Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(54)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(54)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(43)
tylko na miejscu
(40)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(42)
Autor
Duliniec Elżbieta (1948- )
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Antczak Zbigniew
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Busławski Adam
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Gąsiorowska Elżbieta
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Janczyk-Strzała Elżbieta
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Karmańska Anna
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kolterman Krzysztof
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalski Michał J
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Król Marianna
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Lech Przemysław
(1)
Leszczyński Zdzisław
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Mamet Piotr
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Michalski Krzysztof
(1)
Mroziewski Marian
(1)
Munce Howard
(1)
Mytlewski Adam
(1)
Nesterak Janusz
(1)
Nowk Marta
(1)
Pachura Aneta
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Sokół Aneta
(1)
Stachowska Sylwia
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Szulce Halina (1939- )
(1)
Szymańska-Brałkowska Małgorzata
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Ujwary-Gil Anna
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Walczak Marian
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Wójcik Grażyna
(1)
Wójcik Katarzyna
(1)
Zoltners Andris A
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Świerk Joanna
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(57)
Język
polski
(57)
Temat
Przedsiębiorstwo
(43)
Badania marketingowe
(15)
Marketing
(14)
Zarządzanie
(6)
Badania rynku
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Organizacja
(4)
Turystyka
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Controlling
(3)
Jakość
(3)
Kadry
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Usługi turystyczne
(3)
Ekonomia społeczna
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Internet
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Metody badawcze
(2)
Obsługa klienta
(2)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Rachunkowość
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Akcjonariusze
(1)
Analiza wartości
(1)
Badania operacyjne
(1)
Banki
(1)
Ceny
(1)
Controlling personalny
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Finanse
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel
(1)
Handel detaliczny
(1)
Innowacje
(1)
Interesariusze
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Inżynierowie
(1)
Język
(1)
Kanada
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przesiębiorstwa
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Komputery
(1)
Konsumenci
(1)
Koszty
(1)
Kreatywność
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Odzież
(1)
Optymalizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Patologia społeczna
(1)
Państwo
(1)
Plan marketingowy
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Produkcja
(1)
Produktywność pracy
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiortswo
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Płaca
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(15)
Raport z badań
(4)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Podróże i turystyka
(2)
Nauka i badania
(1)
57 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
I. Podstawy diagnozowania: 1. Diagnoza holistyczna a diagnoza psychologiczna organizacji, 2. Nozologia patologii organizacyjnych jako metateoria szczególnych teorii organizacyjnych, 3. Rozwój organizacji w perspektywie psychologicznej, 4. Anatomia zdrowej organizacji i jej zaburzenia wynikające z wpływu ludzi, 5. Strategiczny kontekst diagnozy. II. Proces i narzędzia diagnozy: 6. Etapy procesu diagnozy, 7. Mapy poznawcze jako źródło wiedzy o procesach postrzegania i rozumowania w organizacji, 8. Wywiad jako podstawowe narzędzie diagnozy organizacji, 9. Testy psychologiczne w diagnozie patologii organizacyjnych, 10. Obserwacja i techniki symulacyjne, 11. Analiza dokumentów, 12. W stronę jawności zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Przewaga konkurencyjna; R.2 Wiedza jako źródło przewagi konkurencyjnej; R.3 Istota kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; R.4 Problematyka pomiaru kapitału intelektualnego w literaturze przedmiotu; R.5 Podstawowy model pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; R.6 Dodatkowe kryteria pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstw w wybranych sektorach; R.7 Znaczenie kapitału intelektualnego dla uczelni wyższych. Analiza rankingów szkół wyższych; R.8 Kryteria pomiaru kapitału intelektualnego wyższych uczelni o profilu ekonomicznym w Polsce wynikające z uwarunkowań sektorowych; R.9 Pomiar kapitału intelektualnego Szkoły Głównej Handlowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Opis projekty; 2. Praca; 3. Przedsiębiorstwo wiedzy; 4. Pracownik wiedzy; 5. Uwagi o metodzie; 6. Nowoczesne biurokracje; 7. Czas pracy; 8. Zaufanie; 9. HRM u pracowników wiedzy; 10. Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 4)
Cz. I Współczesne problemy ekonomii i polityki ekonomicznej: 1.Konkurencje jako podstawa systemu gospodarczego w doktrynie Fridricha Augusta von Hayeka, 2.Wybrane czynniki zmian wydajności pracy w sektorze publicznym i prywatnym, 3.Przedstawicielstwo pracownicze w polskich radach nadzorczych, 4.Zasada zrównoważonego rozwoju jako priorytet polskiej polityki społecznej i gospodarczej oraz jako zasada ogólna systemu prawa, 5.Przyczyny protekcjonizmu rolnego w Polsce w okresie transformacji systemowej. Cz. II Orientacja marketingowa : 1.Orienatacja marketingowa a rozumienie strategii marketingowej, 2.Pozycjonowanie przedsiębiorstwa poprzez kreatywne kształtowanie wizerunku rynkowego, 3.Znaczenie sektorowych procesów ewolucyjnych w strategicznych zachowaniach przedsiębiorców, 3.Idea tożsamości firmy - koncepcja Corporate Identity, 5.Pozyskiwanie inwestorów zagranicznych jako ważny element strategii rozwoju gospodarczego miasta Glasgow. Cz. III Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw: 1.Różnice w krajowych systemach rachunkowości oraz jej harmonizacja i standaryzacja, 2.Analiza kosztów przedsiębiorstwa w układzie rodzajowym, 3.Ocena kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw budowlanych określana za pomocą rozmytej metody analizy skupień, 4.Problem implementacji controllingu operatywnego i jego informatyzacja we współczesnym przedsiębiorstwie, 5.Analiza punktów krytycznych jako narzędzie wyboru optymalnej formy opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej. Cz.IV Problemy politologii: 1.O pojęciu potęgi państw (jednostek politycznych), 2.Grupy narodowe i etniczne a polityka multikulturalizmu w Kanadzie, 3.Altywne wykorzystanie Internetu w polityce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie; 2. Cel, zakres i metodologia badań; 3. Struktura gospodarki województwa śląskiego; 4. Innowacyjność przedsiębiorstw województwa śląskiego; 5. Analiza zatrudnienia i rozwoju kadr inżynierskich w przedsiębiorstwach województwa śląskiego; 6. Analiza krzyżowa czynników charakteryzujących przedsiębiorstwa pod względem kadr inżynierskich; 7. Diagnoza rynku pracy kadr inżynierskich; 8. Ocena studiów na kierunkach inżynierskich; 9. Rekomendacja i scenariusze porgnostyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Teoretyczne aspekty ekspansji zagranicznej firm i strategii firm loklanych, 2.Badanie empirycznej strategii firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych, 3.Implikacje praktyczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Handel a dynamika zmian w dystrybucji towarow, Badania marketingowe jako przesłanka podejmowania decyzji rynkowych w przedsiębiorstwie handlowym, Uwarunkowania działań marketingowych w przedsiebiorstwie handlowym, Kształtowanie strategii marketingowej w przedsiebiorstwie handlowym, Zachowania nabywców i segmentacja rynku, Kompozycja elementow marketingu-mix w handlu, Staregie działania przedsiębiorstw hurtowych, Staregie marketingowe przedsiebiorstw detalicznych, Współczesne narzędzia kształtowania przewagi strategicznej przedsiebiorstwa handlowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcje systemu informacyjnego w przedsiębiorstwie; 2. Polityka przedsiębiorstwa a system informacyjny rachunkowości finansowej; 3. Etyka i profesjonalizm w funkcjonowaniu systemu informacyjnego rachunkowości finansowej; 4. Zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem i pomiar jego dokonań; 5. Syntetyczne mierniki dokonań i kreowania wartości przedsiębiorstwa jako wyzwanie dla sprawozdawczości finansowej; 6. Wartość ekonomiczna jako atrybut systemu informacyjnego rachunkowości finansowej; 7. Wartość ekonomiczna jako dylemat współczesnej nauki rachunkowości; 8. Wartość ekonomiczna jako wyznacznik procedur wyceny w sprawozdawczości finansowej; 9. Standaryzacja pomiaru utraty wartości ekonomicznej aktywów w systemie informacyjnym rachunkowości; 10. Standardowy pomiar utraty wartości ekonomicznej aktywów wypracowujących korzyści ekonomiczne pojedynczo; 11. Standardowy pomiar utraty wartości ekonomicznej aktywów wypracowujących korzyści ekonomiczne grupowo; 12. Pozostałe standardowe procedury związane z pomiarem utraty wartości ekonomicznej aktywów; 13. Granice dążenia do dokładności informacyjnej raportowania wartości ekonomicznej aktywów na przykładzie odwracanie dyskonta; 14. Ryzyko pomiaru i utraty wartości ekonomicznej aktywów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i znaczenie wynagrodzeń, 2. Miejsce i rola wynagrodzeń w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Znaczenie wynagrodzeń w realizacji strategicznych celów badanych przedsiębiorstw, 5. Rola instrumentów strategicznego zarządzania poprzez wynagrodzenia w badanych przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Standard jako podstawa zarządzania jakością; 2. Metody rozwiązywania problemów jakościowych: Praca zespołowa w zarządzaniu jakością; Burza mózgów i inne metody pracy zespołowej; Statystyczna kontrola procesu (SPC); 3. Tradycyjne narzędzia rozwiązywania problemów jakościowych: Diagram Pareta- Lorenza; Diagram Ishikawy; Histogramy; Schematy blokowe; Arkusze kontrolne; Karty kontrolne; 4. Nowe narzędzia zarządzania jakością: Diagram pokrewieństwa; Diagram zależności; Diagram systematyki; Diagram macierzowy (tablicowy); Macierzowa analiza danych; Diagram planowania procesu decyzyjnego; Diagram strzałkowy; 5. Metody oraz techniki projektowania i doskonalenia jakości w organizacji: Inżynieria jakości Taguchiego; Zasada Poka-Yoke; FMEA- analiza rodzajów i skutków możliwych błędów; QFD- metoda dopasowania funkcji jakości; Kazein- metoda ciągłego doskonalenia jakości; 6. Studium przypadków rozwiązywania problemów poprawy i doskonalenia jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie jakością w ujęciu procesowym, 2. Efektywność gospodarowania a zarządzania jakością, 3. Koszty jakości w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa, 4. Zarządzanie kosztami jakości a efektywność gospodarowania - ujęcie modelowe, 5. Weryfikacja modeli rachunku kosztów jakości na podstawie badań ankietowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Podejście procesowe w zarządzaniu organizacją; Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie; Organizacyjne i społeczne uwarunkowania zarządzania procesami w przedsiębiorstwie; 2. Wybrane zagadnienia zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Zarządzanie kosztami w ujęciu procesowym; Procesy wdrażania innowacji poprzez transfer technologii; 3. Praktyczne aspekty zarządzania procesami w przedsiębiorstwach: Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych; Podejście procesowe w zarządzaniu jakością- Instytut Energetyki O/Gdańsk; Procesowe zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie procesem produkcji / Ewa Kulińska, Adam Busławski. - Warszawa : Difin SA, 2019. - 234 s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Wprowadzenie; ROZDZIAŁ I. Proces produkcji jako obiekt zarządzania 1.1. Struktura procesów przedsiębiorstwa produkcyjnego 1.2. Zdefiniowanie istoty i determinant procesów produkcyjnych 1.3. Klasyfikacja procesów produkcyjnych 1.4. Cykl produkcyjny, przebieg produkcji, typy produkcji 1.5. Przegląd wybranych mierników produkcji ROZDZIAŁ 2. Q, C, D, S, M jako system narzędzi w procesie produkcji 2.1. Istota wskaźników Q, C, D, S, M jako systemu zarządzania procesem produkcyjnym 2.2. Monitoring pracy zespołu produkcyjnego 2.2.1. Q – Jakość jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.2. C – Koszt jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.3. D – Dostawy jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.4. S – Bezpieczeństwo jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.5. M – Morale jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.6. Q, C, D, S, M ‒ ocena zbiorcza 2.3. Audyt procesów produkcyjnych na potrzeby analizy wskaźników Q, C, D, S, M 2.4. Plan akcji wyznaczony systemem wskaźników Q, C, D, S, M ROZDZIAŁ 3. Procesowe rozwiązywanie problemów produkcyjnych 3.1. Reakcja na problemy – procesowe rozwiązywanie problemów produkcyjnych 3.2. Ocena procesu rozwiązywania problemów 3.3. Komunikacja – spotkania kierownictwa z pracownikami ROZDZIAŁ 4. Analiza modelowa narzędzi Q, C, D, S, M 4.1. Analiza Q, C, D, S, M w ujęciu matematycznym 4.2. Analiza Q, C, D, S, M w ujęciu obiektowym 4.2.1. Analiza procesu rozwiązywania problemów w produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M 4.2.2. Analiza procesu audytu procesu produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M 4.2.3. Analiza działań zapobiegawczych procesu produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M 4.2.4. Analiza działań korygujących procesu produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M ROZDZIAŁ 5. Wskaźnik Q jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 5.1. Analiza wskaźnika jakości Q – kontrola procesu 5.2. Analiza wskaźnika Q – monitoring odpadu i reject line 5.3. Analiza wskaźnika jakości Q – rejestracja kart Q, C, D, S, M 5.4. Analiza wskaźnika jakości Q – realizacja akcji naprawczych 5.5. Analiza wskaźnika jakości Q – szkolenia i ocena pracowników na liniach produkcyjnych ROZDZIAŁ 6. Wskaźnik C jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 6.1. Analiza wskaźnika kosztów C jako składowej modelu 6.2. Analiza wskaźnika kosztów C – kontrola procesu zużycia materiałów na linii głównej ROZDZIAŁ 7. Wskaźnik D jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 7.1. Analiza wskaźnika dostaw D jako składowej modelu 7.2. Analiza wskaźnika dostaw D – całkowita efektywność O.E.E ROZDZIAŁ 8. Wskaźnik S jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 8.1. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S jako składowej modelu 8.2. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza środków ochrony zbiorowej badanych podmiotów 8.3. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza środków ochrony indywidualnej badanych podmiotów gospodarczych 8.4. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza oznaczeń materiałów chemicznych i niebezpiecznych 8.5. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza przechowywania materiałów i narzędzi 8.6. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza dotycząca zagrożeń – rejestr zagrożeń 8.7. Podsumowanie dotyczące wskaźnika S ‒ bezpieczeństwo badanych podmiotów gospodarczych za 2017 rok ROZDZIAŁ 9. Wskaźnik M jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 9.1. Analiza wskaźnika morale M jako składowej modelu 9.2. Analiza wskaźnika morale M – absencje chorobowe 9.3. Analiza wskaźnika morale M – housekeeping (gospodarność) 9.4. Analiza wskaźnika morale M – rozwiązywanie problemów, akcje naprawcze 9.5. Analiza wskaźnika morale M – zespoły usprawniające – QIT 9.6. Analiza wskaźnika morale M – nowe szkolenia stanowiskowe, procesowe i BHP 9.7. Analiza wskaźnika morale M – opracowanie materiałów szkoleniowych 9.8. Analiza wskaźnika morale M – szkolenia przypominające 9.9. Podsumowanie wyników analizy wskaźnika morale M ROZDZIAŁ 10. Przykład zastosowania 10.1. System Q, C, D, S, M – plan 10 kroków eliminacji i problemu w procesie produkcji; Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Marketing w procesie pozyskiwania i utrzymania klientów; R.2 System obsługi klienta jako podstawa towrzenia i zarządzania relacjami z klientem; R.3 Podstawowe narzędzia komunikacji marketingowej w CRM; R.4 Zarządzanie kluczowymi klientami; R.5 Analiza opłacalności klientów; R.6 Badania marketingowe w procesie zarządzania relacjami z klientem; R.7 Zarządzanie sprzedażą w systemie CRM w przedsiębiorstwie; R.8 Kształtowanie relacji z klientem w łańcuchu dostaw; R.9 Informatyczne wsparcie zarządzania relacjami z klientem; R.10 CRM - doświadczenia polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Determinanty i kierunki rozwoju badań w naukach o zarządzaniu i jakości; Determinanty wartości przedsiębiorstwa; Tworzenie i przechwytywanie wartości jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa; Zarządzanie jakością w rozwoju przedsiębiorstwa; Koszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Analiza sektorowa we współczesnej gospodarce; Wybrane problemy zwiększenia poprawności wyceny przedsiębiorstwa z perspektywy właścicielskiej; Granice społecznego charakteru i jego pomiar w działalności przedsiębiorstw; Key Performance Indicators (KPI) – kluczowe mierniki pomiaru działalności przedsiębiorstw na przykładzie portów morskich; Praktyczny wymiar KPI – granice opomiarowania procesów w dużej, złożonej strukturalnie organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka zasad zarządzania Toyoty i metod BOST; 2. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Elementy dachu domu Toyoty; 3. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 1; 4. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 2; 5. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 3; 6. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 4; 7. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 6; 8. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 7; 9. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 14; Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Problem średniej w ankietach o skali rangowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie wyników badań w zarządzaniu. 2. Modele postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 3. Badania uwarunkowań wewnętrznych postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 4. Badania uwarunkowań zewnętrznych postepowania dóbr konsumcyjnych. 5. Badania uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych. 6. Badania ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa. 7. Badania segmentacyjne rynku. 8.Metody badania konkurencji. 9.Badania rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Głównym obszarem analizy, któremu poświęcono największą liczbę publikacji, były determinanty potencjału innowacyjnego przedsiębiorstw, ze zwróceniem uwagi na uwarunkowania kulturowo-organizacyjne innowacyjności przedsiębiorstw, profesjonalizm i kompetencje pracownicze, nowoczesność struktury TI w zakresie e-learningu i nauczaniu zdalnym oraz wysokość nakładów na badania i rozwój i ich efektywność. Prezentowane w artykułach dane z badań wykazały, że wspomniane uwarunkowania i czynniki mają istotny wpływ na potencjał innowacyjny przedsiębiorstw, a tym samym na ich działalność innowacyjną, mierzoną liczbą wprowadzonych innowacji. Kolejny nurt badań opisanych w trzech artykułach dotyczy ekonomicznych i ergonomicznych aspektów kształtowania stosunków i warunków pracy w przedsiębiorstwie i gospodarce. Przegląd wyników badań na te tematy oraz badania własne, empiryczne autorów artykułów umożliwiły sformułowanie propozycji doskonalenia warunków pracy oraz szczegółowe zalecenia i metody zwiększania dobrostanu pracowników. Przedstawiono m.in.: niedogodności pracy stanowiska montażowego i sposoby ich niwelacji; przyczyny i skutki mobbingu, opisano przy tym profil mobbera oraz wskazano sposoby ograniczenia tego zjawiska, zaprezentowano również koncepcję ergonomicznej analizy i rekonstrukcji systemu czasu pracy w przedsiębiorstwie. Kolejny nurt analizy oscyluje wokół badania procesu jakości obsługi klienta oraz procesu obsługi reklamacji. Dla celów budowy wzorca obu tych procesów wykorzystano m.in. metodę servqual oraz wskazania normy PN-ISO 10002: 2006. Odrębną grupę stanowią publikacje z zakresu finansów i turystyki. Pozytywnie zweryfikowano tezę, że hotele butikowe stanowią atrakcyjną ofertę noclegową dla wymagających turystów. W kwestii inwestycji finansowych dokonano oceny zyskowności różnych strategii inwestowania na giełdach Europy Środkowo-Wschodniej.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1.Projektowanie działu sprzedaży i wprowadzenie zmian do projektu w szybko zmieniającym się świecie współczenym, 2.Proces projektowania działu sprzedaży zapewniającego przewagę nad konkurencją, 3.Strategia sprzedaży, 4.Strategia dojścia do rynku, 5.Projektowanie struktury działu sprzedaży, 6.Role sprzedawców, 7.Ustalanie wielkości działu sprzedaży, 9.Utrzyamnie sprawności działu sprzedaży, 10.Zarzadzanie zmianą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej