowego, 17. Wykorzystanie usług audytorskich jako narzędzi nadzoru korporacyjnego, 18. Ochrona środowiska w procesie zarządzania wartością firmy - wybrane przykłady instytucji rynku finansowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wpływ struktury akcjonariatu na zarządzanie wartością przedsiębiorstwa - szanse i zagrożenia: Struktura rynku kapitałowego i akcjonariatu a zarządzanie wartością spółki; Zarządzanie wartością przedsiębiorstw - aspekty własnościowe; Inwestorzy indywidualni a zarządzanie wartością firmy; Struktura własnościowa kapitału i jej wpływ na podstawowe czynniki ekonomiczne przedsiębiorstwa na podstawie spółek pracowniczych regionu kujawsko-pomorskiego; Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa w transakcjach finansowych długiem; Wpływ przejąć na wartość firmy na przykładzie spółek notowanych na GPW w Warszawie; Fuzje i podziały w świetle zarządzania wartością. Cz. II Corporate Governance a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa: Nadzór korporacyjny i tendencje jego zmian w wybranych krajach; Władztwo korporacyjne - rozwój, modele, znaczenie; Model przedsiębiorstwa, system nadzoru korporacyjnego a tworzenie wartości dla akcjonariuszy; Możliwe kierunki kształtowania się nadzoru korporacyjnego w polskich spółkach akcyjnych notowanych na GPW w kontekście kreowania wartości dla akcjonariuszy. Cz. III Problemy definiowania i migracji wartości przedsiębiorstwa: Co środowiska akademickie zarzucają ekonomicznej wartości dodanej; Podstawowe czynniki kreujące wartość przedsiębiorstwa; Mierniki oceny powodzenia restrukturyzacji; Wartość przedsiębiorstwa i wartość firmy w sprawozdawczości finansowej; Potrzeba i sposoby modyfikacji gotówkowej wartości dodanej w erze informacji; Stopa zwrotu i koszt kapitału - najważniejsze aspekty zarządzania wartością dla akcjonariuszy w polskich spółkach publicznych; Wpływ strategii marketingowych na migrację wartości przedsiębiorstwa; Migracja dochodowości akcji na rynku kapitałowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a alokacja kapitału w gospodarce globalnej: 1. Alokacja kapitału w holdingach międzynarodowych, 2. Warunki efektywnego zastosowania kapitału w inwestycjach przedsiębiorstw zagranicznych, 3.Wartość przedsiębiorstwa w aspekcie rozwoju zrównoważonego i trwałego oraz procesów globalizacji, 4. Wartość firmy a sektorowa atrakcyjność alokacji kapitału, 5. Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na rynek pracy, 6. Determinanty racjonalnej implementacji kapitału prywatnego w inwestycje infrastruktury gospodarczej, 7. Wartość klientów jako przesłanka alokacji kapitału, 8. "Wrogie przejęcia" w teorii i praktyce gospodarczej. R.II Metodologiczne aspekty oceny alokacji kapitału w świetle wartości przedsiębiorstwa: 10. Metody oceny inwestycji w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa, 11. Wykorzystanie opcji realnych do oceny projektów inwestycyjnych przedsiębiorstwa, 12. Wartość strategiczna w ocenie projektów inwestycyjnych, 13. Zastosowanie opcyjnego modelu wyceny firmy w pomiarze efektywności, 14. Koszt kapitału jako kryterium efektywności decyzji alokacyjnych, 15. Wartość bilansowa przedsiębiorstwa-miara tylko księgowa czy nośnik wartości dla inwestora, 16. Powiązanie alokacji kapitału z wynikami - metoda analizy wartości dla akcjonariuszy, 17. Nośniki wartości struktury kapitałowej - koszty bankructwa. Cz. III teoretyczne i praktyczne problemy zarządzania wartością przedsiębiorstwa: 18. Metody analizy ryzyka przedsięwzięć inwestycyjnych w praktyce krajowych przedsiębiorstw, 19. Ryzyko rynkowe akcji banków w kreowaniu wartości dla akcjonariuszy, 20. Konkurencyjność banków a zarządzanie wartością, 21. Absorpcja funduszy europejskich w regionalnym programowaniu operacyjnym. Cz. IV Zarządzanie wartością w małym przedsiębiorstwie: 22. Zarządzanie wartością małego przedsiębiorstwa w Polsce w teorii i praktyce, 23. Integracja europejskich rynków finansowych w zakresie finansowania sektora MSP w świetle założeń strategii lizbońskiej, 24. Niekonwencjonalne metody finansowania działalności gospodarczej MSP w Polsce, 25. Pobudzanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.
tylko księgowa czy nościk wartości dla inwestora, 16. Powiązanie alokacji kapitału z wynikami-metoda analizy
wartosći dla akcjonariuszy, 17.Nośniki wartości struk tury kapitałowej-koszty bankructwa. R.III Teoretyczne i praktycze problemy zarządzania war toscią przedsiębiorstwa : 18.Metody analizay ryzyka przedsięwzięć inwestycyjnych w praktyce krajowych prze dsiębiorstw, 19.Ryzyko rynkowe akcji banków w kreowa niu wartośći dla akcjonariuszy, 20.Konkurencyjność ban ków a zarządzanie wartością, 21.Absorbcja funduszy eur opejskich w regionalnym prognozowaniu operacyjnym. R.IV Zarządzanie wartością w małym przedsiębiorstwie : 22.Zarządzanie wartością małego przedsiębiorstwa w Pol sce w teorii i praktyce, 23.Integracja europejskich ry nków finansowych w zakresie finansowania sektora MSP w
świetle założeń strategii lizbońskiej, 24.Niekonwencj onalne metody finansowania działalnośći gospodarczej MSP w Polsce, 25.Pobudzenie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce (MSP)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Podejście sieciowe w zarządzaniu strategicznym: 1.1. Wyłanianie się podejścia sieciowego; 1.2. Sieci działań; 1.3. Klastry i klastry kreatywne jako podmioty badań; 1.4. Klaster kreatywny – ujęcie przedmiotowe. Rozdział 2. Teoretyczne podstawy zarządzania wiedzą w sieciach i klastrach kreatywnych: 2.1. Koncepcje i modele zarządzania wiedzą; 2.2. Kreatywność w procesie zarządzania wiedzą; 2.3. Podejście sieciowe w zarządzaniu wiedzą – koncepcja i analiza; 2.4. Wyniki dotychczasowych badań dotyczących zarządzania wiedzą w klastrach i sieciach; 2.5. Zarządzanie wiedzą w klastrze – założenia dla modelu. Rozdział 3. Metodyka badań klastrów kreatywnych: 3.1. Cele i proces badawczy; 3.2. Metodyka badań pogłębionych – studia przypadków identyfikujące sieci działań. Rozdział 4. Klastry i sieci kreatywne w Unii Europejskiej: 4.1. Potencjał sektorów kreatywnych i kultury w UE; 4.2. Klastry w sektorach kreatywnych i kultury w UE; 4.3. Przykłady klastrów kreatywnych w EU; 4.4. Przykłady sieci w sektorach kreatywnych i kultury w Unii Europejskiej. Rozdział 5. Praktyka zarządzania wiedza w sieciach i klastrach kreatywnych w Polsce: 5.1. Rozwój klastrów w sektorach kreatywnych w Polsce; 5.2. Infrastruktura zarządzania wiedzą klastrów kreatywnych; 5.3. Praktyka zarządzania wiedzą w klastrach – wyniki badań bezpośrednich wśród koordynatorów klastrów. Rozdział 6. Pogłębione studia przypadków – zarządzanie wiedzą w wybranych sieciach i klastrach kreatywnych: 6.1. Krakowski Klaster Filmowy; 6.2. Dobroteka – sieć producentów mebli w Dobrodzieniu; 6.3. Śląski Klaster ICT i Multimediów Hub Club; 6.4. Dyskusja uzyskanych wyników. Rozdział 7. Podsumowanie i wnioski – sieciowy model zarządzania wiedzą w klastrze kreatywnym: 7.1. Weryfikacja hipotez badawczych; 7.2. Wnioski poznawcze; 7.3. Wnioski w obszarze metodologii badań; 7.4. Wnioski praktyczne. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki. Streszczenie. Abstract.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wstępne, 2. Badanie pracy, 3. Planowanie zasobów ludzkich, 4. Rekrutacja kandydatów do pracy, 5. Selekcja kandydatów do pracy, 6. Wartościowanie pracy, 7. Wynagradzanie pracowników, 8. Okresowe oceny pracownicze, 9. Szkolenie pracowników, 10. Kariery pracownicze, 11. Zwalnianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wstępne, 2. Badanie pracy, 3. Planowanie zasobów ludzkich, 4. Rekrutacja kandydatów do pracy, 5. Selekcja kandydatów do pracy, 6. Wartościowanie pracy, 7. Wynagradzanie pracowników, 8. Okresowe oceny pracownicze, 9. Szkolenie pracowników, 10. Kariery pracownicze, 11. Zwalnianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE. Rozdział 1. Sytuacje kryzysowe: 1.1. Sytuacje nadzwyczajne jako generatory sytuacji kryzysowych; 1.2. Klęski żywiołowe; 1.2.1. Powodzie; 1.2.2. Susze; 1.2.3. Pożary; 1.2.4. Trzęsienie ziemi; 1.2.5. Silne wiatry; 1.2.6. Śnieżyce; 1.3. Skutki żywiołowych zdarzeń nadzwyczajnych; 1.3.1. Zagrożenie ekologiczne; 1.3.2. Epidemie; 1.3.3. Awarie techniczne; 1.4. Ochrona ludności i dóbr; 1.5. Zagrożenia czasu wojny. Rozdział 2. Problematyka zarządzania kryzysowego: 2.1. Podstawy zarządzania kryzysowego; 2.2. Uwarunkowania prawne zarządzania kryzysowego; 2.3. System zarządzania kryzysowego. Rozdział 3. Organizacja zarządzania kryzysowego: 3.1. Zasady organizacji zarządzania kryzysowego; 3.2. Uwarunkowania organizacyjne zarządzania kryzysowego; 3.2.1. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie państwa; 3.2.2. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie województwa; 3.2.3. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie powiatu; 3.2.4. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie gminy. Rozdział 4. Procedury zarządzania kryzysowego: 4.1. Planowanie zarządzania kryzysowego; 4.1.1. Planowanie cywilne; 4.1.2. Plany reagowania kryzysowego; 4.2. Elementy realizacji zadań zarządzania kryzysowego; 4.2.1. Podstawowe zadania Wydziału Zarządzania Kryzysowego; 4.2.2. Kontrola wykonania zadań zarządzania kryzysowego; 4.2.3. Centra zarządzania kryzysowego. Rozdział 5. Zabezpieczenie logistyczne zarządzania kryzysowego: 5.1. Logistyka w zarządzaniu kryzysowym; 5.1.1. Zarządzanie w fazach; 5.1.2. Specyfika zarządzania logistycznego w sytuacjach kryzysowych; 5.1.3. Struktura organizacyjna grup logistycznych zespołów zarządzania kryzysowego; 5.1.4. Czynniki determinujące organizację zabezpieczenia logistycznego ludności poszkodowanej w sytuacjach kryzysowych; 5.1.5. Potencjał logistyczny w sytuacjach kryzysowych; 5.2. Cel zabezpieczenia logistycznego zarządzania kryzysowego; 5.3. Organizacja zabezpieczenia logistycznego w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych; 5.4. Zasady organizacji zabezpieczenia logistycznego poszkodowanych w sytuacjach kryzysowych; CZĘŚĆ II. METODY, TECHNIKI I NARZĘDZIA ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI. Rozdział 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi: 6.1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi; 6.2. Zasady i modele zarządzania zasobami ludzkimi; 6.3. Narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi. Rozdział 7. Motywacja w procesie zarządzania zasobami ludzkimi: 7.1. Teorie motywacji; 7.2. Modele motywacji; 7.3. Czynniki i instrumenty motywacji. Rozdział 8. Coaching: 8.1. Istota coachingu; 8.2. Profesjonalizacja coachingu i jego modele; 8.2.1. Metamodel coachingu; 8.2.2. Model kontekstualny; 8.2.3. Model „osobistej konsultacji”; 8.3. Facylitacyjny charakter coachingu; 8.4. Charakterystyka coachingu rozwoju osobistego; 8.5. Coaching mocnych stron; 8.6. Rozwój modeli coachingu. Rozdział 9. Coaching umiejętności interpersonalnych: 9.1. Charakterystyka coachingu umiejętności interpersonalnych; 9.2. Metody wspierania umiejętności interpersonalnych; 9.3. Główne wyzwania interpersonalne. Rozdział 10. Problematyka negocjacji: 10.1. Istota i znaczenie negocjacji; 10.1.1. Ogólne pojęcie negocjacji; 10.1.2. Negocjacje jako metoda rozwiązywania konfliktów; 10.1.3. Wzorcowy model negocjatora; 10.1.4. Podstawowe taktyki negocjacji; 10.2. Główne fazy negocjacji; 10.2.1. Przygotowanie negocjacji; 10.2.2. Struktura i przebieg procesu negocjacji; 10.2.3. Prowadzenie rozmów; 10.2.4. Zakończenie negocjacji. CZĘŚĆ III. JAKOŚĆ W PROCESIE ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI. Rozdział 11. Koncepcje zarządzania jakością: 11.1. Zasady i płaszczyzny w zarządzaniu jakością; 11.2. Czynnik ludzki w procesie zarządzania jakością. Rozdział 12. Kapitał ludzki w procesie zarządzania jakością: 12.1. Wpływ zarządzania jakością na zasoby ludzkie; 12.2. Znaczenie wiedzy w procesie zarządzania jakością; 12.3. Rola kierownictwa w procesie zarządzania jakością; 12.4. Systemy zarządzania jakością a korzyści dla organizacji i zasobów ludzkich. Rozdział 13 Wpływ jakości kapitału ludzkiego na funkcjonowanie i rozwój organizacji: 13.1. Jakość kapitału ludzkiego; 13.2. Rozwój organizacji a jakość kapitału ludzkiego; 13.3. Jakość kapitału ludzkiego a rozwój gospodarczy. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Spis wykresów. Spis schematów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podziękowania; Zamiast wstępu; Rozdział 1. Jak poprowadzić proces strategicznej zmiany? 1.1. Rozpoczęcie procesu partycypacyjnego 1.2. Jak zorganizować diagnozę? 1.3. Jak opracować diagnozę wewnętrzną? 1.4. Zasady podejścia systemowego i analitycznego 1.5. Przeprowadzenie diagnozy 1.6. Od diagnozy do wyzwań strategicznych i ambicji przedsiębiorstwa 1.7. Koncepcja strategiczna 1.8. Opracowanie strategicznego planu działania 1.9. Czynniki wpływające na specyfikę procesu strategicznego 1.10. Podsumowanie etapów procesu strategicznego 1.11. Przykład udanego procesu strategicznego Rozdział 2. Jak wdrażać strategię? 2.1. Warunki sukcesu dla realizacji projektu strategicznego 2.2. System zarządzania w służbie strategii 2.3. Faza wdrożenia 2.4. Szczeble odpowiedzialności zarządczej 2.5. Kontrakt o cele 2.6. Rozmowa oceniająca 2.7. Tabela zarządcza 2.8. Narzędzia menedżera operacyjnego 2.9. Audyt zarządzania 2.10. Przegląd systemu zarządzania 2.11. Przegląd strategiczny 2.12. Podsumowanie wdrożenia systemu zarządzania Rozdział 3. Jak zarządzać kapitałem ludzkim spójnie ze strategią? 3.1. Makrokompetencje a strategia 3.2. Rozwijanie kompetencji 3.3. Szkolenie 3.4. Przegląd kadry 3.5. Zarządzanie talentami 3.6. Dobór zarządzających 3.7. Dwie perspektywy zarządzania Rozdział 4. Jak prowadzić zmianę? 4.1. "Rozszerzanie horyzontów" 4.2. Uwzględnianie czynnika czasu 4.3. Postawa i uczciwość menedżerska 4.4. Dynamika społeczna 4.5. Wymiar kulturowy w przedsiębiorstwie 4.6. Prowadzenie zmiany a przełomy 4.7. Zarządzanie kryzysem 4.8. Analiza niespójności Rozdział 5. Jakie zmiany w organizacji, jakie nowe role dla menedżera? 5.1. Ewolucja organizacji i zarządzania 5.2. Czynniki przełomu 5.3. Niektóre teorie i modele zmiany organizacyjnej 5.4. Zagadnienia etyki 5.5. Menedżer a złożoność 5.6. Menedżer a szkolenie 5.7. Uwzględnianie stresu 5.8. Menedżer a emocje 5.9. Ewolucja organizacji i roli menedżera w przyszłości; Wnioski; Przykładowe pytania do diagnozy; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1.Ogólne informacje z zakresu rachunkowości, 2.Majatek przedsiębiorstwa i źródła jego finansowania, 3.Operacje gospodarcze, ich dokumentacja i wpływ na składniki bilansu, 4.Zasady funkcjonowania kont księgowych, 5.Zasady prowadzenia rachunkowości,6.Koszty i przychody działalności gospodarczej, 7.Wynik finansowy, 8.Sprawozdawczośc finansowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady rachunkowości : teroia, przykłady i zadania / Piotr Szczypa. - Wyd. 2 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 221, [3] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Ogólne informacje z zakresu rachunkowości, 2. Majatek przedsiębiorstwa i źródła jego finansowania, 3. Operacje gospodarcze, ich dokumentacja i wpływ na składniki bilansu, 4. Zasady funkcjonowania kont księgowych, 5. Zasady prowadzenia rachunkowości, 6. Koszty i przychody działalności gospodarczej, 7. Wynik finansowy, 8. Sprawozdawczośc finansowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(RUBINUM)
1. Organizacja i funkcjonowanie jednostek samorządu terytorialnego; 2. Obszary współpracy jednostek samorządu terytorialnego ze społecznością lokalna; 3. Diagnoza wpływu zasobów finansowych jednostek samorządu terytorialnego na rozwój samorządności lokalnej; 4. Modelowe rozwiązania w zakresie osiągnięcia skutecznej siły oddziaływania zasobów finansowych gmin na rozwój samorządności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351.72 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.72 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasoby ludzkie w organizacji / Michał Adam Leśniewski, Sylwia Morawska. - Warszawa : CeDeWu , 2012. - 149,[3] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie do zarządzania zasobami ludzkimi; 2. Rola polityki personalnej w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 3. Wybrane modele zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji; 4. Teoretyczna analiza modeli zarządzania zasobami ludzkimi; 5. Istota kultury organizacyjnej; 6. Kultura organizacyjna podstawa zarządzania przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 653.8 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 653.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykład 1. Zdrowie i choroba w odbiorze indywidualnym i społecznym. Wykład 2. Wielowymiarowość zdrowia publicznego. Wykład 3. Zdrowie publiczne - millenium walki z chorobami. Wykład 4. Zdrowie publiczne w systemie opieki zdrowotnej. Wykład 5. Etyczne aspekty działań zdrowia publicznego. Wykład 6. Determinanty zdrowia i czynniki ryzyka zdrowotnego. Wykład 7. Globalne czynniki ryzyka - palenie tytoniu i alkoholizm. Wykład 8. Zapobieganie chorobom i wczesne ich rozpoznawanie. Wykład 9. Rola i znaczenie promocji zdrowia w działaniach zdrowia publicznego. Wykład 10. Zdrowie w polityce państwa - wyzwania i ograniczenia. Wykład 11. Światowa Organizacja Zdrowia i jej polityka zdrowotna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp Rozdział 1. Teoretyczne podstawy badań nad zrównoważonym rozwojem i zieloną gospodarką 1.1. Wieloznaczność i relacyjność pojęcia zrównoważony rozwój 1.2. Koncepcja zielonej gospodarki 1.3. Zrównoważony rozwój i zielona gospodarka 1.4. Pomiar realizacji koncepcji: zrównoważonego rozwoju i zielonej gospodarki Rozdział 2. Zrównoważony rozwój i zielona gospodarka - propozycja pomiaru 2.1. Przyjęte założenia i etapy przeprowadzonych badań 2.2. Mapy kognitywne jako narzędzie strukturyzacji relacji przyczynowo-skutkowych 2.3. Zastosowanie wybranych metod statystycznych do oceny poziomu rozwoju obiektów społeczno-gospodarczych 2.3.1. Dobór cech diagnostycznych 2.3.2. Pozycyjny taksonomiczny miernik rozwoju jako podstawa budowy rankingów obiektów społeczno-gospodarczych 2.3.3. Wykorzystanie taksonomii wielokryterialnej w analizie porównawczej obiektów społeczno-gospodarczych 2.3.4. Metoda PROMETHEE jako narzędzie wspomagające ocenę poziomu rozwoju obiektów wielocechowych 2.3.5. Analiza korespondencji jako narzędzie badania relacji pomiędzy zjawiskami ekonomicznymi Rozdział 3. Zrównoważony rozwój i zielona gospodarka w krajach Unii Europejskiej - wyniki badań empirycznych 3.1. Uwarunkowania rozwoju koncepcji zrównoważonego rozwoju i zielonej gospodarki w krajach Unii Europejskiej 3.2. Przestrzenne zróżnicowanie zrównoważonego rozwoju krajów Unii Europejskiej 3.3. Przestrzenne zróżnicowanie zielonej gospodarki w krajach Unii Europejskiej Rozdział 4. Analiza porównawcza poziomu zrównoważonego rozwoju i zielonej gospodarki krajów Unii Europejskiej 4.1. Grupowanie krajów Unii Europejskiej ze względu na podobieństwo poziomu zrównoważonego rozwoju i zielonej gospodarki 4.2. Taksonomia wielokryterialna jako podstawa opisu podobieństwa poziomu zrównoważonego rozwoju i zielonej gospodarki krajów Unii Europejskiej 4.3. Zastosowanie analizy korespondencji w badaniach zależności pomiędzy zrównoważonym rozwojem i zieloną gospodarką 4.4. Zielona gospodarka i jej relacje z innymi strategicznymi kierunkami rozwoju krajów Unii Europejskiej; Podsumowanie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 504 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej