Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(715)
IBUK Libra
(22)
ebookpoint BIBLIO
(5)
Forma i typ
Książki
(704)
Publikacje naukowe
(65)
Publikacje fachowe
(50)
E-booki
(27)
Czasopisma
(10)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(576)
dostępne
(494)
wypożyczone
(22)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(517)
Czytelnia
(581)
Autor
Penc Józef (1939-2017)
(14)
Chodyński Andrzej
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(10)
Strużycki Marian
(8)
Ehrlich Andrzej
(7)
Grudzewski Wiesław M
(7)
Mikołajczyk Zofia
(7)
Rusiński Michał
(7)
Bieniok Henryk (1940- )
(6)
Borkowski Stanisław
(6)
Kostera Monika
(6)
Bieda Jolanta
(5)
Duraj Jan
(5)
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(5)
Hejduk Irena K
(5)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(5)
Kożuch Barbara (1950- )
(5)
Perechuda Kazimierz
(5)
Bańka Waldemar
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Dzieńdziora Joanna
(4)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(4)
Galata Stanisław
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Griffin Ricky W
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Ingram Jolanta
(4)
Jabłoński Marek Marian
(4)
Janiszewski Adam
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Krzakiewicz Kazimierz
(4)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(4)
Listwan Tadeusz
(4)
Martyniak Zbigniew
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Potocki Arkadiusz
(4)
Rudolf Stanisław
(4)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Supernat Jerzy (1951- )
(4)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Adair John Eric (1934- )
(3)
Albigowski Marek
(3)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Bitkowska Agnieszka
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Durska Małgorzata
(3)
Fudaliński Janusz
(3)
Gawroński Krzysztof
(3)
Grajewski Piotr
(3)
Hofstede Geert
(3)
Huczek Antoni
(3)
Jabłoński Adam Stefan
(3)
Janasz Władysław
(3)
Justyna Marlena
(3)
Kowalczyk Jerzy
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Lipka Anna
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Malara Zbigniew
(3)
Masłyk-Musiał Ewa
(3)
Mikuła Bogusz
(3)
Morgan Gareth
(3)
Nowacki Robert
(3)
Oleksiuk Adam
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Schauz Ewa
(3)
Skórska Anna
(3)
Stefan Arkadiusz
(3)
Szabłowski Józef
(3)
Szczupaczyński Jerzy
(3)
Vollmuth Hilmar J
(3)
Waszczak Stanisław
(3)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(3)
Antoszkiewicz Jan D
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Beck-Krala Ewa
(2)
Beckhard Richard (1918-1999)
(2)
Bednarski Lech
(2)
Bitkowska Agnieszka Anna
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Borowska Joanna
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Brzeziński Marek
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Chądzyński Jacek
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Czajka Kamil
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Daniecki Wojciech
(2)
Dąbrowski Paweł
(2)
Falecki Janusz
(2)
Fołtyn Hanna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2010 - 2019
(119)
2000 - 2009
(502)
1990 - 1999
(92)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(739)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(737)
angielski
(4)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Organizacja
(307)
Zarządzanie
(269)
Przedsiębiorstwo
(267)
Kadry
(88)
Zarządzanie strategiczne
(73)
Zarządzanie wiedzą
(58)
Organizacja ucząca się
(54)
Menedżerowie
(52)
Innowacje
(40)
Zarządzanie jakością
(40)
Kultura organizacyjna
(37)
Motywacja pracy
(37)
Praca
(37)
Decyzje
(32)
Przywództwo
(32)
Teoria organizacji
(30)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(23)
Organizacje
(22)
Systemy informatyczne zarządzania
(21)
Informacja dla zarządzania
(20)
Produkcja
(20)
Internet
(19)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(19)
Gospodarka oparta na wiedzy
(18)
Organizacja pracy
(18)
Zarządzanie projektami
(17)
Motywacja
(16)
Globalizacja
(15)
Controlling
(14)
Gospodarka
(14)
Kultura
(14)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(14)
Banki
(13)
Jakość
(13)
Komunikacja społeczna
(13)
Konflikt
(13)
Praca zespołowa
(13)
Zachowanie organizacyjne
(13)
Zarządzanie kryzysowe
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Systemy informatyczne
(12)
Informacja
(11)
Negocjacje
(11)
Przedsiębiorczość (postawa)
(11)
Szkolnictwo wyższe
(11)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(11)
Informatyka
(10)
Konkurencja
(10)
Logistyka
(10)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(10)
Turystyka
(10)
Usługi
(10)
Marketing
(9)
Ocena pracowników
(9)
Otoczenie firmy
(9)
Public relations
(9)
Relacje międzyludzkie
(9)
Administracja
(8)
Informacja gospodarcza
(8)
Jakość produktu
(8)
Logistyka gospodarcza
(8)
Marketing strategiczny
(8)
Polska
(8)
Płaca
(8)
Socjologia organizacji
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(8)
Audyt wewnętrzny
(7)
Benchmarking
(7)
Handel elektroniczny
(7)
Kariera
(7)
Planowanie
(7)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(7)
Samorząd terytorialny
(7)
Systemy informacyjne
(7)
Szkolnictwo
(7)
Służba zdrowia
(7)
Transport
(7)
Współdziałanie
(7)
Instytucje nonprofit
(6)
Kultura pracy
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Outsourcing
(6)
Planowanie strategiczne
(6)
Projektowanie
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Psychologia zarządzania
(6)
Technologia
(6)
Wiedza
(6)
Administracja publiczna
(5)
Bezpieczeństwo publiczne
(5)
Holdingi
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Mentoring
(5)
Oświata
(5)
Przydatność zawodowa
(5)
Psychologia pracy
(5)
Rynek pracy
(5)
Sektor publiczny
(5)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(28)
1901-2000
(8)
1989-
(6)
1989-2000
(6)
2001-0
(5)
1901-
(3)
1801-1900
(1)
1918-
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(22)
Kraje Unii Europejskiej
(7)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Irlandia
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Norwegia
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(89)
Opracowanie
(53)
Praca zbiorowa
(23)
Monografia
(14)
Czasopismo naukowe
(11)
Poradnik
(9)
Raport z badań
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo prawnicze
(2)
Encyklopedia
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Biografia
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Szkic
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(182)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(81)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Inżynieria i technika
(5)
Psychologia
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Nauka i badania
(2)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
742 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Otoczenie biznesu, czyli niepewność uogólniona, 2. Raj utracony: sprawne zarządzanie, efektywna organizacja, 3. Wyzwania przełomu, 4. Zarządzanie wiedzą, 5. Zarządzanie dynamiczne, 6. Budowa potencjału społecznego, 7. Przedsiębiorczość, 8. Zarządzanie międzykulturowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami / Marek Pawlak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 276 s. : rys. ; 24 s.
1. Pojęcie projektu 2. Tworzenie rozwiązań w ramach zarządzania projektami 3. Zarządzanie projektem w sensie funkcjonalnym 4. Struktury organizacyjne zarządzania projektami 5. Zarządzanie zespołem projektowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1104)
1. Koncepcje i metody zarządzania - ujęcia ogólne, przekrojowe. 2. Przedsiębiorstwo bazujące na wiedzy. Organizacja ucząca się - zarządzanie wiedzą - zarządzanie kapitałem intelektualnym. 3. Problemy rozwoju i zastosowań wybranych koncepcji i metod zarządzania. 3.1. Ujęcia teoretyczne. 3.2. Wyniki badań empirycznych, 3.3. Doświadczenia praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zarządzania organizacją; 2. Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; 3. Planowanie - cele, rodzaje i procedura; 4. Zarządzanie strategiczne; 5. Podejmowanie decyzji i narzędzia zarządzania; 6. Organizowanie - cele i zadania; 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 8. Przewodzenie w organizacji; 9. Konflikty w organizacji; 10. Kontrola; 11. Zarządzanie jakością; 12. Kultura organizacji; 13. Reengineering jako metoda doskonalenia organizacji; 14. Systemy informacyjne organizacji; 15. Organizacja wirtualna, 16. Zarządzanie wiedzą [w wyd. z 2004 r.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zarządzania organizacją; 2. Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; 3. Planowanie - cele, rodzaje i procedura; 4. Zarządzanie strategiczne; 5. Podejmowanie decyzji i narzędzia zarządzania; 6. Organizowanie - cele i zadania; 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 8. Przewodzenie w organizacji; 9. Konflikty w organizacji; 10. Kontrola; 11. Zarządzanie jakością; 12. Kultura organizacji; 13. Reengineering jako metoda doskonalenia organizacji; 14. Systemy informacyjne organizacji; 15. Organizacja wirtualna, 16. Zarządzanie wiedzą [w wyd. z 2004 r.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zarządzania organizacją; 2. Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; 3. Planowanie - cele, rodzaje i procedura; 4. Zarządzanie strategiczne; 5. Podejmowanie decyzji i narzędzia zarządzania; 6. Organizowanie - cele i zadania; 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 8. Przewodzenie w organizacji; 9. Konflikty w organizacji; 10. Kontrola; 11. Zarządzanie jakością; 12. Kultura organizacji; 13. Reengineering jako metoda doskonalenia organizacji; 14. Systemy informacyjne organizacji; 15. Organizacja wirtualna, 16. Zarządzanie wiedzą [w wyd. z 2004 r.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teoretyczne aspekty konkurencyjności przedsiębiorstw. Prawno-finansowe uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw. Zarządzanie wiedzą i zasobami ludzkimi. Rola jakości w budowie konkurencyjności przedsiębiorstw. Logistyczna obsługa klienta w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw. Innowacje jako element konkurencyjności przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Jakość i koncepcje zarządzania jakością: 1. Podstawowe pojęcia współczesnego zarządzania jakością, 2. Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM), 3. Zarządzanie ja kością według Deminga, 4. Doświadczenia japońskie, 5. Model Doskonałości EFQM. R.II Systemy jakości: 1. Geneza systemów jakości, 2. Rodzaje systemów jakości, 3. Systemy jakości wg norm ISO serii 9000, 4. Struktura norm ISO serii 9000:2000, 5. Wymagania normy ISO 9001:2000, 6. Korzyści z wdrożenia systemu ISO. R.III systemy zarządzania środowiskowego R.IV System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. R.V integracja systemów zarządzania jakością, środowiskowego oraz bezpieczeństwem i higieną pracy. R.VI Audit, wdrażanie i certyfikacja systemu zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Budowa systemu gospodarki opartej na wiedzy (GOW) w Polsce - wybrane problemy: 1. Struktura gospodarki opartej na wiedzy, 2. Polska na tle gospodarek opartych na wiedzy - porównanie wskaźników standardowych w wybranych krajach, 3. Analiza polskiej koncepcji GOW. Cz. II System zarządzania wiedzą: 1. Kierunki rozwoju wiedzy w dobie globalizacji, 2. Zarządzanie wiedzą podstawą przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw, 3. Organizacja inteligentna, wirtualna i zwinna współczesnym narzędziem zarządzania wiedzą. Cz. III Charakterystyka zarządzania elektronicznego - Internet: 1. Geneza Internetu, 2. Modele biznesowe. Cz. IV Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie. Analiza przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Poza spadkiem marż. 2. Offshoring. 3. Dynamiczna specjalizacja. 4. Nowe formy łączenia i koordynacji. 5. Produktywne tarcie. 6. Tworzenie siatki funkcjonalnej. 7. Nowe podejście do opracowania strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Początki i lata międzywojenne Restytucja i rozwój; Utrata tożsamości i zabiegi o przetrwanie; Rehabilitacja i rozwój; Nobilitacja i rozkwit; Dezintegracja potencjału naukowego i utrata suwerennego statusu; Po systemowej transformacji poli- tyczno - gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Istota centrów kosztów i centrów zysku; II. Wyodrębnienie centrów kosztów i centrów zysku w przedsiębiorstwie; III. Zarządzanie centrami odpowiedzialności; IV. Planowanie i kontrola realizacji zadań centrów kosztów i centrów zysku; V. Motywowanie w centrum odpowiedzialności; VI. Wdrażanie centrów kosztów i centrów zysku w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja modeli zarządzania: nowe podejście. 2. Funkcja mentora. 3. Funkcja moderatora. 4. Funkcja monitorującego. 5. Funkcja koordynatora. 6. Funkcja kierującego. 7. Funkcja realizatora. 8. Funkcja pośrednika. 9. Funkcja innowatora. 10. Integracja i droga do mistrzostwa: zrozumienie procesu rozwojowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2535)
Cz. I Psychologiczne uwarunkowania sukcesu: Koncepcje natury ludzkiej menedżera a zarządzanie ludźmi; Płeć psychologiczna a kompetencje społeczne u kobiet na stanowiskach kierowniczych średniego szczebla; Co decyduje o wyborze preferowanej strategii autoprezentacji u kobiet w procesie rekrutacji zawodowej?; Sympatyczny Smith i groźny Kowalski. Wzorce autoprezentacji polskich i amerykańskich menedżerów; Inklinacja makiawelistyczna a trafność spostrzegania innych ludzi. Konsekwencje dla psychologii zarządzania; Rozwój kompetencji kierowniczych jako rezultat szkoleń (na przykładzie przedsiębiorstw polskich); Orientacja instrumentalna jako sposób przystosowania się do współczesnej rzeczywistości organizacyjnej; Efektywność kierowania jako przejaw potencjału rozwojowego człowieka; Oczekiwania negocjatorów dot. partnera konfliktu interesów a ich własne orientacje - raport z badań; Psychologiczne wyznaczniki skutecznego przedsiębiorcy; Portretowanie pracowników przez pryzmat cech osobowości konformizm - nonkonformizm; Czynniki osobowościowe w planowaniu kariery. Badanie kandydatów na stanowisko kierownicze w oświacie; Przywiązanie organizacyjne i percepcja sprawiedliwości organizacyjnej jako predykatory zachowań etosowych w organizacji; Psychologiczne czynniki sukcesu zawodowego młodych bezrobotnych. Cz. II Metody oceny i prognozowania sukcesu: SYMLOG jako metoda pomiaru i predykacji sukcesu w zarządzaniu Weryfikacja rzetelności i trafności testu MSAT (Management Self-Assessment Test); Prognozowanie sukcesów zawodowych na podstawie danych biograficznych; Zastosowanie metodologii linking data do badania kultury organizacyjnej; Informatyka i multimedia w zarządzaniu; Uwagi na temat pojęć: ewaluacja, ocena, monitoring, controlling. Cz. III Psychologiczne koszty sukcesu: Pracoholizm a system wartości i uwarunkowania temperamentalne; Wartości a psychologiczne koszty sukcesu zawodowego menedżerów; Człowiek w obliczu zjawisk ekonomicznych; Podmiotowe czynniki wypalenia zawodowego; Wypalanie zawodowe - koszty indywidualne i społeczne; Osobowość a radzenie sobie ze stresem w pracy; Czynniki stresogenne kadry kierowniczej policji. Cz. IV Sukces w zdobywaniu rynku: Skuteczna reklama jako przyczynek do sukcesu firmy (raport z badań); Płeć a determinanty zachowań komunikacyjnych przedstawicieli handlowych; Motywy nabywców, marka produktu a charakterystyki psychograficzne konsumenta. Cz. V Dyskusja plenarna i panelowa: VI Ogólnopolska Konferencja Naukowa Sukces z Zarządzaniu "Tradycja i przyszłość" (protokół konferencji).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego własny biznes?, 2. Cechy i umiejętności liderów nowych przedsięwzięć, 3. Od pomysłu do uruchomienia biznesu, 4. Źródła finansowania, 5. Wybór formy prawnej dla nowego przedsięwzięcia, 6. System finansowo-księgowy, 7. Zespół założycielski kadry, kultura organizacyjna firmy na starcie, 8. Jak zaistnieć na rynku, 9. Franchising, 10. Przedsiębiorczość międzynarodowa, 11. Wykorzystanie potencjału Internetu, 12. Specyfika nowych przedsięwzięć technologicznych, 13. Uruchomienie firmy - i co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego własny biznes?, 2. Cechy i umiejętności liderów nowych przedsięwzięć, 3. Od pomysłu do uruchomienia biznesu, 4. Źródła finansowania, 5. Wybór formy prawnej dla nowego przedsięwzięcia, 6. System finansowo-księgowy, 7. Zespół założycielski, kadry, kultura organizacyjna firmy na starcie, 8. Jak zaistnieć na rynku, 9. Franchising, 10. Przedsiębiorczość międzynarodowa, 11. Wykorzystanie potencjału Internetu, 12. Specyfika nowych przedsięwzięć technologicznych, 13. Uruchomienie firmy - i co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Świat człowieka-świat wartości, o istocie człowieczeństwa; 2. Organizacyjna Wieża Babel - organizacja uzasadniana ekonomicznie; 3. Świat biznesu, człowiek, firma, metaorganizacja; 4. Struktury, metody, inspiracje w kierunku doskonałości w zarządzaniu; 5. Filozofia perfekcyjnego zarządzania; 6. Analiza wartości - przykład praktyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Globalizacja działalności przedsiębiorstwa - korzyści i ryzyko, 2. Logika controllingu w procesie strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, 3. Architektura organizacji controllingu w przedsiębiorstwach zinternacjonalizowanych, 4. Infrastruktura informacyjno-analityczna controllingu, 5. Kultura organizacyjna a controlling międzynarodowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Zarządzanie organizacjami w ruchu: 1. Zarządzanie
barkiem ciągłości; 2.Istota, cele i rodzaje zmian org anizacyjnych; 3.Proces zmieniania organizacji. Cz.2 Role interesariuszy organizacji w ruchu : 4.Role i kompetencje menedżerów w procesie zmieniania; 5.Za chowania uczestników zmian; 6.Charakterystyka, role i zadania konsultantów zmian. Cz.3 Budowanie zespołów i tworzenie kultury zmian : 7. Miejsce zespołów w zmianach; 8.Tworzenie kultury zmian Cz.4 Społeczne ujęcie zarządzania projektami zmian : 9.Modele i zasady zarządzania procesami zmian.; 10.Spo łeczna diagnostyka zmian; 11.Techniki interwencyjne i warunki ich stosowania. Cz.5 Personalne mechanizmy wspierania zmian : 12.Strat egie firmy a polityka personalna; 13.Planowanie zatru dnienia w organizacji w ruchu; 14.Projektowanie syste mu motywacyjnego; 15.Rola szkoleń w doskonaleniu orga nizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Zarządzanie restrukturyzacją przedsiębiorstwa: Kiedy przedsiębiorstwo wymaga restrukturyzacji?; Trwała poprawa kondycji firmy; Zarządzanie restrukturyzacją przedsiębiorstwa; Restrukturyzować czy wyeksploatować?; Zapotrzebowanie na zarządzanie restrukturyzacją firmy; Dostępność funduszy i fachowców; Struktura książki. R.2 Objawy i przyczyny pogarszania się kondycji przedsiębiorstwa: Objawy pogarszającej się kondycji firmy; Przewidywanie upadku firmy; Przyczyny pogarszającej się kondycji firmy; Analiza przyczyn upadku przedsiębiorstwa R.3 Cechy charakterystyczne sytuacji kryzysowych; Podatność na kryzys; Wpływ kryzysu na zachowanie kierownictwa; Wpływ kryzysu na organizację; Niezgodność z rzeczywistością; Spirala upadku; Kryzys a zmiany; Interwencja otoczenia. R.4 Metodologia udanej restrukturyzacji: Siedem podstawowych elementów udanej restrukturyzacji; Metodologia wdrażania planu restrukturyzacji; Synchronizacja w czasie. R.5 Diagnoza stanu firmy: Cele; Nastawienie; Analiza zdolności do przetrwania w krótkim okresie; Ocena szans na przetrwanie; Typowe scenariusze ratowania firmy; Ocena możliwych rozwiązań; Ocena grup interesu; Wstępna ocena kierownictwa; Wynik diagnozy stanu firmy R.6 Stabilizacja kryzysu: Najważniejsze zasady stabilizacji kryzysu; Zarządzanie gotówką w krótkim okresie; Strategie krótkoterminowego pozyskiwania gotówki; Nowe reguły zarządzania i kontroli finansowej; Wstępna redukcja kosztów; Przestrzeganie regulacji prawnych. R.7 Przywództwo: Zatrudnienie menedżera prowadzącego restrukturyzację; Cechy menedżera prowadzącego restrukturyzację; Właściwe kierownictwo; Zmiana kierownictwa; Prowadzenie restruktur.; Mobilizacja organizacji; Komunikacja. R.8 Zarządzanie kontaktami z grupami interesu: Zasady zarządzania kontaktami z grupami interesu; Faza wstęp na: Faza zarządzania kryzysowego i przygotowania planu restruktur.; Restruktur. finansowa; Faza wdrożenia; Podsumowanie. R.9 Opracowanie planu restruktur. firmy: Definiowanie wizji firmy; Szczegółowe plany operacyjne; Oprac. projekcji finansowych; Integracja i weryfikacja; Szacowanie ryzyka; Plan komunikacji; Podsumowanie. R.10 Analiza strategiczna firmy: Co się kryje pod poję ciem "strategii firmy"?; Elementy strategii restruktur firm; Strategia przedsięb.; Strategia konkurencyjna lub strategia jednostek organizacyjnych. R.11 Zmiany organizacyjne: Struktura organizacyjna; Ludzie; Podnoszenie kwalifikacji; Warunki zatrudniania pracowników. R.12 Usprawnienie kluczowych procesów: Kluczowe elementy; Sprzedaż i marketing; Poprawa efektywności operacyjnej; Informacja zarządcza i zarządzanie efektywnością. R.13 Wdrożenie planu restruktur.: Reguły skutecznego wdrożenia; Monitorowanie procesu wdrożenia; Źródła zasobów w procesie wdrożenia; Uczestnictwo pracowników w procesie zmian. R.14 Restruktur. finansowa: Krótkoterminowe finansowa nie umożliwiające przetrwanie firmy; Długoterminowa restruktur. finansowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej