Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(91)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(84)
Publikacje naukowe
(10)
Czasopisma
(7)
E-booki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(75)
dostępne
(69)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(71)
Czytelnia
(77)
Autor
Chodyński Andrzej
(8)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Kozioł Leszek
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Borkowski Stanisław
(3)
Jeziorski Leopold
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Gołębiowski Marian
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Juraszek Marian
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Rosak Joanna
(2)
Rychter Arkadiusz
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Selejdak Jacek
(2)
Ulewicz Robert
(2)
Wszendybył Ewa
(2)
Łańcucki Jerzy
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balon Urszula
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Berdowski Janusz B
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Bielawa Anna
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Brajer-Marczak Renata
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Błeszyński Tomasz
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Cadle James
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chabiera Joanna
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chrabański Karol
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chwastowski Maciej
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Ciuk Wojciech
(1)
Clark Graham
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czajkowska Agnieszka
(1)
Czakwari Remigiusz
(1)
Darnall Russell W
(1)
Doroszewicz Stefan
(1)
Dowgiałło Zygmunt
(1)
Drong Leszek
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dziadkowiec Joanna M
(1)
Fereniec Jan
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Fołomjew A.N
(1)
Frąś Józef
(1)
Gajewski Andrzej S
(1)
Gierzyńska-Dolna Monika
(1)
Gralak Henryk
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Gwioździk Elżbieta
(1)
Górska Joanna
(1)
Gębczyński Michał
(1)
Haffer Rafał
(1)
Handfield Robert B
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Huczek Antoni
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jakubiec Marcin
(1)
Jamka Beata
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janasz Władysław
(1)
Jazdon Andrzej
(1)
Jefmański Bartłomiej
(1)
Johnston Robert
(1)
Juchniewicz Małgorzata
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(69)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(94)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(95)
Temat
Zarządzanie jakością
(74)
Przedsiębiorstwo
(65)
Zarządzanie strategiczne
(17)
Zarządzanie
(16)
Jakość produktu
(14)
Jakość
(13)
Kadry
(13)
Normy ISO 9000
(11)
Organizacja
(9)
Zarządzanie wiedzą
(8)
Produkcja
(7)
Innowacje
(6)
Jakość usług
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
Motywacja pracy
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Turystyka
(5)
Bhp
(4)
Certyfikacja zgodności
(4)
Motywacja
(4)
Obsługa klienta
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Usługi
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Decyzje
(3)
Hotelarstwo
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Menedżerowie
(3)
Normy ISO 9001
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Public relations
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Controlling
(2)
Etyka biznesu
(2)
Globalizacja
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Logistyka
(2)
Model biznesowy
(2)
Normalizacja
(2)
Ocena pracowników
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przywództwo
(2)
Reklama
(2)
Strategia rozwoju
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Technologia
(2)
Towar
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Administracja skarbowa
(1)
Alokacja
(1)
Analiza PEST
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
BHP
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biopaliwa
(1)
Blogi
(1)
Budownictwo przemysłowe
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ekonomika przemysłu
(1)
Franczyza
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Historia literatury
(1)
Hutnictwo
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(8)
Podręcznik
(7)
Czasopismo naukowe
(6)
Opracowanie
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(29)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
95 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo usługowe w aspekcie historycznym: Wprowadzenie; Zarys ewolucji przedsiębiorstwa usługowego; Podsumowanie. 2. Wstęp do ekonomiki przedsiębiorstwa usługowego: Definicja usług; Cechy usług; Klasyfikacja i typizacja usług; Funkcje usług w gospodarce rynkowej; Ekonomika przedsiębiorstwa usługowego jako dyscyplina badawcza. 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa usługowego: Przesłanki tworzenia i działalności przedsiębiorstwa na rynku usług; Istota, cechy i kryteria klasyfikacji przedsiębiorstw usługowych; Funkcje przedsiębiorstwa usługowego; Zasady działania przedsiębiorstwa usługowego; Struktura celów przedsiębiorstwa na rynku usług. 4. Otoczenie przedsiębiorstwa usługowego: Pojęcie i klasyfikacja otoczenia; Otoczenie prawne; Otoczenie państwowe i samorządowe; Otoczenia międzynarodowe; Otoczenia bankowo-finansowe; Otoczenie konsumenckie; Otoczenie konkurencyjne; Otoczenie rynku pracy. 5. Czynniki produkcji w przedsiębiorstwie usługowym: Wprowadzenie; Praca jako czynnik produkcji; Ziemia jako czynnik produkcji; Kapitał jako czynnik produkcji; Informacja i wiedza jako czynnik produkcji. 6. Przedsiębiorstwo usługowe a środowisko: Znaczenie środowiska dla przedsiębiorstwa usługowego; Ograniczenia środowiskowe funkcjonowania przedsiębiorstw usługowych; Zarządzenia środowiskowe. 7. Przedsiębiorstwo usługowe w gospodarce regionalnej: Gospodarka regionalna; Znaczenie polityki regionalnej dla przedsiębiorstwa usługowego; wizerunek regionu a przedsiębiorstwo usługowe. 8. Rachunkowość finansowa w przedsiębiorstwach usługowych: Powiązania między rachunkowością finansową a rachunkowością zarządczą; Funkcje rachunkowości finansowej; Księgi rachunkowe; Obszary zastosowania informacji ze sprawozdawczości finansowej. 9. Opodatkowanie przedsiębiorstw usługowych: Opodatkowanie dochodów; Opodatkowanie usług podatkiem VAT; Opodatkowanie majątku i czynności cywilnoprawnych; pozostałe obowiązki pomadkowe; Strategie podatkowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorstwo - istota, typologia, rozwój; R.2 Restrukturyzacja przedsiębiorstwa; R.3 Sytuacja prawno-własnościowa przedsiębiorstwa; R.4 Zarządzanie przedsiębiorstwem; R.5 Zatrudnienie - gospodarka zasobami ludzkimi; R.6 Potencjał techniczny i innowacje; R.7 Działalność produkcyjna; R.8 Produkt i usługi; R.9 Marketing i sprzedaż; R.10 Model ekonomiczny przedsiębiorstwa; R.11 Jakość zarządzania przedsiębiorstwem; Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie jakości, jej cechy i determinanty, 2. Metody zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, 3. Koszty jakości jako ekonomiczny miernik oceny jakości w przedsiębiorstwie, 4. Miejsce kosztów jakości w rachunku kosztów przedsiębiorstwa, 5. Ewidencja i analiza kosztów jakości, 6. Zarządzanie kosztami jakości, 7. Wyniki badań dotyczących rachunku kosztów jakości w polskich przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia, 2. Przedsiębiorstwo jako system, 3. Zakładanie nowej firmy, 4. Organizacja kierownictwa, 5. Struktury sieciowe-wirtualna organizacja, 4. Praca kierownika, 7. Odpowiedzialność w przedsiębiorstwie, 8. Kierownik jako przywódca, 9. Techniki kierowania ludźmi, 10. Organizowanie pracy własnej, 11. Podejmowanie decyzji, 12. Innowacyjność w przedsiębiorstwie, 13. Kierownik a funkcje zarządcze, 14. Postęp ekonomiczny w przedsiębiorstwie, 15. Zarządzanie wiedzą, 16. Metody zarządzania oraz techniki pracy kierowniczej, 17. Systemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Znaczenie analiz sektorowych w zmieniającym się otoczeniu prawnym, ekonomicznym, społecznym i technologicznym współczesnych przedsiębiorstw; Nowe uwarunkowania zarządzania informacją w e-przedsiębiorstwach w świetle RODO; Standardy interoperacyjności oprogramowania w perspektywie; Przemysł 4.0; Mikroekonomiczne determinanty bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw na przykładzie sektora ubezpieczeniowego; Wpływ certyfikacji systemu zarządzania na proces zarządzania ryzykiem w obliczu nowelizacji normy ISO 9001:2015 (na przykładzie przedsiębiorstw z branży spożywczej); Rozwój i przetrwanie start-upów w branży technologii reklamowych w Polsce; Marketing wielokanałowy w sieciach handlowych drogerii; Wykorzystanie stref czasowych we współpracy jednostek R&D sektora automotive; Rola i znaczenie wzornictwa przemysłowego w branży modowej; Ocena ważności czynników koncepcji rozwoju w przedsiębiorstwie z branży obuwniczej; Marka korporacyjna jako strategiczny instrument budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora usług hotelarskich; Jakość obsługi celnej a konkurencyjność przedsiębiorstw uczestniczących w obrocie międzynarodowym; Efektywność i skuteczność procesu kształcenia na przykładzie publicznych uczelni technicznych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Introducing service operations management; 2. Understanding the challenges for operations managers; 3. Developing and using the service concept; 4. Understanding customers and relationships; 6. Managing supply networks and supplier relationships; 7. Designing the customer experience; 8. Designing the service process; 9. Measuring, controlling and managing; 10. Managing people; 11. Managing service resources; 12. Driving continuous improvement; 13. Learning from problems; 14. Learning from other operations; 15. Creating and implementing the strategy; 16. Understanding and influencing culture; 17. Building a world-class service organization.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Organizacja pracy organizacji wytwarzających oprogramowania w oparciu o normy serii ISO, 2. Terminologia, 3. Normy ISO serii 9000.Rodzaje.Struktura, 4. Uszczegółowienie wybranych procesów dla organizacji wytwarzającej oprogrammowanie, 5. Przykład systemu zarządzania jakością dla organizacji wytwarzającej oprogramowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 252)
1. Jakość w zarządzaniu firma; 2. Fenomen norm dot. systemów zarządzania; 3. Korzyści z systemu zarządzania jakością; 4. Zarządzanie jakością a małe firmy; 5. Rodzina norm ISO 9000; 6. Wymagania normy ISO 9001; 7. Zakres systemu zarządzania jakością i możliwe wyłączenia wymagań; 8. Metodyka wdrażania systemu zarządzania jakością; 9. Wskaźniki skuteczności dla elementów systemu jakości; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przewaga konkurencyjna i instrumenty służące jej osiąganiu; R.2 Źródła i mierniki przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw; R.3 Systemy zarządzania jakością jako źródło przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw; R.4 Zastosowane metody badań i ch-ka próby badawczej; R.5 Miejsce i rola sfery zarządzania jakością w kreowaniu instrumentów osiągania przewag konkurencyjnych badanych przedsiębiorstw; R.6 Wpływ cech systemów zarządzania jakością na osiągane przewagi konkurencyjne badanych przedsiębiorstw; R.7 Podstawy i warunki budowania skutecznych systemów kompleksowego zarządzania jakością polskich przedsiębiorstw; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Transformacja cyfrowa jako nowe wyzwanie dla organizacji i jej otoczenia; 2. Strategia jako kultura zarządzania – od strategii do działania; 3. Sukcesja i Kaizen. Przypadek firmy wielorodzinnej w firmie rodzinnej; 4. Wsparcie transformacji cyfrowej firm małych i średnich poprzez klastry i huby innowacji cyfrowych; 5. Rola Lean Management w strategicznym podejściu do zarządzania przedsiębiorstwem; 6. Budowanie kultury Kaizen w firmie usługowej na przykładzie studium przypadku firmy PROFES; 7. Job crafting a Kaizen w procesie ciągłego doskonalenia; 8. Ewolucja wskaźnika pomiaru efektywności w obliczu transformacji Kaizen; 9. Transformacja Kaizen – jak zrobić to dobrze? 10. Budowanie kultury lean oraz Kaizen w firmie produkcyjnej na przykładzie studium przypadku Flextronics International Poland Sp. z o. o. w Tczewie; 11. KION League w działaniu; 12. Transformacja Lean w siedmiu krokach Model transformacji Lean/Kaizen – całościowe praktyczne podejście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W stronę kwalitologii zasobów ludzkich / Anna Lipka. - Warszawa : Difin, 2005. - 220 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Jakość zasobów ludzkich organizacji a rozwój nauki o zarządzaniu i współczesne realia ekonomiczno-społeczne, 2. Interpretacja i możliwości opercjonalizacji pojęcia jakości zasobów ludzkich organizacji, 3. Wybrane metody diagnozy jakości zasobów ludzkich organizacji, 4. Drogi i granice kształtowania jakości zasobów ludzkich organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Teorie organizacji i zarządzania: 1. Geneza nauki o organizacji i zarządzaniu, 2. Klasyczne teorie zarządzania, 3. Klasyczne teorie zarządzania, 4. Nurt behawioralny, 5. Nurt neoklasyczny, 6. Szkoła systemowa, 7. Teoria chaosu. II. Podstawy zarządzania organizacjami: 1. Tworzenie organizacji, 2. Zarządzanie kompetencjami, 3. Zarządzanie pertycypacyjne, 4. Zarządzanie projektami, 5. Zarządzanie jakością. III. Wybrane metody zarządzania przedsiębiorstwem; 1. Reenginiering, 2. Benchmarking, 3. Outsourcing, 4. Zarządzanie wiedzą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Tworzenie wartości za pomocą operacji i łańcuchów dostaw. 1. Wprowadzenie do zarządzania operacjami oraz łańcuchami dostaw. 2. Strategie związane z operacjami i łańcuchami dostaw. 3. Procesy biznesowe. 4. Zarządzanie jakością. Część II: Tworzenie środowiska operacyjnego. 5. Zarządzanie projektami. 6. Rozwój produktów i usług. 7. Wybór procesu oraz decyzje dotyczące organizacji produkcji i usług. 8. Zarządzanie mocą produkcyjną. Część III: Tworzenie powiązań w ramach łańcucha dostaw. 9. Prognozowanie. 10. Decyzje dotyczące pozyskiwania produktów i usług oraz proces zaopatrzenia. 11. Logistyka. Część IV: Planowanie oraz kontrola operacji i łańcuchów dostaw. 12. Planowanie sprzedaży i operacji (planowanie zagregowane). 13. Zarządzanie zapasami w ramach łańcucha dostaw. 14. Zarządzanie produkcją w ramach łańcucha dostaw. 15. Just-in-time - produkcja odchudzona. 16. Zarządzanie technologiami informatycznymi w ramach łańcucha dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja jakości, 2. Przegląd myśli autorytetów zarządzania jakością, 3. TQM - kompleksowe zarządzanie jakością, 4. Normalizacja, 5. system zarządzania jakością według norm ISO, 6. Wyamgania normy ISO 9001:2000, 7. Wdrożenie systemu zarządzania jakością, 8. Dokumentacja systemu zarządzania jakością, 9. Audit, 10. Certyfikacja, 11. Nagrody jakości, 12. Koszty jakości, 13. Narzędzia i techniki zarządzania jakością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 3 (1/2003))
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Wyróżniki europejskości a konkurencyjność małych i średnich firm; Analiza produkcji przedsiębiorstwa wytwarzającego materiały dla budownictwa; Kompleks wysoko technologiczny w gospodarce narodowej - w warunkach globalizacji; Funkcjonowanie systemu "Flow - Logistic" w firmie spedycyjno-transportowej; Analiza jakości tworzywa na walce hutnicze; Marketing usług edukacyjnych; Statystyczna kontrola jakości w procesie produkcji części złączonych; Badanie satysfakcji klientów - metoda servqual.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 6-2/2004)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Sekurytyzacja - przyszłościowa metoda finansowania przedsiębiorstwa, 2. Badania skuteczności public relations, 3. Wykorzystanie baz wiedzy w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników dla poprawy jakości usług hotelarskich, 5. Modelowanie procesów dla ograniczenia poziomu niezgodności na przykładzie odlewni, 6. System zarządzania środowiskowego elementem poprawy konkurencyjności firmy, 7. Ocena systemu zarządzania jakością w przemyśle materiałów budowlanych, 8. Analiza poziomu jakości wyrobów odlewanych, 9. Zarządzanie czasem pracy maszyn w ramach TPM,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 7-1/2005)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Wiedza a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Macierz oceny szans strategicznych firmy. Struktura organizacyjna w firmie międzynarodowej. Rola analizy wskaźnikowej w procesie podejmowania decyzji. Możliwość wsparcia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw z funduszu Phare. Organizacja rynku biopaliw w Polsce na tle krajów Unii. Satysfakcja klienta a jakość. Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności z tworzyw sztucznych. Analiza niezgodności występujących w procesie wytwarzania konstrukcji stalowych. Determinanty jakości stacjonarnej opieki medycznej. Samoocena administracji publicznej za pomocą modelu CAF. Dlaczego reklama odgrywa dużą rolę w dokonywaniu wyborów/zakupów. O kategorii stosowności w politycznej komunikacji marketingowej. Kultura organizacyjna biblioteki. Znaczenie satysfakcji pracowników w zarządzaniu bibliotekami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 7-2/2005)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Postindustrialność a innowacje i wiedza; Ocena szans rozwojowych firm na globalnym rynku, a zarządzanie wiedzą; Innowacje jako element budowania gospodarki opartej na wiedzy w aspekcie założeń strategii lizbońskiej; Konkurencyjność a efektywny rozwój i współdziałanie systemów gospodarczych; Kryteria ekologiczne w strategiach przedsiębiorstw odpowiedzialnych społecznie; Wielowymiarowe traktowanie strategii jakości przedsiębiorstw a strategiczna karta wyników (balanced scoreboard); Zasoby i wiedza w organizacji a korupcja; Kultura organizacyjna niematerialnym zasobem organizacji; Ocena otoczenia placówki medycznej w oparciu o metodę PEST; Jakość usług determinantem relacji klient (pacjent) - pracownik stacjonarnej opieki medycznej w Polsce; Kategoryzacja i rekomendacja polskich hoteli jako źródło oceny jakości oferowanych usług; Znaczenie systemu HAACP w gastronomii hotelowej; Zastosowanie kart kontrolnych Shewharta w sterowaniu procesem produkcji mąki młynowej w cementowni; Analiza przyczyn reklamacji kładki komunikacyjnej; Nowe metody pomiarowe w systemie zarządzania jakością odlewni żeliwa; Ocena efektywności eksploatacji linii formowania pod wysokimi naciskami; Zastosowanie metody PAMCO do oceny wykorzystania nagrzewnicy potokowej; Ocena efektywności procesów logistycznych w firmie spedycyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jakość w gospodarce rynkowej: Co oznacza pojęcie "jakość"; Przegląd koncepcji zarządzania jakością; Podstawowe założenia strategii jakości. 2. TQM- kompleksowe zarządzanie jakością (Total Quality Management): Rola menedżerów; Praca zespołowa- zmiana postaw pracowniczych; Przegląd stosowanych technik; Wdrażanie koncepcji TQM w przedsiębiorstwie; TQM a nor my ISO serii 9000. 3. Normy ISO 9000 w zarządzaniu jakością w firmie: Dlaczego powstały normy ISO serii 9000; Stosowana terminologia; Zarządzanie jakością wg normy ISO 9004; Modele systemów zapewnienia jakości i kryteria wyboru do wdrażania w firmie; Zintegrowane systemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 4. Wdrażanie systemu zapewnienia jakości w przedsiębiorstwie: Procedura wdrażania; Problemy przedsiębiorstw z wdrażaniem systemów zarządzania jakością. 5. Jakość w marketingu: Znaczenie jakości w marketingu Jakość w marketingu wg normy PN-ISO 9004-1; Rynek dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych; Jakość na rynku przemysłowym; Certyfikaty jakościowe w marketingu przemysłowym; Jakość na rynku dóbr konsumpcyjnych; Niezawodność wyrobów; Właściwości organoleptyczne; Opakowania w marketingu; Informacyjne sprzężenie zwrotne od klienta; Określenie jakości oczekiwanej i sformułowanej modelu poziomu jakości produktów. 6. Wybieramy dostawców: Jakość dostaw w systemach zapewnienia jakości; Przykład zapewnienia jakości dostaw (ZJD). 7. Dokumentacja systemu jakości: Księga jakości; Plany jakości; Opracowujemy procedury; Dokumenty robocze. 8. Audity jakości: Procedura auditu systemu jakości; Współpraca firmy z auditorami i przebieg auditu; Wymagania stawiane auditorowi. 9. Koszty jakości: Ekonomiczne aspekty jakości; Rodzaje kosztów jakości; Liczenie kosztów jakości. 10. Zarządzanie jakością w organizacjach usługowych: Jakość usług; Klasyfikacja usług; Wymagania normy PNISO 9004-2 "Zarządzanie jakością i elementy jakości. Wytyczne dotyczące usług"; Jak uzyskać certyfikat na system jakości w przedsiębiorstwie usługowym. 11. Akredytacja i certyfikacja: Akredytacja; Certyfikacja; Akredytacja, certyfikacja i badania - rozwiązania krajowe; Certyfikacja systemów jakości w Polsce; Współ praca jednostek certyfikujących i wzajemne uznawanie certyfikatów; Efekty posiadania certyfikatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Żywność. Jakość. Technologia)
1. Jakość żywności i czynniki ją kształtujące, 2. Ustawodawstwo żywnościowe dotyczące bezpieczeństwa zdrowotnego i systemów jego zapewniania, 3. Charakterystyka wy branych systemów i zasad zarządzania związanych z jakością, 4. Wprowadzenie do integracji systemów zarządzania jakością w produkcji żywności, 5. Integracja systemów zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, 6. Integracja systemów zarządzaniu, dotycząca jakości środowiska i bhp, 7. Integracja systemów zarządzania - zalety i rozwiązania, 8. Praktyka zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym w produkcji żywności przez system HACCP, 9. Integracja systemów zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym i jakością żywności w łańcuchu żywnościowym, 10. Integracja systemu HACCP i systemu według normy PN-EN-ISO serii 9000:2001, 11. Zarządzanie bezpieczeństwem pracy w przemyśle spożywczym, 12. Informatyzacja systemu zarządzania jakością, 13. Możliwości wykorzystania oprogramowania komputerowego w systemowym zarządzaniu jakością.
rozwiązania, 8.Praktyka zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym w produkcji żywności przez system HACCP, 9. Integracja systemów zarządzania bezpieczeństwem zdrowo tnym i jakością żywności w łańcuchu żywnościowym, 10. Integracja systemu HACCP i systemu według normy PN-EN ISO serii 9000:2001, 11.Zarządzanie bezpieczeństwem pracy w przemyśle spożywczym, 12.Informatyzacja syste mu zarządzania jakością, 13.Możliwości wykorzystania o programowania komputerowego w systemowym zarządzaniu jakością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej