Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(169)
IBUK Libra
(32)
ebookpoint BIBLIO
(11)
Forma i typ
Książki
(167)
E-booki
(43)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(5)
Audiobooki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(141)
dostępne
(75)
Placówka
Wypożyczalnia
(75)
Czytelnia
(141)
Autor
Kozioł Leszek
(13)
Makowska-Iskierka Marzena
(6)
Wojciechowska Jolanta
(6)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(4)
Kachniewska Magdalena
(4)
Butowski Leszek
(3)
Cybula Piotr
(3)
Gaj Jerzy
(3)
Gaworecki Władysław W
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Niezgoda Agnieszka
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Stasiak Andrzej
(3)
Łazarek Roman
(3)
Alejziak Wiesław
(2)
Bielawny Krzysztof
(2)
Borodako Krzysztof
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Gorzelak Grzegorz
(2)
Gospodarek Jerzy
(2)
Hojka Zbigniew
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kowalczyk Andrzej
(2)
Kuciński Jerzy
(2)
Merski Janusz
(2)
Milewska Mariola
(2)
Nesterowicz Mirosław
(2)
Nowak Krzysztof
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pawlicz Adam
(2)
Pyka Robert
(2)
Rapacz Andrzej
(2)
Szkup Roman
(2)
Szuścik Urszula
(2)
Warszyńska Jadwiga
(2)
Wartecka-Ważyńska Agnieszka
(2)
Winiarski Ryszard
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Zaręba Dominika
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Bajtyngier Agnieszka
(1)
Bakier Sławomir
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Barcik Jacek
(1)
Batabyal Debasish
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Berdychowski Jerzy
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bieńczyk Grzegorz
(1)
Biliński Jacek
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bohdanowicz Paulina
(1)
Borek Aleksandra
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Bołtromiuk Artur
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Buczkowska Karolina
(1)
Bąk Stanisław Andrzej
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chymkowski Roman
(1)
Cynarski Wojciech J
(1)
Czarnecki Witold
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Das Dillip Kumar
(1)
Derek Marta
(1)
Dileep M.R
(1)
Domański Bolesław
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dziewit Jakub
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Dębniewska Maria
(1)
Fierla Irena
(1)
Fierla Irena (1933- )
(1)
Friedman Barry A
(1)
Golka Marian
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołembski Grzegorz (1947- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowski Jakub
(1)
Gracz Jacek
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Grzywacz Renata
(1)
Grębecka Zuzanna
(1)
Górecki Tomasz
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hadzik Aleksandra
(1)
Hadzik Andrzej
(1)
Hendel Marek
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Holcomb Judy
(1)
Holloway Christopher J. (1934- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(121)
1990 - 1999
(10)
190 - 199
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(211)
Czechy
(1)
Język
polski
(204)
angielski
(8)
Temat
Turystyka
(149)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(32)
Usługi
(25)
Usługi turystyczne
(20)
Marketing
(16)
Hotelarstwo
(15)
Produkt turystyczny
(11)
Ekoturystyka
(6)
Gastronomia
(6)
Gospodarka
(6)
Samorząd terytorialny
(6)
Unia Europejska
(6)
Odpoczynek
(5)
Prawo turystyczne
(5)
Promocja handlowa
(5)
Umowa
(5)
Badania marketingowe
(4)
Kultura
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Podróżnictwo
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Sport
(4)
Turystyka zdrowotna
(4)
Wycieczki szkolne
(4)
Zarządzanie
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Agroturystyka
(3)
Biura podróży
(3)
Ekologia
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Miasta
(3)
Polityka regionalna
(3)
Polityka turystyczna
(3)
Przemysł
(3)
Rolnictwo
(3)
Turystyka a gospodarka
(3)
Turystyka a gospodarka narodowa
(3)
Uczniowie
(3)
Uzdrowiska
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zielona szkoła
(3)
Banki
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Geografia gospodarcza
(2)
Innowacje
(2)
Jakość produktu
(2)
Kadry
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Komputery
(2)
Kultura fizyczna
(2)
Ludność
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Odpowiedzialność cywilna
(2)
Polityka regionalna UE
(2)
Polska
(2)
Popyt
(2)
Przyroda
(2)
Psychologia
(2)
Regiony przygraniczne
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Studenci
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szlaki turystyczne
(2)
Transport
(2)
Turystyka biznesowa
(2)
Turystyka kulinarna
(2)
Turystyka kulturowa
(2)
Turystyka pielgrzymkowa
(2)
Turystyka przemysłowa
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Wychowanie pozaszkolne
(2)
Wycieczki
(2)
Zastosowanie i wykorzystanie
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agrosturystka
(1)
Agroturytyka
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Atrakcyjność turystyczna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
COVID-19
(1)
Couchsurfing
(1)
Demokracja
(1)
Dyplomacja kulturalna
(1)
Edukacja prawnicza
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekorozwój
(1)
Elita władzy
(1)
Emerytura
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Europa
(1)
Excel
(1)
Finanse
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Czechy
(2)
Indie
(1)
Iran
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Portugalia
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
kenia
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(20)
Praca zbiorowa
(11)
Opracowanie
(7)
Akty prawne
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(25)
Podróże i turystyka
(20)
Zarządzanie i marketing
(14)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
212 wyników Filtruj
E-book
W koszyku

Niniejszy tom zatytułowany „Turystyka i krajoznawstwo” jest kolejnym wspólnym przedsięwzięciem dotyczącym publikowania prac zgłoszonych na VII Kongres Krajoznawstwa Polskiego, podjętym w 2020 r. przez Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze oraz Instytut Geografii Miast, Turyzmu i Geoinformacji Wydziału Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiego. Z uwagi na duże zainteresowanie Kongresem i zgłoszenie bardzo wielu artykułów postanowiono, aby dwa tomy (10. i 11.) monografii Wydawnictwa Łódzkiego poświęcić właśnie temu wydarzeniu.

Wszystkie prace zawarte w tomie 11. przedstawiają oryginalne wyniki badań w zakresie różnych form turystyki i typów krajobrazów, przekształceń środowiska przyrodniczego i antropogenicznego, turystyki zrównoważonej na obszarach chronionych, preferencji i oczekiwań turystów, a także aspektów andragogiki i osób niepełnosprawnych w krajoznawstwie i turystyce oraz zmian jakie wywołała w turystyce pandemia spowodowana koronawirusem Covid-19. Prace pokazują ścisły związek między krajoznawstwem a turystyką, zachodzący na płaszczyznach poznawczo-dydaktycznej oraz badawczej.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Publikacja jest dziesiątym tomem w serii „Warsztaty z Geografii Turyzmu” wydawanej przez Wydział Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiego. Zawiera teksty z zakresu trzech działów wiedzy: krajobrazu, krajoznawstwa i turystyki. Lektura tych prac uzmysławia wielość relacji, jakie zachodzą między wymienionymi dziedzinami - zarówno w obszarze poznawczym, dydaktycznym, jak i badawczym. Duża część artykułów zaprezentowanych w tej monografii (z działów: krajobraz i krajoznawstwo) została przygotowana na VII Kongres Krajoznawstwa Polskiego, który miał się odbyć w 2020 roku w Łodzi, ale z powodu pandemii wywołanej koronawirusem został przeniesiony na rok 2022. Opublikowane tutaj prace stanowią więc jedną z form upamiętnienia tego wydarzenia.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

Publikacja jest dziesiątym tomem w serii „Warsztaty z Geografii Turyzmu” wydawanej przez Wydział Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiego. Zawiera teksty z zakresu trzech działów wiedzy: krajobrazu, krajoznawstwa i turystyki. Lektura tych prac uzmysławia wielość relacji, jakie zachodzą między wymienionymi dziedzinami - zarówno w obszarze poznawczym, dydaktycznym, jak i badawczym. Duża część artykułów zaprezentowanych w tej monografii (z działów: krajobraz i krajoznawstwo) została przygotowana na VII Kongres Krajoznawstwa Polskiego, który miał się odbyć w 2020 roku w Łodzi, ale z powodu pandemii wywołanej koronawirusem został przeniesiony na rok 2022. Opublikowane tutaj prace stanowią więc jedną z form upamiętnienia tego wydarzenia.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Redakcja „Warsztatów z Geografii Turyzmu” wyjaśnia, że odpowiadając na ogłoszony w ubiegłym roku przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego konkurs na dofinansowanie czasopism naukowych, podjęła starania uruchomienia czasopisma w miejsce wcześniej wydawanej monografii. Udało się spełnić formalne wymagania i opublikować pierwszy zeszyt, dodając w nawiasie nr 8, wskazujący na kontynuację wydawanej od 2011 r. serii monografii o tym tytule. Na skutek nieotrzymania środków na wydawanie czasopisma, powracamy w tym roku do cyklicznego (raz w roku) publikowania monografii, nadając niniejszemu tomowi kolejny numer, czyli 9. Przepraszając Czytelników za zmiany, pragniemy jednak poinformować o pozytywnych praktycznych względach takiego rozwiązania, bowiem wydając niniejszą monografię już w tym roku, dajemy Autorom możliwość uzyskania punktów za publikację artykułów w naszym wydawnictwie. Książka składa się z prac napisanych przez bardzo młodych adeptów nauki. Autorami są studenci, najmłodsi absolwenci, doktoranci oraz młodzi pracownicy wyższych uczelni. Problematyka niniejszego numeru jest zróżnicowana, czego potwierdzeniem jest fakt, że w części zawierającej artykuły będą poruszone następujące zagadnienia: – aktywność rekreacyjno-turystyczna piłkarek nożnych w ich czasie wolnym, – oferty turystyki filmowej w wyjazdach do Irlandii, – znaczenie milongi w przestrzeni rekreacyjnej Łodzi, – budżet obywatelski narzędziem kreowania przestrzeni rekreacyjnej miasta, – drzewa jako pomniki przyrody na terenie Suwalskiego Parku Krajobrazowego, – wody lecznicze jako podstawa rozwoju turystyki zdrowotnej w uzdrowisku Sopot.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

Redakcja „Warsztatów z Geografii Turyzmu” wyjaśnia, że odpowiadając na ogłoszony w ubiegłym roku przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego konkurs na dofinansowanie czasopism naukowych, podjęła starania uruchomienia czasopisma w miejsce wcześniej wydawanej monografii. Udało się spełnić formalne wymagania i opublikować pierwszy zeszyt, dodając w nawiasie nr 8, wskazujący na kontynuację wydawanej od 2011 r. serii monografii o tym tytule. Na skutek nieotrzymania środków na wydawanie czasopisma, powracamy w tym roku do cyklicznego (raz w roku) publikowania monografii, nadając niniejszemu tomowi kolejny numer, czyli 9. Przepraszając Czytelników za zmiany, pragniemy jednak poinformować o pozytywnych praktycznych względach takiego rozwiązania, bowiem wydając niniejszą monografię już w tym roku, dajemy Autorom możliwość uzyskania punktów za publikację artykułów w naszym wydawnictwie.

Książka składa się z prac napisanych przez bardzo młodych adeptów nauki. Autorami są studenci, najmłodsi absolwenci, doktoranci oraz młodzi pracownicy wyższych uczelni. Problematyka niniejszego numeru jest zróżnicowana, czego potwierdzeniem jest fakt, że w części zawierającej artykuły będą poruszone następujące zagadnienia:

– aktywność rekreacyjno-turystyczna piłkarek nożnych w ich czasie wolnym,

– oferty turystyki filmowej w wyjazdach do Irlandii,

– znaczenie milongi w przestrzeni rekreacyjnej Łodzi,

– budżet obywatelski narzędziem kreowania przestrzeni rekreacyjnej miasta,

– drzewa jako pomniki przyrody na terenie Suwalskiego Parku Krajobrazowego,

– wody lecznicze jako podstawa rozwoju turystyki zdrowotnej w uzdrowisku Sopot.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Publikacja jest dziesiątym tomem w serii "Warsztaty z Geografii Turyzmu" wydawanej przez Wydział Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiego. Zawiera teksty z zakresu trzech działów wiedzy: krajobrazu, krajoznawstwa i turystyki. Lektura tych prac uzmysławia wielość relacji, jakie zachodzą między wymienionymi dziedzinami - zarówno w obszarze poznawczym, dydaktycznym, jak i badawczym. Duża część artykułów zaprezentowanych w tej monografii (z działów: krajobraz i krajoznawstwo) została przygotowana na VII Kongres Krajoznawstwa Polskiego, który miał się odbyć w 2020 roku w Łodzi, ale z powodu pandemii wywołanej koronawirusem został przeniesiony na rok 2022. Opublikowane tutaj prace stanowią więc jedną z form upamiętnienia tego wydarzenia.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Akademia Wychowania Fizycznego im.Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu ; Nr 391)
1. Turystyka kulturowa- człowiek w miejskiej przestrzeni wymiany; 2. Turystyka muzealna; 3. Turystyka prawnie chronionego dziedzictwa kulturowego; 4. Kulturowa turystyka eventowa; 5. Podróże studyjne jako klasyczna forma turystyki kulturowej; 6. Turystyka religijna i pielgrzymkowa; 7. Turystyka etniczna; 8. Turystyka przemysłowa (industrialna), do obiektów poprzemysłowych i technicznych; 9. Turystyka literacka i filmowa; 10. Tanatoturytyka; 11. Turystyka historyczno-militarna; 12. Turystyka kulinarna; 13. Enoturystyka; 14. Turystyka sztuk walki; 15. Turystyka przyrodniczo-kulturowa (ekoturytyka); 16. Tematyczne podróże po szlakach jako forma turystki kulturowej; 17. Turystyka kulturowa w Wielkopolsce; 18. Turystyka zjawisk paranormalnych (śladami duchów po Polsce); 19. Ekonomiczne aspekty kształtowania rozwoju turystyki kulturowej; 20. Popytowe uwarunkowania turystyki kulturowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zagospodarowanie turystyczne / Andrzej Kowalczyk, Marta Derek. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 423, [1] s.; 6 tabl. kolor : tab.; ryc. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Przedmiot zagospodarowania turystycznego; 2. Podstawowe koncepcje zagospodarowania turystycznego; 3. Wybrane problemy planowania zagospodarowania turystycznego; 4. Zagospodarowanie turystyczne ze względu na rodzaj urządzeń i usług; 5. Zagospodarowanie turystyczne ze względu na formy turystyki; 6. Zagospodarowanie turystyczne wybranych ośrodków i obszarów turystycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarys historii turystyki w Polsce / Jerzy Gaj. - Warszawa : Wyższa Szkoła Ekonomiczna, 2003. - 261 s. : rys., tab., zdj. ; 23 cm.
Autor
Temat
R.1 Tradycje turystyczne w dawnej Polsce; R.2 U pod staw nowożytnej turystyki; R.3 Turystyka w Polsce w 20 - leciu międzywojennym i latach okupacji; R.4 Turystyka w Polsce Ludowej; R.6 Turystyka w III Rzeczypospolitej; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im.E ; Nr 52)
Autor
Temat
R. 1 U podstaw nowożytnej turystyki. R. 2 Turystyka na przełomie XIX i XX wieku. R. 3 Turystyka w Polsce w dwudziestoleciu międzywojennym i w latach okupacji. R. 4 Turystyka w Polsce Ludowej. R. 5 Turystyka w III Rzeczy pospolitej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Działalność gospodarcza z przedsiębiorstw turystycznych; 2. Znaczenie zarządzania finansami przedsiębiorstwa turystycznego; 3. Planowanie finansowe w przedsiębiorstwie turystycznym; 4. Kapitały przedsiębiorstwa turystycznego oraz źródła ich finansowania; 5. Zarządzanie należnościami i zobowiązaniami handlowymi; 6. Efekty ekonomiczno-finansowe w przedsiębiorstwie turystycznym; 7. Podatki w przedsiębiorstwie turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Struktura przemysłu spotkań; 2. Innowacje w organizacjach przemysłu spotkań; 3. Funkcje i znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych; 4. Metodyka badań; 5. Czynniki i skutki współpracy z dostawcami usług specjalistycznych; 6. Postrzeganie innowacji przez podmioty przemysłu spotkań; 7. Wykorzystanie innowacji w przemyśle spotkań na podstawie studiów przypadków; 8. Perspektywy rozwoju przemysłu spotkań w Krakowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest jakość usług i jak możesz ją kształtować, 2. Oczekiwania gości: strona techniczna, 3. Oczekiwania gości: strona funkcjonalna, 4. Kształtowanie kultury jakości usług, 5. Twoja definicja jakości usług, 6. Wyłączenie doskonałej jakości usługi w działania twojego przedsiębiorstwa, 7. Ocena postępów i nagradzanie pracowników, 8. Utrzymanie orientacji na klientów przez ciągłe doskonalenie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług turystycznych / Magdalena Kachniewska. - Warszawa : Difin, 2002. - 223 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Przesłanki zarządzania jakością usług turystycznych, Czynnik ludzki a cechy procesu usługowego, Zarządzanie jakością usług, Istota Kompleksowego zarządzania Jakością (TQM), Metody Kompleksowego zarządzania Jakością, Kultura jakości, jakość a trwałość relacji z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym : 1. Marketing handlowy - zagadnienia podstawowe, 2. Marketing handlu detaliczego, 3. Relacje z klientami, 4. marki handlowe. Cz.II Dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami: 1. Marketing usług finansowych, 2. Usługi medyczne, 3. zarządzanie marketingowe usługami turystycznymi, 4. Marketing niektórych produków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacją turystyczną / Jerzy Kowalczyk. - Warszawa : CeDeWu, 2009. - 173, [3] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Ewolucja systemów zarządzania; 2. Od norm ISO do kompleksowego zarządzania organizacja; 3. Charakterystyka usług turystycznych; 4. System zarządzania w organizacji turystycznej; 5.Wybrane praktyczne elementy zarządzania organizacją turystyczną; 6. Podsumowanie- Rola i odpowiedzialność kierownictwa oraz pracowników organizacji w systemie zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Turystyka i rynek turystyczny; 2. Instrumenty marketingu w działalności firm i biur turystycznych; 3. Plan marketingowy a ogólna strategia przedsiębiorstwa; 4. Działalność firm usługowych zorientowanych na klienta; 5. Elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; 6. Badania marketingowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo turystyczne - istota, formy. 2. Otoczenie zewnętrzne przedsiębiorstwa turystycznego. 3. Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne. 4. Projektowanie struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego. 5. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym. 6. Finansowe zarządzanie przedsiębiorstwem. 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 8. Zarządzanie operacyjne w przedsiębiorstwie turystycznym. 9. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie turystycznym. 10. Kontrola i controlling w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie turystyką / red. nauk. Aleksander S. Kornak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 202, [1] s. : wykr. ; 21 cm.
Wprowadzenie; I. Zdobywanie rynków w turystyce; Koncentracja kapitałów i wspólnoty gospodarcze; Badanie i ustalenie segmentów oraz typów rynku turystycznego; Tworzenie techniczno-organizacyjnych układów informacyjnych wspomagających kierowanie turystyką; Samodzielność regionalna turystyki; II. Dziedziny strategii rynkowych; Stosowanie metod heurystycznych; Strategia produkcji, świadczenia usług oraz udostępniania dóbr wolnych i naturalnych; Kanały rynkowe w turystyce; Strategia dystrybucji i aktywnej sprzedaży; Promocja sprzedaży w turystyce; Strategia cen w turystyce; III. Parametry i instrumenty w turystyce (diagnoza stanu); Parametry i instrumenty w systemie marketingowym; Menedżering i marketing w symbiozie na rynkach turystycznych; Organizacja funkcji marketingowych w przedsiębiorstwie; Planowanie działań marketingowych; Niektóre parametry finansowe w turystyce; IV. Instrumenty zbytu i aktywnej sprzedaży; Planowanie promocji i zbytu; Konkurencja hoteli i biur podróży; Negocjacje i umowy; Reklama; Oferty, innowacje, katalogi; Akwizycja; Zdobywanie przychylności opinii publicznej; Znaki handlowe; Targi i giełdy turystyczne; Jakość i obsługa klientów; Praca i płaca w turystyce; Polska turystyka na drodze do nowej Europy; Niektóre definicje i określenia; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej