Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(28)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(3)
Czasopisma
(2)
Dostępność
dostępne
(23)
tylko na miejscu
(13)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(14)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balon Urszula
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Bieńkowska Jolanta
(1)
Boudreau John
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Cascio Wayne (1946- )
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Czajka Kamil
(1)
Dudek Marek
(1)
Dziadkowiec Joanna M
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Gojtowska Maja
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Jefmański Bartłomiej
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kondak Anna
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kozłowski Marek (1951- )
(1)
Krawczyk-Bryłka Beata
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kusterka-Jefmańska Marta
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lunden Bjorn (1944- )
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Makowski Michał
(1)
Mararski Maciej
(1)
Margoński Marek
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Modzikowska Danuta
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Petrov Alexander
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Radomska Joanna
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Socha Irena (1946- )
(1)
Sołoducho-Pelc Letycja
(1)
Stefanów Piotr
(1)
Sulich Adam
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szlis Izabela
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tomczak Michał
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Tylec Agnieszka
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Widera Wiktor
(1)
Wilk Iwona
(1)
Witek Ewelina
(1)
Witek-Crabb Anna
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Zdunkiewicz Anna
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Zimnoch Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Wizerunek przedsiębiorstwa
(22)
Public relations
(11)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Kadry
(5)
Kreowanie wizerunku
(5)
Marketing
(5)
Reklama
(4)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Organizacja
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Autoprezentacja
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Image
(2)
Innowacje
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Motywacja pracy
(2)
Promocja handlowa
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Turystyka
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Znak towarowy
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja skarbowa
(1)
Alokacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Blogi
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dyplomacja kulturalna
(1)
Grupy nacisku
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Informacja
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Konflikt
(1)
Koszty pracy
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing kulturowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing-mix
(1)
Materiały budowlane
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Misja przedsiębiorstwa
(1)
Mobbing
(1)
Motywacja
(1)
Negocjacje
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Opinia publiczna
(1)
Osobowość
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Retoryka
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja (psychologia)
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sektor publiczny
(1)
Siła robocza
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Ubezpieczenia ekologiczne
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Usługi informacyjne
(1)
Usługi oparte na wiedzy
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(11)
Opracowanie
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(25)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
31 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Wprowadzenie do idei employer brandingu; 2. Ujęcie employer brandingu w strategii organizacji; 3. Najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa; 4. Employer branding zewnętrzny; 5. CSR- wymiar pracowniczy społecznej odpowiedzialności biznesu; 6. Wsparcie głównego biznesu firmy jako kluczowy element działań employer brandingowych; 7. Studia przypadków. Opisy dobrych praktyk prowadzonych przez firmy na polskim rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Wstęp; Cz. I Komunikacja wizualna: R. 1 Autoprezentacja i jej elementy; R. 2 Style autoprezentacji; R. 3 Ulegać czy nie ulegać stereotypom? R. 4 Wizerunek własny a wizerunek organizacji. Cz. II Public relations: R. 1 Co to jest Public relations?; R. 2 Kontakty z mediami; R. 3 Udział w życiu społecznym. Cz. III Reklama: R.1 Co to jest reklama?; R. 2 Krótka historia reklamy; R.3 Budowa przekazu reklamowego; R. 4 Najpopularniejsze formy reklamy. Cz. IV Branding: R. 1 Co to jest branding?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy / Jerzy Altkorn. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2004. - 212 s. : tab., rys. ; 20 cm.
R.1 Tożsamość i wizerunek - koncepcja i znaczenie; R.2 Adresaci wizerunku firmy; R.3 Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa; R.4 Wizualizacja firmy; R.5 Tożsamości wizerunek firm a strategie marketingowe; R.6 Public relations w procesie tworzenia wizerunku firmy; R.7 Zarządzanie wizerunkiem firmy w czasie; R.8 Badanie wizerunku firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
O autorce; 1. Po co nam doświadczenia? 2. Dlaczego doświadczenia kandydatów mają znaczenie? 3. Dlaczego to takie trudne? 4. Doświadczenia kandydatów odpowiadają wartościom firmy 5. Poznaj potrzeby swoich odbiorców 6. Wyjątkowe doświadczenia nie tylko spełniają oczekiwania, ale i wyznaczają standardy 7. Jak tworzyć doświadczenia, które zostaną z kandydatami na dłużej 8. Analityka, głupcze! 9. Najlepszy nośnik doświadczeń kandydatów 10. Jak nowe technologie wpływają na doświadczenia kandydatów 11. Czy doświadczenia kandydatów może budować podmiot zewnętrzny? 12. Co możesz zrobić choćby zaraz?; Podziękowania; Dodatek 1; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Konkurencyjność jako podstawa rozwoju. Rozdział 2. Marka jako narzędzie konkurencyjności. Rozdział 3. Marka a region turystyczny. Rozdział 4. Marka a produkt turystyczny. Rozdział 5. Marka a przedsiębiorstwo turystyczne. Rozdział 6. Marka a organizacje i stowarzyszenia turystyczne. Rozdział 7. Marka pracodawcy w turystyce - wybrane zagadnienia. Rozdział 8. Employer branding wewnętrzny w praktyce przedsiębiorstw turystycznych - charakterystyka wybranych narzędzi. Rozdział 9. Employer branding zewnętrzny w praktyce przedsiębiorstw turystycznych - charakterystyka wybranych narzędzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : zarządzanie reputacją firmy / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 1998. - 156, [2] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Istota public relations; Uwarunkowania prawne public relations; Zasady organizacji działań public relations Tworzenie programu public relations; Techniki tworzenia tożsamości firmy i oddziaływania na pracowników; Media relations - współpraca ze środkami masowego przekazu; Wydawnictwa firmowe; Imprezy firmowe; Sponsoring, lobbying i działania w sytuacji kryzysowej; System oceny skuteczności i efektywności działań PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część 1. Strategia jest firmie potrzebna: 1. Czas i strategia firmy: przeszłość, teraźniejszość i przyszłość; 2. Nie każda firma musi mieć (wielka) strategie; 3. Nowe koncepcje nie są złe, ale przereklamowane; 4. Stare teorie strategii są dobre. Część 2. Czas i decyzje strategiczne: jak wykorzystać przeszłość, zarządzać teraźniejszością i tworzyć przyszłość: 5. Zarządzaj bagażem przeszłości: zniszcz lub wykorzystaj; 6. Radź sobie z teraźniejszością: poprawiaj i zmieniaj; 7. Buduj przyszłość: eksperymentuj i ryzykuj.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Tożsamość i wizerunek- koncepcja i znaczenie: Pojęcie tożsamości i wizerunek; Różnice między tożsamością a wizerunek firmy; Wizerunek firmy a autowizerunek konsumenta; Znaczenie dobrego wizerunku firmy. R.2 Adresaci wizerunku firmy: Wewnętrzni adresaci wizerunku; Zewnętrzni adresaci wizerunku. R.3 Wyróżniki tożsamości przedsiębiortswa: Znaczenie wyróżników tożsamości; Ogólne kryteria wyboru wyróżników; Trwałość i zmienność wyróżnkiów; Przykładowe rozwiązania. R.4 Tożsamość i wizerunek firmy a startegie marketingowe. R.5 Zarządzanie wizerunkiem firmy w czasie: Etapy rozwoju wizerunku; Etapy zmian i dylematy z tym związane. R.6 Badanie wizerunku firmy: Ogólne zasady i cele badań; Wybór kryteriów pomiaru; Dynamika pozycji i konkurencji a częstotliwość pomiaru wizerunku; Źródła pozyskiwania informacji o kryteriach pomiaru wizerunku firmy; Obiekty odniesienia; Metody i techniki badań wizerunku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa, 2000. - 247, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Menedżer w uczącej się organizacji / Józef Penc. - Łódź : Menadżer, 2000. - 304 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Nowa ucząca się organizacja; Imperatywy nowoczesnego zarządzania; Nowoczesne podejścia do zarządzania; Menedżerowie i ich role w organizacji; Pozyskiwanie informacji z rynku i otoczenia; Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji; Przewodzenie i współdziałanie z ludźmi; Współpraca z rynkiem i tworzenie klienteli; Sterowanie zmianami z rozwojem firmy; Sterowanie rozwojem pracowników i ich karierami; Doskonalenie kultury i wizerunku firmy; Doskonalenie siebie i metod własnej pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Reklama jako forma komunikacji: Zwrot komunikacyjny; Czym jest reklama?; Język reklamy; rola reklamy w procesie komunikacji społecznej; Reklama jako idea; Komunikacja informacyjna. R. 2 Media a reklama: Podział typów reklam ze względu na nośnik; Reklama zewnętrzna - miejska; Reklama ambientowa. R. 3 Nowoczesne nośniki reklamy w promocji produktu: Funkcje promocji; Narzędzia internetowe; Narzędzia multimedialne; Książka jako nośnik reklamy produktu. R. 4 Tożsamość i wizerunek marki: Definicje tożsamości i wizerunku marki; Tożsamość a wizerunek. Na czym polega różnica?; Identyfikacja wizualna; Proces komunikacji wizerunkowej; Świadomość marki; Lokowanie produktu; Emotional branding; Brief kreatywny; Dizajn w kreowaniu marki. R. 5 Społeczne kreowanie marki: Krótka historia public relations; Istota i cele public relations; Kampania społeczna - skuteczny dialog ze społeczeństwem; Rola ambasadora marki. R. 6 Technologiczne kreowanie marki: Rola e-PR w promocji wizerunku firmy; Rola agencji interaktywnych; Media interaktywne; Podstawowe narzędzia e-PR; Social media; Marketing szeptany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej