Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(30)
Placówka
Wypożyczalnia
(30)
Czytelnia
(31)
Autor
Bogunia-Borowska Małgorzata
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Kall Jacek
(3)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Caples John
(2)
Dyoniziak Ryszard
(2)
Hahn Fred E
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Pers Jolanta
(2)
Wasilewski Piotr (1965- )
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Florek Magdalena
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gała Aleksandra
(1)
Glińska Ewa
(1)
Golka Marian
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Horodecka Amelia
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jarosz Marta
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Kowalewska Anna
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lubaś Władysław
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marecki Piotr
(1)
Mazur Marek
(1)
Olczyk Tomasz
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Reiher Robert H
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Sowa Jan
(1)
Stafiej-Bartosik Agata
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Szyszka Michał
(1)
Ulfik-Jaworska Iwona
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Zabieglik Stefan
(1)
Zimnoch Łukasz
(1)
Łaciak Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Temat
Reklama
(32)
Środki masowego przekazu
(8)
Komunikacja społeczna
(6)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Marketing
(5)
Reklama telewizyjna
(5)
Socjologia
(5)
Autoprezentacja
(4)
Dziecko
(4)
Polityka
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Telewizja
(4)
Język
(3)
Media społecznościowe
(3)
Perswazja
(3)
Public relations w internecie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Reklama społeczna
(3)
Socjotechnika
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Etyka społeczna
(2)
Język polski
(2)
Kampania społeczna
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Młodzież
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Promocja handlowa
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Retoryka
(2)
Rynek
(2)
Spożycie
(2)
Wywiad socjologiczny
(2)
Alkoholizm
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Controlling
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Dzieci
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Image
(1)
Internet
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Miasta
(1)
Negocjacje
(1)
Netykieta
(1)
Niealimentacja
(1)
Patologia społeczna
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Polityka społeczna
(1)
Polska
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Propadanda
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przemoc
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia mediów
(1)
Publicystyka polska
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama polityczna
(1)
Reklama prasowa
(1)
Rynek pracy
(1)
Serial filmowy polski
(1)
Socjalizacja
(1)
Stopa życiowa
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Teledysk
(1)
Teleturnieje
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Turystyka
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Web 2.0
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wpływ (politologia)
(1)
Wybory
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
46 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook; Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego; Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012; „LUBIĘ to” - czyli fanpage szkoły; Brand 3.0 czyli kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook; Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu; Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadki; Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i ebay.com; „3maj z Żubrem”. O języku w służbie social ads; E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków; „Miliony rzeczy walczą o Twoją uwagę” - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji; Internetowa generacja w Polsce; Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako ofiary komercyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Nowe zwody w sieci: Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy; Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life; Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations; Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport; Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą; Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex. Część 2. Nowy obraz polityki w sieci: Internet instrumentem kreowania wizerunku polityki; Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonariuszy państwowych; Czy tylko facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych; Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji; Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu. Część 3. Nowe oblicza Boga w sieci: Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook; Nowa ewangelizacja przez nowe media; Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w social mediach; Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Część 4. Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies; Wirtualni celebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli; Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej; Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Treść programów telewizyjnych jako czynnik oddziaływania na widzów. Wprowadzenie i strategia badań, 2. Obrazy destruktywne w programach telewizyjnych, 3. Przekaz treści konstruktywnych i destruktywnych w programach telewizyjnych, 4. Analiza treści występujących w programach telewizyjnych, 5. Programy informacyjne w Telewizji Polskiej, 6. Programy dla dzieci w Telewizji Polskiej, 7. Reklamy i zwiastuny audycji w programach telewizyjnych, 8. Struktura czasu w programach telewizyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Natura stanu bycia dzieckiem. 2. Klasyfikacja dobrych, neutralnych i niebezpiecznych produktów oraz programów. 3. Trzy wymiary rozwoju. 4. Wiek niewinności - o urodzenia do trzeciego roku życia. 5. Bezkrytyczne lata - od trzeciego do siódmego roku życia. 6. Etap rozwoju "dziel i rządź" - wiek od ośmiu do dwunastu lat. 7. Okres dojrzewania - wiek od trzynastu do piętnastu lat. 8. Późny okres dojrzewania - wiek od szesnastu do dziewiętnastu lat. 9. Zastosowanie wiedzy w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Parateksty dzieł filmowych jako skuteczna forma promocji przekazów audiowizualnych w Internecie; Promocja postaw - negacja marek. Reklamowe i antyreklamowe funkcje gier internetowych; Komunikatywnylekarz.pl… komunikacja: lekarz-pacjent, czyli o PR w usługach medycznych; W sieci opinii; Fizjoterapeuta w sieci, czyli coś o zawodach zaufania publicznego w Internecie; Internetowe wsparcie na zamkniętych forach dla osób z zaburzeniami odżywiania; Podcasting skutecznym narzędziem komunikowania społecznego; Internet drugim ekranem telewizji - współkonsumpcja i komplementarność; Web 2.0 nowym obliczem Internetu czy zwykłym chwytem marketingowym? Analiza narzędzi i wartości nowej kultury Read-Write w Internecie; Wykorzystanie shockvertisingu w internetowych reklamach społecznych dotyczących profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia; Wpływ rosnącej popularności self-publishingu na zmiany wydawniczych trendów marketingowych; Wszyscy jesteśmy dziennikarzami? Social media w służbie „nowej demokracji”; Netykieta - sposób na odnalezienie siebie w równoległej rzeczywistości; Analiza danych w marketingu internetowym; „Grubi i zdesperowani”. Dyskurs internetowych serwisów plotkarskich wobec badań nad otyłością; Internet jako narzędzie promocji zdrowia i usług medycznych - między prawem a bezprawiem. Medyczne i prawne uwarunkowania promocji farmaceutyków w Internecie - studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. Rozwój instrumentarium polityki społecznej na ziemiach polskich do połowy XX wieku; 2. Normatywne i organizacyjne uwarunkowania polityki społecznej; 3. Patologika społeczna jako naukowy instrument polityki społecznej; 4. Edukacja kulturowa narzędziem polityki profilaktyki społecznej; 5. Instrumenty monitorowania i controllingu w uczelniach publicznych; 6. Instrumenty finansowania polityki społecznej; 7. Raportowanie spółek w zakresie społecznie odpowiedzialnego biznesu; 8. Reklama zamknięta w okowach prawa; 9. Policja instrumentem polityki społecznej państwa (na przykładzie problemów nieletnich w powiecie zgierskim); 10. Środki prawne zwalczania przemocy w rodzinie; 11. Między sein a sollen. Tryb określania dóbr chronionych prawem na przykładzie przestępstw i wykroczeń przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 12. Polityka karna państwa w aspekcie zwalczania przestępczości przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 13. Prawnoadministracyjne instrumenty przeciwdziałania zjawisku niealimentacji; 14. Postępowanie w przedmiocie przymusowego leczenia osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków; 15. Instrumenty wspierania zdrowia a polityka społeczne - wybrane problemy; 16. Potrzeba instytucjonalnego wsparcia wobec ludzi z otyłością; 17. Doradztwo i pośrednictwo zawodowe jako instrumenty polityki społecznej; 18. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w kontekście projektowania karier na współczesnym rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Języka w systemie komuniakcji, 2. Perswazja, 3. Reklama
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej