Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(165)
ebookpoint BIBLIO
(3)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(161)
Publikacje naukowe
(23)
Publikacje fachowe
(20)
Poradniki i przewodniki
(11)
E-booki
(4)
Audiobooki
(3)
Czasopisma
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(122)
dostępne
(112)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(120)
Czytelnia
(123)
Autor
Adair John Eric (1934- )
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Lipka Anna
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bartkowiak Grażyna
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Cichosz Adam
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Mazurek-Kucharska Beata
(2)
Morgan Gareth
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Niemczyk Anna
(2)
Robbins Stephen P
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Stocki Ryszard
(2)
Wacowska Kaja
(2)
Wajda Augustyn
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Waszkiewicz Marian J
(2)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Adamiec Marek
(1)
Adams Scott
(1)
Agor Weston H
(1)
Alberoni Francesco
(1)
Aluchna Maria
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Artymiak Jacek
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Baka Łukasz
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Belbin R. Meredith
(1)
Benton Debra
(1)
Biliński Witold
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Boyatzis Richard E. (1946- )
(1)
Broweus Niklas
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Carew Donald
(1)
Carnegie Dale
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Cieśla-Szymańska Dominika (1975- )
(1)
Conley Randy
(1)
Copp Tomasz
(1)
Covey Stephen R
(1)
Cuff Kathy
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Daszkowski Julian
(1)
Dawson Roger
(1)
DeMarco Tom
(1)
Demarest Garry
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Doroszewicz Krystyna
(1)
Drozdowski Krzysztof Jan
(1)
Dyrda Mirosław Jan (1945- )
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Edmonds Chris
(1)
Edmondson Amy C
(1)
Enkelmann Nikolaus B. (1936- )
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Finch Fred
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Fowler Susan (ok. 1990- )
(1)
Frątczak Ewa
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasiul Henryk (1950- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(40)
2000 - 2009
(91)
1990 - 1999
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(166)
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(166)
angielski
(3)
Temat
Zarządzanie
(72)
Menedżerowie
(34)
Praca
(31)
Motywacja pracy
(29)
Organizacja
(29)
Kadry
(26)
Przedsiębiorstwo
(22)
Psychologia pracy
(22)
Przywództwo
(16)
Stosunki interpersonalne
(14)
Motywacja
(13)
Decyzje
(11)
Psychologia zarządzania
(11)
Zachowanie organizacyjne
(10)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Kariera
(9)
Mentoring
(9)
Relacje międzyludzkie
(8)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Inteligencja emocjonalna
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Marketing
(6)
Psychologia
(6)
Psychologia społeczna
(6)
Reklama
(6)
Stres
(6)
Stres zawodowy
(6)
Sukces
(6)
Coaching
(5)
Negocjacje
(5)
Psychologia biznesu
(5)
Płaca
(5)
Samorealizacja
(5)
Zatrudnienie
(5)
Mobbing
(4)
Ocena pracowników
(4)
Praca zespołowa
(4)
Prześladowanie w miejscu pracy
(4)
Satysfakcja zawodowa
(4)
Wypalenie zawodowe
(4)
Zachowanie
(4)
Zawód
(4)
Internet
(3)
Konflikt
(3)
Konsumenci
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Organizacje
(3)
Osobowość
(3)
Postawy
(3)
Prakseologia
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Spostrzeganie
(3)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(3)
Uczucia
(3)
Bogactwo
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Dzieci
(2)
Grupy społeczne
(2)
Innowacje
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Jakość życia
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Mowa nienawiści
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Oceny pracowników
(2)
Organizacja pracy
(2)
Poradnictwo
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Prawo pracy
(2)
Programowanie neurolingwistyczne
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Przemoc
(2)
Public relations
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Socjologia pracy
(2)
Turystyka
(2)
Twórczość
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Asertywność
(1)
Autorytet
(1)
Awans zawodowy
(1)
BHP
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Bodźce ekonomiczne
(1)
COVID-19
(1)
Coachowie
(1)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Chiny
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Opracowanie
(19)
Poradnik
(19)
Monografia
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Raport z badań
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Encyklopedia
(1)
Podręczniki
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(76)
Psychologia
(46)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
169 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Odszyfrowując ludzką mistykę. Spojrzeie przez pryzmat klinicznego karadygmatu. 2. Inteligencja emocjonalna w świecie zawodowym. 3. Syndrom małża. 4. Czynnik porażki w przywództwie. 5. Fenomen Dilberta. 6. Zepsucie na górze. 7. Osiąganie zmiany osobistej i organizacyjnej. 8. Cechy skutecznego przywództwa. 9. Przywództwo w kontekście globalnym. 10. Role, jakie grają przywódcy. 11. Dynamika sukcesji. 12. Rozwój przywództwa. 13. Najlepsze miejsca do pracy: organizacje autentyzotyczne. 14. Końcowe przemyślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2535)
Cz. I Psychologiczne uwarunkowania sukcesu: Koncepcje natury ludzkiej menedżera a zarządzanie ludźmi; Płeć psychologiczna a kompetencje społeczne u kobiet na stanowiskach kierowniczych średniego szczebla; Co decyduje o wyborze preferowanej strategii autoprezentacji u kobiet w procesie rekrutacji zawodowej?; Sympatyczny Smith i groźny Kowalski. Wzorce autoprezentacji polskich i amerykańskich menedżerów; Inklinacja makiawelistyczna a trafność spostrzegania innych ludzi. Konsekwencje dla psychologii zarządzania; Rozwój kompetencji kierowniczych jako rezultat szkoleń (na przykładzie przedsiębiorstw polskich); Orientacja instrumentalna jako sposób przystosowania się do współczesnej rzeczywistości organizacyjnej; Efektywność kierowania jako przejaw potencjału rozwojowego człowieka; Oczekiwania negocjatorów dot. partnera konfliktu interesów a ich własne orientacje - raport z badań; Psychologiczne wyznaczniki skutecznego przedsiębiorcy; Portretowanie pracowników przez pryzmat cech osobowości konformizm - nonkonformizm; Czynniki osobowościowe w planowaniu kariery. Badanie kandydatów na stanowisko kierownicze w oświacie; Przywiązanie organizacyjne i percepcja sprawiedliwości organizacyjnej jako predykatory zachowań etosowych w organizacji; Psychologiczne czynniki sukcesu zawodowego młodych bezrobotnych. Cz. II Metody oceny i prognozowania sukcesu: SYMLOG jako metoda pomiaru i predykacji sukcesu w zarządzaniu Weryfikacja rzetelności i trafności testu MSAT (Management Self-Assessment Test); Prognozowanie sukcesów zawodowych na podstawie danych biograficznych; Zastosowanie metodologii linking data do badania kultury organizacyjnej; Informatyka i multimedia w zarządzaniu; Uwagi na temat pojęć: ewaluacja, ocena, monitoring, controlling. Cz. III Psychologiczne koszty sukcesu: Pracoholizm a system wartości i uwarunkowania temperamentalne; Wartości a psychologiczne koszty sukcesu zawodowego menedżerów; Człowiek w obliczu zjawisk ekonomicznych; Podmiotowe czynniki wypalenia zawodowego; Wypalanie zawodowe - koszty indywidualne i społeczne; Osobowość a radzenie sobie ze stresem w pracy; Czynniki stresogenne kadry kierowniczej policji. Cz. IV Sukces w zdobywaniu rynku: Skuteczna reklama jako przyczynek do sukcesu firmy (raport z badań); Płeć a determinanty zachowań komunikacyjnych przedstawicieli handlowych; Motywy nabywców, marka produktu a charakterystyki psychograficzne konsumenta. Cz. V Dyskusja plenarna i panelowa: VI Ogólnopolska Konferencja Naukowa Sukces z Zarządzaniu "Tradycja i przyszłość" (protokół konferencji).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zespołem- podstawy: Co to jest zespół; Jak zaplanować stworzenie skutecznego zespołu?; Jak stworzyć skuteczny zespół?; Jak kierować zespołem; Jak rozwiązywać problemy dotyczące zespołu? Jak oceniać osiągane wyniki?; 2. Wskazówki i narzędzia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Koniec przymusu - początek angażowania pracowników. 1. Dyrektor ds. zaangażowania. Uczenie liderów, jak angażować swoich ludzi w dzieło trwałej sprawności i zmiany. 2. Co to jest zwiększenie zaangażowania ludzi? 3. Cztery metody zwiększania zaangażowania pracowników. 4. Irracjonalność liderów w procesie zwiększania zaangażowania pracowników w strategię i zmianę. 5. Dlaczego zaangażowanie pracowników jest ważne - brakująca połowa procesu decyzyjnego. 6. Pomiar zadowolenia pracowników to strata czasu. Część II: Projektowanie i wdrażanie skutecznego zwiększania zaangażowania pracowników. 7. Znajomość wcześniejszych schematów zaangażowania przyspiesza zmianę. 8. Przogotowania do prac projektowych nad skutecznym programem zwiększania zaangażowania pracowników. 9. Krótki przewodnik po metodach i koncepcjach programów zwiększania zaangażowania pracowników. 10. Zwiększanie zaangażowania na rzecz wdrażania strategii. Część III: Zaangażowanie jako część kultury. Konsekwencje skutecznego zwiększania zaangażowania dla liderów, pracowników i wewnętrznych doradców. 11. Tworzenie klimatu zaangażowania. Konsekwencje dla liderów i komunikacji wewnątrzorganizacyjnej. 12. Zaangażowanie pracowników - przegląd literatury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja oparta na wartościach - implikacje dla procesów zarządzania zasobami ludzkimi; Kompetencje społeczno-psychologiczne niezbędnym składnikiem kompetencji pracowników współczesnych przedsiębiorstw; Kompetencje przenośne wymogiem współczesnego rynku pracy; Kierowanie karierą we współczesnym przedsiębiorstwie; Zaangażowanie pracowników a psychospołeczne warunki pracy; Strategie przedsiębiorstw w warunkach pracy; Strategie przedsiębiorstw w warunkach niedoboru siły roboczej - aspekty ilościowe i jakościowe; Kosztowne optimum zatrudnienia; Inwestowanie w kapitał ludzki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Człowiek w organizacji; Jednostkowy poziom zachowań organizacyjnych; Grupowe determinanty zachowania organizacyjnego; Systemowe wyznaczniki zachowania organizacyjnego; Stres organizacyjny; Wybrane zagadnienia psychologii zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: 1. Kompetencyjne testy sytuacyjne – trafne, ale niedocenianie: Czym są kompetencyjne testy sytuacyjne?; Skąd się wzięły testy sytuacyjne?; Pięć przesłanek przemawiających za wykorzystaniem testów sytuacyjnych; Czas na testy sytuacyjne. 2. Kilka ważnych faktów – trafność i rzetelność testów sytuacyjnych: Czym jest efektywność pracy?; Czym jest trafność narzędzi oceny?; Czym jest rzetelność narzędzi oceny kompetencji?; Co tak naprawdę mierzą testy sytuacyjne?. 3. Proces tworzenia kompetencyjne testów sytuacyjnych w pigułce: Czym jest jakość testów sytuacyjnych?; Zanim zaczniesz; Etapy tworzenia kompetencyjnych testów sytuacyjnych; Z pamiętnika praktyka: naruszanie założeń testów sytuacyjnych. 4. Identyfikacja stanowiska i analiza pracy: Produkty analizy pracy; Proces analizy pracy; Eksploracja stanowiska i wstępna lista zadań; Walidacja, stworzenie pełnej listy i identyfikacja KSAOs; Przetworzenie zebranych danych. 5. Pozyskanie, sortowanie i selekcja incydentów krytycznych: Produkty analizy incydentów krytycznych; Krok 1. Pozyskanie incydentów krytycznych i wstępne sortowanie; Krok 2. Sortowanie właściwe i selekcja incydentów krytycznych. 6. Konwersja incydentów w dylematy sytuacyjne: Incydenty krytyczny a dylematy sytuacyjne; Czym się charakteryzują dylematy sytuacyjne?; 7. Stworzenie, ocena i selekcja reakcji oraz określenie formatu odpowiedzi i klucza oceny testu: Krok 1. Pozyskanie i opracowanie reakcji na dylematy; Krok 2. Określenie formatu pytania/odpowiedzi na dylematy; Krok 3. Ocena efektywności każdej reakcji i opracowanie klucza odpowiedzi; Krok 4. Określenie właściwości testu i ostateczna selekcja pozycji testowych. 8. Wdrażanie testów sytuacyjnych: Kiedy warto pomyśleć o wdrożeniu kompetencyjnego testu sytuacyjnego; Forma; Możliwość oszukiwania; Możliwość stworzenia banku dylematów umożliwiającego losowanie; Przeznaczenie – czy tylko rekrutacja i selekcja?; Narzędzia i metody uzupełniające; Pytanie o powód wyboru danej reakcji; Zastosowanie kompetencyjnych testów sytuacyjnych w rekrutacji i selekcji wyższej kadry menadżerskiej – studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zasady Powella; Ośmielaj do wyrażania własnych opinii; Czasem trzeba pozbyć się pracownika; Oprzyj zarządzanie na wzajemnym zaufaniu; Waż słowa; Dobieraj sobie potrzebnych ludzi; Słuchaj ludzi; Tajemnica sukcesu tkwi w szczegółach; Mieszaj w zakisłym; Zostaw własne ego przed drzwiami firmy; Zmiana to jedyna szansa rozwoju; Poszukaj konsensusu (ale nie czyń zeń zasady); Nie powielaj stereotypów; Upraszczaj procedury i działanie; Sytuacja dyktuje najwłaściwszą strategię; Bez ryzyka nie ma sławy; Nie trać kontaktu ogniowego z przeciwnikiem; Tratuj podwładnych jak partnerów; Nie bój się wytknąć królowi, ze jest nagi; Tytuły to tylko dźwięczne nazwy; Zaufaj ludziom z linii ognia; Przede wszystkim sam bądź optymistą; Spójrz na siebie z dystansem; Zachowaj równowagę między pracą a życiem; Decyzje są tylko twoje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65,01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Przewodnik po książce, 2. Podchodzenie do problemu: z fantazją czy rutynowo, 3. Zaistnienie wśród konkurencji - określanie potrzeby, 4. Ustalanie kierunku działania, 5. Zrozumienie problemu, 6. Wyróżnianie i właściwe formułowanie problemu, 7. Poskładnie wyróżnionej metody, 8. Tracenie umiaru, aby go zachować - postawa twórcza, 9. Dobrać zespół, 10. Konsulting zewnętrzny i wewnętrzny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I: Koncepcja zarządzania uwagą. 1. Geneza koncepcji gospodarki uwagi. 2. Charakterystyka gospodarki uwagi. 3. Gospodarka uwagi a świat organizacji. II: Zarządzanie uwagą w kontekście dorobku teorii zarządzania. 1. Modelowe ujęcie miejsca zarządzania uwagą. 2. Formułowanie strategii. 3. Zarządzanie wiedzą. 4. Public relations. III: Zarządzanie uwagą w polskich przedsiębiorstwach. 1. Empiryczna weryfikacja koncepcji zarządzania uwagą. 2. Badanie jakościowe - studia przypadków. 3. Badanie kwestionariuszowe - opinie menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I SZtuka dobrego rządzenia: 1.Cel i ideał, 2.Wybór i przewodnictwo, 3.Umiejętność tworzenia, 4.Wartość i cnota. Cz.II Typy ludzkie, CZ.III Demoniczne oblicze włądzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; O autorze; Ciekawi mnie, co dobrego u Ciebie? Akt I. Fundament 1.1. Menedżer — czyli kto? 1.2. Triada biznesowej efektywności 1.3. Samoświadomość menedżerska 1.4. Inteligencja emocjonalna 1.5. Analiza transakcyjna 1.6. Proces grupowy Nowa psychologia zarządzania Akt II. Model 2.1. Dlaczego coaching (nie) działa? 2.2. 7 filarów coachingowego modelu zarządzania 2.2.1. Cel indywidualny 2.2.2. Koncentracja na zasobach 2.2.3. Wzmacniająca informacja zwrotna 2.2.4. Działanie w ramie rozwiązania 2.2.5. Pozytywna intencja 2.2.6. Autonomia 2.2.7. Wewnętrzna motywacja Akt III. Implementacja 3.1. Menedżer w roli coacha, mentora i trenera 3.2. 10 kroków w rozmowie motywacyjno-korygującej 3.2.1. SMART+ 3.2.2. Metoda błyskawicznej motywacji 3.2.3. Przykładowa rozmowa motywacyjno-korygująca; Jaki będzie Twój pierwszy krok, jeżeli go w ogóle zrobisz? Dodatek A. Słownik terminów merytorycznych; Dodatek B. Coachingowy model zarządzania — opis schematu; Rekomendowana literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Turystyka i rynek turystyczny; 2. Instrumenty marketingu w działalności firm i biur turystycznych; 3. Plan marketingowy a ogólna strategia przedsiębiorstwa; 4. Działalność firm usługowych zorientowanych na klienta; 5. Elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; 6. Badania marketingowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kontekst zarządzania, 2. Poznaj swój umysł, 3. Myślenie analityczne, 4. Myślenie holistyczne, 5. Pojęcia, 6. Twórcze myślenie, 7. Zdolność oceny, 8. Twój szósty zmysł -intuicja, 9. Umysł głębi, 10. Alternatywy, 11. Dyskusje, 12. Użyteczna oryginalność, 13. Rozwijanie zdolności umysłowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. W jaki sposób każdy może mną kierować, 2. Narzędzia którymi dysponujesz, 3. Jak zyskać i zachować autorytet, 4. Zatrudnianie najlepszych i utrzymywanie ich, 5. Podejmowanie mądrzejszych decyzji, 6. By zebrania miały większy sens, 7. Obcinanie kosztów, 8. Sprawiedliwe ocenianie i wynagradzanie, 9. Techniki zaawansowane, 10. Jaki masz iloraz inteligencji menedżerskiej?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kultura i klimat organizacyjny - zarys problematyki, 2. Kultura organizacyjna a system wartości pracowników z róznych typów organizacji, 3. Klimat organizacyjny jako wyznacznik stylu sprawowania władzy w układzie przełożony - podwładny, 4. Klimat organizacyjny a preferowane style komunikowanie się w środowisku pracy, 5. Klimat organizacyjny a postawy pracowników wobec zmian, 6. Postrzeganie stresu roli zawodowej w kontekscie kliamtu organizacyjnego i rozwoju zawodowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teorie i modele motywacji do pracy, 2. Czynniki mające wpływ na motywację do pracy, 3. Modelowe ujęcie motywowania pracowników, 4. Badania motywacji do pracy - studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Problemy i decyzje menedżerskie; 2. Obiektywne uwarunkowania decyzji menedżerskich; 3. Subiektywne uwarunkowania procesów decyzyjnych; 4. Podejmowanie decyzji menedżerskich - ujęcie normatywne; 5. Podejmowanie decyzji menedżerskich - ujęcie opisowe; 6. Metody i techniki wspomagania procesów decyzyjnych; 7. Intuicja i kreatywność w procesach decyzyjnych; 8. Metody pozyskiwania akceptacji dla decyzji menedżerskich. Wnioski końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia motywacji w organizacji / Zdzisław Nieckarz. - Warszawa : Difin , 2011. - 192 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Wprowadzenie do teorii motywacji; 2. Proces motywowania a rola czynników zewnątrz- i wewnątrzorganizacyjnych; 3. Finansowe narzędzia motywowania pracowników; 4. Systemowe narzędzia motywowania pracowników; 5. Indywidualne narzędzia motywowania pracowników; 6. Ocena organizacji poprzez pryzmat czynników motywacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej