Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(30)
Placówka
Wypożyczalnia
(30)
Czytelnia
(31)
Autor
Bogunia-Borowska Małgorzata
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Kall Jacek
(3)
Bralczyk Jerzy
(2)
Caples John
(2)
Dyoniziak Ryszard
(2)
Hahn Fred E
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Pers Jolanta
(2)
Wasilewski Piotr (1965- )
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Florek Magdalena
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gała Aleksandra
(1)
Glińska Ewa
(1)
Golka Marian
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Horodecka Amelia
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jarosz Marta
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Kowalewska Anna
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lubaś Władysław
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marecki Piotr
(1)
Mazur Marek
(1)
Olczyk Tomasz
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Reiher Robert H
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Sowa Jan
(1)
Stafiej-Bartosik Agata
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Szyszka Michał
(1)
Ulfik-Jaworska Iwona
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Zabieglik Stefan
(1)
Zimnoch Łukasz
(1)
Łaciak Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Temat
Reklama
(32)
Środki masowego przekazu
(8)
Komunikacja społeczna
(6)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Marketing
(5)
Reklama telewizyjna
(5)
Autoprezentacja
(4)
Dziecko
(4)
Polityka
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Telewizja
(4)
Język
(3)
Media społecznościowe
(3)
Perswazja
(3)
Public relations w internecie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Reklama społeczna
(3)
Socjologia
(3)
Socjotechnika
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Etyka społeczna
(2)
Język polski
(2)
Kampania społeczna
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Młodzież
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Promocja handlowa
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Retoryka
(2)
Rynek
(2)
Spożycie
(2)
Wywiad socjologiczny
(2)
Alkoholizm
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Controlling
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Dzieci
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Image
(1)
Internet
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Miasta
(1)
Negocjacje
(1)
Netykieta
(1)
Niealimentacja
(1)
Patologia społeczna
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Polityka społeczna
(1)
Polska
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Propadanda
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przemoc
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia mediów
(1)
Publicystyka polska
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama polityczna
(1)
Reklama prasowa
(1)
Rynek pracy
(1)
Serial filmowy polski
(1)
Socjalizacja
(1)
Stopa życiowa
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Teledysk
(1)
Teleturnieje
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Turystyka
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Web 2.0
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wpływ (politologia)
(1)
Wybory
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Praca zbiorowa
(4)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
46 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uwagi wstępne, Podstawy teoretyczne badań nad opinią publiczną, Sondaże a manipulacja, diagnozy i prognozy na temat roli Kościoła w społeczeństwie, Najczęstsze błędy w sondażach, Kilka refleksji na temat antysemityzmu w badaniach sondażowych, rynek i reklama, Sondaże a prawidłowość życia politycznego, Sondaże zagraniczne, Uwagi końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uwagi wstępne, Podstawy teoretyczne badań nad opinią publiczną, Sondaże a manipulacja, diagnozy i prognozy na temat roli Kościoła w społeczeństwie, Najczęstsze błędy w sondażach, Kilka refleksji na temat antysemityzmu w badaniach sondażowych, rynek i reklama, Sondaże a prawidłowość życia politycznego, Sondaże zagraniczne, Uwagi końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziecko we współczesnej kulturze Zachodu: Lolita, Haryy Potter i Chłopcy z Wyspy Koralowej; Obraz dziecka w prasie i telewizji; Wizerunek medialny dziecka niepełnosprawnego; Medialny obraz problemu wykorzystywania seksualnego dzieci; Program telewizyjny "Od przedszkola do Opola" jako wyraz dominującej we współczesnej kulturze postawy wobec dziecka; Wizerunek dziecka w reklamie telewizyjnej; Treści religijne w przekazach biblijnych dla dzieci i programie telewizyjnym "Ziarno"; Obraz świata społecznego w filmach animowanych dla dzieci; Zabawki jako forma socjalizacji ról płciowych; Nowa przestrzeń dziecka we współczesnej kulturze; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dezerterzy społeczeństwa konsumpcji, 2. W paszczy konsumpcji, 3. Infogra. Kilka słów o mediach, 4. Szkoła bez
klasy, 4.Frustracja polityka. O kryzysie rozumu i po trzebie odnowy ideologii, 5.68%. Kościół, demokracja i
przemiany religijne w Polsce po 1989 roku, 6.Bez prac y nie ma kołaczy, 7.Superman i SuperEwa w supermarkeci e. Reklamowa wizja raju, 8.0.00 PLN+VAT. Młoda polska (pod)kultura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Kształtowanie opinii, postaw i zachowań ludzi; 3. Proces oddziaływania na ludzi; 4. Środki oddziaływania na myślenie, postawy i zachowania; 5. Co warunkuje skuteczność propagandy lub reklamy? ; 6. Marketing polityczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako instrument komunikowania rynkowego, Reklama a psychologiczne uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych, Reklama a społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest reklama społeczna?; Reklama "na stronie"; Historia reklamy społecznie użytecznej; Przemawianie do masowej wyobraźni - kiedyś i dziś; Andrzeja Pągowskiego twórczość w służbie ludzkości; Sprzątanie świata - Polska; Powstrzymać przemoc domową; Kampania odniosła sukces; Prowokacja pomogła kampanii; Kampanie społeczne Fundacji "Porozumienie bez barier"; Warto się zaangażować; Cause Related marketing - Marketing zaangażowany społecznie; Czysty zysk; Kino akcji społecznych w paśmie największej oglądalności; Wpływ badań na skuteczność społecznej kampanii reklamowej; Szlachetny precedens; Partnership for a Drug-Free America; Program ONDCP, czyli wiele dróg do jednego celu; Do skutecznej kampanii społecznej - krok po kroku; Polskie kampanie społeczne w latach 1997-2001; Zewnętrzna Galeria AMS. Sztuka w mieście
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing dla inżyniera i naukowca / Łukasz Zimnoch. - Gliwice : Politechnika Śląska , 2005. - 143, [3] s. : rys., ; 24 cm.
Zawiera: R. 1 Autoprezentacja – najwięcej mówi ciało, bo nie kłamie; R.2 Komunikacja wewnętrzna; R.3 Pułapki retoryki; R.4 Prezentacja; R.5 Promocja nauki; R.6 Media; R.7 Towar kluczem do raju – zasady promocji; R. 8 Marketing polityczny; R.9 Wizerunek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
Przedmowa: W objęciach postkultury politycznej; Cz.I Epistemologia telewizyjnej reklamy politycznej: R.1 Reklama dźwignią polityki. Definicje, funkcje, typologia i ewolucja; R.2 Walka wieczoru. Mediatyzacja polityki i jej konsekwencje; R.3 Reklama polityczna jako źródło rozrywki; R.4 Prawda czasu, prawda ekranu. Wirtualność i reklama polityczna; Cz.II Obraz świata w telewizyjnej reklamie politycznej: R.5 Analiza ramowa telewizyjnej reklamy politycznej; R.6 Piekielne wrota i bramy raju. Retoryczne struktury obrazu świata w reklamie politycznej; R.7 Dystopie; R.8 Ciemna strona mocy. "Oni" w reklamie politycznej; R.9 Uwierzmy w jutro, że na miarę będzie marzeń. Konstruowanie arkadii przyszłości; R.10 "My" w reklamie politycznej; R.11 Sequel. Kampania wyborcza 2007 r.; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1. Zamiast wprowadzenia. 2. Reklama - co może, a czego nie może: Iluzja odporności na działanie reklamy; Wpływ reklamy na zakupy; Reklama kontra plotka; Reklama - pieniądze w błoto?; Marketing mix i zasada łańcucha; Problemy etyczne. 3. Ogólne determinanty skuteczności reklamy: Grupa do celowa; Dopasowanie i brak dopasowania; Specyficzność kulturowa; Plusy i minusy reklamy porównawczej; Ogłoszenia; Wielkość reklamy i częstość jej pojawiania się 4. Procesy poznawcze: Percepcja; Uwaga; Warunkowanie klasyczne; Przetwarzanie informacji; Pamięć; Potęga wyobraźni; Język reklamy. 5. Nastrój i emocje: Nastrój a odbiór reklamy; Intensywność przezywanych emocji a odbiór reklamy; Specyficzne emocje wywoływane przez reklamy; Skuteczność reklamy emocjonalnej; Humor w reklamie. 6. Człowiek w reklamie: Kto do reklamy?; Atrakcyjność fizyczna; Płeć osób występujących w reklamach; Dziecko w reklamie; Czy te oczy mogą kłamać; Człowiek stereotypowy. 7. Zachowania konsumenckie: Klient - istota nieracjonalna; Kupony, talony, bony; Skuteczna promocja; Patriotyzm, nacjonalizm, kosmopolityzm; Meandry oceny jakości; Kupowanie kompulsywne; Badania marketingowe; Niezadowolenie klienta i reputacja firmy; Sztuczki sprzedawców i domokrążców. 8. Reklama polityczna i społeczna: Specyficzność reklamy politycznej i społecznej; Rola plotki w polityce; Polityczna reklama wyborcza; Wizerunek polityka; Jak sprawić, by ludzie troszczyli się o siebie i o innych? Emocje w reklamie społecznej; Ambasador dobrych serc, czyli człowiek w reklamie społecznej; Techniki pozyskiwania funduszy na cele charytatywne. 9. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Reklama społeczna - czym jest i jak się zmienia, 2. Polskie kampanie społeczne w latach 2002-2006, 3. Reklama społeczna w Polsce - podsumowanie ostatnich lat, 4. Między propagandą a reklamą, 5. Nietypowa reklama społeczna, 6. Wartość marki w reklamie społecznej Kampania "Dzieciństwo bez krzywdzenia" - edycja międzynarodowa, 7. PAH - pomoc bez granic, 8. Caritas - kampania opiekuna ubogich, 9. Dlaczego warto zainteresować się reklamą społeczną na poziomie lokalnym. Śląski program promocji trzeźwości, 10. Prasa lokalna i dzienniki regionalne - niedoceniony partner akcji społecznych, 11. Reklama społeczna. zagadnienia prawne, 12. Przygotowanie kampanii społecznej - krok po kroku, 13. Kampanie społeczne w agencjach reklamowych, 14. Badania marketingowe - droga do sukcesu społecznej kampanii reklamowej, 15. Społeczniku - badaj swoje kampanie! Znajomość i ocena wybranych kampanii społecznych z lat 2002 - 2006, 16. Reklama społeczna w czasach nieuwagi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Uderz go prądem; Cz.2 Dialog w drzwiach; Cz.3 Prędzej ci serce pęknie; Cz.4 Poza euforią i depresją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Portale społecznościowe- substytut czy uzupełnienie realnej wspólnoty; 2. Obecność instytucji kultury w mediach społecznościowych; 3. Kształtowanie postaw poprzez percepcje treści w Internecie- refleksja etyczna; 4. Refleksja nad edukacja w kontekście problematyki multitaskingu; 5. Obecność organizacji społecznej w sieci jako ważny element budowania zaufania i wzmacniania wizerunku; 6. Współczesne miasto płaszczyzną komunikacji i współdziałania różnosektorowych podmiotów; 7. Czy marketing wirusowy w sieci wymaga kontrowersji? O motywach szokujących w reklamach; 8. Shockvertising w służbie bezdomnym. Negatywne emocje jako narzędzia reklam społecznych; 9. Infens Irretitus; 10. System propagandowy Korei Północnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tajne służby kapitalizmu / Vadim Makarenko. - Kraków : Znak, 2008. - 236, [1] s. ; 20 cm.
Cz.I W domu, Cz.II Poza domem, Cz.III W pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1. Zamiast wprowadzenia. 2. Reklama - co może, a czego nie może: Iluzja odporności na działanie reklamy; Wpływ reklamy na zakupy; Reklama kontra plotka; Reklama - pieniądze w błoto?; Marketing mix i zasada łańcucha; Problemy etyczne. 3. Ogólne determinanty skuteczności reklamy: Grupa do celowa; Dopasowanie i brak dopasowania; Specyficzność kulturowa; Plusy i minusy reklamy porównawczej; Ogłoszenia; Wielkość reklamy i częstość jej pojawiania się 4. Procesy poznawcze: Percepcja; Uwaga; Warunkowanie klasyczne; Przetwarzanie informacji; Pamięć; Potęga wyobraźni; Język reklamy. 5. Nastrój i emocje: Nastrój a odbiór reklamy; Intensywność przezywanych emocji a odbiór reklamy; Specyficzne emocje wywoływane przez reklamy; Skuteczność reklamy emocjonalnej; Humor w reklamie. 6. Człowiek w reklamie: Kto do reklamy?; Atrakcyjność fizyczna; Płeć osób występujących w reklamach; Dziecko w reklamie; Czy te oczy mogą kłamać; Człowiek stereotypowy. 7. Zachowania konsumenckie: Klient - istota nieracjonalna; Kupony, talony, bony; Skuteczna promocja; Patriotyzm, nacjonalizm, kosmopolityzm; Meandry oceny jakości; Kupowanie kompulsywne; Badania marketingowe; Niezadowolenie klienta i reputacja firmy; Sztuczki sprzedawców i domokrążców. 8. Reklama polityczna i społeczna: Specyficzność reklamy politycznej i społecznej; Rola plotki w polityce; Polityczna reklama wyborcza; Wizerunek polityka; Jak sprawić, by ludzie troszczyli się o siebie i o innych? Emocje w reklamie społecznej; Ambasador dobrych serc, czyli człowiek w reklamie społecznej; Techniki pozyskiwania funduszy na cele charytatywne. 9. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2685)
1.Czynniki kulturowe wpływajace na zachowania konsumenckie, 2.Współczesny konsumpcjonizm, 3.Zachowania konsumenckie w myśli socjologiczno-ekonomicznej, 4.Świadomość i kultura prawna konsumentów, 5.Wpływ mediów masowych na zachowania konsumenckie, 6.Kulturowe uwarunkowania percepcji reklamy, 7.Wpływ zmian wtórnych wartości kulturowych na zachowania konsumenckie, 8.Nowy produkt jako zmiana kulturowa, 9.Kulturowe determinanty zachowań nabywczych rolników
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym; 2. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej- analiza agendy tematycznej; 3. Telewizyjna reklama polityczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczno-kulturowe uwarunkowania perswazji, 2. Mity, obrazy symbole jako narzędzia perswazji, 3. Strategie i techniki perswazyjne, 4. Media i polityka w kontekście komunikowania perswazyjnego, 5. Reklama jak przestrzeń komunikacji perswazyjnej, 6. Socjologiczne aspekty perswazji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook; Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego; Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012; „LUBIĘ to” - czyli fanpage szkoły; Brand 3.0 czyli kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook; Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu; Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadki; Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i ebay.com; „3maj z Żubrem”. O języku w służbie social ads; E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków; „Miliony rzeczy walczą o Twoją uwagę” - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji; Internetowa generacja w Polsce; Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako ofiary komercyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Nowe zwody w sieci: Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy; Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life; Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations; Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport; Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą; Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex. Część 2. Nowy obraz polityki w sieci: Internet instrumentem kreowania wizerunku polityki; Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonariuszy państwowych; Czy tylko facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych; Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji; Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu. Część 3. Nowe oblicza Boga w sieci: Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook; Nowa ewangelizacja przez nowe media; Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w social mediach; Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Część 4. Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies; Wirtualni celebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli; Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej; Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej