Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(45)
Forma i typ
Książki
(43)
Publikacje naukowe
(21)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(33)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(35)
Czytelnia
(37)
Autor
Abt Stefan (1937-2002)
(3)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(3)
Szymonik Andrzej (1952- )
(3)
Andrzejczyk Paweł
(2)
Banaś Jarosław
(2)
Blaik Piotr (1942- )
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Janczewska Danuta
(2)
Janczewski Jerzy
(2)
Kordel Zdzisław (1950- )
(2)
Krawczyk Stanisław
(2)
Kuriata Andrzej
(2)
Lutek Wojciech
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Pastuszak Zbigniew
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Domagała Joanna
(1)
Drejerska Nina
(1)
Drozda Mariola
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dyczkowska Joanna
(1)
Dziedzic Dorota
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Ejdys Stanisław
(1)
Fajfer Paweł
(1)
Ficoń Krzysztof (1947- )
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gajda Waldema
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna
(1)
Golonko Magdalena
(1)
Gołasa Piotr
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Gromada Arkadiusz
(1)
Górecka Aleksandra Katarzyna
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Huczek Antoni
(1)
Janusz Anna
(1)
Januła Eugeniusz
(1)
Jarosz Marek
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew
(1)
Kacperska Elżbieta
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Kasińska Małgorzata
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kałowski Adam
(1)
Kempny Danuta
(1)
Klepacki Bogdan (1953- )
(1)
Knapik Alina
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Krystek Ryszard (1941-2017)
(1)
Krzepicka Alicja
(1)
Krzyżaniak Stanisław
(1)
Kukuła Karol (1948- )
(1)
Kwiatkiewicz Piotr (1968- )
(1)
Kwietniewska-Sobstyl Małgorzata
(1)
Laskowski Marek
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Maciejczak Mariusz
(1)
Maciąg Agnieszka
(1)
Madyda Aneta
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Majewski Jerzy (1952- )
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Matuszczak Agnieszka Ewa
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Michalik Damian
(1)
Michalski Konrad
(1)
Miecznikowski Stanisław
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Motnyk Marcin
(1)
Myszak Justyna Maria
(1)
Niemczyk Aleksander
(1)
Niestrój Krzysztof
(1)
Nowak Iwo
(1)
Nowicka-Mieszała Julia
(1)
Pachura Aneta
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Penar Dominik
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Perkowska Aleksandra
(1)
Piszczek Marcin
(1)
Pochopeń Jolanta
(1)
Rajczakowska Ewa
(1)
Rokicki Tomasz
(1)
Roman Monika
(1)
Rucińska Danuta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Logistyka gospodarcza
(19)
Transport
(11)
Usługi logistyczne
(8)
Przedsiębiorstwo
(7)
Łańcuch dostaw
(6)
Branża TSL
(5)
Gospodarka magazynowa
(5)
Marketing
(5)
Zarządzanie
(5)
Logistyka
(4)
Magazynowanie
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Handel międzynarodowy
(3)
Magazyn
(3)
Międzynarodowa logistyka gospodarcza
(3)
Obsługa klienta
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Usługi
(3)
Controlling
(2)
Ekonomika transportu
(2)
Gospodarka odpadami
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Infrastruktura techniczna
(2)
Inteligentne miasta i wsie
(2)
Komunikacja miejska
(2)
Konkurencyjność
(2)
Logistyka zwrotna
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Polityka transportowa
(2)
Powierzchnie magazynowo-przemysłowe
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Transport międzynarodowy
(2)
Transport samochodowy
(2)
Zaopatrzenie przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie zapasami
(2)
Abt, Stefan (1937-2002)
(1)
Badania operacyjne
(1)
Bezpieczeństwo komunikacyjne
(1)
Budownictwo infrastrukturalne
(1)
COVID-19
(1)
Ceny
(1)
Decyzje
(1)
Ekonomika
(1)
Eksport
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gry kierownicze
(1)
Handel
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Inżynieria bezpieczeństwa
(1)
Jakość usług
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kolejnictwo
(1)
Konkurencja
(1)
Logistyka miejska
(1)
Lotnictwo
(1)
Marketing partnerski
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Mobbing
(1)
Obuwie
(1)
Odzież
(1)
Opakowania
(1)
Organizacje gospodarcze
(1)
Poczta
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Polityka miejska
(1)
Polska
(1)
Popyt
(1)
Poradnictwo
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(1)
Przedsiębiorstwo transportowe
(1)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(1)
Reengineering*
(1)
Reklama
(1)
Rosja
(1)
Rynek
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Ryzyko transportowe
(1)
Spedycja
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Transport drogowy
(1)
Transport kolejowy
(1)
Transport morski
(1)
Transport pasażerski
(1)
Transport powietrzny
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(17)
Monografia
(11)
Praca zbiorowa
(6)
Opracowanie
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(38)
Transport i logistyka
(35)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(17)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Matematyka
(1)
45 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy logistyki / Stanisław Krawczyk. - Wyd. 2 zm. i poszerz. (dodruk) - Warszawa : CeDeWu, 2021 - 605 s. : b. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Pojęcie logistyki - wprowadzenie 1.1. Etymologia pojęcia „logistyka" 1.2. Wprowadzenie terminu logistyka do gospodarki cywilnej 1.3. Ewaluacja domeny pojęcia „logistyka" - etapy i wybrane definicje 1.4. Logistyka jako koordynacja procesów 1.5. Logistyka w naukach o zarządzaniu Rozdział 2. Teoria koordynacji 2.1. Podstawy tworzenia teorii 2.2. Formalne wymagania wobec teorii 2.3. Wymagania dobrego definiowania pojęć 2.4. Teoria w odniesieniu do świata realnego 2.5. Zasady tworzenia teorii 2.6. Domena teorii koordynacji - obiekty 2.7. Grupa obiektów 2.8. System 2.9. Zmienność obiektu - proces zmian 2.10. Działania 2.11. Transformacja, transfer, zatrzymanie w miejscu 2.12. Relacje między działaniami 2.13. Zależności między działaniami określone przez transfer wyniku 2.14. Proces przejmowania wyniku 2.15. Prezentacja zapisu procesu 2.16. System wykonawczy procesu 2.17. Prezentacja graficzna procesu 2.18. Zarządzanie procesem 2.19. Procesy niezależne i zależne 2.20. Wartościowanie procesu 2.21. Interpretacje pojęcia koordynacja Rozdział 3. Koordynacja procesów w praktyce 3.1. Identyfikacja procesu 3.2. Analiza strukturalna procesu 3.3. Tworzenie mapy procesu 3.4. Grupowanie działań w skoordynowany proces Rozdział 4. Informacja i komunikacja w koordynacji procesów 4.1. Informacja 4.2. Aspekt syntaktyczny 4.3. Aspekt semantyczny 4.4. Aspekt pragmatyczny 4.5. Komunikacja 4.6. System komunikacji Rozdział 5. Przedsiębiorstwo 5.1. Definicja przedsiębiorstwa jako podmiotu biznesowego 5.2. Przedsiębiorstwo jako obiekt 5.3. Potencjał przedsiębiorstwa 5.4. Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarczy 5.5. Cele i zadania zarządzania przedsiębiorstwem 5.6. Przedsiębiorstwo jako system 5.7. Kategorie przedsiębiorstw 5.8. Powiązania między przedsiębiorstwami 5.9. Powiązania z poziomu zarządzania 5.10. Koordynacja działań wewnątrz przedsiębiorstwa 5.11. Koordynacja działań między przedsiębiorstwami 5.12. Kooperacja 5.13. Powiązania prawno-biznesowe 5.14. Powiązania tworzące sieci przedsiębiorstw 5.15. Sieci przedsiębiorstw Rozdział 6. Działalność przedsiębiorstwa produkcyjnego - orientacja procesowa 6.1. Istota działalności przedsiębiorstwa produkcyjnego 6.2. Produkcja z punktu widzenia tworzenia i dystrybucji produktów 6.3. Strategie produkcyjne 6.4. Orientacja procesowa w działalności przedsiębiorstwa produkcyjnego 6.5. Poziom operacyjny 6.6. Segmenty procesowe w działalności przedsiębiorstwa produkcyjnego 6.7. Koordynacja w transferach między dostawcami i odbiorcami Rozdział 7. System logistyczny przedsiębiorstwa produkcyjnego 7.1. Infrastruktura techniczna systemu logistycznego w przedsiębiorstwie 7.2. Magazyny 7.3. Magazyny w przedsiębiorstwie produkcyjnym 7.4. Zadania magazynów 7.5. Wyposażenie magazynu 7.6. Transport wewnętrzny 7.7. Przesłanki doboru środków transportu wewnętrznego 7.8. Zarządzanie magazynem - Warehouse Management System 7.9. Infrastruktura transportowa w przedsiębiorstwie 7.10. Ogólnodostępne systemy logistyczne 7.11. Infrastruktura telekomunikacyjna Rozdział 8. Planowanie produkcji 8.1. Istota planowania 8.2. Planowanie produkcji 8.3. Pozyskiwanie informacji dla planowania produkcji 8.4. Modele przepływów produkcyjnych Rozdział 9. Zadania zaopatrzenia. Klasyfikacje surowców 9.1. Zaopatrzenie w przedsiębiorstwie produkcyjnym 9.2. Baza wiedzy działu zaopatrzenia 9.3. Decyzje strategiczne w zaopatrzeniu 9.4. Scenariusz tworzenia strategii zaopatrzeniowej 9.5. Klasyfikacja surowców ze względu na ważność dla produkcji i dostępność nabywania 9.6. Wybór dostawcy 9.7. Relacje dostawca - odbiorca 9.8. Zakres zadań menedżerskich i operacyjnych zaopatrzenia 9.9. Klasyfikacje operacyjne produktów i materiałów wspomagające planowanie zakupów Rozdział 10. Polityki utrzymywania zapasów 10.1. Zapasy - definicje 10.2. Zapasy surowcowe (materiałów produkcyjnych) 10.3. Przesłanki ekonomiczne planowania wielkości dostaw 10.4. Parametry sterowania zapasami surowcowymi 10.5. Ekonomiczna partia zamówienia 10.6. Wielkość partii uzupełniającej wyznaczonej na podstawie parametrów ekonomicznych 10.7. Polityki utrzymywania zapasów surowcowych 10.8. Uzupełnienia skoordynowane (dla grup surowców) 10.9. Praktyka składania zamówień Rozdział 11. Proces obsługi zamówień u dostawców 11.1. Założenia operacyjne procesu składania zamówień u dostawców 11.2. Podprocesy obsługi zamówienia 11.3. Uzgodnienia logistyczne z dostawcami 11.4. Zamówienia z punktu widzenia dostawcy 11.5. Procedury operacyjne w zadaniach logistycznych zaopatrzenia 11.6. Ocena dostawcy Rozdział 12. Warianty organizacji dostaw 12.1. Kryteria logistyczne w procesie transportowym 12.2. Warianty dostaw od jednego dostawcy 12.3. Organizacja dostaw od wielu dostawców 12.4. Znaczenie czasu w realizacji dostaw 12.5. Warunki dobrej organizacji dostaw Rozdział 13. Obsługa logistyczna produkcji 13.1. Organizacja magazynu wejściowego 13.2. Proces przepływu produktów przez magazyn wejściowy 13.3. Identyfikacja i monitorowanie zapasów 13.4. Przesłanki obsługi stanowisk produkcyjnych - dostawy z magazynu 13.5. KANBAN - idea koncepcji 13.6. Supermarket - kanban magazynowy 13.7. Sterowanie przepływami między stanowiskami produkcyjnymi - kanban produkcyjny i transportowy 13.8. Reguły kanbanu 13.9. Kanban zewnętrzny Rozdział 14. Dystrybucja. Systemy magazynów dystrybucyjnych 14.1. Idea dystrybucji - podstawowe pojęcia 14.2. Strategie dystrybucji 14.3. Dystrybucja bezpośrednia i z pośrednikami 14.4. System dystrybucji wewnętrznej 14.5. Dystrybucja zewnętrzna. Powiązanie dystrybucji wewnętrznej i zewnętrznej 14.6. Dystrybucja z wielu miejsc produkcji 14.7. Dystrybucja do jednostek handlowych 14.8. Dystrybutorzy jako pośrednicy handlow Rozdział 15. Planowanie i proces obsługi dostaw dystrybucyjnych 15.1. Współpraca producenta i jednostek handlowych w planowaniu i realizacji dystrybucji 15.2. Koncepcja Efektywnej Obsługi Klienta (ECR) 15.3. Planowanie dystrybucji 15.4. Proces obsługi zamówienia klienta - poziom operacyjny 15.5. Warianty dostaw produktów do klientów 15.6. Techniki przygotowania wysyłek w magazynie dystrybutora 15.7. Metody dokonywania kompletacji 15.8. Podział i grupowanie zleceń kompletacji 15.9. Organizacja wydań z magazynu dystrybutora 15.10. Węzły kompletacji - cross-docking 15.11. Dystrybucja przez węzły konsolidacji - scalanie dostaw w tranzycie (merge-in-transit) Rozdział 16. Usługi logistyczne 16.1. Specyfika usługi 16.2. Zaangażowanie stron w realizację usługi 16.3. Różnica między produkcją a usługą 16.4. Definicja usługi logistycznej 16.5. Usługa logistyczna z pozycji wykonawcy usługi 16.6. Usługi transportowe 16.7. Usługi magazynowe 16.8. Magazyny kontraktowe 16.9. Centra logistyczne 16.10. Usługodawcy i ich zakresy ofertowe 16.11. Poprawność i miary wykonania usługi Rozdział 17. Usługi logistyczne świadczone przez operatora logistycznego 17.1. Operator logistyczny 17.2. Kategorie operatorów logistycznych 17.3. Planowanie działalności operatora logistycznego 17.4. Flow Logistics 17.5. Logistyka kontraktowa 17.6. Wybór operatora logistycznego 17.7. Łańcuch transportowy 17.8. Sieć transportowa 17.9. Planowanie tras przewozów; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Wstęp; 1. Procesy magazynowe - wprowadzenie do algorytmów 1.1. Magazyn - podstawowe zagadnienia 1.2. Procesy realizowane w strefie przyjęć (schemat przyjęcia towarów do magazynu) 1.3. Składowanie zapasów w magazynie (schemat składowania towarów w magazynie) 1.4. Kompletacja towarów (schemat kompletacji towarów w magazynie) 1.5. Strefa wydań (schemat wydań towarów z magazynu) 1.6. Test sprawdzający 2. Procesy magazynowe realizowane w strefie przyjęć 2.1. Strefa przyjęć - wprowadzenie 2.2. Strefa przyjęć - typowe operacje 2.3. Strefa przyjęć - przemieszczanie ładunków w magazynie, wyznaczanie liczby stanowisk przeładunkowych oraz ich parametrów 2.4. Strefa przyjęć - przemieszczanie ładunków w magazynie; Czas cyklu pracy wózka magazynowego 2.5. Strefa przyjęć - przemieszczanie ładunków w magazynie; Czas rozładunku zewnętrznego środka transportu przy użyciu wózka magazynowego 2.6. Strefa przyjęć - przemieszczanie ładunków w magazynie; Wyznaczanie liczby środków transportu wewnętrznego 2.7. Test sprawdzający 3. Składowanie towarów w magazynie 3.1. Jednostka ładunkowa - wprowadzenie 3.2. Opakowania w systemach logistycznych - wprowadzenie 3.3. System wymiarowy opakowań 3.4. Formowanie jednostki ładunkowej - wprowadzenie 3.5. Moduły magazynowe w składowaniu rzędowym 3.6. Moduły magazynowe w składowaniu blokowym 3.7. Objętość modułu magazynowego 3.8. Składowanie z piętrzeniem jednostek ładunkowych 3.9. Test sprawdzający 4. Procesy magazynowe realizowane w strefie kompletacji oraz wydań 4.1. Strefa kompletacji - wprowadzenie 4.2. Strefa kompletacji - kompletacja zamówienia 4.3. Kompletacja zamówienia a konfiguracja opakowań zbiorczych 4.4. Opakowania tekturowe - podstawowe rodzaje tektury 4.5. Planowanie trasy kompletacji w odniesieniu do czasu realizacji procesu 4.5.1. Planowanie trasy kompletacji metodą S-Shape 4.5.2. Planowanie trasy kompletacji metodą Midpoint 4.5.3. Planowanie trasy kompletacji metodą Return 4.5.4. Planowanie trasy kompletacji metodą Largest gap 4.5.5. Planowanie trasy kompletacji metoda Combined 4.6. Analiza procesu kompletacji 4.7. Kompletacja a zgodność wydań i załadunku 4.8. Strefa wydań a zgodność kompletacji zamówień 4.9. Test sprawdzający 5. Dokumentacja magazynowa 5.1. Dokumentacja magazynowa - wprowadzenie 5.2. Instrukcja magazynowa 5.3. Instrukcja BHP w procesach magazynowych 5.4. Zakres czynności (obowiązków) pracownika 5.5. Zasady wypełniania dokumentacji magazynowej 5.6. Zamówienie 5.7. Dowód dostawy 5.8. Dokument Pz przyjęcie z zewnątrz 5.9. Dokument Mm przesunięcie międzymagazynowe 5.10. Dokument Rw rozchód wewnętrzny 5.11. Przyjęcie wewnętrzne Pw 5.12. Dokument Wz wydanie zewnętrzne 5.13. Zwrot wewnętrzny Zw 5.14. Faktura 5.15. Kartoteka magazynowa 5.16. Przykłady dokumentów magazynowych angielskojęzycznych 5.17. Przykłady złych praktyk przy wypełnianiu dokumentacji magazynowej 5.18. Test sprawdzający 6. Wyznaczanie lokalizacji magazynu oraz kalkulacje związane z jego funkcjonowaniem 6.1. Wyznaczanie lokalizacji magazynu przy wykorzystaniu metody środka ciężkości – wersja popytowa 6.2. Wyznaczanie lokalizacji magazynu przy wykorzystaniu metody środka ciężkości - wersja popytowo-podażowa 6.3. Mierniki i wskaźniki określające efektywność funkcjonowania magazynu - wprowadzenie 6.4. Mierniki i wskaźniki określające efektywność wykorzystania powierzchni oraz przestrzeni magazynu - ćwiczenia praktyczne 6.5. Mierniki i wskaźniki określające efektywność wykonywanych operacji magazynowych 6.6. Mierniki i wskaźniki określające aspekty ekonomiczne wykonywanych operacji magazynowych 6.7. Test sprawdzający 7. Zadania przekrojowe. 7.1. Zadanie 1. Obieg dokumentów magazynowych 7.2. Zadanie 2. Dokumentacja magazynowa związana z realizacją zamówienia produkcyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; 1. Zrównoważony rozwój miast 1.1. Koncepcja i geneza zrównoważonego rozwoju 1.2. Idea zrównoważonego rozwoju miasta 1.3. Logistyka miasta 1.4. Smart city - inteligentne miasto 1.5. System gospodarki odpadami komunalnymi w kontekście zrównoważonego rozwoju 2. Gospodarka odpadami 2.1. Pojęcie odpadów we współczesnej gospodarce 2.2. Uwarunkowania prawne w gospodarce odpadami komunalnymi 2.3. Definicja i klasyfikacja odpadów komunalnych 2.4. Źródła powstawania, skład i cechy odpadów komunalnych 2.5. Strategia gospodarowania odpadami komunalnymi 3. Istota logistyki zwrotnej 3.1. Definicja i rodzaje logistyki zwrotnej 3.2. Przedmiot, cele, zadania logistyki zwrotnej 3.3. System logistyki zwrotnej w gospodarce odpadami komunalnymi 3.3.1. Zadania logistyki zwrotnej w systemach gospodarki odpadami komunalnymi 3.3.2. Podsystem gromadzenia odpadów 3.3.3. Podsystem zbierania i transportu odpadów 3.3.4. Podsystem magazynowania odpadów 3.3.5. Podsystem przetwarzania i odzyskiwania odpadów 3.3.6. Podsystem unieszkodliwiania odpadów 3.4. Modele logistyki zwrotnej 3.5. Korzyści z wdrażania logistyki zwrotnej 3.6. Bariery wdrażania logistyki zwrotnej 4. Gotowość polskich miast do realizacji zasad smart city w kontekście logistyki zwrotnej odpadów - ogólne wyniki badań 4.1. Metodyka Waste Management Readiness w logistyce zwrotnej 4.1.1. Wprowadzenie i charakterystyka modelu badawczego 4.1.2. Autorska metodyka Waste Management Readiness w logistyce zwrotnej 4.2. Ocena gotowości do wprowadzenia WMR - zbiorcze wyniki badań 4.2.1. Przywództwo w zakresie gotowości do zarządzania systemem zagospodarowania odpadów 4.2.2. Styl zarządzania systemem zagospodarowania odpadów 4.2.3. Kompetencje w zakresie zarządzania systemem zagospodarowania odpadów 4.2.4. Technologia w systemie zagospodarowania odpadów 4.3. Ocena gotowości do wprowadzenia WMR - podział według charakteru jednostki samorządu terytorialnego 4.3.1. Przywództwo w zakresie WMR 4.3.2. Styl zarządzania systemem zagospodarowania odpadów 4.3.3. Kompetencje w zakresie systemu zarządzania odpadami 4.3.4. Technologia w systemie zarządzania odpadami 4.3.5. Uogólnienie wyników badań WMR 5. Innowacyjny system gospodarki odpadami komunalnymi w Polsce 5.1. Uwagi wprowadzające 5.2. Rola jednostek samorządu terytorialnego w gospodarce odpadami komunalnymi 5.3. Główne czynniki wpływające na kształt systemu 5.4. Model gospodarki odpadami komunalnymi po zmianach legislacyjnych 5.5. Ocena efektywności funkcjonującego systemu; Zakończenie; Literatura; Biografie autorów; Wykaz tabel i rysunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 504 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; 1. Procesy zarządzania w samorządzie terytorialnym 1.1. Istota, struktura, funkcje i zadania samorządu terytorialnego 1.2. Zarządzanie publiczne w teorii nauk o zarządzaniu 1.3. Koncepcja tradycyjnego modelu administracji 1.4. Nowe zarządzanie publiczne {Mew Public Management) 2. Odpady komunalne 2.1. Definicja i klasyfikacja odpadów komunalnych 2.2. Źródło powstawania, skład i cechy odpadów komunalnych 2.3. Uwarunkowania prawne w gospodarce odpadami komunalnymi 2.4. Gospodarowanie odpadami komunalnymi jako usługa publiczna 3. Ujednolicony system logistyki zwrotnej odpadów komunalnych 3.1. Definicja, rodzaje, cele i zadania logistyki zwrotnej 3.2. Modele logistyki zwrotnej 3.3. Korzyści i bariery logistyki zwrotnej 3.4. Logistyka zwrotna w systemach gospodarki odpadami komunalnymi 4. Satysfakcja konsumentów usług publicznych 4.1. Definicja pojęcia satysfakcji konsumenta 4.2. Modele satysfakcji konsumenta 4.3. Proces i fazy pomiaru satysfakcji klientów 5. Charakterystyka problemu badawczego i próby badawczej 5.1. Cel i zakres badań 5.2. Budowa ankiety badawczej 5.3. Metody i techniki badawcze 5.4. Charakterystyka próby badawczej 5.4.1. Płeć i wiek respondentów 5.4.2. Wykształcenie, aktywność zawodowa i dochody respondentów. 5.4.3. Charakter JST i okres zamieszkiwania respondentów na terenie gminy 5.4.4. Charakter zabudowy i wykorzystywany system grzewczy 5.4.5. Dotychczasowy rodzaj segregacji odpadów 6. Analiza wyników badań satysfakcji mieszkańców JST 6.1. Stan czystości na terenie miasta lub gminy 6.1.1. Ważność 6.1.2. Ocena stopnia realizacji 6.1.3. Analizy dodatkowe 6.2. Dostęp do edukacji w zakresie selektywnej zbiórki odpadów 6.2.1. Ważność 6.2.2. Ocena stopnia realizacji 6.2.3. Analizy dodatkowe 6.3. Dostęp i czytelność informacji przekazywanej mieszkańcom przez JST 6.3.1. Ważność 6.3.2. Ocena stopnia realizacji 6.3.3. Analizy dodatkowe 6.4. Łatwość kontaktu z pracownikami urzędu gminy i firmy odbierającej odpady komunalne 6.4.1. Ważność 6.4.2. Ocena stopnia realizacji 6.4.3. Analizy dodatkowe 6.5. Dostępność miejsc służących gromadzeniu odpadów oraz Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) 6.5.1. Ważność 6.5.2. Ocena stopnia realizacji 6.5.3. Analizy dodatkowe 6.6. Czystość miejsc lokalizacji pojemników oraz estetyka pojemników, pojazdów i pracowników realizujących usługę odbierania i transportu odpadów 6.6.1. Ważność 6.6.2. Ocena stopnia realizacji 6.6.3. Analizy dodatkowe 6.7. Dostępność usług w zakresie odbioru zużytego sprzętu elektrycznegt i elektronicznego, odpadów pobudowlanych oraz wielkogabarytowych 6.7.1. Ważność 6.7.2. Ocena stopnia realizacji 6.7.3. Analizy dodatkowe 6.8. Czas oczekiwania na realizację usług dodatkowych (odpady wielkogabarytowe, odpady pobudowlane, zużyty sprzęt elektryczno-elektroniczny) 6.8.1. Ważność 6.8.2. Ocena stopnia realizacji 6.8.3. Analizy dodatkowe 6.9. Terminowość świadczenia usług podstawowych i czas reakcji na zgłoszoną reklamację 6.9.1. Ważność ! 6.9.2. Ocena stopnia realizacji 6.9.3. Analizy dodatkowe 6.10. Zwiększony ruch pojazdów odbierających odpady 6.10.1. Ważność 6.10.2. Ocena stopnia realizacji 6.10.3. Analizy dodatkowe 6.11. Stopień przystosowania mieszkań do nowego modelu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych 6.11.1. Ważność 6.11.2. Ocena stopnia realizacji 6.11.3. Analizy dodatkowe 6.12. Czystość terenów ogólnodostępnych leżących na terenie gminy 6.12.1. Ważność 6.12.2. Ocena stopnia realizacji 6.12.3. Analizy dodatkowe 6.13. Odpłatność za świadczone usługi odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy 6.13.1. Ważność 6.13.2. Ocena stopnia realizacji 6.13.3. Analizy dodatkowe 7. Wnioski i rekomendacje dla jednostek samorządu terytorialnego 7.1. Ważność i stopień realizacji w gminie - oceny ogólne 7.1.1. Sposób zestawienia ogólnych ocen 7.1.2. Ogólny poziom ważności systemu gospodarowania odpadami komunalnymi 7.1.3. Ocena stopnia realizacji elementów składowych systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w gminie 7.2. Najwyższe i najniższe oceny ważności oraz stopnia realizacji 7.3. Współzależności pomiędzy ważnością a oceną stopnia realizacji 7.4. Rekomendacje 7.4.1. Rekomendacje dla samorządów 7.4.2. Rekomendacje dla firm odbierających i transportujących odpady komunalne; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Noty o Autorach; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Orientacja rynkowa jako koncepcja integrujaca procesy w przedsiębiorstwie, 2. Struktura i efektywność zarządzania logistyczno-marketingowego, 3. Procesy i systemy planistyczne w zarządzaniu logistyczno-marketingowym, 4. System operacyjnego zarządzania logistyczno-marketingowego, 5. Zarządzanie łańcuchem dostaw w aspekcie integracji logistyki i marketingu, 6. Kluczowe procesy logistyczno-marketingowe determinujące rozwój wiedzy przedsiębiorstwa o rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Charakterystyka transakcji w handlu zagranicznym, R.2 Badania marketingowe rynków zagranicznych, R.3 Negocjacje w handlu międzynarodowym, R.4 Zawieranie umów w handlu międzynarodowym, R.5 Międzynarodowe zwyczaje handlowe, R.6 Warunki płatności i finansowanie w handlu zagranicznym, R.7 Obsługa transportowa ładunków handlu zagranicznego, R.8 Odprawa celna towarów, R.9 Ubezpieczenia w handlu zagranicznym, R.10 Rozstrzyganie sporów wynikających z międzynarodowych transakcji handlowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transport i łańcuchy dostaw w czasie pandemii / Monika Ziółko, Dorota Dziedzic (red.). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 251, [1] s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Eksploracyjna analiza mobilności ludności w trakcie pandemii Rozdział 2. Rynek i logistyka usług kurierskich w obliczu pandemii COVID-19 Rozdział 3. Porównanie podróżowania przed pandemią oraz w czasie jej trwania Rozdział 4. Wpływ pandemii na zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej i zachowania pasażerów w Krakowie Rozdział 5. Wpływ pandemii koronawirusa na transport w Chinach Rozdział 6. Zdrowie psychiczne kierowców w międzynarodowym transporcie drogowym rzeczy w dobie pandemii Rozdział 7. Badanie opinii osób korzystających z transportu lotniczego w dobie epidemii COVID-19 Rozdział 8. Loty repatracyjne w czasie pandemii na przykładzie akcji „Lot do domu" Rozdział 9. Konsekwencje pandemii COVID-19 na branżę lotniczą w Ukrainie Rozdział 10. Transportowanie ładunków medycznych w dobie pandemii COVID-19 Rozdział 11. Lotniczy transport medyczny w czasie pandemii Rozdział 12. Funkcjonowanie przedsiębiorstw logistycznych w dobie pandemii COVID-19 Rozdział 13. Poczta Polska w czasach pandemii COVID-19 Rozdział 14. Analiza wpływu pandemii COVID-19 na zachowania konsumenckie w kierunku wyboru opakowań oraz gospodarowania odpadami Rozdział 15. Ocena usług świadczonych przez firmę InPost na terenie miasta Kraków Rozdział 16. Usługi kurierskie firmy InPost przed i w czasie pandemii COVID-19 Rozdział 17. Wpływ pandemii na decyzje zakupowe konsumentów branży odzieżowej Rozdział 18. Preferencje konsumentów dotyczące zakupów i usług kosmetycznych w obliczu pandemii COVID-19 Rozdział 19. Logistyka ostatniej mili w branży spożywczej Rozdział 20. Rozwój subskrypcji programów wysyłkowych na przykładzie programu Allegro Smart - ocena poglądu konsumenta oraz ich wpływ na decyzje zakupowe Rozdział 21. Logistyczne wyzwania w sporcie podczas pandemii COVID-19 na przykładzie amerykańskiej ligi koszykarskiej NBA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Wprowadzenie do logistyki i transportu 1.1. Przegląd podstawowych definicji 1.2. Podstawy logistyki zaopatrzenia 1.3. Podstawy logistyki produkcji 1.4. Podstawy logistyki dystrybucji 1.5. Podstawy transportu 1.6. Logistyka zwrotna i ekologistyka 1.7. Logistyczna obsługa klienta Rozdział 2. Wprowadzenie do zarządzania w logistyce i magazynowania 2.1. Przegląd podstawowych definicji 2.2. Charakterystyka magazynów 2.3. Zarządzanie zapasami 2.4. Infrastruktura logistyczna 2.5. Zarządzanie procesami logistycznymi 2.6. Zarządzanie łańcuchem dostaw 2.7. Controlling logistyczny Rozdział 3. Spedycja w systemach transportowych 3.1. Zagadnienia teoretyczne z przykładami 3.2. Proces spedycyjny 3.3. Funkcje i zadania spedytora 3.4. Formuły INCOTERMS 2020 3.5. Studium przypadku 3.6. Zadania 3.7. Odpowiedzi do zadań Rozdział 4. Systemy i infrastruktura transportu 4.1. Zagadnienia teoretyczne z przykładami 4.2. Studium przypadku 4.3. Zadania 4.4. Odpowiedzi do zadań Rozdział 5. Zarządzanie przedsiębiorstwem transportowym 5.1. Zagadnienia teoretyczne 5.2. Studium przypadku - charakterystyka prywatnego przedsiębiorstwa transportowego Gomola-Trans Paweł Gomola 5.3. Zadania 5.4. Rozwiązania zadań Rozdział 6. Obsługa celna w przepływie towarów 6.1. Zagadnienia teoretyczne z przykładami 6.2. Studium przypadku 6.3. Zadania 6.4. Rozwiązania zadań Rozdział 7. Prawo i ubezpieczenia w transporcie 7.1. Zagadnienia teoretyczne z przykładami 7.2. Studium przypadku 7.3. Zadania 7.4. Rozwiązania zadań Rozdział 8. Polityka transportowa Unii Europejskiej 8.1. Zagadnienia teoretyczne 8.2. Studium przypadku - Polska polityka transportowa Rozdział 9. Company Image Creating - Edyta Klosa-Komańda 9.1. Theory with examples 9.2. Case studies 9.3. Exercises 9.4. Solutions of exercises Rozdział 10. Przesłanki wdrożenia egzaminu dyplomowego w miejsce pracy dyplomowej Rozdział 11. Synteza wiedzy i umiejętności z zakresu logistyki 11.1. Cel i zakres 11.2. Zasady tworzenia narzędzi pomiaru dydaktycznego ze szczególnym uwzględnieniem testu 11.3. Egzamin dyplomowy Rozdział 12. Projekt dyplomowy - Piotr Szczypa 12.1. Cel i zakres 12.2. Dydaktyczne i metodyczne założenia projektu dyplomowego 12.3. Istota projektów w działalności gospodarczej 12.4. Przykłady tematów projektów dyplomowych; O Autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Usługi pocztowe : rynek i marketing / Aleksander Panasiuk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 206, [1] s. : tab., wykresy ; 24 cm.
R.I Poczta w gospodarce rynkowej, R.II Rynek usług poc ztowych, R.III Marketing usług pocztowych, R.IV Marke tingowa dywersyfikacja działalności pocztowej, R.5 Str ategiczne aspekty rozwoju rynku usług pocztowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 612)
1. Rynek usług transportowych. 2. Uregulowania współczesnych rynków usług transportowych. 3. Teoretyczne aspekty konkurencji. 4. Konkurencja na rynku usług transportowych. 5. Marketing na rynku usług transportowych. 6. Marketing jako sposób poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku usług transportowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w teorii ekonomii, 2. Specyfika i klasyfikacja usług, 3. Struktura i przeobrażenia współczesnego sektora usług, 4. Handel w gospodarce, 5. Międzynarodowa wymiana usług, 6. Usługi transportowo-spedycyjne, 7. Usługi portowo-żeglugowe, 8. Usługi logistyczne, 9. Usługi turystyczne i hotelarskie, 10. Usługi pocztowe, 11. Usługi telekomunikacyjne, 12. Usługi bankowe, 13. Usługi ubezpieczeniowe, 14. Usługi medyczne, 15. Usługi publiczne, 16. Usługi komunalne, 17. Usługi konsultingowo-doradcze, 18. Usługi edukacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesna logistyka / Andrzej Szymonik, Iwo Nowak. - Warszawa : Difin SA, 2018. - 351, [3] s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Wstęp; 1. Istota, geneza i rozwój logistyki 1.1. Istota i cele logistyki 1.2. System logistyczny 1.3. Etapy rozwoju logistyki 1.4. Uwarunkowania wpływające na rozwój i funkcjonowanie logistyki 2. Procesy logistyczne 2.1. Racjonalne gospodarowanie a procesy logistyczne 2.2. Procesy przepływu dóbr rzeczowych 2.3. Procesy informacyjno-decyzyjne 2.4. Procesy utrzymania zapasów rzeczowych 2.5. Infrastruktura strumieni logistycznych 2.6. Koszty procesów logistycznych 3. Funkcjonalny podział logistyki 3.1. Logistyczny system transportu 3.2. Logistyczny system kształtowania zapasów 3.3. Logistyczny system magazynowy 3.4. System logistyczny obsługi zamówień i klienta 3.5. System logistyczny obsługi opakowań 4. Fazowy podział logistyki 4.1. Logistyka zaopatrywania 4.2. Logistyka produkcji 4.3. Logistyka dystrybucji 5. Gospodarka magazynowa 5.1. Zadania magazynu w systemie logistycznym 5.2. Nowoczesny magazyn 5.3. Koszty związane z utrzymaniem magazynu 5.4. Bezpieczeństwo magazynu 6. Zarządzanie zapasami 6.1. Zapas i jego kategorie 6.2. Prognozowanie zapasów 6.3. Metody sterowania zapasami 7. Opakowania w logistyce 7.1. Funkcje opakowań 7.2. Gospodarowanie opakowaniami i odpadami opakowaniowymi 7.3. Innowacyjne opakowania w branży spożywczej 7.4. System wspomagający dobór opakowań 8. Informatyka w logistyce 8.1. Wybrane technologie wspierające i integrujące przepływ informacji 8.2. Elektroniczna wymiana danych dla potrzeb logistyki 8.3. Informatyka w e-commerce 8.4. Traceability w logistyce 8.5. Telematyka w transporcie 8.6. Bezpieczeństwo strumienia informacji 9. Zarządzanie łańcuchem dostaw 9.1. Istota łańcucha dostaw 9.2. Strategie zarządzania łańcuchem dostaw 9.3. Model zintegrowanego łańcucha dostaw 9.4. Czynniki integrujące działania w łańcuchu dostaw 10. Ekologistyka w systemie środowiska naturalnego 10.1. Bezpieczeństwo środowiska naturalnego 10.2. Istota ekologistyki 10.3. Gospodarka odpadami 10.4. Ekologistyka w "czystej produkcji"; Wykaz podstawowych pojęć i terminów logistycznych; Bibliografia; Załącznik 7.1.; Załącznik 8.1.; Załącznik 10.1.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja zakupów; Strategie zakupów; Jakość w zakupach; Zakupy a ekologia; Controlling zakupów; Proces zakupu; Import; Negocjacje; Umowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logistyka)
Wstęp; 1. Gospodarka zapasami 1.1. Podstawowe elementy logistyki magazynowej 1.2. Zapasy. Rodzaje oraz ilości magazynowe 1.3. Gospodarowanie zapasami. Zasady i pragmatyka 1.4. Systemy uzupełniania zapasów 2. Logistyka magazynowa 2.1. Pojęcie magazynu i procesy magazynowe 2.2. Zapasy magazynowe 2.3. Budynki i budowle magazynowe. Technologie składowania 3. Procesy technologiczne w gospodarce magazynowej 3.1. Właściwości fizykochemiczne, toksykologiczne i ekologiczne zapasów magazynowych 3.2. Właściwości i warunki przechowywania zapasów 3.3. Zasady przechowywania towarów szkodliwych, niebezpiecznych i wrażliwych 4. Budynki, przestrzenie i budowle magazynowe 4.1. Magazyny profesjonalne i adoptowane: przydatność 4.2. Wymogi profesjonalne, prawne i ekologiczne wobec budowli magazynowych 4.3. Architektoniczne i przestrzenne wymogi wobec budowli magazynowych 4.4. Podstawowe oprzyrządowanie i wyposażenie budowli magazynowych 5. Technologia magazynowania 5.1. Podział przestrzeni magazynowej według zastosowanej technologii 5.2. Fronty przeładunkowe w magazynie 5.3. Systemy składowania jednostek ładunkowych 5.4. Sposoby i metody rozmieszczania zapasów w magazynie 5.5. Lokalizacja, oznakowania rzędów kolumn i gniazd regatowych w sferach składowania 6. Kompletacja magazynowa 6.1. Czynniki determinujące procesy kompletacyjne 6.2. Podstawowe systemy kompletacji 6.3. Kompletacja jako czynność magazynowa a jednocześnie technologiczna 6.4. Idea i technologie kompletacji a napotkane trudności i problemy 7. Podstawowe rodzaje procesów magazynowych 7.1. Proces magazynowania w magazynie prostym 7.2. Proces magazynowania w magazynie kompletacyjnym 7.3. Transportowy system kontenerowy i paletowy w gospodarce magazynowej 8. Informatyka zapasami w gospodarce magazynowej 8.1. Programy i oprzyrządowanie komputerowe we wspomaganiu gospodarki magazynowej 8.2. Automatyzacja procesów technologii magazynowej 8.3. System automatycznej identyfikacji AI 8.4. Kartoteka perforowana jako dodatkowy i rezerwowy system identyfikacyjny 9. Systemy organizacyjne gospodarki magazynowej 9.1. Struktura gospodarki magazynowej 9.2. Odbiór, przyjęcie oraz wydawanie surowców i materiałów 9.3. Podstawowe dokumenty obrotu i ewidencji. Postępowanie reklamacyjne 10. Podstawowe dokumenty obrotu i ewidencji 10.1. Dokumenty przyjęcia 10 2. Obrót wewnętrzny w przedsiębiorstwie 10.3. Dokumenty wydania 11. Personel magazynowy. Prawa i obowiązki 11.1. Struktura stanowisk magazynowych 11.2. Poziom kwalifikacji i konieczność stałego szkolenia 11.3. Pracodawca a magazynier 11.4. Zasady odpowiedzialności pracowników magazynu 12. Inwentaryzacja magazynowa 12.1. Cele inwentaryzacji 12.2. Rodzaje i częstotliwość inwentaryzacji 12.3. Zasady rozliczania różnic inwentaryzacyjnych 12.4. Inwentaryzacja ciągła 12.5. Inwentaryzacja w magazynach materiałów sypkich oraz magazynach wysokiego składowania 13. Ekonomika magazynowa 13.1. Koszty magazynowania a racjonalność praktyczna 13.2. Koszty magazynowania a wyposażenie, automatyzacja procesów magazynowych 13.3. Zasada ekonomiczności a czynniki kształtujące wielkość kosztów magazynowania 14. Zasady znakowania towarów i ładunków 14.1. Opisywanie i znakowanie towarów symbolami 14.2. Kody kreskowe jako najbardziej rozpowszechniony system oznaczeń 14.2. Technologie izotopowe 15. Problemy BHP i zagrożeń w pracy magazynowej 15.1. Obowiązki pracodawcy i pracownika w zakresie bhp 15.2. Rodzaje zagrożeń i działania prewencyjne 15.3. Warunki ewakuacji oraz instrukcje segmentowe 15.4. Znaki bezpieczeństwa oraz urządzenia monitorujące i alarmowe 16. Systemy zabezpieczenia i ochrony budynków magazynowych i składowisk 16.1. Ochrona fizyczna 16.2. Ochrona elektroniczna 16.3. System plombowania i monitoringu 16.4. Klipsy alarmowe 17. Repetytorium 17.1. Logistyka w gospodarce towarowo-materiałowej 17.2. Logistyka magazynowa 17.3. Najnowsze tendencje i technologie magazynowania 17.4. Tabele poglądowe i schematy z zakresu zapasów i magazynowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza i przyczyny rozwoju logistyki, 2. Istota i przedmiot logistyki, 3. Infrastruktura logistyczna, 4. Logistyczny model przedsiębiorstwa, 5. Logistyka zaopatrzenia, 6. Logistyka produkcji, 7. Logistyka dystrybucji, 8. Logistyka zapasów, 9. Koszty procesów logistycznych, 10. Systemy informatyczne w logistyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie logistyczne / Marian Sołtysik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2003. - 130 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
R.I Istota i węzłowe problemy współczesnej logistyki: 1. O istocie współczesnej logistyki, 2. O niedostatkach teoretycznych podstaw logistyki, 3. Zdefiniowanie logistyki jako dziedziny wiedzy naukowej. R.II Zasady filozofii logistyki podstawą zarządzania logistycznego: 1. Podstawowe zasady filozofii logistyki, 2. Zasada "myślenia o całości", czyli podejścia systemowego, 3. Zasada przepływów w logistyce. R.III Istota i koncepcje zarządzania logistycznego, R.IV. Strategiczne zarządzanie logistyczne, R.V Organizacja logistyki w przedsiębiorstwach, R.VI Związek orientacji logistycznej i orientacji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie / Stefan Abt. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 365 s. : rys., tab. ; 20 cm.
1. Wprowadzenie do logistyki: Logistyka w gospodarowaniu; Uwarunkowania logistyczne przedsiębiorstwa jako obiektu; Funkcje logistyki w przedsiębiorstwie. 2. Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie: Zmierzanie ku systemom logistycznym; Strategia logistyczna; Infrastruktura logistyczna. 3. Zarządzanie logistyczne w sferze zaopatrzenia: Łańcuchy zaopatrzeniowe; Wybór dostawców; Terminowe zapewnieni dostaw. 4. Zarządzanie logistyczne w sferze magazynowania: Gospodarka magazynowa; Modernizacja wyposażenia magazynu, Magazyny wysokiego składowania. 5. Automatyczna identyfikacja towarów: Wprowadzenie kodów kreskowych; Usprawnienie identyfikacji produktów; Rozwiązania systemowe. 6. Zarządzanie logistyczne zapasami: Optymalizacja zapasów; Metody ABC i XYZ; Zabezpieczenie materiałowe. 7. Zarządzanie logistyczne w transporcie: Modernizacja transportu wewnętrznego; Modernizacja transportu zewnętrznego; Pakiety usług logistycznych. 8. Zarządzanie logistyczne w sferze produkcji: Cykle zaopatrzeniowe; Sterowanie procesem przepływu materiałów, surowców i wyrobów gotowych; Komputeryzacja procesów produkcji; Dochodzenie do zintegrowanych systemów logistycznych. 9.Zarządzanie logistyczne w sferze dystrybucji: Marketing logistyczny; Organizacja logistycznych centrów dystrybucji; Systemy EDI. 10. Infrastruktura informatyczna logistyki: Komputerowe wspomaganie zarządzania; Zintegrowane systemy zarządzania; Dochodzenie do systemów kompleksowych. 11. Projektowanie systemów logistycznych: Diagnoza i projekcja systemu informatycznego; Proces przygotowawczy do wdrożenia systemu logistycznego; Etapowość wdrażania systemu logistycznego. 12. Symulacja komputerowa i jej możliwości: Procesy symulacyjne; Modelowanie w zarządzaniu logistycznym; Pakiety symulacji komputerowej. 13. Controlling logistyczny: Sterowanie zasobami; Zadania controllingu; Optymalizacja kosztów logistycznych. 14. Kształtowanie i ochrona jakości: Jakość w łańcuchach logistycznych; Doskonalenie TQM; Dążenie do TQC. 15. Specyficzne cechy systemów logistycznych przedsiębiorstw: Różnorodność działalności; Powiązania rozliczeniowe z bankami; Standaryzacja systemów zarządzania logistycznego. 16. Wymagania eurologistyki: Problemy eurologistyki; Wymagania wobec Polski; Efektywność makrologistyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie marketingowe działalnością transportową: 1. Zarządzanie marketingowe działalnością gospodarczą; 2. Rynek usług transportowych jako struktura ekonomiczna; 3. Zachowania nabywcze na rynku usług transportowych; 4. Badania rynku usług transportowych; 5. Strategie marketingowe jako element zarządzania na rynku usług transportowych; 6. Instrumenty zarządzania marketingowego na rynku usług transportowych. Cz.II Zarządzanie marketingowe na wybranych rynkach usług transportowych: 1. Zarządzanie marketingowe na rynku usług lotniczych; 2. Zarządzanie marketingowe na rynku usług komunikacji miejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem we współczesnych uwarunkowaniach 1.1. Współczesne kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem 1.2. Pojęcie i istota logistyki w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem 1.3. Koncepcje zarządzania systemami logistycznymi przedsiębiorstw Rozdział 2. Zarządzanie procesami logistycznymi jako determinanta wyników współczesnych przedsiębiorstw w ujęciu teoretycznym 2.1. Istota procesów logistycznych 2.2. Procesy logistyczne w systemach logistycznych przedsiębiorstw 2.3. Strategiczne i operacyjne zarządzanie procesami logistycznymi w kontekście kształtowania wyników przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zarządzanie procesami logistycznymi a wyniki polskich przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych w świetle badań empirycznych 3.1. Metodyka badań i charakterystyka próby badawczej 3.2. Logistyka w zarządzaniu badanymi polskimi przedsiębiorstwami produkcyjnymi, handlowymi i usługowymi – wybrane aspekty 3.3. Zarządzanie procesami logistycznymi a wyniki polskich przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych w optyce wyników badań empirycznych; Podsumowanie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 29)
Cz. I: Sylwetka naukowa profesora zw. dr hab. Stefana Abta; Dorobek naukowy prof. zw. dr hab. Stefana Abta; Wspomnienie; Pożegnanie. Cz. II: Specyfika zarządzania logistycznego; Koncepcja łańcucha logistycznego; E-biznes w zarządzaniu łańcuchem logistycznym; Uwarunkowania ekologiczne łańcuchów logistycznych; Partnerstwo jako sposób na współdziała nie w łańcuchu logistycznym; Znaczenie zdolności przewozowych w zarządzaniu łańcuchem logistycznym; Rola firm spedycyjno-transportowych w łańcuchu logistycznym; Logistyka firmy pośredniczącej w handlu artykułami medycznymi; Przestrzenne i organizacyjne powiązania w branży młynarskiej przed i po 1989r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej