Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(31)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(4)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(21)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(22)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Kowalska Sylwia
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Socha Irena (1946- )
(2)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Detyna Beata
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Francik Kamila
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Kaźmierczyk Jerzy
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Klimkiewicz Katarzyna
(1)
Knecht Zadzisław
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kocot Damian
(1)
Kocot Maria
(1)
Kordel Zdzisław (1950- )
(1)
Kornak Aleksander Stefan (1920-2005)
(1)
Kosiński Bohdan
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Krzyżanowska-Celmer Magdalena
(1)
Kuczewska Lidia
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Kuriata Andrzej
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(1)
Malik Radosław
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Marczak Mirosław
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Multan Ewa
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Piwowar-Sulej Katarzyna
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Porvazník Ján
(1)
Pudło Mariusz
(1)
Purgał-Popiela Joanna
(1)
Pędziwiatr Ewelina
(1)
Raźniewski Karol
(1)
Rogizińska-Pawełczyk Anna
(1)
Rybicka Karolina
(1)
Shypulina Yuliia
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Sieńko Agnieszka
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Smul Patrycja
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sobieraj Aneta
(1)
Stachurski Tomasz
(1)
Staszkiewicz Marzena
(1)
Stawowska Karolina
(1)
Stolarska Agnieszka
(1)
Striker Małgorzata
(1)
Sulich Adam
(1)
Szafrańska-Blank Katarzyna
(1)
Szelągowska Anna
(1)
Trojanowski Tomasz
(1)
Walczak Krzysztof
(1)
Walerjan Dorota
(1)
Warwas Izabela
(1)
Widera Wiktor
(1)
Wolińska-Skkuza Agnieszka
(1)
Zaręba Iwona
(1)
Zelek Leszek
(1)
Zielińska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Jakość usług
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Banki
(5)
Marketing
(5)
Usługi
(4)
Usługi publiczne
(4)
Marketing elektroniczny
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Sektor publiczny
(3)
Zarządzanie służbą zdrowia
(3)
Administracja
(2)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Biblioteki
(2)
Branża TSL
(2)
Globalizacja
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kredyt
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing bankowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Menedżerowie
(2)
Outsourcing
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Public relations
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Usługi biblioteczne
(2)
Usługi biznesowe
(2)
Usługi logistyczne
(2)
Usługi turystyczne
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agroturystyka
(1)
Analiza PEST
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Blockchain
(1)
COVID-19
(1)
Decyzje
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Ekonomika
(1)
Epidemie
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Franczyza
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarka światowa
(1)
Handel
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Innowacje
(1)
Interdyscyplinarność
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci
(1)
Kryzys gospodarczy (2008)
(1)
Lekarze
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing partyzancki
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Medycyna
(1)
Misja przedsiębiorstwa
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja pracy
(1)
Niepewność
(1)
Nowe Zarządzanie Publiczne
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena pracowników
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Odpowiedzialność karna
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Offshoring
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacje wirtualne
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1989-2000
(6)
1901-2000
(4)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(21)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Praca zbiorowa
(6)
Podręcznik
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Transport i logistyka
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Współczesna bankowość korporacyjna / red. Anna Szelągowska. - Warszawa : CeDeWu , 2011. - 284 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(PLATINIUM)
1. Marketing usług bankowości korporacyjnej; 2. Współczesny bank korporacyjny jako partner przedsiębiorczości; 3. Finansowanie działalności operacyjnej przedsiębiorstw; 4. Finansowanie działalności inwestycyjnej przedsiębiorstw; 5. Kredyty konsorcjalne we współczesnej bankowości korporacyjnej; 6. Współczesne metody oceny zdolności kredytowej przedsiębiorstwa; 7. Udział banków w tworzeniu drugiej szansy dla przedsiębiorstw; 8. Zagrożenie bankowości korporacyjnej zorganizowaną przestępczością gospodarczą; 9. Strategie rozwoju we współczesnej bankowości korporacyjnej; 10. Papiery dłużne we współczesnej bankowości korporacyjnej; 11. Działalność banków komercyjnych na rynku papierów wartościowych; 12. Bankowe usługi powiernicze; 13. Kontrakty opcyjnie- niesymetryczne instrumenty zarządzania ryzykiem; 14. Państwowe Fundusze Majątkowe w dobie globalizacji; 15. Dostępność kredytów bankowych dla polskich przedsiębiorstw w świetle badań literaturowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Uwarunkowania konkurencyjności produktów i pośredników rynkowych: Innowacje operacyjne jako źródło przewagi konkurencyjnej. Proces świadczenia usług jako istotny element kształtowania przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych. System zarządzania jakością czynnikiem przewagi konukrencyjnej przedsiebiorstw na rynku. Instrumenty konukrowania na rynku usług szkoleniowych w Polsce. Uwarunkowania konkurencyjności dla nowych modeli biznesu (na przykładzie sektora odzieżowego).Konkurencyjnośc polskiego przemysłu stocznowego na rynku globalnym. Rola regionalnych i lokalnych organizacji wspierających rozwój gospodarki turystycznej w województwie śląskim. Odpowiedzialność sprzedawcy za towar konsumcyjny jako czynnik jego konkurencyjnośi w świetle prawa wspólnotowego i krajowego. II.Narzędzie marketingowe a rozwój technik informatycznych i komunikacyjnych: Współpraca producenta i detalisty w łańcuchu dostaw FMCG - jako czynnik przewagi konkurencyjnej. Strategie efektywnej obsługi klienta - ECR w swietle wyników badań. Centra handlowe kreujące nowe cechy konkurencyjności na rynku sprzedaży detalicznej. Relacja producent-konsument w aspekcie badań postępowania nabywców indywidualnych na polskim rynku IT. Rynek internetowy a uwarunkowania rynku doskonale konkurencyjnego. Pozycjonowanie witryn WWW innowacją w marketingu internetowym. Kierunki ewolucji marketingu partnerskiego na rynku B2B - w świetle badań. Nowoczesne formy komunikacji a procesy decyzyjne młodych konsumentów. III. Trendy w zachowaniach na rynku: Uwarunkowania i czynniki kształtujące zachowania konsumentów na rynku usług finansowych. Wpływ oczekiwań klientów na postrzeganie jakości usług świadczonych przez jednostki administracyji samorządowej. Wpływ reklamy na zachowania konsumentów na podstawie badań studentów Małopolski. Postawy konsumentów wobec różnych form reklamy. Zachowania konsumentów w sferze czasu wolnego i ich uwarunkowania. Gospodarstwa agrosturystyczne w opinii ich właściceli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. O systemie ochrony zdrowia; 2. Wymiary zarządzania w organizacji ochrony zdrowia; 3. Relacje w procesie zarządzania usługami zdrowotnymi; 4. Relacje lekarz-pacjent czynnikiem sprzyjającym redukcji niepewności w świadczeniu usług; 5. Satysfakcja pacjentów miarą skutecznego zarządzania relacjami w usługach zdrowotnych; 6. Organizowanie danych i informacji warunkiem dobrych relacji w zarządzaniu organizacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jakość w instytucjach publicznych, 2. Ewolucja systemów zarządzania w instytucjach publicznych na świecie. W stronę jakości w usługach publicznych, 3. Rodzaje systemów zarządzania jakością w instytucjach publicznych, 4. Metody i narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością, 5. Implementacja systemu zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w usługach publicznych / Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski. - Wyd. 2 zm. (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 190 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
1. Jakość w instytucjach publicznych, 2. Ewolucja systemów zarządzania w instytucjach publicznych na świecie. W stronę jakości w usługach publicznych, 3. Rodzaje systemów zarządzania jakością w instytucjach publicznych, 4. Metody i narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością, 5. Implementacja systemu zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Zarządzanie kapitałem ludzkim w świecie BANI; 2. Zarządzanie kapitałem ludzkim w warunkach zrównoważonego rozwoju; 3. Rozwój kapitału kariery; 4. Odporność kapitału ludzkiego; 5. Modele pracy w warunkach niepewności; 6. Doskonalenie elastycznych form zatrudnienia; 7. Zarządzanie kapitałem ludzkim w siłach zbrojnych; 8. Aspekty transnarodowe zarządzania kapitałem ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacyjne studiowanie na specjalności; Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa – wprowadzenie; Rozdział 1. Zasoby - znaczenie i klasyfikacja Rozdział 2. Zarządzanie majątkiem trwałym przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zarządzanie majątkiem obrotowym Rozdział 4. Istota zarządzania przez wartość - źródła danych i podstawy formułowania rekomendacji zarządczych (studium przypadku) Rozdział 5. Budowa i operacjonalizacja strategii generalnej lub obszarowej organizacji złożonej strukturalnie - metodyka i wytyczne do opracowania projektu Rozdział 6. Etyka biznesu - istota i poziomy Rozdział 7. Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 8. Standardy i wytyczne z zakresu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem Rozdział 10. Instrumenty rynku pieniężnego - weksel Rozdział 11. Jak przekonać inwestora venture capital do pomysłu biznesowego - czyli jak przygotować skuteczny pitch deck? Rozdział 12. Kultura doskonałości i pomiar poziomu jej dojrzałości w organizacji (studium przypadku) Rozdział 13. Droga przedsiębiorstwa w procesie certyfikacji obowiązkowej i dobrowolnej wyrobów Rozdział 14. Instrumentarium zarządzania jakością (studium przypadku) Rozdział 15. Rola auditu w procesie doskonalenia (studium przypadku) Rozdział 16. Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwie (studium przypadku) Rozdział 17. Relacje w biznesie - typologia Rozdział 18. Analiza makrootoczema organizacji z wykorzystaniem modelu PEST - metodyka cyklicznego monitonngu otoczenia organizacji Rozdział 19. Franczyza jako forma współdziałania przedsiębiorstw Rozdział 20. Podejmowanie decyzji menedżerskich na poziomie ujednolicania procesów w jednostce biznesowej w pionie IT - procesy, controlling (studium przypadku) Rozdział 21. Key Performance Indicators (Joanna Próchniak) Rozdział 22. Wykorzystanie zarządzania projektem do osiągania celów przedsiębiorstwa Rozdział 23. Lean Management w przedsiębiorstwie (zadanie, gra symulacyjna) Rozdział 24. Metoda FMEA i jej zastosowanie Rozdział 25. Prognozowany rachunek przepływów pieniężnych - finansowa część biznesplanu przedsięwzięcia gospodarczego (arkusz kalkulacyjny) Rozdział 26. Pomiar wartości wykreowanej. Nośniki wartości i źródła tworzenia zysku (studium przypadku) Rozdział 27. Nadużycia w przedsiębiorstwie Rozdział 28. Ocena zagrożenia niewypłacalnością kontrahenta - systemy wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw (analityka finansowa) Rozdział 29. Identyfikacja i klasyfikacja kosztów jakości (studium przypadku) Rozdział 30. Ocena jakości usług (studium przypadku) Rozdział 31. Trendy w konsumpcji żywności Rozdział 32. Zastosowanie metody Kano w ocenie cech jakości usług świadczonych przez dziekanat Rozdział 33. Zasady wdrożenia systemu HACCP w placówce gastronomicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie turystyką / red. nauk. Aleksander S. Kornak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 202, [1] s. : wykr. ; 21 cm.
Wprowadzenie; I. Zdobywanie rynków w turystyce; Koncentracja kapitałów i wspólnoty gospodarcze; Badanie i ustalenie segmentów oraz typów rynku turystycznego; Tworzenie techniczno-organizacyjnych układów informacyjnych wspomagających kierowanie turystyką; Samodzielność regionalna turystyki; II. Dziedziny strategii rynkowych; Stosowanie metod heurystycznych; Strategia produkcji, świadczenia usług oraz udostępniania dóbr wolnych i naturalnych; Kanały rynkowe w turystyce; Strategia dystrybucji i aktywnej sprzedaży; Promocja sprzedaży w turystyce; Strategia cen w turystyce; III. Parametry i instrumenty w turystyce (diagnoza stanu); Parametry i instrumenty w systemie marketingowym; Menedżering i marketing w symbiozie na rynkach turystycznych; Organizacja funkcji marketingowych w przedsiębiorstwie; Planowanie działań marketingowych; Niektóre parametry finansowe w turystyce; IV. Instrumenty zbytu i aktywnej sprzedaży; Planowanie promocji i zbytu; Konkurencja hoteli i biur podróży; Negocjacje i umowy; Reklama; Oferty, innowacje, katalogi; Akwizycja; Zdobywanie przychylności opinii publicznej; Znaki handlowe; Targi i giełdy turystyczne; Jakość i obsługa klientów; Praca i płaca w turystyce; Polska turystyka na drodze do nowej Europy; Niektóre definicje i określenia; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 2/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie. 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Scientific examination and valuation of holistic managerial competence; Innovation culture as the basis for innovative environment of the enterprise; Innowacyjne produkty i usługi w polskiej bankowości; Financial risk in the contemporary environment of enterprises; Wdrożenie koncepcji „szczupłego” zarządzania w szkole wyższej; „Rodzinny znaczy godny zaufania” - przedsiębiorstwa rodzinne w opinii polskich konsumentów; Talent jako element potencjału organizacji XXI wieku; Istota kapitału relacyjnego - ujęcie empiryczne oraz dalsze kierunki badań; Big data jako narzędzie zarządzania procesem budowania społeczeństwa idealnego; Wynagrodzenie i zatrudnienie w mikroprzedsiębiorstwach; Integralne oceny równowagi makroekonomicznej na przykładzie polskiej gospodarki; Analiza założeń teorii uwarunkowań sytuacyjnych w kontekście zarządzania projektem europejskim; Change or continuation? Long-term city management on the example of local development strategy of Katowice; Zastosowanie chmury obliczeniowej dla potrzeb systemów BPMS; Chosen aspects of it resources security in sme sector enterprises - results of the research; Koncepcja modelu zagrożenia w systemach ostrzegających organizację; Recenzja książki: D. Martin, J. Schouten, Sustainable Marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2013)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
1. Orientacja na klienta czynnikiem zapobiegania kryzysowi w przedsiębiorstwie; 2. Rozwój i stan polskiej agroturystyki; 3. Wybrane aspekty doboru personelu w administracji publicznej; 4. Powody prowadzenia własnej działalności gospodarczej małych firm; 5. Wykorzystanie outsourcingu w wybranych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa; 6. Problemy związane z zastosowaniem outsourcingu w sektorze MSP; 7. Problematyka zarządzania logistycznego strumieniami powrotnymi; 8. Wykorzystanie Internetu w sprzedaży i promocji usług turystycznych; 9. Wypalenie zawodowe- pojęcie, przyczyny i objawy; 10. Globalizacja- szansa czy zagrożenie dla współczesnego świata; 11. Teoretyczne i praktyczne aspekty komunikacji społecznej na przykładzie wybranych zagadnień socjologicznych; 12. Kontrola zarządcza instrumentem zarządzania jednostką finansów publicznych; 13. Kalkulacja kosztu jednostkowego elementem zarządzania spółką X; 14. Zasady opodatkowania osób prawnych w Polsce i Niemczech- analiza porównawcza; Recenzja książki S. Kassay "Przedsiębiorstwo i przedsiębiorczość, tom I, Środowisko biznesowe. Zmiany struktur własnościowych w okresie transformacji ekonomicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej