Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(22)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(19)
Autor
Dyoniziak Ryszard
(2)
Albigowski Marek
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Brittain Paul
(1)
Cox Roger
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Gała Aleksandra
(1)
Górska Grażyna
(1)
Jones John Philip
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Kubuj Dariusz
(1)
Lupa Iwona
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Patten Dave
(1)
Pałasz Lech
(1)
Przylipiak Mirosław
(1)
Ruta Przemysław
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sarapata Jan J
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Szpor Franciszek
(1)
Turzańska Sylwia
(1)
Ulfik-Jaworska Iwona
(1)
Walotek Katarzyna
(1)
Łuczyński Jurij W
(1)
Święch Andrzej
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Reklama
(15)
Marketing
(8)
Rynek
(7)
Badania marketingowe
(4)
Internet
(4)
Promocja handlowa
(4)
Public relations
(4)
Reklama internetowa
(4)
Marketing elektroniczny
(3)
Wywiad socjologiczny
(3)
Badania rynku
(2)
Etyka społeczna
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Promocja
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Socjotechnika
(2)
Ankieta
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Ceny
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Google AdWords
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Konkurencja
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Opinia publiczna
(1)
Plakat
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Polska
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Promotorzy marki
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Rosja
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Strony WWW
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Targi i wystawy
(1)
Technicy organizacji reklamy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologie mobilne
(1)
Telewizja
(1)
Towary
(1)
Transport
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Upadłość
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / red. Grzegorz Mazurek. - Wyd. w nowej szacie graficznej - Warszawea : Poltext, 2022. - 482, [5] s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Autorzy; Wstęp; Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe; Rozdział 2. Konsument w internecie; Rozdział 3. Badania marketingowe online; Rozdział 4. Mierzalność działań online; Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu; Rozdział 6. Usługi interaktywne; Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online; Rozdział 8. Projektowanie interfejsów; Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO); Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa; Rozdział 11. Reklama internetowa; Rozdział 12. E-mail marketing; Rozdział 13. Marketing Automation; Rozdział 14. Social media marketing; Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu; Rozdział 16. Content marketing; Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube; Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing; Rozdział 19. Personal branding; Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ewolucja: 1.Czym są public relations?; 2.Ewolucja public relations. Cz.II Walidacja: 3.Opinia publiczna; 4.Etyka; 5.Bada nia; 6.Prawo. Cz.III Aktywacja: 7.Komunikacja; 8.Zarządzanie; 9.Za rządzanie kryzysami; 10.Zintegrowana komunikacja mar ketingowa. Cz.IV Realizacja: 11.Pisanie w public relations; 12.Pisanie "dla oka" i "dla ducha"; 13.Public rela tions a Internet. Cz.V Publiczność: 14.Media drukowane; 15.Media elektro niczne; 16.Pracownicy; 17.Wielokulturowe społeczności a public relations; 18.Rząd; 19.Konsumenci i inwesto rzy. Cz.VI Przyszłość: 20.Złoty wiek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - wprowadzenie; 2. Wybrane wskaźniki pomiaru działań marketingowych w mediach społecznościowych; 3. Wybrane narzędzia pomiaru efektywności social media marketingu; 4 Efektywność mediów społecznościowych w wybranych obszarach marketingowych; 5. Efektywność social media marketingu w aspekcie innych wybranych form działań marketingowych; 6. Model efektywnego social media marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej