Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(715)
IBUK Libra
(22)
ebookpoint BIBLIO
(5)
Forma i typ
Książki
(704)
Publikacje naukowe
(65)
Publikacje fachowe
(51)
E-booki
(27)
Czasopisma
(10)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(575)
dostępne
(493)
wypożyczone
(24)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(517)
Czytelnia
(580)
Autor
Penc Józef (1939-2017)
(14)
Chodyński Andrzej
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(10)
Strużycki Marian
(8)
Ehrlich Andrzej
(7)
Grudzewski Wiesław M
(7)
Mikołajczyk Zofia
(7)
Rusiński Michał
(7)
Bieniok Henryk (1940- )
(6)
Borkowski Stanisław
(6)
Kostera Monika
(6)
Bieda Jolanta
(5)
Duraj Jan
(5)
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(5)
Hejduk Irena K
(5)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(5)
Kożuch Barbara (1950- )
(5)
Perechuda Kazimierz
(5)
Bańka Waldemar
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Dzieńdziora Joanna
(4)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(4)
Galata Stanisław
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Griffin Ricky W
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Ingram Jolanta
(4)
Jabłoński Marek Marian
(4)
Janiszewski Adam
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Krzakiewicz Kazimierz
(4)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(4)
Listwan Tadeusz
(4)
Martyniak Zbigniew
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Potocki Arkadiusz
(4)
Rudolf Stanisław
(4)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Supernat Jerzy (1951- )
(4)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Adair John Eric (1934- )
(3)
Albigowski Marek
(3)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Bitkowska Agnieszka
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Durska Małgorzata
(3)
Fudaliński Janusz
(3)
Gawroński Krzysztof
(3)
Grajewski Piotr
(3)
Hofstede Geert
(3)
Huczek Antoni
(3)
Jabłoński Adam Stefan
(3)
Janasz Władysław
(3)
Justyna Marlena
(3)
Kowalczyk Jerzy
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Lipka Anna
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Malara Zbigniew
(3)
Masłyk-Musiał Ewa
(3)
Mikuła Bogusz
(3)
Morgan Gareth
(3)
Nowacki Robert
(3)
Oleksiuk Adam
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Schauz Ewa
(3)
Skórska Anna
(3)
Sochacka Iwona
(3)
Stefan Arkadiusz
(3)
Szabłowski Józef
(3)
Szczupaczyński Jerzy
(3)
Vollmuth Hilmar J
(3)
Waszczak Stanisław
(3)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(3)
Antoszkiewicz Jan D
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Beck-Krala Ewa
(2)
Beckhard Richard (1918-1999)
(2)
Bednarski Lech
(2)
Bitkowska Agnieszka Anna
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Borowska Joanna
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Bramley Peter (1934- )
(2)
Brzeziński Marek
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Chądzyński Jacek
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Czajka Kamil
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Daniecki Wojciech
(2)
Dąbrowski Paweł
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2010 - 2019
(119)
2000 - 2009
(502)
1990 - 1999
(92)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(739)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(737)
angielski
(4)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Organizacja
(308)
Zarządzanie
(268)
Przedsiębiorstwo
(266)
Kadry
(88)
Zarządzanie strategiczne
(73)
Zarządzanie wiedzą
(58)
Organizacja ucząca się
(54)
Menedżerowie
(52)
Innowacje
(40)
Zarządzanie jakością
(40)
Kultura organizacyjna
(37)
Motywacja pracy
(37)
Praca
(37)
Decyzje
(32)
Przywództwo
(32)
Teoria organizacji
(30)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(23)
Organizacje
(22)
Systemy informatyczne zarządzania
(21)
Informacja dla zarządzania
(20)
Produkcja
(20)
Internet
(19)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(19)
Gospodarka oparta na wiedzy
(18)
Organizacja pracy
(18)
Zarządzanie projektami
(17)
Motywacja
(16)
Globalizacja
(15)
Controlling
(14)
Gospodarka
(14)
Kultura
(14)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(14)
Banki
(13)
Jakość
(13)
Komunikacja społeczna
(13)
Konflikt
(13)
Praca zespołowa
(13)
Zachowanie organizacyjne
(13)
Zarządzanie kryzysowe
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Systemy informatyczne
(12)
Informacja
(11)
Negocjacje
(11)
Przedsiębiorczość (postawa)
(11)
Szkolnictwo wyższe
(11)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(11)
Informatyka
(10)
Konkurencja
(10)
Logistyka
(10)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(10)
Turystyka
(10)
Usługi
(10)
Marketing
(9)
Ocena pracowników
(9)
Otoczenie firmy
(9)
Public relations
(9)
Relacje międzyludzkie
(9)
Administracja
(8)
Informacja gospodarcza
(8)
Jakość produktu
(8)
Logistyka gospodarcza
(8)
Marketing strategiczny
(8)
Polska
(8)
Płaca
(8)
Socjologia organizacji
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(8)
Audyt wewnętrzny
(7)
Benchmarking
(7)
Handel elektroniczny
(7)
Kariera
(7)
Planowanie
(7)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(7)
Samorząd terytorialny
(7)
Systemy informacyjne
(7)
Szkolnictwo
(7)
Służba zdrowia
(7)
Transport
(7)
Współdziałanie
(7)
Instytucje nonprofit
(6)
Kultura pracy
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Outsourcing
(6)
Planowanie strategiczne
(6)
Projektowanie
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Psychologia zarządzania
(6)
Technologia
(6)
Wiedza
(6)
Administracja publiczna
(5)
Bezpieczeństwo publiczne
(5)
Holdingi
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Mentoring
(5)
Oświata
(5)
Przydatność zawodowa
(5)
Psychologia pracy
(5)
Rynek pracy
(5)
Sektor publiczny
(5)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(28)
1901-2000
(8)
1989-
(6)
1989-2000
(6)
2001-0
(5)
1901-
(3)
1801-1900
(1)
1918-
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(22)
Kraje Unii Europejskiej
(7)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Irlandia
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Norwegia
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(90)
Opracowanie
(53)
Praca zbiorowa
(23)
Monografia
(14)
Czasopismo naukowe
(11)
Poradnik
(9)
Raport z badań
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo prawnicze
(2)
Encyklopedia
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Biografia
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Szkic
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(183)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(81)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Inżynieria i technika
(5)
Psychologia
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Nauka i badania
(2)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
742 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Inżynieria produkcji / Tadeusz Karpiński. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2004. - 173 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
1. Wiadomości wstępne, 2. Techniczne przygotowanie nowych wyrobów, 3. Techniki wytwarzania stosowane w budowie maszyn - charakterystyka ogólna oraz kierunki ich rozwoju, 4. Budowa procesu technologicznego, 5. Metodyka projektowania procesu technologicznego, 6. Rachunek kosztów w wytwarzaniu maszyn, 7. Podstawy organizacji i zarządzania, 8. Komputerowe wspomaganie wytwarzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Transport miejski jako dziedzina gospodarowania; 2. Infrastruktura i inżynieria ruchy transportu miejskiego; Potrzeby przewozowe i popyt na usługi transportu miejskiego; 4. Podaż w transporcie miejskim; 5. Jakość usług transportu miejskiego; 6. Koszty transportu miejskiego; 7. Ceny i systemy biletowe w transporcie miejskim; 8. Konkurencja w transporcie miejskim; 9. Finansowanie i kontraktowanie usług w transporcie miejskim; 10. Organizacja i zarządzanie transportem miejskim; 11. Kontrola transportu miejskiego; 12. Integracja transportu miejskiego w aglomeracjach i konurbacjach miejskich; 13. Polityka transportowa miasta; 14. Badania rynkowe i marketingowe w transporcie miejskim; 16. Promocja usług w transporcie miejskim; 17. Zarządzanie zasobami ludzkimi w transporcie miejskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Członek zarządu w firmie. Kiedy tracisz wiarę w si bie. 2.Główne zasady.Kiedy nie wiesz, jaką droą pójść. 3.Pracownicy i personel zarządzający.Kiedy martwisz się o szkolenia i przydział obowiązków. 4.Organizacja. Kiedy pragniesz ożywić i pobudzić swój biznes, 5.Pro gnozowanie oraz podejmowanie decyzji.Bardziej efektywn e rozwiązywanie problemów. 6.Kryzysy menedżerskie.Post ępowanie w czasie recesji oraz inne zagrożenia. 7.Prze dsiębiorczość.Dochodzenie do sukcesu w biznesie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I: Wprowadzenie do zarządzania. 1. Interpretacja pojęć podstawowych. 2. Podejścia, kierunki i szkoły w teorii zarządzania. Rozdział II: Funkcje zarządzania. 1. Planowanie. 2. Organizowanie. 3. Motywowanie. 4. Kontrolowanie. 5. Podejmowanie decyzji. Rozdział III: Społeczne aspekty zarządzania. 1. Kierowanie konfliktami organizacyjnymi. 2. Komunikacja w organizacjach. 3. Style kierowania. 4. Kultura organizacyjna. 5. Etyka zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65,01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kultura organizacyjna: Koncepcja kultury organizacyjnej; Typy kultur; Kultura organizacyjna a jednostka - wzajemne relacje; Zarządzanie międzykulturowe. R.2 Zarządzanie wiedzą. Organizacja inteligentna. Organizacja ucząca się: Pojęcie wiedzy (definicje, typologie); Zarządzanie wiedzą - analiza zjawiska; Pracownicy wiedzy i firmy inteligentne/uczące się; Wiedza a efektywność funkcjonowania organizacji; Miejsce edukacji w tworzeniu organizacji inteligentnej i pracowników wiedzy; Fakty i mity związane z zarządzaniem wiedzą. R.3 Komunikowanie się w organizacji: Sposoby komunikowania się; Dostęp do informacji i style komunikowania się; Stereotypy i błędy w komunikowaniu się; Public relations (PR); Zarządzanie relacjami z klientami (Customers Relations Management - CRM). R.4 Kierownik i kierowanie: Role kierownicze - uwarunkowania i podstawowe koncepcje; Klasyczne koncepcje ról kierowniczych; Nowe role kierujących; Konflikt ról Władza w organizacji; Style kierowania; Zarządzanie zmianami; Zarządzanie kryzysem; Zarządzanie konfliktem Etyczne problemy kierowania. R.5 Motywowanie: Definicje i źródła motywacji; Modele i teorie motywacji; Sposoby motywowania. R.6 Zarządzanie czasem: Czas - istota i definicje; Umiejętności i techniki związane z zarządzaniem czasem Zarządzanie czasem a organizacja pracy własnej menedżera. R.7 Inteligencja emocjonalna (IE) w praktyce kierowania: Podstawowe definicje i pojęcia inteligencji emocjonalnej; Charakterystyka osób o wysokim i niskim wskaźniku EQ; Rodzaje emocji; Wpływ inteligencji emocjonalnej na osiąganie sukcesu. IE w kierowaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady podnoszenia efektywności, Organizacje jako systemy, Trzy poziomy efektywności: organizacji, procesu oraz stanowiska pracy, Trzy poziomy efektywności, Poziom organizacji, Poziom procesu, Poziom stanowiska pracy, Zastosowanie trzech poziomów oceny efektywności, Związek między strategią a efektywnością, Od corocznych programów do stałego podnoszenia efektywności, Diagnoza sytuacji i poprawa efektywności działania, Przeprojektowanie procesu, Siedem grzechów głównych usprawniania procesów, Pomiar efektywności i zaprojektowanie systemu zarządzania efektywnością, Systemowe zarządzanie organizacją i procesami, Zaprojektowanie sprawnie działającej struktury organizacyjnej, Zaprojektowanie efektywnie działającej funkcji personelu, Przygotowanie planu działań dla podniesienia efektywności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja jako dyscyplina naukowa 2. Strategia w organizacji i zarządzanie strategiczne 3. Źródła innowacji i procesy innowacyjne w przedsiębiorstwie 4. Podejmowanie decyzji w organizacji 5. Interpersonalny charakter organzacji 6. Kultura w kontekście organizacji 7. Eyka w kontekście organizacyjnym 8. Koncepcje teoretyczne organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Struktury organizacyjne - podstawowe informacje, 2. Projektowanie i analiza struktur organizacyjnych, 3. Tradycyjne i współczesne konfiguracje strukturalne, 4. Wpływ struktur organizacyjnych na procesy decyzyjne i przetwarzania informacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tourism management / David B. Weaver, Laura Lawton. - 5th ed. - Milton, Qld : John Wiley & Sons, 2014. - XIII, 430 s. : kolor il., mapy ; 25 cm.
Zawiera: About the authors. Preface. Acknowledgements. Features at a glance. 1.Introduction to tourism management: Introduction; The phenomenon of tourism; Definition of tourism; The importance of tourism; Tourism as an academic field of study; Obstacles to development; Current status; A sequence of tourism platforms; Universities and VET providers; Characteristics, outline and structure; Characteristics; Chapter outline; Chapter structure; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; References. 2.2 The tourism system: Introduction; A systems approach to tourism; The basic whole tourism system; The tourist; Spatial component; Temporal component; Travel purpose; Major tourist categories; Data problems; Origin region; Origin community; Origin government; Transit region; Management implications of transit regions; Effects of technology; Destination region; Destination communities; Destination governments; The tourism industry; Chapter review; Summary of key terms; Question; Exercises; Further reading; Case study; References. 3. The evolution and growth of tourism: Introduction; Premodern tourism; Mesopotamia, Egypt and the Indus Valley; China; Ancient Greece and Rome; The Dark Ages and Middle Ages; Early modern tourism (1500–1950); The Grand Tour; Spa resorts; Seaside resorts; Thomas Cook; The post-Cook period (1880–1950); Contemporary tourism (1950 onwards); The world’s biggest industry?; Factors associated with increased tourism demand; Economic factors; Social factors; Demographic factors ;Transportation technology factors; Political factors; Australian tourism participation; Future growth prospects; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 4.Destinations: Introduction; Global destination patterns: Advanced and emerging economies; Tourism market share and growth; Reasons for the proliferation of the emerging economies as destinations; Pull factors influencing a destination; Geographical proximity to markets; Accessibility to markets; Availability of services; Availability of attractions; Cultural and spiritual links; Affordability; Peace, stability and safety; Positive market image; Pro-tourism policies; Regional destination patterns; Europe; Asia–Pacific; The Americas; The Middle East; Africa; Australia; Internal destination patterns; The Australian pattern; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 5. The tourism product: Introduction; Tourist attractions; Natural sites; Natural events; Cultural sites; Attraction attributes; The tourism industry; Travel agencies; Transportation; Accommodation; Tour operators; Merchandise; Industry structure; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 6. Tourist markets: Introduction; Tourist market trends; The democratisation of travel; The emergence of simple market segmentation and multilevel segmentation; Niche markets and ‘markets of one’; The destination selection proces; Multiple decision makers; Tourist market segmentation; Geographic segmentation; Sociodemographic segmentation; Psychographic segmentation; Behavioural segmentation; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 7. Tourism marketing: Introduction; The nature of marketing; Definition of marketing; Services marketing; Intangibility; Inseparability; Variability; Perishability; Managing supply and demand; Daily variations in demand; Weekly variations in demand; Seasonal variations in demand; Long-term variations in demand; Supply/demand matching strategies; Market failure; Destination tourism organisations; Strategic tourism marketing; SWOT analysis and objectives; Objectives; Control/evaluation; Marketing mix; Place; Product; People; Price; Packaging; Programming; Promotion; Partnerships; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 8. Economic impacts of tourism: Introduction; Economic benefits; Direct revenue; Indirect revenue; Economic integration and diversification; Employment (direct and indirect); Regional development; Formal and informal sectors; Economic costs; Direct financial costs; Indirect financial costs; Fluctuations in intake; Competition with other sectors; Employment problems; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 9. Sociocultural and environmental impacts of tourism: Introduction; Sociocultural benefits; Promotion of cross-cultural understanding; Incentive to preserve culture and heritage; Promoting social wellbeing and stability; Sociocultural costs; Commodification; The demonstration effect revisited; The relationship between tourism and crime; Factors contributing to the increased likelihood of sociocultural costs; Resident reactions; Environmental benefits; Environmental costs; Environmental impact sequence; Ecological footprinting; Management implications of sociocultural and environmental impacts; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 10. Destination development: Introduction; Destination cycle; The Butler sequence; Application and critique of the Butler sequence; Factors that change the destination cycle; Internal-intentional actions; External-unintentional actions; Internal-unintentional actions; External-intentional actions; National tourism development; Spatial diffusion; Effects of hierarchical diffusion; Effects of contagious diffusion; Model of national tourism development; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 11. Sustainable tourism; Introduction; A paradigm shift?; Dominant Western environmental paradigm; Towards a green paradigm; Sustainable tourism; Indicators; Sustainability and mass tourism; Reasons for adoption; Practices; Quality control; Sustainability and small-scale tourism; Alternative tourism; Manifestations; Critique of alternative tourism; Ecotourism; Soft and hard ecotourism; Magnitude; Location; Destination sustainability; Extending the Butler sequence; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 12.Tourism research: Introduction; Types of research; Basic research; Applied research; Cross-sectional research; Longitudinal research; Qualitative research; Quantitative research; Primary research; Secondary research; The research proces; Problem recognition; Question formulation; Identification of research methodology or methods; Data collection; Data analysis; Data presentation; Data interpretation; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. Appendix 1. Appendix 2. Appendix 3. Glossary. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bankowość internetowa a strategia; Ekonomika bankowości internetowej; Realizacja bankowści internetowej; Czynniki sukcesu; Zakończenie; Kryptografia w bankowości internetowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest strategia i zarządzanie strategiczne, 2. Przewaga konkurencyjna, 3. Wpływ otoczenia na konkurowanie przedsiębiorstw, 4. Przedsiębiorstwo uczące się, 5. Zasoby jako źródło przewagi konkurencyjnej, 6. Tworzenie wartości dodanej, 7. Strategie biznesów, 8. Strategie konkurencji, 9. Kontekst wewnętrzny tworzenia i utrzymywania przewagi konkurencyjnej - kultura organizacyjna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka wiedzy o zarządzaniu, 2. Kierowanie, 3. Planowanie, 4. Organizacja, 5. Motywacja, 6. Kontrola, 7. Podejmowanie decyzji, 8. Kierowanie zmianą w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
I Socjologia organizacji jako dyscyplina naukowa.1 Organizacja i socjologiczne metody jej badania, 2 Społeczeństwo i budowanie ładu organizacyjnego, 3 Harmonia i konflikt w systemie społ., 4 Człowiek i system w socjologii organizacji, 5 Współczesne szkoły i podejścia w socjologii organizacji. II Problemy i procesy organizacyjne, 6 Kształtowanie grup i zespołów w organizacji, 7 Motywacyjne aspekty zachowań organizacyjnych. Satysfakcja z pracy, 8 Strukturalne aspekty sprawowania władzy. Style kierowania, 9 Kulturowe wyznaczniki funkcjonowania organizacji, 10 Współpraca i konflikt w organizacji Dylematy negocjacyjne, 11 Psychospołeczne aspekty zmian organizacyjnych, III Materiały do ćwiczeń z socjologizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS ; Tom 7)
Czynniki kształtowania i redukcji kosztów procesów logistycznych w przedsiębiorstwie; Syntetyczne metody oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa Strategie przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw w procesie integracji z Unią Europejską; Uwagi o prognozowaniu zmiennych marketingowych; Tworzenie długookresowych więzi z klientami jako źródło przewagi konkurencyjnej; Rola public relations w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa na rynku; Wykorzystanie zasad segmentacji i lojalności klientów przez firmy usługowe; Czynniki wpływające na poziom satysfakcji konsumenta czekającego w kolejce; Sprawozdanie z konferencji naukowej działalność marketingowa w bankach komercyjnych; Sprawozdanie z konferencji Marketing usług profesjonalnych; Sprawozdanie z seminarium Małe i średnie przedsiębiorstwa handlowe. Stan i perspektywy rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Konteksty zarządzania: Zarządzanie w XXI wieku; Środowisko, różnorodność i przewaga konkurencyjna; Globalizacja i zarządzanie w skali międzynarodowej; Zachowanie etyczne i odpowiedzialność społeczna. II. Planowanie i kontrolowanie: Planowanie - aby wyznaczyć kierunek; Zarządzanie strategiczne i przedsiębiorczość; Kontrolowanie - aby zapewnić osiąganie wyników. III. Organizowanie: Organizowanie - aby stworzyć struktury; Kultura i projektowanie organizacji; Systemy zasobów ludzkich. IV. Przewodzenie: Przewodzenie - aby inspirować do działania; Motywacja i projektowanie pracy; Zespoły i praca zespołowa; Komunikacja i umiejętności interpersonalne; Kierowanie zmianą a stres; Historyczne podstawy zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej