Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(44)
Forma i typ
Książki
(39)
Czasopisma
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(29)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(30)
Czytelnia
(37)
Autor
Grabiec Olimpia (1975- )
(5)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(3)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Budzyński Wojciech
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Czajka Kamil
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Kondak Anna
(2)
Malátek Vojtěch
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Stefańska-Matuszyn Maria
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Widera Wiktor
(2)
Zasępa Piotr
(2)
Čemerková Šárka
(2)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Bera Milena
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Borówka Ewa
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Burceva Tetyana
(1)
Butryn-Karaś Magdalena
(1)
Błażukiewicz Anna
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Coughlan Anne T
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cyz Katarzyna Emilia
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dobska Monika
(1)
Donets Oksana
(1)
Dudek Marek
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
El-Ansary Adel
(1)
Falecki Janusz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gawron Iwona
(1)
Gorchels Linda
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grmanová Eva
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hartman Jan (1967- )
(1)
Haviernikova Katarína
(1)
Horodyńska Małgorzata
(1)
Ivanová Eva
(1)
Janasz Władysław
(1)
Janulek Piotr
(1)
Jarosz Klaudia
(1)
Jaśniok Michał
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kall Jacek
(1)
Kanczak Agnieszka
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karwowski Jan
(1)
Karwowski Marek
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kataev Dmitrij
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Koišová Eva
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kordoš Marcel
(1)
Korenkiewicz Aleksandra
(1)
Korombel Anna
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kozak Marcin
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kroik Janusz
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kulisz Victoria
(1)
Kędzierska-Szczepaniak Angelika
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lewicki Arkadiusz
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marcineková Katarína
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Masárová Jana
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Małkus Tomasz
(1)
Mojs Ewa
(1)
Moutinho Luiz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Temat
Przedsiębiorstwo
(16)
Marketing
(13)
Innowacje
(7)
Kadry
(6)
Zarządzanie
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Marketing elektroniczny
(5)
Public relations
(5)
Marketing strategiczny
(4)
Służba zdrowia
(4)
Instytucje nonprofit
(3)
Internet
(3)
Inwestycje
(3)
Lekarze a pacjenci
(3)
Menedżerowie
(3)
Negocjacje
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Turystyka
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie służbą zdrowia
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Blogi
(2)
Ekorozwój
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Logistyka
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Mentoring
(2)
Miasta
(2)
Motywacja pracy
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacja
(2)
Polska
(2)
Private equity
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Reklama
(2)
Rynek
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Venture capital
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Administracja
(1)
Alokacja
(1)
Automatyzacja
(1)
Awans zawodowy
(1)
Banki
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Biblioteka
(1)
Biblioteki
(1)
Biznes
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Ekologia
(1)
Energetyka
(1)
Etyka lekarska
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Firma (nazwa) -- marketing
(1)
Globalizacja
(1)
Górnictwo
(1)
Hotelarstwo
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Internet -- stosowanie -- gospodarka
(1)
Jakość usług
(1)
Języki programowania
(1)
Kariera
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Leasing
(1)
Leczenie
(1)
Marka*
(1)
Marketing biblioteczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Motywacja
(1)
Nieruchomości
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odpady
(1)
Opieka społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Medycyna i zdrowie
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Budowa założeń strategicznych na rynku politycznym, 2. Opcje strategiczne na rynku politycznym, 3. Nowe wyzwania strategiczne marketingu politycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Analizy na poziomie produktu : 1.Modele rozwoju produktu, 2.Struktury i opcje organizacyjne rozwoju produkty. Cz. II Analizy na poziomie przedsiębiorstwa : 1.Znaczenie marki w budowaniu wizerunku i wartości przedsiębiorstwa usługowego, 2.Elementy promocji i jej zadania w przedsiębiorstwie, 3.Funkcje strategii logistycznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4.Rola czynnika ludzkiego w osiąganiu przez firmę przewagi konkurencyjnej na rynku, 5.Warunki wzrostu efektywności przedsiębiorstwa "Poczta Polska" w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej. Cz. III Analiza na poziomie samorządu terytorialnego : 1.Zróżnicowanie regionalne w Polsce w okresie transformacji systemu społeczno-gospodarczego, 2.Rola jednostek samorządu terytorialnego w finansowaniu rozwoju lokalnego (na przykładzie miasta Łomża), 3.Źródła finansowania zadań własnych samorządu terytorialnego na przykładzie powiatu w Ełku. CZ.IV Analizy na poziomie sektora : 1.Konsolidacja sektora bankowego a istota spółdzielczości, 2.Rola i funkcje banków w systemie finansowym państwa, 3.Zastosowanie metod taksonomicznych w wyznaczaniu mierników rozwoju gospodarczego, 5.Eduukacyjne uwarunkowania rozwoju MŚP
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Planowanie: Zmieniając się formuła zarządzania sprzedażą; Planowanie - dziś i jutro; Budowanie profesjonalnego zespołu sprzedawców; II. Przygotowania: Wyszukiwanie talentów; Doskonalenie zespołu sprzedawców; Programy wynagrodzeń jako motor ponadprzeciętnych wyników; III. Realizacja: Badanie efektywności i zarządzanie nią; Coaching i działania doradcze; Spoglądając w przyszłość; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Tradycyjne rozumienie wizerunku jako bariera dalszego rozwoju skutecznych działań promocyjnych: Dotychczasowe ujęcie wizerunku; Rozumienie wizerunku przez różne grupy uczestników rynku; Ograniczenia wykorzystania wizerunku we współczesnym marketingu; 2. Nowa koncepcja wizerunku równoległego: 1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego; Istota wizerunku równoległego; Psychologiczne i fizyczne aspekty wizerunku równoległego; 3. Wpływ wizerunku równoległego na decyzje podejmowane przez przedsiębiorców i ich klientów: Wizerunek równoległy jako uwarunkowanie decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców na rynku biznesowym; Stopień wpływu wizerunku równoległego na decyzje konsumentów krajowych i zagranicznych; Wykorzystanie wizerunku równoległego w procesie podejmowania decyzji na podstawie zachowań uczestników rynku; 4. Możliwości kreowania wizerunku równoległego: Analiza możliwości ingerowania w wizerunek równoległy; Podatność wizerunku równoległego na tradycyjne metody promocyjne; Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku firmy i marki; 5. Znaczenie koncepcji wizerunku równoległego dla rozwoju nowych kierunków w public relations i marketingu: Wykorzystanie wizerunku równoległego w kształtowaniu opinii o kraju; Wizerunek kraju jako wizerunek równoległy przy kreowaniu wizerunku eksporterów i ich marek za granica; Nowe koncepcje działań public relations z uwzględnieniem wizerunku równoległego; Wizerunek równoległy we współczesnych kierunkach rozwoju marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek równoległy : nowa szansa promocji firmy i marki / Wojciech Budzyński. - [Wydanie w nowej szacie graficznej] - Warszawa : Poltext, 2011. - 216 s. : rys. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Tradycyjne rozumienie wizerunku jako bariera dalszego rozwoju skutecznych działań promocyjnych: Dotychczasowe ujęcie wizerunku; Rozumienie wizerunku przez różne grupy uczestników rynku; Ograniczenia wykorzystania wizerunku we współczesnym marketingu; 2. Nowa koncepcja wizerunku równoległego: 1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego; Istota wizerunku równoległego; Psychologiczne i fizyczne aspekty wizerunku równoległego; 3. Wpływ wizerunku równoległego na decyzje podejmowane przez przedsiębiorców i ich klientów: Wizerunek równoległy jako uwarunkowanie decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców na rynku biznesowym; Stopień wpływu wizerunku równoległego na decyzje konsumentów krajowych i zagranicznych; Wykorzystanie wizerunku równoległego w procesie podejmowania decyzji na podstawie zachowań uczestników rynku; 4. Możliwości kreowania wizerunku równoległego: Analiza możliwości ingerowania w wizerunek równoległy; Podatność wizerunku równoległego na tradycyjne metody promocyjne; Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku firmy i marki; 5. Znaczenie koncepcji wizerunku równoległego dla rozwoju nowych kierunków w public relations i marketingu: Wykorzystanie wizerunku równoległego w kształtowaniu opinii o kraju; Wizerunek kraju jako wizerunek równoległy przy kreowaniu wizerunku eksporterów i ich marek za granica; Nowe koncepcje działań public relations z uwzględnieniem wizerunku równoległego; Wizerunek równoległy we współczesnych kierunkach rozwoju marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Innowacje w kreowaniu i modyfikowaniu modeli biznesowych; Poziom innowacyjności polskich przedsiębiorstw jako zasadniczy czynnik konkurencyjności regionu; Innowacyjność przedsiębiorstw na przykładzie firm zlokalizowanych w Kieleckim Parku Technologicznym. Studium przypadku; Features of models of organization and management cash flow contemporary economy; Zarządzanie uczelnią wyższą - rozwój systemów zarządzania, ich finansowanie oraz dopasowanie do potrzeb gospodarki; Zarządzanie uczelnią w aspekcie działań marketingowych; Typology and segmentation of households on financial market in Poland; Wybrane zagadnienia bibliograficzne a zarządzanie; Od systemów zarządzania jakością po społeczną odpowiedzialność biznesu w nowoczesnym zarządzaniu firmą; Strategiczny aspekt zarządzania w branży górniczej oraz technologiach informacyjnych; Asymetria informacji pogodowych jako źródło ryzyka sektora energetycznego; Analiza wybranych źródeł finansowania działalności MMŚP; Aktualność idei rozwoju zrównoważonego i trwałego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Эволюция сетевой концепции в экономике; Rozwój koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnej organizacji; Wzornictwo przemysłowe a wartość dla klienta; Znaczenie komunikacji marketingowej marek własnych sieci handlowych w Polsce; Изучение случаев относящихся к избранию методик коммуникации торговой фирмы с окружением; Marketing internetowy a kampania społeczna; Rola i znaczenie elementów werbalnych w reklamie; Istota i uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa w turbulentnym otoczeniu; Социалъная ответственностъ бизнеса в условиях кризиса; Оценка рисков инвестирования доходов домашних хозяйств (украинские реалии); System oceny pracowników elementem zarządzania przedsiębiorstwem w turbulentnym otoczeniu; Social media marketing – współczesna biznesowa konieczność; Rola marketingu komunikacyjnego w budowaniu relacji inwestorskich przedsiębiorstwa; Internet jako narzędzie komunikacji na rynku globalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarys strategii rozwoju przemysłu / pod red. nauk. Władysław Janasz. - Warszawa : Difin, 2006. - 576 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Mezoekonomia przemyslu w systemie nauk ekonomicznych 2. Struktury rynkowe w przemyśle 3. Istota, zakres i clele działalności przemysłowej 4. Struktury przemysłu 5. Formułowanie strategii rozwoju we współczesnym przemyśle 6. Strategie organizacji procesów wytwarzania 7 Markieting dóbr przemysłowych 8. Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie produkcyjnym 9. Innowacje, badania i rozwój w przemyśle 10. Metodyka oceny postępu technicznego w przemyśle 11. Decyzje inwestycyjne 12. Koszty, techniczna efektywność i rentowność produkcji w działalności przemysłowej 13. Polityka przemysłowa w Polsce na tle procesu przekształceń systemowych oraz wobec wyzwań rozwojowych (globalizacyjnych) 14. Polityka przemysłowa w Unii Europejskiej 15. Problemy lokalizacji działalności przemysłowej 16. Rozówj zrównoważnowy jako podstawa aplikacyjnych założeń rozwoju przemysłu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing ; Zeszyt 2)
Nieregularne
Zarządzanie rozwojem firmy wobec wyzwań XXI wieku; Instrumenty strategicznego organizowania; Wspieranie lokalnej i regionalnej przedsiębiorczości przez Górnośląski Bank Gospodarczy SA w Katowicach; Ocena poziomu jakości tkanin; Sfera wyższego szkolnictwa jako system marketingowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. O systemie ochrony zdrowia; 2. Wymiary zarządzania w organizacji ochrony zdrowia; 3. Relacje w procesie zarządzania usługami zdrowotnymi; 4. Relacje lekarz-pacjent czynnikiem sprzyjającym redukcji niepewności w świadczeniu usług; 5. Satysfakcja pacjentów miarą skutecznego zarządzania relacjami w usługach zdrowotnych; 6. Organizowanie danych i informacji warunkiem dobrych relacji w zarządzaniu organizacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
R.1 Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem, R.2 Sy stem informacji marketingowej (SIM), R.3 Analiza sytua cji marketingowej przedsiębiorstwa, R.4 Miejsce strate gii marketingowych w strategii przedsiębiorstwa, R.5 Strategiczne planowanie marketingowe, R.6 Decyzje stra tegiczne dotyczące produktów, R.7 Strategie cen, R.8 Zarządzanie dystrybucją, R.9 Zarządzanie komunikacją m arketingową, R.10 Wpływ internetu na strategie marketi ngowe, r.11 Globalne strategie marketingowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od marketingu tradycyjnego do marketingu internetowego: biblioteka otwarta i aktywne bibliotekarstwo internetowe; 2. Wizerunek biblioteki jako element wizerunku uczelni; 3. Co i jak promować w bibliotece?; 4. Public relations w aspekcie pracy w bibliotece. Praktyczne zastosowanie wybranych narządzi; 5. System ocen okresowych pracowników w bibliotece; 6. Identyfikacja korporacyjna jako potężne źródło przewagi wobec konkurencji; 7. Tworzenie wizerunku biblioteki na przykładzie działań Biblioteki Głównej Uniwersytetu Szczecińskiego; 8. Jak łapać użytkownika w sieci? Elementy marketingu 2.0 w bibliotece; 9. Prospołeczne działania współczesnej biblioteki jako narzędzie marketingu: konieczność czy potrzeba serca?; 10. Marketing biblioteki w zmieniającym się świecie. Marketing w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego- wybrane działania marketingowe; 11. Zarządzanie czasopismami elektronicznymi w Bibliotece Politechniki Wrocławskiej; 12. Zasady działalności marketingowej i marketing relacji; 13. Dialog w bibliotece szkoły wyższej- wybrane zagadnienia; 14. Budowanie więzi w środowisku uniwersyteckim: rola marketingu partnerskiego w działaniach biblioteki akademickiej; 15.Iinnowacyjne rozwiązania w bibliotekarstwie fińskim z wykorzystaniem elementów strategii marketingowych; 16. Biblioteka otwarta- biblioteka aktywna. Sztuka promocji Biblioteki Głównej Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach; 17. Komunikacja marketingowa biblioteki uczelnianej z otoczeniem (ze szczególnym uwzględnieniem relacji bibliotekarz- użytkownik); 18. Zachowania użytkowników bibliotek impulsem do usprawnień ich obsługi; 19. Możliwości wykorzystania badań marketingowych w bibliotekach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
1. Sektor non-profit w Polsce, 2. Elementy kierowania w organizacjach non-profit, 3. Strategia i planowanie w organizacjach non-profit, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacjach non-profit, 5. Marketing w organizacjach non-profit, 6. Public relations w organizacjach non-profit
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Znaczenie zarządzania portfelem marek; 2. Role marek w portfelu. Warianty markowania; 3. Konstruowanie portfela marek; 4. Komunikacja marek w portfelu firmy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Rola i zadania menedżera produktu, II. Umiejętności planistyczne menedżera produktu, III. Umiejętności niezbędne do zarządzania produktem, IV. Umiejętności funkcjonalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Turystyka i rynek turystyczny; 2. Instrumenty marketingu w działalności firm i biur turystycznych; 3. Plan marketingowy a ogólna strategia przedsiębiorstwa; 4. Działalność firm usługowych zorientowanych na klienta; 5. Elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; 6. Badania marketingowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo turystyczne - istota, formy. 2. Otoczenie zewnętrzne przedsiębiorstwa turystycznego. 3. Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne. 4. Projektowanie struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego. 5. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym. 6. Finansowe zarządzanie przedsiębiorstwem. 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 8. Zarządzanie operacyjne w przedsiębiorstwie turystycznym. 9. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie turystycznym. 10. Kontrola i controlling w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
R.1 Promocja w działalności przedsiębiorstw: Ch-ka działalności marketingowej; Planowanie marketingowe; Rola promocji w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; Formy promocji; Etyka promocji. R.2 Public relations jako forma promocji mix: Cele i funkcje public relations; Planowanie public relations; Metody, techniki i środki public relations; Bariery i trudności - efekt bumerangowy; Skuteczność public relations. R.3 Organizowanie public relations: Wyznaczanie zadań w zakresie public relations; Specjalista do spraw public relations; Informacje i komentarz; Wizerunek przedsiębiorstwa i produktu; Public relatins w sytuacjach kryzysowych; Finansowanie public relations. R.4 Studia przypadków public relations: Policja; Wojsko; Gmina; Toyota Tsusho Corporation; Kombinat "PZLhydral" S.A.; ABB Instal LTD; Fabryka samochodów; Elektrociepłownia "Opole"; Przedsiębiorstwo Ochrony Mienia "Jurex"; Szkoła średnia. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVII Zeszyt 4/2016)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Problem finansowania innowacyjnych projektów. Działalność przedsiębiorstw sektora transportowego w Polsce wschodnie; Wybrane aspekty doboru pracowników na wolne stanowiska pracy w instytucjach integracji i pomocy społecznej; Wpływ motywowania pracowników na efektywność pracy w przedsiębiorstwie; Wykorzystanie coachingu dla poprawy kwalifikacji młodych inżynierów i poprawy wizerunku firmy; Wpływ wytwarzania zapasów bezpieczeństwa na zasoby ludzkie w firmach produkcyjnych; Model flexicurity a społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR); Przedsiębiorcze zarządzanie samorządem terytorialnym; Badanie czynników wzrostu przedsiębiorczości z wykorzystaniem sieci Bayesa i globalnych danych; Internet a sukces finansowy przedsiębiorstwa wirtualnego; Stereotypy odnoszące się do warunków dla biznesu w Ameryce Łacińskiej - wyniki badań własnych wśród polskiego i czeskiego społeczeństwa; The issues risk management in the case of cluster cooperation; Kaizen written in Katakana. The creation of quality-focused Culture of contemporary Organizations; Potencjał rozwoju działalności gospodarczej przez podmiot ekonomii społecznej na przykładzie regionu częstochowskiego; Funkcjonowanie organizacji pozarządowych a motywacje ich uczestników; Aspekty formalnoprawne realizacji projektów finansowych ze środków UE; Innowacyjność we współczesnej gospodarce Polski a niewykorzystany potencjał współpracy nauki z biznesem; Otwarte innowacje a projektowanie modeli biznesu; Psychospołeczne uwarunkowania zaangażowania konsumentów w grywalizację; Product’s elements and the satisfaction of the customer’s needs in the hospitality sector; Budowanie trwałej lojalności klienta w branzy e-commerce - przegląd literatury; Wpływ visual merchandisingu na decyzje zakupowe klientów; Insurance market of the Visegrad Group countries in the context of regional economies; Development of insurance market in Slovak Republic and Czech Republic; Project management in class organizational and technological systems; The Assignment of Starting Points within Management of Change; Optimal use of resources, as a constituent of ecologically-economic enterprise development.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej