Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(61)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(52)
Publikacje naukowe
(22)
Publikacje fachowe
(11)
Czasopisma
(8)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(46)
tylko na miejscu
(44)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(49)
Czytelnia
(44)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(9)
Chodyński Andrzej
(8)
Bakonyi Jadwiga
(5)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(4)
Borkowski Stanisław
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Dzieńdziora Joanna
(3)
Jabłoński Adam
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Jeziorski Leopold
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Skórska Anna
(3)
Wnuk Jan
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Chovancová Miloslava
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Howaniec Honorata
(2)
Huczek Antoni
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Janusz Anna
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Kordel Piotr
(2)
Motnyk Marcin
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Rosak Joanna
(2)
Selejdak Jacek
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wróbel Magdalena
(2)
Ziółkowska Bogusława
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bobińska Krystyna
(1)
Bogusz Marta
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Buszko Andrzej
(1)
Błaszczuk Anna
(1)
Chovaniec Pavel
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chwastowski Maciej
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Ciuk Wojciech
(1)
Czajkowska Agnieszka
(1)
Czakwari Remigiusz
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Evans Christina
(1)
Fijałkowska Justyna
(1)
Filipczyk Barbara
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fołomiow Aleksander Nikołajewicz
(1)
Fołomjew A.N
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galata Stanisław
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Godala Magdalena
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Guzik Marcin
(1)
Harasimowicz Magdalena
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jabłoński M. Marian
(1)
Jabłoński Władysław
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jung Bohdan
(1)
Juraszek Joanna
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kania Krzysztof (ekonomista)
(1)
Kardas Jarosław S
(1)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(1)
Kasprzak Marek
(1)
Kawalec Anna
(1)
Kempa Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kicińska Monika
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(31)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(63)
Język
polski
(63)
Temat
Zarządzanie wiedzą
(45)
Przedsiębiorstwo
(21)
Gospodarka oparta na wiedzy
(16)
Innowacje
(14)
Kadry
(12)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(11)
Zarządzanie
(10)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Organizacja ucząca się
(7)
Kultura organizacyjna
(6)
Motywacja pracy
(6)
Organizacja
(6)
Konkurencyjność
(5)
Menedżerowie
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Zatrudnienie
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Gospodarka
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Marketing
(3)
Motywacja
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Płaca
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Wiedza
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Badania marketingowe
(2)
Banki
(2)
Decyzje
(2)
Globalizacja
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Model biznesowy
(2)
Outsourcing
(2)
Polityka zatrudnienia
(2)
Pracownicy wiedzy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo budowlane
(2)
Psychologia pracy
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Siła robocza
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Transfer technologii
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie talentami
(2)
Zastosowanie i wykorzystanie
(2)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
BHP
(1)
Benchmarking
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki
(1)
Big data
(1)
Budownictwo
(1)
Budżetowanie
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
COVID-19
(1)
Chatbot
(1)
Coaching
(1)
Coworking
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Data mining
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość procesowa organizacji
(1)
Dowód księgowy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Elastyczne powierzchnie biurowe
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Faktura VAT
(1)
Farmacja
(1)
Firma Roleski (Zgłobice)
(1)
Freelancer
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Image
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Informatyka
(1)
Integracja europejska
(1)
Interesariusze
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internet
(1)
Intuicja
(1)
Inwestycje
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1901-2000
(6)
1989-2000
(6)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czechy
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(18)
Opracowanie
(14)
Czasopismo naukowe
(9)
Podręcznik
(7)
Case study (studium przypadku)
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Poradnik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Przegląd literatury
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(56)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(33)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
63 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 8 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 458, [4] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów 1.1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych 1.2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów 1.3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość 1.4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru Rozdział 2. Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach 2.1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach 2.2. Rodzaje badań marketingowych – czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta Rozdział 3. Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania 3.1. Spostrzeganie i uwaga 3.2. Samochód Jamesa Bonda – product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach 3.3. Guerilla marketing, ambient media – zaskakiwanie konsumenta 3.4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach – nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu 3.5. Niewidzialne lub niezauważalne – bodźce utajone 3.6. Próg różnicy w spostrzeganiu – co konsument powinien zauważyć, a czego nie 3.7. Kategorie w głowach konsumentów Rozdział 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów 4.1. Produkty, sklepy, reklamy – źródła wiedzy konsumentów 4.2. „Wiem” i „wiem, że wiem” – wiedza obiektywna i subiektywna 4.3. Zewnętrzne źródła informacji 4.4. Pamięć – wewnętrzne źródło informacji 4.5. Zawodna pamięć konsumenta 4.6. Drogi, znany, francuski – wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów Rozdział 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich 5.1. Testy produktów – czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje 5.2. Badania cenowe – „negocjacje percepcyjne” między producentem a konsumentem 5.3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek – badania nazw i opakowań 5.4. Badania satysfakcji klienta 5.5. Badania semiotyczne – w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych Rozdział 6. Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów 6.1. Czym są emocje 6.2. Afekt, emocje, nastroje – różne zjawiska emocjonalne 6.3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych 6.4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka 6.5. Czy emocje potrzebują myślenia – tajniki nieuświadamianego afektu 6.6. „Po prostu muszę to mieć” – zakupy pod wpływem impulsu 6.7. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów 6.8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji Rozdział 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów 7.1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów 7.2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb 7.3. Nieświadome motywy działania 7.4. Modele motywacji konsumenckiej 7.5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich – Ja versus Inni 7.6. Być podobnym czy się wyróżnić – potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich 7.7. Motywacje o podłożu poznawczym Rozdział 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich 8.1. Historia badań nad postawami 8.2. Współczesne rozumienie postaw 8.3. Skąd się biorą postawy 8.4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie 8.5. Postawy ambiwalentne i utajone – nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem 8.6. Jak zmieniać postawy – komunikowanie perswazyjne 8.7. Od obojętności po uwielbienie – bieguny konsumenckiego zaangażowania 8.8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów Rozdział 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów 9.1. Badania postaw i badania segmentacyjne 9.2. Jakościowe badania potrzeb i wartości 9.3. Badania marki 9.4. Badania reklamy; Literatura; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słowo wstępne; Zarządzanie reputacją firmy rodzinnej; Otoczenie a kształtowanie się ryzyka w działalności firm rodzinnych; Elastyczność rodzinnych przedsiębiorstw budowlanych w niestabilnym otoczeniu rynkowym; Strategia w rozwoju firm rodzinnych; Strategie małych firm rodzinnych - specyfika i uwarunkowania; Kierunek alokowania zysku jako jedna z determinant biznesowej odpowiedzialności rodziny w przedsiębiorstwach rodzinnych (wyniki badań); Ciemna strona przedsiębiorstw rodzinnych: zachowania dewiacyjne w firmach rodzinnych; Koncepcja marki rodzinnej na przykładzie firmy Roleski; Pozyskiwanie wiedzy przez firmy rodzinne (wyniki badania); Motywacje sukcesorów do przejmowania firm rodzinnych na podstawie wyników polskiej edycji badania Global University Entrepreneurial Spirit Students' Survey; Firma rodzinna jako partner prywatny w przedsięwzięciach PPP - przypadek Polski; Informacje o autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Istota uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej: Przedsiębiorczość, przedsiębiorca i przedsiębiorstwo; Formalnoprawne i organizacyjne aspekty podejmowania działalności gospodarczej; Cele działania współczesnego przedsiębiorstwa; Kategorie zasobów w działalności przedsiębiorstwa; Uwarunkowania biznesu związane z lokalizacją; Społeczna odpowiedzialność biznesu; 2. Czynniki warunkujące model biznesowy: Pojęcie i istota modelu biznesowego; Model procesowy czy projektowy?; Powiązania dostawcami i odbiorcami; Uwarunkowania strategiczne w kształtowaniu modelu biznesowego; „Wąskie gardło” jako przyczyna restrukturyzacji przedsiębiorstwa; Granice wzrostu przedsiębiorstwa. Konieczność przeformułowania; 3. Kształtowanie modeli biznesowych: Konstruowanie modelu biznesowego; Istotne sfery zarządzaniu w kształtowaniu modelu biznesowego; Model biznesowy w zarządzaniu bezpieczeństwem finansowym podmiotu; Koncepcje rozwoju biznesu; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dylematy kreatywności w rozwoju współczesnej innowacyjnej organizacji; 2. Wiedza w rozwoju kreatywnej i innowacyjnej organizacji; 3. Nowy wymiar innowacji we współczesnej gospodarce; 4. Strategie innowacyjne organizacji; 5. Ryzyko innowacyjne w strategii funkcjonowania organizacji; 6. Technologia jako strategiczny czynnik innowacyjności organizacji; 7. Procesy transferu technologii w modelu otwartej innowacji; 8. Standardy zarządzania jakością w procesach innowacyjnych w organizacji; 9. Kooperacja w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Polsce; 10. Innowacyjność sektora MSP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój i charakterystyka nowego modelu „gospodarki usług” na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej; 2. Usługi biznesowe oparte na wiedzy w wybranych krajach Unii Europejskiej; 3. Wpływ usług biznesowych opartych na wiedzy na innowacyjność gospodarki - przegląd badań i analiza empiryczna na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej; 4. Wpływ usług biznesowych opartych na wiedzy na wzrost produktywności i produkcji w gospodarce - stan badań i opis metody badawczej zastosowanej w pracy; 5. Wpływ usług biznesowych opartych na wiedzy na wzrost produktywności i produkcji w gospodarce - analiza empiryczna na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej; 6. Intensywność wykorzystania w gospodarce krajowych usług biznesowych opartych na wiedzy a ich konkurencyjność międzynarodowa na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wybrane zjawiska w przedsiębiorstwach sektora KIBS; 2. Produktywność pracowników wykonujących pracę oparta na wiedzy o wysokim stopniu intensywności - perspektywa zachowań i wyników; 3. Rola zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania wiedzą w stymulowaniu produktywności pracowników wiedzy; 4. Dopasowanie człowieka 0 organizacja jako kluczowa determinanta produktywności indywidualnej; 5. Postawy i przekonania wspierające uzyskanie pożądanych efektów zawodowych; 6. Rola ZZL i dopasowania człowiek-organizacja we wspieraniu produktywności pracowników wiedzy w świetle badań własnych - ogólna strategia badawcza; 7. Praktyki ZZL oraz ich bezpośredni i pośredni wpływ na produktywność pracowników wiedzy - model I; 8. Mechanizmy wpływu praktyk ZZL na produktywność pracowników - model II; 9. Czynniki decydujące o wpływie praktyk ZZL na produktywność pracowników wiedzy - model III; 10. Od teorii i badań do praktyki zarządzania pracownikami wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas : dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 1/2006)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularny, 2000-2002
1. Wzrost konkurencyjności regionów w Projekcie Narodowej Strategii Rozwoju regionalnego na lata 2007-2013, 2. Rozwój Kapitału ludzkiego i jego wykorzystanie na przykładzie województwa śląskiego, 3. Rola samorządu terytorialnego w rozwoju innowacyjności lokalnej, 4. Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju regionu, 5. Budowanie kompetencji organizacji uczącej się i zarządzającej wiedzą, 6.Bariery innowacyjności polskich przedsiębiorstw, 7. Ceny transferowe a strategie przedsiębiorstw transportowych, 8. Restrukturyzacja przemysłu hutniczego w Polsce, 9. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - narzędziem kształtowania reputacji firmy, 10. Współczesne, innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, 11. Strony www jako narzędzie marketingu, 12. Targi jako skuteczna forma promocji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Andrzej Chodyński: Organizacja non - profit jako akywny interesariusz firmy zarządzającej wiedzą. Uwarunkowania zrównoważonego. Agata Dudek: Public relations szkół wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Alicja Gębczyńska: Czynniki determinujące satysfakcję klienta wewnętrznego w organizacji non - profit. Zdzisław Gebołyś: Jak badać misję biblioteki? Honorata Howaniec: Public relations a wizerunek organizacji non - profit. Marian Huczek: Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych biblioteki. Marian Huiczek, Irena Socha: Komunikacja w doskonaleniu procesu public relations w bibliotece. Adam Stefan Jabłoński: Projakościowy model zarządzania widzą w organizacjach non - profit. Marek Marian Jabłoński: Innowacyjny menedżer organizacji non - profit. Joanna Kamińska: Czynniki wpływające na jakość pracy w bibliotece. Maja Kitlińska: Wykorzystanie metod organizatorskich do poprawy efektywności pracy w bibliotece. Małgorzata Koszembar-Wiklik: Tożsamość wizualna organizacji non profit. Baeata Palma, Izabela Jurczak: Program komputerowy Sowa jako narzędzie wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Szkoły Zarządzania i Marketingu. Beata Żołędowska: Orientacja na użytkownika podstawą doskonalenia usług bibliotecznych. Marta Bartkowska - Stenek: wdrażanie systemu zarządzania jakością w urzędzie administracji publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Rynek pracy i stosunki przemysłowe w procesie integracji europejskiej: Europejska strategia zatrudnienia a aktywna polityka rynku pracy; Wspólnotowe ramy instytucjonalne działań na polskim rynku pracy; HRM a zbiorowe stosunki w procesie przemian; Współpraca i zaangażowanie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi - stosunki przemysłowe w okresie przemian; Przeciwdziałanie dyskryminacji w zatrudnieniu. Rzeczywistość polska a standardy europejskie; Przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy - doświadczenia wybranych krajów Unii Europejskiej oraz praktyczne wskazówki dla polskich pracodawców; Doświadczenia europejskie a rozwój partycypacji pracowniczej w Polsce; Pracownik upodmiotowiony - partner społecznie odpowiedzialny; Bezrobocie wśród ludzi młodych i jego wpływ na motywację do działań; Wspomaganie studenckiej przedsiębiorczości: perspektywa europejska; Aktywna polityka rynku pracy w krajach Unii Europejskiej. Ewolucja koncepcji - instrumenty i finansowanie; Wczesna identyfikacja osób zagrożonych długookresowym bezrobociem w krajach Unii Europejskiej; Deregulacja rynku pracy jako sposób ograniczania bezrobocia; Między rynkiem pracy a konkurencyjnym rynkiem przedsiębiorstw; Rynek pracy jako uwarunkowanie zarządzania kapitałem ludzkim; Koszty kształcenia w państwowych szkołach wyższych w Polsce w latach 1997-2002. Cz. II Strategie i metody zarządzania kapitałem ludzkim: Problemy kształtowania polityki personalnej w grupach kapitałowych; Marketing personalny - logistyka personalna (nowe trendy ZZL); Zarządzanie personelem w projektach; Różnorodność kulturowa a budowanie zaufania w organizacji; Doświadczenia firm amerykańskich w zarządzaniu różnorodnością i uwagi na temat możliwości wykorzystania ich w warunkach polskich; Zróżnicowanie kultur narodowych a systemy wynagrodzeń w wybranych krajach Unii Europejskiej; Wynagrodzenia w spółkach z udziałem kapitału zagranicznego w Polsce (na przykładzie podmiotów z Listy 500); Wynagrodzenia jako instrument zarządzania strategicznego w dużych przedsiębiorstwach przemysłowych; Kształtowanie kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwach produkcyjnych w świetle badań; Kultura narodowa a profil przywódcy w wybranych krajach europejskich; Doskonalenie menedżerów w organizacji; Kapitał ludzki w procesie zarządzanie wiedzą - doświadczenia europejskich organizacji; Zarządzanie wiedzą a psychomanipulacja w przedsiębiorstwach polskich i francuskich; Nowe tendencje w kształtowaniu rozwoju zawodowego pracowników wobec integracji Polski z Unią Europejską; Zarządzanie kompetencjami w praktyce; Wykorzystanie coachingu w zarządzaniu rozwojem zawodowym pracowników; Zmiana w organizacji - w kierunku organizacji uczącej się; Zastosowanie analizy "5 sił Portera" do tworzenia strategii personalnej; Koherencja strategii personalnych i marketingowych w warunkach umiędzynarodowienia działalności przedsiębiorstw; Motywowanie pracowników w warunkach niepewności zatrudnienia; Proces motywowania w przedsiębiorstwach - przesłanki i kierunki zmian; Ocenianie motywacji pracowników i satysfakcji z pracy. Analiza przypadku; Oceniani pracowników - problemy i wyzwania w świetle integracji Polski z Unią Europejską; Praktyka pozyskiwania kadry kierowniczej do przedsiębiorstw międzynarodowych; Komunikacja transkoporacyjna i jej główne determinanty; Doskonalenie warunków pracy jako długofalowa inwestycja w potencjał społeczny firmy; Doświadczenia europejskie w obszarze ZZL w procesie restrukturyzacji; Wykorzystanie audytu wiedzy w restrukturyzacji zatrudnienia; Wewnętrzny kontekst zarządzania zasobami ludzkimi w procesach międzynarodowych fuzji i przejęć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Interpretacja i zakres metodologii projektowania; 2. Wybrane obszary projektowania; 3. Zasady projektowania; 4. Klasyczne i współczesne metodyki projektowania; 5. Projektowanie usprawniające i projektowanie bazowe; 6. Uniwersalne ujęcie procesu projektowo-realizacyjnego; 7. Dyspozycje projektów; 8. Procedura operacjonizacji; 9. Makiety badawcze i listy kontrolne; 10. Ryzyko i wykonalność projektu; 11. Podejście systemowe w projektowaniu organizacji; 12. Projektowanie struktur organizacyjnych w perspektywie gospodarki opartej na wiedzy; 13. Projektowanie zintegrowane systemu zadaniowego; 14. Projektowanie systemów zarządzania procesowego; 15. Projektowanie systemów zarządzania strategicznego; 16. Projektowanie łańcucha wartości; 17. Projektowanie systemów zarządzania jakością; 18. Projektowanie systemów logistycznych i operacyjnych; 19. Projektowanie struktur sieciowych; 20. Projektowanie struktur algorytmicznych; 21. Projektowanie systemów wczesnego ostrzegania; 22. Projektowanie systemów zarządzania kryzysowego; 23. Projektowanie systemów zarządzania ryzykiem; 24. Projektowanie systemów motywacyjnych; 25. Projektowanie systemu oceny kompetencji kadry menedżerskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wieczna radość czy przymus kreatywności - próba spojrzenia na retorykę kreatywności z punktu widzenia kulturowej ekonomii politycznej; 2. Jak mierzyć kreatywność? Przegląd podejść i prób metodologicznych; 3. Innowacje i komercjalizacja wiedzy w naukach społecznych; 4. „Nowe nowe media” według Paula Levinsona - kreatywna nazwa czy innowacyjna koncepcja?; 5. Ekonomia doznań - ewolucja czy destrukcja przemysłu kreatywnego w dobie gospodarki cyfrowej? ; 6. Spór o dostęp do dóbr kultury - cza na innowacyjne modele biznesowe; 7. Ewolucja postaw konsumentów w Polsce wobec sposobów korzystania z rozrywki filmowej; 8. Twórcza destrukcja w gospodarce cyfrowej na przykładzie powstania i rozwoju internetowych serwisów aukcyjnych na świecie i w Polsce; 9. Przenoszenie usług biznesowych opartych na wiedzy i tworzenie się ich skupisk - przypadek Polski; 10. Innowacyjność w gospodarce Chin - przykład „odwróconej” triady Schumpetera?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketi)
I. Ch-ka usług: Pojęcie i klasyfikacja usług; Cechy usług; Czynniki rozwoju sektora usług; Otoczenie firmy usługowej; Misja firmy usługowej; Projektowanie usługi II. Ch-ka marketingu organizacji niedochodowych: Cel i zakres działania organizacji niedochodowych; Czynni ki wpływające na sukces organizacji non profit; Identyfikacja cech marketingu organizacji non profit; Poz skiwanie wolontariuszy i zasobów przez organizacje non profit; Strategia marketingowa organizacji usługowej niedochodowej; Marketing-mix. III. Marketing w działalności bibliotek: Biblioteka w otoczeniu społeczno-gospodarczym; Ch-ka marketingu bibliotecznego; Marketing-mix w bibliotece; Promotion- mix w bibliotece. IV. Marketing usług edukacyjnych: Zarządzanie strategi czne szkołą wyższą; Strefa szkolnictwa wyższego jako system marketingowy. V. Marketing w kulturze (na przykładzie ośrodków kultu ry). VI. Promocja organizacji non profit na przykładzie fundacji. VII. Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. 1. Czynniki rozwoju gospodarki opartej na wiedzy, Cz. 2. Organizacyjne uwarunkowania działalności przedsiębiorstw, Cz. 3. Prawno - finansowe uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 4. Biznes elektroniczny w rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 5. technologie informacyjne i aplikacje na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 6. Uwarunkowanie rozwoju rynku kapitałowego w Polsce, cz. 7. Suplement metodologiczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczno-ekonomiczne przesłanki tworzenia kapitału ludzkiego 1.1 Proces tworzenia kapitału ludzkiego ekonomicznym podejściem do kreatywnego działania 1.2 Kapitał ludzki a kapital społeczny 1.3 Wybrane metody pomiaru kapitału ludzkiego 1.4 Zasoby wiedzy jako dobro ekonomiczne i społeczne 2. Komponenty metodologii prognostyczno-planistycznej w relacji edukacja a gospodarka 2.1 Aspekty współzależności społeczno-ekonomicznego rozwoju 2.2 Kwantyfikacja kategorii społecznych 2.3 Strumienie współzależności między czynnikam społecznymi a gospodarczymi 3. Współczesna gospodarka rynkowa wobec wyzwań nowej ekonomii 3.1 Sektor wiedzy a poziom rozwoju gospodarczego 3.2 Kapitał ludzki jako stymulator tempa wzrstu polskiej gospodarki 3.3 Prognostyczne ujęcie rozwoju sektora wiedzy w Polsce w relacji z Unią Europejską 3.4 Możliwosci i bariery wdrażania w Polsce gospodarki opartej na wiedzy 4. Transformacja polskiego rynku edukacyjnego 4.1 Przemiany edukacyjne w Polsce na tle zmian ustrojowych 4.3 Scenariusze reform oświatowych w realizacji idei ustawicznego kształcenia 4.3 Podmiotowość edukacji w systemie transformacji gospodarczej 4.4 Czynniki determinujace proces przemian edukacyjnych 4.5 Edukacja wobec gospodarki opartej na wiedzy 4.6 Przewidywane koszty ksztalcenia jako składnik kapitału ludzkiego - ujecie modelowe 5. Przedsiębiorstwa wobec wyzwań gospodarki opartej na wiedzy 5.1 Kapitał ludzki jako czynnik konkurencyjnosci przedsiebiorstw 5.2 Kształtowanie innowcyjnosci polskich przedsiębiorstw w procesie transformacji gospodarki 5.3 Edukacja jako czyynnik konkurencyjności podmiotów gospodarczych 6. Regionalny wymiar innowacyjnosci w gospodarce Warmii I Mazur 6.1 Przedsiębiorstwa w strukturze gospodarki regionu warmińsko-mazurskiego 6.2 Przesłanki innowacyjności w gospodarce regionu 6.3 Problematyka badań innowacyjności w obszarze regionu 6.4 Źródła innowacyjności w badanych przedsiębiorstwach 7. Specyfika współczesnego rynku pracy w powiązaniu z edukacją 7.1 Własciwości społeczno-ekonomiczne współczesnego rynku pracy 7.2 Aktualne kierunki zmian w podejściu do rynku pracy 7.3 Elastyczność polskiego rynku pracy 7.4 Kierunki kształcenia dla potrzeb krajowego rynku pracy na tle rozwiązań europejskich 8. Społeczeństwo informacyjne szansą i wyzwaniem dla współczesności 8.1 Podstawy naukowego myślenia w kategoriach postępu informacyjnego 8.2 Globalne procesy tworzenia społeczeństwa informacyjnego 8.3 Obywatele globalnego społeczeństwa informacyjnego 8.4 Strategia kształtowania społeczeństwa informacyjnego w procesie europeizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Szanse i zagrożenia związane z zarządzaniem sztuczną inteligencją na przykładzie zastosowania chatbotów w wybranych bankach w Polsce; Dojrzałość organizacyjna w krytycznym przeglądzie literatury; Zmiany na rynku przestrzeni coworkingowych w Polsce na przestrzeni lat 2016–2021; System ratownictwa medycznego w Polsce jako system logistyczny – struktura i wyzwania; Faktura jako dowód prawa do odliczenia przez podatnika ulgi na złe długi; Zarządzanie wiedzą w procesie onboardingu; Przywództwo transformacyjne a satysfakcja z pracy w sektorze hotelarsko-gastronomiczno-turystycznym w czasie pandemii COVID-19; Projekt systemu budżetowania sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, oparty na usługach chmury obliczeniowej Microsoft Azure – studium przypadku; Wpływ percepcji na zarządzanie organizacją – metodyczny przegląd literatury; Zarządzanie dobrostanem pracowniczym w organizacji; Rola instytucji otoczenia biznesu województwa śląskiego w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw z sektora MŚP; Wykluczenie cyfrowe w kontekście pandemii COVID-19: wprowadzenie do zagadnienia; Metody zarządzania wiedzą ukrytą pracowników z długim stażem naukowym na przykładzie instytucji naukowych zajmujących się budownictwem. Założenia wstępne; Model kompetencji dyrektora szkoły podstawowej; Model architektury systemu zarządzania talentami w organizacji; Porównanie holakracji z innymi strukturami organizacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Modele biznesowe w gospodarce cyfrowej – wirtualizacja życia gospodarczego w warunkach Industry 4.0; 2. Wskaźnik Super Bowl – prognostyk zachowania światowych indeksów giełdowych? 3. Wpływ regulacji europejskich na niewypłacalność przedsiębiorstw; 4. Weryfikacja przeznaczenia firmowych nieruchomości w postępowaniu egzekucyjnym – istota i zagrożenia; 5. Znaczenie otwartych danych rządowych w kreowaniu innowacyjnych przedsiębiorstw; 6. Uwarunkowania kontroli celnej a konkurencyjność przedsiębiorstw uczestniczących w obrocie międzynarodowym; 7. Wpływ wprowadzenia obowiązku wysyłki Jednolitego Pliku Kontrolnego do organów podatkowych na funkcjonowanie przedsiębiorstw MŚP w Polsce; 8. Zwolnienie w drodze wypowiedzenia przez pracownika w Polsce w latach 2009-2018; 9. Mechanizm podzielonej płatności (split payment), jako forma e-obowiązku przedsiębiorcy w świetle ustawy o podatku od towarów i usług; 10. Bezpieczeństwo informacji w chmurze obliczeniowej; 11. Analityka Big data jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw; 12. SAP S/4 HANA – innowacyjne podejście do zarządzania sprawdzonymi modelami biznesowymi; 13. Znajdowanie maksymalnych klik w sieci społecznościowej opartej na komunikacji e-mail z wykorzystaniem pakietu R; 14. Wpływ elektronicznych kampanii reklamowych na efektywność w pozyskiwaniu nowych klientów i na zajmowanie powierzchni w skrzynkach elektronicznych; 15. Rola elektronicznych kanałów dystrybucji w podnoszeniu obłożenia hotelu w niskim sezonie; 16. Komunikacja międzykulturowa. Analiza współpracy agencji tłumaczeniowych z lingwistami; 17. Era cyfryzacji na uczelni. Czy jesteśmy przygotowani do zarządzania uczelnią wspomaganego narzędziami cyfrowymi? 18. Świadomość studentów w zakresie konsekwencji Czwartej Rewolucji Przemysłowej w sektorze finansów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 1/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology; Methodological principals of three-level system of cooperative marketing in the ukrainian tourism; Job satisfaction in the opinion of employees of small and medium - sized enterprises; Implementacja systemów motywacyjnych w samorządowych przedsiębiorstwach komunalnych; Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji; Manager or leader? Leadership in crisis management at local government level; Innowacyjne metody dzielenia się wiedzą w organizacjach sektora publicznego; Budżet obywatelski jako przykład współdecydowania o rozwoju na szczeblu samorządowym wobec zmian prawnych z 2018 roku; Współpraca w zakresie działalności innowacyjnej na przykładzie inicjatyw klastrowych; Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych; Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich; Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów; Wykorzystanie opcji realnej w wycenie wartości przedsiębiorstwa; Przesłanki procesu restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce; Znaczenie zarządzania zaufaniem w organizacji wirtualnej; Forms of promotion in computer games. An example of second life; Uwarunkowania wyceny nieruchomości w aspekcie procesu decyzyjnego kredytodawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej trwałej przewagi konkurencyjnej. W książce opisano rolę informacji, pozyskiwanych głównie w drodze badań marketingowych, w podejmowaniu decyzji menedżerskich. Wyjaśniono istotę informacji i jej znaczenia w zarządzaniu modelem biznesowym przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem relacji potrzeby informacyjne – decyzje marketingowe. Zebrano wyniki szeroko zakrojonych badań empirycznych wśród przedsiębiorstw. Poza diagnozą stanu i uwarunkowań badań marketingowych, dokonano oceny użyteczności tychże badań w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw. Zawarto ocenę wykorzystania wyników badań marketingowych w rozwiązywaniu konkretnych problemów rynkowych. Za nowatorskie można uznać badania dotyczące negocjacji biznesowych. Jest adresowana do szerokiego grona odbiorców. Treści pracy mogą być inspirujące dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania informacjami (głównie marketingiem). Poruszono w niej także wiele wątków użytecznych dla praktyki gospodarczej. Może być wykorzystywana w dydaktyce na różnych poziomach studiów ekonomii i zarządzania.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej