Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(715)
IBUK Libra
(22)
ebookpoint BIBLIO
(5)
Forma i typ
Książki
(704)
Publikacje naukowe
(65)
Publikacje fachowe
(50)
E-booki
(27)
Czasopisma
(10)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(576)
dostępne
(494)
wypożyczone
(22)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(517)
Czytelnia
(581)
Autor
Penc Józef (1939-2017)
(14)
Chodyński Andrzej
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(10)
Strużycki Marian
(8)
Ehrlich Andrzej
(7)
Grudzewski Wiesław M
(7)
Mikołajczyk Zofia
(7)
Rusiński Michał
(7)
Bieniok Henryk (1940- )
(6)
Borkowski Stanisław
(6)
Kostera Monika
(6)
Bieda Jolanta
(5)
Duraj Jan
(5)
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(5)
Hejduk Irena K
(5)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(5)
Kożuch Barbara (1950- )
(5)
Perechuda Kazimierz
(5)
Bańka Waldemar
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Dzieńdziora Joanna
(4)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(4)
Galata Stanisław
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Griffin Ricky W
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Ingram Jolanta
(4)
Jabłoński Marek Marian
(4)
Janiszewski Adam
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Krzakiewicz Kazimierz
(4)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(4)
Listwan Tadeusz
(4)
Martyniak Zbigniew
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Potocki Arkadiusz
(4)
Rudolf Stanisław
(4)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Supernat Jerzy (1951- )
(4)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Adair John Eric (1934- )
(3)
Albigowski Marek
(3)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Bitkowska Agnieszka
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Durska Małgorzata
(3)
Fudaliński Janusz
(3)
Gawroński Krzysztof
(3)
Grajewski Piotr
(3)
Hofstede Geert
(3)
Huczek Antoni
(3)
Jabłoński Adam Stefan
(3)
Janasz Władysław
(3)
Justyna Marlena
(3)
Kowalczyk Jerzy
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Lipka Anna
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Malara Zbigniew
(3)
Masłyk-Musiał Ewa
(3)
Mikuła Bogusz
(3)
Morgan Gareth
(3)
Nowacki Robert
(3)
Oleksiuk Adam
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Schauz Ewa
(3)
Skórska Anna
(3)
Stefan Arkadiusz
(3)
Szabłowski Józef
(3)
Szczupaczyński Jerzy
(3)
Vollmuth Hilmar J
(3)
Waszczak Stanisław
(3)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(3)
Antoszkiewicz Jan D
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Beck-Krala Ewa
(2)
Beckhard Richard (1918-1999)
(2)
Bednarski Lech
(2)
Bitkowska Agnieszka Anna
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Borowska Joanna
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Brzeziński Marek
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Chądzyński Jacek
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Czajka Kamil
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Daniecki Wojciech
(2)
Dąbrowski Paweł
(2)
Falecki Janusz
(2)
Fołtyn Hanna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2010 - 2019
(119)
2000 - 2009
(502)
1990 - 1999
(92)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(739)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(737)
angielski
(4)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Organizacja
(307)
Zarządzanie
(269)
Przedsiębiorstwo
(267)
Kadry
(88)
Zarządzanie strategiczne
(73)
Zarządzanie wiedzą
(58)
Organizacja ucząca się
(54)
Menedżerowie
(52)
Innowacje
(40)
Zarządzanie jakością
(40)
Kultura organizacyjna
(37)
Motywacja pracy
(37)
Praca
(37)
Decyzje
(32)
Przywództwo
(32)
Teoria organizacji
(30)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(23)
Organizacje
(22)
Systemy informatyczne zarządzania
(21)
Informacja dla zarządzania
(20)
Produkcja
(20)
Internet
(19)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(19)
Gospodarka oparta na wiedzy
(18)
Organizacja pracy
(18)
Zarządzanie projektami
(17)
Motywacja
(16)
Globalizacja
(15)
Controlling
(14)
Gospodarka
(14)
Kultura
(14)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(14)
Banki
(13)
Jakość
(13)
Komunikacja społeczna
(13)
Konflikt
(13)
Praca zespołowa
(13)
Zachowanie organizacyjne
(13)
Zarządzanie kryzysowe
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Systemy informatyczne
(12)
Informacja
(11)
Negocjacje
(11)
Przedsiębiorczość (postawa)
(11)
Szkolnictwo wyższe
(11)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(11)
Informatyka
(10)
Konkurencja
(10)
Logistyka
(10)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(10)
Turystyka
(10)
Usługi
(10)
Marketing
(9)
Ocena pracowników
(9)
Otoczenie firmy
(9)
Public relations
(9)
Relacje międzyludzkie
(9)
Administracja
(8)
Informacja gospodarcza
(8)
Jakość produktu
(8)
Logistyka gospodarcza
(8)
Marketing strategiczny
(8)
Polska
(8)
Płaca
(8)
Socjologia organizacji
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(8)
Audyt wewnętrzny
(7)
Benchmarking
(7)
Handel elektroniczny
(7)
Kariera
(7)
Planowanie
(7)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(7)
Samorząd terytorialny
(7)
Systemy informacyjne
(7)
Szkolnictwo
(7)
Służba zdrowia
(7)
Transport
(7)
Współdziałanie
(7)
Instytucje nonprofit
(6)
Kultura pracy
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Outsourcing
(6)
Planowanie strategiczne
(6)
Projektowanie
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Psychologia zarządzania
(6)
Technologia
(6)
Wiedza
(6)
Administracja publiczna
(5)
Bezpieczeństwo publiczne
(5)
Holdingi
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Mentoring
(5)
Oświata
(5)
Przydatność zawodowa
(5)
Psychologia pracy
(5)
Rynek pracy
(5)
Sektor publiczny
(5)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(28)
1901-2000
(8)
1989-
(6)
1989-2000
(6)
2001-0
(5)
1901-
(3)
1801-1900
(1)
1918-
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(22)
Kraje Unii Europejskiej
(7)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Irlandia
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Norwegia
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(89)
Opracowanie
(53)
Praca zbiorowa
(23)
Monografia
(14)
Czasopismo naukowe
(11)
Poradnik
(9)
Raport z badań
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo prawnicze
(2)
Encyklopedia
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Biografia
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Szkic
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(182)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(81)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Inżynieria i technika
(5)
Psychologia
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Nauka i badania
(2)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
742 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
I Socjologia organizacji jako dyscyplina naukowa.1 Organizacja i socjologiczne metody jej badania, 2 Społeczeństwo i budowanie ładu organizacyjnego, 3 Harmonia i konflikt w systemie społ., 4 Człowiek i system w socjologii organizacji, 5 Współczesne szkoły i podejścia w socjologii organizacji. II Problemy i procesy organizacyjne, 6 Kształtowanie grup i zespołów w organizacji, 7 Motywacyjne aspekty zachowań organizacyjnych. Satysfakcja z pracy, 8 Strukturalne aspekty sprawowania władzy. Style kierowania, 9 Kulturowe wyznaczniki funkcjonowania organizacji, 10 Współpraca i konflikt w organizacji Dylematy negocjacyjne, 11 Psychospołeczne aspekty zmian organizacyjnych, III Materiały do ćwiczeń z socjologizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS ; Tom 7)
Czynniki kształtowania i redukcji kosztów procesów logistycznych w przedsiębiorstwie; Syntetyczne metody oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa Strategie przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw w procesie integracji z Unią Europejską; Uwagi o prognozowaniu zmiennych marketingowych; Tworzenie długookresowych więzi z klientami jako źródło przewagi konkurencyjnej; Rola public relations w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa na rynku; Wykorzystanie zasad segmentacji i lojalności klientów przez firmy usługowe; Czynniki wpływające na poziom satysfakcji konsumenta czekającego w kolejce; Sprawozdanie z konferencji naukowej działalność marketingowa w bankach komercyjnych; Sprawozdanie z konferencji Marketing usług profesjonalnych; Sprawozdanie z seminarium Małe i średnie przedsiębiorstwa handlowe. Stan i perspektywy rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Konteksty zarządzania: Zarządzanie w XXI wieku; Środowisko, różnorodność i przewaga konkurencyjna; Globalizacja i zarządzanie w skali międzynarodowej; Zachowanie etyczne i odpowiedzialność społeczna. II. Planowanie i kontrolowanie: Planowanie - aby wyznaczyć kierunek; Zarządzanie strategiczne i przedsiębiorczość; Kontrolowanie - aby zapewnić osiąganie wyników. III. Organizowanie: Organizowanie - aby stworzyć struktury; Kultura i projektowanie organizacji; Systemy zasobów ludzkich. IV. Przewodzenie: Przewodzenie - aby inspirować do działania; Motywacja i projektowanie pracy; Zespoły i praca zespołowa; Komunikacja i umiejętności interpersonalne; Kierowanie zmianą a stres; Historyczne podstawy zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Model ciągłego doskonalenia systemu zarządzania: 1.Doskonalenia zarządzania jakością, 2.Business Process Reengineering (BPR) jako metoda restrukturyzacji, 3. Systemy klasy MRP, MRP II, ERP, CRM, 4.Zarządzanie Relacjami z Klientami - Customer Relationship Managment, 5. Just-in-Time. Cz. II Metody projektowania systemów zarządzania: 6. Benchmarking jako metoda projektowania systemów zarządzania, 7. Lean Management jako metoda projektowania systemów zarządzania, 8. Outsourcing jako metoda projektowania systemów zaradzania w przedsiębiorstwie
5.Just-in-Time. Cz.II Metody projektowania systemów zarządzania : 6.Be nchmarking jako metoda projektowania systemów zarządza nia, 7.Lean Management jako metoda projektowania syste mów zarządzania, 8.Outsourcing jako metoda projektowan ia systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Strategia rozwoju organizacji wobec potrzeb równoważenia celów interesariuszy. 2. Wykorzystanie Strategicznej Karty Wyników przy wdrażaniu strategii organizacji. - założenia. 3. Wdrożenie Strategicznej Karty Wyników - praktyka przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne jako proces; Misja, strategia, cele, zadania organizacji, Przedsiębiorstwo jako organizacja - model McKinseya; Ewolucja zarządzania strategicznego; Analiza makrootoczenia przedsiębiorstwa; Otoczenie konkurencyjne; Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; Formułowanie i wdrażanie strategii w przedsiębiorstwie Restrukturyzacja sektora w kontekście zarządzania strategicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania Projektami)
Znaczenie zarządzania ryzykiem; Rozwiązania stosowane w zarządzaniu ryzykiem; Koncepcja ryzyka; Struktura zarządzania ryzykiem; Techniki zarządzania ryzykiem; Ankiety eksperckie; Spotkania planistyczne; Metodologia zarządzania ryzykiem; Przeglądy dokumentacji; Porównania analogii; Ocena planu; Technika delficka; Burza mózgów; Metoda Crawforda; Analiza swot; Listy kontrolne; Szablony projektu; Analiza założeń; Analiza decyzji - oczekiwana wartość pieniężna; szacowanie należności; Analiza sieciowa; Pert; Inne metody diagramowe; Systemy oceny ryzyka; Modelowanie ryzyka; Symulacje Monte Carlo; Mnożniki ryzyka; Macierz reagowania na ryzyko; Nadzorowanie wyników i pomiar wyników technicznych; Przeglądy i audyty ryzyka Inne stosowane metody; Zarządzanie ryzykiem kontrahenta; Skrócona lista źródeł ryzyka; Podstawowe koncepcje dotyczące prawdopodobieństwa; Pomiar opinii ekspertów; Specjalne uwagi dotyczące ryzyka związanego z oprogramowaniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Kreowanie przestrzeni wirtualnej: 1. Tworzenie przestrzeni wirtualnej i zarządzanie nią, 2. Aktywowanie przestrzeni wirtualnej, 3. Duch w maszynie: praca w przestrzeni wirtualnej. Cz. II Kapitał w organizacjach wirtualnych: 1. Definicja kapitału niematerialnego, 2. Źródła i wartość kapitału niematerialnego, 3. Proces transformacji wiedzy. Cz. III Przystosowanie modelu zarządzania ogólnego do otoczenia wirtualnego: 1. Menedżer generalny, 2. Wirtulane czy realne: kompozycja strategiczna, 3. Zarządzanie organizacją wirtualną: operacje, motywacja i koordynacja, 3. Wirtulany menedżer generalny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Teorie organizacji i zarządzania: 1. Geneza nauki o organizacji i zarządzaniu, 2. Klasyczne teorie zarządzania, 3. Klasyczne teorie zarządzania, 4. Nurt behawioralny, 5. Nurt neoklasyczny, 6. Szkoła systemowa, 7. Teoria chaosu. II. Podstawy zarządzania organizacjami: 1. Tworzenie organizacji, 2. Zarządzanie kompetencjami, 3. Zarządzanie pertycypacyjne, 4. Zarządzanie projektami, 5. Zarządzanie jakością. III. Wybrane metody zarządzania przedsiębiorstwem; 1. Reenginiering, 2. Benchmarking, 3. Outsourcing, 4. Zarządzanie wiedzą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Organizacyjne formuły działania zespołowego, 3. Determinanty organizacji procesowej, 4. Model struktury organizacji procesowej
kierunku organizacji procesowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Tourism: An Introduction: 1.1. Introduction; 1.2. Basic Concept of Tourism; 1.3. The Tourist; 1.4. Multidisciplinary Aspects of Tourism; 1.5. Tourism System; 1.6. Evolution and History of Tourism; 1.7. Evolution of Indian Tourism; 1.8. Reasons for the Growth of Tourism; 1.9. Why is Tourism Promoted?; 1.10. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 2. Classification of Tourism: 2.1. Introduction; 2.2. International Tourism; 2.3. Domestic Tourism; 2.4. Inbound and Outbound Tourism; 2.5. Intraregional and Interegional Tourism; 2.6. Leisure and Business Tourism; 2.7. Mass Tourism and ‘Niche’ Tourism; 2.8. Culture Related Tourism Types; 2.9. Cultural Tourism; 2.10. Historical Tourism; 2.11. indigenous Tourism; 2.12. Film-induced Tourism; 2.13. Literary Tourism; 2.14. Music Tourism; 2.15. Ethnic Tourism; 2.16. Pilgrimage Tourism; 2.17. Red Tourism; 2.18. Yoga Tourism; 2.19. Industrial Tourism; 2.20. Alternative Tourism; 2.21. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 3. Tourism Motivation and Demand; 3.1. Introduction; 3.2. Travel Motivation Theories; 3.3. demand for Tourism; 3.4. Indicators of Tourism Demand of a Population; 3.5. Determinants of Tourism Demand; 3.6. Measuring Demand for Tourism; 3.7. Problems of Measuring Tourism Demand; 3.8. Tourist Statistics; 3.9. Volume Statistics; 3.10. Value Statistics; 3.11. Visitor Profile Statistics; 3.12. Methods of Measurement; 3.13. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 4. Tourism Industry: 4.1. Introduction; 4.2. Tourism Industry: The Concept; 4.3. Business Environments; 4.4. Components of Tourism Industry; 4.5. Destinations and Attractions; 4.6. Government Organizations; 4.7. National Tourism Organization (NTO); 4.8. Intermediaries; 4.9. Travel Agent; 4.10. Tour Operator; 4.11. Types of Tour Operators; 4.12. Transportation; 4.13. Modes of Transport; 4.14. Accomodation and Hospitality; 4.15. Food and Beverage; 4.16. Entertainment and Recreation; 4.17. Shopping; 4.18. Infrastructure; 4.19. Conclusion; Key Terms; ReviewQuestions. 5. Transport and Tourism: 5.1. Introduction; 5.2. Tourism and Transport: The Interrelationship; 5.3. Air Transport; 5.4. Evolution of Air transport; 5.5.Air Transport Industry; 5.6. Airports; 5.7. Structure of an Airport; 5.8. Navigation and Air Traffic Control; 5.9. Airlines; 5.10. Aircraft and Equipment Manufacturers; 5.11. Air transport Regulations; 5.12. Surface transport; 5.13. Road Transportation; 5.14. Rail Transportation; 5.15. Water Transportation; 5.16. Cruise Tourism; 5.17. Conclusion; Key terms; Review Questions. 6. Tourist Destination: 6.1. Introduction; 6.2. Destination: Concept and Definitions; 6.3. Common Characteristics of Destinations; 6.4. Fundamental Elements of Tourism in a Destination; 6.5. Attractions; 6.6. Accessibility; 6.7. Accomodation; 6.8. Amenities; 6.9. Ancillary Services; 6.10. Activities; 6.11. Awareness; 6.12. Evolution and Growth of Tourism in a Destination; 6.13. Destination Elements and Tourist Flows; 6.14. Destination Image; 6.15. Destination Marketing Organisation (DMO); 6.16. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 7. Tourism Organisations: 7.1. Introduction; 7.2. international Organisations; 7.3. United Nations World Tourism Organisation (UNWTO); 7.4. international Air Transport Association (IATA); 7.5. International Civil Aviation Organisation (ICAO); 7.6. World Travel and Tourism Council (WTTC); 7.7. United Federation of Travel Agents Association (UFTAA); 7.8. Pacific Asia Travel Association (PATA); 7.9. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 8. National Tourism Organisations in India: 8.1. Introduction; 8.2. India Tourism Development Corporation (ITDC); 8.3. Directorate General of Civil Aviation (DGCA); 8.4. Airports Authority of India (AAI); 8.5. Archeological Survey of India (ASI); 8.6. Indian Railway Catering and Tourism Corporation (IRCTC); 8.7. Tourism Finance Corporation of India (TFCI); 8.8. Travel Agents Association of India (TAAI); 8.9. India Association of Tour Operators (IATO); 8.10. Travel Agents Federation of India (TAFI); 8.11. Association of Domestic Tour Operators of India (ADTOI); 8.12. Association of Tourism Trade Organisations India (ATTOI); 8.13. Adventure Tour Operators’ Association of India (ATOAI); 8.14. Indian Medical Travel Association (IMTA); 8.15.Federation of Indian Chambers of Commerce and Industry (FICCI); 8.16. Confederation of Indian Industry (CII); 8.17. India Convention Promotion Bureau (ICPB); 8.18. Rajasthan Tourism Development Corporation (RTDC); 8.19. Delhi Tourism and Transportation Development Corporation (DTTDC); 8.20. Goa Tourism Development Corporation (GTDC); 8.21. Uttarakhand Tourism Development Board (UTDB); 8.22. Kerala Tourism Development Corporation (KTDC); 8.23. Himachal Pradesh Tourism Development Corporation (HPTDC); Conclusion; Key Terms; Review Questions. 9. Tourism Planning: 9.1. Introduction; 9.2. Planning in Tourism; 9.3. Significance of Planning in Tourism; 9.4. Planning Levels in Tourism; 9.5. Approaches to Tourism Planning; 9.6. Tourism Planning Process; 9.7. Tourism Policy; 9.8. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 10. Benefits of Tourism: 10.1. Introduction; 10.2. Economic Benefits of Tourism; 10.3. Economic Growth and Diversification; 10.4. Local Entrepreneurship Development; 10.5. Redistribution of Wealth; 10.6. Direct, Indirect and Induced Benefits; 10.7. Multiplier Effect; 10.8. Measuring Economic Impacts; 10.9. Social Significance of Tourism; 10.10. Positive Cultural Impacts of Tourism; 10.11. Environmental Benefits of Tourism; 10.12. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 11. Impacts of Tourism: 11.1 Introduction; 11.2. Economic Impacts; 11.3. Social Consequences; 11.4. Cultural Impacts; 11.5. Environmental Impacts of Tourism; 11.6. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 12.Sustainable Tourism: 12.1. Introduction; 12.2. Sustainable Development; 12.3. Sustainable Tourism Development; 12.4. Components of Sustainable Tourism; 12.5. Carrying Capacity; 12.6. Environmental Impact Assessment (EIA); 12.7. Visitor Management; 12.8. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 13. Ecotourism and Responsible Tourism: 13.1. Introduction; 13.2. Definition ad Concept of Ecotourism; 13.3. Ecotourism Resources of India; 13.4. Responisble Tourism; 13.5. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 14. Tourism Marketing: 14.1. Introduction; 14.2. Tourism Marketing; 14.3. Tourism: the Product and Its Characteristics; 14.4. Characteristics of Tourism Products; 14.5. Tourist as the Customer and the Purchase Decision Making; 14.6. Market Segmentation and target Marketing; 14.7. Marketing Mix for Tourism; 14.8. Product; 14.9. Price; 14.10. Promotion; 14.11. Place; 14.12. People; 14.13. Physical Evidence; 14.14. Process; 14.15. Customer Relationship Management (CRM); Conclusion; Key Terms; Review Questions. 15. Tourism Information technology: 15.1. Introduction; 15.2. Significance of Information Technology in Tourism; 15.3. IT Application in Tourism; 15.4. e-Tourism; 15.5. e-Business in Tourism; 15.6. Cyber Tourism; 15.7. IT Application in Transport Sector; 15.8. Information Systems in Travel Intermediaries; 15.9. Influence of Technology in the Distribution of Travel Products; 15.10. Global Distribution System; 15.11. m-Commerce Distribution; 15.12. Disintermediation and Reintermediation; 15.13. IT Application in Hospitality Industry; 15.14. Destination’s Use of ICT for Competitive Advantage; 15.15. mobile Applications; 15.16. e-Marketing in Tourism; 15.17. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 16. The Future of Tourism: 16.1. Introduction; 16.2. Unethical Tourism Practises; 16.3. Sex Tourism and Child Sex Tourism; 16.4. Terrorism and Political Crisis; 16.5. Climate Change and Tourism; 16.6. Globalization and Tourism; 16.7. Growth of Tourism and the Challenges; 16.8. The Future; 16.9. Conclusion; Key Terms; Review Questions. References and Bibliography. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie, 1. Geneza współczesnych rozwiązań w organizacji, 2. Determinanty organizacji procesowej, 3. Doskonalenie procesów w działaniu organizacji, 4. Projektowanie organizacji procesowej, 5. Społeczno-kulturowe przesłanki zmiany w kierunku organizacji procesowej, Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania / Zofia Mikołajczyk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 325, [1] s., [1] k. tabl. złoż. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Przedmowa; Cz.I: OGÓLNA METODYKA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ZARZĄDZANIA: Zmiany warunkiem funkcjonowania i rozwoju organizacji, Analiza i diagnoza organizacyjna, Projektowanie i wdrażanie zmian; Cz.II: TECHNIKI ORGANIZOWANIA PRACY I KOORDYNOWANIA JEJ PRZEBIEGU: Badanie metod i organizowanie pracy produkcyjnej, Nowoczesne koncepcje w organizowaniu pracy i techniki ich wprowadzania, Mierzenie i normowanie czasu pracy, Kwalifikowanie, Analiza wartości, Zarządzanie zmianami w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
I.Współczesny kontekst organizowania - organizacja w relacjach z otoczeniem: Organizacja w środowisku międzynarodowym: Zarys teoretyczno-instytucjonalny; System informacyjny rachunkowości- ramy koncepcyjne; Lex mercatoria jako przykład samoregulacji prawnej handlu międzynarodowego; Wykorzystanie teorii corporate governance w korporacjach; Organizacja bez granic - łańcuchy dostaw, sieci i "ekosystemy"; Gender w organizacjach. 2. Aspekty organizacji i zarządzania we współczesnych teoriach: Informacja w zarządzaniu a rachunkowość; Kultura i organizacje: Perspektywa antropologiczna; Planowanie jako walka z niepewnością; Duchowość w organizacji; Doradztwo naukowe (Action Research) jako metoda sprzyjająca uczeniu się organizacji i tworzeniu wiedzy; Krytyczne badania nad doradztwem organizacyjnym; Fenomen przedsiębiorczości społecznej; Teoria aktora-sieci (Actor- NetworkTheory ANT); Nowe technologie w organizacjach; Nowe kierunki w badaniach nad przywództwem. 3. Współczesne trendy w zarządzaniu - aspekty praktyki: Rachunkowość jako system informacyjny wspomagający zarządzanie; Kwestie praktyczne zarządzania w kontekście wielonarodowym: Perspektywa firmy i jej interesariuszy; Zarządzanie na rynku doznań; Przedsiębiorczość w małej firmie; Negocjacje w organizacji; Społeczna odpowiedzialność organizacji; Nowe kierunki w zarządzaniu ludźmi - zaangażowanie organizacyjne. 4. Badania organizacji - metody badawcze i ich implikacje: Zarządzanie zmianą i badanie wartości organizacji z użyciem techniki siatki repertuaru; Opowieść paradygmatyczna, pole kapitały i gra dystynkcji w opowiadaniach o karierze; Podwójne czytanie rzeczywistości: wspieranie badań ilościowych badaniami jakościowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Metodologie zarządzania projektami, 2. Wdrażanie metodologii zarządzania projektami, 3. Styl działania firmy a zarządzanie projektami, 4. Struktura organizacyjna zarządzania projektami, 5. Negocjowanie dostępu do zasobów, 6. Prognozy i szacunki dotyczące projektu, 7. Planowanie projektu, 8. Przygotowanie harmonogramów projektu, 10. Kontrolowanie projektów, 11. Zarządzanie ryzykiem projektów, 12. Zarządzanie konfliktem, 13. Etyka i moralność, 14. Radzenie sobie ze zmianami zakresu projektu, 15. Pensje i wynagrodzenie, 16. Zarządzanie czasem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej