Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(76)
Forma i typ
Książki
(76)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(63)
dostępne
(51)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(52)
Czytelnia
(63)
Autor
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Grzybczyk Katarzyna
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Berkley Holly
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Kall Jacek
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barry Pete
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bonori Vittorio
(1)
Brady Regina
(1)
Brock Timothy C
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Burgers Willem
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Chiaravalle Bill
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Eager Bill
(1)
Forrest Edward
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Green Melanie C
(1)
Gruszkowski Tomasz
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Guziur Piotr
(1)
Heath Robert
(1)
Hermanowski Marcin
(1)
Huebner-Wojciechowska Janna
(1)
Hughes Mark
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jones John Philip
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kasperec Stanisław
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Król Hanna
(1)
Kubaczewska Wiesława
(1)
Kubuj Dariusz
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lane Ronald W
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Loewe Iwona
(1)
Machowski Michał
(1)
Mahon Nik
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Majewski Piotr
(1)
McCall Cathy
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Mihaleva Elena Petrovna
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Mizerski Richard
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Musz Anna
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Nelson Carol
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Piasecka Agnieszka
(1)
Przylipiak Mirosław
(1)
Russell Thomas J
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sagan Adam
(1)
Schenck Barbara Findlay
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Simonson Alex
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tadeusz Walczak
(1)
Tassinari Giorgio
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
White Roderick
(1)
Wiszniewska Irena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(57)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(74)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(74)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Reklama
(53)
Marketing
(19)
Reklama internetowa
(15)
Internet
(12)
Marketing elektroniczny
(11)
Public relations
(10)
Środki masowego przekazu
(8)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Promocja handlowa
(7)
Firma (nazwa)
(6)
Strony WWW
(6)
Komunikacja społeczna
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Sponsoring
(4)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marka*
(3)
Marketing polityczny
(3)
Polityka
(3)
Prawo autorskie
(3)
Promocja
(3)
Reklama telewizyjna
(3)
Rynek
(3)
Targi i wystawy
(3)
Znaki towarowe
(3)
Branding (marketing)
(2)
Dane osobowe
(2)
Etyka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Konsumenci
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Merchandising
(2)
Prawo reklamy
(2)
Psychologia
(2)
Radiofonia
(2)
Reklama radiowa
(2)
Socjologia
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Telewizja
(2)
Usługi
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Wyszukiwarki internetowe
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Ankieta
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Decyzje
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Estetyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Google
(1)
Gospodarka
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Grupy społeczne
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Image
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja wizualna
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kino
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konkurencja
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing-mix
(1)
Media społecznościowe
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ochrona praw konsumenta
(1)
Opinia publiczna
(1)
Perswazja
(1)
Perswzja
(1)
Plakat
(1)
Polityka konsumencka UE
(1)
Polska
(1)
Postawy
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo mediów
(1)
Product placement
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama społeczna
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(21)
Akta normatywne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Historia
(1)
Psychologia
(1)
76 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Komunikacja masowa: Reklama jako narzędzie komuni kacji masowej; Serwis World Wide Web (WWW) jako narzę dzie komunikacji masowej; Promocja below the line(BTL) Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji; Wizuali zacja; Relacje z mediami oraz rozgłos; Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi; Lobbing; Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z ryn kiem. Cz.II Komunikacja grupowa: Wystapienia publiczne i prezentacje; Targi jako narzędzie komunikacji grupowej Wydarzenia marketingowe (event marketing); Komunikowa nie się w grupie pracowniczej; Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie; Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej. Cz.II Komunikacja indywidualna: Komunikacja werbalna; Słuchanie; Czytanie; Pisanie; Mowa ciała; Zarządzanie przestrzenią; Wizerunek; Reotyrka; Negocjacje i media cje; Komunikacja indywidualna za pośrednictwem kompute ra; Błędy i trudności w komunikacji. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do psychologii konsumenta i reklamy; Modele psychologiczne zachowania się konsumenta; Percepcyjno-decyzyjne aspekty zachowania się konsumenta; Wpływ emocji i motywacji na percepcję reklamy; Osobowość konsumenta a reklama; Satysfakcja konsumenta Postawy konsumenta a reklama; Reklama jako komunikacja perswazyjna; Zachowanie konsumenta w grupie; Wpływ kultury na zachowanie konsumenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kreujemy wizerunek, by osiągnąć sukces; 2. Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku; 3. E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie; 4. E-wizerunek w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wyd. 2 Stan prawny na 1.09.2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 228, [2] s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie; 2. Cywilnoprawne skutki reklamy; 3. Dobra osobiste a reklama; 4. Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5. Reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa; 6. Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy- Prawo własności przemysłowej; 7. Reklama w prawie autorskim; 8. Prawo reklamy w mediach; 9. Reklama zewnętrzna; 10. Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług; 11. Kodeks etyki w dziedzinie reklamy; 12. Merchandising
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w małej firmie / Holly Berkley ; tłum. Anna Kanclerz. - Wyd. 2 zaktual. - Gliwice : Helion, 2009. - 145, [6] s. ; 21 cm.
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Marka istnieje wyłacznie w umysłach klientów, 2.Budowanie marki to nie "etykietowanie" - silne marki czymś się wyróżniają, 3.Tożsamość definiuje, "czym" i "jaka" jest marka, 4.Identyfikatory marki odróżniają ją od konkurencji, 5.Elementy wsparcia marki - na czym i jak się oprzeć?, 6.Cykl życia marki inny niż cykl życia produktu, 7.Komunikacaja marketingowa marki informuje i zachęca, 8.Rozciągać markę, by zwiększyć jej siłę, 9.Jak walczyć z markami handlowymi?, 10.Czy polska fimra może stworzyć prawdziwie europejską markę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Metodologia etyki gospodarczej i zawodowej, 2. Relacja firma - organy władzy, 3. Relacja pracownik - firma, 4. Relacja pracownik - przełożony, 5. Relacja firma - klient, 6. Relacja firma - otoczenie, 7. Relacje między partnerami -etyka konfliktu i negocjacji, 8. Relacja mistrz - uczeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / pod red. Roberta Kozielskiego. - Wyd. 4 zm. - Warszwa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 604, [4] s. : rys., tab. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
1.Pomiar marketingu- filozofia, systemy i najważniejsze pytania; 2. Ocena marketingu na poziomie strategicznym; 3. Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów; 4. Komunikacja marketingowa; 5. E-commerce; 6. Studia przypadków- wskaźniki marketingowe w działaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wyd. 3 rozszerz. i uzupeł. Stan prawny na 1.09.2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2012. - 330 s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie; 2. Cywilnoprawne skutki reklamy; 3. Dobra osobiste a reklama; 4. Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5. Reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa; 6. Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy- Prawo własności przemysłowej; 7. Reklama w prawie autorskim; 8. Prawo reklamy w mediach; 9. Reklama zewnętrzna; 10. Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług; 11. Kodeks etyki w dziedzinie reklamy; 12. Merchandising
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Media cyfrowe: możliwości wcześniej nieosiągalne 1.1. Czym jest reklama cyfrowa? 1.2. O czym jest ta książka? 2. Historia i zakres działania reklamy cyfrowej 2.1. Historia reklamy cyfrowej 2.2. Reklama cyfrowa: kwestia skali 2.3. Ogólny obraz praktyki reklamy cyfrowej 2.4. Kontekst cyfrowy 2.5. Agencje cyfrowe 2.6. Wiodące media cyfrowe 2.7. Kluczowe dyskusje w Świecie Reklamy 2.8. Automatyzacja w reklamie: a co z kreatywnością? 2.9. Blokowanie reklam 2.10. Prywatność 2.11. Kultura promocyjna 2.12. Konwergencja 2.13. W stronę social 2.14. Cyfrowy sprzeciw 3. Jak to działa: standardowe media cyfrowe 3.1. Reklama w wyszukiwarkach 3.2. Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) 3.3. Display advertising 3.4. Zakup bezpośredni 3.5. Sieci reklamowe 3.6. Zakup poprzez ad exchange 3.7. Kupno poprzez programmatic i real-time bidding (RTB) 3.8. Programmatic 3.9. Mobile display 3.10. Ogłoszenia 4. Jak to działa: niestandardowe media cyfrowe 4.1. In-game advertising i advergaming 4.2. In-game advertising – reklama w grach komputerowych 4.3. Advergaming 4.4. Grywalizacja 4.5. Media społecznościowe 4.6. Reklama w mediach społecznościowych 4.7. Reklama płatna a shared/earned media 5. Kreatywność 5.1. Kontekst branżowy 5.2. Pomysły (big i small ideas) 5.3. Storytelling 5.4. Kreatywność jest ważna, ale czym ona tak naprawdę jest? 5.5. Doświadczenie 5.6. Koncepcje sensoryczno-afektywne 5.7. Empatia, sytuacja i umiejscowienie 5.8. Culture hacking: kombinacje 5.9. Eksploracja 5.10. Transformacje 5.11. Podsumowanie 5.12. Podstawowe zasady kreatywności 6. Non-interruptive: uwaga, autentyczność i reklama natywna 6.1. Odbiorcy 6.2. Odbiorcy interaktywni 6.3. Pozyskiwanie uwagi 6.4. Influencerzy 6.5. Reklama natywna: przykład BuzzFeed 6.6. Branded entertainment 6.7. Virality 6.8. Metryka wciąż ma znaczenie 6.9. Możliwości wirtualnej rzeczywistości 2.0 7. Media hacking 7.1. Wymagania w zakresie media hacking 7.2. Przykład kreatywnego media hacking: B-Reel 7.3. Hacked media i reinterpretacje historii 7.4. Mixed reality i transmedia 7.5. Rola zabawy 7.6. Kluczowe terminy 8. Blokowanie reklam i nieuczciwość: zagrożenia dla reklamy 8.1. Web adblocking 8.2. AdBlock Plus 8.3. Mobile adblocking 8.4. Anti-adblocking 8.5. Uciekanie się do oszustwa 9. Reklama adresowana do dzieci: przepisy i etyka mediów cyfrowych 9.1. Badanie etyki w reklamie 9.2. Prawodawstwo i samoregulacja 9.3. Samoregulacja w Wielkiej Brytanii 9.4. Czy dzieci dorastają zbyt szybko? Raport Baileya 9.5. Magiczny moment zrozumienia kontekstu internetowego 9.6. Advergames 9.7. Kanały na YouTubie: przykład AmazingPhil 10. Techniki reklamowe: analityka, big data, profilowanie i tożsamość 10.1. Wczoraj: korzenie analityki w reklamie 10.2. Kontekst big data 10.3. Dwudziesty pierwszy wiek: dane i korelacja 10.4. Big data i reklama 10.5. Profilowanie i tożsamość 10.6. Analityka społeczna 10.7. Tekst 10.8. Obraz 10.9. Marketing skierowany do naszych wirtualnych osobistych asystentów (VPA) 11. Media empatyczne: emotiveillance i przyszłość reklamy zewnętrznej 11.1. Billboardy wrażliwe na emocje 11.2. Sztuczna inteligencja 11.3. Tam na Wimbledonie 11.4. Teorie podejść emocjonalnych 11.5. Emotiveillance 11.6. Media empatyczne 11.7. Niepokojący czynnik: bliskość bez wzajemności 12. Prywatność: przykład aplikacji mobilnych na Android 12.1. Test praktyczny 12.2. Co jest śledzone? 12.3. Pliki cookie 12.4. Definiowanie prywatności: być pozytywnym 12.5. Prywatność: interakcje, oczekiwania i protokół 12.6. Śledzenie i reklama w aplikacjach mobilnych na Android 12.7. Zaufanie 12.8. Zgoda 12.9. Opt-in/opt-out 12.10. Kontekst prawny 12.11. Branża reklamowa pod kontrolą organów amerykańskiej inwigilacji rządowej… bez jej zgody 13. Podsumowanie: między sztuką a nauką w reklamie 13.1. Wzniosłość danych 13.2. Riposta kreatywnych 13.3. Podwójne złudzenie 13.4. Czy sztuczna inteligencja kiedykolwiek stworzy Holidays are coming dla Coca-Coli? 13.5. Poza pokusą: kreatywność algorytmiczna 13.6. Napędzanie maszyny; Aneks; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak go można wykorzystać?; 2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości; 3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym?; 4. Wirusowość niejedno ma imię; 5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym?; 6. Marketing wirusowy w rękach oszustów; 7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego?; 8. Największy sekret marketingu wirusowego- odsłaniamy karty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Psychologiczne aspekty kontaktu sprzedawcy z klientem, 2.Mechanizmy podejmowania decyzji konsumenckich, 3.Psychologia oddziaływania reklamy, 4.Negocjacje handlowe, 5.Dziecko jako konsument, 6.Etyka w marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu. Marketing na rozdrożach; Nowe wyzwania - mowa tożsamość, czyli czynniki ewolucji teorii marketingu; Marketing w perspektywie komunikowania; Marketing relacyjny - w poszukiwaniu antidotum; Marketing relacyjny - kilka przestróg. 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji. ZKM - cechy i funkcje; Wprowadzenie ZKM; Pozycjonowanie marki jako spoiwo ZKM. 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej. Przewaga konkurencyjna i strategie organizacji; Unikalne zasoby organizacji; Zasoby strategiczne i ich źródła; Wpływ ZKM na zasoby strategiczne; Miejsce ZKM w łańcuchu wartości; Przewagi konkurencyjne jako efekt ZKM. 4. Teoretyczne podstawy ZKM. ZKM w świetle teorii komunikowania; ZKM a teoria zachowania konsumenta; Model komunikowania a model przetwarzania informacji - aspekty psychologiczne i społeczne; Wpływ ZKM na tworzenie wartości w świetle teorii komunikowani; Podsumowanie, czyli od ZKM do ZK. 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.Wnioski, czyli między teorią a praktyką; Tło, czyli sytuacja na polskim rynku reklamowym w latach 1997-2003; Kampania funduszu emerytalnego - od marketingu masowego do marketingu relacji (nowy rynek, nowa marka); Wprowadzenie na rynek Internetowego Domu Maklerskiego WoodStock: nasowe medium - indywidualne kontakty; Credit Suisse Life & Pensions - zmiana marki, jako przedsięwzięcie zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1. Jakościowe metody badań marketingowych. 2. Etnograficzne badana marketingowe. 3. Siedem pytań i odpowiedzi na temat technik projekcyjnych, czyli o ich stosowaniu w strategii marketingowej. 4. Badania jakościowe z udziałem dzieci. 5. Specyfika wybranych metod zbierania danych w badaniach ilościowych. 6. Badania trackingowe. 7. Metody doboru prób w badaniach marketingowych. 8. Eksperyment w badaniach marketingowych. 9. O badaniach reklamy, czyli jak na podstawie badań przewidzieć skuteczność reklamy i ocenić stuteczność przeprowadzonej kampanii. 10. Badania segmentacyjne. 11. Jakościowe badania elementów składowych marki. 12. Mystery Shopping - badanie jakości usług. 13. Stan obecny i kierunki rozwoju rynku badań marketingowych w Polsce i na świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zagadnienia ogólne prawa reklamy: rozwój prawa nieuczciwej konkurencji i jego podstawowe cechy, Reklama wprowadzająca w błąd, reklama krytyczna, inne rodzaje nieuczciwej reklamy, Ochrona znaczeń odróżniających; Prawo reklamy w mediach; prawo reklamy dotyczące niektórych produktów i usług; Sankcje i postępowanie; Samokontrola reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Kształtowanie opinii, postaw i zachowań ludzi; 3. Proces oddziaływania na ludzi; 4. Środki oddziaływania na myślenie, postawy i zachowania; 5. Co warunkuje skuteczność propagandy lub reklamy? ; 6. Marketing polityczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : učeb, posobie dlâ SPO i prikladnogo bakalavriata / E. P. Mihaleva. - 2-e izd., pererab. i dop. - Moskva : Izdatelʹstvo Ûrajt , 2017. - 212, [2] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Professionalʹnoe obrazowanie)
Zawiera: Тема 1. Современная концепция маркетинга: Эволюция концепции маркетинга; Принципы и функции маркетинга; Цели и методы маркетинга; Информационное обеспечение маркетинга; Управление маркетингом; Организационные структуры маркетинга Тема 2. Товар и товарная политика в маркетинге: Понятие товара и его слагаемые; Изучение потребителей; Концепция жизненного цикла товара; Разработка и реализация концепции нового товара; Слагаемые коммерческого успеха товара; Пути реализации товарной политики Тема 3. Комплексный анализ и прогнозирование товарных рынков методами маркетинга: Цели и задачи исследования рынка методами маркетинга; Спрос и предложение. Рыночное равновесие; Емкость рынка; Изучение конкурентов; Сегментация рынка и ее основные критерии; Целевой и пробный рынки; Позиционирование товаров на рынке; Дифференциация товаров на рынке; Условия формирования и факторы развития экономической конъюнктуры; Маркетинговая информационная система; Методы изучения рынка Тема 4. Цены и ценовая политика в маркетинге: Задачи, цели и сущность ценовой политики в маркетинге; Виды цен в маркетинге; Методы установления цен в маркетинге; Виды и назначение скидок с цен в маркетинге; Методы расчета иены товара; Ценовые стратегии и их реализация Тема 5. Коммуникационная политика в маркетинге: Цели, задачи и правила коммуникационной политики; Формирование спроса (мероприятия ФОС); Реклама - инструмент продвижения товара на рынок; Персональные продажи - инструмент продвижения Товара; Стимулирование сбыта (мероприятия СТИС); Мероприятия «паблик рилейшнз»; Планирование и контроль мероприятий ФОССТИС; Интернет-маркетинг; Развитие рынка В2В; Выставки и ярмарки Тема 6. Организация сбытовой сети и системы товародвижения в маркетинге: Сущность сбытовой политики в маркетинге; Формирование каналов распределения; Организация продажи товаров; Прямой маркетинг; Система товародвижения в маркетинге Тема 7. Маркетинговые стратегии предприятия: Методологический подход к разработке маркетинговой Стратегии; Общая характеристика стратегий маркетинга; Портфельные стратегии; Стратегии роста; Конкурентные стратегии; Стратегия сегментации рынка Тема 8. Планирование, финансы и контроль маркетинга: Планирование маркетинга; Определение затрат на маркетинг; Бюджет и бюджетирование в маркетинге; Контроль в маркетинге Тема 9. Международный маркетинг: Основные характеристики глобальной экономики; Понятие, сущность и особенности международного маркетинга; Особенности международной маркетинговой среды; Организация исследования зарубежных рынков; Комплекс маркетинга международной компании; Выход компании на внешние рынки; Конкурентные преимущества международных компаний.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy e-biznesu, 2. Strategia w e-biznesie, 3. Branding, 4. Automatyzacja, 5. Dystrybucja w internecie, 6. Coprywriitnig, 7. Strona www, 8. Spam, 9. Lista adresowa, 10. E-mail marketing, 11. Autoresponder, 12. Wyszukiwarki, 13. Świadomy marketing, 14., Reklama, 15. Program partnerski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Telemetria jako podstawa badań oglądalności programów telewizyjnych i reklam; Zastosowanie metod panelowych w zakresie monitorowania wielkości sprzedaży i udziału w rynkuw sieci handlu detalicznego; Korzystanie z Internetu w świetle badan typu omnibus; Zmiany zachowań klientów banków w świetle badań typu omnibus; Badanie lojalności konsusmentów na rynku z wykorzystaniem metody TRI*M; Wywiad osobisty i telefoniczny w badaniu specyfiki zachowań zamożnych klientów usług bankowych; Badanie skuteczności reklamy metodą posttestu; Badanie ankietowe w analizie zmian świadomości marki; Zasady i sposób analizy wyników badania przeprowadzonegometodą grupowego wywiadu zogniskowanego (FGI); Zastosowanie wywiadu pogłębionego w Internecie w poznawaniu nałogowych zachowa nabywczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej