Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(241)
IBUK Libra
(10)
Forma i typ
Książki
(237)
E-booki
(10)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(209)
dostępne
(161)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(167)
Czytelnia
(213)
Autor
Łuczkiewicz Grzegorz
(6)
Gierszewska Grażyna
(3)
Martyniak Zbigniew
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Bednarek Mariusz
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Bitkowska Agnieszka
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Czermiński Jerzy
(2)
Duraj Jan
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Friedag Herwig R
(2)
Godawa Grzegorz
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grabowska Tatiana
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jedynak Piotr
(2)
Justyna Marlena
(2)
Kalemba Marcelina
(2)
Kaliszewska Małgorzata
(2)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(2)
Klasińska Barbara
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kowalewski Michał
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Król Małgorzata
(2)
Lewandowska Adrianna
(2)
Likierski Marcin
(2)
Lipka Anna
(2)
Lock Dennis
(2)
Mamroł Andrzej
(2)
Matuszak-Flejszman Alina
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Morgan Gareth
(2)
Nowacki Robert
(2)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(2)
Parsloe Eric
(2)
Pawłowski Konrad
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Podsiadło Iwona
(2)
Rzewucka Paulina
(2)
Shmidt Walter
(2)
Szczepańska Katarzyna
(2)
Tyrała Paweł
(2)
Urbańska Magda
(2)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(2)
Albigowski Marek
(1)
Aleksandrowicz Tomasz R
(1)
Allaire Yvan
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Anusz Jan
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Bartes Frantisek
(1)
Bartosiewicz Bohdan
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Beers Wim van
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biliński Witold
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Borówka Ewa
(1)
Boyatzis Richard E
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Brobst Stephen
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Buchen Irving H
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Byczkowska-Owczarek Dominika
(1)
Carnegie Dale
(1)
Chabiera Joanna
(1)
Chauvet Alain
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Cook Mary F
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(174)
1990 - 1999
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(251)
Język
polski
(251)
Temat
Przedsiębiorstwo
(100)
Zarządzanie
(91)
Organizacja
(35)
Zarządzanie jakością
(31)
Zarządzanie strategiczne
(31)
Kadry
(28)
Zarządzanie wiedzą
(18)
Menedżerowie
(14)
Innowacje
(12)
Jakość
(12)
Marketing
(12)
Zarządzanie projektami
(12)
Konkurencja
(9)
Produkcja
(9)
Controlling
(7)
Decyzje
(7)
Jakość produktu
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Metody badawcze
(7)
Systemy informatyczne zarządzania
(7)
Zarządzanie ryzykiem
(7)
Motywacja pracy
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Planowanie strategiczne
(6)
Praca
(6)
Przywództwo
(6)
Ryzyko
(6)
Globalizacja
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Outsourcing
(5)
Promocja handlowa
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Analiza strategiczna
(4)
Benchmarking
(4)
Ekorozwój
(4)
Informatyka
(4)
Logistyka
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Mentoring
(4)
Metodologia
(4)
Motywacja
(4)
Praca zespołowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Rynek kapitałowy
(4)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(4)
Wartość ekonomiczna
(4)
Analiza SWOT
(3)
Badania marketingowe
(3)
Banki
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Informacja
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Internet
(3)
Kontrola
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Normy ISO 9000
(3)
Rynek
(3)
Studenci
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Badania naukowe
(2)
Badania operacyjne
(2)
Baza danych
(2)
Bhp
(2)
Certyfikacja zgodności
(2)
E-learning
(2)
Ekonomia
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Inwestycje
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kształcenie nauczycieli
(2)
Kultura
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing partnerski
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Metody nauczania
(2)
Metody wychowawcze
(2)
Młodzi dorośli
(2)
Młodzież
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Organizacje
(2)
Oznaczenie CE
(2)
Papiery wartościowe
(2)
Planowanie regionalne
(2)
Poradnictwo
(2)
Produktywność pracy
(2)
Projektowanie
(2)
Projekty
(2)
Promocja
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Czasopismo naukowe
(4)
Monografia
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Edukacja i pedagogika
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Nauka i badania
(2)
251 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Standard jako podstawa zarządzania jakością; 2. Metody rozwiązywania problemów jakościowych: Praca zespołowa w zarządzaniu jakością; Burza mózgów i inne metody pracy zespołowej; Statystyczna kontrola procesu (SPC); 3. Tradycyjne narzędzia rozwiązywania problemów jakościowych: Diagram Pareta- Lorenza; Diagram Ishikawy; Histogramy; Schematy blokowe; Arkusze kontrolne; Karty kontrolne; 4. Nowe narzędzia zarządzania jakością: Diagram pokrewieństwa; Diagram zależności; Diagram systematyki; Diagram macierzowy (tablicowy); Macierzowa analiza danych; Diagram planowania procesu decyzyjnego; Diagram strzałkowy; 5. Metody oraz techniki projektowania i doskonalenia jakości w organizacji: Inżynieria jakości Taguchiego; Zasada Poka-Yoke; FMEA- analiza rodzajów i skutków możliwych błędów; QFD- metoda dopasowania funkcji jakości; Kazein- metoda ciągłego doskonalenia jakości; 6. Studium przypadków rozwiązywania problemów poprawy i doskonalenia jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Raport z badań ankietowych: 1. Charkaterystyka badanych firm, 2. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Dobór pracowników, 4. Ocenianie pracowników, 5. Motywowanie pracowników, 6. Szkolenie pracowników, 7. Stosunki międzyludzkie, 8. Tendencje zmian planowanych, 9. Konkurencyjność badanych przedsiębiorstw, Cz.II Raport z badań pogłębionych - analiza przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota zarządzania kluczowymi klientami; Spojrzenie z perspektywy klienta; Przygotowania do zarządzania kluczowymi klientami; Identyfikacja kluczowych klientów; Stratgie wyjścia; Zaspakajanie potrzeb klienta; W drodze do zarządzania kluczowymi klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie jakością w ujęciu procesowym, 2. Efektywność gospodarowania a zarządzania jakością, 3. Koszty jakości w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa, 4. Zarządzanie kosztami jakości a efektywność gospodarowania - ujęcie modelowe, 5. Weryfikacja modeli rachunku kosztów jakości na podstawie badań ankietowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Wprowadzenie do rozwoju, programowania i zarządzania lokalnego, 2. Metody zarządzania projektami inwestycyjnymi, 3. Model organizacji procesu zarządzania projektami lokalnego rozwoju gospodarczego, 4. Procedury wdrażania lokalnych projektów rozwoju gospodarczego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Hamish Pringle, William Gordon ; przekł. Wanda Grajkowska. - Wyd.2. - Poznań : Dom Wydawniczy REBIS, 2008. - 392 s. : fot., rys., tab., wykr. ; 23 cm.
Część I: Podręcznik życia poświęcony zarządzaniu marką. 1. Maniery czynią człowieka. 2. Klienci - obietnica zawarta w marce i indywidualne zarządzanie marką. 3. Firmy - miłe niespodzianki. 4. Historia Tesco. Część II: Sposób zarządzania marką. 5. Firma świadoma własnej wartości. 6. Podejście wykorzystujące zarządzanie marką. 7. Zarządzanie marką w akcji. 8. Historia Orange. Część III: Cykl doskonalenia sztuki zarządzania marką. Dział I: Zachowania indywidualne. 9. Warunkowanie tworzy markę. 10. Granice wzmacniają wiarę w siebie. 11. Wykorzystywanie przyzwyczajeń. 12. Redukcja stresu w firmie. Dział II: Spotkania. 13. Bądź gotów bronić marki. 14. Minimalizowanie korporacyjnego dystansu. 15. Zarządzanie czynnikiem irracjonalnym. 16. Rola zaufania. Dział III: Obietnica zawarta w marce. 17. Nowoczesna technologia i nowoczesny kontakt. 18. Stosunek do nowego typu konsumpcjonizmu. 19. Jak problemy dotyczące marki mogą stać się częścią rozwiązania. 20. Ochrona marki. Dział IV: Miłe niespodzianki. 21. Jak gesty budują markę. 22. Uważne słuchanie naprawdę się opłaca. 23. Siła zobowiązań wobec klienta. 24. Chwile prawdy. 25. Na czym polega wyjątkowa obsługa klienta. 26. Mniej obiecywać, a więcej dawać. 27. Jak pracownicy z odpowiednim pełnomocnictwem mogą służyć klientowi. 28. Rekrutacja zgodna z wartościami marki. Część IV: Przewodniki zarządzania marką. 29. Dyrektor naczelny. 30. Dyrektor marketingu. 31. Pracownik. 32. Kierownictwo. 33. Klienci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiędzynarodowienie i globalizacja, Nowe źródła przewagi konkurencyjnej, Strategie i struktury w zarządzaniu międzynarodowym, Umiędzynarodowienie podstawowych elementów łańcucha wartości przedsiębiorstw, Integracja i koordynacja łańcucha wartości przedsiębiorstw międzynarodowych, Umiędzyna- rodowienie polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp; R.1 Specyfika zarządzania ludźmi w małej firmie; R.2 Przegląd możliwych sposobów prowadzenia polityki personalnej w małej firmie; R.3 Rekrutacja i selekcja; R.4 Rozwój i doskonalenie pracowników; R.5 Motywowanie i wynagradzanie pracowników; R.6 Ocenianie pracowników; R.7 Rozstanie z pracownikiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od klasycznej szkoły zarządzania do zarządzania zasobami pracy; Sprawowanie władzy w organizacji; Kierowanie pracownikami; System kadrowy w organizacji; Rozwój pracowników; Stosunki pracownicze w organizacji Grupy pracownicze. Kierowanie zespołami zadaniowymi; Procesy motywacyjne w kierowaniu ludźmi. Zjednywanie kierowanych dla realizacji zadań; Przywództwo i autorytet; Konflikty. Kierowanie konfliktami w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podejście procesowe w przedsiębiorstwie: Koncepcja podejścia procesowego w przedsiębiorstwie; Podejście procesowe w wybranych koncepcjach zarządzania; Charakterystyka procesów biznesowych przedsiębiorstwie; 2. Podstawy zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie: Koncepcja zarządzania procesami biznesowymi; Identyfikacja procesów biznesowych; Modelowanie procesów biznesowych; Wdrażanie i controlling procesów biznesowych; Systemy informatyczne wspierające zarządzanie procesami; 3. Uwarunkowania zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie: Koncepcja struktury organizacji procesowej; Społeczne aspekty zarządzania procesami biznesowymi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie Osiągnięciem Celu, 2. Zarządzanie Organizacją, 3. Zarządzanie procesem Inwestycji, 4. Kontrola postępu, 5. Zarządzanie jakością, 6. Zarządzanie Rozwiązywaniem Problemów, 7. Zarządzanie Rozwiązaniami ryzyka, 8. Zarządzanie Procesem Zmian, 9. Zarządzanie integracją, 10. Zarządzanie Zasobem Wiadomości, 11. Zarządzanie Procesem Dokumentacji, 12. Ocena wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Podejście procesowe w zarządzaniu organizacją; Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie; Organizacyjne i społeczne uwarunkowania zarządzania procesami w przedsiębiorstwie; 2. Wybrane zagadnienia zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Zarządzanie kosztami w ujęciu procesowym; Procesy wdrażania innowacji poprzez transfer technologii; 3. Praktyczne aspekty zarządzania procesami w przedsiębiorstwach: Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych; Podejście procesowe w zarządzaniu jakością- Instytut Energetyki O/Gdańsk; Procesowe zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Organizacja systemu produkcyjnego, 2. Produktywność systemu produkcyjnego, 3. Proces produkcyjny i organizacja produkcji, 4. Systemy produkcyjne, 5. Metody i techniki sterowania produkcją, 6. Metody i techniki usprawnienia procesów produkcyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami / Marek Pawlak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 276 s. : rys. ; 24 s.
1. Pojęcie projektu 2. Tworzenie rozwiązań w ramach zarządzania projektami 3. Zarządzanie projektem w sensie funkcjonalnym 4. Struktury organizacyjne zarządzania projektami 5. Zarządzanie zespołem projektowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Metodologie zarządzania projektami, 2. Wdrażanie metodologii zarządzania projektami, 3. Styl działania firmy a zarządzanie projektami, 4. Struktura organizacyjna zarządzania projektami, 5. Negocjowanie dostępu do zasobów, 6. Prognozy i szacunki dotyczące projektu, 7. Planowanie projektu, 8. Przygotowanie harmonogramów projektu, 10. Kontrolowanie projektów, 11. Zarządzanie ryzykiem projektów, 12. Zarządzanie konfliktem, 13. Etyka i moralność, 14. Radzenie sobie ze zmianami zakresu projektu, 15. Pensje i wynagrodzenie, 16. Zarządzanie czasem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami IT / Joseph Phillips ; tł. Michał Lipa. - Wyd. 3. - Gliwice : Helion, 2011. - 528 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1.Rozpoczęcie projektu; 2. Planowanie projektu; 3. Współpraca z zarządem; 4. Zarządzanie zakresem projektu; 5. Tworzenie budżetu; 6. Tworzenie planu projektu; 7. Organizowanie zespołu projektowego; 8. Zarządzanie zespołami; 9. Realizowanie planu projektu; 10. Wprowadzenie zmian do projektu; 11. Egzekwowanie jakości; 12. Zamykanie projektu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa, 1. Co ma do tego zarządzanie projektem?, 2. Co ma z tym wspólnego strategia korporacji?, 3. Poruszanie się po polityce korporacji, 4. Zarządzanie zespołem projektowym, 5. Definiowanie projektu, 6. Organizowanie projektów informatycznych, 7. Jakość od podstaw, 8. Tworzenie zespołu projektowego, 9. Planowanie projektu, 10. Zarządzanie projektami IT, 11. Śledzenie projektu, 12. Zamykanie projektu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
Koncepcje zarządzania, Organizacja fraktalna, Przedsiębiorstwo inteligentne, Modele zarządzania, Organizacja wirtualna, Organizacja ucząca się, Zarządzanie procesami, Organizacja sieciowa, Benchmarking, Outsourcing, Zarządzanie przez cele, Zarządzanie przez motywowanie, Zarządzanie przez wyjątki, Zarządzanie przez innowacje, komunikowanie Zarządzanie przez partycypację, Zarządzanie przez konflikt, Zarządzanie przez kryzysy, Zarządzanie przez zadania, grupy autonomiczne, Zarządzanie przez formalizację, ryzyko, nadzór i kontrolę, Zarządzanie przez koła jakości, Zarządzanie czasem, Zarządzanie przez intuicję, kulturę, Zarządzanie przez układy macierzowe, Zarządzanie przez marketing wewnętrzny, Zarządzanie przestrzenią organizacyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W numerze [Contents]: Wstęp [Introduction], s. 7–8; Jerzy Hausner: Tworzenie i rodzaje wiedzy społecznej [The development and types of social knowledge], s. 9–18; Jarosław Górniak: Badanie społeczeństwa z perspektywy podmiotu działającego [Analysis of society from the point of view of an acting subject], s. 19–32; Stanisław Mazur: Poznanie, wiedza i działanie społeczne w paradygmacie wielości [Cognition, knowledge and social action in the multiplicity paradigm], s. 33–42; Jan Hartman: Co po socjologii? [What will replace sociology? ], s. 43–52; Anna Giza: Społeczeństwo jako problem koordynacji: rola wiedzy w stanowieniu bytu społecznego [Society as a coordination problem: The role of knowledge in establishing social entities], s. 53–70; Bob Jessop: Social imaginaries, structuration, learning, and ‘collibration’: Their role and limitations in governing complexity, s. 71–84; Robert Delorme: Głęboka Kompleksowość a ujęcie krytyczności w wyjaśnianiu kompleksowości przez Morina i Le Moigne’a [Deep Complexity and the problem of criticality in Morin’s and Le Moigne’s accouts of complexity], s. 85–108; John L. Campbell, Owe K. Pedersen: Reżimy wiedzy: jak Stany Zjednoczone i Dania interpretowały kryzys stagflacji [Knowledge regimes: How America and Denmark made sense of the stagflation crisis], s. 109–124; Barbara Worek: Kiedy poznający podmiot jest działającą kobietą: przypadek badań feministycznych [When the cognitive subject is an active woman: The case of feminist studies], s. 125–136; Robert Chrabąszcz: Lingwistyka a współczesne paradygmaty nauki [Linguistics vs. the contemporary research paradigms], s. 137–146; Bartosz Józefowski: Evidence-based policy – nowa koncepcja dotykająca starych problemów [Evidence-based policy: A new approach to old problems], s. 147˜–152; Magdalena Jelonek: Niezamierzone efekty działań ludzkich, czyli o tym, czy może się udać reforma systemu szkolnictwa wyższego [Unintended effects of human action and reforms of the higher education system], s. 153–164; Marek Ćwiklicki: Tworzenie się wiedzy społecznej według teorii CRP [Social knowledge creation in the complex responsive processes theory ], s. 165–172; Miłowit Kuniński: Wyjaśnianie powstawania norm [Explaining the emergence of norms], s. 173–184; Jerzy Hausner: Tworzenie i rodzaje wiedzy społecznej – ciąg dalszy [The development and types of social knowledge – continued.], s. 185–194.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej