Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(175)
IBUK Libra
(8)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(173)
Publikacje naukowe
(27)
Publikacje fachowe
(17)
E-booki
(9)
Publikacje informacyjne
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(134)
dostępne
(122)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(123)
Czytelnia
(135)
Autor
Gierszewska Grażyna
(9)
Romanowska Maria (1947- )
(9)
Banaszyk Piotr
(5)
Lewandowska Adrianna
(4)
Mruk Henryk (1948- )
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Chodyński Andrzej
(3)
Cyfert Szymon
(3)
Kaplan Robert S
(3)
Rokita Jerzy
(3)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Cygler Joanna
(2)
Friedag Herwig R
(2)
Gorynia Marian
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Gregorczyk Sylwester
(2)
Jaksa Michael
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jańska Regina
(2)
Jędralska Krystyna
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Likierski Marcin
(2)
May Peter (1958- )
(2)
Norton David P
(2)
Olszewska Barbara
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Shmidt Walter
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Trocki Michał (1945- )
(2)
Urbanek Grzegorz
(2)
Witczak Hubert
(2)
Zook Chris
(2)
Żelazko Beata
(2)
Allaire Yvan
(1)
Allen James
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andreson Steven R
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Anthony Scott D
(1)
Anusz Jan
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Baran Michał
(1)
Barrow Colin
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Białas Tomasz
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Cichy Diana
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Clark Graham
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czapiewski Mirosław
(1)
Czapla Karolina (1981- )
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Drążek Zygmunt
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dymek Arkadiusz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Edvinsson L
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Filar Ewa
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Floyd Steven W
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galata Stanisław
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grant Robert G
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(130)
1990 - 1999
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(182)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(182)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(145)
Zarządzanie strategiczne
(136)
Analiza strategiczna
(24)
Planowanie strategiczne
(24)
Marketing strategiczny
(23)
Zarządzanie
(19)
Organizacja
(15)
Zarządzanie jakością
(13)
Innowacje
(11)
Konkurencja
(11)
Marketing
(11)
Zarządzanie wiedzą
(11)
Otoczenie firmy
(10)
Analiza SWOT
(9)
Kadry
(9)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(8)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Konkurencyjność
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Usługi
(6)
Controlling
(5)
Gospodarka
(5)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(5)
Decyzje
(4)
Kompleksowa karta wyników
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Strategia organizacyjna
(4)
Współdziałanie
(4)
Biznesplan
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Logistyka
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Produkcja
(3)
Regionalizacja gospodarcza
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Teoria organizacji
(3)
Towar
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Ekologia
(2)
Ekorozwój
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Inwestycje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Jakość
(2)
Jakość usług
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
Kooperacja przemysłowa
(2)
Kultura
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Ocena pracowników
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Przemysł
(2)
Rynek
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Współpraca gospodarcza
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(2)
Agrobiznes
(1)
Analiza PEST
(1)
Analiza rynku
(1)
Analiza wartości
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Budżety gminne
(1)
Ceny
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dywersyfikacja portfela
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firma Roleski (Zgłobice)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-2000
(6)
1901-2000
(4)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(40)
Praca zbiorowa
(12)
Opracowanie
(10)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(63)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(46)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Transport i logistyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
184 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Przedsiębiorstwo w perspektywie współczesnych wyzwań rozwojowych: 1. Przedsiębiorstwo jako przedmiot poznania, 2. Przedsiębiorstwo w rozwiniętej gospodarce rynkowej. Natura współczesnych zmian i główne wyzwania cywilizacyjne, 3. Sprawność i efektywność przedsiębiorstwa. Wyzwania na poziomie struktur i procesów, 4. Wyzwania na szczeblu przedsiębiorstwa - imperatyw kształtowania wartości. Cz.II Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem. Perspektywa procesu kształtowania wartości: 5. Kształtowanie wartości dla akcjonariuszy na podstawie koncepcji Value Based Management, 6. Analiza i ocena zarządzania wartości w spółkach notowanych an Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, 7. Analiza due diligence a kształtowanie wartosci przedsiębiorstw w transakcjach konsolidacyjnych, 8. Customer Relationship Management (CRM) jako koncepcja kształtowania wartości w układzie klient-przedsiębiorstwo, 9. Wartość dla klienta i wartości związku. Praktyczne aspekty CRM, 10. Zasoby niematerialne przedsiębiorstwa w procesie kształtowania wartości, 11. Zarządzanie strategiczne zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa - podatwy koncepcji, 12. Możliwości i ograniczenia zarządzania strategicznego zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa. Studium przypadku Banku Peko SA
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Warunki wstępne innowacji; 1. Zidentyfikować szanse: Identyfikacja niekonsumentów; Identyfikacja klientów nadmiernie obsługiwanych; Identyfikacja zadań do wykonania; 2. Sformułować idee i nadać im kształt: Opracowanie przełomowych pomysłów; Ocena zgodności strategii ze schematem; 3. Rozwinąć działalność: Opanowanie strategii doraźnych; Tworzenie zespołów projektowych i zarządzanie nimi; 4. Stworzyć potencjał: Organizacja na rzecz innowacji; Mierniki innowacji; Wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy rachunku kosztów działań sterowanego czasem: 1. Ewolucja rachunku kosztów działań sterowanego czasem. Wprowadzenie, 2. Szacowanie czasu trwania procesów. Rola równań czasowych, 3. Jednostkowy koszt zdolności produkcyjnych. Kwestie praktyczne, 4. Wdrażanie modelu ABC sterowanego czase, Rozpoczęcie projektu, 6. Przyspieszone modelowanie zysków. Tworzenie nowej analizy due-diligence na potrzeby fuzji i przejęć, 5. Analiza scenariuszy i budżetowanie działań. Prognozowanie zapotrzebowania na zasoby, 7. Zwiększenie zakresu ulepszeń procesów biznesowych. Nowe zastosowania modelu ABC sterowanego czasem. Cz. 2 Rachunek kosztów działań sterowany czasem w prkatyce: 8. Kemps LCC. Wielosć produktów, kanałów dystrybucji i klietnów, 9. Sanac Logistic. Uchwycenie złóżoności procesów logistycznych w równianiach czasowych, 10. Comton Financial. Zastosowanie TDABC w celu restrukturyzacji zysków, 11. ATB Financial. Wzrost w parze z zyskami, 12. Oddział Citigroup Technology Infrastructure. Finansowe strategie zarządzania technologią informacyjną jako biznesem w biznesie, 13. Grupa klientów prywatnych firmy Global Insurance. Prognozowanie wielkości zatrudnienia kluczowych pracowników, 14. Uniwersytet Stanowy Jackson. Wprowadzenie koncepcji biznesowych do edukacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I: Nowoczesne koncepcje i tendencje oraz dyskusja wokół podstaw zarządzania strategicznego: Otoczenie biznesu a współczesny marketing; O wyborach strategicznych w sferze organizacji i zarządzania oraz ich przesłankach; Od wzrostu do rozwoju przedsiębiorstwa; Mechanistyczna i organiczna perspektywa patrzenia na strategię przedsiębiorstwa - ujęcie ewolucyjne; Kontekst interdyscyplinarny "Zarządzania strategicznego" i jego konsekwencje poznawcze i aplikacyjne; Zarządzanie strategiczne w organizacji uczącej się; Cele proekologiczne w systemowym zarządzaniu przedsiębiorstwem; Strategiczny wymiar doskonałości w zarządzaniu; Przewodzenie jako element zarządzania strategicznego; Kierunki rozwoju zarządzania strategicznego; Zarządzanie strategiczne w firmach rodzinnych; Kształtowanie atrakcyjności sektora przez jego uczestników; Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu strategicznym; Rachunkowość zarządcza w praktyce światowej i polskiej na początku XXI w. - aspekty strategiczne; Strategiczna szkoła kultury organizacyjnej; Regionalność w strategiach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; Myślenie strategiczne w małych i średnich firmach Górnego Śląska; Niektóre kontrowersyjne problemy dotyczące przedsiębiorstwa jako instytucji; Wymiar myślenia strategicznego w praktyce polskich przedsiębiorstw; Równowaga w zarządzaniu strategicznym; Rozdział II: Procesy zarządzania strategicznego oraz procesy podejmowania decyzji strategicznych: Cele strategiczne jako czynnik zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; Problemy komunikowania w procesach transformacji przedsiębiorstw; Operacjonizacja celów strategicznych; Kaskadowanie Strategicznej Karty Wyników; Dwa wymiary zarządzania strategicznego jako wyznaczniki strategicznych sytuacji przedsiębiorstw - prezentacja wyników badań; Wybrane problemy operacjonalizacji zasobowego podejścia do strategii przedsiębiorstwa; Wartość nie tylko dla właścicieli; Warunki skutecznego wdrażania strategii; Problemy z wdrażaniem strategii w praktyce polskich przedsiębiorstw; Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie z perspektywy VBM; Zarządzanie relacjami przedsiębiorstwa z interesariuszami; Wdrażanie strategii poprzez procesową strukturę zarządzania; Kryzys w przedsiębiorstwie - ujęcie diagnostyczne; Motywy decyzji strategicznej dotyczącej fuzji lub przejęcia przedsiębiorstwa - teoria a praktyka; Dynamiczna strategia jako kluczowy czynnik sukcesu polskich przedsiębiorstw; Planowanie strategiczne na przykładzie Powszechnych Towarzystw Emerytalnych; Fazy procesu zarządzania strategicznego w małych przedsiębiorstwach; Zarządzanie projektami rozwojowymi przedsiębiorstwa; Strategiczne aspekty profesjonalizacji zarządzania firmą rodzinną w rozwiniętej gospodarce rynkowej; Wybrane aspekty komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu strategicznym; Wspomaganie informacyjne zarządzania strategicznego; Rozdział III: Metody analizy i planowania strategicznego: Łańcuch wartości jako koncepcja zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna SWOT w opracowaniu strategii grupy kapitałowej- analiza przypadku; Modelowanie pozycji strategicznej przedsiębiorstwa wspomagane analitycznym systemem doradczym opartym na eksperckich bazach danych; Słabości i problemy metodologiczne wybranych metod analizy strategicznej; Identyfikacja grup strategicznych z wykorzystaniem wielowymiarowych metod statystycznych (na przykładzie polskiego sektora bankowego); Modyfikacja wybranych metod analizy strategicznej przedsiębiorstwa; Produktywność kapitału w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem; Metoda dwustopniowej oceny wariantów planów strategicznych; Koncepcja usprawnień analizy SPACE; Metody wyceny czynników strategicznych w inwestycjach kapitałowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Znaczenie analiz sektorowych w zmieniającym się otoczeniu prawnym, ekonomicznym, społecznym i technologicznym współczesnych przedsiębiorstw; Nowe uwarunkowania zarządzania informacją w e-przedsiębiorstwach w świetle RODO; Standardy interoperacyjności oprogramowania w perspektywie; Przemysł 4.0; Mikroekonomiczne determinanty bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw na przykładzie sektora ubezpieczeniowego; Wpływ certyfikacji systemu zarządzania na proces zarządzania ryzykiem w obliczu nowelizacji normy ISO 9001:2015 (na przykładzie przedsiębiorstw z branży spożywczej); Rozwój i przetrwanie start-upów w branży technologii reklamowych w Polsce; Marketing wielokanałowy w sieciach handlowych drogerii; Wykorzystanie stref czasowych we współpracy jednostek R&D sektora automotive; Rola i znaczenie wzornictwa przemysłowego w branży modowej; Ocena ważności czynników koncepcji rozwoju w przedsiębiorstwie z branży obuwniczej; Marka korporacyjna jako strategiczny instrument budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora usług hotelarskich; Jakość obsługi celnej a konkurencyjność przedsiębiorstw uczestniczących w obrocie międzynarodowym; Efektywność i skuteczność procesu kształcenia na przykładzie publicznych uczelni technicznych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Introducing service operations management; 2. Understanding the challenges for operations managers; 3. Developing and using the service concept; 4. Understanding customers and relationships; 6. Managing supply networks and supplier relationships; 7. Designing the customer experience; 8. Designing the service process; 9. Measuring, controlling and managing; 10. Managing people; 11. Managing service resources; 12. Driving continuous improvement; 13. Learning from problems; 14. Learning from other operations; 15. Creating and implementing the strategy; 16. Understanding and influencing culture; 17. Building a world-class service organization.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nastawienie, 2. Podejmowanie decyzji - ładuj, celůpal!, 3. Śpiesz się powoli, 4. Zrobione, zapłacone, 5. Skuteczna taktyka partyzancka - analiza konkurencji, 6. Generowanie pomysłów - myślenie kreatywne, 7. Proste rachunki, 8. Podnieś wydajność - zmotywuj swoich ludzi, 9. Trudne decyzje, niewygodne sytuacje, 10. Zarządzanie czasem - kluczowe zagadnienia, 11. Sprawdź umowy o pracę twoich podwładnych, 12. Sprawdź swoją umowę (dla pracownika), 13. Obcinanie wydatków na podróże, 14. Negocjuj obniżenie kosztów, 15. Osobisty plan ucieczki, 16. Małe może być piękne - zwalnianie pracowników, 17. Załoga - przydzielania zadań, 18. Wizerunek i prezentacja, 19. Nie ustępuj ani na krok, 20. Dystrybucja - właściwy kanał, 21. Śmiercionośny marketing - nie, nie i jeszcze raz nie!, 22. Zarządzanie relacjami z klientami - zachęta do lojalności, 23. Sztuka odmowy, 24. Wykończ problem, zanim on wykończy ciebie - zabij stres, 25. Zwiększ swoje szanse - umiejętności, które wygrywają, 26. Lepiej za granicą ?, 27. Ocal skórę, ocal pracę - kopie zapasowe, 28. Wyciągnij naukę z doświadczenia - czyli: poznaj swoich klientów, 29. Dostrzeganie nowych możliwości - sojusze strategiczne, 30. Odzyskiwanie i oszczędzanie - wydatki, 31. Słuchaj uważnie - informacja kontra dygresja, 32. Podrasowane techniki sprzedaży, 33. Mniej znaczy więcej, 34. Najlepszy wybór - miks promocyjny, 35. Z niewielką pomocą przyjaciół - networking, 36. Nie bądź ostrożny, bądź śmiały, 37. Polityka cenowa - maksymalizacja wydajności, 38. Outsourcing - sposób na przetrwanie, 39. Liczy się mobilność - elastyczność wobec zmian, 40. Uwaga na cyfry - przepływ gotówki i płacenie rachunków, 41. Promowanie szybkiej zmiany, 42. Jak podnieść cenę (bez podnoszenia ceny), 43. Stymulowanie sprzedaży - porusz niebo i ziemię, 44. Niech cię zapamiętają, 45. Załóż różowe okulary, 46. Kijem czy dobrym słowem - właściwe podejście do trudnych spraw, 47. Jak utrzymać się na powierzchni - dziesięć najlepszych porad, 48. Siła doskonałej obsługi klienta, 49. Lepsze wskaźniki - lepsza sprzedaż, 50. Maksymalizacja zysków z Internetu, 51. Nowe perspektywy - jak stworzyć najlepszy potencjał, 52. Wszystko jest kwestią podejścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Dlaczego realizacja strategii jest tak trudna- i co można na to poradzić; 1. Imperatywy tworzenia strategii: Imperatyw koncepcji. Sprecyzowanie i przekazanie tożsamości, celu i zamiarów długoterminowych; Imperatyw wizji. Przekształcenie koncepcji w strategię, cele i parametry; Imperatyw natury. Dostosowanie strategii, kultury i struktury; 2. Imperatywy kierowania projektami: Imperatyw uruchomienia. Uruchomienie strategii przez kanał inwestycji projektowych; Imperatyw syntezy. Monitoring i dostosowanie prac projektowych; Imperatyw przejścia. Przeniesienie wyników projektów do głównej działalności; Wdrażanie strategii przez właściwe wykonanie właściwych rzeczy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia inwestycyjna przedsiębiorstwa / Halina Towarnicka. - Wyd.5 zm. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 2003. - 170,[6] s. : tab., rys. ; 21 cm.
Wstęp; Współczesne przedsiębiorstwo-wybrane zagadnienia; Przedsiębiorstwo i jego działalność inwestycyjna; Strategie i inwestycje przedsiębiorstwa; Kondycja i inwestycje przedsiębiorstwa; Rozwojowe i inwestycyjne projekty przedsiębiorstwa; Wybrane metody stosowane w ocenie projektów inwestycji rzeczowych; Problemy zarządzania zintegrowanego na przykładzie strategii inwestycyjno-marketingowych polskich przed- siębiorstw handlowych w warunkach transformacji; Typologia zachowań przedsiębiorstw w sferze działalności inwestycyjnej w okresie zmian systemowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia inwestycyjna przedsiębiorstwa / Halina Towarnicka. - Wyd. 2. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 1999. - 161, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Wstęp; Współczesne przedsiębiorstwo-wybrane zagadnienia; Przedsiębiorstwo i jego działalność inwestycyjna; Strategie i inwestycje przedsiębiorstwa; Kondycja i inwestycje przedsiębiorstwa; Rozwojowe i inwestycyjne projekty przedsiębiorstwa; Wybrane metody stosowane w ocenie projektów inwestycji rzeczowych; Problemy zarządzania zintegrowanego na przykładzie strategii inwestycyjno-marketingowych polskich przed- siębiorstw handlowych w warunkach transformacji; Typologia zachowań przedsiębiorstw w sferze działalności inwestycyjnej w okresie zmian systemowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 13)
Globalizacja a przełom w zarządzaniu; Teoretyczne podstawy badania strategii marketingowych przedsięb iorstw transnarodowych (globalizacja); Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie poszukującym proryn kowej reorientacji; Kreowania wizerunku przedsiębior stwa istotnym elementem jego rozwoju; Kreatywność w marketingu jako zasób przedsiębiorstwa. Zastosowanie zasad zarządzania wiedzą do analizy rozwiązywania problemów marketingowych w przedsiębiorstwie; Marke ting w obliczu zmian - kontekst kreowania wizerunku marki; Ocena satysfakcji klienta; Strategia Zarządza nia Relacjami z Klientami (CRM): zmiana filozofii kontaktów z klientem; Praktyka segmentacji rynku w przedsiębiorstwie na rynku krajowym- wyniki badania; Zmienność kontroli marketingowej w kontekście stosowa nej strategii biznesowej- wyniki badań polskich przed siębiorstw; Zastosowanie Internetu w marketingu; Rola i zakres public relations w administracji; Public relations w strategii marketingowej organizacji non- profit; Strategia wyższej szkoły niepublicznej w proce sie zmian; Polskie przedsiębiorstwa handlowe- konkuren cyjność rynkowa, strategie i instrumenty ich realiza cji (w świetle badań ankietowych); Problematyka aktyw ności rynku nieruchomości komunalnych na przykładzie gminy Wrocław; Targi branżowe w praktyce na przykła dzie branży mebli ogrodowych; Strategia marketingu międzynarodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Strategia firmy: Ponad przeciętność; Strategiczne realia firmy; Elementy strategii firmy; Misja firmy; Domena strategiczna; Przewaga strategiczna; Cele i funkcjonalne programy działania. Cz. II Strategiczna analiza firmy i jej rynku: Wymiary analizy strategicznej; Analiza rynku: wymiar nabywców; Analiza rynku: wymiar konkurentów; Diagnoza produktów firmy; Analiza organizacji: wymiar finansowy; Strategiczna diagnoza organizacji. Cz. III Budowa wygrywających strategii: Myślenie liniowe i myślenie lateralne; Wygrywające strategie: domena i przewaga strategiczna; Wygrywające strategie: cele, programy i metody działania; Podsumowanie: tworzenie skutecznej strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia sukcesu firmy / Krzysztof Obłój. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 226 s. : rys., tab. ; 20 cm.
Cz. I Strategia firmy: Ponad przeciętność; Strategiczne realia firmy; Elementy strategii firmy; Misja firmy; Domena strategiczna; Przewaga strategiczna; Cele i funkcjonalne programy działania. Cz. II Strategiczna analiza firmy i jej rynku: Wymiary analizy strategicznej; Analiza rynku: wymiar nabywców; Analiza rynku: wymiar konkurentów; Diagnoza produktów firmy; Analiza organizacji: wymiar finansowy; Strategiczna diagnoza organizacji. Cz. III Budowa wygrywających strategii: Myślenie liniowe i myślenie lateralne; Wygrywające strategie: domena i przewaga strategiczna; Wygrywające strategie: cele, programy i metody działania; Podsumowanie: tworzenie skutecznej strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozpaczliwie poszukując wzrostu, 2. Przynosząca zyski działalność podstawowa, 3. Dylemat Aleksandra Wielkiego, 4. Jak redefiniować działalność podstawową?, 5. Wzrost w oparciu o podstawowy obszar działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kryzys wzrostu, 2. Wyobrażenie ideału, 3. Ocena ruchów ekspansywnych, 4. Planowanie ruchów ekspansywnych, 5. Wykonywanie ruchów ekspansywnych, 6. Transformacja poprzez ruchy ekspansywne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr i magistr. Modulʹ)
Zawiera: Раздел I ОСНОВНЫЕ ПОНЯТИЯ, КАТЕГОРИИ, СУЩНОСТЬ И ЗАДАЧИ ОРГАНИЗАЦИИ СТРАТЕГИЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ В СИСТЕМЕ СТРАТЕГИЧЕСКОГО МЕНЕДЖМЕНТА: Глава 1. Основные понятия и категории организации Предисловие стратегического развития; Глава 2. Циклический характер развития организации; Глава 3. Современные концепции организации стратегического развития. Раздел II ОРГАНИЗАЦИОННЫЕ СТРУКТУРЫ МНОГОУРОВНЕВЫХ КОМПАНИЙ: Глава 4. Многоуровневые компании; Глава 5. Типичные структуры многоуровневых компаний; Глава 6. Слияния и поглощения компаний. Раздел III ФОРМИРОВАНИЕ СТРУКТУР ПРЕДПРИЯТИЯ: Глава 7. Основные факторы влияния на структуры предприятия; Глава 8. Принципы и инструменты формирования структуры продуктового портфеля предприятия; Глава 9. Принципы и инструменты формирования организационной структуры управления; Глава 10. Методы и инструменты формирования структуры производственной системы предприятия; Приложение.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Założenia modelu Strategicznej Karta Wyników; 2. Analiza strategiczna i strategia w budowie Strategicznej Karty Wyników; 3. Zarządzanie ryzykiem w procesie wdrażania Strategicznej Karty Wyników; 4. Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a Strategiczna Karta Wyników; 5. Kontrola zarządcza i controlling a Strategiczna Karta Wyników; 6. Społeczna odpowiedzialność biznesu a Strategiczna Karta Wyników; 7. Innowacja a Strategiczna Wyników; 8. Benchmarking w procesie wdrożenia Strategicznej Karty Wyników; 10. Wspomaganie informatyczne wdrożenia Strategicznej Karty Wyników z wykorzystaniem systemu klasy Bussines Intelligence- Result Scorecard; 11. Studium przypadków wdrożenia Strategicznej Karty Wyników w warunkach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
WYD. z 2001 r. Tworzenie organizacji zorientowanej na strategię; I Przełożenie strategii na terminy operacyjne: Budowa map strategii; Budowanie map strategii w firmach sektora prywatnego; Karty wyników strategii w organizacjach nie nastawionych na zysk, agencjach rządowych i placówkach opieki zdrowotnej; II Zbieżność celów całej organizacji - efekt synergiczny: Tworzenie synergii oddziałów; Tworzenie synergii przez piony wsparcia; III Strategia- codzienną sprawą wszystkich pracowników Kreowanie świadomości strategii; Definiowanie celów indywidualnych i zespołowych; Kompleksowy system wynagrodzeń; IV Strategia jako ciągły proces: Planowanie i budżetowanie; Informacje zwrotne i uczenie się; V Mobilizowanie zmiany poprzez przywództwo: Przywództwo i mobilizacja; Unikanie pułapek. WYD. z 2002 r. 1. Mierzenie efektywności i zarządzanie w wieku informacji 2. Dlaczego firmie jest potrzebna strategiczna karta wyników? I. Jak mierzyć realizację strategii 3. Perspektywa finansowa; 4. Perspektywa klienta 5. Perspektywa procesów wewnętrznych; 6. Perspektywa rozwoju; 7. Powiązanie mierników ze strategią firmy 8. Struktura i strategia II. Zarządzanie wdrażaniem strategii 9. Osiągnięcie strategicznej zbieżności celów: od najniższego szczebla organizacji 10. Cele szczegółowe, alokacja zasobów, inicjatywy i budżety 11. Monitorowanie realizacji strategii i uczenie się 12. Wdrażanie systemu zarządzania opartego na strategicznej karcie wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
WYD. z 2001 r. Tworzenie organizacji zorientowanej na strategię; I Przełożenie strategii na terminy operacyjne: Budowa map strategii; Budowanie map strategii w firmach sektora prywatnego; Karty wyników strategii w organizacjach nie nastawionych na zysk, agencjach rządowych i placówkach opieki zdrowotnej; II Zbieżność celów całej organizacji - efekt synergiczny: Tworzenie synergii oddziałów; Tworzenie synergii przez piony wsparcia; III Strategia- codzienną sprawą wszystkich pracowników Kreowanie świadomości strategii; Definiowanie celów indywidualnych i zespołowych; Kompleksowy system wynagrodzeń; IV Strategia jako ciągły proces: Planowanie i budżetowanie; Informacje zwrotne i uczenie się; V Mobilizowanie zmiany poprzez przywództwo: Przywództwo i mobilizacja; Unikanie pułapek. WYD. z 2002 r. 1. Mierzenie efektywności i zarządzanie w wieku informacji 2. Dlaczego firmie jest potrzebna strategiczna karta wyników? I. Jak mierzyć realizację strategii 3. Perspektywa finansowa; 4. Perspektywa klienta 5. Perspektywa procesów wewnętrznych; 6. Perspektywa rozwoju; 7. Powiązanie mierników ze strategią firmy 8. Struktura i strategia II. Zarządzanie wdrażaniem strategii 9. Osiągnięcie strategicznej zbieżności celów: od najniższego szczebla organizacji 10. Cele szczegółowe, alokacja zasobów, inicjatywy i budżety 11. Monitorowanie realizacji strategii i uczenie się 12. Wdrażanie systemu zarządzania opartego na strategicznej karcie wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej