Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(107)
IBUK Libra
(16)
ebookpoint BIBLIO
(3)
Forma i typ
Książki
(100)
E-booki
(19)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(10)
Czasopisma
(7)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(78)
tylko na miejscu
(71)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(80)
Czytelnia
(74)
Autor
Antonowicz Paweł
(5)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(4)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Dzyuma-Zaremba Ulyana
(2)
Flejterski Stanisław (1948- )
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Gregorczyk Sylwester
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(2)
Jędrych Elżbieta
(2)
Kaźmierczak Magdalena
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Malinowska Ewa
(2)
Siciński Jędrzej
(2)
Urbanek Grzegorz
(2)
Świecka Beata (1972- )
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Balina Rafał
(1)
Baran Beata
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Baś-Mazur Małgorzata
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Blanpain Roger
(1)
Blicharz Jolanta (1961- )
(1)
Bokajło Wiesław (1946- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Brdulak Jacek
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Brzuska Eugeniusz
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bęben Robert
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chibowski Robert
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cichy Diana
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudziak Arkadiusz
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Dzięciołowicz Katarzyna
(1)
Filipczuk Janusz
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Friedman Barry A
(1)
Frączek Maciej
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gasz Małgorzata
(1)
Germain Juliette
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gola Jan
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Grzanka Izabela
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Henriques Adrian
(1)
Hockerts Kai
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hęćka-Sadowska Aleksandra
(1)
Idasz-Balina Marta
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jakimowicz Wojciech
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jonas Agata
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(43)
2000 - 2009
(62)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(125)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(124)
angielski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(63)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(16)
Innowacje
(13)
Przedsiębiorstwo społeczne
(12)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(11)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(10)
Public relations
(10)
Komunikacja społeczna
(9)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(8)
Ekonomia społeczna
(7)
Marketing
(7)
Zarządzanie
(7)
Gospodarka
(6)
Konkurencyjność
(6)
Menedżerowie
(6)
Polska
(6)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(6)
Ubezpieczenia społeczne
(6)
Etyka biznesu
(5)
Globalizacja
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Kapitał społeczny
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Banki
(4)
Bezrobocie
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Kadry
(4)
Kreowanie wizerunku
(4)
Organizacja
(4)
Praca
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Rynek pracy
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Dialog społeczny
(3)
Finanse
(3)
Finanse publiczne
(3)
Górnictwo
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Pieniądz
(3)
Prawo
(3)
Przemysł
(3)
Płaca
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Siła robocza
(3)
Socjologia
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Ubezpieczenia gospodarcze
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Banki internetowe
(2)
Ekorozwój
(2)
Emerytura
(2)
Etyka społeczna
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(2)
Gospodarka narodowa
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Grupy nacisku
(2)
Holdingi
(2)
Informacja
(2)
Informatyzacja
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Infrastruktura techniczna
(2)
Innowacje organizacyjne
(2)
Integracja europejska
(2)
Inwestycje
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing partnerski
(2)
Media społecznościowe
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Ocena pracowników
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Odpowiedzialność społeczna
(2)
Pluralizm społeczny
(2)
Podatek
(2)
Postęp
(2)
Prawo pracy
(2)
Promocja handlowa
(2)
Prywatyzacja
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Przywództwo
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1989-2000
(8)
1901-2000
(7)
1918-1939
(2)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Cypr
(1)
Japonia
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tadżykistan
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(15)
Podręcznik
(13)
Czasopismo naukowe
(7)
Opracowanie
(7)
Monografia
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Czasopismo prawnicze
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Dane statystyczne
(1)
Esej
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Raport
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(30)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
126 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Współczesna polityka społeczna ; 5)
1. Potrójna linia przewodnia- wprowadzenie; 2. Potrójna linia przewodnia: przegląd literatury; 3. Społeczna odpowiedzialność biznesu, zrównoważony rozwój i potrójna linia przewodnia; 4. Rachunkowość zrównoważonego rozwoju: pomiar ilościowy czy wzmacnianie jakościowe?; 5. Śledzenie zrównoważonego rozwoju i zarządzania globalnego: czy system jest sprawny?; 6. Umiejscowienie rządowej linii przewodniej; 7. W stronę potrójnej linii przewodniej: miraże, metody, mity; 8. Dobre chęci- niedobre efekty? Złamana obietnica raportowania CSR; 9. Jaki piękny bałagan! Wyjście poza proste rozwiązanie zagadek zrównoważonego rozwoju; 10. Szacowanie kosztów środowiskowych: osiąganie dojrzałość? Efektywność organizacji na drodze do ekorozwoju; 11. Model oceny zrównoważonego rozwoju (SAM): modelowanie przepływów ekonomicznych, ekologicznych, społecznych i związanych z zasobami w ramach projektu; 12. Kapitał społeczny w praktyce: poradnik menedżera; 13. A co, jeśli zwyczajne postępowanie się nie sprawdza?; 14. Albo działamy, albo przestajemy marudzić; 15. Ekonomiczna linia przewodnia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka w Katowicach ; nr 14/2006)
1. Praca człowieka we współczesnej organizacji: Organizacja wirtualna. Pojecie i funkcjonowanie; Strategie rozwoju kariery zawodowej; Wymiary kompetencji zawodowych pracownika współczesnej organizacji; Przywództwo menedżerskie. Kierunki zmian; Skodyfikowana czy spersonalizowana strategia zarządzania wiedzą- miedzy wiedzą jawną a ukryta; Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa; 2. Konkurencyjność współczesnego przedsiębiorstwa: Znaczenie innowacyjności w budowaniu przewagi konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw; Model konkurencyjności przedsiębiorstwa; Technologie telekomunikacyjne i informatyczne w przedsiębiorstwach transportowych; Specyfika zarządzania personelem w przedsiębiorstwie globalnym; Metodyka oceny realizacji strategii Narodowych Funduszy Inwestycyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ 1. Gospodarka oparta na wiedzy śwaitowej jako nośnik rozwoju i integracji gospodarczej : Gospodarka oparta na wiedzy wkracza w świat paradygmatów; Paradygmat "Nowej Gospodarki" jako wyzncznik konkurencyjności gospodarki krajowej; Unia Europejska: w poszukiwaniu nowej strategii rozwoju; cechy i tendencje rozwojowe teorii handlu międzynarodowego; wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na handel międzynarodowy; Rynki wschodzące - ocena potencjału rozwoju gospodarczego; Nowa ekonomia instytucjonalna jako nowa perspektywa badawcza w analizowaniu procesów gospodarczych; CZĘŚĆ 2. Determinanty przedsiębiorczości i konkurencyjności w praktyce gospodarczej : Znaczenie przedsiębiorstw w Polsce w podnoszeniu wartości kapitału ludzkiego jako źródła przewagi konkurencyjnej; Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju gospodarczego; Przedsiębiorczość indywidualna i zespołowa w świetle teorii ryzyka. Ryzyko w bankowości; Makroekonomiczne warunki funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw; metody zwalczania bezrobocia w Polsce - przykład regiony lubelskiego; Dylematy systemów emerytalnych w Polsce i w innych państwach Unii Europejskiej; Etyczna i społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w dobie globalizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Zaostrzone regulacje prawne (zasada „zanieczyszczający płaci”) i rosnące standardy odpowiedzialności biznesu powodują, że problematyka zapobiegania szkodom w środowisku i ich finansowania przez przedsiębiorstwa jest wciąż niewystarczająco rozpoznana. Monografia stanowi teoretyczno-empiryczne studium w nowatorski sposób rozwijające dyskusję nad trudnym i złożonym zagadnieniem ryzyka środowiskowego oraz metod jego kontroli w przedsiębiorstwach. O oryginalności opracowania przesądza konstruktywistyczne podejście do pojęcia ryzyka służące wypracowaniu nowych praktyk w zakresie środowiska jako dobra wspólnego, jak również badanie empiryczne dotyczące postrzegania ryzyka i wykorzystania ubezpieczeń środowiskowych przez duże przedsiębiorstwa prowadzące działalność w Polsce. W szerszym zakresie tematem monografii jest coraz istotniejsza problematyka ochrony środowiska i odpowiedzialności za jego zanieczyszczenie, a zwłaszcza ubezpieczeniowych metod finansowania realizacji ryzyka środowiskowego wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa obok stosowania fizycznych środków jego kontroli. Autorka rozpoznaje nie tylko stan prawny czy politykę ekologiczną państwa, ale także determinanty postrzegania ryzyka środowiskowego przedsiębiorstwa, wśród których wymienia m.in. wiedzę, posiadane systemy, prezentowane wartości i doświadczenie. Ponadto bada rynek ubezpieczeń, porównując dostępne instrumenty, a także zarysowuje pożądane kierunki edukacji i polityki w tym zakresie. Wnioski mogą pomóc przedsiębiorcom sprostać wymogom odpowiedzialności finansowej za szkody w środowisku i uratować wizerunek, a także wesprzeć na różnych poziomach strategię zrównoważonego rozwoju. Publikacja jest skierowana głównie do akademickich badaczy problematyki zarządzania ryzykiem i ubezpieczeń, dydaktyków, ekspertów i konsultantów, ubezpieczycieli, przedsiębiorców i polityków mających wpływ na gospodarkę, zwłaszcza zainteresowanych wspieraniem zrównoważonego rozwoju. Wydanie dofinansowane ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki w ramach programu Doskonała nauka.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Praktyczne Komentarze Lex)
Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie: I. Przepisy ogólne; II. Działalność pożytku publicznego; 1. Działalność odpłatna i nieodpłatna pożytku publicznego; 2. Prowadzenie działalności pożytku publicznego na podstawie zlecenia realizacji zadań publicznych; 2a. Inicjatywa lokalna; 3. Organizacja pożytku publicznego; 4. Nadzór; 5. Rada Działalności Pożytku Publicznego; 6. Wojewódzkie, Powiatowe i Gminne Rady Działalności; III. Wolontariat: 1. Przepisy ogólne; 2. Przepisy szczegółowe. Ustawa z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy / Jerzy Altkorn. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2004. - 212 s. : tab., rys. ; 20 cm.
R.1 Tożsamość i wizerunek - koncepcja i znaczenie; R.2 Adresaci wizerunku firmy; R.3 Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa; R.4 Wizualizacja firmy; R.5 Tożsamości wizerunek firm a strategie marketingowe; R.6 Public relations w procesie tworzenia wizerunku firmy; R.7 Zarządzanie wizerunkiem firmy w czasie; R.8 Badanie wizerunku firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej ; 2379)
Wstęp; 1. Działalność wizerunkowa przedsiębiorstwa a marketing 1.1. Istota wizerunku 1.2. Wizerunek a marketingowe podejście do aktywności rynkowej przedsiębiorstwa 1.3. Relacyjne aspekty marketingu w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 2. Public relations w działaniach wizerunkowych przedsiębiorstwa - wybrane zagadnienia 2.1. Istota public relations 2.2. Znak towarowy w systemie identyfikacji wizualnej jako prawnie chroniona własność przemysłowa przedsiębiorstwa 2.3. Reklama korporacyjna i storytelling a wizerunek przedsiębiorstwa 2.4. Employer branding w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 3. Wizerunkowy potencjał zielonego marketingu 3.1. Wizerunkowy aspekt ekologicznej społecznej odpowiedzialności biznesu 3.2. Rola zielonego marketingu w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa; Podsumowanie; Literatura; Streszczenie; Summary.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Innowacja - co to takiego? 1.1. Pojęcie i klasyfikacja innowacji 1.2. Nowe rodzaje innowacji 1.3. Jak mierzyć innowacje i innowacyjność? 1.4. Skąd się biorą innowacje? Rozdział 2. Czy proces innowacyjny/w .te nadal istnieje? 2.1. Trzy klasyczne triady 2.2. Jak rozumieć współczesny proces innowacji? 2.3. Transformacja wyników prac B+R w innowacje 2.4. Jaki model innowacji dla malej firmy? 2.5. Wieloprocesowy model innowacji dla dużej firmy Rozdział 3. Co słychać w świecie innowacji? 3.1. Sześć megatrendów 3.2. Jeszcze o światowej scenie innowacji 3.3. Innowacje z koronawirusem w tle Rozdział 4. Kto gra na narodowej scenie innowacji? 4.1. Koncepcja sceny innowacji i jej aktorzy 4.2. Przedsiębiorca-innowator 4.3. Przedsiębiorczy uniwersytet 4.4. Przedsiębiorcze państwo 4.5. Społeczeństwo obywatelskie Rozdział 5. Czy innowacje są wrażliwe na stan gospodarki? 5.1. Wzrost gospodarczy a innowacje 5.2. Ogólna ocena poziomu innowacyjności polskiej gospodark 5.3. Czy w polskim przemyśle panuje stagnacja innowacji? 5.4. "Recepta na innowacje" 5.5. Innowacja potrzebuje finansowego wsparcia Rozdział 6. Co sprzyja, a co przeszkadza współpracy na linii biznes-nauka? 6.1. Podejmowanie współpracy firm z jednostkami naukowo-bada 6.2. Czynniki sprzyjające współpracy 6.3. Motywatory i bariery współpracy w polskich warunkach 6.4. Zderzenie dwóch punktów widzenia 6.5. Regionalna scena innowacji jako arena współpracy Rozdział 7. Marketing na rynku innowacji: Co to takiego? 7.1. Czy istnieje rynek innowacji? 7.2. Marketing a procesy innowacyjne 7.3. Marketing S2B Rozdział 8. Gdzie innowacja spotyka się z marketingiem? 8.1. Wprowadzenie 8.2. Punkty styczności 8.3. Łączniki między innowacjami i marketingiem Rozdział 9. Czy innowacja osiągnie sukces bez prawnika? 9.1. Rola ochrony własności intelektualnej 9.2. Rozwiązania prawne 9.3. Zasady zarządzania własnością intelektualną 9.4. Procedury ochronne Rozdział 10. Audyt innowacyjny czy technologiczny? 10.1. Pojęcie i rodzaje audytu 10.2. Audyt technologiczny jako narzędzie diagnostyczne 10.3. Procedura audytu technologicznego; Zamiast zakończenia; Wyzwania dla innowatorów, przedsiębiorców i menedżerów; Załączniki; Studia przypadków; 1. Poznański startup, który stworzył e-stetoskop; 2. Marketing GIG - wart naśladowania; 3. Audyt technologiczny spółki Strabag Polska; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 4)
I. Zmiany jako czynnik rozwoju organizacji: 1. Ryzyko menedżerskie wobec niepewności zmiany, 2.Zmiany roli zasobów ludzkich w organizacji, 3. Psychospołeczna ocena zmian w organizacji, 4. Modele dojrzałości jako mapy drogowe doskonalenia organizacji, 5. Uniwersytet jako wizjonerska organizacja-mity i rzeczywistość, 6. Public Relations w instytucjach kultury, 7. Edukacja międzykulturowa, 8. Regres i rozwój jako skutek zmian w zarządzaniu organizacjami opieki zdrowotnej, 9. Kultura organizacyjna a zarządzanie zmianami, 10. Partycypacja jako narzędzie pozyskiwania społecznej akceptacji dla zmian organizacyjnych. Zarys badań empirycznych, 11. Socjalne funkcje państwa - tendencje zmian, 12. Struktury procesowe w jednostkach samorządu terytorialnego, 13. Zmiany w administracji publicznej a bezpieczeństwo obywateli. II. Zmiany w przestrzeniach zjawisk regionalnych: 1. Globalizacja i metropolizacja jako determinanta rozwoju Polski w świetle uwarunkowań transformacji systemowej, 2. Managment gospodarki globalnej, 3. Granice regionów a ciągłość zmian przestrzennych, 4. Statystyczne metody analizy nierównomierności rozkładów płac w Polsce według województw, 5. Podnoszenie konkurencyjności regionów poprzez wspieranie innowacyjności przedsiębiorstw, 6. Innowacje istotnym czynnikiem zmian struktury gospodarczej regionu, 7. Działalność korporacji międzynarodowych w formie zagranicznych inwestycji bezpośrednich w warunkach liberalizacji przepływu kapitału, 8. Zmiany szkolnictwa wyższego w europejskiej przestrzeni edukacyjnej, 9. Przedsiębiorczość i zmiana: perspektywa makroekonomiczna i lokalna, 10. Zmiany społeczno-gospodarcze wschodniego pogranicza Polski, 11. Zmiany społeczno-gospodarcze w rolnictwie Warmii i Mazur a rozwój regionu, 12. Zmiany w polityce ekologicznej Ukrainy i Polski w warunkach integracji europejskiej, 13. Aglomeracja Trójmiasta jako środek metropolitalny w regionie pomorskim (aspekt innowacyjny), 14. Aglomeracja lubelska - planowanie i rzeczywistość, 15. Badania transformacji krajobrazów osadniczych niskogórza karpackiego dla stworzenia modeli stałego rozwoju
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 5)
Cz. I Zmiany we współczesnych przedsiębiorstwach: 1. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa, 2. Systemy produkcyjne, 3. Systemy informacyjne. Cz. II Zmiany systemu podatków i rynku kapitałowego: 4. Zmiany systemu podatków, 5. Zmiany na rynku kapitałowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Opracowanie stanowi nowatorskie ujęcie problemu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (CSR). Podjęto w nim próbę kompleksowego spojrzenia na działalność organizacji społecznych, a w szczególności współpracę korporacji i organizacji pozarządowych służącą realizacji działań społecznie odpowiedzialnych w okresie międzywojennym, po II wojnie światowej iw XXI w. Celem książki jest analiza zjawiska społecznej odpowiedzialności organizacji, a w szczególności wskazanie motywów podejmowania przez korporacje działań filantropijnych. Osobną kwestią jest znaczenie i zakres ujawniania informacji dotyczących współpracy przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych. Badano raporty CSR, raporty zintegrowane, a także sprawozdania organizacji pozarządowych. Zastosowano analizę literatury, kwerendy, analizę treści i przypadków oraz analizę statystyczną. W ramach badań historycznych przyjęto metodę indukcyjną, opierając się na danych źródłowych pozyskanych w Archiwum Państwowym w Łodzi.

Opracowanie może być wykorzystywane przez badaczy zainteresowanych szeroko rozumianą tematyką społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Podstawy teoretyczne-teorie przedsiębiorstwa: 1. Neoklasyczna teoria firmy, 2. Menedżerskie teorie firmy, 3. Behawioralna teoria firmy, 4. Teoria agencji, 5. Teoria praw własności, 6. Teoria kosztów transakcyjnych, 7. Współczesne teoria firmy a transformacja gospodarek postsocjalistycznych. R.II Konkurencyjność i strategia konkurencyjna przedsiębiorstwa: 1. Definicja konkurencyjności, 2. Proces osiągania i podtrzymania konkurencyjności-strategia konkurencyjna, 3. Konceptualizacja i operacjonalizacja pojęcia konkurencyjności-pomiar zmiennych. R.III Strategie przedsiębiorstw poznańskich: 1. Koncepcja programu badawczego " Zachowanie się przedsiębiorstw poznańskich w okresie przejścia do gospodarki rynkowej, 2. Strategie przedsiębiorstw poznańskich, 3. Percepcja polityki gospodarczej przez kierownictwa przedsiębiorstw, 4. Struktura władzy i konflikt w przedsiębiorstwach poznańskich R.IV Wnioski dla polityki gospodarczej ze szczególnym uwzględnieniem polityki handlu zagranicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Opracowania PBZ / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Proces restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w województwie śląskim od początku transformacji gospodarczej do pełnego członkowstwa Polski w Unii europejskiej, 2. Badanie zagrożenia ubóstwem i wykluczeniem społecznym w wyniku restrukturyzacji przemysłu węglowego, 3. Diagnoza sytuacji społeczno-ekonomicznej osób związanych obecnie i w przeszłości z górnictwem w warunkach restrukturyzacji przemysłu węglowego, 4. Strategie radzenie sobie w sytuacji zagrożenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas : dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 1/2006)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularny, 2000-2002
1. Wzrost konkurencyjności regionów w Projekcie Narodowej Strategii Rozwoju regionalnego na lata 2007-2013, 2. Rozwój Kapitału ludzkiego i jego wykorzystanie na przykładzie województwa śląskiego, 3. Rola samorządu terytorialnego w rozwoju innowacyjności lokalnej, 4. Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju regionu, 5. Budowanie kompetencji organizacji uczącej się i zarządzającej wiedzą, 6.Bariery innowacyjności polskich przedsiębiorstw, 7. Ceny transferowe a strategie przedsiębiorstw transportowych, 8. Restrukturyzacja przemysłu hutniczego w Polsce, 9. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - narzędziem kształtowania reputacji firmy, 10. Współczesne, innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, 11. Strony www jako narzędzie marketingu, 12. Targi jako skuteczna forma promocji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Zarządzanie sytuacjami problemowymi: 1. Ukierunkowanie na otoczenie, 2. Podstawy zarządzania sytuacjami problemowymi, 3. Model zarządzania sytuacjami problemowymi, 4. Ignorowany problem to pewnik kryzysu, 5. Wdrożenie programu zarządzania sytuacjami problemowymi. Cz. II Zarządzanie kryzysem: 6. Sytuacja wymknęła się spod kontroli - co teraz?, 7. Percepcja to rzeczywistość, 8. Sytuacja kryzysowa a media, 9. Perspektywa prawna, 10. Planowanie tego, co może się zdarzyć, 11. Zarządzanie komunikacją w kryzysie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i struktura otoczenia współczesnych małych i średnich przedsiębiorstw; 2. Zrównoważony rozwój a małe i średnie przedsiębiorstwa; 3. Specyfika funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach zrównoważonego rozwoju; 4. Zasoby i procesy jako przedmiot zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami; 5. Zarządzanie strategiczne w małych i średnich przedsiębiorstwach; 6. Zarządzanie operacyjne w małych i średnich przedsiębiorstwach; 7. Zarządzanie finansami małych i średnich przedsiębiorstw; 8. Zarządzanie zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach w warunkach zrównoważonego rozwoju; 9. Zarządzanie marketingowe w małych i średnich przedsiębiorstwach; 10. Zarządzanie technologiami informacyjno-komunikacyjnymi w małych i średnich przedsiębiorstwach; 11. Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami w skali ponadnarodowej; 12. Konkurencyjność i innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach zrównoważonego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej