Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(69)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(63)
Czasopisma
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(58)
dostępne
(29)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(29)
Czytelnia
(59)
Autor
Grzybczyk Katarzyna
(5)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Dzierżyńska Jolanta
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Mielczarek Tomasz
(2)
Murdoch Anna
(2)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcarek Szymon
(1)
Baran Beata
(1)
Barański Michał
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Bogusz Marta
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bralczyk Jerzy
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brzozowska Monika
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Czarnecki Paweł (1980- )
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dörre-Kolasa Dominika
(1)
Frań Aneta
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gała Aleksandra
(1)
Giedrojć Kuba
(1)
Gierula Marian
(1)
Golat Rafał
(1)
Golka Marian
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Główka Cezary
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hołota Marcin
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Janiak-Jasińska Agnieszka
(1)
Janusz Anna
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kamińska Katarzyna
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Karpowicz Andrzej (1948- )
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kiełbas Dominika
(1)
Kil Jan
(1)
Klimczok Monika
(1)
Knapik Alina
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Kobyliński Konrad
(1)
Kochan Marek
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Korus Krzysztof
(1)
Kosicki Tomasz
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Krasuń Aneta
(1)
Krekora Magdalena
(1)
Krzepicka Alicja
(1)
Kuczkowski Przemysław
(1)
Lis Artur
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Lubaś Władysław
(1)
Lupa Iwona
(1)
Machowiak Krzysztof
(1)
Majewska Patrycja
(1)
Majewski Kamil
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Malarewicz Agnieszka
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marecki Piotr
(1)
Mazur Marek
(1)
Mendys Wacław
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Michałek Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(71)
Temat
Reklama
(52)
Środki masowego przekazu
(16)
Marketing
(9)
Prawo autorskie
(9)
Reklama telewizyjna
(8)
Telewizja
(6)
Język polski
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Polityka
(5)
Public relations
(5)
Dane osobowe
(4)
Dziennikarstwo
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Polska
(4)
Prawo prasowe
(4)
Radiofonia
(4)
Reklama internetowa
(4)
Controlling
(3)
Dobra osobiste
(3)
Dziennikarze
(3)
Marketing polityczny
(3)
Perswazja
(3)
Prasa (wydawnictwa)
(3)
Prawo reklamy
(3)
Reklama prasowa
(3)
Wybory parlamentarne
(3)
Dziecko
(2)
Etyka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Internet
(2)
Język
(2)
Kobieta
(2)
Konkurencja
(2)
Kultura masowa
(2)
Leki
(2)
Media społecznościowe
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Podpis elektroniczny
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Reklama radiowa
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Rynek pracy
(2)
Twórczość
(2)
Wolność słowa
(2)
Wybory
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Znaki towarowe
(2)
Aborcja
(1)
Administracja
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Alkohol
(1)
Alternatywny fundusz inwestycyjny (AFI)
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autorskie prawa osobiste
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bioetyka
(1)
Biopaliwa
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
COVID-19
(1)
Cenzura
(1)
Common law
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Delegowanie pracowników
(1)
Dezinformacja
(1)
Dowód sądowy
(1)
Drukarstwo
(1)
Dyskrecjonalność sędziowska
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekologia
(1)
Etyka lekarska
(1)
Etyka społeczna
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Eutanazja
(1)
Farmacja
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Franchising
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Globalizacja
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gry hazardowe
(1)
Homoseksualizm
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-
(3)
2001-0
(2)
1201-1300
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Bliski Wschód
(1)
Borzykowa (woj. łódzkie, pow. radomszczański, gm. Żytno)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Zabór rosyjski
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo prasoznawcze
(2)
Opracowanie
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Komentarz
(1)
Komentarz prawny
(1)
Monografia
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
71 wyników Filtruj
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 3/2009)
Rocznik, 2007-
System medialny Azerbejdżanu, Armenii i Gruzji. Historia i współczesność; Reklama telewizyjna w Rosji w aspekcie historyczno-teoretycznym; Od medialnego koncernu do partii politycznej; Częstochowskie mutacje "Trybuny Śląskiej" i "Dziennika Zachodniego"; System komunikacji wizualnej jako narzędzie public relations szkoły wyższej; Uwagi o analizie zawartości mediów. Prasa i dziennikarstwo internetowe. Wybrane praktyczne problemy na tle prawa prasowego; Etyka w dziennikarstwie - teoria a praktyka; Młodzi reklamożercy, czyli o percepcji reklamy przez studentów; Fotografia prasowa. Wybrane aspekty praktyczne; Raport o stanie komunikacji społecznej w Polsce. Sierpień 1980-13 grudnia 1981, Universitas Kraków 2001, s. 372.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XXI. Zeszyt 4)
Kwartalnik, 2020-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2000-2013, Półrocznik, 2014-2019
Forma i typ
Temat
ZAGADNIENIA HISTORYCZNOPRAWNE: Borzykowski przywilej immunitetowy – na drodze do emancypacji Kościoła w Polsce piastowskiej. Z PROBLEMATYKI PRAWA UNII EUROPEJSKIEJ: Architektura instytucjonalna bezpieczeństwa w transgranicznym obrocie towarowym Unii Europejskiej ze szczególnym uwzględnieniem administracji celnych; Informacje reklamowe kierowane do inwestorów alternatywnych funduszy inwestycyjnych – aspekty prawne. PROBLEMY PRAWA KARNEGO: Zasada współdziałania przy umyślnym samonarażeniu się jako negatywna przesłanka obiektywnego przypisania skutku z perspektywy przestępstw przeciwko życiu i zdrowiu w polskim i niemieckim prawie karnym. ZAGADNIENIA PROCEDURALNE: Sądownictwo sędziów przysięgłych jako forma udziału czynnika społecznego w procesie karnym (część I); Ograniczenia temporalne inicjatywy dowodowej stron w polskim procesie karnym w świetle systemu prekluzji oraz systemu dyskrecjonalnej władzy sędziego (część II); Dowód z zeznań świadka naocznego a efekt dezinformacji w polskiej procedurze karnej. Perspektywa prawno-psychologiczna; Z problematyki prawa do obrony w sprawach dyscyplinarnych nauczycieli akademickich; Postanowienie sądu kierujące strony do mediacji jako inicjatywa wszczęcia mediacji w indywidualnych sprawach z zakresu prawa pracy; Wybrane zagadnienia z zakresu cywilnego postępowania zabezpieczającego. Z PROBLEMATYKI PRAWA PRYWATNEGO: Bank account of a campaign committee; Wpływ pandemii COVID-19 na specyfikę zawierania umów o usługi na rynku kapitałowym; Piecza naprzemienna nad dzieckiem po rozwodzie; Poland versus the basic EU principles of the rule of law; Evaluation of the Whistleblower Protection Directive in the light of Polish preparations for the transposition of the reporting model; O kasach zapomogowo-pożyczkowych w świetle zasad ochrony danych osobowych; Analiza statusu procesowego osoby świadczącej pracę za wynagrodzeniem na podstawie umowy cywilnoprawnej w sprawach z zakresu prawa zatrudnienia; Zróżnicowanie sytuacji podatkowej pracowników będących i niebędących rezydentami państwa członkowskiego UE – w świetle orzecznictwa TSUE; GLOSY, OPINIE I KOMENTARZE: Obowiązki informacyjne organów administracji publicznej dotyczące instytucji zrzeczenia się prawa do wniesienia odwołania – glosa do wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie z dnia 25 marca 2021 r., II SA/Sz 808/20; Glosa aprobująca do wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 1 grudnia 2017 r., sygn. akt II GSK 282/16; Glosa do wyroku NSA z dnia 25 stycznia 2021 r., I OSK 1846/20. Zakres zasady informowania strony.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Zamieszczane w Rozprawach Komisji Językowej artykuły podejmują tematykę z wielu dziedzin lingwistycznych, prezentujących różną metodologię badawczą. Publikowane rozprawy i artykuły mają charakter teoretyczno-metodologiczny i materiałowy. Obok prac polonistycznych w Rozprawach... ukazują się prace slawistyczne i komparatywne z odniesieniem do stanu indoeuropejskiego, autorstwa głównie językoznawców łódzkich, ale także pozałódzkich i zagranicznych – przedstawicieli wszystkich pokoleń
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Zamieszczane w Rozprawach Komisji Językowej artykuły podejmują tematykę z wielu dziedzin lingwistycznych, prezentujących różną metodologię badawczą. Publikowane rozprawy i artykuły mają charakter teoretyczno-metodologiczny i materiałowy. Obok prac polonistycznych w Rozprawach... ukazują się prace slawistyczne i komparatywne z odniesieniem do stanu indoeuropejskiego, autorstwa głównie językoznawców łódzkich, ale także pozałódzkich i zagranicznych – przedstawicieli wszystkich pokoleń. The periodical (annual) Rozprawy Komisji Językowej Łódzkiego Towarzystwa Naukowego / Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society was established in 1954. Articles featured in Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society concentrate on issues from numerous linguistic fields which present various research methodologies. Treatises and articles are of theoretical-methodological and material representing nature. Apart from papers in Polish studies, Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society publishes also Slavonic articles and compendious works with reference to Indo-European state. The authors of articles are mainly linguists from Lodz; however, besides them there are scientists from outside Lodz and abroad who represent all generations.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1.Skąd przychodzimy, gdzie jesteśmy i dokąd podążamy, czyli krótka jistoria rekalmy w Polsce w latach 1989-2004, 2.Marketing bezpośredni - co to jest?, 3.Najciekawsze przypadki Marketingu Bezpośredniego czyli samo życie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Slogany w reklamie i polityce / Marek Kochan. - WArszawa : Wydawnictwo TRIO, 2002. - 247, [1] s. ; 21 cm.
Co to są slogany, Podziały, typologie, funkcje, W poszukiwaniu przepisu na slogan, Techniki konstruowania sloganów - próba typologii, Slogany w komunikacji publicznej: spojrzenie krytyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Budowa artykułu hasłowego; Słownik; Aneksy; Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 92)
Cz. I Pojęcie sponsoringu: 1. Historia sponsoringu, 2. Istota sponsoringu, 3. Rodzaje sponsoringu w radiu i telewizji. Cz. II Uregulowania sponsorowania w radiu i telewizji w prawie międzynarodowym oraz w prawie europejskim: 1. Sponsorowanie w prawie międzynarodowym, 2. Sponsorowanie w prawie wspólnotowym. Cz. III Sponsorowanie w radiu i telewizji w prawie polskim: 1. Sponsoring bezpośredni, 2. Informowanie o sponsorowaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Ikonizacja tematów e-maili marketingowych; Przedsięwzięcia promocyjne polskich redakcji prasowych - komunikacja z nabywcami; Strategie komunikacyjne z pracownikami niepełnosprawnymi w e-przedsiębiorstwie; Harnaś, ze hej! Marketingowe użycie dziedzictwa kulturowego (na przykładzie Podhala); Pomiędzy misją a promocją. Funkcjonowanie organizacji wspierających dziennikarstwo śledcze na przykładzie Center for Investigative Reporting; Finansowa funkcja okładek polskich magazynów; Wydarzenia uczelniane jako narzędzie akademickiego public relations. Studium przypadku Kongresu Praktyków Biznesu w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcje zmiany systemowych ustroju kultury w Polsce, 2. Mass media i kultura w europejskiej współpracy transgranicznej, 3. Współczense procesy globalizacyjne, 4. Nauka i kultura w zmanipulowanej rzeczywistości, 5." Czynione słowami " czyli kilka uwag o funkcji performatywnej, 6. Poznanie mitu i symbolu w odniesieniu do wewnętrznego rozwoju człowieka, 7. O (nie)konieczności sacrum w teatrze, 8.Manipulacyjne aspekty reklamy, 9. Internet: czyżby nowe medium reklamy?, 10. Prawa fizyki w reklamie telewizyjnej, 11. Determinanty kształtowania poczucia tożsamości, 12. Gdy przytłacza "wielki błękit". Konsekwencje doświadczeń traumatycznych, 13."My dotykamy życia ludzi", czyli dziennikarze lokalni w autorefleksji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tajne służby kapitalizmu / Vadim Makarenko. - Kraków : Znak, 2008. - 236, [1] s. ; 20 cm.
Cz.I W domu, Cz.II Poza domem, Cz.III W pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Uderz go prądem; Cz.2 Dialog w drzwiach; Cz.3 Prędzej ci serce pęknie; Cz.4 Poza euforią i depresją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Umowy związane z organizacją działalności reklamowej (umowy z pracownikami zajmującymi się reklamą firmy). 2. Współpraca umowna z agencjami reklamowymi. 3. Umowy towarzyszące działalności reklamowej. 4. Umowy w zakresie tworzenia reklam. 5. Umowy w zakresie rozpowszechniania reklam. 6. Umowny kontekst promocji poza reklamą. 7. Rozliczenia finansowe w zakresie reklamy (promocji) z uwzględnieniem kwestii podatkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Socjologia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 41)
1. Rozwój społeczeństwa konsumpcyjnego i różne koncepcje wolności, 2. Spektakle konsumpcji i biedy, 3. W stronę socjologii przedmiotów, 4. Jak wizualna reprezentacja zapośredniczą konsumpcję ciała, 5. Konsumpcyjna strona turystyki zorganizowanej, 6. Konsumpcyjna mentalność osób ubogich, 7. Warunki udanego życia w oczach osób samotnych życiowo, 8. Reklama społeczna jako " sumienie" społeczeństwa konsumpcyjnego, 9. Kreowanie postaw konsumpcyjnych przez prasę kobiecą, 10. Cywilizacja konsumpcji w społecznym nauczaniu Kościoła
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 7-1/2005)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Wiedza a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Macierz oceny szans strategicznych firmy. Struktura organizacyjna w firmie międzynarodowej. Rola analizy wskaźnikowej w procesie podejmowania decyzji. Możliwość wsparcia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw z funduszu Phare. Organizacja rynku biopaliw w Polsce na tle krajów Unii. Satysfakcja klienta a jakość. Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności z tworzyw sztucznych. Analiza niezgodności występujących w procesie wytwarzania konstrukcji stalowych. Determinanty jakości stacjonarnej opieki medycznej. Samoocena administracji publicznej za pomocą modelu CAF. Dlaczego reklama odgrywa dużą rolę w dokonywaniu wyborów/zakupów. O kategorii stosowności w politycznej komunikacji marketingowej. Kultura organizacyjna biblioteki. Znaczenie satysfakcji pracowników w zarządzaniu bibliotekami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2012)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
Kryzys w strefie euro; Środowisko innowacyjne źródłem rozwoju regionu; Instrumenty marketingu w działalności instytucji finansowych na przykładzie banków; Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, oraz rażąco niska cena w świetle poglądów doktryny i orzecznictwa; Funkcje lasu w świetle preferencji konsumentów; Innowacje jako czynnik budowania wzrostu wartości przedsiębiorstwa; Determinanty trwałości kanałów dostaw w środowisku wartości dla klienta; Zarządzanie na rynku doznań w branży gastronomicznej; Wpływ reklamy na decyzje zakupowe kobiet w aspekcie badań własnych; Shopping w wydaniu singli- czas to pieniądz?; Zarządzanie wiedzą- wczesna koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem; Poprawa skuteczności zarządzania środkami finansującymi leczenie i profilaktykę wybranych chorób nowotworowych (cz. 2 badania); Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa w oparciu o jego ekoinnowacyjność; Doskonalenie jakości kształcenia szkoły wyższej jako organizacji uczącej się w świetle wymogów Krajowych Ram Kwalifikacji; Rola e-biznesu w zarządzaniu łańcuchem dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 8/2000)
1.Specyfika rynku rolnego w Polsce i kierunki jego usprawnień, 2.Konsekwencje wprowadzenia euro, 3.Logistyka i marketing - obszary ekonomicznej reklamy, 4.Handel międzynarodowy a zróżnicowanie płac ze względu na kwalifikacje, 5.Wczesne wykrywanie przedsiębiorstw zagrożonych upadłością na podstawie analizy wskaźników finansowych - teoria i badania empiryczne, 6.Podstek dochodowy od osób prawnych w świetle zmian w systemie podatkowym, 7.Czynniki określające pozycję Rosji jako partnera handlowego Polski i poziom ryzyka inwestycyjnego (cz. II)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Współpraca instytucjonalnych sfer potrójnej helisy w koncepcji klastra: 1.1. Pojęcie współpracy na gruncie teorii ekonomii i zarządzania; 1.2. Potrójna helisa – naturalne środowisko powstawania i rozwoju struktur klastrowych; 1.2.1. Koncepcja potrójnej helisy; 1.2.2. Komponenty systemu potrójnej helisy i relacje pomiędzy nimi; 1.2.3. Funkcje systemu potrójnej helisy; 1.2.4. Modyfikacje koncepcji potrójnej helisy; 1.3. Podstawowe zagadnienia koncepcji klastra; 1.3.1. Korzyści organizacji funkcjonujących w klastrach oraz dynamika klastra; 1.3.2. Ewolucja klastrów; 1.3.3. Definicje klastra; 1.3.4. Identyfikacja klastrów; 1.3.5. Ocena konkurencyjności klastra; 1.4. Klaster w teorii konkurencyjności; 1.5. Procedura i metoda badawcza; Podsumowanie. Rozdział 2. Polityka rozwoju gospodarczego bazująca na klastrach: 2.1. Założenia polityki rozwoju bazującej na klastrach; 2.2. Inicjatywa klastrowa jako instrument polityki rozwoju bazującej na klastrach; 2.2.1. Koncepcja inicjatywy klastrowej; 2.2.2. Cele inicjatyw klastrowych; 2.2.3. Otwartość inicjatyw klastrowych; 2.2.4. Trwałość inicjatywy klastrowej; 2.2.5. Identyfikacja inicjatywy klastrowej; 2.3. Programy wsparcia klastrów w krajach Unii Europejskiej; 2.4. Programy wsparcia klastrów w Polsce; 2.4.1. Badania identyfikacyjne klastrów w Polsce; 2.4.2. Grupa robocza do spraw polityki klastrowej; 2.4.3. Wizja polskiej gospodarki w 2020 roku – perspektywa klastrów; Podsumowanie. Rozdział 3. Regionalne i krajowe inicjatywy klastrowe: 3.1. Klastry w Polsce; 3.2. Organizacje klastrowe w Polsce; 3.2.1. Inicjatywy klastrowe w Polsce; 3.2.2. Uczestnicy badań benchmarkingowych klastrów polskich; 3.2.3. Klastry kluczowe i standardy zarządzania klastrami; 3.2.4. Inwentaryzacja organizacji klastrowych w Polsce 2015; 3.2.5. Zidentyfikowane skupiska a inicjatywy klastrowe w Wielkopolsce; 3.3. Inwestycje publiczne w rozwój klastrów; 3.4. Wsparcie finansowe jako czynnik klasotwórczy; 3.5. Badania benchmarkingowe klastrów w Polsce; 3.6. Formy wsparcia organizacji klastrowych w Wielkopolsce; 3.7. Wsparcie aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw w Wielkopolsce ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego; 3.8. Wnioski; Podsumowanie. Rozdział 4. Identyfikacja i charakterystyka klastra w sektorze poligrafii i reklamy w subregionie leszczyńskim: 4.1. Metoda badania; 4.1.1. Przedmiot badania empirycznego; 4.1.2. Źródła danych pierwotnych i metody ich pozyskiwania; 4.1.3. Źródła danych wtórnych; 4.2. Identyfikacja klastra w sektorze poligrafii i reklamy subregionu leszczyńskiego; 4.2.1. Historyczne korzenie klastra; 4.2.2. Ilościowe dane dotyczące sektora poligrafii i reklamy w badanym obszarze; 4.2.3. Kluczowe podmioty w klastrze – edukacja oraz badania i rozwój; 4.2.4. Kluczowe podmioty w klastrze – instytucje publiczne; 4.2.5. Kluczowe podmioty w klastrze – przedsiębiorstwa sektora poligrafii i reklamy; 4.3. Schemat klastra w sektorze poligrafii i reklamy; Podsumowanie. Rozdział 5. Aktywność organizacji klastrowej w sektorze poligrafii i reklamy w subregionie leszczyńskim: 5.1. Organizacja klastrowa; 5.1.1. Inicjatywa klastrowa jako czynnik sprawczy organizacji klastrowej; 5.1.2. Misja, wizja, cele organizacji klastrowej; 5.2. Skuteczna mobilizacja środowiska klastrowego; 5.3. Sieciowanie – koncepcja kreatywnej bezdomności; 5.4. Koncepcja ograniczonego centrum; 5.5. Dyfuzja wiedzy i współpraca organizacji klastrowej z partnerami badawczo-rozwojowymi; 5.5.1. Zapotrzebowanie na szkolenia specjalistyczne w środowisku inicjatywy klastrowej; 5.5.2. Realizacja potrzeb szkoleniowych; 5.6. Współpraca przedsiębiorstw klastrowych z partnerami ze sfery nauki; 5.6.1. Promocja wiedzy; 5.6.2. Projekty przedsiębiorstw; 5.7. Kształcenie na potrzeby rynku pracy klastra; 5.7.1. Analiza potrzeb rynku pracy w zakresie kształcenia specjalistycznego; 5.7.2. Partnerstwo organizacji klastrowej z ośrodkiem edukacyjnym; 5.8. Komunikacja w środowisku klastrowym i promocja KPR; 5.8.1. Portal internetowy www.poligrafia.leszno.eu; 5.8.2. Drukowane materiały informacyjne; 5.8.3. Działania lokalne; 5.8.4. Promocja poza obszarem klastra; 5.9. Budowanie kapitału społecznego; 5.10. Internacjonalizacja klastra; 5.11. System klastrowy; Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia. Aneksy. Spis tabel i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej