Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(801)
ebookpoint BIBLIO
(17)
IBUK Libra
(8)
Forma i typ
Książki
(784)
Publikacje naukowe
(215)
Publikacje fachowe
(150)
E-booki
(25)
Publikacje dydaktyczne
(20)
Poradniki i przewodniki
(18)
Czasopisma
(13)
Audiobooki
(5)
Publikacje informacyjne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(565)
dostępne
(538)
wypożyczone
(22)
nieokreślona
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(565)
Czytelnia
(574)
Autor
Borkowska Stanisława (1939- )
(19)
Huczek Marian (1939-2023)
(14)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(13)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(13)
Romanowska Maria (1947- )
(13)
Grabiec Olimpia (1975- )
(12)
Dzieńdziora Joanna
(10)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(10)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(10)
Opolski Krzysztof (1948- )
(9)
Nowak Edward (1951- )
(8)
Obłój Krzysztof (1954- )
(8)
Penc Józef (1939-2017)
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Antonowicz Paweł
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Szymonik Andrzej (1952- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Filipiak Beata (1967- )
(6)
Gierszewska Grażyna
(6)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Sierpińska Maria (1950- )
(6)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(6)
Trocki Michał (1945- )
(6)
Bakonyi Jadwiga
(5)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(5)
Chodyński Andrzej
(5)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(5)
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(5)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(5)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(5)
German Janusz (1974- )
(5)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(5)
Klimek Jan (1952- )
(5)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Malinowska Ewa
(5)
Suchar Marek (1954- )
(5)
Borowiecki Ryszard
(4)
Dudzik-Lewicka Irena
(4)
Fleszer Dorota (1971- )
(4)
Gajewska Paulina
(4)
Gregor Bogdan (1943- )
(4)
Hamrol Adam (1952- )
(4)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(4)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(4)
Listwan Tadeusz (1940- )
(4)
Ludwiczyński Antoni
(4)
Machała Robert
(4)
Michalski Grzegorz
(4)
Monkiewicz Jan (1949- )
(4)
Mruk Henryk (1948- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Rosa Grażyna (1968- )
(4)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(4)
Blaik Piotr (1942- )
(3)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(3)
Bryx Marek
(3)
Bylok Felicjan
(3)
Czekaj Jan (1950- )
(3)
Dresler Zbigniew (1943- )
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Dylewski Marek (1965- )
(3)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Janczewski Jerzy
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Kinowska Hanna
(3)
Kramer Józefa (1930- )
(3)
Madyda Aneta
(3)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Rusiński Michał
(3)
Rutkowski Andrzej
(3)
Sitek Marcin
(3)
Supernat Jerzy (1951- )
(3)
Szewczyk Irena
(3)
Wierzbicka Ewa
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(3)
Wędzki Dariusz
(3)
Albigowski Marek
(2)
Aluchna Maria
(2)
Andrzejczyk Paweł
(2)
Antczak Zbigniew
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bangs David H. Jr
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Beckhard Richard (1918-1999)
(2)
Bednarski Lech
(2)
Berbeka Jadwiga
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(2)
Brigham Eugene F
(2)
Buzek Ludgarda (1935- )
(2)
Bławat Franciszek (1945- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(62)
2010 - 2019
(209)
2000 - 2009
(414)
1990 - 1999
(141)
Okres powstania dzieła
2001-
(148)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(813)
Rosja
(6)
Wielka Brytania
(2)
nieznany (a)
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(815)
rosyjski
(7)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(263)
Zarządzanie
(150)
Kadry
(66)
Zarządzanie strategiczne
(65)
Organizacja
(54)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(51)
Marketing
(47)
Zarządzanie jakością
(47)
Banki
(40)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(39)
Innowacje
(37)
Zarządzanie finansami
(36)
Finanse przedsiębiorstwa
(35)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(35)
Finanse
(33)
Zarządzanie ryzykiem
(33)
Zarządzanie wiedzą
(31)
Zatrudnienie
(31)
Motywacja pracy
(28)
Logistyka gospodarcza
(26)
Planowanie strategiczne
(26)
Płaca
(26)
Decyzje
(24)
Polityka zatrudnienia
(23)
Analiza strategiczna
(22)
Inwestycje
(22)
Kultura organizacyjna
(22)
Ocena pracowników
(22)
Teoria organizacji
(22)
Menedżerowie
(21)
Rachunkowość zarządcza
(21)
Rynek finansowy
(21)
Controlling
(20)
Konkurencja
(20)
Konkurencyjność
(20)
Otoczenie firmy
(20)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(19)
Kapitał
(19)
Zarządzanie projektami
(19)
Globalizacja
(18)
Praca
(18)
Rachunkowość
(18)
Ryzyko
(18)
Wartość ekonomiczna
(18)
Informacja gospodarcza
(17)
Koszty
(17)
Usługi
(17)
Jakość produktu
(16)
Rynek pracy
(16)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(15)
Organizacja ucząca się
(15)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(15)
Rekrutacja pracowników
(15)
Rynek kapitałowy
(15)
Systemy informatyczne zarządzania
(14)
Turystyka
(14)
Efektywność ekonomiczna
(13)
Gospodarka oparta na wiedzy
(13)
Logistyka
(13)
Produkcja
(13)
Przedsiębiorczość
(13)
Marketing strategiczny
(12)
Polityka płacowa
(12)
Przedsiębiorczość (postawa)
(12)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(12)
Jakość usług
(11)
Kapitał ludzki
(11)
Sprawozdawczość finansowa
(11)
Fundusze strukturalne UE
(10)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(10)
Przedsiębiorstwo usługowe
(10)
Samorząd terytorialny
(10)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(10)
Szkolnictwo wyższe
(10)
Usługi turystyczne
(10)
Łańcuch dostaw
(10)
Analiza SWOT
(9)
Analiza finansowa
(9)
Audyt wewnętrzny
(9)
Badania marketingowe
(9)
Bilans księgowy
(9)
Etyka biznesu
(9)
Finanse publiczne
(9)
Holdingi
(9)
Instytucje nonprofit
(9)
Jakość
(9)
Konsumenci
(9)
Marketing cyfrowy
(9)
Przywództwo
(9)
Public relations
(9)
Ryzyko finansowe
(9)
Siła robocza
(9)
Służba zdrowia
(9)
Ubezpieczenia
(9)
Zarządzanie kryzysowe
(9)
Gospodarka
(8)
Handel elektroniczny
(8)
Innowacje organizacyjne
(8)
Internet
(8)
Leasing
(8)
Temat: czas
2001-
(135)
1989-2000
(46)
1901-2000
(21)
1945-1989
(6)
1989-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(147)
Kraje Unii Europejskiej
(25)
Europa
(3)
Niemcy
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Czechy
(2)
Japonia
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Rosja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(271)
Opracowanie
(134)
Praca zbiorowa
(105)
Monografia
(50)
Poradnik
(45)
Case study (studium przypadku)
(15)
Raport z badań
(13)
Materiały pomocnicze
(12)
Czasopismo naukowe
(11)
Czasopismo ekonomiczne
(10)
Materiały konferencyjne
(9)
Ćwiczenia i zadania
(9)
Encyklopedia
(5)
Wydawnictwa popularne
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Artykuły
(1)
Dane statystyczne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Tezaurus
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(626)
Zarządzanie i marketing
(522)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(31)
Transport i logistyka
(15)
Informatyka i technologie informacyjne
(9)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Filozofia i etyka
(6)
Psychologia
(6)
Inżynieria i technika
(5)
Podróże i turystyka
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Ochrona środowiska
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Matematyka
(2)
Nauka i badania
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
826 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bankowość / red. nauk. Jerzy Węcławski. - Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2006. - 445 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Wpływ ustawodawstwa na kształtowanie nowoczesnego sektora bankowego 2. Sektor bankowy w okresie transformacji 3. Stabilność sektora bankowego 4. Nowe regulacje dotyczące wymagań kapitałowych wobec banków 5. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju sektora bankowego w Polsce 6. Polski sektor bankowy na tle sektorów bankowych państw Unii Europejskiej - analiza porównawcza (wybrane zagadnienia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bankowość : zagadnienia podstawowe / Małgorzata Iwanicz-Drozdowska, Władysław L. Jaworski, Zofia Zawadzka. - Nowe wydanie zaktual. i rozszerz. - Warszawa : Poltext, 2010. - 334 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I System bankowy i jego otoczenie: Banki i system bankowy; Polityka pieniężna banku centralnego i rynek pieniężny; Nadzór na działalnością bankową w Polsce. Cz. II Operacje bankowe: Operacje kredytowo-depozytowe; Operacje zagraniczne; Operacje bankowości elektronicznej; Operacje bankowości inwestycyjnej; Sekuratyzacja; Operacje instrumentami pochodnymi. Cz. III Zarządzanie bankiem komercyjnym: Cele polityki bankowej; Kapitał własny banku; Strategia marketingowa banków komercyjnych; Ocena działalności banku; Cz. IV Ryzyko bankowe: Pojęcie i rodzaje ryzyka bankowego; Ryzyko płynności; Ryzyko kredytowe; Ryzyko kraju; Ryzyko stopy procentowej; Ryzyko walutowe; Ryzyko operacyjne; Modele VaR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Bankowca)
1. Bankowość rynkowa, 2. Tradycja bankowości publicznej, 3. Globalizacja bankowości międzynarodowej, 4. Konglomeraty finansowe jako podstawowa forma bankowości międzynarodowej, 5. Standardy bankowości międzynarodowej, 6. Instrumenty finansowe bankowości międzynarodowej, 7. Corporte governance w bankowości międzynarodowej, 8. Zarządzanie ryzykiem systemowym bankowości międzynarodowej, 9. Międzynarodowe rynki finansowe, 10. Perspektywy bankowości międzynarodowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wyd. 3. - Gliwice : Helion S.A. , cop. 2021. - 853 s. : il. ; 25 cm.
Autor
Gatunek
Co nowego, czyli spory wstęp. Jak to się zaczęło. "Biblia e-biznesu" w liczbach. Świat się zmienia, czyli co nowego w branży. "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek. Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu. 1.1. Specyfika biznesu w internecie. 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne. 1.3. Nowe rynki e-biznesu. 1.4. Startup w internecie. 1.5. Wstępna analiza rynku. 1.6. E-biznesplan. 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu. 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie. 1.9. Strategie cenowe. 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców. 1.11. Finansowanie e-biznesu. 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym. 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe. 1.14. Tokenizacja e-biznesu. 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę. Rozdział 2. Sklep internetowy. 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki. 2.2. Typy platform e-sklepowych. 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego. 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych. 2.5. Wdrożenie e-sklepu. 2.6. Hosting dla e-sklepu. 2.7. Audyt przedwdrożeniowy. Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y. 3.1. Allegro dziś. 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert. 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads. 3.4. Sprzedaż na Amazon, 3.5. Sprzedaż na eBayu. 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba. 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie. Rozdział 4. Usługi online. 4.1. E-usługi. 4.2. E-sprzedaż wiedzy. 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio. 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa. 4.5. Personal branding w e-usługach. 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne). 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline. Rozdział 5. E-marketing. 5.1. Podstawy marketingu online. 5.2. Wprowadzenie do brandingu. 5.3. Budowanie marki online. 5.4. Google Moja Firma. 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa. 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach. 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej. 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii. 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu. 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne. 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360°. 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki. 5.13. Marketing wirusowy. 5.14. Growth hacking marketing. 5.15. Social media i marketing społecznościowy. 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku. 5.17. "Lajwy" sprzedażowe. 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii. 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany". 5.20. LinkedIn w biznesie. 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu. 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie. 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady. 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych. 5.25. E-mail marketing. 5.26. Efektywny newsletter. 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages). 5.28. Systemy do e-mail marketingu. 5.29. Marketing automation. 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja. 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych. 5.32. Content marketing - marketing treści. 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych. 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy. 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko). 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce. 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca. Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem. 6.1. Profil e-klienta. 6.2. Komunikacja z e-klientem. 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży. 6.4. Budowanie zaufania klienta. 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów. 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta. 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami. 6.8. Feedback konsumencki. 6.9. Rekomendacja konsumencka. 6.10. Monitoring opinii w internecie. 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu. 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji. 6.13. Negocjacje w e-biznesie. 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji. Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka. 7.1. Płatności w internecie. 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty. 7.3. Automaty paczkowe. 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich. 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych. 7.6. Automatyzacja w e-biznesie. 7.7. Aplikacje dla e-biznesu. 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie – przegląd. Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży. 8.1. Outsourcing w e-biznesie. 8.2. Analiza konkurencji. 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami. 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem. 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie. 8.6. Porównywarki cen. 8.7. Czym są Google Zakupy. 8.8. Długi ogon w e-biznesie. 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów. 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży. 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem. 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego. 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży. 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje. 8.15. Optymalizacja kosztów. 8.16. Mity psujące e-sprzedaż. 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców. 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną. 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży. 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku. Rozdział 9. E-biznes a prawo. 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu. 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu. 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej. 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy. 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży. 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie. 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować. 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy. 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu. 9.10. Regulamin sklepu internetowego 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów. 9.12. Ochrona danych osobowych. 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro. 9.14. Mailing a spam. 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie. 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki. 9.17. Nieuczciwa konkurencja. 9.18. Ochrona znaków towarowych. 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych. 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes. 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie. 9.22. Transfer własności intelektualnej. 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne. 9.24. Mity prawne w e-commersie. Rozdział 10. BHP w e-biznesie. 10.1. Osobowość przedsiębiorcy. 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy. 10.3. Kobieta w e-biznesie. 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie. 10.5. Procedury w e-biznesie. 10.6. Telepraca i telepracownicy. 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny. 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny). 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy. 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów. 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu. 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu. 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy. 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu. 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne. 10.16. Porażka w biznesie. 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo. 10.18. Sukcesja e-biznesu. Posłowie. Epokalipsa... czy efektyka?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Podstawowe pojęcia, 2. Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie, 3. Cele i opis przedsięwzięcia, 4. Opis produktu, 5. Analiza rynku, 6. Marketing, 7. Zarządzanie, 8. Analiza szans i zagrożeń, 9. Analiza finansowa, 10. Plan wykonawczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zmieniająca się istota biznesu międzynarodowego. Podstawowe pojęcia, 2.Teorie biznesu międzynarodowego, 3.Niepewność w międzynarodowym otoczeniu przedsiębiorstw, 4.Międzynarodowe regulacje handlu światowego, 5.Przem,iany w korporacjach transnarodowych, 6.Międzyanrodwe sieci przedsiębiorstw handlowych, 7.Przedsiębiorstwa wirtualne, 8.Małe i średnie przedsiębiorstwa, 9.Podmioty z udziałem kapitału zagranicznego, 10.Zarządzanie międzynarodowe, 11. B+R. Produkcja międzynarodowa (rozwój technologii i produkcja międzynarodowa), 12.Marketing na rynkach zagranicznych, 13.Logistyka międzynarodowa, 14.Finansowanie w biznesie międzynarodowym, 15.Ryzyko kursowe w działalności gospodarczej i metody jego minimalizowania - zarządzanie przepływami środków walutowych w firmie międzynarodowej, 16.Euro jako katalizator rozwoju, 17.Międzyanrodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes plan / Ewa Filar, Jerzy Skrzypek. - Wyd. 3 rozsz. - Warszawa : Poltext, 1999. - 213, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm + dyskietka.
Wstęp; Czy planowanie może być czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa?; Jak planować w przedsiębiorstwie; Co to jest biznes plan?; Proponowany wzór biznes planu; Plan finansowy; Biznes plan firmy "CEGBUD"; Plan restrukturyzacji; Komputerowy program BPLAN-2. Aneksy: 1. Lista potencjalnych szans, zagrożeń oraz słabych i silnych stron; 2. Przeciętne wartości wskaźników finansowych; 3. Program multimedialnego treningu menedżerskiego "Zasady konstrukcji planu działania firmy symulacje komputerowe".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Na co komu potrzebny biznes plan, czyli kto to jest przedsiębiorca i czego może oczekiwać. 2. Definicja i funkcja biznes planu oraz podstawowe pojęcia związane z jego konstruowaniem. 3. Analiza otoczenia na potrzeby biznes planu. 4. Analiza ryzyka na potrzeby biznes planu. Konstruowanie scenariuszy wydarzeń. 5. Określanie wartości firmy i poszczególnych jej składników na podstawie biznes planu. 6. Biznes plan jako instrument decyzji menedżerskich. 7. Horeca Machines sp. z o.o - pełna analiza przypadku planowania biznesowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Struktura biznesplanu, 2. Analiza rynku, sektora i przedsiębiorstwa, 3. Analiza i badanie rynku, 4. Plan marketingowy, 5. Zasoby ludzkie w biznesplanie, 6. Analiza ekonomiczno-finansowa, 7. Ocena biznesplanu przez banki, 8. Uwarunkowania współfinansowania projektu inwestycyjnego gminy ze środków Unii Europejskiej w latach 2007-2013, 9. Ocena zdolności kredytowej gminy przez bank
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan czyli jak poznać kredytobiorcę / Lucyna Kowalczyk. - Warszawa : TWIGGER, 1998. - 146s. : rys., tab. ; 20 cm.
(Biblioteka Bankowca)
Zawiera: Wstęp; I. Biznesplan źródłem informacji o kredytobiorcy; II. Badania umożliwiające zdobycie informacji do opracowania biznesplanu; III. Wybór strategii; IV. Procedura formułowania biznesplanu; V. Struktura biznesplanu; VI. Ocena biznesplanu Biznesplan źródłem informacji o kredytobiorcy. Bdania umożliwiające zdibycie informacji do opracowania biznesplanu. Wybór strategii. Procedura formułowania biznesplanu. Struktura biznesplanu. Ocena
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Książka jest zbiorem studiów przypadków i refleksji. Powstała w wyniku inspiracji wykładami prowadzonymi dla studentów Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego w ramach cyklu „Bliżej praktyki”. Te z kolei były następstwem bardzo dużego zainteresowania studentów wykładami organizowanymi przez członków funkcjonującej na wydziale Rady Biznesu. Tematy trzech cykli wykładów obejmowały aktualne zagadnienia z zakresu funkcjonowania gospodarki, ekonomii, inwestycji, finansów, zarządzania, a także zagadnienia społeczne. Dużą zaletą spotkań był bezpośredni kontakt z praktykami oraz zetknięcie się z prawdziwymi problemami biznesowymi. Rosnąca popularność wykładów przyczyniła się do rozwinięcia współpracy i spisania najciekawszych doświadczeń.
Książka doskonale wpisuje się w potrzeby i zainteresowania wszystkich zaangażowanych stron: uczelni (studentów, kadry akademickiej, władz), jak i pracodawców. Przynosi wymierne korzyści społeczności akademickiej i zacieśnia więzi między środowiskami. Współpraca daje dużą szansę wzmocnienia kontaktów i wymiany pomysłów. Stanowi dopełnienie nawiązanych relacji między uczelnią a praktyką gospodarczą.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Everything you ever wanted to know about branding; 2. Building a Brand, step-by-step; 3. Launching your New Brand; 4. The care and feeding of your Brand; 5. Protecting your Brand; 6. The part of tens.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Istota zarządzania operacyjnego; R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność; R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy; R.4 Zarządzanie projektami; R.5 Zarządzanie przez jakość; R.6 Projektowanie produktu; R.7 Projektowanie procesu; R.8 Projektowanie lokalizacji; R.9 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami; R.10 Zarządzanie łańcuchem dostaw; R.11 Prognozowanie; R.12 Planowanie zdolności produkcyjnej; R.13 Systemy planowania produkcji; R.14 Zarządzanie zapasami; R.15 Planowanie zaopatrzenia materiałowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Budowanie wizerunku urzędnika w mediach / Rafał Guzowski. - Wyd. 2. - Wrocław : PRESSCOM Sp. z o.o. , 2017. - 295 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Administracja Publiczna Biblioteka)
Rozdział 1. Dziecko we mgle, czyli w poszukiwaniu odpowiedniego kierunku: 1.1. Autoprezentacja - mity i "uczniowskie" błędy z podręczników; 1.2. Dziennikarz i jego must have - jak stworzyć dziennikarzowi odpowiednie warunki; 1.3. Rzeczywistość świata mediów a rzeczywistość ludzi świata "normalnego"; 1.4. Prawo jako narzędzie do obrony. Rozdział 2. Czy leci z nami pilot? Kryzys w organizacji: 2.1. Mówię kryzys, myślę...; 2.2. Kanały przepływu komunikacji w sytuacji kryzysowej; 2.3. Sytuacja kryzysowa i paraliż medialny; 2.4. Czy warto żądać sprostowań w mediach?. Rozdział 3. Recepta na medialne zło: 3.1. Polityka informacyjna jako źródło spokoju; 3.2. Jak stworzyć dobrą politykę informacyjną?; 3.3. Profesjonalizacja obsługi medialnej - media relations; 3.4. Nie wychylaj się, bo wystawiasz się na atak; 3.5. Dobre i złe media czy serdeczność i krew. Rozdział 4. Jestem, kim jestem: 4.1. Rzecznik prasowy superstar; 4.2. Zawiłości języka - ujęcie praktyczne; 4.3. Obraza na media i konflikt; 4.4. Rzecznik z przypadku kontra doświadczony dziennikarz. Rozdział 5. Media społecznościowe: 5.1. Relacje w sieci - czy są granice?; 5.2. Czego nie robić w mediach społecznościowych; 5.3. Media społecznościowe w rękach rzecznika; 5.4. Facebook; 5.5. FOG - bardziej mgliście się nie da?; 5.6. Jak pisać w sieci?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przesłanki zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, Teoretyczne podstawy wykorzystania budżetu w zarządzaniu jednostkami samorządu terytorialnego, Doświadczenia z metodami budżetowania w wybranych krajach zachodnich, Koncepcje wykorzystania budżetu w zarządzaniu jednostkami samorządowymi w Polsce, Eksperymenty w polskich gminach - wyniki badań, Reformy budżetowe na przykładzie Krakowa i Poznania, Tradycyjne budżetowani e w gminach - wyniki badań, Możliwości zastosowania budżetu zadaniowego w zarządzaniu powiatem, Wykorzystanie budżetu w zarządzaniu powiatem - wyniki badań, Zarządzanie gminą i powiatem a granice zaciągania długu, Warunki rozwoju nowatorskich metod budżetowania w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351.72 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.72 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Ogólna ch-ka budżetowania (Geneza budżetowania; Pojęcie i zasady budżetowania; Cele i zadania budżetowania); Związki budżetowania z funkcjami kierowniczymi (Budżetowanie jako kategoria planowania finansowego; Kontrola procesu produkcji za pomocą budżetowania; Wartości motywacyjne budżetowania; Budżetowanie a zarządzanie strategiczne); Projektowanie i organizacja budżetowanie w przedsiębiorstwie (Ogólne zagadnienia projektowania systemów zarządzania; Budżetowanie jako rozwinięcie funkcji produkcji w przedsiębiorstwie; Dostosowanie procedury do systemu finansowego przedsiębiorstw Elementy procedury budżetowania dużych przedsiębiorstw na przykładzie stoczni (Zasady budżetowania najważniejszych rodzajów kosztów; Mechanizm aktualizacji budżetu; Zadania uczestników procesu budżetowania; Opis tablicy budżetowej; Poziom rozwoju budżetowania w polskich stoczniach produkcyjnych; Stosowanie budżetowania i analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie (Schemat przebiegu procedury budżetowania; Analiza ekonomiczna jako sposób weryfikacji budżetowania.; Praktyczne zagadnienia budżetowania); Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System budżetowania w przedsiębiorstwie. 2. Budżetowanie a funkcje zarządzania w przedsiębiorstwie. 3. Procedura i metody budżetowania w przedsiębiorstwie. 4. Budżetowanie przychodów i wpływów. 5. Budżetowanie kosztów i wydatków. 6. Proces budżetowania w mikro i małych przedsiębiorstwach. 7. Wpływ budżetowania na proces zarządzania finansami w przedsiębiorstwie. 8. Budżetowanie w przedsiębiorstwie - ujęcie praktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie kosztami przedsiębiorstwa. 2. Istota i cele budżetowania. 3. Budżet głównych i jego struktura. 4. Metody i zasady budżetowania. 5. Ośrodki odpowiedzialności za koszty. 6. Kosztorysowanie. 7. Budżety cząstkowe. 8. Kontrola budżetowa. 9. Organizacyjne aspekty budżetowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Budżetowanie jako instrument zarządzania. 2. Podstawowe koncepcje budżetowania. 3. Budżetowanie operacyjne. 4. Budżetowanie finansowe. 5. Budżetowanie kapitałów. 6. Kontrola wykonania budżetów. 7. Budżetowanie w warunkach rachunku kosztów standardowych. 8. Psychologiczne aspekty budżetowania. 9. Organizacja budżetowania. 10. Informatyczne wspomaganie budżetowania. 11. Budżetowanie w nowoczesnych systemach zarządzania. 12. Budżetowanie w przedsiębiorstwie. Studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej