Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(92)
IBUK Libra
(6)
ebookpoint BIBLIO
(6)
Forma i typ
Książki
(92)
Publikacje fachowe
(36)
Publikacje naukowe
(24)
E-booki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(69)
tylko na miejscu
(43)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(71)
Czytelnia
(44)
Autor
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(5)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(3)
Nowicki Adam (1944- )
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Domaradzka Aurelia
(2)
Dudycz Helena
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Gołuchowski Jerzy
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Hernes Marcin
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Krzemień Eugeniusz
(2)
Rot Artur
(2)
Simiński Roman
(2)
Stor Marzena
(2)
Wiśniewska Joanna
(2)
Woźniak Jacek
(2)
Zatorska Joanna
(2)
Al-Khamisy Danuta
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Baborski Andrzej (1936-2001)
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Biliński Waldemar
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bojarski Roman
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Buchwald Paweł
(1)
Burton Celia
(1)
Bąkiewicz Tomasz
(1)
Bęben Robert
(1)
Cameron Nancy Foy
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chrapko Mariusz
(1)
Cierpioł Adrian
(1)
Coleman Jason
(1)
Coplien James O
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Dotson Chris
(1)
Duducz Helena
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dunn Al
(1)
Fabijańczyk Piotr
(1)
Filipczyk Barbara
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Foemmel Matthew
(1)
Forystek Mirosław
(1)
Fowler Martin
(1)
Frączek Zofia
(1)
Frączkowski Kazimierz
(1)
Gembalczyk Ilona
(1)
Gorgól Anna
(1)
Gołuchowskie Jerzy
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Greene Jennifer (1971- )
(1)
Greever Tom
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Górczyńska Agnieszka
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Heasman Lachlan
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Hollander Mark den
(1)
Hoogeweegen Martijn
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jain Prashant
(1)
Jarco Piotr
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jones Nora
(1)
Jurek Janusz
(1)
Kaczmarek Bogusław
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kania Krzysztof (ekonomista)
(1)
Kapuścik Edyta
(1)
Karkowski Tomasz Adam
(1)
Karmolińska Ewa
(1)
Karpiński Tadeusz
(1)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(1)
Kastory Paweł (1963- )
(1)
Kawecki Roman
(1)
Kempa Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kircher Michael
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kocot Damian
(1)
Kocot Maria
(1)
Kojs Wojciech (1940- )
(1)
Korczak Karol
(1)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(1)
Kostrzewski Mariusz
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(33)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(42)
Kraj wydania
Polska
(102)
nieznany (d)
(1)
Rosja
(1)
Język
polski
(102)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(19)
Technologia
(15)
Zarządzanie projektami
(14)
Systemy informatyczne zarządzania
(11)
Marketing cyfrowy
(10)
Zarządzanie
(10)
Organizacja
(9)
Systemy informatyczne
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Produkcja
(8)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(8)
Internet
(7)
Innowacje
(6)
Systemy informacyjne zarządzania
(6)
Transfer technologii
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Informacja gospodarcza
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Baza danych
(4)
Informatyka
(4)
Informatyzacja
(4)
Komputeryzacja
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Programowanie zwinne
(4)
Reklama internetowa
(4)
Sieć komputerowa
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Systemy informacyjne
(4)
Systemy zarządzania bazami danych
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Technologia informacyjna (IT)
(4)
Zarządzanie informacją
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Zastosowanie i wykorzystanie
(4)
Access
(3)
Administracja publiczna
(3)
Marketing mobilny
(3)
Media społecznościowe
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Praca zespołowa
(3)
Projekt informatyczny
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przetwarzanie w chmurze
(3)
Relacyjna baza danych
(3)
Służba zdrowia
(3)
Usługi
(3)
Usługi elektroniczne
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zwinne zarządzanie
(3)
Banki
(2)
Bezpieczeństwo informacji
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Digitalizacja
(2)
E-logistyka
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Innowacje organizacyjne
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Kadry
(2)
Komputery
(2)
Kontrola
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Outsourcing
(2)
Projektowanie
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Scrum
(2)
Sektor publiczny
(2)
Smartfon
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Systemy ekspertowe
(2)
Technologie mobilne
(2)
User experience (UX)
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie talentami
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Algorytmy
(1)
Amazon Web Services
(1)
Analiza PEST
(1)
Analiza SWOT
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
Audyt informatyczny
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
Awaria techniczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bhp
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(26)
Opracowanie
(20)
Praca zbiorowa
(19)
Poradnik
(15)
Materiały pomocnicze
(5)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(57)
Zarządzanie i marketing
(54)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(24)
Inżynieria i technika
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
104 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie : 1. Warstwy aplikacji, 2. Porządkowanie logiki dziedziny, 3. Mapowanie do relacyjnych baz danych, 4. Prezentacja w sieci www, 5. Przetwarzanie współbieżne, 6. Stan sesji, 7. Obiekty rozproszone, 8. Podsumowanie. Cz.II Wzorce : 9. Wzorce logiki dziedziny, 10. Wzorce architektury źródła danych, 11. Wzorce zachowań dla mapowania obiektowo-relacyjnego, 12. Wzorce struktury dla mapowania obiektowo-relacyjnego, 13.Wzorce odwzorowań obiektów i relacyjnych metadanych, 14.Wzorce prezentacji internetowych, 15. Wzorce dystrybucji, 16. Wzorce współbieżności autonomicznej, 17. Wzorce stanu sesji, 18. Wzorce podstawowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Geneza zarządzanie projektami; 2. Planowanie projektu informatycznego; 3. Śledzenie i zarządzanie zmianami projektu; 4. Modele pracy i komunikacji; 5. Zarządzanie ryzykiem; 6. Projekty wdrożeniowe - outsourcing 7. Czynniki sukcesów i niepowodzeń projektów; 8. Rola i zadania kierownika projektu; 9. Dodatek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVI Zeszyt 2/2015)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Tworzenie innowacji poprzez współpracę międzyorganizacyjną, Koncepcja "przedsiębiorstwa przyszłości" jako źródło nowych paradygmatów w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, Kompetencje międzynarodowych zespołów wiedzy, Społeczna odpowiedzialność biznesu szansą na zrównoważony rozwój społeczno-ekonomiczny małych przedsiębiorstw, Organizacja produktu w przedsiębiorstwie sektora hotelarstwa, Zarządzanie rządowymi programami wspierania budownictwa mieszkaniowego, Zarządzanie organizacją - efekty finansowe współdziałania organizacji, Wyniki funduszy Venture Capital - tendencje światowe a rynek polski, Kompetencje informatyczne pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej, Integracja systemów zarządzania na poziomie zarządzania procesowego, Edyta Dylematy nadużycia zaufania intraorganizacyjnego w organizacjach Publicznych, Zarządzanie technologią informacyjną jako główny czynnik wzrostu wartości dla organizacji, Nowoczesne formy zarządzania w administracji publicznej, Analiza porównawcza systemów motywowania Urzędu Miasta i banku. Studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Innowacyjnośc i jakość - wyzwania współczesnych organizacji; 2. Wiedza w procesie innowacyjnym organizacji; 3. System transferu technologii i komercjalizacji wiedzy w Polsce; 4. System zarządzania jakością w organizacji i jego certyfikacja; 5. Podnoszenie poziomu innowacyjności organizacji za pomocą metod i zasad projakościowych; 6. Zarządzanie projektem innowacyjnym i jakościowym w organizacji; 7. Kapitał w finansowaniu działalności innowacyjnej w organizacji; 8. Działalność innowacyjna w przedsiębiorstwach przemysłowych w województwie zachodniopomorskim - wybrane charakterystyki; 9. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwach usługowych; 10. Standardy jakości w bankach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Słowo wstępne; Przedmowa; Podziękowania; O autorze; CZĘŚĆ I. IDEOLOGIA I PODEJŚCIE. Rozdział 1. Tworzenie oprogramowania w XXI wieku: Starszeństwo; Nowa rzeczywistość; Rozdział 2. Agile, czyli zwinność: Dyscypliny Agile ukierunkowane na proces; Dyscypliny ukierunkowane na technikę; Na czym polega bycie zwinnym?; Manifest Agile; Czas wdrażania zasad Agile; Kac agilowy; Zwinność a rzemiosło programowania; Podsumowanie; Rozdział 3. Software Craftsmanship: Lepsza metafora; Co mówi Wikipedia?; Definicja osobista; Definicja krótka; Wykraczając poza definicje; Rzemiosło, zawód, inżynieria, nauka czy sztuka; Historia idei Software Craftsmanship; Podsumowanie; Rozdział 4. Podejście rzemieślnicze: Kto rządzi Twoją karierą?; Nadążanie za postępem; Za kim podążać?; Praktyka, praktyka, praktyka; Wiedzieć, czego się nie wie; Nie samą pracą człowiek żyje; Podsumowanie; Rozdział 5. Bohaterowie, życzliwość i profesjonalizm: Nauka mówienia "NIE"; Wysuwanie propozycji; Oświecone kierownictwo; Podsumowanie; Rozdział 6. Oprogramowanie działające: Działanie oprogramowania to jeszcze nie wszystko; Pielęgnowanie ogrodu; Ukryte zagrożenie; Niewłaściwe poczucie czasu; Kod zastany; Podsumowanie; Rozdział 7. Praktyki techniczne: Właściwy produkt kontra właściwe wykonanie; Kontekst; Historia programowania ekstremalnego; Praktyki i wartości; Odpowiedzialność; Pragmatyzm; Podsumowanie; Rozdział 8. Długa droga: Opowieść brazylijskiego nastolatka; Koncentracja i wytrwałość; Praca jako inwestycja; Samodzielność, mistrzostwo i cel; Kariera w ramach firmy; Podsumowanie; CZĘŚĆ II. PEŁNA TRANSFORMACJA. Rozdział 9. Rekrutacja: Typowy opis stanowiska pracy; Zbyt zajęci, by przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną; Bez opisów stanowiska pracy; Rekomendacje; Współpraca ze środowiskiem; Definiowanie skutecznych kryteriów wyboru; Rekrutacja proaktywna; Podsumowanie; Rozdział 10. Rozmowa kwalifikacyjna z programistą-rzemieślnikiem: Negocjacje biznesowe; Rozpoznawanie efektywnego partnerstwa; Dobra rozmowa kwalifikacyjna; Sztuka wyboru; Przyjmowanie do zespołu istniejącego a przyjmowanie do zespołu zupełnie nowego; Ćwiczenia w kodowaniu przed rozmową kwalifikacyjną; Każdy powinien umieć przeprowadzać rozmowy kwalifikacyjne; Z deweloperami powinni rozmawiać deweloperzy; Podsumowanie; Rozdział 11. Antywzorce rozmowy kwalifikacyjnej: Nie wymądrzaj się; Nie dawaj łamigłówek do rozwiązania; Nie zadawaj pytań, na które nie znasz odpowiedzi; Nie próbuj udowadniać kandydatowi, że jest głupcem; Nie blokuj internetu; Nie każ pisać kodu na papierze; Nie stosuj algorytmów; Nie przeprowadzaj telefonicznych rozmów kwalifikacyjnych; Podsumowanie; Rozdział 12. Koszt niskiego morale: Kac agilowy - niskie morale; Koszty zatrudniania deweloperów pracujących od 9.00 do 17.00; Ograniczenia wynikające z braku motywacji; Zaszczepianie pasji; Podsumowanie; Rozdział 13. Kult uczenia się: Zła motywacja; Tworzenie kultu uczenia się; A jeśli towarzystwo jest oporne?; Podsumowanie; Rozdział 14. Wprowadzanie zmian technicznych: Rodzaje sceptycyzmu; Bądź przygotowany; Od czego zacząć?; Strach i niekompetencja; Jak przekonać kierownika?; Jak przekonać zespół do stosowania metodyki TDD?; Jak przekonać sceptyków?; Czy naprawdę powinno nas to wszystko obchodzić?; Podsumowanie; Rozdział 15. Rzemiosło pragmatyczne: Jakość jest zawsze oczekiwana; Obalanie mitu jakości kosztownej i czasochłonnej; Refaktoryzacja; "Jedyny" sposób tworzenia oprogramowania; Pomaganie stronie biznesowej; W projektach informatycznych nie chodzi o nas; Wybitny kontra przeciętny; Cztery zasady prostoty; Rzemiosło a pragmatyzm; Podsumowanie; Rozdział 16. Kariera programisty-rzemieślnika: Bycie rzemieślnikiem; Rozwój kariery; Drogi i kamienie milowe; Różnorodność prac; Misja; Dodatek A. Mity na temat rzemiosła i dalsze wyjaśnienia; Deweloper-rzemieślnik a zwykły deweloper; Elitaryzm; Terminator, czeladnik i mistrz; Mistrz rzemiosła; Klapki na oczach; Rzemiosło a XP; Przywiązanie do praktyk; Agile coachowie i kierownicy; Nauka zawodu programisty; Problem z metaforą; Skorowidz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie produkcją : produkt, technologia, organizacja / Edward Pająk. - Wyd. 2 poprawione. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 370, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Przedmowa do II wydania; ROZDZIAŁ 1. Wprowadzenie ROZDZIAŁ 2. Produkt – przygotowanie produkcji 2.1. Produkt 2.2. Przygotowanie produkcji ROZDZIAŁ 3. Procesy 3.1. Podział procesów 3.2. Etapy rozwoju procesów wytwarzania 3.3. Procesy wytwarzania 3.4. Zdolność jakościowa procesów podstawowych 3.5. Procesy pomocnicze w systemach produkcyjnych 3.6. Automatyzacja procesów systemu produkcyjnego 3.7. Modelowanie procesów ROZDZIAŁ 4. Sterowanie produkcją 4.1. Wprowadzenie 4.2. Sterowanie zasobami produkcyjnymi 4.3. Sterowanie przepływem produkcji ROZDZIAŁ 5. Oszczędne wytwarzanie 5.1. Wprowadzenie 5.2. Źródła marnotrawstwa w systemach produkcyjnych 5.3. Filary koncepcji oszczędnego wytwarzania (lean manufacturing) 5.4. Narzędzia oszczędnego wytwarzania 5.5. Wdrażanie koncepcji oszczędnego wytwarzania; Literatura; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Problemy efektywnego zarządzania; Istota zarządzania i procesy zarządzania; Zarządzanie jako przetwarzanie informacji; Zarządzanie a wiedza; Systemy sztucznej inteligencji; Wybrane problemy budowy i funkcjonowania systemów ekspertowych; Pojęcie systemu ekspertowego; Wiedza i jej reprezentacja; Pozyskiwanie wiedzy w systemach zarządzania; Wykorzystywanie szeregów czasowych jako źródła wiedzy systemów ekspertowych; Systemy ekspertowe wspomagające zarządzanie; Kierunki zastosowań systemów ekspertowych w zarządzaniu; Konfigurowanie systemu komputerowego na przykładzie systemu XCON; Harmonogramowanie zadań produkcyjnych na przykładzie systemu ISIS; Tendencje rozwojowe sztucznej inteligencji; Odkrywanie wiedzy w systemach informatycznych zarządzania; Systemy wnioskujące na podstawie przypadków; Istota systemu tablicowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo informacyjne : nowe wyzwania / Krzysztof Liderman. - Wyd. 2. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2017. - 421 s. : il. ; 24 cm.
Wstęp. 1. Wprowadzenie do ochrony informacji. 1. 1.1. Prywatność, anonimowość, poufność, ... 1. 1.2. Zagrożenia, podatności, zabezpieczenia, incydenty. 1. 5.8. 1.2.1. Zagrożenia. 1. 5.8. 1.2.2. Podatności. 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.2.1. Security Content Automation Protocol (SCAP). 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.2.2. Cykl życia podatności oprogramowania. 1. 5.8. 1.2.3. Zabezpieczenia. 1. 5.8. 1.2.4. Incydenty i zarządzanie incydentami. 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.4.1. Obsługa incydentów – podstawowe wytyczne norm i standardów. 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.4.2. Zgłoszenie incydentu. 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.4.3. Zasoby do obsługi incydentu. 1. 1.3. Elementy projektowania systemu bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 5.8. 1.3.1. Cykl życia systemu. 1. 5.8. 1.3.2. Zarządzanie przedsięwzięciem projektowania i budowy systemu bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 5.8. 1.3.3. Etap analizy w cyklu rozwojowym systemu bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 5.8. 1.3.4. Etap projektowania w cyklu rozwojowym systemu bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 5.8. 1.3.5. Dokumentowanie prac projektowych. 1. 5.8. 1.3.6. Dobre praktyki w projektowaniu wiarygodnych systemów. 1. Literatura. 2. Modele ochrony informacji. 1. 2.1. Organizacja dostępu do informacji. 1. 2.2. Sterowanie dostępem do informacji. 1. 2.3. Model Grahama–Denninga. 1. 2.4. Model Bella–LaPaduli. 1. 2.5. Model Biby. 1. 2.6. Model Brewera–Nasha (chiński mur). 1. 2.7. Model Clarka–Wilsona. 2.8. Model Harrisona–Ruzzo–Ullmana (HRU). 1. 5.8. 2.8.1. Uogólnienie modelu HRU – model TAM. 1. 2.9. Podstawowe Twierdzenie Bezpieczeństwa. 1. 5.8. 2.9.1. Konkretyzacja BST. 1. 2.10. Podsumowanie. 1. Literatura. 3. Zarządzanie ryzykiem. 1. 3.1. Charakterystyka procesu zarządzania ryzykiem. 1. 3.2. Przegląd norm i standardów z zakresu zarządzania ryzykiem. 1. 5.8. 3.2.1. Norma PN-ISO/IEC 27005:2010. 1. 5.8. 3.2.2. Standardy FIPS/NIST. 1. 5.8. 3.2.3. ISO 31000 – rodzina norm dotyczących zarządzania ryzykiem. 1. 5.8. 3.2.4. Rekomendacja D. 1. 3.3. Analiza ryzyka – identyfikacja zakresu, środowiska, zagrożeń i podatności. 1. 5.8. 3.3.1. Identyfikacja zakresu i środowiska analizy ryzyka. 1. 5.8. 3.3.2. Identyfikacja zagrożeń i podatności. 1. 3.4. Analiza ryzyka – szacowanie ryzyka. 1. 5.8. 3.4.1. Oszacowanie ryzyka – metoda ilościowa. 1. 5.8. 3.4.2. Oszacowanie ryzyka – metoda jakościowa. 1. 5.8. 3.4.3. Burza mózgów – identyfikacje zagrożeń i podatności. 1. 5.8. 3.4.4. Szacowanie ryzyka według normy PN-ISO/IEC-27005. 1. 5.8. 3.4.5. Szacowanie ryzyka według organizacji Microsoft®. 1. 5.8. 3.4.6. Szacowanie ryzyka – analiza bezpieczeństwa dla systemów sterowania. 1. 3.5. Zmniejszanie wartości ryzyka. 1. 5.8. 3.5.1. Kontrolowanie ryzyka przez stosowanie zabezpieczeń. 1. 3.6. Akceptacja ryzyka szczątkowego. 1. 5.8. 3.6.1. Ryzyko akceptowalne i koszty postępowania z ryzykiem. 1. 3.7. Administrowanie ryzykiem. 1. Literatura. 4. Dokumentowanie systemu ochrony informacji. 1. 4.1. Polityka bezpieczeństwa. 1. 4.2. Plan, instrukcje i procedury bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 4.3. Dokumentowanie przedsięwzięć zapewniania ciągłości działania organizacji. 1. 5.8. 4.3.1. Plan zapewniania ciągłości działania – nazewnictwo i struktura. 1. 5.8. 4.3.2. Przygotowanie planu zapewniania ciągłości działania. 1. 5.8. 4.3.3. Plany kryzysowe a plany zapewniania ciągłości działania. 1. 5.8. 4.3.4. Wytyczne z norm i standardów do konstrukcji planów zapewniania ciągłości działania. 1. 4.4. Przedsięwzięcia techniczne w zapewnianiu informacyjnej ciągłości działania. 1. 5.8. 4.4.1. Kopie bezpieczeństwa. 1. 5.8. 4.4.2. Kopie bezpieczeństwa – infrastruktura i organizacja. 1. 5.8. 4.4.3. Zdalna kopia bezpieczeństwa. 1. 5.8. 4.4.4. Zapasowe ośrodki przetwarzania danych. 1. 4.5. Przykłady struktury dokumentu Plan zapewniania ciągłości działania. 1. 5.8. 4.5.1. Wariant 1. 1. 5.8. 4.5.2. Wariant 2. 1. 5.8. 4.5.3. Wariant 3. 1. Literatura. 5. Badanie i ocena stanu ochrony informacji. 1. 5.1. Diagnostyka techniczna. 1. 5.2. Testowanie jako element diagnostyki technicznej. 1. 5.3. Testy penetracyjne jako szczególny przypadek testowania. 1. 5.4. Audyt jako szczególny przypadek badania jakości systemu ochrony informacji. 1. 5.5. Metodyka LP–A. 1. Literatura. 6. Standardy i normy bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 6.1. Standardy i normy i wspierające projektowanie i wytwarzanie bezpiecznych produktów oraz systemów. 1. 5.8. 6.1.1. Common Criteria i norma ISO/IEC 15408. 1. 5.8. 6.1.2. Publikacje specjalne NIST serii 800. 1. 5.8. 6.1.3. CIS Critical Security Controls. 1. 6.2. Standardy i normy wspierające zarządzanie bezpieczeństwem informacji. 1. 5.8. 6.2.1. COBIT TM – dobre praktyki w zakresie ładu informatycznego. 1. 5.8. 6.2.2. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji – standard BS 7799 i normy serii ISO/IEC 2700x. 1. 5.8. 1.2.2. 6.2.2.1. Przegląd zawartości normy ISO/IEC 27002:2013. 1. 5.8. 1.2.2. 6.2.2.2. Przegląd zawartości normy ISO/IEC 27001:2013. 1. 6.3. Inne normy i standardy wspomagające ocenę oraz zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym. 1. 6.3. 6.3.1. Norma ISO/IEC 21827 i SSE-CMM® – System Security Engineering Capability Maturity Model. 1. 6.3. 6.3.2. ITIL – IT Infrastructure Library. 1. Literatura. 7. Polityka informowania – oddziaływanie przekazem informacji. 1. 7.1. Bezpieczeństwo informacyjne w dokumentach rangi państwowej. 1. 7.2. Komunikacja strategiczna. 1. 7.3. Definicje Komunikacji strategicznej. 1. 7.4. Charakterystyka Komunikacji strategicznej. 1. 7.5. Główne kontrowersje dotyczące Komunikacji strategicznej. 1. 7.6. Relacje Komunikacji strategicznej. 1. 6.3. 7.6.1. Relacje Komunikacji strategicznej z operacjami informacyjnymi i psychologicznymi. 1. 6.3. 7.6.2. Relacje Komunikacji strategicznej z dyplomacją publiczną. 1. 6.3. 7.6.3. Relacje Komunikacji strategicznej z działalnością prasowo-informacyjną. 1. 7.7. Strategia Komunikacyjna – uwagi ogólne. 1. Literatura. Załącznik. Metodyka LP–A przeprowadzania audytu z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego. 1. Wykaz używanych terminów i symboli graficznych. 1. Wstęp. Z1. Skład Zespołu audytowego, kwalifikacje jego członków i zakresy kompetencji. Z2. Wyposażenie narzędziowe Zespołu audytowego. Z2. Z.2.1. Kwestionariusze ankietowe. Z2. Z.2.2. Szablony edycyjne dokumentów. Z.2.3. Skanery bezpieczeństwa. Z2. Z.2.4. Skanery konfiguracji. Z2. Z.2.5. Skanery inwentaryzacyjne. Z2. Z.2.6. Zestawy narzędzi do badań technicznych. Z3. Procesy audytowe. Z4. Specyfikacja dokumentów audytowych. Z2. Z.4.1. Tabele IPO. Z2. Z.4.2. Specyfikacja zbiorcza dokumentów. Z5. Diagramy przepływu danych. Z6. Rzetelne praktyki. Z2. Z.6.1. Rzetelne praktyki stosowane na ścieżce formalnej. Z2. Z.6.2. Rzetelne praktyki stosowane na ścieżce technicznej. Podsumowanie. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. O zarządzaniu kadrami uwag kilka; 2. O informacji, informatyce i technologii informacyjnej; 3. O systemie informacji menedżerskiej; 4. O wykorzystaniu istniejących systemów; 5. O mobilnym systemie informacyjnym; 6. O bezpieczeństwie informacji w zarządzaniu kadrami; 7. Oprogramowania komputerowe dla działu personalnego - możliwe do wybrania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Technical leadership : od eksperta do lidera / Mariusz Sieraczkiewicz. - Wyd. 2 poszerzone. - Gliwice : HELION, 2018. - 190, [2] s. : il. ; 24 cm.
(Onepress)
Zawiera: OD AUTORA; Rozdział 1. ROLA LIDERA TECHNICZNEGO: Typowa ścieżka kariery w IT; Definicja lidera technicznego; Model Technical Leadership; Wizja; Stereotyp lidera; Typy przywództwa; Grzechy główne liderów technicznych; Podsumowanie; Rozdział 2. EKSPERT A LIDER: Między ekspertem a liderem; Autorytet wiedzy i postawy; Jak pogodzić prace techniczne i nietechniczne?; Podsumowanie; Rozdział 3. OD WIZJI DO DZIAŁANIA: Strategia Disneya; Definiowanie wizji środowiska z użyciem strategii Disneya; Przykłady; Podsumowanie; Rozdział 4. MOTYWACJA: Teoria X i Y; Co mnie motywuje?; Czynniki motywacyjne; Kryteria; Kwantyfikatory ilościowe; Profil motywacyjny; Jak to wpleść w codzienne życie zespołu?; Analiza motywatorów; Skupienie; Codziennik; Wysoka energia; Czynniki motywacyjne i higieniczne; Co motywuje programistów?; Złam wszelkie zasady; Drive; Elementy angażującego środowiska; Slack; Podsumowanie; Rozdział 5. PRACA Z ZESPOŁEM: Model Cynefin; Oczekiwania i reguły; Fazy rozwoju grupy; Przywództwo sytuacyjne; Dysfunkcje zespołu; Podsumowanie; Rozdział 6. PROCES I INŻYNIERIA: Podział odpowiedzialności; Wizja i cele projektu; Wymagania i decyzje biznesowe; Właściciel procesu; Proces; Retrospekcje; Codzienne spotkania; Oznaczanie problemów; Kryteria jakościowe; Podsumowanie; Rozdział 7. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ: Wprowadzanie osoby do zespołu; Spójne zasady; Wymiana doświadczeń w zespołach; Przeglądy kodu; Aktualizacja wiedzy o systemie; Ciągły rozwój; Mantra architektoniczna; Co to jest mantra architektoniczna?; Podsumowanie; Rozdział 8. RELACJA Z BIZNESEM: Antywzorce współpracy; Dobre praktyki; Budowanie sieci wsparcia; Ustalanie zasad współpracy; Indeks zadowolenia; Mapa relacji; Analiza potrzeb; Podsumowanie; Rozdział 9. WZORCE ZMIANY: Zmiana jest nieunikniona; Model zmiany; Bezbolesna zmiana; Podsumowanie; Rozdział 10. INFORMACJA ZWROTNA: Praktyki związane z informacją zwrotną; Dlaczego nie udzielamy informacji zwrotnej i jakie są tego konsekwencje?; Korzyści; Podstawowy błąd; Feedback i feedforward; Wskazówki co do udzielania informacji zwrotnej; Kanapka informacji zwrotnej; Zespołowa informacja zwrotna; Trudna informacja zwrotna; Podsumowanie; Rozdział 11. TRUDNE ROZMOWY: Skąd się biorą emocje?; Co niszczy kontakt?; Elementy klarownego komunikatu; Druga pozycja; Podsumowanie; Rozdział 12. KONFLIKTY I ICH TECHNIKALIA: Pewna historia; Prosty przykład; Struktura; Przykładowe pytania; Algorytm; Gdzie jeszcze?; Podsumowanie; Rozdział 13. LIDER JAKO COACH: Dlaczego ludzie nie lubią, gdy udziela się im rad?; Coaching; Moc pytań; Rodzaje i siła pytań; Intencja; Konkretyzacja; Prowadzenie rozmowy; Model problemu; Trening zadawania pytań; Podsumowanie; Rozdział 14. EFEKTYWNE SPOTKANIA: Podstawy efektywnych spotkań; Dlaczego to nie wystarcza?; Struktury i ich zastosowanie; Gamestorming; Ramy spotkania; Schemat spotkania; Podsumowanie; Rozdział 15. PYTANIA I ODPOWIEDZI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I: RYNEK ON-LINE: Co to jest rynek on-line; Cz.II STRATEGIE BITEW MARKETINGU PARTYZANCKIEGO ON-LINE: Elektroniczne witryny sklepowe, Elektroniczne tablice ogłoszeniowe, Kreowanie wizerunku w sieciach kompute- rowych; Cz.II: KIEROWANIE ATAKIEM MARKETINGU PARTY- ZANCKIEGO ON-LINE: Planowanie ataku, Podtrzymywanie ataku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Zarządcy Nieruchomościami)
1. Pojęcie i znaczenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego, 2. Zintegrowany System Informatyczny (ZSI) - inteligentny pomocnik zarządcy nieruchomości, 3. Zanim uruchomimy Zintegrowany System Informatyczny. Przygotowanie wdrożenia, 4. Zintegrowany System Informatyczny wspomagający zarządzanie nieruchomościami - inwestycja w przyszłosć firmy, 5. Infrastruktura ZSI
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wykaz skrótów; Wstęp; Rozdział 1. Monitorowanie jako obszar badań w zarządzaniu Rozdział 2. Cele i rodzaje monitorowania Rozdział 3. Powody monitorowania pracy i jego rodzaje na przykładzie problemu gapowicza i jego współczesna wersja w pracy w postaci serfowania po sieci Rozdział 4. Tradycyjne i współczesne monitorowanie pracy, czyli o monitoringu elektronicznym Rozdział 5. Sposoby wdrażania monitorowania pracy w różnych kontekstach; Zakończenie; Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne : Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ISSN 2083-8611 ; 199)
Chmura obliczeniowa a wzrost efektywności systemów informatycznych na przykładzie środków pomocy społecznej; Inteligentne systemy sterujące sygnalizacją jako element zarządzania komunikacją miejską; Ontologiczna reprezentacja wiedzy finansowej w systemie wspomagania decyzji; Ustalanie celów i zadań za pomocą narzędzi menedżerskich online- wyniki obserwacji; Bezpieczeństwo przetwarzania danych w technologii Cloud computing w administracji publicznej; Weryfikacja prawa pacjenta do świadczeń medycznych finansowanych ze środków publicznych; Elektroniczna weryfikacja uprawnień świadczeniobiorców (Ewuś). Nowe narzędzie zarządzania informacją w ochronie zdrowia; Przedziałowe sterowniki rozmyte w zarządzaniu informacją a zanieczyszczeniach powietrza; Wykorzystanie chatterbota w promocji specjalności; Informatyzacja opieki stacjonarnej w systemie ochrony zdrowia na przykładzie warszawskich szpitali publicznych; łączona logika epistemiczna i deontyczna w modelowaniu procesów biznesowych; Ocena przydatności internetowych narzędzi wspomagających system opieki zdrowotnej; Pięć dyscyplin uczenia się negocjacji w organizacji; E-learning w organizacjach wojskowych: doświadczenia sojusznicze i wnioski dla sił zbrojnych RP; Świadomość społecznej odpowiedzialności wśród pracowników wydziału informatyki i komunikacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach- wyniki badań; Formalizacja temporalna tekstów o charakterze regulaminowym- na przykładzie regulaminu studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach; Systemy klasy Business Intelligence w jednostkach sektora publicznego- wstępne studium badań; Rola nowych mediów w propagowaniu idei społecznej odpowiedzialności biznesu; Dokumentacja medyczna 3D; Wspomaganie decyzji w zarządzaniu podmiotem leczniczym; Wykorzystanie narzędzi ICT w zarządzaniu podmiotem leczniczym na przykładzie procesu rozliczania świadczeń zdrowotnych z narodowym funduszem zdrowia; Strategia Zdrowia województwa łódzkiego. Projekt Richard; Wykorzystanie technologii komunikacyjnych przez osoby z dysfunkcjami narządów wzroku i słuchu; Nowoczesne podejście do zarządzania personelem medycznym w publicznych zakładach opieki zdrowotnej- analiza regionalna; Wydatki na ochronę zdrowia podczas światowego kryzysu gospodarczego; Trudności we współpracy uczelni z biznesem w zakresie komercjalizacji wiedzy w świetle badań naukowych; Wielokrotne przyspieszenie działania aplikacji poprzez zastosowanie technologii nierelacyjnych baz danych; Pozyskiwanie wiedzy z relacyjnych baz danych: wielopodmiotowe podsumowanie lingwistyczne; System zarządzania ryzykiem jako źródło wiedzy o zagrożeniach w organizacjach publicznych w Polsce; Wartościowanie wiedzy o ścieżkach nawigacji użytkowników portali internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp; Rozdział 1. Kapitał ludzki w gospodarce przyszłości w Polsce: Zarządzanie ludźmi i jego cele; Zarządzanie tradycyjne; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie kapitałem ludzkim i jego źródła; Rynek pracy, jaki powstaje w konsekwencji outsourcingu – „koniczynka Handy’ego” Segmentacja rynku pracy i jej dynamika; Zarządzanie kapitałem ludzkim – od zarządzania wiedzą do zwinnego zarządzania kapitałem ludzkim; e-HRM jako postulowane wykorzystywanie ICT w HR; Rozdział 2. Systemy ICT w zarządzaniu i zarządzaniu ludźmi: Reprezentacja informacji – nośniki danych i bazy danych; Systemy informatyczne w zarządzaniu organizacjami; Model klasyczny; Systemy transakcyjne (OLTP); Systemy decyzyjne i analityczne (OLAP) – hurtownie danych, data mining; Paradoks informatyzacji, czyli czy i kiedy informatyzacja jest szkodliwa dla efektywności działania; Wspomaganie zarządzania ludźmi w organizacji przez systemy ICT; Rozdział 3. Rekrutacja pracowników i działania wizerunkowe: Rekrutacja i jej definiowanie w ramach procesu doboru pracowników; Cele w rekrutacji kandydatów aktywnych i biernych; Budowanie wizerunku firmy jako pracodawcy i inne przejawy kultu cargo; Formy komunikacji w rekrutacji; Narzędzia do samodzielnej preselekcji kandydatów; Budowanie wizerunku firmy jako pracodawcy poprzez cechy symboliczne i funkcjonalne – kontrowersje; Systemy wspierania rekrutowania (ATS); Gry rozrywkowe jako narzędzie marketingu marki firmy jako pracodawcy; Rekrutacja mobilna; Rozdział 4. Selekcja pracowników: Selekcja – definicja, cele oraz specyficzne trudności, jakie wywołane są przez zastosowanie narzędzi bazujących na komunikacji zapośredniczonej technologicznie (ICT); Kwestionariusze jako tradycyjne i współczesne narzędzie preselekcyjne; Testy sytuacyjne i zdolności poznawczych; Kwestionariusze biograficzne (biodane) i ich właściwości jako narzędzi selekcyjnych; Testy osobowości i dyskusje wokół ich użycia w selekcji pracowników; Gra komputerowa jako technika adaptacyjna, preselekcyjna oraz narzędzie wykorzystywane w pomiarze cech osobowości’ Wywiad selekcyjny – jego podstawowe rodzaje i możliwości przeniesienia ich do Internetu; Sprawdzanie referencji i jego odpowiedniki w Internecie; Dostosowanie tradycyjnych i internetowych narzędzi selekcyjnych do kanału mobilnego; Akceptacja stosowania przez organizacje narzędzi selekcyjnych – wyniki badań; Rozdział 5. Zapewnienie działania i utrzymanie zaangażowania pracowników: Retencja jako problem zarządzania; Wynagrodzenie całkowite i jego składniki; Dlaczego ludzie odchodzą – tradycyjne i współczesne teorie fluktuacji; Z czego wynika zadowolenie i niezadowolenie z wynagrodzenia; Budowanie zaangażowania, gdy udało się nie wywołać niezadowolenia; Rozdział 6. Zarządzanie talentami: Zarządzanie talentami – problemy definicyjne; Identyfikowanie osób o dużym potencjale; Czy ujawnianie, kto jest talentem, jest szkodliwe?; Krytyka elitarnych programów zarządzania talentami; Różnice pomiędzy działaniami związanymi z planowaniem sukcesji a zarządzaniem talentami; Jak można typologizować programy zarządzania talentami; Rozdział 7. Rozwój kompetencji w organizacji: Definiowanie działań rozwojowych w ramach programów zarządzania talentami; Rozwiązania stosowane w rozwoju kompetencji talentów w firmach międzynarodowych; Model 70-20-10 jako podstawa dla planowania działań rozwojowych; Wyzwania rozwojowe jako narzędzie uczenia się; E-coaching, coaching hybrydowy i inne formy coachingu korzystające z ICT; Mentoring i jego warianty; Zakończenie; Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Audyt informatyczny / Mirosław Forystek. - Warszawa : InfoAudit Sp. z o.o., 2005. - 242 s. : rys. ; 24 cm.
(Biblioteka Audytora / InfoAudit ; T.6)
1. Od ryzyka do audytu, 2. Środowisko informatyczne, 3. Zasoby informatyczne, 4. Procesy informatyczne, 5. Wprowadzenie do audytowania, 6. Przebieg audytu, 7. Wykorzystanie narzędzi komputerowych w audycie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informatyka dla ekonomistów : studium teoretyczne i praktyczne / red. Adam Nowicki. - Warszawa, Wrocław : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 392, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Studium teoretyczne, Systemowe ujęcie obiektu gospodarczego, Zastosowanie informatyki w obiekcie gospodarczym; Algorytmizacja procesów gospodarczych; Sprzęt komputerowy; Oprogramowanie; Tworzenie systemu informatycznego; Wdrażanie i eksploatacja systemu informatycznego; Część druga Studium praktyczne, Systemy informacyjne, Algorytmizacja procesów, Sprzęt komputerowy, Oprogramowanie komputerowe; Analiza, projektowanie i implementacja systemów informatycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Krok Po Kroku)
Cz. I Wprowadzenie oraz przeglądanie danych w programie Microsoft Access 2000: Korzystanie z formularzy, Wykorzystanie tabeli i podformularzy, Stosowanie filtrów i raportów; Cz. II Tworzenie i rozbudowa baz danych: Zarządzanie zmianami bazy danych, Utrzymywanie integralności i spójności bazy danych, Praca z danymi zewnętrznymi; Cz. III Uzyskiwanie istotnych informacji za zgromadzonych danych: Wykorzystanie kwerend, analizowanie danych, scalanie danych w jednym formularzu, Powtórzenie i ćwiczenia; Cz.IV: udoskonalanie raportów i formularzy: Tworzenie efektownych formularzy, Prezentowanie efektownych raportów, Grupowanie danych w raporcie; Cz. V: Udostępnianie bazy danych w Internecie: Tworzenie połączń, Powtórzenie i ćwiczenia, Dopasowywanie ćwiczeń, Projektowanie bazy danych, Wykorzystanie wyrażeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami informatycznymi / Mariusz Flasiński. - Wyd. 2 - 4 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2013. - 194 s. : rys., tab., wykr. ; 25 cm.
Część I: Planowanie i realizacja programów informatyzacji przedsiębiorstw i organizacji. 1. Problematyka informatyzacji przedsiębiorstw i organizacji. 2. Zasady opracowywania strategii informatyzacji. Część II: Projekty wdrożeniowe systemów informatycznych. 3. Główne fazy i charakterystyka przedsięwzięć wdrożeniowych. 4. Analiza przedwdrożeniowa. 5. Projekt wdrożeniowy systemu informatycznego. Część III: Projekty konstrukcji systemów informatycznych. 7. Fazy projektów i modele konstrukcji systemów oprogramowania. 8. Analiza wymagań i modelowanie systemu informatycznego. 9. Projektowanie systemu informatycznego. 10. Implementacja i testowanie systemu informatycznego. 11. Pielęgnacja i dalszy rozwój systemu informatycznego. Część IV: Metody i techniki zarządzania kluczowymi aspektami projektów informatycznych. 12. Metody szacowania wielkości przedsięwzięcia konstrukcji systemu informatycznego. 13. Zarządzanie harmonogramem i budżetem projektów informatycznych. 14. Analiza finansowa projektów informatycznych. 15. Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych. 16. Zarządzanie jakością w projektach informatycznych. 17 Zarządzanie zmianami w projektach informatycznych. 18 Zarządzanie konfiguracjami i wersjami systemu informatycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej