Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(78)
Forma i typ
Książki
(78)
Publikacje naukowe
(23)
Publikacje fachowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(52)
dostępne
(46)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(50)
Czytelnia
(52)
Autor
Kolczyński Mariusz
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mazur Marek
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Piziak Bartosz
(2)
Wasilewski Piotr (1965- )
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Arendt Łukasz
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bień Magdalena
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bęben Robert
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Depa Jakub
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duda Aneta
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Florek Magdalena
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Glińska Ewa
(1)
Gobillot Emmanuel
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gros Urszula
(1)
Gądecki Jacek (1979- )
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kimla-Walenda Katarzyna
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Kmiecik-Baran Krystyna (1948- )
(1)
Kobylarek Aleksander (1968- )
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kossakowska Anna
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kostrzewa Agata
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalewska Anna
(1)
Koziński Bartosz (1988- )
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Krupa Marian
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Malarecka-Simbierowicz Hanna
(1)
Mangione Thomas W
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Ner Katarzyna
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nizard Georges
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Pawłowska Hanna Elżbieta
(1)
Podlasiak Zbigniew
(1)
Płoska Renata
(1)
Radomski Norbert
(1)
Reiher Robert H
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Rutka Ryszard (1946- )
(1)
Rybicki Jacek (1959- )
(1)
Sadłowska-Wrzesińska Joanna
(1)
Scheelen Frank M. (1962- )
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sidor Monika
(1)
Sielska Alicja
(1)
Sikora Jan
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Stachowiak Agnieszka
(1)
Stafiej-Bartosik Agata
(1)
Stalewski Tadeusz
(1)
Stanowicka-Traczyk Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(78)
Język
polski
(78)
Temat
Marketing
(14)
Zarządzanie
(12)
Socjologia
(10)
Organizacja
(9)
Komunikacja społeczna
(8)
Kultura organizacyjna
(8)
Socjologia organizacji
(8)
Relacje międzyludzkie
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Media społecznościowe
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Reklama
(6)
Marketing polityczny
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Menedżerowie
(5)
Przywództwo
(5)
Psychologia pracy
(5)
Zachowanie organizacyjne
(5)
Autoprezentacja
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Praca
(4)
Socjologia pracy
(4)
Kadry
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Miasta
(3)
Polityka
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Produktywność pracy
(3)
Public relations
(3)
Public relations w internecie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Socjologia kultury
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Czas pracy
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Image
(2)
Inteligentne miasta i wsie
(2)
Internet
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kampania społeczna
(2)
Kariera
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Metody badawcze
(2)
Mobbing
(2)
Motywacja pracy
(2)
Polityka miejska
(2)
Praca zespołowa
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Reklama społeczna
(2)
Socjologia miasta
(2)
Społeczeństwo
(2)
Sukces
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Telewizja
(2)
Teoria organizacji
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
UrbanLab Gdynia
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zaufanie
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Adaptacja zawodowa
(1)
Agroturystyka
(1)
Alkoholizm
(1)
Ankieta
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Blog
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomika pracy
(1)
Ekorozwój
(1)
Etnopsychologia
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Industrializacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Integracja społeczna
(1)
Jakość życia
(1)
Język
(1)
Język polski
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
1989-2000
(4)
1901-2000
(2)
2001-0
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Europa
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Maków Mazowiecki (woj. mazowieckie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(19)
Podręcznik
(12)
Monografia
(10)
Praca zbiorowa
(8)
Raport z badań
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Poradnik
(1)
Szkic
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(46)
Socjologia i społeczeństwo
(38)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
78 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Internet we współczesnym świecie; 2. Konsument w wirtualnej przestrzeni; 3. E-usługi publicznej (e-administracja; e-zdrowie; e-edukacja); 4. E-usugi a zagospodarowanie czasu wolnego (e-handel; e-turystyka; e-kultura); 5. E-usługi związane z finansami gospodarstw domowych (e-bankowość i e-ubezpieczenia); 6. Ochrona i edukacja e-konsumentów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mobbing- zaprzeczenie solidarności, 2. Czy to już mobbing?, 3. Mobbing- charakterystyka zjawiska, 4. Jak walczyć z dyskryminacją i nękaniem, 5. Czynniki utrudniające walkę z mobbingiem, 6. Raport z badań przeprowadzonych w 2002 r. w Polsce, 7. Gdzie możesz uzyskać pomoc?, 8. Rady praktyczne, 9. 14 rad dla mobbingowanego zamiast podsumowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania ludzi w organizacji / Czesław Sikorski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 300 s. : rys., tab., wykresy ; 21 cm.
Wstęp; Cz.I: ORGANIZACYJNE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ: Warunki otoczenia organizacji, Cechy struktury organi-zacyjnej; Cz.II: TYPY ZACHOWAŃ: Zachowania na tle relacji władzy, Zachowania na tle relacji funkcjonalnych Zachowania na tle kooperacji, Zachowania na tle komunikacji; Cz.III: SPOŁECZNOKULTUROWE SKUTKI ZACHOWAŃ: Kultura organizacyjna, Wymagania stawiane członkom organizacji w epoce postprzemysłowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawy networkingu. 1. Czym jest networking i dlaczego jest ważny. 2. Gdzie i jak tworzyć sieci kontaktów. Część II: Zasady skutecznego networkingu. 3. Jak się zorganizować - nie pomijaj tego rozdziału! 4. Rozwijanie twojej sieci kontaktów. 5. Kompletowanie zestawu narzędzi autoreklamowych. 6. Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych. Część III: Trzy rodzaje spotkań networkingowych. 7. Misje rozpoznawcze: networking a podejmowanie decyzji. 8. Sesje poświęcone strategii: networking a osiąganie celów. 9. Spotkanie rekomendacyjne: networking a rozwijanie działalności. Część IV: Omijanie przeszkód. 10. Jak sobie radzić z trudnymi ludźmi i przetrwać kłopotliwe sytuacje. 11. Networking dla introwertyków: 25 wskazówek, jak bezboleśnie tworzyć sieć kontaktów.12. Nigdy nie jest za wcześnie by rozpocząć: 25 wskazówek dla studentów. Część V: Aby networking sprawdzał się w życiu. 13. Zrobić coś dla innych: sztuka rewanżu. 14. Twój plan działania: klucz do sukcesu w networkingu. 15. Jak osiągnąć trwały sukces w networkingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Podziękowania. 1. Tożsamość wizualna jednostki samorządu terytorialnego jako problem badawczy; Wprowadzenie; Pojęcia i terminy - definicje i relacje; Pojęcia: miejsca, marki i marki miejsca; Tożsamość i tożsamość wizualna; "Logo", "logotyp", "sygnatura" - definicje i znaczenie w komunikacji marketingowej; Metoda badawcza; Analiza treści; Etapy analizy treści; Poszukiwanie przedstawień; Kategorie wykorzystane w procesie kodowania sygnatur; Charakterystyka poszczególnych typologii wykorzystanych w procesie kodowania sygnatur; Proces kodowania; Przedstawienie wyników. 2. Tożsamość wizualna polskich województw; Tożsamość wizualna marki "Polska" - wprowadzenie; Identyfikacja (tożsamość) wizualna województw; Województwo dolnośląskie; Województwo kujawsko-pomorskie; Województwo lubelskie; Województwo lubuskie; Województwo łódzkie; Województwo małopolskie; Województwo mazowieckie; Województwo opolskie; Województwo podkarpackie; Województwo podlaskie; Województwo pomorskie; Województwo śląskie; Województwo świętokrzyskie; Województwo warmińsko-mazurskie; Województwo wielkopolskie; Województwo zachodniopomorskie; Podsumowanie. 3. Sygnatury miast i powiatów. Przegląd według województw; Województwo dolnośląskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa dolnośląskiego; Województwo kujawsko-pomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa kujawsko-pomorskiego; Województwo lubelskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa lubelskiego; Województwo lubuskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa lubuskiego; Województwo łódzkie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa łódzkiego; Województwo małopolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa małopolskiego; Województwo mazowieckie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa mazowieckiego; Województwo opolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa opolskiego; Województwo podkarpackie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa podkarpackiego; Województwo podlaskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa podlaskiego; Województwo pomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa pomorskiego; Województwo śląskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa śląskiego; Województwo świętokrzyskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa świętokrzyskiego; Województwo warmińsko-mazurskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa warmińsko-mazurskiego; Województwo wielkopolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa wielkopolskiego; Województwo zachodniopomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa Zachodniopomorskiego. 4. Podsumowanie statystyczne. Miasta i powiaty; Statystyka sygnatur promocyjnych miast i powiatów; Statystyka systemów identyfikacji wizualnej; Formalne typy sygnatur; Źródła inspiracji; Typologia sygnatur według taksonomii Pera Mollerupa; Klasyfikacja według Beyrowa i Vogt; Typologia sygnatur według M. Florek, E. Glińskiej, A. Kowalewskiej. 5. Praktyka sygnatury miejsca w Polsce. Sytuacje kontrowersyjne. 6. Podsumowanie. Teoria i praktyka sygnatury miejsca w polskich miastach i powiatach; Wprowadzenie; Herb a logo; Wnioski teoretyczne; Proponowane kierunki dalszych badań nad znakami promocyjnymi województw, miast i powiatów. 7. Zalecenia praktyczne; Zalecenia dotyczące procesu zarządzania marką terytorialną; Zalecenia wykonawcze: jak zamawiać i wdrażać SIW?; Zalecenia zarządcze: projekt struktury departamentu (wydziału) marki terytorialnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tajne służby kapitalizmu / Vadim Makarenko. - Kraków : Znak, 2008. - 236, [1] s. ; 20 cm.
Cz.I W domu, Cz.II Poza domem, Cz.III W pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modele karier : przewidywanie kolejnego kroku / Marek Suchar. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 147, [1] s. : tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie. HR)
1. Wielowymiarowy scenariusz życia zawodowego; 2. Perspektywa egzystencjalna- etapy kariery; 3. Motory i hamulce kariery- priorytety związane z pracą; 4. Wizualizacje i symbole- wykresy karier zawodowych; 5. Podejście naukowe- kariera jako przedmiot badań; 6. Numerologia na serio- ilościowe parametry kariery; 7. Mobilność- między dynamizmem a stabilnością; 8. Rotacyjność- rozwojowy potencjał jednostki; 9. Płynność- ciągłość- przewidywalność; 10. Wertykalizm- kształt wykresu kariery; 11. Typologia- 24 modele kariery; "Metod przewidywania kolejnego kroku"- wykorzystanie parametrów w analizie karier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik)
Zawiera: Wstęp; Cz. I: Jak rozpoznać toksyczną pracę i poradzić sobie z nią( Toksyczne miejsce pracy, Jak toksyczna jest twoja praca?, Tańcząc z dinozaurami i smokami); Cz. II: Pora na zasadnicze zmiany: planowanie życia wolnego od toksyn (A gdyby tak uciec z więzienia Przywróć rozmach swej karierze, Jeśli praca przestała ci odpowiadać, Pełnia życia - nareszcie!).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja społeczna a zarządzanie humanistyczne; Zarządzanie; Rola menedżera w procesie komunikacji. 1. Media w komunikacji: Radio i zarządzanie - wizerunek a odpowiedzialność; Widz telewizji - menedżer mimo woli; Fasady i maski - współdziałanie menedżerów i dziennikarzy. 2. Aspekty komunikacji w pracy menedżera: Anegdota w zarządzaniu; Dialog i solidarność; „Choć zdeptał mnie wielki, przysadzisty tur - ja stawiam”. Absurdalny humor jako przestrzeń heterotopii organizacyjnej; Najnowsze strategie komunikacji teatralnej jako źródło inspiracji dla zarządzania; Film. Na styku fikcji i rzeczywistości organizacyjnej; Poezja i zarządzanie - inspiracje dla menadżera humanisty. 3. Obszary i narzędzia komunikacji: Piksel czy litera? Obraz fotograficzny w komunikacji społecznej; Jak rozmawiać z przeszłością, by wzbogacić komunikację w teraźniejszości, czyli o porażkach z histografii organizacji; Tracking aktywności - obietnica i zagrożenie dla menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Reklama społeczna - czym jest i jak się zmienia, 2. Polskie kampanie społeczne w latach 2002-2006, 3. Reklama społeczna w Polsce - podsumowanie ostatnich lat, 4. Między propagandą a reklamą, 5. Nietypowa reklama społeczna, 6. Wartość marki w reklamie społecznej Kampania "Dzieciństwo bez krzywdzenia" - edycja międzynarodowa, 7. PAH - pomoc bez granic, 8. Caritas - kampania opiekuna ubogich, 9. Dlaczego warto zainteresować się reklamą społeczną na poziomie lokalnym. Śląski program promocji trzeźwości, 10. Prasa lokalna i dzienniki regionalne - niedoceniony partner akcji społecznych, 11. Reklama społeczna. zagadnienia prawne, 12. Przygotowanie kampanii społecznej - krok po kroku, 13. Kampanie społeczne w agencjach reklamowych, 14. Badania marketingowe - droga do sukcesu społecznej kampanii reklamowej, 15. Społeczniku - badaj swoje kampanie! Znajomość i ocena wybranych kampanii społecznych z lat 2002 - 2006, 16. Reklama społeczna w czasach nieuwagi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Ekonomiczna teoria dyskryminacji - wprowadzenie: Dyskryminacja i jej rodzaje; Prezentacja wybranych neoklasycznych teorii dyskryminacji i modeli ekonomicznych; Ekonomiczna analiza dyskryminacji kobiet na rynku pracy. R. 2 Sytuacja kobiet na polskim rynku pracy dawniej i dziś: Dyskryminacja kobiet w Polsce przed i po transformacji ustrojowej z 1989 r.; Kobieta na polskim rynku pracy współcześnie; Polka na europejskim rynku pracy - analiza porównawcza. R. 3 Problem równości płci w świetle prawa stanowionego: Równość płci na rynku pracy w prawie wspólnotowym; Równość płci na rynku pracy w polskim prawodawstwie; Ochrona pracy zawodowej kobiet w prawie międzynarodowym. Dokumenty ratyfikowane przez Polskę - zarys ogólny. R. 4 Przyczyny dyskryminacji kobiet na polskim rynku pracy - badania własne. Problem dyskryminacji instytucjonalnej: Prezentacja wybranych przepisów i instrumentów polityki społecznej dotyczących kobiet na rynku pracy w okresie ciąży i macierzyństwa; Analiza ekonomiczna wybranych przepisów i instrumentów polityki społecznej dotyczącej kobiet na rynku pracy w okresie ciąży i macierzyństwa; Przyczyny dyskryminacji kobiet na rynku pracy w Polsce - badania własne. Problem dyskryminacji instytucjonalnej. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym; 2. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej- analiza agendy tematycznej; 3. Telewizyjna reklama polityczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Adaptacja modelu urban labu w Gdyni i w Rzeszowie – teoria a rzeczywistość 1.1. Modelowe ujęcie urban labu dostosowanego do warunków polskich 1.2. Urban Lab Gdynia 1.3. Urban Lab Rzeszów 1.4. Rola Instytutu Rozwoju Miast i Regionów w projekcie 2. Struktura organizacyjna urban labów 2.1. Zespół urban labu 2.2. Grupa Strategiczna 2.3. Zespół Tematyczny 3. Działalność Urban Labów w Gdyni i w Rzeszowie – dobre praktyki 3.1. Otwieranie danych miejskich 3.2. Hackathon miejski 3.3. Inkubator Innowacji Miejskich 3.4. Rzeszowskie Laboratorium Badań Miejskich 3.5. Gdyńska Platforma Dialogu (Decidim) 3.6. Urban Cafe 3.7. Inne aktywności podejmowane w laboratoriach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 164)
1.Strategi interncajonalizacji przedsiębiorstw, 2.Joint venture jako sposób wejścia na rynki zagraniczne, 3.Determinanty i kierunki rozwoju joint venture w Polsce, 4.Przesłanki wyboru joint venture jako formy wejścia przedsiębiorstw zagranciznych na rynek polski, 5.Strategie marketingowe spółek joint venture na rynku polskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wieloznaczność i ewolucja pojęcia "przedsiębiorca", 2. Charakterystyka przedsiębiorcy, 3. Typologia przedsiębiorców, 4. Kompetencje przedsiębiorcy oraz właściciela-menedżera małego i średniego przedsiębiorstwa, 5. Rola kategorii zysku w teorii celów przedsiębiorstwa i przedsiębiorcy, 6. Motywacje przedsiębiorcy - założyciela i właściciela małej firmy oraz paradygmaty jego kariery
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1. Zamiast wprowadzenia. 2. Reklama - co może, a czego nie może: Iluzja odporności na działanie reklamy; Wpływ reklamy na zakupy; Reklama kontra plotka; Reklama - pieniądze w błoto?; Marketing mix i zasada łańcucha; Problemy etyczne. 3. Ogólne determinanty skuteczności reklamy: Grupa do celowa; Dopasowanie i brak dopasowania; Specyficzność kulturowa; Plusy i minusy reklamy porównawczej; Ogłoszenia; Wielkość reklamy i częstość jej pojawiania się 4. Procesy poznawcze: Percepcja; Uwaga; Warunkowanie klasyczne; Przetwarzanie informacji; Pamięć; Potęga wyobraźni; Język reklamy. 5. Nastrój i emocje: Nastrój a odbiór reklamy; Intensywność przezywanych emocji a odbiór reklamy; Specyficzne emocje wywoływane przez reklamy; Skuteczność reklamy emocjonalnej; Humor w reklamie. 6. Człowiek w reklamie: Kto do reklamy?; Atrakcyjność fizyczna; Płeć osób występujących w reklamach; Dziecko w reklamie; Czy te oczy mogą kłamać; Człowiek stereotypowy. 7. Zachowania konsumenckie: Klient - istota nieracjonalna; Kupony, talony, bony; Skuteczna promocja; Patriotyzm, nacjonalizm, kosmopolityzm; Meandry oceny jakości; Kupowanie kompulsywne; Badania marketingowe; Niezadowolenie klienta i reputacja firmy; Sztuczki sprzedawców i domokrążców. 8. Reklama polityczna i społeczna: Specyficzność reklamy politycznej i społecznej; Rola plotki w polityce; Polityczna reklama wyborcza; Wizerunek polityka; Jak sprawić, by ludzie troszczyli się o siebie i o innych? Emocje w reklamie społecznej; Ambasador dobrych serc, czyli człowiek w reklamie społecznej; Techniki pozyskiwania funduszy na cele charytatywne. 9. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
Część I Analiza procesów komunikacyjnych na rynku politycznym w kontekście kształtowania wizerunku polityków w telewizji. 1. Wizerunek (image) polityka - teoria i praktyka, 2. Telewizja jako istotny czynnik kształtujący role aktorów politycznych i widzów, 3. Profesjonalizacja kampanii wyborczych, 4. Elementy marketingu politycznego, 5. Polityczne public relations, 6. Elementy komunikowania perswazyjnego. Część II Kwaśniewski versus Krzaklewski - analiza telewizyjnego pojedynku wizerunków. 1. Wprowadzenie, 2. Marian Krzaklewski, 3. Aleksander Kwaśniewski, 4. Podsumowanie analizy zawartości wizerunków Mariana Krzaklewskiego i Aleksandra Kwaśniewskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Antropologiczne i psychologiczne aspekty maski 1. Fenomen maski w mitach i tradycjach kultury 2. Rola i funkcje maski w tradycjach teatralnych 3. Fenomen maski w literaturze pięknej 4. Maski przywództwa w dziełach filmowych 5. Kluczowe pytania o rolę i funkcję maski 6. Persona jako maska osobowości człowieka 7. Demaskowanie iluzji jako klucz do poznania siebie 8. Diagnoza Gombrowicza: pustka ukryta za maską Rozdział 2. Maski przywódców dyktatorów 1. Adolf Hitler i jego maska przerażającej nicości 2. Błazeńska maska Benito Mussoliniego 3. Bestialska maska Józefa Stalina Rozdział 3. Maska przywódcy i psychologia zła 1. Efekt Lucyfera jako klucz do psychologii zła 2. Anonimowość, deindywiduacja i dehumanizacja 3. Maski zbrodniarzy i banalizacja zła Rozdział 4. Film propagandowy jako maska przywódcy 1. Zbiorowy triumf nazistowskiej woli 2. Zdemaskowanie nazistowskiego oszustwa propagandowego Rozdział 5. Maski przywódców świata biznesu 1. Groteskowa maska Elizabeth Holmes 2. Steve Bellmer w masce showmana 3. Liderzy wobec paradoksów autentyczności 4. Maska pośmiertna Steve’a Jobsa 5. Epitafium dla Alana Turinga Rozdział 6. Sztuczna inteligencja jako maska współczesnego człowieka 1. Maskowaty android jako partner i lider w świecie ludzi 2. Inteligentne roboty jako liderzy przyszłości? 3. Internet międzygalaktyczny i kolonizacja Marsa 4. Czy internet śni sam o sobie? 5. Możliwości inteligentnych robotów 6. Inteligentna broń jako lider na polu walki 7. Sztuczna inteligencja zagrożeniem dla ludzkości? 8. Roboty czy ludzie pokierują misją marsjańska? Rozdział 7. Fikcyjny szef jako maska współczesnego lidera 1. Szef wszystkich szefów jako maska 2. Maska szefa jako narzędzie przemocy w firmie 3. Demaskowanie fikcyjnego szefa firmy 4. Maska bohaterem tragifarsy firmowej 5. Szef szefa wszystkich szefów jako parodia lidera Rozdział 8. Maska lidera w badaniach własnych 1. Metoda i założenia badawcze 2. Istota i natura maski lidera 3. Funkcje maski lidera 4. Maska lidera w kulturze organizacji 5. Konsekwencje używania maski przez lidera 6. Maska a rozwój i edukacja liderów nowej generacji Rozdział 9. Maski przywództwa w czasie kryzysu pandemii COVID-19 1. Pandemia niekompetencji przywódców 2. Pandemiczna maska Donalda Trumpa 3. Przywódcy w pułapce pandemicznej maski 4. Groteskowe maski prezydentów w kryzysie pandemii 5. Przywódcy liberalnych demokracji wobec pandemii 6. Kryzys przywództwa i korekta demokracji 7. Dyskryminacja i stygmatyzacja osób z COVID-19 8. Skuteczni przywódcy, którzy pokonali pandemię Rozdział 10. Koncepcja przywództwa w działaniu jako alternatywa dla przywództwa w maskach 1. Kluczowe założenia koncepcji przywództwa w działaniu 2. Przywództwo przyszłości bez masek 3. Manifest liderów przyszłości; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Różnice kulturowe w biznesie / Radosław Zenderowski, Bartosz Koziński. - Wyd. 4. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 352 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Podstawowe pojęcia 1.1. Kultura, kultura narodowa, tożsamość narodowa 1.1.1. Pojęcie kultury 1.1.2. Pojęcie kultury narodowej 1.1.3. Pojęcie tożsamości narodowej 1.2. Biznes międzynarodowy 1.2.1. Pojęcie biznesu międzynarodowego 1.2.2. Obszary biznesu międzynarodowego 1.2.3. Proces umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa (etapy) 1.2.4. Formy orientacji międzynarodowej 1.2.5. Standaryzacja i dyferencjacja 1.3. Różnice rasowe i kulturowe 1.3.1. Rasa 1.3.2. Naród 1.3.3. Cywilizacja 1.3.4. Religia 1.3.5. Język 1.4. Pożytki z różnorodności kulturowej 1.5. Stereotypy i uprzedzenia jako bariery dla skutecznej i korzystnej komunikacji 1.5.1. Stereotypy 1.5.2. Uprzedzenia 1.6. Szok kulturowy i adaptacja kulturowa 1.6.1. Pojęcie szoku kulturowego 1.6.2. Przyczyny i okoliczności szoku kulturowego 1.6.3. Kategorie osób szczególnie narażonych na szok kulturowy 1.6.4. Proces adaptacji kulturowej 1.6.5. Uczenie się innych kultur Rozdział 2. Kultury narodowe: próba klasyfikacji 2.1. „Wielki podział" między kulturami świata biznesu 2.1.1. Kultury propartnerskie 2.1.2. Kultury protransakcyjne 2.2. Relacje jednostka-społeczeństwo 2.2.1. Kultury indywidualizmu 2.2.2. Kultury kolektywizmu 2.3. Pojmowanie władzy 2.3.1. Kultury hierarchiczne 2.3.2. Kultury demokratyczne 2.4. Status społeczny i okazywanie szacunku 2.4.1. Kultury ceremonialne 2.4.2. Kultury nieceremonialne 2.5. Sposób i styl wypowiadania się 2.5.1. Kultury wysokiego kontekstu (ogólnikowego sposobu wypowiedzi) 2.5.2. Kultury niskiego kontekstu (otwartego sposobu wypowiadania się) 2.6. Pojmowanie czasu 2.6.1. Czas linearny 2.6.2. Czas elastyczny 2.6.3. Czas cykliczny 2.7. Stosunek do czasu i harmonogramów 2.7.1. Kultury monochroniczne 2.7.2. Kultury polichroniczne 2.8. Niewerbalne sposoby zachowania 2.8.1. Kultury ekspresyjne 2.8.2. Kultury powściągliwe Rozdział 3. Komunikacja werbalna i niewerbalna w stosunkach międzykulturowych 3.1. Komunikowanie 3.1.1. Pojęcie komunikowania 3.1.2. Cechy procesu komunikowania 3.1.3. Funkcje komunikowania 3.1.4. Poziomy i etapy procesu komunikowania 3.1.5. Elementy komunikowania 3.1.6. Znaki i kody 3.2. Komunikacja werbalna 3.2.1. Pojęcie komunikacji werbalnej 3.2.2. Style komunikacji werbalnej 3.3. Komunikacja parawerbalna (paralangue) 3.4. Komunikacja niewerbalna 3.4.1. Pojęcie komunikacji niewerbalnej i jej znaczenie w kontaktach międzykulturowych 3.4.2. Rola i funkcje komunikacji niewerbalnej 3.4.3. Zasady interpretacji komunikatów niewerbalnych 3.4.4. Elementy i techniki komunikacji niewerbalnej Rozdział 4. Różnice kulturowe w procesie negocjacji 4.1. Kultury propartnerskie 4.1.1. Kultury propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i powściągliwe 4.1.2. Kultury propartnerskie, ceremonialne, monochroniczne i powściągliwe 4.1.3. Kultury propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i ekspresyjne 4.1.4. Kultury umiarkowanie propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne, o niestałej ekspresyjności 4.2. Kultury protransakcyjne 4.2.1. Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, o zróżnicowanym podejściu do czasu, ekspresyjne 4.2.2. Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, dość monochroniczne, powściągliwe 4.2.3. Kultury protransakcyjne, umiarkowanie ceremonialne, monochromiczne, powściągliwe 4.2.4. Kultury protransakcyjne, nieceremonialne, monochromiczne, o zróżnicowanej ekspresyjności Rozdział 5. Inne zagadnienia 5.1. Protokół i etykieta w biznesie międzynarodowy 5.1.1. Ubiór 5.1.2. Tytułowanie 5.1.3. Wizytówki 5.1.4. Prezenty 5.1.5. Pisma (korespondencja) 5.1.6. Poczęstunki 5.2. Wartości i zwyczaje - ich znaczenie w komunikowaniu międzykulturowym 5.3. Religia i normy religijne 5.4. Stosunek do korupcji i łapownictwa 5.5. Kobiety w biznesie międzynarodowym; Bibliografia; Test sprawdzający; Klucz odpowiedzi; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Parateksty dzieł filmowych jako skuteczna forma promocji przekazów audiowizualnych w Internecie; Promocja postaw - negacja marek. Reklamowe i antyreklamowe funkcje gier internetowych; Komunikatywnylekarz.pl… komunikacja: lekarz-pacjent, czyli o PR w usługach medycznych; W sieci opinii; Fizjoterapeuta w sieci, czyli coś o zawodach zaufania publicznego w Internecie; Internetowe wsparcie na zamkniętych forach dla osób z zaburzeniami odżywiania; Podcasting skutecznym narzędziem komunikowania społecznego; Internet drugim ekranem telewizji - współkonsumpcja i komplementarność; Web 2.0 nowym obliczem Internetu czy zwykłym chwytem marketingowym? Analiza narzędzi i wartości nowej kultury Read-Write w Internecie; Wykorzystanie shockvertisingu w internetowych reklamach społecznych dotyczących profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia; Wpływ rosnącej popularności self-publishingu na zmiany wydawniczych trendów marketingowych; Wszyscy jesteśmy dziennikarzami? Social media w służbie „nowej demokracji”; Netykieta - sposób na odnalezienie siebie w równoległej rzeczywistości; Analiza danych w marketingu internetowym; „Grubi i zdesperowani”. Dyskurs internetowych serwisów plotkarskich wobec badań nad otyłością; Internet jako narzędzie promocji zdrowia i usług medycznych - między prawem a bezprawiem. Medyczne i prawne uwarunkowania promocji farmaceutyków w Internecie - studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej