Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(470)
IBUK Libra
(43)
ebookpoint BIBLIO
(31)
Forma i typ
Książki
(458)
E-booki
(74)
Publikacje fachowe
(47)
Publikacje naukowe
(47)
Czasopisma
(10)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Audiobooki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(389)
dostępne
(280)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(283)
Czytelnia
(390)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(12)
Opolski Krzysztof (1948- )
(9)
Bartosiewicz Adam
(8)
Huczek Marian (1939-2023)
(8)
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(8)
Rogala Elżbieta
(7)
Chodyński Andrzej
(6)
Kubacki Ryszard
(6)
Dąbrowska Anna
(5)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(5)
Kozioł Leszek
(5)
Ofiarski Zbigniew (1959- )
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Chądzyński Jacek
(4)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(4)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(4)
Grzegorczyk Wojciech
(4)
Głuchowski Jan (1940- )
(4)
Janoś-Kresło Mirosława
(4)
Kosacka-Łędzewicz Dorota
(4)
Maruchin Wojciech
(4)
Mazur Jolanta
(4)
Olesińska Agnieszka (1968- )
(4)
Wojciechowski Eugeniusz
(4)
Łazowski Adam
(4)
Borski Maciej (1975- )
(3)
Bronakowski Henryk
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Gaworecki Władysław W
(3)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(3)
Huczek Antoni
(3)
Kachniewska Magdalena
(3)
Kosiński Bohdan
(3)
Kowalska Sylwia
(3)
Krasuski Andrzej
(3)
Krzyżkiewicz Zbigniew (1923-2016)
(3)
Kucia-Guściora Beata (1974- )
(3)
Martini Jerzy
(3)
Niezgoda Agnieszka
(3)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(3)
Paradowski Mariusz
(3)
Rudawska Iga
(3)
Smoleń Paweł
(3)
Turkowski Marek
(3)
Wawrzyńczak-Jędryka Beata
(3)
Wójtowicz Wanda (1941- )
(3)
Zubrzycki Janusz
(3)
Łazarek Roman
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Baran Krzysztof Wojciech
(2)
Barcz Jan (1953- )
(2)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Bentyn Zbigniew
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Brzeszczyńska Stella
(2)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(2)
Burzec Marcin
(2)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(2)
Chróścielewski Wojciech (1952- )
(2)
Chudzik Mariusz
(2)
Cybula Piotr
(2)
Czaplewski Maciej
(2)
Czechowska Iwona Dorota
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Duda-Hyz Michalina (1976- )
(2)
Dziawgo Leszek
(2)
Dębniewska Maria
(2)
Etel Leonard (1960- )
(2)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(2)
Glumińska-Pawlic Jadwiga
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Gorgol Andrzej
(2)
Gospodarek Jerzy
(2)
Gołembska Elżbieta
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grabowski Michał
(2)
Grewiński Mirosław (1973- )
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Harasim Janina
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Janczewski Jerzy
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kacprzak Andrzej
(2)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(2)
Karpiesiuk Łukasz
(2)
Kaźmierski Aleksander
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Koniecka Marta
(2)
Koperkiewicz-Mordel Katarzyna
(2)
Kostrzyńska Małgorzata
(2)
Krasuń Aneta
(2)
Kuchciak Iwa
(2)
Kuczewska Lidia
(2)
Kuźma Inga B
(2)
Lemańska-Majdzik Anna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(44)
2010 - 2019
(126)
2000 - 2009
(345)
1990 - 1999
(29)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
Kraj wydania
Polska
(541)
Rosja
(1)
Czechy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(541)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Temat
Usługi
(114)
Banki
(78)
Podatek od towarów i usług
(78)
Turystyka
(48)
Usługi elektroniczne
(45)
Marketing
(43)
Bankowe usługi detaliczne
(39)
Konsumenci (ekon.)
(30)
Przedsiębiorstwo
(26)
Swobodny przepływ usług
(25)
Usługi turystyczne
(25)
Podatek
(24)
Jakość usług
(23)
Unia Europejska
(23)
Akcyza
(22)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(22)
Handel elektroniczny
(21)
Internet
(21)
Swobodny przepływ osób
(21)
Konkurencja
(20)
Prawo podatkowe
(20)
Zarządzanie jakością
(20)
Banki internetowe
(19)
Kredyt
(18)
Hotelarstwo
(17)
Obsługa klienta
(17)
Swobodny przepływ kapitału
(17)
Swobodny przepływ towarów
(17)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(16)
Przedsiębiorstwo usługowe
(16)
Logistyka gospodarcza
(15)
Rynek finansowy
(15)
Postępowanie podatkowe
(14)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(13)
Podatek rolny
(13)
Usługi finansowe
(13)
Globalizacja
(12)
Gospodarka elektroniczna
(12)
Jakość produktu
(12)
Prawo wspólnotowe europejskie
(12)
Usługi logistyczne
(12)
Podatek od nieruchomości
(11)
Służba zdrowia
(11)
Zarządzanie
(11)
Pieniądz elektroniczny
(10)
Podatek od gier
(10)
Podatek od spadków i darowizn
(10)
Podatek od towarow i usług
(10)
Produkt turystyczny
(10)
Społeczeństwo informacyjne
(10)
Transport
(10)
Usługi publiczne
(10)
Bankowość elektroniczna
(9)
Instytucje nonprofit
(9)
Podatek dochodowy
(9)
Podatek leśny
(9)
Podatek od czynności cywilnoprawnych
(9)
Prawo Unii Europejskiej
(9)
Ulgi podatkowe
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(8)
Handel
(8)
Instytucje europejskie
(8)
Karty płatnicze
(8)
Marketing elektroniczny
(8)
Marketing strategiczny
(8)
Organizacja
(8)
Telekomunikacja
(8)
Umowa
(8)
Unia Europejska (UE)
(8)
Handel międzynarodowy
(7)
Integracja europejska
(7)
Kontrola skarbowa i podatkowa
(7)
Logistyka
(7)
Nadzór bankowy
(7)
Podatek od środków transportowych
(7)
Podatki i opłaty lokalne
(7)
Podpis elektroniczny
(7)
Prawo bankowe
(7)
Samorząd terytorialny
(7)
Ubezpieczenia
(7)
Zdrowie publiczne
(7)
Bank centralny
(6)
Gastronomia
(6)
Gospodarka
(6)
Infrastruktura społeczna
(6)
Innowacje
(6)
Polska
(6)
Prawo gospodarcze
(6)
Ryzyko bankowe
(6)
Samorząd gminny
(6)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(6)
Zarządzanie służbą zdrowia
(6)
Administracja
(5)
Administracja publiczna
(5)
Badania marketingowe
(5)
Branża TSL
(5)
Budżety terenowe
(5)
Dane osobowe
(5)
Elektroniczna wymiana danych
(5)
Temat: dzieło
Allegoria ed effetti del Buono e del Cattivo Governo
(1)
Konstytucja Albanii (1998)
(1)
Temat: czas
2001-
(37)
1989-2000
(12)
1901-2000
(8)
1989-
(3)
1301-1400
(1)
Temat: miejsce
Polska
(89)
Kraje Unii Europejskiej
(18)
Niemcy
(4)
Albania
(1)
Europa
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Zabór rosyjski
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Podręcznik
(73)
Opracowanie
(39)
Praca zbiorowa
(39)
Monografia
(10)
Czasopismo naukowe
(9)
Materiały konferencyjne
(5)
Materiały pomocnicze
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Czasopismo prawnicze
(3)
Komentarz do ustawy
(3)
Poradnik
(3)
Raport z badań
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Komentarz prawny
(2)
Akty prawne
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Artykuły
(1)
Komentarz
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(114)
Zarządzanie i marketing
(70)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(56)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(28)
Podróże i turystyka
(13)
Transport i logistyka
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Medycyna i zdrowie
(8)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Nauka i badania
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
544 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług turystycznych / Magdalena Kachniewska. - Warszawa : Difin, 2002. - 223 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Przesłanki zarządzania jakością usług turystycznych, Czynnik ludzki a cechy procesu usługowego, Zarządzanie jakością usług, Istota Kompleksowego zarządzania Jakością (TQM), Metody Kompleksowego zarządzania Jakością, Kultura jakości, jakość a trwałość relacji z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 592)
1. Integracja rynków usług państw Unii Europejskiej. Uwarunkowania i koncepcja; 2. Polityka Unii Europejskiej w zakresie integracji rynków usług; 3. Postępy w integrowaniu rynków usług państw Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w ujęciu teoretycznym; 2. Funkcjonowanie rynku usług; 3. przedsiębiorstwo usługowe na rynku; 4. Działalność marketingowa podmiotów działających na rynku usług; 5. Jednolity rynek usług Unii Europejskiej; 6. Usługi we współczesnej gospodarce polskiej- wybrane aspekty; 7. Innowacje usługowe- aspekty teoretyczne i praktyczne; 8. Serwicyzacja gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych. II. Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług. III. Miejsca kontaktu pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów. IV. Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej. V. Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość. VI. Podstawy personelu a sukces placówki. VII. Relacje przełożonego z podwładnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Podstawowe pojęcia, 2.Elektroniczna obsługa systemów płatności, 3.Systemy elektronicznej wymiany dokumentacji, 4.Elektroniczna bankowość, 5.Zabezpieczenia elektronicznej bankowości
płatności, 3.Systemy elektronicznej wymiany dokumenta cji, 4.Elektroniczna bankowość, 5.Zabezpieczenia elekt ronicznej bankowości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I. Traktatowa swoboda prowadzenia działalności gospodarczej 1. Ogólna charakterystyka prawna traktatowych przepisów o swobodzie prowadzenia działalności gospodarczej 2. Podmioty będące beneficjentami swobody prowadzenia działalności gospodarczej( osoby fizyczne, spółki lub firmy). 3. Pojęcie działalności gosp. w rozumieniu przepisów Traktatu. 4. Rodzaje działań (czynności) objętych traktatową swobodą prowadzenia działalności gosp. 5. Rozróżnienie pomiędzy pierwotną a wtórną swobodą prowadzenia działalności gosp. Rozdział II. Traktatowa swoboda świadczenia usług; 1. Ogólna charakterystyka prawna o swobodzie świadczenia usług. 2. Pojęcie usługi w rozumieniu traktowanych przepisów o swobodzie świadczenia usług. Rozdział III. Działania państw członkowskich polegające na ograniczeniu swobody prowadzenia działalności gosp. oraz swobody świadczenia usług. 1. Działania państw członkowskich dyskryminujące przynależnych wspólnotowych jako podstawowy rodzaj działań ograniczających swobody traktatowe. 2. Działania państw członkowskich o charakterze bezpośrednio dyskryminującym. 3. Działania państw członkowskich o charakterze pośrednio dyskryminującym. 4. Działania państw członkowskich o charakterze niedyskryminującym. 5. Wymóg przestrzegania przez państwa członkowskie w ramach działań ograniczających swobody traktatowe zasady proporcjonalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w gospodarce, 2. Zarzązanie marketingiem w firmie usługowej, 3. Segmentacja rynku usług, 4. Produkt usługowy, 5. Jakość usług, 6. Proces usługowy, 7. Ceny usług, 8. Dystrybucja usług, 9. Promocja usług, 10. Personel jako instrument marketingu firmy usługowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Introducing service operations management; 2. Understanding the challenges for operations managers; 3. Developing and using the service concept; 4. Understanding customers and relationships; 6. Managing supply networks and supplier relationships; 7. Designing the customer experience; 8. Designing the service process; 9. Measuring, controlling and managing; 10. Managing people; 11. Managing service resources; 12. Driving continuous improvement; 13. Learning from problems; 14. Learning from other operations; 15. Creating and implementing the strategy; 16. Understanding and influencing culture; 17. Building a world-class service organization.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jakość w instytucjach publicznych, 2. Ewolucja systemów zarządzania w instytucjach publicznych na świecie. W stronę jakości w usługach publicznych, 3. Rodzaje systemów zarządzania jakością w instytucjach publicznych, 4. Metody i narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością, 5. Implementacja systemu zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Andrzej Panasiuk. - [1 dodruk]. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 215 s. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Koncepcja marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych, 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce, 5. Produkt na rynku usług turystycznych, 6. Cena usług turystycznych, 7. Dystrybucja usług turystycznych, 8. Promocja usług turystycznych, 9. Personel turystyczny, 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych, 11. Strategie rynkowe w turystyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie do wiedzy o usłgach profesjonalnych, 2.Kluczowe obszary marketingu usług profesjonalnych, 3.Lojalność klientów jako cel działań marketingowych - w usługach profesjonalnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wstęp: 1. Prezentacja usług www, 2. Prezentacja bezpieczeństwa, 3. Nowe wyzwania i nowe zagrożenia. Cz. II Bezpieczeństwo XML: 4.Technologia XML Signature, 5. XML Encrypyion, 6.Saml, 7. XACML, 8.Specyfiakcja zarządzania kluczami XML (XKMS). Cz. III Bezpieczeństwo w SOAP.Prezentacja WS-Security :9. WS-Security. Cz. IV Bezpieczeństwo w Strukturach Usług WWW: 10. Platforma .NET i usługa Passport. 11. Liberty Alliance Project. 12. UDDI i Bezpieczeństwo. Cz. V. Podsumowanie: 13. ebXML. 14. Rozważania Prawne. 15. Przykłady praktyczne.
9.WS-Security Cz.IV Bezpieczeństwo w Strukturach Usług WWW : 1.Platf orma.NET i usługa Passport, 11.Liberty Alliance Projec t, 12.UDDI i Bezpieczeństwo. Cz.V Podsumowanie : 13.ebXML, 14.Rozważania prawne, 15 .Przykłady praktyczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do marketingu usług; Jak przygotować swą frime do marketingu; Jak napisać plan marketingowy Opracuj na piśmie dewizę działania; Zbierz informacje o sej firmie; Ludzie - piąty element merketingu; Zbieranie informacji o czynnikach zewnetrznych; Odkrywanie problemów i możliwości; Wyznaczanie celów i zadań; Rynki docelowe i upozowane; Strategie; Plan działania w marketingu; Wprowadzenie w życie planu działań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Bank jako przedsiębiorstwo usługowe; 2. Elektroniczne instrumenty płatnicze; 3. Zdalne kanały dostępu do usług bankowych; 4. Problemy bezpieczeństwa bankowości elektronicznej; 5. Uwarunkowania rozwoju IT w produktach i usługach bankowych; 6. Systemy umożliwiające świadczenie usług bankowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w usługach publicznych / Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski. - Wyd. 2 zm. (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 190 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
1. Jakość w instytucjach publicznych, 2. Ewolucja systemów zarządzania w instytucjach publicznych na świecie. W stronę jakości w usługach publicznych, 3. Rodzaje systemów zarządzania jakością w instytucjach publicznych, 4. Metody i narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością, 5. Implementacja systemu zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Przepływy usług: ujęcie teoretyczne. Globalizacja rynku usług. Usługi w handlu międzynarodowym, Międzynarodowa wymiana usług w świetle teorii, Usługi: charakterystyka i transakcje międzynarodowe, Bariery naturalne i regulacyjne dla świadczenia usług w skali miedzynarodowej, Rola usług w rozwoju społecznym i obrocie międzynarodowym, Globalizacja rynku usług, Długofalowe tendencje wzrostu roli usług w handlu międzynarodowym, Liberalizacja handlu usługami w ramach GATT/WTO, przepływy usług w Unii Europejskiej, II. Offshoring, outsourcing, delokalizacja usług, Nowoczesne formy świadczenia usług w skali międzynarodowej. Wprowadzenie do problematyki, Outsourcing i offshoring usług. Siatka pojęć,trendy i bariery rozwojowe, Outsourcing i przenoszenie usług w dobie globalizacji oraz informatyzacji, Offshoring i outsourcing w Unii Europejskiej a wzrost gospodarczy i zatrudnienie, Globalizacja a offshoringusług sektora IT, Indyjski model offshoringu. Wnioski dla Polski, Polska w rankingach atrakcyjności dla offshoringu usług, III. Centra usług wspólnych: koncepcja, implementacja i praktyka działania w Polsce, Centra usług wspólnych. Stan obecny i perspektywy rozwojowe, Centrum usług wspólnych-magia, mit, konieczność, Od decyzji do implementacji: praktyczne aspekty budowy centrum usług księgowych, Zagadnienia podatkowe przy zakładaniu i bieżącej działalności centrów usług wspólnych, Centrum usług wspólnych z perspektywy audytora finansowego, Ceny transferowe a zagadnienie centrów usług wspólnych, Accenture w Polsce i na świecie. Outsourcing i usługi typu shared service, Outsourcing w działalności Capgemini na przykładzie centrum BPO i ITO w Polsce, Atos Origin Global Workplace Services. Działalność w Polsce, IV. Marketing miast w zakresie lokalizacji nowoczesnych inwestycji usługowych, Atrakcyjność aglomeracji wrocławskiej dla inwestycji offshoringowych i BPO, Pozyskiwanie inwestorów z branży BPO jako element strategii rozwoju gospodarczego Łodzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 554)
1. Usługi społeczne jako przedmiot badań, 2. Zrównoważony rozwój jako nowa jakość rozowju społeczno-ekonomicznego, 3. Spójność regionów Polski na tle krajów Unii Europejskiej, 4. Uwarunkowania rozowju usług społecznych, 5. Edukacja wobec wyzwań zrównoważonego rozwoju regionów, 6. Zdrowie i jego ochrona na tle zrównoważonego rozowju regionów, 7. Kultura i rekreacja w kontekscie zrównoważonego rozwoju regionów, 8. Aktywność gospodarstw domowych w sferze usług społecznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 257, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; Ceny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprzedaż usług hotelarskich; Działania marketingowe w zakładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ustawa o koncesji na roboty budowlane lub usługi: 1. Przepisy ogólne; 2. Postępowanie o zawarcie umowy koncesji; 3. Umowa koncesji; 4. Skarga; 5. Zmiany w przepisach obowiązujących; 6. Przepisy przejściowe i końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka turystyczna, Regionalna i lokalna gospodarka turystyczna, Menedżerski system zarządzania w turystyce, Marketing usług turystycznych, Ład przestrzenny i ekonomiczny w turystyce, Czynnik ludzki , kapitał i finanse w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej