Kompetencje menedżerskie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(4)
Autor
Bohdziewicz Piotr
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(1)
Porvazník Ján
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Kompetencje menedżerskie
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz.I: Przedsiębiorstwo w perspektywie przemian. Cz.II: Wizerunek menedżera I dekady XXI wieku. Cz.III: Problemy rozwoju menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy, cechy i formy sprawowania włądzy w organizacjach gospodarczych, 2. Rola kadry kierowniczej w działalności współczesnych organizacji gospodarczych, 3. Funkcjonowanie menedżerów w strukturach włądzy organizacji gospodarczych w Polsce, 4. Postawy kadry kierowniczej wobec głownych problemów włądzy w organizacjach gospodarczych, 5. Proces przygotowania menedżerów do profesjonalnego działania w strukturach władzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ROZDZIAŁ 1. Podstawy, historia, stan aktualny i przyszłość zarządzania: 1.1. Podstawy zarządzania i dzisiejsze jego przesłanie; 1.2. Historia wiedzy o zarządzaniu; 1.3. Aktualne trendy w zarządzaniu; 1.4. Przyszłość zarządzania. ROZDZIAŁ 2. Punkt wyjścia do formowania rozwoju zarządzania holistycznego: 2.1. Interpretacja pojęciowa; 2.2. Podstawowe informacje dotyczące zarządzania holistycznego; 2.3. Przedmiot holistycznego zarządzania. ROZDZIAŁ 3. Społeczna dojrzałość podmiotów zarządzania: 3.1. Podstawy filozofii społecznej na temat dojrzałości podmiotów zarządzania; 3.2. Misja społecznie dojrzałych, holistycznie kompetentnych podmiotów; 3.3. Struktura społecznych cech a osobowość człowieka; 3.4. Charakter i cechy osób zarządzających; 3.5 Kognitywne (poznawcze) i kreatywne (twórcze) cechy zarządzających; 3.6. Temperament i cechy emocjonalne zarządzających; 3.7. Somatyczne, fizyczne i duchowe cechy zarządzających. ROZDZIAŁ 4. Specyfika zarządzających: 4.1. Podmioty zarządzania – własność, zagrożenie; 4.2. Wybrana wiedza z zakresu mechaniki systemu; 4.3. Funkcje zarządzania – problemy, definicje, zastosowania; 4.4. Informacje a funkcje zarządzania. ROZDZIAŁ 5. Praktyczne (aplikacyjne) umiejętności podmiotów zarządzania: 5.1. Definicja, znaczenie, rodzaje i metody stosowania motywacji w zarządzaniu; 5.2. Umiejętności komunikacyjne podmiotów zarządzających; 5.3. Praca zespołowa, tworzenie zespołów i kierowanie nimi; 5.4. Zarządzanie sobą i czasem. ROZDZIAŁ 6. Ocena kompetencji w pracy i w zakresie zarządzania: 6.1. Ocena kompetencyjności – początki; 6.2. Ocena kompetencji pracowniczych i menedżerskich; 6.3. Aktualne metody i podejścia oceny pracowniczej; 6.4. Potrzeba kompleksowej oceny kompetencji podmiotów zarządzających działających w środowisku geopolityczno-legislacyjnym. ROZDZIAŁ 7. Przygotowanie ludzi do kompleksowej pracy w zarządzaniu kompetencjami: 7.1. Nowy wymiar edukacji dla przyszłości ludzkości; 7.2. Edukacja – podstawa kompetencji holistycznych i udane, szczęśliwe życie; 7.3. Koncepcje edukacji; 7.4. Klasyfikacja metod kształcenia według kryterium miejsca; 7.5. Misja i potrzeba edukacji – metody wychowawcze; 7.6. Misja, potrzeby i metody zdobywania wiedzy; 7.7. Misja, potrzeby i metody treningu. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. 1. Menedżer w tradycyjnej i współczesnej organizacji: 1.1. Menedżer - rozumienie pojęcia; 1.2. Menedżer w teorii zarządzania i ekonomii; 1.3. Menedżer a przywódca; 1.4. Rola, funkcje i zadania menedżera we współczesnym przedsiębiorstwie; 1.5. Styl kierowania i jego rola w kształtowaniu zachowań innowacyjnych w organizacji. 2. Kompetencje menedżerskie jako przedmiot badań: 2.1. Pojęcie kompetencji i ich znaczenie w pracy menedżera; 2.2. Struktura i cechy kompetencji menedżerskich; 2.3. Klasyfikacje kompetencji menedżerskich; 2.4. Kompetencje indywidualne a organizacyjne. 3. Teoretyczne ujęcie innowacyjności oraz determinanty innowacyjności organizacji: 3.1. Innowacyjność przedsiębiorstw - podstawowe kwestie terminologiczne; 3.2. Uwarunkowania rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw; 3.3. Rola kreatywności i twórczości pracowników w procesie innowacyjnym; 3.4. Zachowania menedżerskie jako czynnik innowacyjności; 3.5. Organizacyjne uwarunkowania innowacyjności przedsiębiorstwa. 4. Kompetencje menedżerskie i ich wpływ na innowacyjność przedsiębiorstwa w świetle badań empirycznych: 4.1. Metodyka podjętych badań; 4.2. Doświadczenia wybranych przedsiębiorstw związane z wprowadzaniem innowacji; 4.3. Wiedza, umiejętności, cechy i postawy menedżerów w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa; 4.3.1. Wiedza jako składnik kompetencji menedżerskich sprzyjający wprowadzaniu innowacji; 4.3.2. Umiejętności menedżerskie a innowacyjność organizacji; 4.3.3. Cechy osobowości i postawy sprzyjające wprowadzaniu innowacji w przedsiębiorstwie; 4.4. Organizacyjny kontekst wpływu kompetencji menedżerskich na innowacyjność przedsiębiorstwa; 4.4.1. Strategia a poziom innowacyjności; 4.4.2. Struktura a poziom innowacyjności; 4.4.3. Kultura organizacyjna a poziom innowacyjności; 4.4.4. Procesy operacyjne a innowacyjność; 4.4.5. Wielkość przedsiębiorstwa a poziom jego innowacyjności; 4.5. Modelowe ujęcie kompetencji menedżerskich stymulujących innowacyjność przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Człowiek w organizacji; Jednostkowy poziom zachowań organizacyjnych; Grupowe determinanty zachowania organizacyjnego; Systemowe wyznaczniki zachowania organizacyjnego; Stres organizacyjny; Wybrane zagadnienia psychologii zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej