Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(106)
IBUK Libra
(16)
ebookpoint BIBLIO
(3)
Forma i typ
Książki
(99)
E-booki
(19)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(10)
Czasopisma
(7)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(75)
tylko na miejscu
(71)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(79)
Czytelnia
(74)
Autor
Antonowicz Paweł
(5)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(4)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Dzyuma-Zaremba Ulyana
(2)
Flejterski Stanisław (1948- )
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Gregorczyk Sylwester
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(2)
Jędrych Elżbieta
(2)
Kaźmierczak Magdalena
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Malinowska Ewa
(2)
Siciński Jędrzej
(2)
Urbanek Grzegorz
(2)
Świecka Beata (1972- )
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Balina Rafał
(1)
Baran Beata
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Baś-Mazur Małgorzata
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Blanpain Roger
(1)
Blicharz Jolanta (1961- )
(1)
Bokajło Wiesław (1946- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Brdulak Jacek
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Brzuska Eugeniusz
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bęben Robert
(1)
Chibowski Robert
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cichy Diana
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudziak Arkadiusz
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Dzięciołowicz Katarzyna
(1)
Filipczuk Janusz
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Friedman Barry A
(1)
Frączek Maciej
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gasz Małgorzata
(1)
Germain Juliette
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gola Jan
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Grzanka Izabela
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Henriques Adrian
(1)
Hockerts Kai
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hęćka-Sadowska Aleksandra
(1)
Idasz-Balina Marta
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jakimowicz Wojciech
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jonas Agata
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(43)
2000 - 2009
(61)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(124)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(123)
angielski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(62)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(16)
Innowacje
(13)
Przedsiębiorstwo społeczne
(12)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(11)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(10)
Komunikacja społeczna
(9)
Public relations
(9)
Ekonomia społeczna
(7)
Marketing
(7)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(7)
Zarządzanie
(7)
Gospodarka
(6)
Konkurencyjność
(6)
Menedżerowie
(6)
Polska
(6)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(6)
Ubezpieczenia społeczne
(6)
Etyka biznesu
(5)
Globalizacja
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Kapitał społeczny
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Banki
(4)
Bezrobocie
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Kadry
(4)
Kreowanie wizerunku
(4)
Organizacja
(4)
Praca
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Rynek pracy
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Dialog społeczny
(3)
Finanse
(3)
Finanse publiczne
(3)
Górnictwo
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Pieniądz
(3)
Prawo
(3)
Przemysł
(3)
Płaca
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Siła robocza
(3)
Socjologia
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Ubezpieczenia gospodarcze
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Banki internetowe
(2)
Ekorozwój
(2)
Emerytura
(2)
Etyka społeczna
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(2)
Gospodarka narodowa
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Grupy nacisku
(2)
Holdingi
(2)
Informacja
(2)
Informatyzacja
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Infrastruktura techniczna
(2)
Innowacje organizacyjne
(2)
Integracja europejska
(2)
Inwestycje
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing partnerski
(2)
Media społecznościowe
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Ocena pracowników
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Odpowiedzialność społeczna
(2)
Pluralizm społeczny
(2)
Podatek
(2)
Postęp
(2)
Prawo pracy
(2)
Promocja handlowa
(2)
Prywatyzacja
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Przywództwo
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1989-2000
(8)
1901-2000
(7)
1918-1939
(2)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Cypr
(1)
Japonia
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tadżykistan
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(15)
Podręcznik
(12)
Czasopismo naukowe
(7)
Opracowanie
(7)
Monografia
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Czasopismo prawnicze
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Dane statystyczne
(1)
Esej
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Raport
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(29)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
125 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kształtowanie relacji z klientami przez przedsiębiorstwo, 2. Kapitał społeczny przedsiębiorstwa, 3. Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w świetle wyników badań empirycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe pojęcia R.2 Zanim założysz firmę R.3 Rejestracja firmy - sąd lub gmina R.4 Wpis do ewidencji działalności gospodarczej (EDG) R.5 Krajowy rejestr sądowy (KRS) R.6 Krajowy Rejestr Urzędowy Podmiotów Godpodarki Narodowej (REGON) R.7 Pieczatka R.8 Rachunek bankowy R.9 Urząd skarbowy R.10 Zakład Ubezpieczeń Społecznych R.11 Zawiadomienie innych urzędów i instytucji publicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Podmioty zarządzające, ich role i kompetencje: 1.1. Podmioty zarządzające w organizacji i ich zróżnicowanie; 1.2. Funkcje zarządzania; 1.3. Role organizacyjne zarządzających; 1.4. Różne rozumienia kompetencji; 1.5. Klasyfikacje kompetencji zarządzających. 2. Przedsiębiorstwo społecznie odpowiedzialne: 2.1. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, interesariusze, zrównoważony rozwój; 2.2. Ewolucja pojęć i praktyk w zakresie CSR i zrównoważonego rozwoju; 2.3. Przesłanki za upowszechnieniem idei przedsiębiorstw społecznie odpowiedzialnych; 2.4. Korzyści przedsiębiorstw ze stosowania koncepcji CSR; 2.5. Charakterystyka przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialnego i zrównoważonego; 2.6. Postawy zarządzających wobec CSR. 3. Kompetencje menadżerów a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa: 3.1. Modele kompetencji menadżerów w kontekście CSR i zrównoważonego rozwoju; 3.2. Przegląd literatury; 3.3. Zależności między wybranymi cechami zarządzających a CSR: 3.3.1. Wiek, staż i perspektywy rozwoju kariery; 3.3.2. Wykształcenie prezesa; 3.3.3. Doświadczenia prezesa; 3.3.4. Osobowość – wybrane cechy (narcyzm, pycha, pokora); 3.3.5. Wartości menadżerów; 3.3.6. Motywacje menadżera; 3.4. Prezes jako przywódca. Kompetencje przywódcy w kontekście CSR i zrównoważonego rozwoju: 3.4.1. Przywódca transformacyjny i transakcyjny; 3.4.2. Przywódca etyczny; 3.4.3. Przywódca odpowiedzialny; 3.4.4. Przywódca służebny; 3.4.5. Przywódca zrównoważony (sustainable leadership); 3.4.6. Kompetencje w zakresie zarządzania strategicznego; 3.4.7. Kompetencje w zakresie współpracy i doboru menadżerów; 3.4.8. Troska o rozwój następców; 3.5. Wielu interesariuszy – wiele kompetencji zarządzających. 4. Kompetencje menadżerów i CSR – wyniki badań ilościowych: 4.1. Założenia badawcze; 4.2. Charakterystyka próby badawczej; 4.3. Wyniki badań ankietowych; 4.4. Wnioski i konkluzje. 5. Studia przypadków: 5.1. Założenia badawcze; 5.2. Przywództwo społecznie odpowiedzialne w firmie Ochnik SA. Studium przypadku: 5.2.1. Charakterystyka przedsiębiorstwa; 5.2.2. Społeczna odpowiedzialność w przedsiębiorstwie i działania prezesa; 5.2.3. Kompetencje prezesa. Wnioski końcowe; 5.3. Przywództwo społecznie odpowiedzialne w hucie ArcelorMittal Warszawa. Studium przypadku: 5.3.1. Charakterystyka przedsiębiorstwa; 5.3.2. Działania zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 5.3.3. Kompetencje prezesa. Wnioski końcowe; 5.4. Analiza przekrojowa studiów przypadków; 5.5. Wnioski i konkluzje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Wstęp; Cz. I Komunikacja wizualna: R. 1 Autoprezentacja i jej elementy; R. 2 Style autoprezentacji; R. 3 Ulegać czy nie ulegać stereotypom? R. 4 Wizerunek własny a wizerunek organizacji. Cz. II Public relations: R. 1 Co to jest Public relations?; R. 2 Kontakty z mediami; R. 3 Udział w życiu społecznym. Cz. III Reklama: R.1 Co to jest reklama?; R. 2 Krótka historia reklamy; R.3 Budowa przekazu reklamowego; R. 4 Najpopularniejsze formy reklamy. Cz. IV Branding: R. 1 Co to jest branding?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Public relations. Definicje, cele, zasady, narzędzia: Definicje public relations, Rola i cele public relations; Grupy docelowe działań public relations; Arsenał środków i działania public relations; Public relations jako proces komunikacyjny; Czym public relations nie jest; Prawidła public relations. R. 2 Sytuacje kryzysowe. Definicje, typy, etapy, udziałowcy: Definicje sytuacji kryzysowej; Typy sytuacji kryzysowych; Etapy sytuacji kryzysowych; Udziałowcy sytuacji kryzysowych; Konflikt medialny. R. 3 Public relations w sytuacjach kryzysowych: Rola opinii publicznej; Public relations w czasach spokoju; Plany działań w sytuacjach kryzysowych; Działania w trakcie sytuacji kryzysowej; Reguły działań public relations w zależności od typy sytuacji kryzysowej; Działania po opanowaniu kryzysu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Konińskie Studia Społeczno-Ekonomiczne to czasopismo naukowe, które zrodziło się z potrzeby poszukiwań wspólnego mianownika między różnymi doświadczeniami jednostek zarówno na płaszczyźnie społecznej, osobistej, a przede wszystkim badawczej. Czasopismo to ex definitione ma charakter interdyscyplinarny, zaś poszukiwania naukowe mają wymiar „wielowarstwowy”, czyli nie zamykamy się, np.: na określonej metodologii, czy dziedzinie nauki, ale propagujemy transdyscyplinarne podejście w proponowanych tekstach autorów. W związku z tym pragniemy by na łamach naszego czasopisma poruszano zagadnienia z zakresu rożnych dziedzin naukowych; nie przekreślamy również tekstów poglądowych, czy kazuistycznych, interesuje nas wszystko, co może służyć nowemu spojrzeniu oraz interpretacji problemów społecznych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Kształtowanie polityki transportowej w aspekcie procesów konsolidacji, 2. Konsolidacja w transporcie jako forma transformacji rynku, 3. Kooperacja i konsolidacja przedsiębiorstw transportowych, 4. Koncentracja kapitałowa, 5. Proces łączenia przedsiębiorstw oraz zarządzanie grupą kapitałową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólne zasady prowadzenia działalności gospodarczej, 2. Formy prowadzenia działalności gospodarczej, 3. Rejestracja działalnosci gospodarczej, 4. Wybór formy rozliczania podatku dochodowego od osób fizycznych, 5. Wybór zasad rozliczania podatku dochodowego od osób prawnych, 6. Obowiązki związane z podatkiem od towarów i usług, 7. Działalność gospodarcza a pozostałe obowiązki wobec urzędu skarbowego, 8. ZUS a działalność gospodarcza, 9. Obowiązki pracodawcy związane z zatrudnieniem pracowników, 10. Ochrona środowiska a obowiązki przedsiębiorców, 11. Koncesje i zezwolenia, 12. Zagadnienia pozostałe związane z prowadzeniem działalności gospodarczej, 13. Akty prawne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Marketing: Ewolucja koncepcji marketingu - od praktyki do teorii; Wartość dla klienta a kształtowanie działań marketingowych; Strategie wojenne w marketingu; Neuromarketing źródłem wyższej skuteczności działań przedsiębiorstwa; Marketing sensoryczny; E-marketing; Ekomarketing; Marketing sportowy jako szansa dla małych i średnich przedsiębiorstw. Przedsiębiorstwo: Współczesne tendencje w zarządzaniu organizacjami gospodarczymi; Znaczenie innowacyjnych koncepcji zarządzania dla funkcjonowania przedsiębiorstw; Przywództwo czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa; Zasady budowania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa; Podstawowe składniki organizacyjnego uczenia się; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a cel jego istnienia. Komunikacja: Komunikacja marketingowa - kierunki zmian; Pułapki myślowe w podejmowaniu decyzji; Między rozumem a sercem - rola czynników metapoznawczych; Marketing a efekt placebo; Ambient media jako nowoczesny instrument komunikacji; Promocja sprzedaży - wzrost znaczenia; wykorzystanie zasad percepcji w reklamie prasowej; Kontrowersje wokół reklamy szokującej. Konsumenci: Makroterndy a zachowania konsumentów; Transumeryzm i trysumeryzm i zastosowania; Gender marketing - koncepcja i zastosowania; Model marketingowy GendreTrends
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
WSTĘP; ROZDZIAŁ 1. TEORETYCZNE ASPEKTY SYMBOLIZMU W ZARZĄDZANIU: 1.1. Paradygmatyczny zwrot w naukach społecznych 1.2. Postmodernizm i ponowoczesność 1.3. Interakcjonizm symboliczny 1.4. Konstruktywizm społeczny 1.5. Zagadnienie wyboru w naukach społecznych 1.6. Szkoły psychologiczne i program psychologii kulturowej 1.7. „Zwrot lingwistyczny” oraz rola myślenia metaforycznego w naukach społecznych 1.8. Symbolizm i symbolizm organizacyjny 1.9. Symbolizm organizacyjny w świetle paradygmatów nauk społecznych 1.10. Ewolucja teorii organizacji oraz jej warunki ROZDZIAŁ 2. MODERNIZM W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ. KLASYCZNE SYSTEMY POZYCJONOWANIA W UJĘCIU KRYTYCZNYM: 2.1. Teorie komunikacji. Szkoła procesu komunikacyjnego i szkoła semiotyczna 2.2. Perspektywa znaczeniowa i perspektywa informacyjna w komunikacji marketingowej 2.3. Reklama – między nauką a sztuką 2.4. Podstawowe schematy pozycjonowania w reklamie. ELM, hierarchia efektów, macierz FCB 2.5. Kapitał marki w orientacji funkcjonalnej 2.6. Segmentacja konsumentów 2.7. Marka korporacyjna jako praktyka „kapitalizmu interesariuszy” 2.8. Tożsamość organizacyjna. Wizerunek i reputacja 2.9. Symbolizm w modernistycznych modelach komunikowania ROZDZIAŁ 3. MODEL MARKETINGU KULTUROWEGO: 3.1. Założenia modelu marketingu kulturowego 3.2. Rynek w rozumieniu kulturowym 3.3. Stanowisko pozycjonowania i brief kulturowy 3.4. Organizacja pracy strategicznej. Biurokracje marketingowe i studia kulturowe 3.5. Marka kulturowa jako sieć społeczna 3.6. Rola tekstów kultury w budowie marki tożsamościowej 3.7. Kulturowa teoria innowacji 3.8. Strategia kulturowa 3.9. Korporacyjny marketing symboliczny 3.10. Model dostosowawczy VCI (Vision-Culture-Image Alignment Model). Dialog tożsamościowy 3.11. Ograniczenia w stosowaniu modelu kulturowego ROZDZIAŁ 4. MODEL MARKETINGU KULTUROWEGO I STRATEGIA KULTUROWA W KOMUNIKACJI MAREK W POLSCE: 4.1. Metodyka badania 4.2. Historyczno-hermeneutyczna analiza polskich kampanii reklamowych 4.3. Kulturowe innowacje polskich marek 4.4. Aplikacja modelu kulturowego; ZAKOŃCZENIE; BIBLIOGRAFIA; ZAŁĄCZNIKI; 1. Scenariusz Szumisie Kochanie; 2. Scenariusz Szumisie Ciało; 3. Scenariusz Szumisie Praca; 4. Fotoreportaż Revolt of Nature Lato; SPIS RYCIN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw: 1.1. Geneza społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; 1.2. Definicje Corporate Social Responsibility; 1.3. Rola interesariuszy; 1.4. Społeczna odpowiedzialność w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 1.5. Pomiar i ocena korzyści społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Rozdział 2. Pojęcie i rozwój koncepcji marketingu społecznego: 2.1. Istota marketingu społecznego; 2.2. Społeczna odpowiedzialność w wybranych koncepcjach marketingu; 2.3. Etapy wdrażania marketingu społecznego w przedsiębiorstwach. Rozdział 3. Marketing ekologiczny: 3.1. Pojęcie i istota marketingu ekologicznego; 3.2. Ekoprodukt jako podstawa marketingu ekologicznego; 3.3. Pozostałe instrumenty ekologicznego marketing miksu. Rozdział 4. Marketing sponsorski: 4.1. Istota i znaczenie sponsoringu; 4.2. Przesłanki rozwoju sponsoringu; 4.3. Sponsoring a inne sposoby wspierania; 4.4. Rodzaje i formy sponsoringu; 4.5. Elementy strategii sponsoringu. Rozdział 5. Formy współpracy przedsiębiorstw z organizacjami pozarządowymi w realizacji zadań marketingu społecznego: 5.1. Marketing społecznie zaangażowany; 5.2. Wolontariat pracowniczy; 5.3. Kampanie społeczne mające na celu zmianę postaw społecznych. Rozdział 6. Formy komunikacji działań z zakresu marketingu społecznego: 6.1. Istota i znaczenie raportu społecznego; 6.2. Standardy raportowania; 6.3. Prawne uregulowania społecznego raportowania; 6.4. Rankingi przedsiębiorstw; 6.5. Konkursy. Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przesłanki wdrażania koncepcji marketingu opartego na wiedzy w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego; Relacyjne przesłanki tworzenia megaproduktu terytorialnego; Metody badań marketingowych dotyczących interesariuszy w marketingu terytorialnym; Możliwości wykorzystania Internetu w promocji jednostek terytorialnych; Instytucje regionalnego systemu innowacji a marketing terytorialny; Orkiestracja innowacyjnych sieci przedsiębiorstw; Rozwiązania teleinformatyczne służące do komunikacji i współpracy wielko¸ polskich podmiotów ekonomii społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kultura a paradygmaty marketingu w warunkach glo balizacji : 1.Globalizacja, integracja gospodarcza i internacjonalizacja przedsiębiorstw jako wyznaczniki współczesnych procesów gospodarczych, 2.Kultura - poję cie, istota, wymiary i problemy operacjonalizacji, 3. Marketing w otoczeniu wielokulturowym. R.2 Miedzynarodowe badania marketingowe.Aspekty kultu rowe : 1.Badania marketingowe jako element zintegrowa nego systemu komunikacji marketingowej, 2.Międzynarodo we badania marketingowe.Pojęcie, istota, zakresy, typo logia, 3.Źródłowe podstawy międzynrodowych badań marke tingowych, 4.Międzynarodowe badania porównawcze oparte na źródłach wtórnych. R.3 Międzynarodowe badania marketingowe oparte na źró dłach pierwotnych.Podejście kulturowe. : 1.Przygotowa nie badań międzynarodowych. Cele, zakresy, podejścia, metody, 2.Problem ekwiwalencji w międzynarodowych bada niach marketingowych, 3.Przesłanki wyboru metod i tech nik w badaniach międzynarodowych, 4.Problemy metodolo giczne na etapach realizacji badań, przetwarzania da nych i komunikowania wyników badań. R.4 Polscy konsumenci i menedżerowie w otoczeniu wielo kulturowym.Wyniki badań porównawczych : 1.Wartości i symbole kulturowe w rozszerzającej się Europie, 2.Pos tawy konsumentów wobec produktów krajowych i zagrani cznych (etnocentryzm i efekt kraju pochodzenia), 3.Pos tawy menedżerów wobec procesu rozszerzania Unii Euro pejskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie Część I. WPROWADZENIE DO PROBLEMATYKI MIGRACJI I EKSPATRIACJI. Rozdział 1. Mobilność i decyzje migracyjne – uwarunkowania i aktorzy: 1.1. Pojęcie i rodzaje mobilności; 1.2. Obszary mobilności i migracji; 1.3. Aktorzy i wybrane przyczyny; Zakończenie; Bibliografia. Rozdział 2. Koncepcje i modele migracji międzynarodowych: Wstęp; 2.1. Przegląd koncepcji teoretycznych migracji międzynarodowych; 2.1.1. Teorie ekonomiczne; 2.1.2. Teorie socjologiczne; 2.2. Migracje a globalizacja; Zakończenie; Bibliografia. Rozdział 3. Migracja, ekspatriacja tradycyjna i samoinicjowana – charakterystyka zjawisk: Wstęp; 3.1. Migracje międzynarodowe; 3.2. Ekspatriacja tradycyjna i samoinicjowana; 3.3. Samoinicjowani ekspatrianci (SIE); Zakończenie; Bibliografia. Część II. PERSPEKTYWA INDYWIDUALNA MIGRACJI I EKSPATRIACJI. Rozdział 4. Motywy przemieszczeń międzynarodowych z perspektywy migranta i ekspatrianta: Wstęp; 4.1. Migracje. Migrant. Ekspatriant. Dylematy definicyjne; 4.2. Migrant vs ekspatriant; 4.3. Metodyka badań; 4.3.1. Motywy ekonomiczne; 4.3.2. Motywy pozaekonomiczne; 4.3.3. Motywacja do powrotu do kraju pochodzenia; 4.3.4. Wnioski z badań; Zakończenie; Bibliografia. Rozdział 5. Osobowość migranta i ekspatrianta – perspektywa psychologiczna: Wstęp; 5.1. Cechy „osobowości migranta” w ujęciu kapitału psychologicznego; 5.2. „Osobowość migranta” w odniesieniu do teorii potrzeb McClellanda; 5.3. Model koncepcji osobowości Wielkiej Piątki; 5.4. Cechy „osobowości migranta” w koncepcji pozytywnego potencjału organizacji; 5.5. Koncepcja prosperowania, kwitnienia i uskrzydlenia wyjaśniające decyzje migracyjne; 5.6. Inne cechy kluczowe dla mobilności międzynarodowej; Zakończenie; Bibliografia. Rozdział 6. Przedsiębiorczość imigrantów: Wstęp; 6.1. Definicje, istota i znaczenie pojęcia przedsiębiorczości imigrantów; 6.2. Przyczyny i formy aktywności przedsiębiorczej imigrantów; 6.3. Przedsiębiorczość imigrantów: wybrane kierunki badań; Zakończenie; Bibliografia. Część III. PERSPEKTYWA ORGANIZACYJNA MIGRACJI I EKSPATRIACJI. Rozdział 7. Rola kapitału ludzkiego w biznesie międzynarodowym (implikacje dla migracji i ekspatriacji): Wstęp; 7.1. Biznes międzynarodowy w warunkach globalizacji i liberalizacji – implikacje dla kwestii migracji i ekspatriacji; 7.2. Istota i znaczenie kapitału intelektualnego we współczesnym przedsiębiorstwie – implikacje dla kwestii migracji i ekspatriacji; 7.3. Wpływ zachodzących zmian na system organizacyjno-zarządczy przedsiębiorstw – miejsce ekspatów i migrantów w strukturach organizacyjnych; Zakończenie; Bibliografia. Rozdział 8. Koszty i korzyści międzynarodowej mobilności pracowników: Wstęp; 8.1. Korzyści delegowania pracowników na misje zagraniczne; 8.2. Koszty związane z wykorzystaniem misji zagranicznych; 8.3. Korzyści i koszty międzynarodowej mobilności pracowników w warunkach zróżnicowania typów misji zagranicznych; Zakończenie; Bibliografia. Rozdział 9. Efekt kraju pochodzenia w ocenie kompetencji migrantów: Wstęp; 9.1. Kraj pochodzenia a postrzeganie migrantów w dotychczasowych badaniach; 9.2. Efekt kraju pochodzenia a postrzeganie kompetencji w procesie rekrutacji do polskiej firmy; 9.2.1. Uczestnicy badania i metoda; 9.2.2. Wyniki badań; Zakończenie; Bibliografia. Część IV. PERSPEKTYWA SPOŁECZNO-KULTUROWA MIGRACJI I EKSPATRIACJI. Rozdział 10. Modele adaptacji kulturowej obcokrajowców: Wstęp; 10.1. Istota adaptacji kulturowej; 10.2. Wymiary adaptacji kulturowej i ich związek z efektywnością pracy; 10.3. Indywidualne sposoby radzenia sobie z szokiem kulturowym; Zakończenie; Bibliografia. Rozdział 11. Proces akulturacji polskich samoinicjowanych ekspatriantów (self-initiated expat) z perspektywy indywidualnej: Wstęp; 11.1. Modele procesu akulturacji; 11.2. Samoinicjowani ekspatrianci jako nowa grupa mobilnych pracowników; 11.3. Metodyka badań własnych; 11.3.1. Strategie akulturacji, jakie przyjmują badani w obszarze udziału w funkcjonowaniu kraju pobytu; 11.3.2. Strategie akulturacji, jakie przyjmują badani w obszarze udziału w życiu zawodowym; 11.3.3. Strategie akulturacji, jakie przyjmują badani w obszarze życia rodzinnego; 11.3.4. Strategie akulturacji, jakie przyjmują badani w obszarze relacji społecznych; 11.3.5. Strategie akulturacji, jakie przyjmują badani w obszarze życia religijnego; Zakończenie; Bibliografia. Rozdział 12. Feminizacja migracji: Wstęp; 12.1. Zmiany ilościowe w migracjach kobiet; 12.2. Zmiana charakteru migracji kobiet; 12.3. Perspektywa płci w badaniach nad migracjami; Zakończenie; Bibliografia. Rozdział 13. Kulturowe uwarunkowania ekspatriacji: Wstęp; 13.1. Ekspatrianci jako szczególna grupa menedżerów międzynarodowych; 13.2. Przystosowanie kulturowe menedżerów – ekspatriantów; 13.3. Czynniki kulturowe sprzyjające wysokiej efektywności międzykulturowej menedżerów – ekspatriantów; 13.4. Bariery kulturowe ograniczające efektywność międzykulturową menedżerów – ekspatriantów; 13.5. Podnoszenie efektywności międzykulturowej menedżerów – ekspatriantów; Zakończenie; Bibliografia. Rozdział 14. Zewsząd i znikąd. Mobilizacja polityczna emigrantów. Bibliografia. Noty o autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zjawisko mobbingu - definicja, fakty, przebieg, skutki, 2. Jak zakład pracy może przeciwdziałać mobbingowi?, 3. Jak przełożony może przeciwdziałać mobbingowi? 4. Jak mobbowany może przeciwdziałać mobbingowi?, 5. Jak koledzy z pracy mogą przeciwdziałać mobbingowi?. 6. Jak rada zakładowa może przeciwdziałać mobbingowi?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Istota uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej: Przedsiębiorczość, przedsiębiorca i przedsiębiorstwo; Formalnoprawne i organizacyjne aspekty podejmowania działalności gospodarczej; Cele działania współczesnego przedsiębiorstwa; Kategorie zasobów w działalności przedsiębiorstwa; Uwarunkowania biznesu związane z lokalizacją; Społeczna odpowiedzialność biznesu; 2. Czynniki warunkujące model biznesowy: Pojęcie i istota modelu biznesowego; Model procesowy czy projektowy?; Powiązania dostawcami i odbiorcami; Uwarunkowania strategiczne w kształtowaniu modelu biznesowego; „Wąskie gardło” jako przyczyna restrukturyzacji przedsiębiorstwa; Granice wzrostu przedsiębiorstwa. Konieczność przeformułowania; 3. Kształtowanie modeli biznesowych: Konstruowanie modelu biznesowego; Istotne sfery zarządzaniu w kształtowaniu modelu biznesowego; Model biznesowy w zarządzaniu bezpieczeństwem finansowym podmiotu; Koncepcje rozwoju biznesu; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rozmowy kwalifikacyjne- jak zdobyć tę posadę bez trudu; 2. Siedzisz wygodnie? Jak usiąść, gdzie i dlaczego; 3. Jak wziąć karierę we własne ręce? Sztuka ściskania dłoni, nawiązywania kontaktów zawodowych i zachowania na imprezie biurowej; 4. Przekonujące prezentacje; 5. Perfekcyjne prowadzenie zebrań oraz tele- i wideokonferencji; 6. Najpilniej strzeżone sekrety osób odnoszących sukcesy w biznesie; 7. Globalizacja- zagrożenia i pułapki; 8. Polityka firmy, gry o władzę, biurowe romanse i inne tykające bomby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI wieku / Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie)
Cz. I. Zrozumieć istotę i fenomen najlepszych praktyk w zarządzaniu łańcuchem dostaw: 1. Najlepsze praktyki w biznesie- między młotem wymagań ekonomicznych a kowadłem społecznej odpowiedzialności biznesu; 2. Charakterystyka najlepszych praktyk w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw- wnioski z kwerendy źródeł; Cz. II. Najlepsze praktyki w zarządzaniu łańcuchem dostaw w Polsce- studia przypadków: 3. Wykorzystanie energii geotermalnej do ogrzewania obiektu składowego. Studium przypadku Centrum Dystrybucji IKEA w Jarostach; 4. Wpływ zastosowania nowej technologii w produkcji soków na zwiekszenie efektywności procesów logistycznych w przedsiębiorstwie. Przypadek najlepszej praktyki Grupy Maspex Wadowice; 5. Wdrożenie Flow Logistics- rekonfiguracja oraz doskonalenie systemu zarzadzania siecią transportową. Studium przypadku DB Schenker w Polsce; 6. Zastosowanie koncepcji Six Sigma w zarządzaniu przepływami materiałowymi. Studium przypadku Power Controls
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wzrost gospodarczy, regulacje monetarne i fiskalne w procesie generowania nierówności, 2.Systemow uwarunko wania nierówności, 3.Małe i średnie przedsiębiorstwa w rozwiązywaniu problemów nierówności i wzrostu gospodar czego, 4.Nierówności i wzrost w wymiarze regionalym i lokalnym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej