Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(28)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(20)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(22)
Autor
Kieżel Ewa
(2)
Strelau Jan (1931-2020)
(2)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Carew Donald
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Conley Randy
(1)
Cuff Kathy
(1)
Demarest Garry
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Edmonds Chris
(1)
Figiel Adam
(1)
Finch Fred
(1)
Fowler Susan (ok. 1990- )
(1)
Foxall Gordon
(1)
Glaser Robert
(1)
Good Lael
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Goszczyńska Maryla
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Halsey Victoria
(1)
Hawkins Laurence
(1)
Heilbrunn Benoit
(1)
Hoekstra Judd
(1)
Horochowik Anna
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kandarian Fay
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Lambkin Mary
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Migdał Kazimierz
(1)
Miller Linda G. (1953- )
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mącik Dorota
(1)
Paluchowski Władysław J
(1)
Parisi-Carew Eunice
(1)
Parkes Aneta
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Poleszak Marek
(1)
Raaij Fred van
(1)
Randolph W. Alan (1946- )
(1)
Ripley Jane
(1)
Rosell Lennart
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stoner Jesse (1949- )
(1)
Underhill Paco
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Witek Lucyna
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz
(1)
Zaltman Gerald
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zielińska Magdalena
(1)
Zigarmi Drea
(1)
Zigarmi Patricia
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(20)
Reklama
(5)
Marketing
(4)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Obsługa klienta
(3)
Praca
(3)
Psychologia ekonomiczna
(3)
Psychologia pracy
(3)
Motywacja pracy
(2)
Promocja handlowa
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia kliniczna
(2)
Psychologia zdrowia
(2)
Psychologia środowiskowa
(2)
Spożycie
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie
(2)
Bodźce ekonomiczne
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Etnocentryzm konsumencki
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość życia
(1)
Język angielski
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Kultura
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Nałóg
(1)
Neuropsychologia
(1)
Nieruchomości
(1)
Ocena pracowników
(1)
Opinia publiczna
(1)
Pieniądz
(1)
Polska -- gospodarka -- polityka -- od 1989 r
(1)
Popyt
(1)
Private equity
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorcy -- socjologia -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Socjalizacja ekonomiczna
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Usługi
(1)
Venture capital
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy marketingu. 2. Warunki działania firmy w gospodarce rynkowej. 3. Konsument i jeo zachowanie na rynku. 4. Marketingowy system informacyjny. 5. Badania marketingowe. 6. Produkt i proces jego rozwoju. 7. Cena i sposoby jej ustalania. 8. Dystrybucja. 9. Komunikacja marketingowa. 10. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Część pierwsza. Właściwy cel i wizja Rozdział 1. Efektywne organizacje: Właściwy cel: cztery kluczowe sprawy; Najlepszy obywatel korporacyjny; Efektywna organizacja trafia w dziesiątkę za każdym razem; Model HPO SCORES®; Kwestionariusz modelu efektywnej organizacji HPO SCORES®; Interpretacja wyników; Zastosowanie uzyskanych wyników. Rozdział 2. Siła wizji: Znaczenie wizji; Skuteczne a nieskuteczne zwerbalizowanie wizji; Tworzenie skutecznej wizji; Porywająca wizja jako źródło kultury organizacyjnej; Wizja jako punkt wyjścia; Wizja na wszystkich poziomach organizacji; Urzeczywistnienie wizji; Życie zgodne z wizją; Wizja a przywództwo; Część druga. Odpowiednie traktowanie pracowników Rozdział 3. Kluczem jest empowerment: Definicja empowermentu; Siła empowermentu; Negatywny wpływ tradycji firmy na empowerment; Władza i potencjał pracowników: przykład z życia wzięty; Uczenie się języka empowermentu; Trzy klucze do empowermentu; Rozdział 4. Przywództwo Sytuacyjne SLII® – koncepcja integrująca: Trzy umiejętności lidera SLII®; Umiejętność trzecia: dostosowywanie stylu przywództwa do etapu rozwoju; Zmiany etapów rozwoju jednostki zależnie od zadania lub celu; Wychodzenie naprzeciw realnym możliwościom jednostki; Efektywne przywództwo to proces transformacji. Rozdział 5. Samoprzywództwo: siła kryjąca się za empowermentem: Wyzwalanie empowermentu u pracowników; Tworzenie samoprzywódców poprzez indywidualne uczenie się; Trzy główne umiejętności samoprzywódcy. Rozdział 6. Przywództwo indywidualne: Skuteczny system ocen pracowniczych; Przywództwo indywidualne a zarządzanie wynikami; Współpraca jako nieformalny system ocen. Rozdział 7. Kluczowe umiejętności w zakresie przywództwa indywidualnego: Jednominutowe wyznaczanie celów; Jednominutowe pochwały; Reprymendy a uwagi; Czwarty tajnik jednominutowego menedżera. Rozdział 8. Budowanie zaufania: Wysokie koszty braku zaufania; Korzyści płynące z zaufania; Cztery składowe zaufania; Wyzwanie przejrzystości; Odzyskiwanie nadszarpniętego zaufania; Efekt domina. Rozdział 9. Coaching – kluczowa umiejętność z punktu widzenia kształtowania przywódców: Definicja coachingu; Pięć zastosowań coachingu. Rozdział 10. Mentoring. Narzędzie planowania życia: Przeszkody w procesie rozpoczynania relacji mentorskiej; Wybór partnera w relacji mentorskiej; Istota kontra forma; Model MENTOR. Składowe udanej relacji mentorskiej; Tworzenie programu mentoringu w organizacji; Mentoring dostosowany do etapu kariery. Rozdział 11. Przywództwo zespołowe: Po co w ogóle tworzyć zespoły?; Przyczyny niepowodzenia zespołów; Model skutecznego przewodzenia zespołowi; Strategie sprzyjające osiąganiu większej efektywności pracy zespołowej; Potęga zespołów. Rozdział 12. Współdziałanie. Paliwo znakomitych wyników: Współdziałanie to nie koordynowanie, współpraca ani praca zespołowa; Tworzenie ram dla współdziałania; Współdziałanie a rywalizacja; Co jest niezbędne, żeby współdziałać?; Współdziałanie. Motor znakomitych wyników. Rozdział 13. Przywództwo organizacyjne: Autentyczne przykłady zastosowania modelu HPO SCORES®; Wyznaczanie odpowiedniego stylu przewodzenia w danej organizacji; Diagnozowanie etapu rozwoju, na którym znajduje się organizacja; Wyniki i relacje – wyznaczniki efektywnych organizacji; Pierwszy etap rozwoju organizacji: startup; Drugi etap rozwoju organizacji: poprawa; Trzeci etap rozwoju organizacji: wzrost; Czwarty etap rozwoju organizacji: wysoka efektywność; Dopasowywanie stylu przewodzenia do etapu rozwoju organizacji; Stosowanie właściwego stylu przewodzenia na poszczególnych etapach rozwoju organizacji; Istotność diagnozy i dopasowywania; Historyczna operacja ratowania firmy. Rozdział 14. Zmiana organizacyjna. Dlaczego ludzie się jej opierają? Znaczenie przewodzenia zmianie; Dlaczego zmiana organizacyjna jest tak skomplikowana?; Kiedy zmiana jest niezbędna?; Dlaczego zmiany się nie udają i kończą niepowodzeniem?; Skupienie na przewodzeniu tej podróży; Wydobywanie z ludzi obaw związanych ze zmianą i reagowanie na nie; Angażowanie tych, od których oczekuje się zmian. Rozdział 15. Przewodzenie ludziom w okresie zmian: Pięć strategii zarządzania zmianą; Strategia druga: wyjaśnienie przyczyn wprowadzania zmiany; Strategia trzecia: współdziałanie przy wdrożeniu; Strategia czwarta: utrwalanie zmiany; Strategia piąta: analiza możliwości; Znaczenie umacniania wprowadzonej zmiany. Rozdział 16. Kierowanie udaną transformacją kulturową: Gung Ho! – punkt wyjścia; Kultura ukształtowana samoistnie, a nie zaprojektowana; Skuteczne zarządzanie transformacją kulturową; Transformacja kulturowa – krytyczne czynniki sukcesu; Część trzecia. Odpowiednie traktowanie klientów Rozdział 17. Obsługa klientów na wyższym poziomie: Korzyści zdobywane dzięki klientom; Kreowanie doskonałej obsługi; Obsługa klientów na wyższym poziomie. Część czwarta. Właściwy rodzaj przywództwa Rozdział 18. Przywództwo służebne: Przywództwo służebne – definicja; Stosowanie przywództwa służebnego; Zachęcanie pracowników do niezależnego myślenia; Czynniki wpływające na wydajność pracy; Przywództwo służebne to kwestia serca; Przywódcy z motywacją a przywódcy z powołaniem; Zagrożenie ze strony ego; Zadania przywódców służebnych; Przywództwo służebne: obowiązek czy wybór. Rozdział 19. Kształtowanie własnej wizji przywództwa: Elementy składowe wizji przywództwa; Kształtowanie własnej wizji przywództwa; Podziękowania; O Autorach; Oferowane usługi; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Człowiek w relacji z innymi, Wiedza jednostki i sądy o świecie społecznym, Postawy i ich zmiana; Tożsamość i współzależność, Psychologia tożsamości, Współzależność społeczna; relacje interpersonalne, Agresja, Pomaganie innym, Atrakcyjność interpersonalna; Wpływ społeczny, Wpływ obecności innych, Konformizm; Stereotypy i uprzedzenia; Edukacja, Psychologia wychowania, Psychologia kształcenia, Nabywanie kompetencji, Analiza procesu nauczania, Cele uczenia się; działalność zawodowa i publiczna, Psychologia pracy, Psychologia organizacji, Psychologia ekonomiczna, Psychologia polityczna; Psychologia ekologiczna; Zdrowie i choroba, Udział psychologii w rozwiązywaniu problemów zdrowia somatycznego, teoria stresu psychologicznego i radzenia sobie; Psychologiczne uwarunkowania powstania i rozwoju chorób somatycznych; psychologiczne problemy chorych somatycznie, Zdrowie behawioralne, Wprowadzenie do psychologii klinicznej, Psychologiczna diagnoza zaburzeń psychicznych, Podstawowe zaburzenia psychiczne; pomoc psychologiczna, Psychologia kliniczna dziecka Neuropsychologia kliniczna: charakterystyka dyscypliny Zastosowania neuropsychologii w praktyce społecznej, Psychopatologia zjawisk społecznych, Psychoterapia; Psychologiczne podstawy niepełnosprawności i rehabilitacji; Etyka zawodowa psychologa, Etyczne aspekty uprawiania zawodu psychologa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Postrzeganie ryzyka przez konsumentów, 2. Postrzeganie marki, 3. Postrzeganie jakości usług, 4. Konsumpcja symboliczna i jej znaczenie, 5. Prezent jako motyw zakupu, 6. Obraz samego siebie a preferencje konsumentów - koncepcja konkurencji, 7. Kompensacyjna funkcja symbolicznej konsumpcji, 8. O niezupełnie hedonistycznych korzyściach wynikających z konsumpcji, 9. Konsument w Sieci
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna / Tomasz Zaleśkiewicz. - Wyd. 1 - 3 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2015. - 486 s. : il. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Od autora; Rozdział 1 Między ekonomią a psychologią. Wprowadzenie do psychologii ekonomicznej 1. Dlaczego potrzebujemy psychologii, aby wyjaśniać zachowania ekonomiczne? 2. Założenia dotyczące zachować ekonomicznych i ich empiryczna weryfikacja; 3. Podstawowe różnice między ekonomią a psychologią ekonomiczną; 4. Dziedziny pokrewne psychologii ekonomicznej; 5. Problemy badawcze w psychologii ekonomicznej. Rozdział 2 Racjonalność i nieracjonalność zachowań ekonomicznych 1. Definiowanie racjonalności w psychologii i filozofii; 2. Definiowanie racjonalności w ekonomii; 3. Racjonalność preferencji i wyborów ekonomicznych; 4. Paradoksy racjonalności; 5. Heurystyki oceniania i podejmowania decyzji oraz ich znaczenie; 6. Alternatywne modele racjonalności. Rozdział 3 Podejmowanie decyzji finansowych 1. Przykłady decyzji finansowania; 2. Proces podejmowania decyzji finansowych; 3. Zniekształcenia procesy podejmowania decyzji finansowych; 4. Wybory finansowe w warunkach ryzyka; 5. Emocje w ryzykownych decyzjach finansowych. Rozdział 4 Dzieci w świecie ekonomii. Socjalizacja ekonomiczna 1. Spostrzeganie przez dzieci pieniądza i źródeł jego pochodzenia; 2. Rozumienie przez dzieci podstawowych pojęć rynkowych: ceny, zysku, popytu i podaży; 3. Rozumienie przez dzieci specyficznych zachowań ekonomicznych: oszczędzania, ubezpieczania się i płacenia podatków; 4. Decyzje dotyczące podziału dóbr podejmowane przez dzieci. Rozdział 5 Psychologia pieniądza 1. Ekonomia pieniądza. Definicje, funkcje i rodzaje pieniądza; 2. Symbolizm pieniądza. Pieniądz prymitywny; 3. Pieniądze w psychologii behawiorystycznej. Warunkowanie i ekonomia żetonowa; 4. Pieniądze w psychologii poznawcze. Percepcja pieniędzy i złudzenia z nią związane; 5. Pieniądze w psychologii społecznej. Wpływ aktywacji idei pieniądza na relację interpersonalne; 6. Pieniądze w psychologii różnic indywidualnych. Postawy wobec pieniędzy; 7. Psychopatologia percepcji pieniędzy i zachowań finansowych. Rozdział 6 Codzienne zachowania ekonomiczne: oszczędzanie, ubezpieczanie się, płacenie podatków 1. Oszczędzanie i zadłużanie się; 2. Nabywanie ubezpieczeń; 3. Płacenie podatków. Rozdział 7 Zachowania na rynkach finansowych. Psychologia giełdy 1. Prognozowanie zmian na rynkach finansowych; 2. Preferencje inwestorów i podejmowane przez nich decyzje. Rozdział 8 Wartości moralne i społeczne w zachowaniach ekonomicznych 1. Badania empiryczne nad rolą wartości społecznych i moralnych w działaniach ekonomicznych; 2. Podejmowanie decyzji ekonomicznych zawierających elementy moralne; 3. Biznes społecznie odpowiedzialny i inwestowanie społecznie. Rozdział 9 Zachowania w grach ekonomicznych 1. Podstawy teorii gier i ekonomii eksperymentalnej; 2. Decyzje strategiczne w dylemacie więźnia; 3. Gra przetargu ultymatywnego (ultimatum); 4. Gra „dyktator”; 5. Gra zaufania; 6. Gra o dobro publiczne. Rozdział 10 Neuroekonomia i neuromarketing 1. Początki neuroekonomii i jej współczesne metody badawcze 2. Przegląd badań z zakresu neuroekonomii; 3. Neuromarketing. Bibliografia; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Psychologiczne aspekty kontaktu sprzedawcy z klientem, 2.Mechanizmy podejmowania decyzji konsumenckich, 3.Psychologia oddziaływania reklamy, 4.Negocjacje handlowe, 5.Dziecko jako konsument, 6.Etyka w marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cele stojące przed pracownikami obsługującymi klientów ;Percepcja społeczna,czyli jak spostrzegamy i jesteśmy spostrzegani przez innych;Komunikacja niewerbalna(jęz yk ciała)i komunikacja werbalna;Prawidłowe prowadzenie rozmów telefonicznych;Asertywność;Konflikt interperso nalny i sposoby jego rozwiązywania;Podstawowe zasady n egocjowania;Stres-podstawowe informacje i sposoby radz enia sobie z nim; Załączniki - testy, tabele.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Przedmiot psychologii. Czym jest współczesna psychologia. Cz.I Człowiek wśród ludzi. Zachowania społeczne człowieka: Orientacja jednostki w otoczeniu społecznym. Gromadzenie i organizacja doświadczenia społecznego; Spostrzeganie ludzi. Jak poznajemy innych; Poznawanie siebie. Jak dochodzimy do wiedzy o sobie samych; Komunikacja interpersonalna. Werbalna i niewerbalna; Zachowania interpersonalne. Formy stosunków międzyludzkich; Wpływ społeczny. Rodzaje wpływu społecznego; Zaburzone formy zachowań społecznych. Cz.II Zachowanie człowieka w organizacji: Dobór kadr, psychologiczne metody doboru; Mechanizmy psychologiczne działające w zespołach pracowniczych; Mechanizmy psychologiczne w czynnościach kierowania; Motywacja do pracy; Ocenianie ludzi w sytuacji pracy; Stres i sposoby jego przezwyciężenia. Cz.III Zachowania ekonomiczne ludzi: Gł. problemy współczesnej psychologii ekonomicznej; Zachowania ekonomiczne zwykłych ludzi; Psychologiczne uwarunkowania przedsiębiorczości; Człowiek w sytuacjach wymiany społecznej. Psychologia zachowań konsumenckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Człowiek w relacji z innymi, Wiedza jednostki i sądy o świecie społecznym, Postawy i ich zmiana; Tożsamość i współzależność, Psychologia tożsamości, Współzależność społeczna; Relacje interpersonalne, Agresja, Pomaganie innym, Atrakcyjność interpersonalna; Wpływ społeczny, Wpływ obecności innych, Konformizm; Stereotypy i uprzedzenia; Edukacja, Psychologia wychowania, Psychologia kształcenia, Nabywanie kompetencji, Analiza procesu nauczania, Cele uczenia się; działalność zawodowa i publiczna, Psychologia pracy, Psychologia organizacji, Psychologia ekonomiczna, Psychologia polityczna; Psychologia ekologiczna; Zdrowie i choroba, Udział psychologii w rozwiązywaniu problemów zdrowia somatycznego, teoria stresu psychologicznego i radzenia sobie; Psychologiczne uwarunkowania powstania i rozwoju chorób somatycznych; psychologiczne problemy chorych somatycznie, Zdrowie behawioralne, Wprowadzenie do psychologii klinicznej, Psychologiczna diagnoza zaburzeń psychicznych, Podstawowe zaburzenia psychiczne; pomoc psychologiczna, Psychologia kliniczna dziecka Neuropsychologia kliniczna: charakterystyka dyscypliny Zastosowania neuropsychologii w praktyce społecznej, Psychopatologia zjawisk społecznych, Psychoterapia; Psychologiczne podstawy niepełnosprawności i rehabilitacji; Etyka zawodowa psychologa, Etyczne aspekty uprawiania zawodu psychologa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorczość- uwarunkowania i konsekwencje: Przedsiębiorczość a protestancka etyka praktyka pracy; Jakość życia przedsiębiorców. Wyznaczniki podmiotowe i sytuacyjne; Rola ekonomii społecznej w tworzeniu nowych form przedsiębiorczości; Determinanty i przejawy przedsiębiorczości polskiej młodzieży; 2. Pieniądze i dysponowanie nimi: Jasna przyszłość naszych finansów. O związkach optymizmu i postaw wobec pieniędzy; Postawy wobec pieniędzy a zachowania ubezpieczeniowe. Badania eksploracyjne; Wybory inwestycyjne w sytuacji sukcesu i porażki- porównanie międzykulturowe na przykładzie grupy polskiej i holenderskiej; Korzystanie z usług banków przez młodzież polską i brytyjską; Gdy całość jest tańsza od składników. Subaddytywność ocen; 3. Zachowania konsumenckie: Kupowanie rzeczy, kupowanie doświadczeń- nowe tendencje w zachowaniach konsumentów; Związki materializmu z dokonywaniem zakupów nieplanowanych; Temperamentalne uwarunkowania skłonności do kupowania impulsywnego; Skłonności do kupowania kompulsywnego a nieracjonalne korzystanie z kart kredytowych; Reklama jako kontekst determinujący spostrzeganie różnych kategorii produktów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako instrument komunikowania rynkowego, Reklama a psychologiczne uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych, Reklama a społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rynkowe zachowania konsumetów / red. Ewa Kieżel. - Wyd.2. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2000. - 308 s. : tab., rys. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Konsumpcja i konsument w gospodarce rynkowej; Potrzeby konsumpcyjne jako przesłanki zachowań konsumentów; Zachowania konsumpcyjne konsumentów i gospodarstw domowych; Modele rynkowych zachowań konsumentów; Determinanty rynkowych zachowań konsumentów; Prawidłowości zachowań konsumentów jako rezultat oddziaływania czynników o zróżnicowanym charakterze; Typologia konsumentów jej znaczenie poznawcze i praktyczne; Interes konsumenta w gospodarce rynkowej i jego ochrona; Wiedza o rynkowych zachowaniach konsumentów i jej wykorzystanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polacy i gospodarka: Polski kapitalizm po piętnastu latach - społeczna ocena funkcjonowania systemu gospodarczego; Między ideałem a rzeczywistością - postawy wobec gospodarki rynkowej. Sektor prywatny w opinii społecznej: Biznes w społeczeństwie - oczekiwania i ich realizacja; Właściciel, pracodawca, obywatel - rekonstrukcja wizerunku prywatnego przedsiębiorcy; Zostać przedsiębiorcą? - ocena warunków prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce; Niejednoznaczna rola kapitału zagranicznego w polskiej gospodarce; Świadomość konsumencka: wizerunek firmy a decyzje konsumenckie. Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce: Społeczna odpowiedzialność biznesu w ocenach Polaków; Zasady etyki i społecznej odpowiedzialności w praktyce firm w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.zachowania konsumpcyjne a racjonalność - ujęcie teoretyczne, 2.Ocena racjonalności konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych (ujęcie koncepcyjno-metodyczne), 3.Polscy konsumenci wobec nowych trendów w konsumpcji, 4.Oszczędności polskich gospodarstw domowych w latach 1991-2001, 5.Znaczenie proekologicznych cech produktu przy zakupie sprzętu AGD-racjonlne przesłanki ekokonsumpcji, 6.Przejawy naśladownictwa w zachowaniach młodych konsumentów (na przykładzie młodzieży licealnej), 7.Rola edukacji konsumenckiej w kształtowaniu zachowań konsumpcyjnych młodzieży
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. istota i znaczenie teorii zachowań konsumentów. 2. Potrzeby i aspiracje ludzkie jako czynnik inspirujący zachowania konsumentów. 3. Determinanty psychiczne zachowań konsumentów. 4. Uwarunkowania społeczne zachowań konsumentów. 5. Determinanty ekonomiczne zachowań konsumentów. 6. Kształtowanie zachowań konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Rynek kultury i jego specyfika, 2. Orienatacja marketingowa w sferze kultury, 3. Informacja marketingowa w instytucjach kultury, 4. Uwarunkowania zachowań nabywców dóbr i usług kultury, 5. Postępowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury, 6. Typologia konsumentów dóbr i usług kultury, 7. Tendencje w zachowaniach konsumentów dóbr i usług kultury
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Rozwój badań europejskich nad zachowaniem konsumenta; Teorie i modele zachowań konsumenta; Konsument - opis i pomiar; Postawy i procesy podejmowania decyzji; Uspołecznienie i style życia; Zachowanie konsumenta w ujęciu kulturowym; Psychologia ekonomiczna; Semiotyka konsumpcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
1.Uderzenie krwi do mózgu. Największe badania neuromarketingowe, jakie kiedykolwiek przeprowadzono, 2. To musi być tutaj. Lokowanie produktu, American Idol i wielomilionowy błąd Forda, 3. Wezmę to co ona. Neurony lustrzane w akcji, 4. Nie widzę wyraźnie. Informacja podprogowa ma się świetnie, 5. Wierzysz w magię? Rytuały, przesądy i powody, dla których kupujemy, 6. I Say a Little Prayer. Wiara, religia, marka, 7. Czemu cię wybrałem? Potęga markerów somatycznych, 8. Działanie na zmysły, 9. Odpowiedź brzmiůNeuromarekting i przewidywanie przyszłości, 10. Zostań ze mną na noc. Seks w reklamie, 11. Wnioski. Nowy markowy świat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej